Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2003, 21:50
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Wat draag jij op 't strand? Neem je een hele collectie kleding mee, of gewoon een simpel iets?
Vrouwen mogen die topless? Mannen in string?
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2003, 21:51
Verwijderd
Ja hoor mag van mij.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 21:54
Verwijderd
Ik haat het strand. Ik ga er niet heen, alleen als ik op vakantie ben.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 21:54
Mysterons
Mysterons is offline
ben vandaag nog op het strand geweest

zelf doe ik altijd mn bikini aan en daarover een rok/rokje en een hemdje/shirtje. (een rokje is handiger met omkleden) aan het eind gewoon ff afdrogen, ondergoed mee en omkleden.

van mij mag alles op het strand, maar het liefst zie ik geen uitgelubberde oma'tjes in een panterstring of superdikke vrouwen in een string (iel vandaag een gezien). topless vind ik best als ik het zelf maar niet hoef, en mannen liefst in een grote zwembroek ballenknijpers zijn eng.

maargoed iedereen mag zelf kiezen
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 21:58
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
rodina schreef op 30-05-2003 @ 21:50:
Wat draag jij op 't strand? Neem je een hele collectie kleding mee, of gewoon een simpel iets?
Vrouwen mogen die topless? Mannen in string?
nee dat mag niet.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 21:58
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
van mij mag alles, maar van die gaargekookte lichamen in string (vooral mannen) daar wend ik kuis mijn hoofdje van af. Nee dat vind ik niet smakelijk; nog liever naakt dan een mannenstring. Vraag me niet waarom.
En badpakken vind ik ook lelijk. Iedereen, of je nu mooi bent of lelijk, ziet er onappetijtelijk uit in een badpak .
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:03
Mémoire
Mémoire is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 30-05-2003 @ 21:58:
van mij mag alles, maar van die gaargekookte lichamen in string (vooral mannen) daar wend ik kuis mijn hoofdje van af. Nee dat vind ik niet smakelijk; nog liever naakt dan een mannenstring. Vraag me niet waarom.
En badpakken vind ik ook lelijk. Iedereen, of je nu mooi bent of lelijk, ziet er onappetijtelijk uit in een badpak .
Yep ben ik het helemaal mee eens ...mjah topless vind ik ook niet alles hoor!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:04
Verwijderd
ik heb elke zomer een stuk of 4 bikini's.
slippers die erbij passen.
verder niet echt bijzonder.
topless moet kunnen, mits ik er niemand ken.
bij jongens gewoon een normale leuke zwembroek.
niet te strak en niet te wijd.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:04
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
alles mag.

nouja
hele dikke mensen in string niet
maar ik hou zowiezo niet van hele dikke mensen.
__________________
conclusie :
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:06
Verwijderd
Citaat:
duyvel schreef op 30-05-2003 @ 21:58:
nee dat mag niet.
grrr


uh ontopic dan maar: ik vind stranden klote, teveel zand, teveel mensen, teveel zout water, teveel dikke duitsers, teveel aso's, teveel kutmuziek, teveel irritante kinderen, teveel aangespoelde walrussen die op hun badhanddoek de zon blokkeren, te weinig schaduw, te weinig drinken and the list goes on
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:08
Verwijderd
Ik draag een bikini en heb een rugtas vol zooi mee..
De handdoeken (1 voor haar, 1 voor om op te liggen en af te drogen) draag ik altijd over mijn tas heen...
Als kleding meestal een rokje of korte broek en een shirt zonder mouwen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:16
Verwijderd
ik doe dan altijd een jurkje of wikkelrokje en bikini aan, en neem een handdoek mee en eten, meestal gaan we met heel de familie dus is er een tent waar de spullen in staan, schepjes en sjit(nemen ook neefjes en nichtjes mee)
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:21
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
liefst zo min mogelijk troep mee..

zwembroek + een polo. daarbij slippers of bootschoenen. en als ik niet op vakantie ben en dus eerst een half uur in de tram moet zitten wil ik nog wel eens een korte broek aantrekken.
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:27
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Eens even kijken hoor, wat neem ik zoal mee...

nou ja, handdoek, boek, smeerseltjes, proviand.

Wat doe ik aan?

Stringske voor op het strand, jurkje of tuinbroek voor de verplaatsingen.

Mannen mogen van mij wel in een string, maar ik ben er nog steeds niet uit of ik dat echt mooi vind (spannend wel).
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:30
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
eXo schreef op 30-05-2003 @ 22:06:
ontopic dan maar: ik vind stranden klote, teveel zand, teveel mensen, teveel zout water, teveel dikke duitsers, teveel aso's, teveel kutmuziek, teveel irritante kinderen, teveel aangespoelde walrussen die op hun badhanddoek de zon blokkeren, te weinig schaduw, te weinig drinken and the list goes on
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Lievelotje schreef op 30-05-2003 @ 22:27:
Stringske voor op het strand,
Goh dat had ik nou niet verwacht.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:35
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
jaja
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:36
Verwijderd
Bij zee kom ik eigenlijk vooral op naaktstranden. Dan neem ik eten drinken mee, eventueel snorkelspullen, en kleren (jurkje+slip/string/shorty) voor onderweg.
Is het een textielstrand (bij een meer ofzo), dan dezelfde dingen, behalve het ondergoed, ipv daarvan heb ik al een bikinibroekje aan. Doorgaans doe ik het bovenstukje dan op het strand aan, om vrienden niet te shokeren.

edit: En ja, vrouwen kunnen best topless, en mannen kunnen best in string (al kan ik me voorstellen dat dat niet fijn zit bij de testikels)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-05-2003, 22:40
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
ik kom nooit op t strand.

maar ik vind topless vrouwen en mannen in ballenknijper/string VRESELIJK
en van badpakken ben ik ook geen fan.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:40
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 30-05-2003 @ 21:50:
Wat draag jij op 't strand? Neem je een hele collectie kleding mee, of gewoon een simpel iets?
Vrouwen mogen die topless? Mannen in string?
wat ik draag op het strand? meestal mijn leren slippers, een spijkerbroek met daar onder mijn zwembroek en een t-shirt... ik heb zo'n zwembroek ouderwets model, zo'n strak ding met pijpjes... en in mijn tas heb ik dan een onderbroek bij me, voor wanneer ik mijn natte zwembroek uittrek.. en dan ga ik altijd heel erg onhandig met de badhanddoek kloten

en vrouwen? nee, die mogen van mij niet topless... ik weet niet waarom, maar ik vind het vreemd... dan kun je netzo goed alles uittrekken...

en een g-string voor mannen? nee, dat is echt walgelijk
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:44
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 30-05-2003 @ 22:06:
uh ontopic dan maar: ik vind stranden klote, teveel zand, teveel mensen, teveel zout water, teveel dikke duitsers, teveel aso's, teveel kutmuziek, teveel irritante kinderen, teveel aangespoelde walrussen die op hun badhanddoek de zon blokkeren, te weinig schaduw, te weinig drinken and the list goes on
Hé dat zijn precies de redenen waarom ik nooit in de zomer naar het strand ga. In de herfst is het er veel beter
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:52
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
bikini, hemdje droverheen, rokje of 3kwart broek of hoe heet zo'n omslagdoek? handdoek in tas (op trugweg meestal om me heen geslagen) en simpel stel schoenen ofz, geen slippers, brr
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:56
Verwijderd
Altijd een vrij lange zwembroek (beetje surfmodel) en een polo/ t-shirt. Verder heb ik nog een handoek bij me en zonnebrandolie

Echt gaan slepen met dingen is niet nodig, woon 5 minuten van strand af en lig meestal een strandtent waar veel vrienden van me werken, kan altijd wel iets lenen mocht het echt nodig zijn

Meeste dingen vind ik wel kunnen (moet iedereen zelf weten) maar over het algemeen kijk ik toch liever tegen een leuke bikini aan dan tegen een topless meisje. Mannen moeten gewoon normale zwembroeken aantrekken, speedos en strings moeten echt verboden worden voor ze.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 23:00
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 30-05-2003 @ 22:06:
grrr


uh ontopic dan maar: ik vind stranden klote, teveel zand, teveel mensen, teveel zout water, teveel dikke duitsers, teveel aso's, teveel kutmuziek, teveel irritante kinderen, teveel aangespoelde walrussen die op hun badhanddoek de zon blokkeren, te weinig schaduw, te weinig drinken and the list goes on
Je hoeft ook niet per se op het drukke stuk van het strand te gaan, je kan ook op een rustige plek gaan liggen. Zand? tja je kan ook op kiezels gaan liggen maar het is gewoon een kwestie van een leuke strandtent uitzoeken... hoef je niet eens op het zand te komen en kan je zwemmen in zoetwater
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 02:41
Verwijderd
Hou niet zo van strandliggen. In de ochtend een uurtje of 2 en dan heb ik het wel gehad. Hou ook niet van in zee zwemmen, te onvoorspelbaar wat daar allemaal in rondploetert. 2 jaar geleden heb ik voor het eerst een bikini gedragen, maar vind mijn lichaam gewoon niet geschikt om halfnaakt mee rond te lopen, maar we waren in Spanje dus dat boeide me daar weinig. Heb zelfs topless gezond Ik, met mijn complexen Was een hele overwinning. Maar alleen gelegen hoor, als je daarmee gaat rondlopen of zwemmen, dat vind ik vreselijk om te zien (daarbij is het ook erg ongemakkelijk met wat zwaardere borsten).
Sindsdien heb ik niet meer gezwommen of gestrand... in Nederland of België zou ik sowieso niet naar zee gaan.
Voor vrouwen, bikini of badpak, topless als ze liggen.
Voor mannen, toch liefst een simpele short.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2003, 09:21
soske
Avatar van soske
soske is offline
Mijn bikini doe ik altijd al aan onder mijn kleren. Rokje en hemdje mee, slippers, beachbalrackets ,handdoek (liefst 2), soms duikbril , tijdschrift, soms discman, zonnebrand, water... Ik duik altijd gelijk de zee in (liefst met flinke golven natuurlijk!) ff zonnen natuurlijk op de handdoek en beachbalspelen. Topless kan wel, maar mannen in string liever niet. Bah!!
__________________
Een goede Nederlandse vertaling voor 'airbag' is 'botsballon'.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 10:14
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik ga daar nooit heen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 10:47
Sundae
Avatar van Sundae
Sundae is offline
Ik doe gewoon mn bikini aan en dan een rokje drbij aan ofzo, en op het strand gaat dat rokje uit. Maar om een hele tas te gaan inpakken omdat ik een paar uurtjes naar het strand ga vind ik onzin
Zon zelf niet topless, maar heb er geen problemen mee als anderen dat wel doen. Alleen van die dikke wijven in een te krappe string zijn niet goed voor mijn toch al zwakke maag
__________________
le bon bonbon napoleon
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 10:56
Pla
Pla is offline
Ik heb gewoon mijn bikini aan.. Daarover een korte/3kwart broek met een shirtje en slippers.. Ik neem mijn handdoek, geld en water en soms wat te eten mee.. en mijn telefoon En verder eigenlijk niets..
Mannen in een string mag van mij best, zelf hou ik er absoluut niet van.. (van mannen in een string dan) maar ze moeten dan wel een goed lichaam ervoor hebben..
Zelf ga ik nooit topless, maar als mensen dat willen doen hou ik ze niet tegen..
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 11:23
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
bertbart schreef op 30-05-2003 @ 22:40:
en vrouwen? nee, die mogen van mij niet topless... ik weet niet waarom, maar ik vind het vreemd... dan kun je netzo goed alles uittrekken...
Pffff... nicht!
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 11:24
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
wallflower schreef op 31-05-2003 @ 10:14:
Ik ga daar nooit heen.
Maar jij bent ook treu gothic.
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 12:07
on the moon
Avatar van on the moon
on the moon is offline
ik vind het strand wel leuk, zo eens in het jaar in de zomer, en in andere jaargetijden vind ik het ook wel leuk.
ik woon alleen niet echt dichtbij het strand, dus ik ga heel vaak in het ijsselmeer zwemmen, strax weer
maargoed, het strand. ik vind strings bij mannen vreselijk, en bij vrouwen soms een beetje ordinair (op het strand dat he). en topless zonnen, heb ik niet zo heel veel problemen mee hoor, maar ik zelf doe het niet. ik voel me dan gewoon niet op me gemak, en ik vind een bikini goed zitten. alleen als het van die te dikke vrouwen zijn, die dan ook nog een string met panterprint of wat dan ook aan hebben...nee bedankt.
__________________
Much against everyone's advice
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 12:40
Laïs
Laïs is offline
Ik draag alleen een bikini op het strand en als ik iets wil gaan kopen,naar de wc moet,... doe ik wel mijn broek aan.

Gisteren was ik aan een meer met een strandje en daar zag je veel oude mannen met een uitgelubberde buikjes,of mannen die vermagerd zijn maar waar hele kwabben huid nog lekker hangen. Iew. met een onderbroek-zwembroek.

Vrouwen mogen topless,mannen liefst niet in strings.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 13:18
Slashy
Slashy is offline
Ik ben niet echt zo'n 'beachlover', maar aan 't eind van de dag als de zon iets minder fel wordt zit ik er graag. Beetje lezen, cocktailtje erbij. Enne... wat ik draag... nou, bikini (géén string) en een kort broekje met een simpel shirtje ofzo.

Topless vind ik niks, dat haalt alle geheimzinnigheid weg. Sommige dingen moeten gewoon bewaard worden voor in de slaapkamer. Strings vind ik te sletterig en mannenstrings... ehm, not my cup of tea zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 13:30
Verwijderd
mjah, ik heb het niet zo op een strand in de zomer.. veel te warm, druk, benauwd enzow.. ik ben er liever in de winter of de herfst ofzo.. lekker uitwaaien op het strand
mocht ik toch naar het strand gaan uhm.. bikini ofzo, handdoek, boek, zonnebril.. voor kleren nog verder.. uhm... meestal gewoon een t-shirt en een rokje ofzo... het liefst een spijkerbroek.. maarja.. dat kan ik me ouders niet aan doen op het strand
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 13:51
Verwijderd
Een bikinibroekje voor op het strand. Om daarheen te gaan meestal een rokje of een shirtje. En ik zon meestal topless. Liever naakt maar nieman wil mee naar een naaktstrand ;/
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-05-2003, 14:03
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
ik heb een rare zwembroek met kleine ruitjes patroon
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 14:46
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
gewoon een bikini en een handdoek.

ik ga eigenlijk toch alleen maar om te zwemmen.

En het strand waar ik altijd heen ga is 50 meter lopen dus dat overleef ik wel.

Anderen mogen van mij alles aan op het strand, ik let er niet op eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 14:51
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Ik draag gewoon mijn bikini = normaal broekje (geen string) met een soort van beugelbeha... daar voel ik me gewoon prettig in. Een string zou ik nooit aandoen, ik heb geen problemen met me reet maar ik vind m toch niet zo mooi dat ik hem aan iedereen wil laten zien

Citaat:
MoonDance schreef op 30-05-2003 @ 21:54:
ben vandaag nog op het strand geweest

van mij mag alles op het strand, maar het liefst zie ik geen uitgelubberde oma'tjes in een panterstring of superdikke vrouwen in een string (iel vandaag een gezien). topless vind ik best als ik het zelf maar niet hoef, en mannen liefst in een grote zwembroek ballenknijpers zijn eng.

maargoed iedereen mag zelf kiezen
hier ben ik het volledig mee eens van die dikke uitgelubberde mensen naakt of in un string IEH

offtopic: mooie avatar
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 16:19
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Nou eh... hier is niet zoveel strand in de buurt, wel meertjes enzo, dus ga ik meestal daar heen. Ik heb meestal een driekwartbroek aan met een hemdje, en daaronder een bikini...

Twee handoekjes mee (1 om op te liggen en 1 om mee af te drogen)

Ennehm... zonnebrandcreme

(en toch ben ik donderdag verbrand )
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 16:48
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Zonnebrand, handdoek, water, haarborstel, zonnebril... that's it.
Ga me ook absoluut neit opdoffen, korte broek en hemdje, slippers, klaar Strings vind ik bij vrouwen+mannen bah, topless zou ik alleen doen in een ander land waar je verder niemand kent
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 16:58
Verwijderd
Hmm ik heb normaal een hekel aan het strand..al die patsers en dozen "kijk mij mooi zijn" ulgh.

Maar soms is het wel lekker..als ik ga, dan ga ik niet in bikini ofzo, dat haat ik.

Vandaag toevallig geweest, naar Scheveningen, met 3kwartbroek en spagettibandjestruitje. Anders verbrand ik toch levendig..ben nu geloof ik ook verbrand, ondanks factor 12 zonnebrand
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 17:02
..:PieP:..
Avatar van ..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 30-05-2003 @ 22:04:
alles mag.

nouja
hele dikke mensen in string niet
maar ik hou zowiezo niet van hele dikke mensen.
wat is dat nouweer voor raars
dikke mensen mogen van mij net zo goed in een string lopen als dunne mensen, als zij zich daar gelukkig bij voelen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 17:07
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 31-05-2003 @ 13:51:


offtopic: mooie avatar
greg!
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 18:55
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
MoonDance schreef op 31-05-2003 @ 17:07:
greg!
ik dacht dat die greg van jouw nicks altijd zo'n kind van bij jou in de buurt was.

of wel?
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 23:38
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Ik trek gewoon luchtige kleding aan, niet speciaal een strand-outfit. Als ik op het strand ga liggen trek ik mijn bikini aan. Als ik niet in Nederland ben, zon ik weleens topless (mooier bijna overal bruin te zijn), maar alleen als ik me daar op dat moment prettig bij voel.
Ik stoor me er niet aan als vrouwen topless zonnen, maar iedereen gewoon in badpak/bikini zou er mooier/leuker/aangenamer uitzien.

Een string vind ik trouwens not done
__________________
(geen signature)

Laatst gewijzigd op 31-05-2003 om 23:40.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 10:19
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Ik ga zo vertrekken naar the beach en ik heb aan/neem mee:

wit linnen jurkje en klein huidkleurig stringetje met siliconenbandjes (aubade string minimum voor de liefhebbers) en mijn megafoute (vlgs sommigen in mijn omgeving) tevasandalen

in de tas mijn bikinibroekje, een groot badlaken, proviand, boekskes en zonnecreme.

toedels
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 10:29
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Meestal mijn zomerjurk.. Maar ik ga maar 1 tot 2 keer per jaar naar het strand..

Wat ik trouwens helemaal fout vind is als vrouwen eerst mét bikini gaan zonnen en dan ineens het lef hebben gevonden hun topje uit te doen en dan met z'n witte "bikini" rond lopen... Brrrrr...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 10:49
fairyangel
Avatar van fairyangel
fairyangel is offline
Ik doe aan: bikini, driekwarts broek, t-shirt.
Ik neem mee: boeken, proviand, zonnebrandcréme, muziek, opblaasbare autoband van die beach tennis dingen (die houten)
We nemen altijd heel veel mee, want we moeten eerst al anderhalf uur rijden voor we op het strand zijn en dan blijven we echt de hele dag. Ik vind alleen al dat zand tussen je voeten en je brood echt vies, maar ik zit toch de hele dag in de zee.
__________________
*
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 12:00
Vevay
Zelf: een bikini en ik neem een wit truitje mee.
Andere mensen moeten vooral lekker aantrekken waar ze zin in hebben, maar dat wil niet zeggen dat ik het een lust voor het oog vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verliefd op het Strand
Porcelain
16 08-11-2005 14:58
Lifestyle strand
crook
50 29-05-2005 21:51
Verhalen & Gedichten strand (verhaal)
neardo
5 09-01-2005 20:35
De Kantine Strand om te zonnen of om uit te waaien?
Verwijderd
55 27-08-2004 00:20
Lifestyle Mode op het strand
Feestbeest nummer 1
32 14-08-2002 22:16
Verhalen & Gedichten Alleen op het strand....
kHebTrekInWatLekkers
13 03-02-2002 19:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.