Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2008, 22:10
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Hoe'st inmiddels Hvj?
Nog steeds super, menneke is inmiddels alweer 12 dagen oud en we hebben echt geen klagen. komt goed aan in gewicht, slaapt soms al een nacht door en huilt echt maar heel zelden. Jeuh nog steeds reuze verliefd!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Advertentie
Oud 07-12-2008, 22:25
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Hah, nou ik ben inmiddels aan het moederen zonder ooit zwanger te zijn geweest Wat kosten kinderen een berg energie zeg Maar ze leveren dan ook wel enorm veel op.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 08-12-2008, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Hah, nou ik ben inmiddels aan het moederen zonder ooit zwanger te zijn geweest Wat kosten kinderen een berg energie zeg Maar ze leveren dan ook wel enorm veel op.
Idd, één dag op mijn nichtje passen, pfoe, vermoeiend! Ze wil de hele tijd samen boekjes lezen, de hele tijd dingen laten zien en samen dansen etc. Zo druk Maar 't is heerlijk om haar te zien lachen. En nog heerlijker wanneer ze ineens met een big smile op je af komt gerend om je een kusje te geven
Ik begrijp wel dat het heel moeilijk is om een kindje niet te verwennen
Oud 15-12-2008, 08:13
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
wat een mooie baby hvj
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 15-12-2008, 20:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
wat een mooie baby hvj
Dankjewel
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 16-12-2008, 14:56
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
ohh ja en wel foto's blijven posten hvj!!
__________________
never get old
Oud 21-12-2008, 13:47
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
ohh ja en wel foto's blijven posten hvj!!
Oud 22-12-2008, 21:28
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Vandaag met mijn buurjongetje gespeeld. Hij lag te slapen toen wij *mijn moeder en ik* bij de buurvrouw op bezoek waren. Maar toen hij ging 'huilen' zei de buuf dat ik hem wel mocht gaan halen. Hijs 8 maanden. Dus ik naar boven, kind opgepakt, voor de spiegel samen gekke bekken staan trekken en toen naar beneden. Wist ik veel dat dat schatje ook nog omgekleed moest worden. Dus of ik dat ook wilde doen, en of hij al een stonk. Oftewel, ik weer naar boven, luier verschoont *eerste in m'n leven! * en aangekleed. Heerlijk joh. Ik smolt echt helemaal weg. Ik ruik ook de hele dag nu naar baby. Ik denk dat ik verliefd ben Maargoed, het is dat ik mezelf nog wat te jong vind, maar anders...
Oud 22-12-2008, 22:33
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
ohh ja en wel foto's blijven posten hvj!!
Ik zal na de feestdagen mijn camera's weer even doorkijken, om te zien of er nog wat leuks op staat. Dan post ik hier ook weer wat nieuws.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 25-12-2008, 11:09
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik droomde vannacht erg echt dat ik 9 maanden zwanger was... ohjeetje.
Oud 02-01-2009, 19:08
Verwijderd
Waar blijven de foto's hvj .

En leonoor en snoopy, hoe gaat het met jullie???
Oud 02-01-2009, 20:33
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
We want pictures!!!
__________________
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar, in minirok en beatlehaar.
Oud 02-01-2009, 20:54
Verwijderd
Met mij gaat het nog steeds goed.

Afgelopen dinsdag hebben we de 20 weken echo gehad (met ruim 22 weken zwangerschap ) en met het kindje was ook alles goed. Echt heel bijzonder om te zien wat (of eigenlijk wie) er in je buik zit en wat het daar allemaal uitspookt.

Ik zal de echofoto toch maar posten, misschien wel leuk.



We weten nu ook het geslacht (tenzij de mevrouw het verkeerd gezien heeft), dus we kunnen ook gerichter na gaan denken over de naam. (We hadden al namen, maar zijn toch weer een beetje gaan twijfelen sinds we weten wat het wordt (is)...)

Laatst gewijzigd op 02-01-2009 om 21:07.
Oud 02-01-2009, 20:57
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Citaat:
Met mijn gaat het nog steeds goed.

Afgelopen dinsdag hebben we de 20 weken echo gehad (met ruim 22 weken zwangerschap ) en met het kindje was ook alles goed. Echt heel bijzonder om te zien wat (of eigenlijk wie) er in je buik zit en wat het daar allemaal uitspookt.
Mooie foto geworden! Lijkt me voor jullie heel leuk om te zien
__________________
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar, in minirok en beatlehaar.
Oud 02-01-2009, 21:21
neardo
neardo is offline
Het is al echt een mensje!
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 03-01-2009, 08:29
Verwijderd
Dat is het met een week of 12 al.

Al gaan de proporties steeds meer kloppen natuurlijk. Maar ook bij de echo die ik met 10 weken heb gehad herken je al heel duidelijk een mensje.
Oud 03-01-2009, 09:37
Verwijderd
Oh Leonoor, wat gaaf!
Fijn dat het allemaal ook zo goed gaat.
Oud 03-01-2009, 10:15
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
go Leonoor
supermooi

benieuwd hoe het met snoopy gaat - zit op Bali ondertussen?
Oud 03-01-2009, 10:20
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
en nu krijg ik net een smsje van een tante dat een collega van haar nonkel is geworden van een zekere BRIEK - een jongen






hoe komen ze erbij
Oud 03-01-2009, 11:53
Verwijderd
Ik heb natuurlijk wel wat klachten, maar dat weegt niet op tegen wat er in mijn buik zit, dus ik kan er best tegen.

snoopy zit inderdaad op Bali intussen.
Oud 03-01-2009, 12:00
wup
wup is offline
Citaat:
en nu krijg ik net een smsje van een tante dat een collega van haar nonkel is geworden van een zekere BRIEK - een jongen






hoe komen ze erbij



@ leonoor: wat een toffe echo! Leuk dat je het ons laat zien
Oud 03-01-2009, 16:07
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik wil al de hele dag een reactie typen, maar weet niet zo goed wat. Het lijkt me zo leuk om een kindje te krijgen, ik hoop dat ik dat ook ooit mee mag maken. Maar voorlopig toch echt nog niet.
Al kijk ik er wel naar uit om maandag weer te gaan werken, eens kijken wat die kleuters allemaal te vertellen hebben over kerst/oud en nieuw/vakantie.
Oud 04-01-2009, 12:26
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Oh Leonoor, wat leuk! Ik vind wel dat het al groot lijkt, zo op de foto.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 04-01-2009, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Oh Leonoor, wat leuk! Ik vind wel dat het al groot lijkt, zo op de foto.
Ze hebben het kindje niet volledig opgemeten (alleen bepaalde omtrekken, de lengte van het bovenbeen en zo nog een klein aantal dingen die met de 20 weken echo gebeuren en dat was allemaal zoals het hoorde voor de duur van de zwangerschap), maar bij een zwangerschap van 22 weken is het kindje gemiddeld ook al zo'n 28,5 cm (en een week later al 30,5 cm).
Oud 04-01-2009, 22:46
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
en nu krijg ik net een smsje van een tante dat een collega van haar nonkel is geworden van een zekere BRIEK - een jongen






hoe komen ze erbij
Wielerfan hé, Briek Schotte was 'n bekende Belgische coureur, de laatste echte Flandrien.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 05-01-2009, 15:15
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Mijn zus is nu 3 maanden zwanger! En een vriendin van me is ook in verwachting. Leuk leuk leuk.
Oud 06-01-2009, 21:26
Verwijderd
^Gefeliciteerd! Mijn zus is ook 3 maand zwanger nu
En met een nieuw neefje/nichtje op komst en een geweldig nichtje van 15 maand, kriebelt het bij mij toch ook wel. Maar ik wacht braaf nog een jaar of vijf, dan is het vast nóg leuker. Nu geniet ik nog wel even van het tante zijn
Oud 06-01-2009, 21:59
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
^Gefeliciteerd! Mijn zus is ook 3 maand zwanger nu
En met een nieuw neefje/nichtje op komst en een geweldig nichtje van 15 maand, kriebelt het bij mij toch ook wel. Maar ik wacht braaf nog een jaar of vijf, dan is het vast nóg leuker. Nu geniet ik nog wel even van het tante zijn
Jij ook gefeliciteerd! Tante zijn/worden is prima.
Oud 07-01-2009, 07:05
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Tante worden lijkt me inderdaad ideaal
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 07-01-2009, 07:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
vind het niet bijzonder spannend. Heb een neefje en nichtje. Maar nou heb ik ook helemaal niks met kinderen, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 07-01-2009, 09:01
Verwijderd
Mja, ik heb volgens mij gewoon geluk dat mijn nichtje erg leuk is Zelfs mensen die niets met kinderen hebben, zeggen dat 'deze best oké is'
Oud 07-01-2009, 09:38
Verwijderd
Ik ben tante (een neefje en twee nichtjes) en dat vind ik ook .
Oud 07-01-2009, 20:41
Verwijderd
Ik heb wel een superleuk neefje, maar ben zelf gelukkig nog niet aan zwanger worden toe!
Eerst maar eens 25 worden (wat ik dus nog lang niet ben) en dan denk ik er nog wel eens over na om zwanger te worden.
Oud 08-01-2009, 06:52
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
vind het niet bijzonder spannend. Heb een neefje en nichtje. Maar nou heb ik ook helemaal niks met kinderen, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben.
waarschijnlijk ben ik er ook snel op uitgekeken hoor . Maar zo'n schattig kindje en het is wel familie van je dus je kunt er ook wat mee... en dan niet 's nachts wakker hoeven worden, poep opruimen en je nooit meer onverantwoordelijk mogen gedragen
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 08-01-2009, 10:25
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik wil ook tante worden maar ik ben veruit de oudste Ben ook veruit de oudste van m'n eigen neefjes en nichtjes dus het komt allemaal op mij aan voorlopig
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-01-2009, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook tante worden maar ik ben veruit de oudste Ben ook veruit de oudste van m'n eigen neefjes en nichtjes dus het komt allemaal op mij aan voorlopig
Dat probleem heb ik ook, de oplossing hoeft niet zo heel ingewikkeld te zijn: trouw met iemand die niet de oudste is.
Oud 08-01-2009, 14:21
wup
wup is offline
Citaat:
waarschijnlijk ben ik er ook snel op uitgekeken hoor . Maar zo'n schattig kindje en het is wel familie van je dus je kunt er ook wat mee... en dan niet 's nachts wakker hoeven worden, poep opruimen en je nooit meer onverantwoordelijk mogen gedragen

Dit is precies wat het is. Ik heb 2 nichtjes en ze zijn heel lief, maar het is fantastisch dat ik ze maar af en toe zie en geen kots hoef op te ruimen enzo. Over 2 weken ongeveer voor de 3e x tante
Oud 09-01-2009, 12:55
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Ik heb wel een superleuk neefje, maar ben zelf gelukkig nog niet aan zwanger worden toe!
Eerst maar eens 25 worden (wat ik dus nog lang niet ben) en dan denk ik er nog wel eens over na om zwanger te worden.
Waarom moet je eerst 25 zijn? Heeft dat met de planning van je leven te maken (studie enzo), of gaat het om de leeftijd?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 09-01-2009, 20:18
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
daarstraks in de gevangenis op bezoek geweest bij iemand, en in de bezoekerszaal zat er een jong koppeltje met een pracht van een baby, ze zagen er heel gelukkig uit samen (kusjes geven en bekken trekken, knuffelen), en toen moest hij weer naar z'n cel... spijtig om te zien, zoiets...




ot:

*kriebels!!* hierzo
matisnogtevroeg!!
Oud 09-01-2009, 23:17
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Hier begint het ook al te kriebelen. Maar goed eerst maar eens trouwen en studie afmaken en dan zien we wel verder.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Oud 10-01-2009, 13:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat probleem heb ik ook, de oplossing hoeft niet zo heel ingewikkeld te zijn: trouw met iemand die niet de oudste is.
Haha, mijn vriend is enigkind Maar ik zal de tip onthouden

Kan uiteraard ook trouwen met iemand die zelf al kleine kinderen heeft
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 11-01-2009, 11:15
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Citaat:
Haha, mijn vriend is enigkind Maar ik zal de tip onthouden

Kan uiteraard ook trouwen met iemand die zelf al kleine kinderen heeft
Hihi, dan krijg je ze zomaar voor niks
__________________
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar, in minirok en beatlehaar.
Oud 11-01-2009, 11:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hihi, dan krijg je ze zomaar voor niks
Precies!

en hij is best wel leuk ook



Maar nee, ik wil zelf zwanger worden en .. nou ja.. willen bevallen dan weer niet echt maar goed 't hoort er bij .. en mn eigen kindjes hebben en zo.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 11-01-2009, 14:53
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Wat, nu?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 13-01-2009, 15:35
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Zo, terug van weggeweest

Hier alles helemaal goed met de zwangerschap, inmiddels bijna op de helft en de kleine schopt m'n ingewanden al helemaal blauw. Ook m'n vriend heeft hem/haar al kunnen voelen, echt super.
Over een dikke week horen we welk geslacht deze inwoner heeft, ben echt erg benieuwd!
__________________
Tsja
Oud 13-01-2009, 16:48
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
hey snoopy-meis! gefeliciteerd!! allebei!
Oud 13-01-2009, 20:43
wup
wup is offline
Kindje van mijn broer is vandaag geboren! Heb net fotos gezien en ben nu al trots <3 Morgen ga ik naar het ziekenhuis, want ze hebben een keizersnee gedaan..

Toen de kids van mijn zus werden geboren was ik 15 en 17, dus vond het al heel wat dat ik tante werd, maar nu wil ik spontaan ook!
Oud 14-01-2009, 09:23
Verwijderd
Gefeliciteerd!
Oud 14-01-2009, 09:36
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ook m'n vriend heeft hem/haar al kunnen voelen, echt super.
Je bedoelt je man. Maar super leuk voor jullie!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie zwanger worden
snoopy
500 10-11-2007 22:26
Lichaam & Gezondheid 8 weken zwanger
Vuur_Sterretje
156 19-09-2007 21:04
Levensbeschouwing & Filosofie Christelijke Leugens [Deel I]
Sweet_Hadar
1 14-03-2004 21:29
Seksualiteit Is een meisje erg vruchtbaar ongeveer een week vóór haar menstruatie..
Laudate Dominum
5 17-01-2004 14:03
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 18:49
Lichaam & Gezondheid Moeder worden op je 17de.....
wondersbestaan
46 01-11-2002 20:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.