Oud 09-04-2006, 17:32
Verwijderd
Er is er niet 1 seksistisch.

sek·sis·me (het ~)
1 verschijnsel waarbij personen op grond van hun geslacht een bepaalde rol wordt toebedeeld

Heeft dus weinig met seks te maken.
Advertentie
Oud 09-04-2006, 18:32
Steefjuh
Avatar van Steefjuh
Steefjuh is offline
Citaat:
*melis$a*91* schreef op 09-04-2006 @ 16:57 :
Maar ook niet alle opmerkingen die ik had opgeschreven zijn seksistisch..
dat suggereerde je wel aan het begin van je post....
__________________
Fighting for peace is like fucking for virginity...
Oud 09-04-2006, 19:40
Verwijderd
Citaat:
*melis$a*91* schreef op 09-04-2006 @ 16:57 :
Maar ook niet alle opmerkingen die ik had opgeschreven zijn seksistisch..
Nee maar ze zijn ook niet grappig als je niet bij elke opmerking aan seks denkt en begint te giechelen.
Oud 09-04-2006, 21:42
SoS-ClaiRe
Avatar van SoS-ClaiRe
SoS-ClaiRe is offline
Coordinatice a.k.a. lerares Geschiedenis: "Leg mij dat nou eens duidelijk uit, want ik ben gewoon het dommertje van de klas!"
__________________
Bla bla
Oud 15-04-2006, 16:00
NicV
Avatar van NicV
NicV is offline
Tijdens biologie:
Homofiele geschiedenisleraar komt binnenlopen.
Licht valt uit.
- Bioleraar: 'Ik zie geen flikker...'
- Geschiedenisleraar: 'Moet je beter kijken...'

Tijdens wiskunde:
- Leraar: 'Voor ik ga beginnen met uitleggen: ik wil geen domme vragen of opmerkingen tussendoor.'
- Ik: 'Dus ik moet stil zijn...?'
- Leraar: 'Wat heb ik toch een snelle leerlingen... '

Presentatie van een Holocaust-overlevende:
- '....En op een gegeven moment kwam m'n vader niet meer thuis. Zeg meisje [vraagt een meisje uit het publiek], weet je wel hoe dat voelt, als je vader niet meer thuis komt?'
- Meisje: 'Ik heb nooit een vader gehad...'

Tijdens M&O:
Klasgenoot vraagt wat een Freudiaanse verspreking is, wij niet te beroerd om uit te leggen:
- Wij: 'Dat is als je zegt wat je denkt, maar het niet wil zeggen. Bijvoorbeeld: er komt een superlekker meisje voorbij lopen, en jij wil zeggen: 'Hey (noem maar wat) Nynke!' Maar je zegt: 'Hey lekkerding!' ...Omdat je aan haar denkt als een lekkerding...
- Hij: 'Owh zo...'
...Even later...
- Wij [spottend]: 'Dus, klopt het dat je homo bent? - Je hebt wel van die trekjes...'
- Hij: 'Doe normaal jongen, ik weet toch wel zeker van mezelf dat ik hom... Eh, hetero ben...'

Tijdens M&O:
- Leraar: 'Heren, dames, ga even zitten...'
- Wij: 'Is 't niet dames en heren?'
- Leraar: 'Die vrouwen zijn wel genoeg geemancipeerd...'

Tijdens biologie:
[uitleg over chromosomen]
- Leerling: 'Is het zo, hoe meer chromosomen iets heeft, hoe intelligenter het is?'
- Leraar: 'Nee, want dat zou betekenen dat een aardappel slimmer is dan jullie...'
- Leraar: '...Er zit wel een punt in je theorie...'

Tijdens M&O:
- Leerling: 'Ik ben dyslectisch.'
- Leraar: 'In mijn tijd was je gewoon dom...'

Tijdens economie, vlak voor een excursieweek:
[telefoon van leraar gaat af, neemt op en loopt het lokaal uit]
- Ik [impressie van leraar]: '...Ja moeder, ik heb wel schone onderbroeken mee...'
...Klas lachen... En leraar komt weer binnen lopen, met een grijns op zijn gezicht...
- Leraar: 'Mijn moeder is al 15 jaar dood...'

Laatst gewijzigd op 16-04-2006 om 12:04.
Oud 16-04-2006, 13:38
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
het was dan niet de leraar, maar het was wel geinig

Leraar: Kom jij dalijk maar een uurtje terug
Meisje: Dat hoeft niet, ik kan ook in een kwartiertje klaar zijn

__________________
I'm too old for this shit.
Oud 16-04-2006, 17:45
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
^ hihi

Habets: 'blijf van m'n huis-huizen'

ll: wat is mn rapportdinges?
lr: 6, en je einddinges 7

ll: mag ik even naar de wc?
lr: word je hier niet goed van?

lr: ik praatte gisteren met iemand waarvan ik de naam niet zal noemen omdat het Corné is...
Oud 25-04-2006, 17:56
groot-kleintje
groot-kleintje is offline
'de mens is de knuffelbeer van God'
'nee ik doe het licht niet uit want dan wordt het donker'
'zullen we het samen proberen?'
morgen weer die stomme leraren. even opletten
Oud 28-04-2006, 19:24
Verwijderd
Lerares Nederlands: Ja jullie hoeven van mij niet op te letten hoor. Ik bedoel het is jullie toekomst niet de mijne. Als jullie graag later HEMA-worsten wilen verkopen vind ik het ook goed.

Bij Biologie. Seksuele voorlichting, anticonceptiemiddelen.
Lerares: En dit is het vrouwencondoom (laat het vrouwencondoom zien)
Leerling: Wow, is dat voor een paard ofzo!
Lerares: Uhm, uhm
Oud 28-04-2006, 20:22
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Leraar Latijn komt de klas van Grieks binnen (waar ik zit). Ja jullie hebben geluk want op 21 april verschuift jullie so, vanwege gastcollege over Rome. En ja ja, op die dag is ook Rome gesticht, in het jaar 753 voor chr. En hij loopt weg. Komt leraar grieks: ja en dat is tevens zijn huwelijksdag, ook in dat zelfde jaar. En natuurlijk die muts van *naam docent*, die is toen ook in dat jaar geboren!!
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Oud 29-04-2006, 18:38
welle
Avatar van welle
welle is offline
Leraar klassieke talen:

"in het paradijs waren er nog geen kaviaar en raceauto's, dus daarom was het er eigenlijk niet zo leuk."

Andere leraar klassieke talen:

"ik zou je wel willen knuffelen, maar dat mag niet van de Arbo-wet."

Laatst gewijzigd op 29-04-2006 om 20:34.
Oud 30-04-2006, 09:54
Anetj
Anetj is offline
lr: Tja, bij de hoeren kost het ongeveer 50 Euro per uur.
ll: Hoe weet u dat?
lr: uhm... *word rood*
__________________
It's like picking up trash in dresses.
Oud 30-04-2006, 10:45
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
wisk lr. "wiskunde is net topsport, pure training"

mo lr. "creatief boekhouden wordt niet op de toets gewaardeerd"
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.

Laatst gewijzigd op 30-04-2006 om 10:48.
Oud 30-04-2006, 14:20
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
zo, jullie 2 komen volgend jaar de schoolkas vullen ( tegen 2 eindexamenleerlingen)
__________________
niet alleen =)
Oud 30-04-2006, 23:27
Verwijderd
Oud 01-05-2006, 10:30
Brack
Brack is offline
Leraar Nederlands:
"Als ik zin heb om te wachten, dan ga ik wel vissen"
"Katwijkers zijn aangespoelde Belgen"
Oud 02-05-2006, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Steefjuh schreef op 06-03-2006 @ 21:33 :Leraar NL tegen een leerling:
'Hé, jij laat enige baardgroei tot je komen. Ik dacht eerst dat je gekwijld had!'


Ik wou dat ik zulke grappige leraren had, dan was school tenminste nog een beetje leuk geweest.

Ik heb niet echt dingen onthouden, we hadden wel een lerares Engels die tot in detail ging uitwijden over hoe raar ze een string bij zichzelf vond staan.
En ze zei een keer dat ze de pootjes van haar kat zo lekker vond ruiken.
En ze ging ook een keer een mop over seks vertellen.

En ik had een leraar geschiedenis die het opeens over masturberen in de trein/klas ging hebben, de context weet ik niet meer.

Mja, en nog wel een paar dingen, maar daar moest je bij zijn.
Oud 02-05-2006, 19:16
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik wist dat al die belspeltutjes dom waren, maar zó dom (en dan ook nog eens juf zijn)? Bah bah...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 02-05-2006, 19:45
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Oud 03-05-2006, 18:31
Verwijderd
OMG
Oud 03-05-2006, 22:13
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
De altijd langdradige maatschappijleerleraar:

Leerling: Meneer, wist u dat u per kwartier nu al 20x 'uh' heeft gezegd?
Leraar: uh?

Hadden in de derde klas een invalleraar voor Latijn. Was nogal een rare man. Op een gegeven moment zat er een jongen in de klas die erg vervelende geluidjes aan het maken was.
Ik: men. kan ** er niet uit gestuurd worden? Hij is erg vervelend!
Leraar: Maar natuurlijk. Laten we stemmen: Wie zegt: ** moet er uit? En wie zegt ** mag blijven.
Na vingers geteld te hebben:
Helaas **, unaniem besloten je moet eruit!

En kwaad dat die jongen was.. Heeft de hele dag nog boos rondgelopen!

Diezelfde leraar tegen een leerling:
Zeg takkewijf, geef es ff antwoord!
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Oud 03-05-2006, 22:52
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Antubis schreef op 28-04-2006 @ 20:22 :
Leraar Latijn komt de klas van Grieks binnen (waar ik zit). Ja jullie hebben geluk want op 21 april verschuift jullie so, vanwege gastcollege over Rome. En ja ja, op die dag is ook Rome gesticht, in het jaar 753 voor chr. En hij loopt weg. Komt leraar grieks: ja en dat is tevens zijn huwelijksdag, ook in dat zelfde jaar. En natuurlijk die muts van *naam docent*, die is toen ook in dat jaar geboren!!



Ff denken... Ohja, een leraar geschiedenis bij een toets: "Die tafels moeten verder uit elkaar. Denk maar zo dat Frima er tussendoor moet kunnen lopen."
Het jammere was dat die in de schoolkrant verscheen en dat hij hem daarna nog 3875540 keer herhaald heeft omdat hij dacht dat hij echt leuk was.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 03-05-2006, 23:00
Verwijderd
'want dan krijg je van 'juf nienke, je kan het zelfs nog niet eens spellen''
Oud 07-05-2006, 14:15
groot-kleintje
groot-kleintje is offline
biologie, de biologische verklaring van reuzen:

'ja en die reuzen in sprookjes zijn zo lang omdat ze waarschijnlijk een tumor in de hypofyse hebben'

ik had er nog een paar...
Oud 08-05-2006, 20:41
welle
Avatar van welle
welle is offline
lerares Duits: "ik weet toch ook niet waarom de zon om de aarde draait?"

(in Rome, in de wijnbar met aangeschoten leraren)
wiskundeleraar: "mmmmmmbop..... mmmmbop. Zo gaan de klanken in het Italialiaans."
tekenleraar: "Jan, dat lijkt wel zulu."
wiskundeleraar: "oja? mmmmmmmbop."
Oud 08-05-2006, 21:50
Raïnka
Avatar van Raïnka
Raïnka is offline
Leraar godsdienst : "Jezus is ne maft"

leraar fysica : (op de meest droge manier) "X, ga je naast dàt individu zitten? Heb je hem aan de haak geslagen? Allé, proficiat met uw aanwinst."

leraar aardrijkskunde: "vulkanen zijn levende vuiligheid, maar dat bent u ook"

Lerares chemie : Mendel deed het met erwten. (en 1 min. later, wanneer ze het zélf eindelijk doorhad : *giechel giechel*)

lerares Duits : * ik ga het nog één keer zeggen en dan moogt ge uw moppen steken waar ik het denk.
* (mompelt): das tijdverlies, maar enfin, we worden er toch voor betaald...
* hé badboy, wa moeje weten?

leraar wiskunde (of : hoe verloedert men het best de nederlandse,franse én engelse taal)
* ça ne kloppera pas
* ik heb great expectations van u
* En x² valt chemin
* wot's the funny of it?
* (over zichzelf dus, wanneer hij een oefening op bord noteert): Rrrrrrroelandt on stage!

andere lerares wiskunde: (ll hoest) "ja blijft erin ja, tis goed"
---
wat doen ze toch hun best om grappig te zijn, die leerkrachten
Oud 09-05-2006, 16:35
Verwijderd
'ik voel me goed als ik leerlingen aangeef bij de politie als ze door rood rijden.'

-discussie over dat eva al het kwaad op aarde heeft laten ontstaan -
leerling: 'klote eva'
leraar: 'nee, dat is genetisch gezien niet mogelijk'

'je plet een fietser, en dan bel je snel 121..of nee, uhm, wacht, wat was dat nummer ook alweer?'
Oud 14-05-2006, 10:37
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
leraar scheikunde: over de vraag wat is een leraar
een gek die in het duistertast

een overspanne lerares engels die later van school is gestuurd
en nu is het genoeg volgende les krijgen jullie een onverwachts so
vv gaat de klas lachen en gaat ze ook lachen
__________________
.
Oud 25-05-2006, 18:43
Roxjuh
Avatar van Roxjuh
Roxjuh is offline
Mijn leraar Nederlands was aan het praten over drugs in coffeeshops.
Leraar: Wist je, dat in sommige coffeeshops er zelfs met bepaalde soorten drugs betaald kan worden?
Leerling: Owjah? Waarom weet ik dat dan niet? (oftewel... ze heeft er enige ervaring mee)

In de 2de klas hadden we een invallerares voor Frans. Helaas voor haar waren wij haar eerste klas die ze les gaf.
De jongens uit mijn klas zaten vervelend te doen en waren een lliedje (oid) aan het zingen van 'Euro, euro, euro, euro'.
Lerares: En als jullie nou $^*^&%#^$%$ niet ophouden met dat liedje, we hebben nog steeds de gulden HOOOR
Leerlinge: Euh, mevrouw, sinds vorig jaar al niet meer
Lerares: Ow, is het al zo laat dan?

Zelfde lerares was iets aan het uitleggen, terwijl een jongen zich heel lomp uitrekt, opstaat, om zich heen kijkt en een tas grijpt van een loser uit onze klas.
Lerares: Wat wilde jij daarmee gaan doen, meneer?
Leerling: Uit het raam gooien, hoezo? (raam stond wagenwijd open)
Lerares: Leg hem maar netjes weer op de plek waar hij hoort
Binnen 2 seconden lag de tas buiten en helaas voor de eigenaar zaten we op 3 hoog
lerares: ZEG ZEG! Ga die tas ook maar weer halen
Leerling: Zeg, ben neit van het goeie doel
Lerares: DAT DACHT IK DUS MOOI WEL!
(alleen de manier waarop ze het zei was al grappig.. Hierna hbben we haar trouwens noooit weer gezien )

Leraar Duits die nogal pervers is, leest de cijfers op van de mondeling
Jongen: He, waarom valt het mij op dat de meiden allemaal een 7.5 of hoger hebben?
Leraar: Omdat jullie de tieten lager hebben
(het duurde een minuuut, voordat de hele klas het door had)

Laatst tijdens mijn eerste examen (geschiedenis) ging 1 van de leraren (gigantische boom van een vent) boven op een tafeltje staan (hoorde kennelijk bij de dagopening - christelijke school he ) en begon te vertellen: 'Aan mij de eer om dit vandaag voor jullie te doen. Dit verhaal gaat over Goliath, een boom van een vent' (en die vent die heeft een kutstem, zo he )
Waarom hij daarvoor nou op een tafel moest gaan staan???
__________________
Ik ben apart.. Maar dat wist je vast wel :)

Laatst gewijzigd op 25-05-2006 om 18:45.
Oud 25-05-2006, 19:31
iThink
Avatar van iThink
iThink is offline
leraar geschiedenis tegen Nicole, slettebak met een gezicht als schilderij, zoveel verf zit erop: zeg werk jij tegenwoordig bij de McDonalds?
Nicole: ja, 3 weken al
leraar: je past er ook wel, want zeg, wat ben jij een euroknaller zeg!

Echt te mooi!
Oud 27-05-2006, 11:59
dafzzz
dafzzz is offline
zijn ze nou zo dom, of kunnen ze goed acteren
Oud 02-02-2007, 18:08
RBalistreri
RBalistreri is offline
De lerarenuitspraken van het Johan de witt-gymnasium te Dordrecht:


Fama est… (Lat: Het gerucht gaat dat...)


... dat een leerling tijdens de les in zijn neus aan het wroeten was
... dat mw. van Diepenbrugge (Engels) zich zichtbaar ergerde en vroeg: "Heb je in de gaten dat je vinger in je neus zit?"

… dat tijdens het project voor de derde klas een derdeklasser niet oplette
… dat dhr. Bartels (biologie) zei: "Hé, luister 'es naar mevrouw Coenradi (natuurkunde/scheikunde)!"
… dat de leerling antwoordde: "Ja maar, dat doe ik anders ook nooit!"
… dat dhr. Bartels spottend zei: "Gatver, want ben je ad rem. Daar houd ik niet van! Ik houd meer van domme blondjes!"

… dat een leerling bij Frans een goed antwoord gaf
… dat mw. Schrijver (Frans) hem wilde becomplimenteren en zei: “Je bent een stuk intelligenter dan je gezicht doet vermoeden!"
… dat zij daarna 1000 maal excuus heeft gemaakt voor deze opmerking

… dat een eigenwijze brugger tegen mw. Poley (klassieke talen) zei: "Dus het woord 'vir' is dus eigenlijk een soort buitenbeentje?"
… dat mw. Poley instemmend knikte en zei: "Ja, maar dat zijn toch alle mannen?"

… dat een leerling aan dhr. Schenk (klassieke talen) vroeg: "Heeft u kinderen?"
… dat dhr. Schenk lachend antwoordde: "Ik hoop van niet!"

… dat dhr. van Andel (aardrijkskunde) trots verkondigde: "Ik ben de bedrijfshulpverlener op deze school. Dus als je flauw valt krijg je met mij te maken!"
… dat hij de klas waarschuwde en zei: "Dus val niet te snel flauw want ik grijp gelijk in! Tot reanimatie aan toe!"

... dat een leerlinge enthousiast vroeg hoe oud dhr. Rademaker (klassieke talen) was
... dat dhr. Rademaker lachend antwoordde: "Te oud voor jou!"

... dat een leerling tegen mw. Schrijver (Frans) klaagde over de hoeveelheden huiswerk die zij opgaf
... dat mw. Schrijver schappelijk reageerde en zei: "Oké, dan zal ik minder huiswerk opgeven, dan hebben jullie ook een beetje ontlasting!"

... dat mw. Coenradi (natuurkunde/scheikunde) bij een rumoerige klas een aantekening wilde geven
... dat zij tegen de klas zei: "Je hoeft maar heel eventjes te luisteren want ik heb maar heel weinig stof in mijn hoofd zitten!"
... dat zij daarna blozend afdroop

... dat mw. van Diepenbrugge (Engels) schreeuwde: "Hé, houd nu eens op met klootjavanen!"

... dat dhr. Hamers (wiskunde) een verwoedde poging nam om orde in een klas aan te brengen
... dat een paar dames daar zich niets van aantrokken
... dat dhr. Hamers riep: "Willen die muts......, dames daar even hun mond dicht houden!

... dat dhr. van Andel (aardrijkskunde) boos opmerkte tegen een leerling: "Als je niets doet, kun je net zo goed wegblijven!"
... dat de leerling dhr. van Andel wazig aan zat te kijken
... dat dhr. van Andel nog bozer riep: "Wat doe je hier eigenlijk? Als je toch niets doet, kun je beter thuis gaan slapen!"
... dat hij daaraan toevoegde: "Daar wordt je nog mooi van ook!"

... dat een leerling "Jezus!" riep
... dat dhr. Schenk (klassieke talen) verontwaardigd reageerde en zei: "Wat is er met mij zoon?"

… dat mw. Al-Rubaiee (Engels) vlak voor een proefwerk haar klas stil wilde krijgen
… dat zij dreigde: “Ik ga pas uitdelen als ik stil ben!”

… dat dhr. Koch (economie) wijs opmerkte: “Perfectie bestaat niet, je moet er slechts naar willen streven!”

... dat een leerling tegen mw. Sebregts (Nederlands) zei: "Ik ga me even cultureel ontplooien!"
... dat mw. Sebregts geschrokken opkeek en vroeg: "Zou je dat nu wel doen?"

... dat een leerling aan dhr. Hamers (wiskunde) vroeg of hij weg mocht
... dat dhr. Hamers zichtbaar geïrriteerd "nee" zei
... dat de leerling het daar niet bij liet zitten en reageerde: "Maar het mag van dhr. Mestrom (techniek/afdelingsleider)!"
... dat dhr. Hamers antwoordde: "Niets mee te maken! Je weet toch hoe het hier zit op school? Aan het hoofd van de school staat de rector, daar vlak onder kom ik. Dan heb je een hele tijd niets en dan komt dhr. Mestrom pas!"

... dat een leerling mw. Visser (Duits) wilde omkopen
... dat mw. Visser boos opmerkte: "Ik ben niet chantabel!"
... dat ze naar de deur keek en daar achteraan zei: "Daar zijn andere mensen voor!"

... dat dhr. Schenk (klassieke talen) vertelde over de vergoddelijking van Romulus
... dat hij zei: "Dit gebeurde doordat een wolk naar beneden kwam en toen de wolk oploste was Romulus verdwenen en dus een god geworden!"
... dat hij toevoegde: "Dit in tegenstelling tot Ayla en dhr. Barendregt (geschiedenis/Nederlands/kcv) ; als bij hen de wolken optrekken zijn ze er nog steeds!"

... dat dhr. Schenk (klassieke talen) boos tegen een kletsende leerling zei: "Stop met schreeuwen als een speenvarken en ga verder aan je vertaling!"

... dat een leerling diep zuchtte
... dat dhr. Schenk (klassieke talen) dat zag en vroeg: "Zit je weer een vierkante meter knoflooklucht uit te blazen?"

... dat dhr. Schenk (klassieke talen) vertelde over hoe Ascanius een keer tot Cupido werd getransformeerd om zijn vader met te beschieten met pijltjes
... dat hij hieraan toevoegde: " Om met pijltjes te schieten moest je dicht bij het doel staan want ze hadden toen nog geen langeafstandsraketten!"

... dat een leerling tegen dhr. Schenk (klassieke talen) zei; "Ik ben op de WC geweest."
... dat dhr. Schenk knikte en zei: "Ik ruik het aan je nicotinegehalte!"

... dat dhr. Schenk (klassieke talen) tegen een kleppende leerling zei: "Je bent een kleptomaan!"

... dat de klas wilde weten of de relatie tussen dhr. Schenk (klassieke talen) en mw. Poley (klassieke talen) over was
... dat dhr. Schenk daarop antwoordde: "Het blijft een vrouw. Maandag wel, dinsdag niet!

... dat mw. Odeh (Engels) opmerkte: "De onderwerpen op het proefwerk zijn zo geschreven dat iedere sukkel erover kan schrijven!"
... dat de klas zich verontwaardigd afvroeg of zij sukkels waren

… dat dhr. Hamers (wiskunde) cijfers voor een proefwerk oplas
… dat hij verbaasd naar zijn lijstje keek en aan de klas vroeg: “Ernest, who the fuck is Ernest?”

… dat een leerling zei: “Mevrouw, ik heb geen zin om te leren!”
… dat mw. Poley (klassieke talen) hem minachtig aankeek: “Pff, wat ben jij een ongelofelijke softie!”

… dat dhr. Vos (geschiedenis/Nederlands) iemand de beurt gaf
… dat deze leerling zei: “Het is zeg maar…”
… dat dhr. Vos herhaalde: “Zeg maar!”
… dat de leerling zich hervatte: “Nou, het zit zeg maar zo…”
… dat dhr. Vos wederom herhaalde: “Zeg maar!”
… dat de leerling zich opnieuw hervatte: “Kijk, toen was het zeg maar…”
… dat dhr. Vos de leerling voor de derde keer onderbrak en zei: “Zeg maar!”
… dat de leerling toen boos werd en weigerde antwoord te geven
… dat dhr. Vos toen lachend zei: “Zeg maar, hoor!”

...dat dhr. Van Wijngaarden (natuurkunde/scheikunde) zei: "Dit snapt iedereen, tenminste, als je het snapt."

...dat dhr. Sormani (Nederlands) zei: "Stel geen vragen aan mij! Ik ben een meubelstuk!"

...dat mw. Odeh (Engels) zei: "Dat is op één klein dingetje na fout."

… dat mw. Al-Rubaiee (Engels) een hele les iets uitlegde
… dat ze aan het einde van de uitleg tegen een leerling zei: “Nu ga je me niet vertellen dat je niet weet waar ik het over had!”
… dat de leerling inderdaad niet wist waar mw. Al-Rubaiee het over heeft gehad
… dat mw. Al-Rubaiee schreeuwde: “Aaah… I kill you!!”

...dat dhr. Van Wijngaarden (natuurkunde/scheikunde) vroeg: "Ik zie heel veel mensen niet, hoe kan dat?"
...dat een leerling antwoordde: "O, die komen wel, die moeten gewoon nog een uurtje uitslapen."

...dat dhr. Van Wijngaarden (natuurkunde) zei: "De snaartheorie, dat is wiskunde van de elfde dimensie, maar daar hebben we gelukkig Tonino (wiskunde) voor!"

...dat mw. Luteijn (scheikunde) tegen een pratende leerling zei: "Is het interessant?"
...dat de leerling zei: "Neuh..."
...dat mw. Luteijn zei: "Let dan op!"
...dat een tweede leerling zei: "Hij bedoelt de les..."

...dat mw. Luteijn (scheikunde) zei tegen een zesde klas: "Ik wens jullie een geslaagd 2007!"
...dat een leerling zei: "Een geslaagd 2007."
..dat een Luteijn zei: "Ja, origineel, he?"

...dat mw. Luteijn (scheikunde) zei: "Alle metalen zijn vast bij kamertemperatuur, behalve één, wie weet welke dat is?
...dat een leerling riep: "Kwek!"
...dat een andere verbeterde: "Kwak!"

...dat mw. Tonino (wiskunde) vroeg: "Welke stappen ga je ondernemen om deze som op te lossen?"
...dat een leerling antwoordde: "Nou, om te beginnen zou ik het raam openzetten...."

...dat dhr. Van Hoof (conrector) over de intercom omriep dat enkele tweedeklassers zich bij lokaal B moesten vervoegen.
...dat een leerling zei: "Ik verbuig ze liever dan dat ik ze vervoeg."

...dat dhr. Van Beek (Duits) gevraagd werd hoe laat hij van huis vertrok.
...dat hij uitriep: "Veel te vroeg! Half zeven."
...dat een leerling zei: "Dus daarom bent u altijd zo chagrijnig!"

… dat mw. van Wezel (Frans) zei: “Het is een man, maar er ontbreekt iets!”

...dat mw. Odeh (Engels) zei: "Maar als je je verveelt kun je natuurlijk altijd een Engels boek gaan lezen voor je lijst."
...dat een leerling vroeg: "Maar daarvan moesten we toch weken geleden de verslagen hebben ingeleverd?"
...dat mw. Odeh zei: "Ja, natuurlijk, maar heb je ze ook gelezen?"

… dat mw. van Wezel (Frans) aan de klas vroeg: “Wie is er niet bang voor dhr. van der Linden (conrector)?”
… dat vervolgens niemand zijn vinger opstak
… dat zij toen maar zelf slachtoffers aanwees

… dat dhr. van der Wal (wiskunde) opmerkte dat er maar weinig foto’s zijn van toen hij klein was
… dat een leerling toen lachend riep: “Toen was u zeker heel lelijk?”

… dat dhr. Sormani (Nederlands) klaagde: “Je zit systematisch niets te doen!”
Oud 03-02-2007, 19:11
The Ox
The Ox is offline
- "Ik had graag het antwoord op de vraag dat dat was als volgt"

- "Vroeger loosden de boeren hun overtollige melk in slootjes die langs de akkers liepen. En als er dan iemand langskwam in een motorbootje, had je slagroom".

- "Ben jij aan het studeren voor lucht-dirigent? Nee? Heb je je gestoten aan de lucht? Ook niet? Wat is er dan? Ooh, jij wil een vraag stellen?"

- Leerling: "Meester?"
Docent: "Leerling?"

- "Meneer X. werkt hier nog steeds ja. We moeten van de overheid 5 % gehandicapten in dienst hebben".

- [terwijl hij de overhead aan het schoonmaken is] "Oooh wat ruikt dit lekker... Hmmm... Oh God, het is lang geleden dat ik zó iets lekkers geroken heb.. Mmm.. Wat, schattebout? Wat je moet doen als je klaar bent? Dan ga je iets voor je zelf doen, of je kunt hier es komen ruiken"

- "Hou je mond of ik laat me boven op je vallen"

- "Het is muisssss.... Ik wou dat ik hier een ronddraaiende mitrailleur had met slagroomgebakjes met extra slagroom".

- "Als je in een glazen huis woont, moet je niet met stenen gaan gooien"

Tijdens proefwerk: "Nog 2 minuten...... en dan is het kwart voor 12"

"Ik kom, zolang Mevrouw X. ziek is, vervallen...."

"Wie praat steekt zijn vinger op, kan ik die lekker straf geven"

"Die magneet wijst naar beneden. Dat komt waarschijnlijk door het ijzeren been van meneer L."

"Ik kan niet zomaar de anus open zetten"

"Op maandag heb ik altijd een hoofd als een eikel"

"Nee, er zijn geen wepsen meer. Ik heb de wepsen es boos aangekeken"

"Ik kan jullie wel tips geven, maar daar word je ook zo tipsy van"

"Nee, ik hoef geen Snickers. Daar zitten 300 calorieën in"

"We doen voorzichtig met de brander, dus niet wie straks de meeste blaren heeft of het ergste zwart is"

"Ik heb een gat van 40 bij 90 centimeter"

"Let eens op, de meester schrijft iets op het bord"

"Pas op, of ik duw je achter het bord en laat het bord 35 omhoog en omlaag gaan"

"Heb ik jullie al verteld dat in 1787 de grondwet klaarkomt?"

"Een vraag uit het publiek!"

"Wie praat heeft nul. Praat es?"

"Haal jij je vingers even uit het stopcontact?"

" 'Er vergewaltigt mich'. Dat doet mijn zoon altijd met mij. Dat betekent: 'Hij verkracht me' "

"Reageer sero-positief op een vraag"

"Schöne Frau, du sprechen"

"Ik was in het weekend werk na aan het kijken van een tweedeklasser en dat was zó slordig! Toen heb ik er een hele hatelijke opmerking onder gezet: 'Weet je zeker dat je rechts bent?' "

"Die mensen hebben een huis, nog een huis, een auto nog een auto, die hebben een caravan, nog een caravan, die hebben een vrouw, nog een vrouw..."

"Ik kopieer alles wat los en vast zit"

"Hij was de snelste van heel de wereld en omstreken"

"Een proefwerk, dat zijn allemaal retorische vragen. Kun je net zo goed op schrijven: 'Zie boek, bladzijde 35, kolom 2, regel 6, woord 1 t/m 8', of 'zie hoofd' ".

"Het is maar een kleine stap van leraar naar dictator"

"Ik ga meneer C. even hemels gelukkig maken met mijn aanwezigheid"

"Als je geld hebt en een goede gezondheid komen de vrouwen vanzelf. Kijk maar naar mij"

"Vroeger, bij de mensen die op het gymnasium zaten zag je allemaal getallen en formules rond het hoofd draaien. Daar moest je mee oppassen. Ik kon daar geen boek op de tafel leggen of ze zaten er al in"

"Jullie zijn écht heel slecht geconcentreerd. Wie laat zich nu afleiden door een klereleijer als ik?"

"Deze les werd u aangeboden door Coca Cola"

"Bij de beroepentest zie je ook bejaardenverzorger staan. Oudjes moeten plassen, oudjes de pot op, oudjes de pot af, oudjes de kont afvegen. Spelletjes doen met de bejaarden... 'Kom, oudjes, we gaan sla kweken' "

"Ach, te vroeg of op tijd.. Zolang je maar niet over tijd bent"

"Wat is het leuk om jullie zo hard te zien werken.. Ik verveel me stierlijk"

"Weet je wat ook leuk is? Als je zusje alleen thuis is, moet je van te voren het raam open zetten, en achter het gordijn twee schoenen neerzetten..."

"Als er in de Libelle een recept staat voor tomatensoep, gaat de prijs van de tomaten weer omhoog, want dan is er meer vraag naar tomaten"

"Dus als je een keer naar Parijs wil... ik ben een goeie gids.. Ik ben niet duur - ik eet wel veel"

"Daar valt mijn kunstgebit van uit"

"Doe het raam es open, ik begin mezelf te ruiken"

"Als mijn vrouw stout is, krijgt ze een week bed-arrest"

"In Naam van Oranje, doe open dat raam"

"Jij zegt toch ook niet 'verhip'? Dan zeg je toch ook gewoon 'kut'!"

"Als je praat kun je het gebouw verlaten. Dat kan op 3 manieren: via de hoofdingang, via de ramen, of via de riolering"

"Het Evangelie is een voorbeeld van een neutraal perspectief, want ze beschrijven geen gedachtes van de hoofdpersonen. Je leest niet wat Jezus denkt aan het kruis: "Godverdomme, dat doet wel pijn hier aan dat kruis... Doet wel heftig pijn.. Maar ja, gewoon een kwestie van doorhangen hè"..
Oud 03-02-2007, 21:33
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
The Ox schreef op 03-02-2007 @ 19:11 :
- Leerling: "Meester?"
Docent: "Leerling?"
Oud 04-02-2007, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Raïnka schreef op 08-05-2006 @ 21:50 :
Leraar godsdienst : "Jezus is ne maft"

leraar fysica : (op de meest droge manier) "X, ga je naast dàt individu zitten? Heb je hem aan de haak geslagen? Allé, proficiat met uw aanwinst."

leraar aardrijkskunde: "vulkanen zijn levende vuiligheid, maar dat bent u ook"

Lerares chemie : Mendel deed het met erwten. (en 1 min. later, wanneer ze het zélf eindelijk doorhad : *giechel giechel*)

lerares Duits : * ik ga het nog één keer zeggen en dan moogt ge uw moppen steken waar ik het denk.
* (mompelt): das tijdverlies, maar enfin, we worden er toch voor betaald...
* hé badboy, wa moeje weten?

leraar wiskunde (of : hoe verloedert men het best de nederlandse,franse én engelse taal)
* ça ne kloppera pas
* ik heb great expectations van u
* En x² valt chemin
* wot's the funny of it?
* (over zichzelf dus, wanneer hij een oefening op bord noteert): Rrrrrrroelandt on stage!

andere lerares wiskunde: (ll hoest) "ja blijft erin ja, tis goed"
---
wat doen ze toch hun best om grappig te zijn, die leerkrachten
hm... in België ligt dat anders denk ik.....
Oud 04-02-2007, 17:30
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Dit topic is geupt, zie ik nu pas. Ondertussen ook al wat oud dus deze gaat dicht.
__________________
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10.