Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2008, 17:30
Verwijderd
*Juliah*, I C U en Skyblue: dankjewel!
Het was gisteren supergezellig met familie en vriendinnetjes en vriendje!
En ik heb een supermooie armband van m gekregen
Advertentie
Oud 06-07-2008, 17:33
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Pff ik weet niet zo goed meer. Ik vind hem echt heel erg leuk maar voor mijn gevoel is het allemaal ietsjes te vroeg. Zijn tandenborstel, gel en deo zijn al bij mij ingetrokken en hij laat inmiddels ook zijn kleren hier slingeren. Over een paar weken gaat hij mijn vader ontmoeten en hij wil straks graag de sleutel van mijn nieuwe huisje. En normaal gesproken zou ik hier geen problemen mee hebben gezien de tijd dat we met elkaar gaan. Maar ik durf mij nog niet goed aan hem te binden, bang om gekwetst te worden. En ik krijg het heel erg benauwd omdat het voor mijn gevoel allemaal veel te snel gaat ofzo.
Oud 06-07-2008, 20:01
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oeioei, zo spannend... Nog 1 nachtje slapen...
__________________
Tsja
Oud 06-07-2008, 20:54
- Pheebs
- Pheebs is offline
Samen een hele dag in bed liggen en dvd's kijken is tof.
Oud 06-07-2008, 21:10
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Goed! Huisjeszoekend en dat is leuk. En soms wat moeilijke dingen, ik hoop dat ze opgelost gaan worden. Maar zelfs met al die dingen is het fijn.

Stel dat we nou iets vinden met een huiskamer en een slaapkamer (alle andere eisen hebben we maar laten vallen ), zou dat wel voldoende zijn? Hebben de samenwonende mensen hier hier ervaring mee of hebben die allemaal nog wel een extra studeerkamertje ofzo?
Ik ben gaan samenwonen op een woonboot, waar we alles in 1 kamer hadden +keuken en de badkamer moesten we delen. We wilden samenwonen dus dat hadden we er voor over. Daarna hadden we een studio waarin we wel alles voor onszelf hadden, maar nog steeds in 1 ruimte. Nu hebben we een flatje met meerdere kamers, en dat is best een verademing.
Ik moet zeggen dat je relatie er wel tegen moet kunnen om voortdurend op elkaars lip te zitten. Bij ons ging het heel natuurlijk, maar na 2 jaar werden we wel gek van de kleine ruimtes, en je breid zelf ook je huishouden uit, waardoor er nergens plek voor is. Meerdere kamers kan ik zeker aanraden! Je kan meer je eigen gang gaan, mijn vriend gamed ook nogal graag, en dan kan ik weer ergens anders zitten. En ik zelf vind het fijn om een eigen plekje te hebben.

ot: mijn nichtjes de hele dag gezien en lekker gebbqd. Heerlijke dag gehad. En vriend + vrienden aangemoedigd met volleybal. Was ook gezellig!
Oud 06-07-2008, 21:13
Verwijderd
Ik denk dat ik het morgen uit ga maken, na twee jaar relatie. Niet omdat ik niet meer van haar hou, maar omdat het speciale gevoel weg is, omdat het een sleur geworden is. Bij vlagen merk ik dat ik nog veel voor haar voel, maar ik twijfel teveel. Ik twijfel nu ook al een paar maanden lang, het is niet een bevlieging van een paar dagen.

Heeft iemand nog tips/adviezen? Ik zou haar in principe op zijn vroegst volgend weekend pas zien, dus als ik morgen opbel/mail/sms met "ben je thuis? ik wil zo langskomen" dan gaat ze al rare dingen denken. Als ze dan vraagt "waarom", wat is dan het beste antwoord? "Omdat ik met je wil praten" is het eerlijkst maar dan weet ze ook wel meteen hoe laat het is...

Pffft, ik baal hier echt van, een relatie verbreken is zoveel gemakkelijker als je ruzie hebt ofzo...
Oud 06-07-2008, 21:26
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Ik denk dat ik het morgen uit ga maken, na twee jaar relatie. Niet omdat ik niet meer van haar hou, maar omdat het speciale gevoel weg is, omdat het een sleur geworden is. Bij vlagen merk ik dat ik nog veel voor haar voel, maar ik twijfel teveel. Ik twijfel nu ook al een paar maanden lang, het is niet een bevlieging van een paar dagen.

Heeft iemand nog tips/adviezen? Ik zou haar in principe op zijn vroegst volgend weekend pas zien, dus als ik morgen opbel/mail/sms met "ben je thuis? ik wil zo langskomen" dan gaat ze al rare dingen denken. Als ze dan vraagt "waarom", wat is dan het beste antwoord? "Omdat ik met je wil praten" is het eerlijkst maar dan weet ze ook wel meteen hoe laat het is...

Pffft, ik baal hier echt van, een relatie verbreken is zoveel gemakkelijker als je ruzie hebt ofzo...
mijn tip: praten voor je het gaat uitmaken. vertel har hoe je voelt, wat je denkt, hoe je het ervaart, en ook waarom. zet alle punten eerst op een papiertje voor je wat gaat doen. waarom wil je niet meer met haar zijn? ga eens een weekje niet afspreken, en kijk dan wta dat met je doet. Uitmaken kan altijd nog. het goed breien is een lastigere klus.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 06-07-2008, 21:32
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Nou na een maand heb ik hem dan vandaag weer gezien. Hij komt altijd met dingen die ik wil horen als het eigenlijk al te laat is. Ik heb hem toegezegd morgen mee te gaan naar zijn psych, maar eigenlijk meer om hem te helpen dan om nog wat van ons te maken, want ik geloof gewoon niet dat er wat van te maken valt.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 06-07-2008, 21:40
gekkedoos
gekkedoos is offline
pff.... zit ff in een sociale dip ofzo...
twee maanden geleden wat "gehad" met een jongen die ik al zeker een jaar leuk vond..na die vertelde doodleuk dat het alleen voor de lol ws allemaal.. hij was niet verliefd....op de een of andere manier gebeurd mij dit dus altijd.. straal ik iets verkeerds uit ofzo?
naja...ik kom hem dus wekelijks tegen tijdens stappen.. maakt het er niet makkelijker op
verder...
m'n beste vriendje is gister naar afrika vertrokken voor een maand...ik mis m nu al..niet goed afscheid van m genomen.. beetje met ruzie/stress uit elkaar gegaan... terwijl we normaal nooit ruzie hebben en alleen via telefoon nog kunne praten..

mja.. verder kan ik best een lief vriendinnetje zijn hoor :$
Oud 06-07-2008, 21:49
wup
wup is offline
Ik heb zin om dingen met hem te doen. Zoals naar de kinderboerderij, lekker in het park liggen, uit eten. Ik wil steeds meer dat het gewoon goed komt. Als hij daar ook zo over denkt, komt het ook wel goed. Ik ben helemaal blij dat het overdag al niet meer blowt. Al is het alleen al dat hij nu eens naar me heeft geluisterd! En dat hij zich daar nog goed bij voelt ook. Ik ga bijna op vakantie, daarna hij, en daarna zien we elkaar pas. Ik ga hem nog even bellen voor ik wegga. Ben eigenlijk heel benieuwd hoe hij er nu over denkt, wat hij wil etc. Maar dat moet ik niet gaan bespreken voor ik op vakantie ga denk ik, dan zit ik daar de hele vakantie weer aan te denken.
Ondertussen droom ik de ene nacht over een ex, de andere nacht over een ex-rebound jongen en dan weer over mijn vriend. Verwarrend!
Oud 06-07-2008, 23:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nou na een maand heb ik hem dan vandaag weer gezien. Hij komt altijd met dingen die ik wil horen als het eigenlijk al te laat is. Ik heb hem toegezegd morgen mee te gaan naar zijn psych, maar eigenlijk meer om hem te helpen dan om nog wat van ons te maken, want ik geloof gewoon niet dat er wat van te maken valt.
Gaat dit nog steeds om die ene zegmaar. Die waar je het opnieuw mee geprobeerd hebt?
Wel jammer dat het toch niet echt goed uitpakt uiteindelijk.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 06-07-2008, 23:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik denk dat ik het morgen uit ga maken, na twee jaar relatie. Niet omdat ik niet meer van haar hou, maar omdat het speciale gevoel weg is, omdat het een sleur geworden is. Bij vlagen merk ik dat ik nog veel voor haar voel, maar ik twijfel teveel. Ik twijfel nu ook al een paar maanden lang, het is niet een bevlieging van een paar dagen.

Heeft iemand nog tips/adviezen? Ik zou haar in principe op zijn vroegst volgend weekend pas zien, dus als ik morgen opbel/mail/sms met "ben je thuis? ik wil zo langskomen" dan gaat ze al rare dingen denken. Als ze dan vraagt "waarom", wat is dan het beste antwoord? "Omdat ik met je wil praten" is het eerlijkst maar dan weet ze ook wel meteen hoe laat het is...

Pffft, ik baal hier echt van, een relatie verbreken is zoveel gemakkelijker als je ruzie hebt ofzo...
oh je bedoelt verliefdheid? Ja dat gaat weg na verloop van tijd. maar als je verder nog veel voor haar voelt dan moet je de sleur aanpakken. Ga leuke dingen doen ofzo, máák er wat van. Een relatie is niet vanzelf leuk, het loopt niet op batterijen ofzo.
Maar als je het niet ziet zitten met haar houdt het natuurlijk op. maar zoals Orpheo al zei, praat eerst met haar over hoe je je voelt. het uitmaken met die mededeling is kut, dan is het zo onverwacht.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 06-07-2008, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik het morgen uit ga maken, na twee jaar relatie. Niet omdat ik niet meer van haar hou, maar omdat het speciale gevoel weg is, omdat het een sleur geworden is. Bij vlagen merk ik dat ik nog veel voor haar voel, maar ik twijfel teveel. Ik twijfel nu ook al een paar maanden lang, het is niet een bevlieging van een paar dagen.

Heeft iemand nog tips/adviezen? Ik zou haar in principe op zijn vroegst volgend weekend pas zien, dus als ik morgen opbel/mail/sms met "ben je thuis? ik wil zo langskomen" dan gaat ze al rare dingen denken. Als ze dan vraagt "waarom", wat is dan het beste antwoord? "Omdat ik met je wil praten" is het eerlijkst maar dan weet ze ook wel meteen hoe laat het is...

Pffft, ik baal hier echt van, een relatie verbreken is zoveel gemakkelijker als je ruzie hebt ofzo...
Mja in principe kan het nooit op een leuke manier, dus heeft het niet heel veel zin om er omheen te draaien ofzo... en afspreken om te praten lijkt me dan wel een realistische manier.

Maar ik snap het niet zo goed... natuurlijk blijft het niet enorm speciaal, natuurlijk komt er op een gegeven moment hoe dan ook sleur in. Maar wil je dan niet eerst proberen daar samen wat aan te doen, ipv in je eentje te zitten twijfelen en vervolgens er maar mee kappen Valt me meer op, dat mensen denken in een eentje in zo'n relatie te zitten en beslissingen te maken enzo. Natuurlijk moet je niet doorgaan als het echt niet goed voelt, maar ik vind het echt vreemd dat jij er blijkbaar zo lang mee zit en niks geprobeerd hebt met z'n tweeën? (Miss. heb je dat wel, maar zo komt het hier iig mee over).

OT: Ja-a hij heeft een armbandje voor me gemaakt hihi Elke keer als ik bedacht heb dat ik 'm toch echt moet vertellen hoe veel ik twijfel en waarom, is het plotseling weer heel leuk We gingen elkaar de hersens in rammen met Mortal Kombat en pizzabroodjes eten en harde seks hebben en muziek luisteren en. Nou ja. Zucht
Oud 06-07-2008, 23:40
Verwijderd
We hebben de vakantie zo gepland dat we elkaar de maximale tijd niet kunnen zien.

En ik heb een supermooi kado en superlieve kaartjes van hem gehad. En nu voel ik me schuldig omdat ik maar niets kan bedenken voor hem.

En ik had zn ex gezien dit weekend.. en pff.. af en toe snap ik m niet.
Oud 07-07-2008, 00:03
Verwijderd
Qimm en Morgan:

Ik bedoel niet de verliefdheid, die is al langer weg. Maar ik ben niet meer blij als ik haar zie, als de telefoon overgaat en ik zie dat zij het is ben ik eigenlijk altijd licht geïrriteerd en moet ik echt mijn best doen om vrolijk op te nemen. Vervolgens heb ik een gewoon telefoongesprek, ik erger me verder niet aan iets specifieks, ben niet boos ofzo. Dat soort dingen.

Zij merkt het ook en we hebben het er een paar keer over gehad, het is niet alsof het totaal uit het niets zal komen voor haar of alsof ik haar nooit over mijn twijfels heb ingelicht. Maar ik merk gewoon dat het te ver gaat, dit is neit even een paar daagjes geen zin in haar hebben. Ik vind haar hartstikke aardig, maar een relatie met haar wil ik gewoon niet meer.

We hebben overigens wel moeite gedaan de laatste tijd, meer leuke dingen doen en tijd voor elkaar etc.
Maar voor mij heeft dat helaas niet geholpen.

Beetje jammer dat jullie klakkeloos aannemen dat ik dit besluit in mijn eentje heb genomen, zonder verder moeite te doen of mijn twijfels ooit aan mijn vriendin kenbaar te maken.

Laatst gewijzigd op 07-07-2008 om 00:53.
Oud 07-07-2008, 00:40
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
We hebben de vakantie zo gepland dat we elkaar de maximale tijd niet kunnen zien.

En ik heb een supermooi kado en superlieve kaartjes van hem gehad. En nu voel ik me schuldig omdat ik maar niets kan bedenken voor hem.

En ik had zn ex gezien dit weekend.. en pff.. af en toe snap ik m niet.
je weet dat hij ook lid is op dit forum??
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Oud 07-07-2008, 08:35
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Qimm en Morgan:

Ik bedoel niet de verliefdheid, die is al langer weg. Maar ik ben niet meer blij als ik haar zie, als de telefoon overgaat en ik zie dat zij het is ben ik eigenlijk altijd licht geïrriteerd en moet ik echt mijn best doen om vrolijk op te nemen. Vervolgens heb ik een gewoon telefoongesprek, ik erger me verder niet aan iets specifieks, ben niet boos ofzo. Dat soort dingen.

Zij merkt het ook en we hebben het er een paar keer over gehad, het is niet alsof het totaal uit het niets zal komen voor haar of alsof ik haar nooit over mijn twijfels heb ingelicht. Maar ik merk gewoon dat het te ver gaat, dit is neit even een paar daagjes geen zin in haar hebben. Ik vind haar hartstikke aardig, maar een relatie met haar wil ik gewoon niet meer.

We hebben overigens wel moeite gedaan de laatste tijd, meer leuke dingen doen en tijd voor elkaar etc.
Maar voor mij heeft dat helaas niet geholpen.

Beetje jammer dat jullie klakkeloos aannemen dat ik dit besluit in mijn eentje heb genomen, zonder verder moeite te doen of mijn twijfels ooit aan mijn vriendin kenbaar te maken.

je gaf ook niet aan dat je er al met haar over had gesproken, vandaar die aanname.
Tja en als het echt op is, dan is het op. En dan is voor jezelf kiezen gewoon belangrijker.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 07-07-2008, 08:46
Verwijderd
Citaat:
je weet dat hij ook lid is op dit forum??
Alsof ik dit soort dingen niet eerst met hem bespreek.
Oud 07-07-2008, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Qimm en Morgan:

Ik bedoel niet de verliefdheid, die is al langer weg. Maar ik ben niet meer blij als ik haar zie, als de telefoon overgaat en ik zie dat zij het is ben ik eigenlijk altijd licht geïrriteerd en moet ik echt mijn best doen om vrolijk op te nemen. Vervolgens heb ik een gewoon telefoongesprek, ik erger me verder niet aan iets specifieks, ben niet boos ofzo. Dat soort dingen.

Zij merkt het ook en we hebben het er een paar keer over gehad, het is niet alsof het totaal uit het niets zal komen voor haar of alsof ik haar nooit over mijn twijfels heb ingelicht. Maar ik merk gewoon dat het te ver gaat, dit is neit even een paar daagjes geen zin in haar hebben. Ik vind haar hartstikke aardig, maar een relatie met haar wil ik gewoon niet meer.

We hebben overigens wel moeite gedaan de laatste tijd, meer leuke dingen doen en tijd voor elkaar etc.
Maar voor mij heeft dat helaas niet geholpen.

Beetje jammer dat jullie klakkeloos aannemen dat ik dit besluit in mijn eentje heb genomen, zonder verder moeite te doen of mijn twijfels ooit aan mijn vriendin kenbaar te maken.
Vandaar de vermelding "(Miss. heb je dat wel, maar zo komt het hier iig mee over)." Maar ja, dat klinkt inderdaad vrij hopeloos. Succes ermee
Oud 07-07-2008, 10:04
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik vind hem echt nog heel leuk, maar hij moet even meer z'n best gaan doen en laten merken dat hij mij ook nog heel erg leuk vindt. Anders heb ik er ook geen zin meer in
Oud 07-07-2008, 10:05
Verwijderd
Nog maar weinig nachtjes. En ik heb een heel lief klein uberklef cadeautje, hahaha.
Oud 07-07-2008, 11:26
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Ik heb de nieuwste plaat van StoneGods, en ben daar heel, heel, heel happy mee! Veel vrienden er al mee blij gemaakt (lang leve yousendit). hij is nog niet uit, officieel ghehe, maar als ie dat is, ga ik 'm natuurlijk wel kopen. Belachelijke wet over downloaden; ik koop zelfs meer dvd's en cd's dan vroeger, omdat ik nu juist meer ken dan vroeger.

Ik heb her en der toch wel toffe mensen in mijn kennissenkring, ik zou ze bijna vrienden noemen! Het is zelfs zo erg met die lui dat ze vragen of ik bij ze in een band wil spelen!

Ik hoef nog maar een weekje, en dan is't over. (half weekje). Er word beloofd, maar niks word gedaan. Als ik volgend jaar weer terug kom, gaat 't echt op de schop, het systeem. Ze krijgen allemaal tabasco in hun reet, dan gaat t allemaal wat vlotter...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 07-07-2008, 11:46
Verwijderd
ze laat me zweten, maar ronde 1 is voor mij
Oud 07-07-2008, 13:15
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hmmm, was mooi weekendje zo. Veel samen geweest, samen naar een feestje van een vriendin van mij geweest, gisteren wezen karten met een paar van zijn vrienden en een paar van mijn vrienden Wel grappig. Komend weekend Amsterdam
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 07-07-2008, 13:19
Verwijderd
Citaat:
ze laat me zweten, maar ronde 1 is voor mij
Ik duim voor je
Oud 07-07-2008, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Ik duim voor je
thanks gek!
Oud 07-07-2008, 14:51
Verwijderd
Oh het is bijna te mooi om waar te zijn. En ik vind t stiekem stom dat ie gaat gamen en dat ik er niet bij kan zijn ("da's toch veel te saai voro jou") maar dan ga ik toch gewoon iets andersss doen en dan zie ik m zondag wel weer. Hij is lief

En ergens is het wel fijn dat je ook een eigen leven kunt hebben. *diepe zucht* Het zit gooeed.
Oud 07-07-2008, 17:07
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Gaat dit nog steeds om die ene zegmaar. Die waar je het opnieuw mee geprobeerd hebt?
Wel jammer dat het toch niet echt goed uitpakt uiteindelijk.
Ja nog steeds hij. Donderdag samen zes dagen naar Londen. Als dit hem nu echt aan het denken heeft gezet kijk ik het nog even aan, maar zo niet, dan is het waarschijnlijk dag twee in Londen alweer mis en dan is het gewoon duidelijk dat dit nog laaaaang niet gaat veranderen en ik vind het nou wel eens mooi geweest. Hoeveel ik ook om hem geef.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 07-07-2008, 17:41
Verwijderd
alles geweldig, as usual.
keeps getting better, actually
Oud 07-07-2008, 17:42
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
maar eigenlijk meer om hem te helpen dan om nog wat van ons te maken, want ik geloof gewoon niet dat er wat van te maken valt.
héhé.

ot: fantastisch, hij is de leukste
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 07-07-2008, 18:41
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hmmm. Hij ziet er zo goed uit in dat shirt, een beetje stoppels en zo'n grijns... <3
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 07-07-2008, 22:06
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik voel me zo belachelijk verliefd op het moment. Het was gewoon echt een geweldig weekend <3 We hebben besloten dat we drie dagen naar Dublin gaan en dan met een huurauto richting Berlfast gaan en daar nog vier gaden slapen, fijn, fijn, fijn! En nog beter nieuws ik ga over twee weken verhuizen (ofja, m'n spullen) en dan blijf ik tot het begin van het collegejaar bij hem logeren. Ik vind het best wel spannend. Maar grrr, kriebels in mijn buik *zwijmelt*
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 07-07-2008, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Oh shit help whaaah waarom nou zó en nú en AAAAAAH! Dit is leuk, maar onhandig.
Dit dus, voel me constant zo en
Echt heel handig 2 maanden voor je een half jaar naar het buitenland gaat...
Oud 07-07-2008, 22:51
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hm, niet echt mijn zaak, maar gezien de recente ontwikkelingen vind ik het wel vreemd. Vriendje van m'n beste vriendinnetje had niet eens een klein cadeautje voor haar verjaardag (ze hebben al twee jaar, wonen al een jaar samen en ze krijgt haar "grote" cadeau over een paar weken pas). En ze waren een beetje aan het ruziën, of nouja hij zócht een beetje ruzie. En dat terwijl hij normaal altijd heel attent is.
Maargoed, het is niet mijn bende, dus ik wil me er ook geen zorgen over maken. Ik zie vast spoken. En rampscenario's.
En gelukkig heb ik haar wel heel blij gemaakt met mijn cadeautje


Oh en Bartezz, het is toch ook veel leuker als je er moeite voor moet doen?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 07-07-2008, 23:07
Verwijderd
Zo, dat is gebeurd. Ik voel me leeg en twijfel of ik wel de juiste beslissing heb genomen. Maar dat is ook logisch: we hebben elkaar huilend de mooie dingen aan onze relatie lopen vertellen.

Pfft ik ben gewend om vaak alleen te slapen maar nu weet ik ook dat ik voorlopig nooit meer naast een vertrouwd iemand zal wakker worden... of in halfslaap een hand/arm/half lichaam vast kan pakken
Oud 08-07-2008, 08:42
Verwijderd
Smsjes zijn tof <3 We hebben niet vaak contact, maar op deze manier is het leuk en tof en gezellig en we gaan elkaar zien Binnenkort is hij twee weken hier en ik ga dan maar drie dagen per week werken, dus dat komt mooi uit, terrasje, here we come

Beste vriendinnetje doet nog steeds beetje stom. Vrijdag waren we in de kroeg, we gingen weg en ik zag een bekende. Ik vroeg of ze even wilde wachten, zei hallo en gedag tegen die bekende en zag mevrouw zo wegfietsen Lekker dan.. Ben het een beetje beu dat ze het normaal vindt om mij een hele avond te negeren omdat haar scharrel toevallig in de kroeg is (goh, 'toevallig'), en dan niet even twee seconden op mij willen wachten Dan niet...

Met vriendlief alles prima, zie hem vanavond weer en dat is goed want ik ben ziek en dan mis ik hem. Niet dat hij me beter kan maken (haha), maar toch, leuker als je alleen ellendig voelen.
Oud 08-07-2008, 08:45
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik vind vandaag nu al KUT.
Oud 08-07-2008, 09:37
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Knuffel voor Ertur en ST*R!

Vandaag feest @ vereniging, en ik heb me voorgenomen om me niet zo te misdragen als vorig jaar... *duimt dat het lukt*
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 08-07-2008, 09:44
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hihi, de mafketel belde gisteren, nam mijn vader op, zegt ie: 'met de toekomstige schoonzoon'. Volgens mij schrok hij er zelf van! Heb 'm wel gemeld dat 't eng klonk, maar tis wel grappig. Ach ja. Hopeloos.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 08-07-2008, 09:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Anderhalf jaar geleden kregen we een relatie, wat lang geleden!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-07-2008, 10:42
Verwijderd
Vandaag 7 maanden
Oud 08-07-2008, 14:31
Verwijderd
vrijgezel, en ik voel me prima. voor nu is dat beter, op lange termijn geen flauw idee, maar dat zien we na m'n vakantie wel weer. gisteravond en vannacht nog smsjes van hem gekregen, hij blijft wel gewoon aardig en lief
Oud 08-07-2008, 19:13
Verwijderd
Volgensmij is dit mijn eerste post hier sinds het uit is. Morgen is het een half jaar geleden dat het uit is gegaan. Ik moet nog steeds zo ontzettend wennen aan het feit dat ik nu 'alleen' ben. Echt alleen ben ik natuurlijk niet, ik heb genoeg lieve en leuke mensen om me heen. Maar toch...af en toe voelt het nog zo leeg. Ik zit echt weer even in een dip Maar goed, over het algemeen mag ik niet klagen. Lieve familie en vrienden, leuke baan + vast contract (yay), leuke vakantie in de planning. Maar toch kan ik vaak niet echt genieten. Ik ga er maar vanuit dat dat weer komt...
Oud 08-07-2008, 19:32
Verwijderd
ahhh vakantie leuk en aardig hoor, maar IK WIL NAAR LILLE en dat kan pas na de vakantie
Oud 08-07-2008, 19:54
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Nog steeds verliefd. Heb er zin in onze vakantie samen. Vrijdag al!

Kan echt niet wachten
__________________
Tsja
Oud 08-07-2008, 19:59
Verwijderd
Jezus, wat ben ik walgelijk verliefd. M'n buik lijkt wel een vlindervallei enkel als ik aan hem denk of een foto zie of z'n tshirt zie liggen, hihi.
Oud 08-07-2008, 21:17
Verwijderd
morgen een dagje met haar weg, geen idee nog hoe of wat, maar vind het chill dat ze net zo goed tegen niks plannen kan als ik
Oud 08-07-2008, 21:27
wup
wup is offline
Goed. Ik heb hem vandaag weer heel lang gesproken. Blijkbaar blijft hij het moeilijk vinden om over zijn gevoel te praten ( moest eerst een half uur een concert verslag aanhoren, daarna een half uur over zijn werk) maar na een poosje komt het er toch wel uit. We willen gewoon dat het goed komt en volgens mij gaan we het weer gewoon proberen. Ik ga morgen op vakantie en daarna gaan we samen naar de kinderboerderij.
Hij heeft eindelijk geluisterd. Hij is dus gestopt met blowen ( beetje voor mij, beetje voor zichtzelf) en heeft zich helemaal verdiept in studies enzo. Ben blij dat ik eindelijk doordring, dat hij eindelijk iets maakt van zijn leven.

Vandaag met een vriendin de hele dag voorbereidingen voor de vakantie gedaan ( als in shoppen als een malle) en dat was leuk. Het wordt vast erg gezellig . Daarna nog bij mijn zus geweest en ik vind haar lief. Ik ben blij dat het mijn familie eens allemaal voor de wind gaat. Broer krijgt een kind, andere een nieuwe baan, zus gaat samenwonen... allemaal leuk! Nu ik nog
Oud 08-07-2008, 21:52
Verwijderd
Hu, met bestevriendinnetjehuisgenootje op msn . Ze is leuk <3 Krijg nu toch wel kriebels om naar d'r toe te gaan, zeg. Omfg ik ga gewoon over minder dan drie weken naar Bolivia. Hoop alleen dat we elkaar niet na 2 weken de hersens inslaan
Oud 08-07-2008, 22:00
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
ik mis hem
__________________
Rated R for strong grisly violence and gore, sequences of terror and torture, nudity and language.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.