Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2005, 18:05
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-06-2005 @ 15:27 :
Wat een grote onzin. Als iemand echt een vmbo leerling is en dus een niet al te hoog IQ heeft, is wiskunde op het VWO niveau echt niet haalbaar, ook al is ie er goed in. Ik heb het verschil gezien en wiskunde op het vmbo steld echt totaal niets voor. Dan steldt wiskunde op het VWO echt een stuk meer voor.

Ik ken een mbo'er (niveau 4) die niet eens kon ontbinden in factoren oid. Het meest simpele dat je op het VWO in de derde al uitgebreid behandelt.
Het is duidelijk, jij bent stoer want jij doet vwo

mavo is dom, want die kunnen niet ontbinden in factoren size=1]*kuch omdat ze dat niet gehad hebben kuch*

misschien komt dat omdat ze dat op de mavo nooit gehad hebben,en dat er op het vwo wel uitgebreid over wordt gepraat,maarjaa..[/size]
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2005, 18:05
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
DG schreef op 08-06-2005 @ 19:00 :
VWO'ers hebben meestal 2 linkerhandjes,
die weten wel theoretisch hoe ze een lamp moeten verwisselen maar in praktijk zijn het "kneuzen".

Wat heb je eraan als je Professor bent, en je voor elk klein dingetje de hulp in moet roepen van iemand die je als dom beschouwt?
Ja want hoger opgeleiden kunnen natuurlijk niet koken, behoeven hulp op het toilet, een lamp verwisselen kunnen ze inderdaad niet, etc. etc.

Ik krijg het idee dat de lageropgeleiden in deze draad, die zich geroepen voelen om bovenstaande nonsens te propaganderen, lijden aan een duidelijk geval van 'penis-envy'.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:06
Verwijderd
Citaat:
DG schreef op 08-06-2005 @ 19:00 :
Wat heb je eraan als je Professor bent, en je voor elk klein dingetje de hulp in moet roepen van iemand die je als dom beschouwt?
Weet ik niet, misschien een grote zak geld?

Verder zijn er veel meer mensen die timmerman kunnen worden dan mensen die de Schrödinger-vergelijking op kunnen lossen voor het deeltje in een doosje, dus is het logisch dat timmermannen minder verdienen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:06
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 08-06-2005 @ 18:49 :
Want, ja, jezus, 'ch' typen duurt zo enorm lang!
Het is gewoon idioot.
De tijdswinst is ook echt enorm als je een letter minder hoeft te typen.

Tenzij ze natuurlijk over elke letter een minuut o.i.d. doet, dan kan ik me dat nog voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:08
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 08-06-2005 @ 19:06 :
De tijdswinst is ook echt enorm als je een letter minder hoeft te typen.

Tenzij ze natuurlijk over elke letter een minuut o.i.d. doet, dan kan ik me dat nog voorstellen.

Ja, als je 'egt' en dergelijke gaat aanleren, ben je verloren. Niemand die je nog serieus neemt. Terecht, het is mongolentaal.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:08
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-06-2005 @ 19:06 :
Weet ik niet, misschien een grote zak geld?

Verder zijn er veel meer mensen die timmerman kunnen worden dan mensen die de Schrödinger-vergelijking op kunnen lossen voor het deeltje in een doosje, dus is het logisch dat timmermannen minder verdienen.
Volgens mij was het een voorbeeld,
dus dat er een teveel aan mensen zijn die de schrodinger-vergelijking kunnen oplossen, en er maar een paar mensen zijn die kunnen timmeren.

you get the point?
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Sovereign schreef op 08-06-2005 @ 19:06 :
De tijdswinst is ook echt enorm als je een letter minder hoeft te typen.

Tenzij ze natuurlijk over elke letter een minuut o.i.d. doet, dan kan ik me dat nog voorstellen.
Dat verklaart echter niet al die extra w's en h's.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:10
Verwijderd
Citaat:
DG schreef op 08-06-2005 @ 19:08 :
Volgens mij was het een voorbeeld,
dus dat er een teveel aan mensen zijn die de schrodinger-vergelijking kunnen oplossen, en er maar een paar mensen zijn die kunnen timmeren.

you get the point?
Het punt is dat je voor het oplossen van de Schrödinger-vergelijking slim moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:10
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 08-06-2005 @ 19:08 :

Ja, als je 'egt' en dergelijke gaat aanleren, ben je verloren. Niemand die je nog serieus neemt. Terecht, het is mongolentaal.
Daar ben ik het wel weer mee eens, iedereen moet normaal nederlands kunnen typen, overigens is dit niet meestal de gemiddelde VMBO'er die deze verloederingen der Nederlandse taal gebruiken, maar mensen met een nog lagere opleiding,
denk aan LWOO oid.
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:11
Verwijderd
Citaat:
DG schreef op 08-06-2005 @ 19:10 :
Daar ben ik het wel weer mee eens, iedereen moet normaal nederlands kunnen typen, overigens is dit niet meestal de gemiddelde VMBO'er die deze verloederingen der Nederlandse taal gebruiken, maar mensen met een nog lagere opleiding,
denk aan LWOO oid.
Uhm, op het VWO zijn er ook genoeg idioten die zo typen, dus op het VMBO al helemaal.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:12
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-06-2005 @ 19:10 :
Het punt is dat je voor het oplossen van de Schrödinger-vergelijking slim moet zijn.
Het punt is dat je voor goed timmeren technisch moet zijn, al heb jij een oog-hand coordinatie van lik me vestje, dan sla jij ook geen spijker erin.
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
DG schreef op 08-06-2005 @ 19:00 :
VWO'ers hebben meestal 2 linkerhandjes,
die weten wel theoretisch hoe ze een lamp moeten verwisselen maar in praktijk zijn het "kneuzen".
Totaal niet waar. Ik ben juist goed in de praktijk. Ik heb zelfs een praktische opleiding gedaan dit jaar (waar ik mee gestopt ben maar dat had andere redenen). En zo ken ik wel meer intelligente mensen die goed zijn met hun handen.

Daarbij hebben intelligente mensen meer inzicht en vaak dus ook in praktische dingen. Als ze de moeite zouden nemen, kunnen ze vaak vrijwel alles leren wat de gemiddelde vmbo'er doet.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
DG schreef op 08-06-2005 @ 19:05 :
Het is duidelijk, jij bent stoer want jij doet vwo

mavo is dom, want die kunnen niet ontbinden in factoren size=1]*kuch omdat ze dat niet gehad hebben kuch*

misschien komt dat omdat ze dat op de mavo nooit gehad hebben,en dat er op het vwo wel uitgebreid over wordt gepraat,maarjaa..[/size]
Waarom denk jij dat ze het op t vmbo niet krijgen? Omdat die daar niet intelligent genoeg voor worden geacht. Waarom denk jij dat er niveau verschillen zijn? Omdat er een verschil is in intelligentie.

En nee, ik ben niet stoer.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:14
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Anyway, ik heb een hele handige broer die bijna alles in en rondom het huis en de auto wel kan, dus daar kan ik op terugvallen. Als soort van retributie doe ik soms "moeilijke" documentatie (solicitatiebrieven e.d.).
Ja, ik ben dus die stereotiep academicus die, bij wijze van spreken, nog geen lamp kan vervangen (dat kan ik dan wel, maar ik zou niet weten welk soort ofzo).
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:15
DG
Avatar van DG
DG is offline
@CS; je doet graag alsof
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:16
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
ik dacht al
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:17
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-06-2005 @ 19:13 :
Waarom denk jij dat ze het op t vmbo niet krijgen? Omdat die daar niet intelligent genoeg voor worden geacht. Waarom denk jij dat er niveau verschillen zijn? Omdat er een verschil is in intelligentie.

En nee, ik ben niet stoer.
Amen.
Waarom denk je dat ze op het vmbo geen Grieks en Latijn krijgen?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
DG schreef op 08-06-2005 @ 19:15 :
@CS; je doet graag alsof
Wat bedoel je daarmee? Waarom ben ik stoer dan? Ik zie niet in hoe ik stoer doe.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:18
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Nee, je bent inderdaad niet stoer, alleen irritant.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 08-06-2005 @ 19:18 :
Nee, je bent inderdaad niet stoer, alleen irritant.
Ik vind vmbo'ers met oogkleppen op irritant.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:49
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Maar wie zal later een betere werkgever zijn, een arrogante VWO'er(niet beledigend bedoelt of zo hoor), of een VMBO'er die zich van niks tot de top heeft gewerkt, die dus precies weet heoveel tijd voor bepaalde werkzaamheden nodig zijn.

Ik denk toch de VWO'ers.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ja, de mensen aan de top zijn veelal ook arrogant. Om die reden is de man van mn moeder afgewezen voor een baan als districtmanager (hij doet het werk in principe nu al, dus totaal geschikt. Maar hij is te soft. terwijl dat heel erg meevalt).
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:59
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ach, het ligt er weer aan denk ik. Als het iets wat standaard is kan iedereen wel die functie uit oefenen, degene die van beneden naar de top heeft gewerkt of die meteen probeert aan de top.

Maar dat is niet overal voordelig, ik zelf ben werkzaam in de horeca, en mij is meteen geleerd dat je vanzowel de iets mindere keukens als de top moet mee snoepen, en zo je eigen kook stijl gaat ontwikkelen.

Daarnaast, zijn de meeste bazen (en ook de goede) onderaan begonnen als afwasser, en nu zitten ze alleen met hun luie kont op het kantoor. Ze plannen alles perfect, ze weten precies hoeveel tijd zijn werknemers voor een bepaalde taak doen, etc.

Dat kan alleen door heel veel ervaring, of door zelf mee te maken wat het precies allemaal in houd. Dat leer je niet zo maar eventjes uit een boek.

Hetzelfde geld, ook voor het personeel tevreden houden, laat jij degene die het slechste in alles is maar meteen de 'rot' klussjes doen?
Die krijgt daar ook de schijt van, en dan zit je dan zonder personeel, want niemand wilt dat klusje doen.

Zonder personeel, betekend dus dat jij alles zelf moet doen, wat je niet kunt, dus geen winst. En dat wil je natuurlijk niet.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 19:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Jolt schreef op 08-06-2005 @ 19:59 :
verhaal
Je hebt helemaal gelijk. Toch zijn er veel bazen die dat wel fout doen en daardoor inderdaad ontevreden mensen onder zich hebben staan. Maar goed, dat heeft hier verder niets mee te maken denk ik
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 19:36
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Jawel, daardoor hoeven mensen die VMBO hebben gedaan niet dom te zijn

Jij hebt gewoon wat tegen mensen die VMBO hebben gedaan, je hebt bepaalde vooroordelen, en jij weet donders goed, dat je pas over iemand kan oordelen als je hem of haar kent. En natuurlijk is ieder persoon verschillend.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 20:02
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
Owja. Er bestaan natuurlijk ook mensen uit het vmbo die intelligent en hardwerkend zijn, maar niet door willen stromen naar een hoger niveau. Een dergelijk kans dat je zo'n persoon vindt is natuurlijk nihil.

Mensen die beweren dat vwo'ers meestal 2 linkerhandjes benijden vwo'ers. Er zijn net zo goed veel mensen uit het vmbo die 2 linkerhandjes hebben.

Aan de andere kant:
VWO -> meer vrouwen -> meer mensen met 2 linkerhanden.
VMBO -> meer mannen -> meer mensen die goed zijn met handen.
__________________
Hikikomori {T_T}
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 20:08
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Zonder motivatie kom je er niet...

Al ben je zo slim als een kameel, als je geen motivatie hebt ben je ten dode op geschreven, ook al heb je een linker en een rechter hand!.

Wel is zo dat de meeste VMBO'ers er makkelijker vanaf willen zijn, dat merk ik wel uit eigen ervaring.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 20:27
Verwijderd
Citaat:
DG schreef op 08-06-2005 @ 19:00 :
VWO'ers hebben meestal 2 linkerhandjes,
die weten wel theoretisch hoe ze een lamp moeten verwisselen maar in praktijk zijn het "kneuzen".
Hehe, overhaaste generalisatie.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 08-06-2005 @ 19:17 :
Amen.
Waarom denk je dat ze op het vmbo geen Grieks en Latijn krijgen?
Het moet natuurlijk wel gezegd worden dat (de meeste) vmbo'ers wel degelijk Latijn en Grieks kunnen leren. Dat duurt dan alleen veel langer en loont totaal de moeite niet.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 20:54
Verwijderd
Citaat:
DG schreef op 08-06-2005 @ 19:12 :
Het punt is dat je voor goed timmeren technisch moet zijn, al heb jij een oog-hand coordinatie van lik me vestje, dan sla jij ook geen spijker erin.
Uhu, maar er zijn veel 'handige' mensen en weinig 'slimme' mensen. Overigens is het aandeel mensen dat geschikt is om timmerman te worden niet radicaal anders op het vwo ten opzichte van het vmbo.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 20:59
Syzygy
Avatar van Syzygy
Syzygy is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-06-2005 @ 21:52 :
Het moet natuurlijk wel gezegd worden dat (de meeste) vmbo'ers wel degelijk Latijn en Grieks kunnen leren. Dat duurt dan alleen veel langer en loont totaal de moeite niet.
Mijn zusje zit op het VMBO en moet de Latijnse namen van planten kennen, maar dat stelt ook niet echt bar veel voor.
__________________
Ha ! I laugh at danger and drop ice cubes down the vest of fear.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 22:04
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
Maar die namen hebben oo kweinig te maken met echt Latijn. Het zijn heel vaak woorden die in het Latijn niet eens voorkomen, maar zijn verzonnen door mensen die ergens een Latijnse naam voor nodig hadden.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 22:44
Kathleen
Kathleen is offline
Citaat:
Copycat schreef op 08-06-2005 @ 21:02 :
Mensen die beweren dat vwo'ers meestal 2 linkerhandjes benijden vwo'ers. Er zijn net zo goed veel mensen uit het vmbo die 2 linkerhandjes hebben.
Precies wat ik ook ging zeggen.

Zoals ik al eerder zei vind ik het echt opvallend dat iedereen het feit dat ze naar het vmbo gaan gelijk moeten compenseren met iets anders:

"Maar ik kon ook best naar de havo". "de vmbo'ers zijn beter in de praktijk'', etc.

Denkt er nou echt iemand dat het veel beter of heel bijzonder is als je goed kan timmeren? Doe mij dan maar een hoog IQ met 2 linkerhanden: dan kan ik wel een goede baan krijgen en zoveel timmermannen inhuren als ik wil
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 22:57
Verwijderd
Een grote misvatting is in elk geval dat wanneer iemand niet 'slim' is in de zin van goed kunnen leren, die persoon dan 'dus' wel goed met zijn handen zal zijn (het fabeltje dat VMBO'ers altijd praktijkgerichter en dus handiger zijn).

Want ook op een universiteit vormen de wereldvreemde nerds met twee linkerhanden maar een minderheid, terwijl als ik een gemiddelde documentaire over een gemiddeld VMBO zie, begrijp ik ook niet dat die mensen nog hun eigen hol kunnen afvegen, zulk een lompe motoriek.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 22:59
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-06-2005 @ 19:13 :
Waarom denk jij dat ze het op t vmbo niet krijgen? Omdat die daar niet intelligent genoeg voor worden geacht. Waarom denk jij dat er niveau verschillen zijn? Omdat er een verschil is in intelligentie.

En nee, ik ben niet stoer.
Iemand die op het vmbo voor een bepaald vak alleen maar negens en tienen haalt, zou het ook op vwo niveau kunnen. Natuurlijk dan wel in zes jaar. De reden waarom ze die extra stof niet geven is omdat de gemiddelde vmbo'er daar te niet zo intelligent voor is en voor diegene die slecht zijn in dat vak zou het helemaal een ramp zijn.
__________________
Du bist ein N00b!

Laatst gewijzigd op 08-06-2005 om 23:01.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 09:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Jolt schreef op 08-06-2005 @ 20:36 :
Jawel, daardoor hoeven mensen die VMBO hebben gedaan niet dom te zijn

Jij hebt gewoon wat tegen mensen die VMBO hebben gedaan, je hebt bepaalde vooroordelen, en jij weet donders goed, dat je pas over iemand kan oordelen als je hem of haar kent. En natuurlijk is ieder persoon verschillend.
Ik heb geen vooroordelen. Ik generaliseer niet. Ik weet heel goed wat het verschil is tussen vmbo en het vwo. Je gaat mij gewoon niet wijsmaken dat vmbo'ers niet minder intelligent zijn dan vwo'ers. Dat is onzin. Ik weet ook wel dat er uitzonderingen zijn, maar die zijn er overal. Mijn eigen zusje gaat vmbo doen en haar veroordeel ik ook niet. Ik baal er wel van ja, omdat ik weet dat daar meer tuig rondloopt dan bijv op de havo. Dat is tenminste bij ons hier wel zo. En laat nou juist mijn zusje 1 van die tig jongeren zijn die ongelofelijk beinvloedbaar is door haar omgeving.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 11:38
Syzygy
Avatar van Syzygy
Syzygy is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 09-06-2005 @ 10:37 :
Mijn eigen zusje gaat vmbo doen en haar veroordeel ik ook niet. Ik baal er wel van ja, omdat ik weet dat daar meer tuig rondloopt dan bijv op de havo. Dat is tenminste bij ons hier wel zo. En laat nou juist mijn zusje 1 van die tig jongeren zijn die ongelofelijk beinvloedbaar is door haar omgeving.
hihi, komt bekend voor
__________________
Ha ! I laugh at danger and drop ice cubes down the vest of fear.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:07
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-06-2005 @ 19:06 :
Weet ik niet, misschien een grote zak geld?
Ik heb het gevoel dat je het loon van een proffesor lichtelijk overschat.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:16
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 09-06-2005 @ 10:37 :
Ik heb geen vooroordelen. Ik generaliseer niet. Ik weet heel goed wat het verschil is tussen vmbo en het vwo. Je gaat mij gewoon niet wijsmaken dat vmbo'ers niet minder intelligent zijn dan vwo'ers. Dat is onzin. Ik weet ook wel dat er uitzonderingen zijn, maar die zijn er overal. Mijn eigen zusje gaat vmbo doen en haar veroordeel ik ook niet. Ik baal er wel van ja, omdat ik weet dat daar meer tuig rondloopt dan bijv op de havo. Dat is tenminste bij ons hier wel zo. En laat nou juist mijn zusje 1 van die tig jongeren zijn die ongelofelijk beinvloedbaar is door haar omgeving.
De grote meerderheid op het vmbo lijkt daar last van te hebben, ik bedoel van het feit dat ze allemaal zo beinvloedbaar zijn.
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:29
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Vice schreef op 08-06-2005 @ 23:59 :
Iemand die op het vmbo voor een bepaald vak alleen maar negens en tienen haalt, zou het ook op vwo niveau kunnen. Natuurlijk dan wel in zes jaar. De reden waarom ze die extra stof niet geven is omdat de gemiddelde vmbo'er daar te niet zo intelligent voor is en voor diegene die slecht zijn in dat vak zou het helemaal een ramp zijn.
Dat geloof ik dus niet... de vakken op het vmbo, ja ook op het hogere niveau kader, worden in zulk laag niveau gegeven dat je het zelfs iemand uit afrika binnen een week zou kunnen leren. Maar dan heb ik het dus ook over de manier waarop daar fouten geteld worden... je moet het wel echt heel erg maken wil je daar een onvoldoende hebben voor Engels, mits je natuurlijk echt geen woord Engels kunt schrijven, maar zelfs dan haal je nog wel een 5 of 6. Als je teminste geen handicaps hebt.

Zo heb ik het in ieder geval ervaren op de vmbo school waar ik zat. (dan heb ik het niet over de t-richting, wat voorheen mavo was)

Zelfs in 6 jaar gaat dat dus echt niet lukken..
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:33
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 09-06-2005 @ 13:29 :
Zo heb ik het in ieder geval ervaren op de vmbo school waar ik zat. (dan heb ik het niet over de t-richting, wat voorheen mavo was)
Dan heb jij waarschijnlijk een andere ervaring dan ik.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:43
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 09-06-2005 @ 13:07 :
Ik heb het gevoel dat je het loon van een proffesor lichtelijk overschat.
Het is in ieder geval meer dan dat van een timmerman.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:58
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
Niet vergeten dat timmermannen helemaal geen bestaan zouden hebben als er niet iemand zo slim was geweest om staal uit te vinden.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Keith schreef op 09-06-2005 @ 13:58 :
Niet vergeten dat timmermannen helemaal geen bestaan zouden hebben als er niet iemand zo slim was geweest om staal uit te vinden.
wie zegt dat dat niet is uitgevonden door iemand met "vmbo hersens"?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 14:33
Verwijderd
Citaat:
soulflytribe schreef op 09-06-2005 @ 15:32 :
wie zegt dat dat niet is uitgevonden door iemand met "vmbo hersens"?
De geschiedenis.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 08-06-2005 @ 21:08 :
Zonder motivatie kom je er niet...

Al ben je zo slim als een kameel, als je geen motivatie hebt ben je ten dode op geschreven, ook al heb je een linker en een rechter hand!.

Wel is zo dat de meeste VMBO'ers er makkelijker vanaf willen zijn, dat merk ik wel uit eigen ervaring.
omdat er toch al negatief over gepraat wordt.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 14:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-06-2005 @ 15:33 :
De geschiedenis.
toen bestond vmbo nog niet
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 15:12
Verwijderd
Citaat:
soulflytribe schreef op 09-06-2005 @ 15:35 :
toen bestond vmbo nog niet
'Vmbo hersenen' echter wel.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 15:12
Verwijderd
Touché.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-06-2005 @ 16:12 :
'Vmbo hersenen' echter wel.
je hebt verschillende niveaus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'Vakken weg door tekort aan leraren'
Gatara
213 17-10-2005 18:15
Psychologie Met zware tegenzin naar school
Eend
28 10-10-2004 11:51
Algemene schoolzaken "ik doe echt niks op school"
Young Grow Old
73 05-05-2004 17:40
Levensbeschouwing & Filosofie Criteria om mensen op te beoordelen
Skyrise
100 11-02-2004 09:34
De Kantine Mc
sans plomb
69 01-10-2003 11:53
Levensbeschouwing & Filosofie Superstring theorie (noorderlicht)
proycon
22 15-04-2002 19:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.