Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2006, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 13-02-2006 @ 14:56 :
ooow, wat is dat voor winkel en waar zit ie? Wat kost dat plantje daar? Ik studeer in Rotterdam dus dat is wel beter
Als je met je rug naar de Donner staat, moet je rechtdoor lopen, dan kom je hem aan je linker hand tegen (naast de Bram Ladage ongeveer). Hoe duur ed, dat weet ik niet.

@Blackeyed: Je kunt het toch zelf ook in posterformaat maken...? Als je een grote lijst (van posterformaat dus) vult met foto's ed, dan is het toch een collage op posterformaat?
Advertentie
Oud 19-02-2006, 08:57
Verwijderd
Je kunt zo'n plantje btw ook heel eenvoudig zelf maken: neem een witte of bruine boon en schrijf daar met watervaste stift 'I love you' op (moet je wel klein kunnen schrijven), stop hem in een beetje aarde en doe hetzelfde als wat je met een normaal plantje zou doen (water geven ed)...dan gebeurt hetzelfde als met zo'n plantje uit de winkel.
Oud 19-02-2006, 10:59
Suspender
Avatar van Suspender
Suspender is offline
ok cool.
ik ga het wel testen, even een hele zin schrijven.
ik post wel een foto als het lukt.
__________________
jeweet
Oud 19-02-2006, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Suspender schreef op 19-02-2006 @ 11:59 :
ok cool.
ik ga het wel testen, even een hele zin schrijven.
ik post wel een foto als het lukt.
Als ik de afbeelding van zo'n plantje goed gezien heb staat het gewoon op de boon en bonen groeien met het plantje mee omhoog...de blaadjes vormen zich in de boon en komen er uiteindelijk uit en dan uiteindelijk valt de boon van het plantje af, maar dat duurt wel even. Zodra het plantje met de boon boven de grond groeit zie je de tekst dan dus.
Oud 20-02-2006, 15:28
Onbekend
Onbekend is offline
Ik heb voor mijn vriends verjaardag een shirt gekocht. en bioscoopbonnen.
Oud 22-02-2006, 11:29
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Onbekend schreef op 20-02-2006 @ 16:28 :
Ik heb voor mijn vriends verjaardag een shirt gekocht. en bioscoopbonnen.
Ik een reistas. Wil nog heel graag zo'n sexy H&M polo kopen maar ben bang dat 'ie die niet draagt
Oud 22-02-2006, 18:17
Verwijderd
Iemand leuke idee'tjes voor cadeautjes die je op kunt sturen (liefst in een enveloppe - dus niet te groot en niet te zwaar)?
Oud 22-02-2006, 18:20
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik weet niet of dit is wat je zoekt, maar een bioscoopbon? Of zoiets?
Oud 22-02-2006, 20:53
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 22-02-2006 @ 19:20 :
Ik weet niet of dit is wat je zoekt, maar een bioscoopbon? Of zoiets?
Een bon vind ik zo onpersoonlijk.
Oud 22-02-2006, 22:06
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-02-2006 @ 21:53 :
Een bon vind ik zo onpersoonlijk.
Ja maar dan weet je wel zeker dat het goed aankomt en dat het er niet door iemand wordt uitgehaald (als je iets met een rare vorm in de envelop zou doen of muntgeld)
Je kan ook ergens iets bestellen, bijvoorbeeld bij bol.com en het dan naar diegene laten versturen.
Oud 23-02-2006, 07:21
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 22-02-2006 @ 23:06 :
Ja maar dan weet je wel zeker dat het goed aankomt en dat het er niet door iemand wordt uitgehaald (als je iets met een rare vorm in de envelop zou doen of muntgeld)
Dat risico loop ik dan nog liever. (Geld zou ik sowieso ook niet sturen, ik wil een echt cadeautje sturen.)

Citaat:
Je kan ook ergens iets bestellen, bijvoorbeeld bij bol.com en het dan naar diegene laten versturen.
Dat is een goed idee, ik ga eens kijken of ik daar (of op soortgelijke sites) wat leuks kan vinden.
Oud 23-02-2006, 07:56
Verwijderd
http://www.bestthings.nl/

Heeft best leuke dingen...alleen jammer dat die dingen allemaal zo duur zijn...maar wie weet voor iemand met veel geld?
Oud 23-02-2006, 12:55
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-02-2006 @ 08:56 :
http://www.bestthings.nl/

Heeft best leuke dingen...alleen jammer dat die dingen allemaal zo duur zijn...maar wie weet voor iemand met veel geld?
Het is misschien handig als je er even bijzet voor wie het is (man, vrouw?)
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 23-02-2006, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 23-02-2006 @ 13:55 :
Het is misschien handig als je er even bijzet voor wie het is (man, vrouw?)
Het is voor een vriendin (een vrouw dus ).
Oud 26-02-2006, 23:44
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ik wilde voor mijn vriendje eigenlijk een portretfoto laten maken voor mij (want die wil hij graag hebben, maar heb het hem nog nooit gegeven haha) alleen ik was op internet aan het kijken, hier spreken ze steeds over fotorapportages, maar 2 foto's al 50 euro?! Dit moet goedkoper kunnen toch?!

ik wil dus gewoon één of twee (mooie) foto's van mezelf.
Kan je gewoon bij een fotowinkel naar binnen lopen en dat het dan meteen gedaan wordt? of moet dit op afspraak? Iemand een idee in welke prijscathegorie ik het moet zoeken? ik had niet verwacht dat het zoveel geld zou kosten als dat ik op internet te zien krijg.
Iemand ervaring ermee?

liefs, fantome
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 27-02-2006, 07:36
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Iemand nog leuke ideeen voor een broer die 18 jaar wordt en ouders die 25 jaar getrouwd zijn?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 27-02-2006, 07:46
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 27-02-2006 @ 00:44 :
ik wil dus gewoon één of twee (mooie) foto's van mezelf.
Kan je gewoon bij een fotowinkel naar binnen lopen en dat het dan meteen gedaan wordt? of moet dit op afspraak? Iemand een idee in welke prijscathegorie ik het moet zoeken? ik had niet verwacht dat het zoveel geld zou kosten als dat ik op internet te zien krijg.
Iemand ervaring ermee?
Ik heb dit zelf nog nooit gedaan, maar vriendinnen van mij hebben dit wel voor hun ouders of vriendje gedaan. Wat ik me daar nog van kan herinneren, moesten ze wel een afspraak maken bij de fotografe (kon meestal binnen 2 weken), werden er dan een stuk of 4 foto's gemaakt, waarvan ze er dan 1 of 2 uitkozen en die een paar dagen later op konden halen. Dit kostte dan, afhankelijk van de grootte van de foto's tussen de 25 en de 40 euro. Maar dat zal natuurlijk per fotograaf verschillen, dus je kunt het beste even een paar fotografen opbellen om na te vragen hoeveel het bij hen kost.
Oud 27-02-2006, 22:36
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 27-02-2006 @ 08:46 :
Ik heb dit zelf nog nooit gedaan, maar vriendinnen van mij hebben dit wel voor hun ouders of vriendje gedaan. Wat ik me daar nog van kan herinneren, moesten ze wel een afspraak maken bij de fotografe (kon meestal binnen 2 weken), werden er dan een stuk of 4 foto's gemaakt, waarvan ze er dan 1 of 2 uitkozen en die een paar dagen later op konden halen. Dit kostte dan, afhankelijk van de grootte van de foto's tussen de 25 en de 40 euro. Maar dat zal natuurlijk per fotograaf verschillen, dus je kunt het beste even een paar fotografen opbellen om na te vragen hoeveel het bij hen kost.
hmm, ik vind dat nog best prijzig, en krap in de tijd. zondag komt hij al terug en ik zit ook gewoon op school. het zou mooi zijn als ik gewoon langs kon lopen en het meteen gedaan kon worden haha
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 28-02-2006, 06:59
Verwijderd
Een mooie foto maken kost over het algemeen tijd, dus doen ze dat op afspraak (anders moeten ze het net als met pasfoto's doen, dat duurt maar een paar seconden, maar daar sta je dan ook niet altijd even charmant op, ik niet iig). Ik zou idd gewoon een paar fotografen in de buurt bellen om te vragen hoe duur het bij hen is (want de prijs van een fotograaf in Maastricht is voor jou toch niet echt relevant om te weten ).
Oud 02-03-2006, 16:22
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
MadameMissy schreef op 27-02-2006 @ 08:36 :
Iemand nog leuke ideeen voor een broer die 18 jaar wordt en ouders die 25 jaar getrouwd zijn?
ik weet niet hoeveel geld je uit wilt geven?
gaat je broer misschien rijles nemen? misschien kan je daar wat grappigs mee verzinnen? bijv. een sleutelhanger erbij geven voor aan zijn autosleutels later oid

voor je ouders? tja, ik weet niet waar ze van houden.
kaartjes voor een theatervoorstelling misschien? dat is iig iets waar ze samen gebruik van kunnen maken.

succes!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 06-03-2006, 19:39
*[FairyGirl]*
*[FairyGirl]* is offline
Mijn vriend wordt volgende week 20 en ik ben ook zwaar aan het nadenken over een cadeautje.
Wat ik iig wel leuk vind om te doen is zelf een cdtje samenstellen en daar ook zelf een hoesje voor te ontwerpen (misschien ook een leuk idee voor andere mensen die iets persoonlijks maar toch goedkoops willen doen )
Maarja, ben al aan het bedenken wat voor echt cadeau ik erbij ga doen. Luchtjes gebruikt hij bijna nooit, sieraden draagt ie niet en een boek vind ik ook zo suf.. Daarnaast komt er ook nog eens bij dat ik niet zo veel geld te besteden heb..
Hij wordt dus 20, is zware metalfan, zit in een band (speelt gitaar), rookt, drinkt en houdt niet van al te romantische dingen of cadeaus die niet bepaald nuttig zijn (zoals knuffels e.d.)..

Ik voel me wel heel schuldig, aangezien we al 2,5 jaar hebben en ik nog steeds nooit weet wat ik moet halen.
Heeft iemand nog andere leuke (goedkope) tips? Mag ook iets zijn wat in een folder stond ofzo van een winkel, heb nl niet echt veel tijd om in de stad te gaan snuffelen..
Oja, ik woon in een saaie kutstad waar geen leuke hebbedingen winkeltjes zijn zoals xenos en V&D enzo..

P.S. Sorry voor het lange bericht
__________________
Dreams can come true..
Oud 08-03-2006, 14:35
Verwijderd
Een keer in een weekend naar een andere, minder saaie, stad gaan waar ze wel dergelijke winkels hebben? Als je graag iets leuks wilt geven moet je er tijd voor maken.

De jaren dat een relatie duurt zegt vaak heel weinig over wel/niet iets leuks weten voor een verjaardag, dat heeft meer met andere dingen te maken.

Op internet zijn btw ook best sites te vinden waar ze leuke dingen verkopen, alleen daar zit vaak een aardige bezorgtijd op (soms niet). Je kunt natuurlijk ook zelf een pakket (een badpakket, een ontbijtpakket, een drankpakket, een rookpakket, een ongezondpakket (dit ivm het drank- en rookpakket...dergelijke dingen moet je natuurlijk eigenlijk niet gaan stimuleren dmv verjaardagscadeautjes ), een *vulzelfmaarin*pakket) samenstellen ofzo.
Oud 09-03-2006, 19:09
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 27-02-2006 @ 23:36 :
hmm, ik vind dat nog best prijzig, en krap in de tijd. zondag komt hij al terug en ik zit ook gewoon op school. het zou mooi zijn als ik gewoon langs kon lopen en het meteen gedaan kon worden haha
Oke, het is voor jou ws. te laat, maar voor iemand anders die weinig geld heeft maar wel mooie foto's wil, op FokForum is een onderdeel 'fotografie' en daar zitten vaak beginnende fotograven die gratis of voor weinig geld foto's maken. Ik heb wat voorbeelden gezien, en de meeste zien er gewoon leuk uit. Soms willen ze wel de foto's die ze van je gemaakt hebben gebruiken voor hun portfolio, maar daar valt over te overleggen natuurlijk. Nou ja, misschien is het een idee
Oud 14-03-2006, 16:43
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
Ppff.. Mijn moeder wordt vrijdag 50 jaar en ik ben zooo ideeloos...

En mijn vriend 20, ik dacht idd aan chocola maken oid en ik wil graag iets met bier doen. Echt raar dat als je iemand al lang kent, je er toch niet echt iets origineels voor kunt bedenken (geldt ook voor mijn ma)
__________________
lava lacht niet lul
Oud 14-03-2006, 21:39
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
Jeej! Voor mijn vriend heb ik eindelijk iets bedacht! Een rondleiding door de Hertog Jan fabriek nu er nog iets liefs en persoonlijks bij...
__________________
lava lacht niet lul
Oud 15-03-2006, 15:38
Yurgentje
Yurgentje is offline
Maak je zelf een paar bier etiketjes (met foto jou/jullie), die print je uit,plak je op een paar flesjes hertog jan en geef je samen met de uitnodiging voor de rondleiding.
__________________
Halllow
Oud 17-03-2006, 10:44
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
*dreamallica* schreef op 14-03-2006 @ 22:39 :
Jeej! Voor mijn vriend heb ik eindelijk iets bedacht! Een rondleiding door de Hertog Jan fabriek nu er nog iets liefs en persoonlijks bij...
Cool cadeau Zou ook wel iets voor mij vriend zijn, maar dan bij Leffe oid.
Oud 23-03-2006, 17:51
eelco
Avatar van eelco
eelco is offline
die van jullie zijn snel tevreden, die van mij wil een cabrio, schaal 1 op 1

Maar wel origineel zeg, moet toch ook eens wat gaan verzinnen.

Bbq aan boord van een bootje op de middelandse zee, ondergaand zonnetje romantisch muziekje en dan als cadeau een weekje naar Rome en Milaan..
Oud 24-03-2006, 08:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
eelco schreef op 23-03-2006 @ 18:51 :

Bbq aan boord van een bootje op de middelandse zee, ondergaand zonnetje romantisch muziekje en dan als cadeau een weekje naar Rome en Milaan..
Nee dat is slim als jij niet met geld wilt gaan smijten omdat je vriendin dan alleen voor het geld gaat
Oud 24-03-2006, 09:09
eelco
Avatar van eelco
eelco is offline
maar wie zegt dat ik het ook echt doe.....
Oud 25-03-2006, 11:27
sheepdog
sheepdog is offline
Weet iemand wat die ene site is met allerlei cadeautips zoals chocola maken, vliegcursus, etc? Heb een heleboel cadeautopics afgestruind maar kan hem niet meer vinden... Stond eerst altijd in de beginpost...
Oud 25-03-2006, 12:56
Verwijderd
www.kadopagina.nl ?
Oud 28-03-2006, 18:46
snoopykeuh
snoopykeuh is offline
Iepz

Ben op zoek nor een klein gedichtje om op een kussensloop te zetten...
Oud 28-03-2006, 19:39
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Ik wil voor mijn vriend een bepaalde foto op een puzzel (of iets anders) laten afdrukken met een klein tekstje erbij.
Nou had ik op www.funkado.nl gekeken en die dingen leken me wel leuk. Maar heeft iemand hier ervaring mee? Kan het met alle (digitale) foto's, en zo ja wordt dat dan mooi?
__________________
Kun je het lezen???
Oud 28-03-2006, 22:52
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
*dreamallica* schreef op 14-03-2006 @ 17:43 :
Ppff.. Mijn moeder wordt vrijdag 50 jaar en ik ben zooo ideeloos...
Ik ben met mijn moeder (en mijn zusje) gaan high-tea-en in een hotel waar de high tea goed aangeschreven staat, toen mijn moeder jarig was.
Was echt gezellig, thee drinken, lekkere sandwiches, scones, alles erop en eraan. Kon ze een beetje bijpraten met haar dochters

Is misschien een leuk idee.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 29-03-2006, 08:46
Verwijderd
Citaat:
snoopykeuh schreef op 28-03-2006 @ 19:46 :
Iepz

Ben op zoek nor een klein gedichtje om op een kussensloop te zetten...
http://www.plinternet.nl
Oud 03-04-2006, 13:19
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 28-03-2006 @ 20:39 :
Ik wil voor mijn vriend een bepaalde foto op een puzzel (of iets anders) laten afdrukken met een klein tekstje erbij.
Nou had ik op www.funkado.nl gekeken en die dingen leken me wel leuk. Maar heeft iemand hier ervaring mee? Kan het met alle (digitale) foto's, en zo ja wordt dat dan mooi?
Dat kan volgensmij ook gewoon bij de hema. Is misschien iets goedkoper?
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 03-04-2006, 17:52
WhisperingWind
WhisperingWind is offline
Mijn schoonvader is binnenkort jarig en ik weet echt niet wat ik hem moet geven... Hij wordt 50 jaar!
Ik wil echt iets leuks/grappigs geven, maar ik heb totaal geen inspiratie!
Jullie nog ideetjes?
Oud 03-04-2006, 22:42
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
WhisperingWind schreef op 03-04-2006 @ 18:52 :
Mijn schoonvader is binnenkort jarig en ik weet echt niet wat ik hem moet geven... Hij wordt 50 jaar!
Ik wil echt iets leuks/grappigs geven, maar ik heb totaal geen inspiratie!
Jullie nog ideetjes?
Ik had mijn vader zo'n lelijk Abraham-ik-ben-50-shirt gegeven omdat ik wist dat hij het haatte. Was zo grappig

En verder nog iets leuks maar dat weet ik niet meer. Verder dan mooie sokken en een stropdas of een riem kom ik vaak niet
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 05-04-2006, 14:34
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik ga ene boek maken, met daarin liedjes waar we wat mee hebben, foto's, plaatjes van m'n liefde is.. kalender (sommige van die tekstjes passen zo mooi) en bij sommige data wat schrijven. ofzo..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 14-04-2006, 17:50
roosj
roosj is offline
Ik heb in dit topic een tijdje geleden ook al wat gezet, maar ik zit nu alweer met hetzelfde probleem ..
Mijn vriend wordt over een paar weken 18 en we hebben 2 dagen voor zijn verjaardag een half jaar verkering. En ik weet Echt geen cadeautje .. Ik dacht aan een feyenoord shirt met zijn naam erop gedrukt, maar het is weer einde van het seizoen, dus dan krijgt hij zo'n oud shirt en das ook weer niet leuk vind ik...
Hebben jullie misschien weer een goed idee ? (een luchtje heeft hij al gehad, en hij houd niet van sieraden.. )
Oud 15-04-2006, 13:04
Suspender
Avatar van Suspender
Suspender is offline
Citaat:
roosj schreef op 14-04-2006 @ 18:50 :
Mijn vriend wordt over een paar weken 18 en we hebben 2 dagen voor zijn verjaardag een half jaar verkering. En ik weet Echt geen cadeautje .. etc..
Het beste is misschien als je gewoon een vriendin meeneemt,
en een dagje de stad in gaat.

Gewoon langs allerlei winkels gaan en dan zie je vanzelf altijd wel wat leuks.
Er zijn altijd wel dingen waar je in eerste instantie nooit aan dacht.

Gewoon doen, en je hebt veel meer kans van slagen.
__________________
jeweet
Oud 24-04-2006, 21:44
Onbekend
Onbekend is offline
Ik heb voor mijn vriend een horloge gekocht toen we een half jaar samen waren
Oud 26-04-2006, 00:26
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik heb "iets" met een meisje uit Noorwegen. Zij komt misschien in mei langs en ik ga er zeker in juli heen, duurt dus nog even maar heeft iemand een idee wat ik haar zou moeten geven?

Ik wil haar iets geven dat haar aan mij/Nederland doet denken, iets fris en orgineel indien mogelijk ( dus geen doos chocola ). Iemand tips?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 26-04-2006, 16:54
Yurgentje
Yurgentje is offline
Een klomp het jou gezicht er opgeschildert.
__________________
Halllow
Oud 27-04-2006, 06:44
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Yurgentje schreef op 26-04-2006 @ 17:54 :
Een klomp het jou gezicht er opgeschildert.
Jouw gezicht, domme ezelneuker.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 27-04-2006, 15:49
Yurgentje
Yurgentje is offline
Iets vriendelijker mag soms ook wel.
__________________
Halllow
Oud 27-04-2006, 16:43
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Een opmerking met meer nut dan "Een klomp het jou gezicht er opgeschildert" mag ook wel, als je grappig probeert te zijn probeer dan niet op deze manier te scoren.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 27-04-2006, 16:53
Yurgentje
Yurgentje is offline
Was niet eens de bedoeling om grappig over te komen, was meer als tip bedoelt.
Maarja.... beetje jammer dan he
__________________
Halllow
Oud 28-04-2006, 11:20
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
ik heb voor de verjaardag van mijn vriend het "boekje van de liefde" gemaakt.
daarin alle regeltjes die je in een relatie kunt bedenken en dan wat voordeliger voor mij natuurlijk. Vooral met betrekking tot auto's, zijn grote hobby.
En plagen en piewen enzo... Je bent er wel een poos mee bezig maar het is heel leuk geworden en hij heeft er de hele avond mee in zijn hand rondgelopen.

dit gedaan omdat ik verder ook echt GEEN idee had.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic #4
x-spekkie-x
309 21-11-2012 14:00
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 18:07
De Kantine het grote slechte cadeautjes-topic
Verwijderd
50 26-02-2009 23:06
Liefde & Relatie Hoe verras jij je vriend/vriendin?
Verwijderd
4 25-01-2009 15:09
Liefde & Relatie stelling: echtscheiding moet duurder
de abt van sion
115 15-09-2003 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46.