Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2009, 18:25
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ennnn nummer zes

vorige!
Advertentie
Oud 14-01-2009, 18:28
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
mijn vriend heeft ook kriebels


hij begreep nooit dat vrouwen dat zo konden hebben, dat ze zo melig werden van iemand anders zijne kleine, terwijl mannen zo over het algemeen iets hadden van "als een kind niet van mij is, is er niks cute of lief aan", en dan heeft dat geen 'dromerigeblik'-effect op een man, zo zei hij dus, en nu heeft hij zichzelf op dromerigkijken betrapt toen er een lief klein meisje op de bus zat
Oud 14-01-2009, 18:33
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ik heb er nu al een tijdje geen last meer van, van die kriebels. Even weer met de neus in de realiteit gedrukt denk ik. Ik heb alleen dat ik sommige babydingetjes echt geweldig vind, bepaalde flesjes of knuffeltjes. Maar dat koop ik niet, want ik heb het toch niet nodig op dit moment

Dat dromigkijken heb ik ook weleens gehad ja, maar daar ben ik nu weer even vanaf. Kinderen zijn met dit weer vooral van die kwijlende en kuchende gevalletjes waar je het liefst met een boog omheen loopt
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 14-01-2009, 18:59
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Vorig weekend met m'n neefje van 2 en m'n vriend naar Artis geweest. M'n neefje gedroeg zich echt voorbeeldig en was super grappig. (Bij het aqaurium zei hij:" Vis! hmm lekker." ) Ik heb nog nooit kinder kriebels gehad maar om m'n vriend te zien met dat kleine jochie was toch wel heel erg leuk.
Oud 14-01-2009, 19:14
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
...om m'n vriend te zien met dat kleine jochie was toch wel heel erg leuk.
dàt ken ik m'n vriend is echt zo'n schat met de vierjarige dochter van zijn beste vriend hé dan noemt hij haar 'liefje' of 'prinsesje' en als ze hem dan knuffelt en zoentjes geeft - ooooooh my
Oud 15-01-2009, 09:49
Verwijderd
^herkenbaar! Mijn nichtje is ook echt helemaal dol op mijn vriend. Als iedereen binnenkomt zegt ze ook niet als eerst mama of papa, nee eerst de naam van m'n vriend. Die dat stiekem toch wel schattig vindt
Oud 15-01-2009, 10:08
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ghehe... Mijn nichtje noemt mijn man 'papa'
__________________
Tsja
Oud 15-01-2009, 10:10
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Toch grappig als je vriend ineens je man is

OT: Mjah, ik vind kinderen erg leuk, maar op dit moment wil ik ze zelf niet... Vriendlief weet niet eens of hij kinderen wil, daar zullen we toch nog es goed over moeten praten Hij is wel goed met kinderen, tis leuk om hem met kids te zien
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 15-01-2009, 10:11
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
^ Toch grappig als je vriend ineens je man is

Mja... moet wel wennen hoor... Durfde t bijna niet te typen. Had eerst 'vriend' getypt, maar k dacht: 'ik moet er toch eens doorheen'
__________________
Tsja
Oud 15-01-2009, 10:13
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hahaha, ik geloof dat ik dat ook erg zou hebben ja
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 15-01-2009, 12:01
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb gemist wanneer snoopy getrouwd is Wist wel dat jullie verloofd waren en iets met Bali, maar verder mag je wel de tijdlijn voor mij invullen

[edit]
Zie net in het fototopic dat jullie op Bali zijn getrouwd
En echt gave foto's! Zal wel geweldig geweest zijn! Wat een mooie bruiloft zo <3
__________________
<):o)

Laatst gewijzigd op 15-01-2009 om 12:07.
Oud 15-01-2009, 17:17
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Kinderen zijn met dit weer vooral van die kwijlende en kuchende gevalletjes waar je het liefst met een boog omheen loopt
Ik heb 23 stuks in een klaslokaal .
Ach ja, krijg ik misschien ook eens weerstand

Edit: Snoopy, nog gefeliciteerd! De foto's (en jullie daarop) zien er super uit!

Laatst gewijzigd op 15-01-2009 om 19:44.
Oud 16-01-2009, 11:13
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Jeetje, ik werd vanochtend wakker en een eng moment dacht ik dat ik een kind zou krijgen en damn, het enige wat ik dacht was: ENG! Alles wat ik zelf zou moeten doen kwam op me af, opvoeden enzo. Ik zou niet weten hoe! Mjah.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 16-01-2009, 15:05
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Snoops, nog gefeliciteerd . Jullie zien er mooi en gelukkig uit!
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 16-01-2009, 16:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
De SVB heeft een overzicht van alle namen van kinderen die in 2008 geboren zijn, openbaar gemaakt. (zie hier en hier)
Wat een namen zitten daarbij! Er zijn alleen al 11 variaties op Abigail te vinden. Je krijgt haast medelijden met sommige kinderen...
Oh, en er is het afgelopen jaar ook 1 kindje geboren met mijn naam, grappig.
Oud 16-01-2009, 16:29
Verwijderd
Citaat:
De SVB heeft een overzicht van alle namen van kinderen die in 2008 geboren zijn, openbaar gemaakt. (zie hier en hier)
Wat een namen zitten daarbij! Er zijn alleen al 11 variaties op Abigail te vinden. Je krijgt haast medelijden met sommige kinderen...
Oh, en er is het afgelopen jaar ook 1 kindje geboren met mijn naam, grappig.
Er zitten inderdaad echt vreselijke dingen tussen
Maar wel leuk om zo'n lijst eens te zien
Oud 16-01-2009, 18:18
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Mijn naam kwam ook maar één keer voor, grappig idd! Naam van vriendlief echt 417 keer Hihi.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 16-01-2009, 18:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Een collega'tje van me was zwanger en is vorige week heel onverwacht opgenomen met een hele ernstige acute zwangerschapsvergiftiging. Ze had een gigantische hoge bloeddruk en nadat 's nachts de harttonen van het kindje afnamen en het kindje stopte met bewegen is ze na 27 weken via een keizersnede bevallen. Ik en mijn collega's waren sprakeloos. Meestal hoor je alleen de verhalen waarbij een zwangerschap nagenoeg vlekkeloos verloopt maar dit soort verhalen zetten me toch weer even met beide benen op de grond. Tot nu toe gaat alles wonderbaarlijk goed met haar en het kindje. Ze is zelf inmiddels weer thuis en het kindje ligt weliswaar in de couveuse in het Sophia Kinderziekenhuis maar ademt zelfstandig en doet het heel goed. Ik ben wel geschrokken van het verhaal.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Ads door Google
Oud 16-01-2009, 18:55
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
heftig
Oud 16-01-2009, 19:21
Verwijderd
Toch we mooi dat ze zo'n kindje kunnen redden. (Al is het natuurlijk nog even afwachten, 27 weken is wel heel vroeg, maar het geeft in ieder geval goede hoop allemaal. )

Maar logisch dat je ervan schrikt. (})
Oud 16-01-2009, 20:00
Verwijderd
Pfoe, 27 weken is erg vroeg inderdaad! Maar dat het kindje zelfstandig ademt zal wel een goed teken zijn
Heftig verhaal!
Oud 16-01-2009, 20:10
kiddin
Avatar van kiddin
kiddin is offline
Citaat:
De SVB heeft een overzicht van alle namen van kinderen die in 2008 geboren zijn, openbaar gemaakt. (zie hier en hier)
Wat een namen zitten daarbij! Er zijn alleen al 11 variaties op Abigail te vinden. Je krijgt haast medelijden met sommige kinderen...
Oh, en er is het afgelopen jaar ook 1 kindje geboren met mijn naam, grappig.
Er is gewoon een jongen die ze A hebben genoemd
__________________
--Ik ben me er eentje--
Oud 17-01-2009, 02:07
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
222 Lubbertina 1
222 Lubbetje 1


oef..
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 17-01-2009, 08:23
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Jolie-Willemijn
en 10 jongetjes gaan als Jazz door het leven
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 17-01-2009, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Een collega'tje van me was zwanger en is vorige week heel onverwacht opgenomen met een hele ernstige acute zwangerschapsvergiftiging. Ze had een gigantische hoge bloeddruk en nadat 's nachts de harttonen van het kindje afnamen en het kindje stopte met bewegen is ze na 27 weken via een keizersnede bevallen. Ik en mijn collega's waren sprakeloos. Meestal hoor je alleen de verhalen waarbij een zwangerschap nagenoeg vlekkeloos verloopt maar dit soort verhalen zetten me toch weer even met beide benen op de grond. Tot nu toe gaat alles wonderbaarlijk goed met haar en het kindje. Ze is zelf inmiddels weer thuis en het kindje ligt weliswaar in de couveuse in het Sophia Kinderziekenhuis maar ademt zelfstandig en doet het heel goed. Ik ben wel geschrokken van het verhaal.
ik ben daar geweest en 27 weken is echt mini, 25 is de ondergrens volgens mij....
hoop dat alles goed gaat!
Advertentie
Oud 17-01-2009, 11:03
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
(Stiekem lees ik dit topic ook altijd, maar: ) woow, al die variaties op Arabische namen worden natuurlijk nog wel wat. Mijn naam is nog best vaak gegeven, ergens in de 200 keer. En sommige mensen kunnen écht niet spellen idd . En er zitten gelukkig ook nog wel wat Nederlandse namen tussen.
Edit: uhh, wie noemt zijn dochter nou Pippelot! Dat is toch een poppennaam ofzo . En ik ken iemand wiens naam er helemaal niet instaat, alleen een variatie daarop. (Zucht, "Kersje", "Zwaantje", echt zielig...)
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)

Laatst gewijzigd op 17-01-2009 om 11:09.
Oud 17-01-2009, 11:11
Verwijderd
800 Jaydens Godallemachtig als je nou nog in Amerika woont, maar er is echt niks gruwelijker dan Engelse namen die met zo'n plat Nederlands accent worden uitgesproken. Djeeden. Of erger nog, Jeeden. Ieh.

En nog 400 Jannen, dat vind ik eigenlijk wel gaaf
Oud 17-01-2009, 11:40
wup
wup is offline
Citaat:
222 Lubbertina 1
222 Lubbetje 1


oef..

Haha

Mijn naam staat er ook niet tussen! Wel een variate, die ik ook vaak naar mijn hoofd krijg..
Oud 17-01-2009, 12:10
Verwijderd
Citaat:
800 Jaydens Godallemachtig als je nou nog in Amerika woont, maar er is echt niks gruwelijker dan Engelse namen die met zo'n plat Nederlands accent worden uitgesproken. Djeeden. Of erger nog, Jeeden. Ieh.

En nog 400 Jannen, dat vind ik eigenlijk wel gaaf
niet vergeten: DJAAAAAYDEEUUUUUUN van die moeders die bij de deur naar hun kind roepen die een halve km verderop aan t spelen is
Oud 17-01-2009, 12:23
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Jeetje 27 weken heftig
leuk die namen, leuke inspiratie ook

edit: en die inspiratie bedoel ik niet raar trouwens, je bouwt je hele leven inspiratie op
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 17-01-2009, 13:15
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Laura 379. Even serieus, ik dacht er vooral veel meisjes van mijn leeftijd zo heten. Maar het is kennelijk nog steeds leuk ofzow.
Oud 17-01-2009, 13:28
__
Avatar van __
__ is offline
wauw, mijn naam is afgelopen jaar maar liefst 1x geboren!
Oud 17-01-2009, 13:42
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ben benieuwd naar de lijst van bijvoorbeeld de afgelopen 10 jaar (of meer). Mijn naam staat er namelijk niet in en ik ben erg niewsgierig of er afgelopen jaren iemand is geboren met mijn naam
__________________
<):o)
Oud 17-01-2009, 13:43
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
800 Jaydens Godallemachtig als je nou nog in Amerika woont, maar er is echt niks gruwelijker dan Engelse namen die met zo'n plat Nederlands accent worden uitgesproken. Djeeden. Of erger nog, Jeeden. Ieh.
Ik heb een tijdelijk maandje bij de gemeente en moet veel mensen invoeren (ja, saai) en er zijn verbazingwekkend veel jonge "Keanu's", "Keaano's", "Kiano's" en alle andere mogelijke afzichtelijke variaties.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 17-01-2009, 13:48
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb wel ooit een boek gelezen van Gerrit Bloothooft (ja, als je zo'n naam hebt, raak je natuurlijk sneller geïnteresseerd in namen) over namen, waarin ook heel interessante dingen staan, zoals dat bijvoorbeeld combinaties als Sophie&Emma vaak voorkomen, maar ook over de geschiedenis van bepaalde namen.

Maar leuke lijsten zijn dat! 36 Marleen'en zijn er het afgelopen jaar geboren, het valt me nog mee. Mijn naam is een beetje uit (en terecht)
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-01-2009, 13:49
Verwijderd
Citaat:
800 Jaydens Godallemachtig als je nou nog in Amerika woont, maar er is echt niks gruwelijker dan Engelse namen die met zo'n plat Nederlands accent worden uitgesproken. Djeeden. Of erger nog, Jeeden. Ieh.
M'n vroegere beste vriendin heeft d'r zoontje zo genoemd, vreselijk. Het is ook echt een Nederlands kind zeg maar, blond haar, felblauwe ogen, past er totaal niet bij. En zij en d'r vriend hebben ook compleet Nederlandse namen

Mijn naam is vorig jaar ongeveer 11 keer gekozen dacht ik, variaties erop beiden 1 of 2 keer ofzo.
Ads door Google
Oud 17-01-2009, 13:59
Verwijderd
Ik vind Jayden helemaal niet zo'n vreselijke naam... Al zou ik m'n kind nooit zo noemen.

Wij hebben volgens mij redelijk Nederlandse namen in ons hoofd (al komen ze, zoals de meeste namen, van oorsprong wel ergens anders vandaan). En vast niet iedereen zal ze leuk vinden, maar dat houd je toch.
Oud 17-01-2009, 14:09
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Voor zo'n engelse aso naam vind ik Jayden ook nog wel meevallen... maar bij veel van die namen denk ik echt; hoe zou dat onder een sollicitatiebrief staan?

"Met vriendelijke groet,

Tyronejayzee de Vries"
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 17-01-2009, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Tyronejayzee
Hoe?

En ach, wie weet hebben (sommige van de) mensen die hun kind zo noemen ook wel een aparte achternaam/een achternaam die er wel bij past?

Het kiezen van een naam is echt heel lastig... Ik dacht altijd dat het wel mee viel, maar als je echt een keuze moet gaan maken (en je dus maar één naam kunt kiezen, als roepnaam dan) dan is het opeens heel anders... Waar je allemaal rekening mee wilt houden (je moet niets, maar soms wil je wel eens wat)... En een bijkomend probleem is dat je het ook nog allebei een leuke naam moet vinden...
Oud 17-01-2009, 14:20
wup
wup is offline
Of namen waarvan het kind altijd zou moeten uitleggen hoe je het spelt

Ümmügülsüm
Oud 17-01-2009, 14:21
Verwijderd


Maar ook dat is weer zo iets...er zijn ook mensen die mijn naam (Leonie) niet goed weten te schrijven...mjah, moet je alle kinderen dan Jan en Els noemen? (Ik snap wel wat je bedoeld, hoor. )
Oud 17-01-2009, 14:23
Verwijderd
Ik vind Jayden ook nog wel meevallen, 'Godlove' en 'Lovely-Pearl' vind ik erger
Mijn naam is 22 keer gegeven in 2008
(En ook bij mij zijn er altijd mensen die denken dat er een streepje op de 'e' moet, of dan vragen ze 'moet er een j tussen?' En ik heet dus Andrea Vroeger ook iemand gehad die het als 'Anderéja' schreef )
Oud 17-01-2009, 14:38
Verwijderd
Mijn naam nog 299 keer, hmm, wist niet dat dat nog zo populair was.

"Evaggelia"? "Jucentely"? "Joyselene"? "Rodestiny"? "Dzignefa"? "Claire-Emiliënne"? "Anna-Manuela"? (Wat is dat, highclass en pauper ineen?) Christenzielen, wat doen die mensen hun kinderen toch aan
Oud 17-01-2009, 14:53
Verwijderd
Citaat:
(En ook bij mij zijn er altijd mensen die denken dat er een streepje op de 'e' moet, of dan vragen ze 'moet er een j tussen?' En ik heet dus Andrea Vroeger ook iemand gehad die het als 'Anderéja' schreef )
(Hier is Leoni favoriet, maar Léonie komt ook wel eens voor. En de mooiste, maar dat was een vriendinnetje toen ze een jaar of 6 was en dus net had leren schrijven, dus dat is vooral schattig: Leejoonie. )
Oud 17-01-2009, 15:11
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Of namen waarvan het kind altijd zou moeten uitleggen hoe je het spelt

Ümmügülsüm
Dat is waarschijnlijk Turks en als je een klein beetje Turks kan, is het juist een heel gemakkelijke naam om te spellen: precies zoals je het zegt.

Aan Marleen valt weinig fout te doen, dat vind ik op zich wel gemakkelijk (maar ik heb dan weer een achternaam met 'van der' en wel of geen -n en dat gaat ook regelmatig fout)
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-01-2009, 16:10
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
wauw, mijn naam is afgelopen jaar maar liefst 1x geboren!
mijn naam 414
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 17-01-2009, 16:33
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
dat is wel vreemd, mijn naam (marijke) en ook marieke zijn gewoon 0x geboren.
verder heb ik in dit topic niets te melden want ik wil nog geen babies. *wegvlucht*
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 17-01-2009, 16:49
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Van mijn naam, Karin, maar 6x, terwijl ik het zelf echt een afgezaagde en veel voorkomende naam vind. Valt dus wel mee.
Oud 17-01-2009, 18:00
LaAnnE.
Avatar van LaAnnE.
LaAnnE. is offline
Goh, voorspelbaar. Anne kwam 566x voor. Maar oke, ik had niet anders verwacht .
__________________
I think we're doing fine; even diamonds start as coal.
Oud 17-01-2009, 18:57
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Huh, ik dacht dat mijn ouders alleen zo vreemd waren om hun kind Angel te noemen, maar er zijn er dit jaar al 59 die even gek waren, hmmm...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid 8 weken zwanger
Vuur_Sterretje
156 19-09-2007 21:04
Lichaam & Gezondheid Het Grote Zwangerschapstopic
Bloem
500 05-11-2006 19:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Reactie van Moskee Tawheed over het boek.
Oum Taqiyyah
96 30-04-2004 19:42
Levensbeschouwing & Filosofie evangeliseren kost geld: help mij!
phmpruim
13 20-03-2004 12:52
Levensbeschouwing & Filosofie Christelijke Leugens [Deel I]
Sweet_Hadar
1 14-03-2004 21:29
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 18:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.