Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2008, 19:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Volgens mij ging het bij Qimm om een paard?
Klopt ja
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 14-08-2008, 19:06
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Citaat:
Volgens mij ging het bij Qimm om een paard?
Maar bij Snoopy niet
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Oud 14-08-2008, 19:19
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Maar bij Snoopy niet

HUH?
__________________
Tsja
Oud 14-08-2008, 19:25
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Maar bij Snoopy niet
lekker reacties heb je
OT: goed goed, wat ben ik toch saai . Ik heb me een paar dagen wat minder gevoeld door ontstekingen in mijn keel en mond (nog steeds, best pijnlijk) en werd wat stiller omdat praten veel pijn deed en een beetje sip. Dat heeft wel weerslag, als ik me niet goed voel, dan ga ik twijfelen en denk ik dat hij me niet meer leuk vindt. Maar dat viel mee gelukkig en vanavond gaan we lekker chillen samen.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 14-08-2008, 19:29
Verwijderd
jeetje stout, waar is dat bruisende leventje van je gebleven!?
Oud 14-08-2008, 20:04
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Hij was alleen vergeten een heel belangrijk iets eruit te halen, namelijk dat hij mij ten huwelijk gaat vragen
Had hij dat niet stiekem bewust gedaan, om je alvast een beetje voor te bereiden ofzo? En jij laat hem nu natuurlijk echt niet weten dat je dat gelezen hebt
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 14-08-2008, 20:12
Idunarara
Idunarara is offline
Zag hem vandaag en hij was echt zo lief, het lijkt allemaal steeds beter te worden. En nu mis ik hem alweer lichtelijk maar dit weekend en dan op vakantie
Oud 14-08-2008, 20:26
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ah tof, Snoopy!

Het gaat geweldig <3 Maandag op vakantie!
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 14-08-2008, 21:38
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Volgens mij ging het bij Qimm om een paard?

Dat paard was dan wel al 14 jaar mijn vriendinnetje...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 14-08-2008, 21:45
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Het was ook niet bedoeld alsof het stom is dat je er verdrietig om bent, maar volgens mij begrepen Pluis en Snoopy dat het om eens mens ging en was dat onduidelijk.
Oud 14-08-2008, 21:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Dat snap ik wel. Maar toch... Nja. Zo is het wel duidelijk iig.


vandaag toch een heel goede en leuke dag gehad met allemaal fijne verrassingen van allemaal heel erg lieve mensen. Veel telefoontjes en lieve smsjes gehad. vanmorgen een uitgebreide bruch met een verrassingsbezoek van mijn beste vriend. later vandaag een heeeeel erg lief kaartje in de bus van mijn beste vriendinnetje. (Morgan, die dus in zuid Amerika is) Kennelijk heeft ze haar moeder gemaild met een (verschrikkelijk lieve, en bemoedigende) tekst om op een kaartje te zetten en die zat vandaag ook in de bus ♥
Vanavond fijn uit eten geweest met mijn vriendje en mijn moeder. Verder had ik geen behoefte aan bezoek. Dit was heel fijn.
Morgen ga ik mijn vader weer zien na 3 maanden. Helaas is het wel 'nodig' dat zijn nieuwe vriendin ook meekomt. Iets wat ik niet echt fijn vind, én heel lullig voor mijn moeder. Want ze zouden gewoon op prettige voet uit elkaar gaan zodat ze nog wel samen op de verjaardag van de kinderen zouden komen. Kennelijk is hij dát alweer vergeten. Aangezien (wonder boven wonder) mijn moeder niet zit te wachten op een ontmoeting met zijn nieuwe liefde -__- Soms is het ook zo'n ontzettende klootzak. Maar het is wel m'n vader... *zucht*


OMG Snoopy, je gaat trouwen! Echt gaaf
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 14-08-2008, 22:08
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Als ik denk aan de verhalen die ik altijd aan mijn hond vertel, snap ik best dat Qimm haar paard ook als een vriendinnetje beschouwde. Dus dan alsnog gecondoleerd, dieren zijn vaak voor je gevoel ook familie .

En snoopy! Wat gaaf! je vertelt ons natuurlijk wel uitgebreid hoe romantisch hij straks op 1 knie gaat he?

Oh en de ex-crisis is ook al weer bezworen. Beste manier om het te verwerken is toch door te praten met de bron van het probleem, dus heb ex maar verteld hoe ik me voel. Dat lucht op . Dus nu kan ik straks gewoon fijn gaan slapen en dromen van alle mooie mannen die ik nog tegen moet gaan komen (want ik vind dat ik mooie mannen verdien. Oh en voor de hele discussie van net weer op gang komt: mooi qua uiterlijk én innerlijk )
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 15-08-2008, 04:10
Verwijderd
Sarcasme (ik hoop trouwens intussen echt dat dit een UC is )

Het gaat nog steeds zo goed tussen mij en mijn vriend! We hebben het nu serieus over samenwonen en hebben het ook open besproken over hoe dat zou kunnen alleen hij kan het financieel niet behappen nog. (We moeten wel kabel televisie ik wil eslist dsl internet en ik heb geen bank maar die heeft hij wel )
Maar daar is ook mischien een oplossing voor, dat hij meer kan gaan verdienen waardoor we samen kunnen wonen en hij ook tegeijk naar school kan en voor de rest blijft het heel druk met mijn familie. Begonnen met renovaties in mijn ouders huis, nog steeds bezig met mijn zusjes... verhuizen... drukdrukdruk. Maar het gaat nog steeds super.

En snoopy wat leuk! Feli (alvast vantevoren, nu hopen dat hij niet te lang gaat wachten)
Oud 15-08-2008, 05:55
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Had hij dat niet stiekem bewust gedaan, om je alvast een beetje voor te bereiden ofzo? En jij laat hem nu natuurlijk echt niet weten dat je dat gelezen hebt
Nee, want hij zat naast me en ik zei: 'he?'
Hij: 'wat?'
Ik: 'uh... we gaan trouwen?'
Hij: 'aaaaaah, stop lezen, stop lezen, ow ik ben stom' (dat laatste x1000 ongeveer )

Maar ik heb dus niet verder gelezen, dus het stuk over hoe dat weet ik nog niet. En we hadden t er al eerder over gehad, dus het feit dat we gaan trouwen is niet zo'n verrassing en de echte verrassing heb ik dus niet gelezen
__________________
Tsja
Oud 15-08-2008, 06:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oh en Qimm: ik zag nu dat ik je gefeliciteerd had in het 'wat is jullie liedje'-topic, maar die lees je misschien niet... Anyway: nogmaals van harte dan.

Enneh... ik kan me heeeel goed voorstellen dat je verdrietig bent om je paard hoor! Toen mijn kat doodging was ik ook heel erg van slag. Sterkte meisje
.
__________________
Tsja
Oud 15-08-2008, 12:36
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Na een korte dip gaat alles weer goed. Gelukkig kunnen we goed praten, ook als het even minder gaat. Maar nu voelt alles weer goed.

Om mij heen vallen wel veeel relaties uit elkaar moet ik zeggen Dat vind ik helemaal niet leuk!
Oud 15-08-2008, 14:14
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
ik dus ook
maar ik vraag het me toch af he..
wát moet hij compenseren...
ja inderdaad, want als je een beetje zelfverzekerd bent, kun je er ook in geloven dat je liefde geven genoeg zou moeten zijn..maar met geld liefde kopen, is een beetje als een masker opzetten
Oud 15-08-2008, 14:26
Verwijderd
ik heb iemand leuks ontmoet
Oud 15-08-2008, 14:28
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Ik denk wel goed, ik zie hem in ieder geval vanavond weer . Hij doet heel lief en we hebben ook wat dingen uitgepraat. Alleen vandaag een klein dipje gehad vanwege mijn gezondheid..blijkt dat de pillen die ik al die tijd slikte, totaal niet aansloegen. Dus nu een zwaardere kuur gekergen en 4 pillen per dag. Kan ik hopelijk gewoon een leuk weekend hebben zonder in het ziekenhuis hoeven te belanden . Donderdag gelukkig onderzoeken, hopelijk vinden ze dan iets..al vind ik dat ook weer eng..maargoed, als het dan aangepakt kan worden..

En Qimm, de keren dat ik een hond heb verloren, heb ik avondenlang gehuild en ik mis ze nog steeds. Met dieren kun je soms een specialere band hebben dan met mensen lijkt het . Heel veel sterkte en huil gerust en laat het er maar even lekker uitkomen!
Oud 15-08-2008, 15:09
Verwijderd
Pff.. Ik ben zo druk dat ik bang ben dat ik ons voorbij loop. Niet alleen mezelf, maar ook hem. Als hij bij me is kan ik even niet lief en aardig doen.
Als ik dan zie hoe het bij anderen is wil ik dat ook. En ik weet dat we het kunnen, dat ik het kan. Maar nu even niet. Ben benieuwd hoelang hij deze versie van mij kan verdragen. Ik ben mezelf in ieder geval al goed beu.

Verder gaat het wel okee. Ben een toffe vriendschap aan het (her)opbouwen en dat doet me goed. Maar ik baal dat een vriendin van me al zo lang in het buitenland zit. Wil haar gewoon zien. Ga er in september heen, maar dat lijkt nog zo lang te duren.
Oud 15-08-2008, 16:41
Verwijderd
Slecht, en het slaat nergens op
Oud 15-08-2008, 17:37
Verwijderd
Hij heeft gisteren superlekker gekookt.
En er was nog wat over. En dat zit ik nu op te eten, en het is nog steeds superlekker.

<33
Oud 15-08-2008, 17:54
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Rustig. Soms vind ik het te rustig en andere dagen vind ik het prima om alleen te zijn.

Op dit moment zou ik het wel leuk vinden als er weer eens wat zou gebeuren.
Oud 15-08-2008, 19:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het gaat met ons nog steeds prima Vanavond komt hij hierheen en dan lekker samen een weekendje bij mij thuis als afsluiter van mijn vakantie. En morgenavond misschien alsnog uiteten om ons eerste jaar samen te vieren. Hij gaat zondag een paar uurtjes werken en dan heb ik afgesproken met mijn beste vriendin die acht maanden in Australie gezeten heeft en ik al die tijd niet gezien heb dus dat wordt echt super gezellig Ik heb zin in het weekend
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-08-2008, 19:24
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Sterkte @ Qimm

ik wilde net posten dat ik mijn pony mis maarja, die zie ik nog wel af en toe gelukkig.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 15-08-2008, 19:56
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Raar zo'n split, ook al is het maar voor een paar dagen
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Oud 15-08-2008, 20:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sterkte @ Qimm

ik wilde net posten dat ik mijn pony mis maarja, die zie ik nog wel af en toe gelukkig.
Dan kun je ze nog steeds wel missen natuurlijk. Bedankt =)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 15-08-2008, 21:09
Verwijderd
@Qimm: nog gefeliciteerd natuurlijk
Oud 15-08-2008, 22:06
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Oh de vuilak! Dus dáárom voelde de ex zich zo rot over onze laatste bedactie. Hij was toen schijnbaar al bezig met het veroveren van z'n nieuwe vriendinnetje, maar die kon die avond niet op het feestje komen. Wat een lul.

*zet het uit je hoofd, zet het uit je hoofd, denk aan iets leuks*
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 15-08-2008, 22:37
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Op een heel vervelende manier afgewezen, dus voorlopig maar weer op de fysieke toer of zo... ik vertrouw vrouwvolk even niet meer.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 15-08-2008, 23:05
Verwijderd
Ik ben zo ongeveer getrouwd met m'n werk, maar het is leuk! En ik heb een aantal te gave collega's

En verder gaat er de laatste tijd een drama-breakup-drama-tochnietzobreakup golf door m'n vriendengroep. Niet erg, want daardoor hebben een aantal mensen ineens een stuk meer tijd. Maar helaas zijn het dan net de verkeerde mensen die toch weer bij elkaar komen...

Heb al een tijdje niet gelezen/gepost, dus een beetje laat, maar Snoopy: wat rot! Hopelijk is het snel weer raak, want volgens mij worden jullie hele goede ouders
Oud 15-08-2008, 23:55
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Vanavond met een vriendinnetje en een aantal van haar kennissen op stap geweest. De hele avond gepraat met een enorm mooie jongen en hem dus de hele avond kunnen bekijken.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 16-08-2008, 00:03
Verwijderd
Ontopic: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah saai.

Laatst gewijzigd op 16-08-2008 om 18:00. Reden: Reactie op offtopic gedoe verwijderd
Oud 16-08-2008, 08:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ontopic: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah saai.
Dit ja!

En ergens zie ik wel een beetje op tegen een groot familiefeest vandaag. Zal wel weer tig keer de vraag krijgen of ik al een vriendin heb/waarom er geen aanhang is op elke denkbare manier en daar heb ik echt geen behoefte aan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-08-2008, 11:19
Joehoedith
Avatar van Joehoedith
Joehoedith is offline
Citaat:

En ergens zie ik wel een beetje op tegen een groot familiefeest vandaag. Zal wel weer tig keer de vraag krijgen of ik al een vriendin heb/waarom er geen aanhang is op elke denkbare manier en daar heb ik echt geen behoefte aan
Ik herken dan echt... ik heb een tante die 2x per jaar bij ons op bezoek komt en ze heeft altijd 3 vragen voor me

1. ben je afgevallen?
2. heb je nieuwe kleding?
en als klap op de vuurpijl:
3. Heb je al een vriendje? wordt het niet eens tijd?

*zucht* nouja dit jaar ga ik haar terugpakken (A)
__________________
I had a handle on life, But it broke off
Oud 16-08-2008, 11:22
Joehoedith
Avatar van Joehoedith
Joehoedith is offline
vandaag huwelijksfeest van mijn broer en zijn vrouw

ze zijn een maand geleden al getrouwd... maar vieren het nu met een handje vol vrienden en familie...

heb er wel zin aan opzich maar aan de andere kant... pff
__________________
I had a handle on life, But it broke off
Oud 16-08-2008, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Dit ja!

En ergens zie ik wel een beetje op tegen een groot familiefeest vandaag. Zal wel weer tig keer de vraag krijgen of ik al een vriendin heb/waarom er geen aanhang is op elke denkbare manier en daar heb ik echt geen behoefte aan
Oei, dat is naar.
Ik krijg nu elke keer 'gaat het wel met je?' en 'waarom zijn jullie uit elkaar?' en () 'weet je het wel zeker?' (Nee, ik mijn horoscoop zei het, nou goed?)

*zucht*. Misschien moet ik maar een press-statement over de break-up maken ofzo.
Oud 16-08-2008, 14:08
Larry Flint
Larry Flint is offline
Het gaat goed en we gaan maandag op vakantie <3. Ik heb er zo'n zin om alleen maar te doen waar WIJ zin in hebben WANNEER we er zin in hebben Maar nog even 2 nachtjes wachten dus. Wel vast voorpret met inpakken uiteraard dus ik kan niet klagen .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 16-08-2008, 15:16
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Oh jongens, doe nou eens niet zo naief en dommig.
Idd, doorzichtiger kán haast niet. Het ligt er veel te dik bovenop!

OT: Alweer zo'n heerlijk weekend! Toffe vrienden, toffe avonden, superlief vriendje en nog maar 1 week werken en dan 3 weken vakantie En volgend weekend ook alweer jarig


Oh, en snoopy: hij moet zich in die situatie wel erg stom hebben gevoeld ja Maar wel leuk dat het nog steeds een verrassing is!
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 16-08-2008, 18:01
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Anyway...

Dus. Het gaat hartstikke goed. Moet alleen wat vriendschappen weer aanhalen, dat is er deze zomer een beetje bij ingeschoten.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 16-08-2008, 18:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik mis hem zo en dan nog ga ik naar mijn jeugdvriendinnetje toe in het weekend dat hij terugkomt! Ach, laat hem ook maar eens lijden. Ik heb hem genoeg brieven gestuurd.
Oud 16-08-2008, 19:08
Verwijderd
ik voel me kut en hoopvol tegelijk

mijn oma is heel erg ziek en ligt in het ziekenhuis.. het ziet er somber uit, de kanker doet zijn werk en mijn opa (grote sterke stoere man) was heel emotioneel bij afscheid vanavond..

'ik hoopte altijd dat ik als eerste zou gaan, maar dat zit er nu niet meer in'

als ik echter zie hoe liefdevol en zorgzaam die twee met elkaar omgaan word ik ook wel weer een beetje gelukkig.. echte liefde bestaat, ook na 57 jaar huwelijk
Oud 16-08-2008, 19:36
moon
Avatar van moon
moon is offline
Vorige week zondag zijn we met z'n 6en waaronder J., S. en L. naar de bios. geweest. L. en ik natuurlijk weer vechten om de aandacht van S.. Helaas won L. dit keer, ik liet haar uiteindelijk ook winnen aangezien S. te veel gezopen had en heel puberaal deed. Daar knaptte ik echt op af. Gister hoorde ik van L. dat ze, toen ze samen met S. een drankje ging halen, een beetje bij hem had zitten vissen die zondag:"Heb je nou nog steeds geen vriendin?". Zijn antwoord was: "Nee, maar ik vind wel iemand leuk!". Wie die iemand is....dat zal altijd gissen blijven. Is L. het, ben ik het, of is het heel iemand anders? ik heb de hoop een beetje opgegeven. Ik weet ook niet of ik nog wel een relatie met hem wil, de vriendschap met J. is me meer waard. Maar een date of one night stand met S. dat lijkt me wel wat .
Tussen mij en J. gaat het super op een andere manier, we zijn vrienden voor het leven en kunnen bijna geen dag maar zonder elkaar. Het is zonde dat ik met tot hem niet aangetrokken voel, anders waren we een perfect stel geweest.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 17-08-2008, 09:33
Verwijderd
Ik zie er echt naar uit om naar Madrid te vertrekken zodat ik met een nieuwe periode in mijn leven kan beginnen
Oud 17-08-2008, 10:23
Verwijderd
Citaat:
ik voel me kut en hoopvol tegelijk

mijn oma is heel erg ziek en ligt in het ziekenhuis.. het ziet er somber uit, de kanker doet zijn werk en mijn opa (grote sterke stoere man) was heel emotioneel bij afscheid vanavond..

'ik hoopte altijd dat ik als eerste zou gaan, maar dat zit er nu niet meer in'

als ik echter zie hoe liefdevol en zorgzaam die twee met elkaar omgaan word ik ook wel weer een beetje gelukkig.. echte liefde bestaat, ook na 57 jaar huwelijk
Ah kut man. Sterkte!

Ontopic: Het is gisteravond in mijn rug geschoten bij een stomme beweging.. grrr. Maar, hij is me heel lief aan het verzorgen. Hij zei gisteren heel terloops "He, ik ben écht gelukkig met jou!"
Oud 17-08-2008, 10:37
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Volgens mij moet ik hem maar uit m'n hoofd zetten, maar aan de andere kant wil ik nog niet opgeven want ergens heb ik het idee dat hij mij stiekem ook aardig vind.
Maarja. We zien wel weer.
Oud 17-08-2008, 10:48
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ik voel me kut en hoopvol tegelijk

mijn oma is heel erg ziek en ligt in het ziekenhuis.. het ziet er somber uit, de kanker doet zijn werk en mijn opa (grote sterke stoere man) was heel emotioneel bij afscheid vanavond..

'ik hoopte altijd dat ik als eerste zou gaan, maar dat zit er nu niet meer in'

als ik echter zie hoe liefdevol en zorgzaam die twee met elkaar omgaan word ik ook wel weer een beetje gelukkig.. echte liefde bestaat, ook na 57 jaar huwelijk
Ai, dat is echt rot, sterkte! Wel gaaf om te zien dat je grootouders zo gelukkig zijn samen, moet idd vertrouwen geven voor de teokomst


OT: we hebben een geweldig weekend gehad, samen. Vrijdag uit eten geweest en lekker carpaccio gegeten en een glaasje wijn gedronken bij t eten (ik drink bijna nooit, maar dit was gewoon even 'omdat t weer mocht'). Gisteren uitgebreid in de sauna (en dan lekker ook in de allerheetste sauna's e.d.). Het jammere is dat ik eigenlijk niet echt iets hoefde op te geven toen ik zwanger was, dus er is niet een gevoel van 'maar nu mag ik tenminste weer dit&dat'

Vandaag zijn we aan t werk voor t bedrijf (en dat op zondag ) en zelfs dat voelt lekker
__________________
Tsja
Oud 17-08-2008, 11:40
Verwijderd
[kwijl&zwijmel]Ik lees nog wel mee, maar heb hier al een tijdje niet gepost. Het gaat goehoed Hoewel we officieel niet samenwonen, zijn we eigenlijk wel altijd samen. Dus ik ben nu gewoon nutteloos geld kwijt aan mijn appartement, maar het is wel een fijne gedachte dat we niet samen hóeven te zijn. Want de ruimte hier is echt wel krap.
Maar hij gaat deze week nu echt (roept ie al een half jaar..) een afspraak maken met een hypotheek-adviseur, kijken wat de mogelijkheden zijn om een huis te kopen. En dan zouden we daar samen intrekken, weer officieel samenwonen. ik word er echt blij van dat hij het weer wil, aandurft.

Soms ben ik bang dat ik meer van hem hou dan hij van mij. Maar hij moet wel van me houden, want anders was ie echt niet ondanks alles bij me gebleven. Ja, samen zijn we best gelukkig En hoewel ik niet wil zeggen dat hij verantwoordelijk is voor mijn geluk, ben ik in deze tijd echt heel blij dat ik hem heb.
[/kwijl&zwijmel]
Oud 17-08-2008, 13:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik herken dan echt... ik heb een tante die 2x per jaar bij ons op bezoek komt en ze heeft altijd 3 vragen voor me

*knip*
Citaat:
Oei, dat is naar.
Ik krijg nu elke keer 'gaat het wel met je?' en 'waarom zijn jullie uit elkaar?' en () 'weet je het wel zeker?' (Nee, ik mijn horoscoop zei het, nou goed?)

*zucht*. Misschien moet ik maar een press-statement over de break-up maken ofzo.
Ik ben weer terug en het viel wonderbaarlijk genoeg mee en het was gezellig. Alleen vragen over mn studie en hoe lang ik nog moest ("ja, ik moet nog steeds een poosje, blablabla").

En volgens mij heb ik best een grote familie, mn overoma die jarig was had alleen kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen met aanhang uitgenodigd en het was druk (4 kinderen + 4 aanhang, 10 kleinkinderen + 9 aanhang en 23 achterkleinkinderen + 1 aanhang en dan nog 2 achterkleinkinderen op komst )
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 17-08-2008, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Ik ben weer terug en het viel wonderbaarlijk genoeg mee en het was gezellig. Alleen vragen over mn studie en hoe lang ik nog moest ("ja, ik moet nog steeds een poosje, blablabla").

En volgens mij heb ik best een grote familie, mn overoma die jarig was had alleen kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen met aanhang uitgenodigd en het was druk (4 kinderen + 4 aanhang, 10 kleinkinderen + 9 aanhang en 23 achterkleinkinderen + 1 aanhang en dan nog 2 achterkleinkinderen op komst )
Ik vind grote families zo leuk! Ik heb pas mijn verjaardag gevierd en echt maar heel weinig mensen uitgenodigd voor mijn doen, maar het huis (we hebben maar een klein huisje) was alsnog heel vol. Mijn vriend werd helemaal gek, die is dat totaal niet gewend.. maar omdat de familie van zowel mijn vader als mijn moeder nogal groot is, ben ik verjaardagen gewend met bijna altijd zeker 40 mensen (en dan ben ik nog in de zomer jarig en konden er veel dus niet). Heerlijk ^^
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zwanger worden #3
Verwijderd
500 15-07-2008 18:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.