Oud 25-10-2018, 16:39
MonaLisaax
MonaLisaax is offline
hee lieverds,
ik zit ergens mee en ik wou jullie graag om advies vragen, ik heb een jongen leren kennen laatst en we hebben een paar x afgesproken. et gaat in principe goed tussen ons , we hebben et altijd gezellig en eigenlijk geen problemen. nou kwam op een gegeven moment het gesprek van seksueel contact ook naar boven en omdat het best serieus tussen ons begint te worden, zei ik tegen hem dat ik eerst een relatie wil met iemand voordat ik iets ga doen. alleen hij zegt tegen mij dat hij nog niet zo ver is & dat hij het te snel vind gaan. maar als ik met hem ben en ik wil niets doen dan word hij gelijk een beetje kortaf. het punt is, hij zegt dat hij me leuk vind & hij weet dat ik etzelfde denk alleen hij wilt geen serieuze relatie. wat moet ik in vredesnaam doen ? moet ik dan accepteren en leuk blijven doen tegen hem in de hoop dat hij het toch wel wilt of
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2018, 16:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als hij jouw grenzen niet respecteerd is hij jouw liefde en aandacht niet waard.

Blijkbaar is hij nog niet toe aan een relatie, en dat is prima, maar als jij geen seks wil zonder relatie dient hij dat ook te respecteren. Dat doet hij duidelijk niet, als hij zo kinderachtig reageert (kortaf doet) wanneer jij aangeeft dat je nog geen seks wil.

Heb je dat wel eens met hem besproken?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-10-2018, 16:59
MonaLisaax
MonaLisaax is offline
Citaat:
Als hij jouw grenzen niet respecteerd is hij jouw liefde en aandacht niet waard.

Blijkbaar is hij nog niet toe aan een relatie, en dat is prima, maar als jij geen seks wil zonder relatie dient hij dat ook te respecteren. Dat doet hij duidelijk niet, als hij zo kinderachtig reageert (kortaf doet) wanneer jij aangeeft dat je nog geen seks wil.

Heb je dat wel eens met hem besproken?
Jaa, ik heb met hem gepraat erover & hij blijft me zeggen dat ik wel belangrijk voor hem ben en dat ik leuk ben enzo alleen elke keer als ik tegen hem zeg dat ik niet klaar ben voor iets intiems zegt hij dat we al meer dan een maand praten en dat het al genoeg wachten was. maar hoe kan je zo denken als hij me nog geeneens als vriendin wilt ? ik wil niet verkeerd denken , het is een hele lieve jongen en als ik met hem ben hebben we het ook leuk, alleen ik word onzeker dat hij wilt wachten en ik weet niet hoe ik me moet gedragen ..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2018, 17:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Jaa, ik heb met hem gepraat erover & hij blijft me zeggen dat ik wel belangrijk voor hem ben en dat ik leuk ben enzo alleen elke keer als ik tegen hem zeg dat ik niet klaar ben voor iets intiems zegt hij dat we al meer dan een maand praten en dat het al genoeg wachten was. maar hoe kan je zo denken als hij me nog geeneens als vriendin wilt ? ik wil niet verkeerd denken , het is een hele lieve jongen en als ik met hem ben hebben we het ook leuk, alleen ik word onzeker dat hij wilt wachten en ik weet niet hoe ik me moet gedragen ..
Als hij eigenlijk niet wil wachten, dan gaat hij ook binnen een relatie jouw grenzen niet respecteren.

Als je belangrijk genoeg bent, dan wacht hij zonder te mopperen. Zo hij dat te veel moeite vindt, dan kan je het beter afkappen, denk ik.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-10-2018, 08:11
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Elin3 geeft het juist advies en als ik het zo lees zet hij je onder druk. Ik zou hem vertellen dat je het vervelend vindt dat hij je grenzen niet respecteert en anders is het klaar.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2018, 14:50
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Die jongen schijnt te denken dat je een precieze datum kunt plakken op wanneer jij verder met hem wil. En dat is dus niet zo.
Als hij jou zo belangrijk en leuk vindt moet hij zich er ook naar gedragen. Klinkt meer alsof hij alleen maar zegt wat jij wil horen zodat hij in je broekje mag.

Voet bij stuk houden meisje! Niemand heeft het recht je te pushen tot seks als jij dat niet wil.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 26-10-2018, 16:33
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Kort door de bocht.
Hij wil in je broekje zonder evt gezeur van een relatie. Lijkt er niet op dat dat gaat veranderen... accepteer dat of laat hem gaan en focus je op anderen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2018, 18:34
Protected22
Protected22 is offline
sommigen zijn er van overtuigd dat seks eerst komt voordat je een relatie kan hebben, Maybe denkt hij dat ook zo aangezien ik dit vaker op internet voorbij heb zien komen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2018, 19:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
sommigen zijn er van overtuigd dat seks eerst komt voordat je een relatie kan hebben, Maybe denkt hij dat ook zo aangezien ik dit vaker op internet voorbij heb zien komen.
Dan kan hij dat maar het beste gewoon zeggen, toch?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-10-2018, 23:11
Verwijderd
Probeer wel realistisch te blijven en ga het niet verbloemen door te denken “als ik met hem intieme dingen doe dan wil hij vast een relatie”. Uiteraard zullen zulke mensen vast wel bestaan, maar ik geloof niet dat dat het geval is hier. Ik zou het even bespreekbaar maken. Zorg vooral dat je zelf je grenzen bepaald en je daarin niet door hem laat leiden.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 23:19
Verwijderd
Citaat:
sommigen zijn er van overtuigd dat seks eerst komt voordat je een relatie kan hebben, Maybe denkt hij dat ook zo aangezien ik dit vaker op internet voorbij heb zien komen.
Volgens mij is dat bij mensen die iets ouder zijn...

TS: hoe oud zijn jullie?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 20:43
Chocoladekoek
Chocoladekoek is offline
Rode vlag, gelijk mee stoppen.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2018, 16:31
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Rode vlag idd die wil seks en dumpt je daarna
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat wilt hij nou van me?
Limbi
9 12-11-2017 21:41
Liefde & Relatie ex wilt na anderhalf jaar een keer afspreken
Tanja__17
31 08-01-2011 19:03
Liefde & Relatie ...vraagje
xsweet_bitchx
34 07-05-2004 17:32
Verhalen & Gedichten Wilt u dit even keuren
lestat080
14 29-03-2004 22:30
Liefde & Relatie En nu wilt hij me terug...
Klein~Meisje~86
15 06-04-2003 03:31
Liefde & Relatie wat wil hij nu eigenlijk...
**thuggirl**
13 17-03-2003 18:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.