Oud 19-08-2005, 17:01
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
SX-SuperFly schreef op 19-08-2005 @ 15:45 :
Ik ga studeren aan de ALO in groningen, misschien een hele domme vraag maar wat bedoel je met intro-week? De KEI-week, of de intro-week van je eigen studie (de alo dus)
beide. Beiden zijn leuk, en beide zijn nuttig. De eerste om de stad te leren kennen en te wennen aan 'het student zijn'. De tweede om de opleiding te leren kennen en goed begin te maken met je studie.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2005, 18:04
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Li schreef op 18-08-2005 @ 15:16 :
Ja
Ben gisteren uitgenodigd door vriendinnetje (dat voor mentor speelt) om een feestje mee te pakken in de woo. Zes uur werd t wel
De Woo roeleert. Elke dag vijf uur, en om half twaalf weer in de stad staan. (Veritas en Biton waren ook wel leuk hoor, maar ik geloof niet dat er iets leukers is dan de woo.)
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 21:59
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef op 19-08-2005 @ 17:01 :
beide. Beiden zijn leuk, en beide zijn nuttig. De eerste om de stad te leren kennen en te wennen aan 'het student zijn'. De tweede om de opleiding te leren kennen en goed begin te maken met je studie.
Oke bedankt. En is het zo dat op de introductieweek van je studie de meeste mensen niemand kennen? (zoals ik). En wat voor dingen doe je dan zoal, veel sporten (omdat ik dus ALO doe) of juist mensen leren kennen d.m.v 'kringgesprekken' (sorry ik kon het niet anders omschrijven, je snapt het wel...).
Dit vraag ik omdat ik alleen weet hoelaat ik op school moet zijn, en dus niet wát ik ga doen of wat ik moet meenemen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 11:06
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
SX-SuperFly schreef op 19-08-2005 @ 21:59 :
Oke bedankt. En is het zo dat op de introductieweek van je studie de meeste mensen niemand kennen? (zoals ik). En wat voor dingen doe je dan zoal, veel sporten (omdat ik dus ALO doe) of juist mensen leren kennen d.m.v 'kringgesprekken' (sorry ik kon het niet anders omschrijven, je snapt het wel...).
Dit vraag ik omdat ik alleen weet hoelaat ik op school moet zijn, en dus niet wát ik ga doen of wat ik moet meenemen
Een eerstejaarslichting is over het algemeen een groep mensen die allemaal van verschillende scholen/vooropleidingen afkomen. Er zullen ongetwijfelde mensen zijn die elkaar al kennen, maar voor de meesten is het allemaal nieuw.

Wat je gaat doen hangt helemaal af van je introcommissie, dat verschilt per studie/opleiding en per jaar, dus dat zul je zelf uit moeten vinden.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 11:17
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Nou, gistermiddag laat teruggekomen van de kennismakingsweek, was echt leuk. We zijn eerst een aantal dagen in Lievelde geweest, in de Achterhoek. Daar op een kamnpeerboerderij gezeten. Daarna, van woensdag tot vrijdag in Nijmegen gezeten. Het waren wel vaak korte nachtjes (zondag op maandag: 2u erin, om kwart over zes worden gewekt met potten en pannen, woensdag op donderdag: vijf uur thuis van kroegentocht, om half acht er weer uit) maar gezellig was het wel. Veel mensen leren kennen.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 11:19
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Nou, de el cid week in Leiden zit er op. Het was echt weer een heel erg leuke week etc etc.
Maar nu ben ik toe aan een beetje slaap, want ik ben net thuis.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 11:52
Verwijderd
UIT-week was leuk Alleen het dagprogramma was af en toe best chaotisch en niet echt boeiend.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 12:30
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik ga sociale geografie en planologie in Utrecht doen... van vrijdag 2 sep. tot zondag 4 sep. is er een kamp en de daaropvolgende week zijn er allerlei activiteiten... een BBQ, feesten, rondleidingen, intro van de studie enzo

Dat kamp vind ik best spannend want ik ken nog helemaal niemand...
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 12:41
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 20-08-2005 @ 12:30 :
Ik ga sociale geografie en planologie in Utrecht doen... van vrijdag 2 sep. tot zondag 4 sep. is er een kamp en de daaropvolgende week zijn er allerlei activiteiten... een BBQ, feesten, rondleidingen, intro van de studie enzo

Dat kamp vind ik best spannend want ik ken nog helemaal niemand...
de meeste anderen zullen dan ook nog niemand kennen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 13:04
Never gone
Avatar van Never gone
Never gone is offline
Mijn opleiding op de nhtv internationale hogeschool in Breda heeft een eigen introductie.

Maandag: geen programma.
Dinsdag: kennismaking en wat praktische zaken regelen en 's avonds een barbecue.
Woensdag en donderdag: excursie (Nederland bekijken vanuit een bus en toeristische attracties aandoen, incl. overnachting in een hostel)
Vrijdag: boeken ophalen

De introductie kost 90 euro, dus o wee als het niet leuk is

Ik "ken" nu 1 persoon via het internet, maar voor de rest niemand. Om nou te zeggen dat ik zenuwachtig ben, nee, maar ik vind het wel spannend hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 16:47
first eror
first eror is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 20-08-2005 @ 12:30 :
Ik ga sociale geografie en planologie in Utrecht doen... van vrijdag 2 sep. tot zondag 4 sep. is er een kamp en de daaropvolgende week zijn er allerlei activiteiten.
Als er een brallerige bal is die Milan heet, doe 'm dan de groeten.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 18:38
fractuur
fractuur is offline
Verder heb ik nog uit de rij introductieweken:
5 tm 9 sept intro geschiedenis
9 tm 11 sept intro Orca.

Een middag en avopnd overlap, maar dat kan wel.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 19:29
DP17
DP17 is offline
Mijn introprogramma van de opleiding is als volgt:


Maandag: eerste kennismaking op school
Dinsdag : beetje een raadsel eigenlijk
Woensdag t/m Vrijdag : introdagen met zn allen naar Summercamp Heino

Maar dit alles is pas over twee weken!

Aanstaand weekend heb ik grasweek (een soort keiweek maar dan in Zwolle) en het programma daarvan:

http://www.grasweek.nl/index.php?opt...d=14&Itemid=87

En dat ziet er toch wel leuk uit!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 11:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Weet iemand of je tijdens de introductie van de saxion hogeschool studiepunten kunt verdienen? Want ik wilde eigenlijk niet meer gaan (omdat ik iets anders heb) maar toen wees iemand me hierop...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 13:53
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
ik heb nu tot het begin van het jaar kmt
en dan daarna dispuuts ontgroeningen
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 13:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga naar de Hogeschool Rotterdam en heb maar twee dagen introductie. Maandag 29 augustus krijg ik een rondleiding en moet ik labspullen enzo aanschaffen die ik nodig heb voor mijn studie. Verder worden er wat mensen van de opleiding voorgesteld enzo geloof ik. Dinsdag en woensdag heb ik dan niets. Donderdag is echt de intro van mijn opleiding zelf, dan heb ik kennismaking met mijn klas en krijg ik mijn rooster. Verder krijgen we ergens een rondleiding als een soort excursie en gaan we pannenkoeken eten op de pannenkoekenboot.

Ik heb er wel zin in eigenlijk, ben blij dat het niet een of ander kamp is ofzo
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 14:07
charlotte87
Avatar van charlotte87
charlotte87 is offline
Citaat:
marrel schreef op 16-08-2005 @ 16:52 :
ik doe mee aan de introductie op de HAN --> nijmegen. Volgende week van woensdag t/m zaterdag. Het programma, voor zover ze het hebben vrijgegeven bestaat uit veel sport en uitgaan... ik ben benieuwd, ik ken nog niemand
ik kom net terug van de intro voor hbo-V van de HAN in nijmegen.. onze intro was echt heel leuk.. heel gezellig. En dan is er donderdag en vrijdag nog het HAN-festival!! dus daar ga ik denk ik ook wel heen...


Maaruh ik heb nu twee intro's meegelopen (vorig jaar RU nijmegen, dit jaar HAN nijmegen) en allebei waren ze gewoon heel erg leuk en als ik daar niet aan had meegedaan had ik het denk ik bij mijn studie ook veel minder naar mijn zin gehad. En over dat "zuipfestijn" tuurlijk wordt er veel gedronken.. maar daar ben je zelf bij... wij hebben het ook rustig aan gedaan en er was ook een meisje die helemaal niet dronk. maar die deed net zo hard overal aan mee!!
__________________
xxx charlot
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 14:16
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
leuk dat iedereen verteld wat hij/zij heeft in de kmt
alsof ik dat ga lezen.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 14:42
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 21-08-2005 @ 14:16 :
leuk dat iedereen verteld wat hij/zij heeft in de kmt
alsof ik dat ga lezen.
gelukkig dan maar dat deze topic niet speciaal voor jou is
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 16:55
DP17
DP17 is offline
Citaat:
charlotte87 schreef op 21-08-2005 @ 14:07 :

En over dat "zuipfestijn" tuurlijk wordt er veel gedronken.. maar daar ben je zelf bij... wij hebben het ook rustig aan gedaan en er was ook een meisje die helemaal niet dronk. maar die deed net zo hard overal aan mee!!

Het doel van intro-week lijkt me ook niet dronken worden en dus jezelf voor L*L zetten in sommige gevallen? Ik hoorde dat de intro van mijn opleiding in voorgaande jaren een groot zuipfeest was.................maar dat zal dit jaar vast hetzelfde zijn! Dat meisje die met jullie op intro was en niet dronk heeft zich zo te horen met een glas cola, sinas or whatever ook prima vermaakt!!!!

Ik ben niet van plan om me in de intro dusdanig vol te gieten dat ik als dronken kan worden beschouwd, ik moet nog een paar jaar met die gasten vooruit. Ik heb men intro met drie opleidingen Industrieel management (ofwel genoemd technische bedrijfskunde) (bijna 100% mannen), Logistiek en Economie (circa 60 á 70% mannen) en de opleiding die ik ga doen Logistiek en Technische Vervoerskunde (circa 90% mannen)!
Dus dat staat voor een hele boel dronken mannentjes van rond de 20 die niet meer weten wat ze doen!!!! Dan ga ik daar zker niet dronken tussenlopen!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 18:57
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 20-08-2005 @ 11:19 :
Nou, de el cid week in Leiden zit er op. Het was echt weer een heel erg leuke week etc etc.
^ eens

@ pyres: waar ben je lid geworden?
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 20:17
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
charlotte87 schreef op 21-08-2005 @ 14:07 :
ik kom net terug van de intro voor hbo-V van de HAN in nijmegen.. onze intro was echt heel leuk.. heel gezellig. En dan is er donderdag en vrijdag nog het HAN-festival!! dus daar ga ik denk ik ook wel heen...


Maaruh ik heb nu twee intro's meegelopen (vorig jaar RU nijmegen, dit jaar HAN nijmegen) en allebei waren ze gewoon heel erg leuk en als ik daar niet aan had meegedaan had ik het denk ik bij mijn studie ook veel minder naar mijn zin gehad. En over dat "zuipfestijn" tuurlijk wordt er veel gedronken.. maar daar ben je zelf bij... wij hebben het ook rustig aan gedaan en er was ook een meisje die helemaal niet dronk. maar die deed net zo hard overal aan mee!!
idd, het HAN festival valt in mijn intro omdat dat het eind van komende week is, klinkt wel heel leuk. En idd met uitgaan daar ben je zelf bij, en ik neem aan dat gewoon iedereen gerespecteerd word om wat hij/zij zelf wil. En voor mij betekend dat ook echtniet dronken mezelf nog dronkener zuipen
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 20:24
Verwijderd
Oja, 5 t/m 9 september ook nog intro van de studievereniging, maar daar heb ik nog niets over gehoord.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 13:17
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
first eror schreef op 20-08-2005 @ 16:47 :
Als er een brallerige bal is die Milan heet, doe 'm dan de groeten.
ik zal naar hem uitkijken...
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Introductieweek
Tink*
2 19-08-2015 09:25
Studeren Introductieweek studiestad 2012!
Tink*
4 13-08-2012 10:02
Studeren Introductieweek Maastricht
Werkgroep INKOM
1 22-07-2009 13:35
Algemene schoolzaken Introductieweek SCOM (communicatiemanagement in utrecht)
ecrasant
3 20-07-2005 17:31
ARTistiek Introductieweek AVK St.Joost
gratis
27 02-07-2005 16:14
Algemene schoolzaken Introductieweek *help*
tiram
4 28-07-2003 16:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.