Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2009, 19:37
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gister date en het was heel gezellig en hij is heel knap, maar verder niks. Realiseer me alleen maar meer dat ik de andere jongen leuker vind en ik wil hem en ik wil hem zien
Advertentie
Oud 05-06-2009, 21:19
Verwijderd
Pff ik zag echt zo'n knappe jongen op Schiphol en hij had zo'n bos donkere krullen en hele mooie ogen en hij keek de hele tijd naar me
maargoed ik weet dan ook niet zo goed of ik hem aan moet spreken en hij moest in andere trein maar voordat hij instapte draaide hij zich om en gaf hij knipoog, had ik nu maar wle een briefje met mn nummer gegeven ;(
Oud 05-06-2009, 21:19
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Momenten zoals deze, 's avonds, moe van een (te) lange week, in het enorme huis van mijn ouders zonder iemand om me heen (ze zijn op vakantie) en buiten te koud om van de avond te genieten dat ik me toch wel heel alleen voel. MSN is maar een klein, slecht-houdend draadje naar buiten.
__________________
Altijd nuchter
Oud 05-06-2009, 21:39
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Zo fijn dat hij gewoon heel relaxed doet over het feit dat ik een andere studie ga doen. Iedereen roept:'vind je dat niet zonde dan?' en hij zorgt ervoor dat ik me dat veel minder aantrek.
vind je CA niet leuk?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 05-06-2009, 22:04
STP
Avatar van STP
STP is offline
Ik ben net terug van een weekje vakantie zonder haar, en we hebben elkaar echt onwijs gemist. Het was echt superfijn haar de deur van m'n huis open te zien doen na een lange reis en weer tegen d'r aan in bed te kruipen! We zijn nu 2,5 maand samen en tot nu toe kan ik niet anders zeggen dat het perfect gaat! Totaal in de wolken dus!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl

Laatst gewijzigd op 05-06-2009 om 22:49.
Oud 05-06-2009, 22:40
Verwijderd
Citaat:
We zijn nu 2,5 maand samen en tot nu toe kan ik niet zeggen dat het perfect gaat! Totaal in de wolken dus!
Ehm???
Oud 05-06-2009, 22:49
STP
Avatar van STP
STP is offline
Hahahaha, foutje!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 05-06-2009, 23:09
Verwijderd
Waar haal jij ze toch altijd zo snel weer vandaan STP, je lijkt Uuuf wel

Mijn moeder zegt dat ik zit te stralen als ik over hem praat

Oud 06-06-2009, 01:37
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
Waar haal jij ze toch altijd zo snel weer vandaan STP, je lijkt Uuuf wel

Mijn moeder zegt dat ik zit te stralen als ik over hem praat

Haha, misschien zit het hier in de lucht in Groningen? Uuuf is wel een stapje erger nog hoor, als je het mij vraagt!

Het lijkt allemaal heel snel misschien, maar ik post hier eigenlijk ook alleen bijzonder goede of bijzonder slechte situaties. Die laatste kwamen het laatste jaar helaas iets te vaak voor.
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 06-06-2009, 15:16
wup
wup is offline
Straks pannenkoeken bakken met beste vriendin . We zien elkaar weer veel te weinig.
In de verhuizing van mijn ouders (nog) een hele map met genante brieven van mezelf en haar gevonden haha. Wát een moeilijk(liefdes) leven hadden we zeg, toen we 15 waren. Vooral grappig dat ze schreef dat ze niet dacht dat ze lang bij haar toemalige scharrel te zullen zijn en dat ze dus nu, 7 jaar later, verloofd zijn
Oud 06-06-2009, 16:34
Verwijderd
Pfffft. Toch moeilijk om afscheid te nemen, ook al was het dan als vrienden en niet als koppel. Ik bleef tot de laatste minuut denken dat ''misschien... als dit en dat''. Wat natuurlijk nergens op slaat, maar het gebeurt wel. Nu maar hopen dat het mogelijk is een beetje contact te houden en vooral dat ik snel iemand anders tegen kom om een crush op te hebben, zodat ik deze mislukking vlot vergeten kan.
Oud 06-06-2009, 18:12
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
vind je CA niet leuk?
Nee. Heb het lang aangekeken en telkens hoopte ik dat het leuker werd omdat ik echt dacht dat dit het helemaal zou zijn voor mij maar ik vind het echt niks. Ik vind het echt jammer dat ik het niet leuk vind maar ja, om nou nog minimaal 2 jaar iets te gaan doen wat ik niet leuk vind is ook weer zoiets...

Pff, ik vind het niet leuk dat hij naar Sziget gaat. Maar ja, ik ga ook alleen twee weken op vakantie. Misschien toch maar eens kijken naar een lastminute met hem tegen het eind van de zomer.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 06-06-2009, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Haha, misschien zit het hier in de lucht in Groningen? Uuuf is wel een stapje erger nog hoor, als je het mij vraagt!
Ik mag hopen dat die knipoog gemeend is, vies sletje van me

Tekst en uitleg: met mijn ex liep het al heel lang niet lekker, en toen kwam ik tijdens uitgaan ineens mijn huidige vriend tegen, klikte dat enorm goed, heb ik het de dag erna uitgemaakt met m'n vriend, zijn we gaan daten, en nu hebben we iets. Hij is ook de leukste van de wereld, en omdat het al zo lang kut ging in m'n vorige relatie, en het eigenlijk nooit helemaal 100% goed ging, was het best makkelijk om verliefd te worden op iemand anders. Ik wilde eigenlijk alleen maar met hem scharrelen, maar toen werd ik per ongeluk verliefd en hij ook. En tot nu toe gaat alles zo goed, veel beter dan dat het met m'n ex ooit is geweest. We gaan binnenkort zelfs samen op vakantie naar Texel, huhu

Zo STP'tje, nu jij haha.
Oud 06-06-2009, 20:49
STP
Avatar van STP
STP is offline
Okay, dan krijg je ook het volledige verhaal!

Ik was een tijdje heftig aan het daten met een meisje. Vrij intensief, totdat ze na een maandje ineens aan vanalles begon te twijfelen. Vooral zichzelf en haar verleden, of dat ons niet in de weg zou staan. Ik m'n uiterste best doen haar te overtuigen dat als het tussen ons goed zat we er samen wel uit zouden komen. Na heel veel twijfelen, praten en situaties een poging gedaan elkaar wat minder te zien. Dat ging ons niet heel goed af, maar ook zij leek daar wel okay mee te zijn. Op een gegeven moment belde ze me op en klonk ze heel raar. Na het ophangen kreeg ik een smsje met daarin de mededeling dat ze 'in een dronken bui met iemand had gezoend' die ik wel ken. Toen ben ik bij hem verhaal gaan halen over het hoe en wat en toen bleek dat ze gewoon keihard met elkaar naar bed zijn geweest. Einde verhaal, pijn, tranen alles. Eerste keer dat iemand vreemd ging. Bijzonder pijnlijk als je twee dagen ervoor nog hele serieuze gesprekken over hebt gehad over hoe nu verder en dat ze er echt wel werk van wilde maken.

Twee weken later kwam ik tijdens het uitgaan m'n huidige vriendin tegen. Het klikte meteen erg goed. De week daarop een paar afgesproken, maar ik had m'n voelsprieten wel uitstaan, wilde niet weer voor een teleurstelling komen te staan. Ze kende het hele verhaal en wist me gerust te stellen. We hadden op alle fronten een match en het ging echt meteen supergoed tussen ons. Ook wist ze me bevestiging te geven die (achteraf gezien) nooit van de 'ex' had gekregen. Een maand later op een ontzettend tof feest is het officieel geworden en sindsdien is het één grote roze wolk waar we allebei op leven. Het mooie is dat het 100% van twee kanten komt allemaal!

Tsja, en wat de toekomst brengt moeten we nog maar zien. Ik heb er in ieder geval het volste vertrouwen in dat het goed zit!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 06-06-2009, 22:16
Verwijderd
OHHH STP (L)

ps. ga je vanavond uit?
Oud 06-06-2009, 23:24
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Pff ik zag echt zo'n knappe jongen op Schiphol en hij had zo'n bos donkere krullen en hele mooie ogen en hij keek de hele tijd naar me
maargoed ik weet dan ook niet zo goed of ik hem aan moet spreken en hij moest in andere trein maar voordat hij instapte draaide hij zich om en gaf hij knipoog, had ik nu maar wle een briefje met mn nummer gegeven ;(
Klinkt als een flirt, komt wel vaker voor?

Bij mij is wel het hek van de dam, ik heb alleen nog een beetje watervrees.
__________________
Czech us out
Oud 06-06-2009, 23:26
Verwijderd
Ik vind het gewoon knap dat jullie gewoon zo váák mensen tegenkomen met wie het echt goed klikt en zo leuk is enzo ik ben er nu in vijf jaar wel twee tegengekomen. Maar ik ben misschien een beetje veeleisend danwel typisch

OT: En ik ben toch écht verliefd geloof ik (kan er duidelijk niet over ophouden ), ookal is hij een mafkees die vandaag een paar honderd kilometer ging fietsen en morgen weer es het risico loopt dood te vallen Huuu, verontrustend, helemaal nu ik over een maand een maand weg ben op vakantie en dat vast niet precies uit gaat komen met zijn vakanties, waardoor we elkaar vast nog langer niet zien, en ik vervolgens verhuis naar een stad 2 uur reizen verderop En ik zei nog zo tegen mezelf, geen mensen uit mijn huidige stad, en geen klimmers, maar dat werkt net zo goed als geen jongens van wie je vriendinnen het echtecht niet leuk vinden als je daar wat mee zou krijgen geloof ik.
Oud 06-06-2009, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het gewoon knap dat jullie gewoon zo váák mensen tegenkomen met wie het echt goed klikt en zo leuk is enzo ik ben er nu in vijf jaar wel twee tegengekomen. Maar ik ben misschien een beetje veeleisend danwel typisch
Ik vind mezelf niet echt heel erg veeleisend, denk ik? Ik weet heel erg goed wat ik vooral NIET wil, en ik weet ook wel ongeveer wat ik wel wil. Als iemand niet helemaal voldoet aan "perfect", kan ik diegene wel leuk gaan vinden, hm. Maar nu heeft hij eigenlijk wel alles wat ik zoek in iemand, en dat heb ik nog nooit eerder gehad. Normaal twijfel ik ook altijd wel een beetje, of diegene wel is waarnaar ik echt op zoek ben, en nu helemaal niet. Nouja, al doende leert men? Haha.

Oja, nog iets op "relationeel gebied": mijn stomme huisgenootje is vandaag verhuisd, en vannacht komt m'n nieuwe huisgenootje er in! Zo samen de stad in, en ze is vet gezellig en het zusje van een van m'n beste vriendinnen Dus nu wordt het hier in huis weer gezellig, iets waar ik al 1,5 jaar naar uit heb gekeken!
Oud 07-06-2009, 00:01
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
ja dit vind ik dus niet leuk he.. hem de hele avond geholpen met klussen, heb lekkere dingen meegenomen, pizza gekocht voor savonds.. lig ik om 12 uur uitgeteld op zn bed, 10000 hints gegeven dat ik lekker wil blijve npitten, wil ie de eerste nacht alleen op zn nieuwe kamer doorbrengen .. ja uhmm je woont al 2 jaar op jezelf, dan is dat toch niet meer nodig? Plus kan je dat dan niet eerder zeggen, en gewoon op een normale manier, niet dat ik het uit je moet trekken.. en vervolgens boos worden dat ik me beledigd zou gedragen.. je kan de pot op..
Oud 07-06-2009, 03:40
Verwijderd
Aiai, ik vind dat zo vreemd! Dat hij je dan niet lekker laat slapen enzo, dat hoort toch een beetje als vriend-vriendin, graag de nacht doorbrengen!?? Vreemde vent.
Oud 07-06-2009, 10:07
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ahh gister avond belde hij dat hij me wilde zien, en hij deed er ook veel moeite voor maar helaas niet gelukt. volgens mij begin ik ook een beetje verliefd te worden en dat is irritant want ik weet echt niet wat hij van mij vindt, volgens mij ziet hij het allemaal niet zo serieus
Over 2 dagen zie ik 'm weer!
Oud 07-06-2009, 11:02
Verwijderd
Pff, hij deed heel erg lief en dan kan ik eigenlijk niet lang boos blijven, ondanks dat ik dat wel nog steeds ben. Maar ik voel me ook te goed om hem steeds te corrigeren. dat moet zij maar doen.
Oud 07-06-2009, 11:05
Verwijderd
Vanavond surpriseparty, en hij weet van niks geloof ik. Maar of ik nou zin heb? Naast het kado-dilemma is er namelijk ook nog de vraag wat er nou gisteravond was. Waarom zijn al m'n vriendinnetjes nou weg als ik raad nodig heb
Oud 07-06-2009, 13:39
wup
wup is offline
Haha, gister bood een lieve jongen op mijn werk aan om binnenkort voor me te koken. Maar ga er maar niet op in.
Oud 07-06-2009, 18:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond het juist fijn dat m'n vriend bij me sliep de eerste nacht in m'n nieuwe huis

Gisteren familiefeest gehad en hij was ook mee en kende heel veel mensen niet, had m'n vader ook nog nooit gezien maar volgens mij heeft ie zich goed vermaakt. Hij valt in de smaak bij de familie en m'n broertje vond het ook tof met hem dus dat zit wel goed En m'n neef heeft z'n vriendin ten huwelijk gevraagd gister dus nog meer feest binnenkort En m'n vriend vraagt zich nu de hele tijd uit of ie ook uitgenodigd is dan want dat vind ie leuk omdat ie nog nooit een bruiloft gehad heeft
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-06-2009, 23:20
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Vreselijk. Ik heb mijn vriend zo'n 8 maanden geleden in de Verenigde Staten leren kennen, we zijn hier allebei een jaar op uitwisseling. We zijn/waren nu zo'n 7 maanden samen, maar heb hem gisteren naar het vliegveld gebracht omdat hij terug naar Duitsland gaat (hij woont in Munchen). Ondanks dat Munchen niet echt dichtbij Nederland is wil ik heel graag proberen om toch bij elkaar te blijven; naar mijn idee moet het goed te doen zijn om elkaar toch regelmatig een weekend te zien, maar hij denkt daar anders over. Hij heeft eerder geprobeerd een lange afstands relatie te hebben (weliswaar met een meisje dat in Zuid-Amerika woonde, dus een stuk verder weg), wat dus niet werkte. Omdat hij er een slechte ervaring mee heeft wil hij zich niet 'binden' en het met mij proberen. Hij ziet veel meer in het idee dat we wel contact houden en vrienden blijven, en dat we dan wel zien hoe het gaat. Sowieso kom ik pas over een maand terug naar Nederland, maar ik zou zo graag nu al plannen maken om bij hem langs te gaan en hem weer te zien, en vind het zo moeilijk om maar te wachten en het er van af te laten hangen of hij mij over een aantal weken nog steeds mist en dan met me af wil spreken.

Gisteren op het vliegveld was het wel duidelijk dat hij het er ook moeilijk mee had en hij had ook tranen in zijn ogen staan, en hij is vandaag thuisgekomen en heeft me ook een berichtje gestuurd dat hij een geweldige tijd met mij gehad heeft en dat ik zo'n leuk meisje ben enzo, maar ben bang dat het over een paar weken 'uit het oog, uit het hart' is en dat ik meer voor hem blijf voelen/meer van hem wil dan vice versa.

Maarja, op het moment is er niks anders aan te doen dan afwachten en kijken hoe de komende weken gaan. Maar op het moment is het zo moeilijk: we zijn allebei nog verliefd en toch is het misschien voorbij...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 07-06-2009, 23:27
Verwijderd
Vannacht kwam ik hem tegen in de stad, en dat was echt leuk. Ik ging dom dansen, en hij deed gewoon mee met dom doen (L) Heerlijk!
Oud 07-06-2009, 23:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Aww even een dipje

Voelde me toch al niet zo super, en helemaal nat geregend.. en m'n ex is vaag. Doetie eerst super aardig en wat fijn je weer te spreken en zo, op msn. Maar hij bleef maar dom aandacht vragen. Rare smileys sturen en zo, hopend op een reactie. Dus ik zei dat ik best met 'm wilde praten maar of-ie op wilde houden met aandacht trekken en gewoon met een gesprekonderwerp kon komen. Was-ie beledigd. Toen begon hij te praten over hoe hij volgend jaar superveel vakken gaat volgen. Handig onderwerp als je bedenkt dat al onze problemen ontstaan zijn door zijn burnout. Dus ik zei "Nou da's mooi voor je, en mooi voor mij nu kan ik denken dat je een idioot bent en blij zijn dat ik geen last zal hebben van eventuele consequenties" (vooruit dat was niet erg aardig van me maar godverdomme, als ik een zere plek heb is dat het wel en dat weet-ie). Was-ie weer boos. Ik moest meer respect voor hem hebben of zo. En toen ging-ie opeens weer supervriendelijk doen en of ik zin had in een videocall en zo. Wtf?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-06-2009, 07:10
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik mis hem. dat vat t wel samen. 23 dagen nog.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 08-06-2009, 07:53
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Aargh ik doe altijd zo RAAR als ik iemand leuk vind. Waarmee ik diegene waarschijnlijk juist verder van me afstoot . Anyway, ik hoop dat hij er doorheen kijkt en ik zie hem gelukkig snelll <3
Oud 08-06-2009, 09:10
Verwijderd
Huh? Wat de fuck? Zo dronken was hij toch niet?

Maar oh, laat hem please niet zeggen dat hij daardoor niks meer weet
Oud 08-06-2009, 10:13
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Mijn vrienden zijn echt te gek en ik ben errrg blij met mijn huisgenoot/vriendin, het is zo chill om met haar in huis te wonen.

Enn vrijdag afgesproken met hem in de stad en eerst veel gezeik maar uiteindelijk een dansje gewaagd en gezoend en sindsdien ben ik zwaar in de war. Heel veel gesmst en vanavond gaan we wat drinken in de stad en ik kon gisteren niet slapen omdat ik zo zenuwachtig was haha Hij is niet echt de jongen ervoor om mee te scharrelen maar ik wil ook geen relatie maar ja, fuck it, ik zie wel hoe het gaat. Leuk
Oud 08-06-2009, 11:29
Verwijderd
Wat leuk om te lezen dat jullie leuke flirts hebben enzo .
Dat is bij mij al een tijdje niet meer aan de orde en ik mis het ook hélemaal niet . Mijn liefdesleven gaat voortreffelijk! Vriend en ik zijn nu alweer bijna 17 maanden samen en we hebben samenwoonplannen. Het is nu een beetje wat voor leuke huisjes er langs komen. We hebben nu iets ideaals op het oog en als we dat krijgen gaan we er zeker voor. En zo niet, dan wachten we nog even af tot er weer iets leuks langskomt .
Oud 08-06-2009, 12:01
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Wat leuk om te lezen dat jullie leuke flirts hebben enzo .
Dat is bij mij al een tijdje niet meer aan de orde en ik mis het ook hélemaal niet . Mijn liefdesleven gaat voortreffelijk! Vriend en ik zijn nu alweer bijna 17 maanden samen en we hebben samenwoonplannen. Het is nu een beetje wat voor leuke huisjes er langs komen. We hebben nu iets ideaals op het oog en als we dat krijgen gaan we er zeker voor. En zo niet, dan wachten we nog even af tot er weer iets leuks langskomt .
Ik vind dat best snel, nog geen 1,5 jaar samenwonen! mja als het goed zit
Oud 08-06-2009, 12:07
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik zie het ook wel vaker in mijn omgeving dat mensen al na een jaar en wat maanden samen gaan wonen. Ik vind het ook nog weer wat anders als de één bij de ander intrekt die al een huis heeft of als je er echt samen naar op zoek gaat. Maar ik zou zelf niet zo snel dan al samen op zoek gaan. Ik zou ook veel te bang zijn dat het alsnog stukloopt en dan ben je er mooi klaar mee, maar wat dat betreft ken ik ook iets teveel mensen bij wie dat is gebeurd.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 08-06-2009, 13:21
Verwijderd
Ok, dacht ik dat ik het kut zou vinden als hij zou claimen niks meer te weten. Maar nu kwam ik hem net tegen, met háár, voor zijn huis. Huh? Dus herstel: dit is pas kut Wat heb ik er nou weer niet aan gesnapt?!
Oud 08-06-2009, 13:55
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Gaat goed! Als hij een dagje weg is kan ik hem echt missen. Dan wil ik het liefst dat hij zo snel mogelijk weer thuis is en dat ik hem weer kan knuffelen. Dat samenwonen bevalt echt super goed! Geloof dat ik mijn vrienden wel een beetje verwaarloos. Maar ik heb zijn vrienden er bij gekregen dus heel erg vind ik het niet.
Oud 08-06-2009, 15:06
Verwijderd
^ Dat vind ik echt lame, om zijn vrienden als vervanging te zien van je eigen vrienden. Wat nou als het uit gaat?

OT: Ik ga binnenkort verhuizen naar Rotterdam, hopelijk loopt daar wat leuks rond want ik ben wat betreft mannen wel een beetje uitgekeken op Groningen
Oud 08-06-2009, 15:10
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik vind dat best snel, nog geen 1,5 jaar samenwonen! mja als het goed zit
Ghehe... Wij woonden na 4 maanden al samen En we zijn nu bijna 1,5 jaar bij elkaar *lol* Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar moest gewoon even lachen.
__________________
Tsja
Oud 08-06-2009, 15:12
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Door tentamens en scriptie heb ik even geen relationeel gebied, lijkt het.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 08-06-2009, 17:24
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Wauw, het is briljant <3 tis nu een half jaar + een beetje en ik woon eigenlijk al een paar maanden praktisch bij hem, op een stom klein kamertje van 14 m2, maar het gaat zo goed! Ik word m ook niet zat of zo, het is fijn. En nu doen we een poging een huis te vinden maarja, Utereg + weinig geld = geen briljante combinatie.

Ahwell. We komen er wel. Wíj wel.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 08-06-2009, 18:01
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
God, waarom doet hij nou zo moeilijk zeg? Denk ik iets leuks voor te stellen, vindt hij het weer gek dat ik daar iets anders voor afzeg en nouja stom gedoe. MSN is ook gewoon echt onhandig. En toen ik klaar was met eten maken was hij ineens al offline. Nouja morgen wil ik hem gewoon zien, het is gewoon veel makkelijker dan. Ik moet niet zo bang zijn voor alles. Hmmm .

En ik ben jaloers op iedereen die samenwoont of wil gaat/wonen, dat wil ik ook .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 08-06-2009, 21:06
Cven
Cven is offline
bagger
ben bezet maar iemand anders vind me nu ook leuk... en heb daar zowat heel de zondag mee liggen zoenen
gvd!
Oud 08-06-2009, 21:59
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ik ben altijd zo onzeker als ik iemand leuk vind . Dan ben ik bang dat hij me op de één of andere reden niet meer leuk vindt om iets wat ik heb gezegd ofzo. Maar hij geeft me geen reden om dat te denken, ofja ik zie redenen overal maar als ik dan objectief bekijk wat hij heeft gesmst, blijkt het niet echt ergens uit. Maar als hij dan toevallig een afstandelijk zinnetje smst "Het wordt gezellig dan-en-dan", wat niet afstandelijk is maar ja dat woord "gezellig" klinkt haast vriendschappelijk, ga ik meteen twijfelen... aaaaarghhhh. En dat terwijl ik me moet focussen op andere dingen!
Oud 08-06-2009, 22:20
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Dat is dan natuurlijk ook gewoon lekker je eigen schuld..

Denk je dat je eens gauw eerlijk moet gaan zijn tegen je huidige vriend en een keuze moet maken. Hoewel, als je huidige vriend een beetje zelfrespect heeft, zal je waarschijnlijk niet eens de kans krijgen om een keuze te maken.. Vreemdgaan vind ik wel zo zwak.

On a more personal note:
Heb 'em nog steeds niet weer gesproken. Heb wel van z'n beste vriend vernomen dat er weer iets is gebeurd met zijn zus, dus ik moet maar even afwachten tot ik er het fijne van te horen krijg. Begin toch wel extreem bezorgd te raken hier.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Zielig doen heeft geen zin. Ga er wat aan doen zou ik zeggen.

Wat een gedoe zeg bij jou. Veel sterkte!
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 08-06-2009, 22:47
Verwijderd
@Siorin&Xentric&Bregje: Sterkte ermee, alledrie!

ot: Waarschijnlijk ga ik de 22e naar hem toe en dat is wel een geslaagd plan. En ik kreeg vandaag een telefoontje van een vriendin, zij gaat trouwen met haar vriend van 26 jaar ouder en ze gaan nog geen twee maanden met elkaar. Vind het echt vet grappig, er is er maar eentje die dat op die manier kan doen
Jaaaaaaaaaaa donderdag ga ik naar Bosnië en ik heb dr vet zin in. Heeft niks te doen met mijn relationeel gebied, maar ik heb er echt vét zin in!
Oud 08-06-2009, 23:22
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Met vriend gaat het goed Ik ben de laatste tijd heel eerlijk en open (altijd al, maar confronterender nu) en ik merk dat hij blij is dat ik vertel over de avances die een vriend van hem soms maakt. Verder praten we goed, en hoop ik dat het nu allemaal blijft In ieder geval zit het in principe wel goed, en heb ik een van de trouwste en loyaalste jongens ter wereld.

Maar godverdomme, die vriend van ons... Ik ben toch niet achterlijk, wat denkt hij dan? Ik heb hem gemeld niet met me te voetjevrijen, maar nee, dat was helemaal niet de bedoeling. Dus dit weekend had hij schoenen aan, en dan maar langs mijn been wrijven en vertellen dat het beeld dat hij ooit dat dat ik preuts was compleet veranderd was, maar niet willen vertellen waarom dan. De dag daarna is hij weer afstandelijk, en soms kiest hij er wel voor om gewoon vriendschappelijk te doen. Ik wil gewoon vriendschap zonder gezeik want het is een aardige jongen. Maar ik ga me niet steeds aanpassen aan hoe hij verkiest zich vandaag te gedragen . Maakt me onnodig in de war en ik vind dat helemaal niet leuk. Maar ik zie hem nooit 1-op-1 en ik weet niet zo goed hoe ik mijn vragen en ongenoegen moet brengen...
__________________
Don't worry, be happy
Oud 08-06-2009, 23:29
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Het gaat goed, geloof ik. Al durf ik dat eigenlijk niet hardop te zeggen omdat ik bang ben dat ik het dan 'verpest' ofzo. Stukje bij beetje durf ik mijn 'negatieve' kant meer aan hem te laten zien en hij laat zich nog niet wegjagen, hij blijft bij me en doet zijn best me te begrijpen. Hij luistert naar me en vraagt door zodat hij me beter kan snappen. Dat is fijn, maar ook eng, omdat ik dat niet gewend ben.

Ik ben in ieder geval erg blij met hem <3 Het heeft gewoon zo moeten zijn
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 09-06-2009, 00:10
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Stom gevoel, doe nou weer eens normaal.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-06-2009, 08:24
Cven
Cven is offline
Citaat:
Dat is dan natuurlijk ook gewoon lekker je eigen schuld..

Denk je dat je eens gauw eerlijk moet gaan zijn tegen je huidige vriend en een keuze moet maken. Hoewel, als je huidige vriend een beetje zelfrespect heeft, zal je waarschijnlijk niet eens de kans krijgen om een keuze te maken.. Vreemdgaan vind ik wel zo zwak.
Citaat:
Daar ben ik het helemaal mee eens. Zielig doen heeft geen zin. Ga er wat aan doen zou ik zeggen.
ik zie nergens staan "REACTIES AUB WANT IK BEN ZO ZIELIG"
ik gaf aan waar ik mee zat
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01.