Oud 21-11-2009, 10:32
Megsmy
Avatar van Megsmy
Megsmy is offline
We hebben genoeg computers op school, mooie ook.
Ik erger me aan mensen die de toetsen op het toetsenbord verplaatsen.
Ik heb nooit typles gehad dus gaat het een beetje moeilijk dan.
Ook is 1/3 van de computers dood en dus onbruikbaar.
Het is altijd maar gokken of je een computer pakt die aan gaat.

Gr,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2009, 10:37
Megsmy
Avatar van Megsmy
Megsmy is offline
SCHOOL IS KUT, LERAREN ZIJN KLOTE EN WIJ ZIJN DE LUL c:
Met citaat reageren
Oud 21-11-2009, 10:40
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
SCHOOL IS KUT, LERAREN ZIJN KLOTE EN WIJ ZIJN DE LUL c:
Oud, cliché en ik vind hem persoonlijk niet echt grappig.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 10:10
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
roostermakers die je 4/5 tussenuren achter elkaar geven en dan mag je nog ff het laatste uur van de dag 1 lesje volgen. ik elke keer tot 4 uur op school terwijl als je iets slimmer dat rooster in elkaar propt iedereen ook om 3 uur thuis zou kunnen zijn en de docenten niet hoeven te zeuren dat ze vandaag weer zo lang les moeten geven (terwijl ze de andere halve week vrij hebben terwijl wij dan ook tot 4 uur op school zitten) dat is waar ik gek van wordt
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 12:53
Verwijderd
Citaat:
roostermakers die je 4/5 tussenuren achter elkaar geven en dan mag je nog ff het laatste uur van de dag 1 lesje volgen. ik elke keer tot 4 uur op school terwijl als je iets slimmer dat rooster in elkaar propt iedereen ook om 3 uur thuis zou kunnen zijn en de docenten niet hoeven te zeuren dat ze vandaag weer zo lang les moeten geven (terwijl ze de andere halve week vrij hebben terwijl wij dan ook tot 4 uur op school zitten) dat is waar ik gek van wordt
Denk maar niet dat als leraren geen les geven, ze vrij zijn
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 13:43
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
-Docenten die te snel praten
-Docenten die skånska spreken
-Meisjes die zich gedragen als zogenaamde 'fjortisar' (meisjes van zo'n jaar of 12 t/m 15 die dusdanig veel make-up dragen dat ze eruit zien als een clown, zich kleden als een straatprostituee en zich proberen te gedragen als een 20-jarige, het lukt ze alleen niet).
-Leerlingen die tijdens de les hun telefoon opnemen (en dat mag hier nog ook...)
-Leerlingen die tijdens de les pizza zitten eten (krijg ik honger van)
-Om 8.00 naar school moeten en ondanks ik maar 2 uur les heb toch om 16.00 uit zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 13:59
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Pizza... tijdens... de... les...?
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 14:00
rosetheone
rosetheone is offline
Nou ik zal je zeggen, het is echt erg:

-Een ventilatiesysteem wat al 3 jaar niet werkt(zolang bestaat onze school) op de begane grond is het al 37 graden kun je nagaan hoe warm het op de tekenzolder is
-Ik doe tweetalig duits en ik krijg dan de helft van de vakken in het duits, maar al die leraren spreken geen woord duits
-Bij ons met wiskunde mag je zo goed als geen vragen stellen en samen werken is al helemaal uit den boze
- Leraren die te lang blijven hangen bij een bepaald onderwerp, bijv. de passé composé
-En er zijn vast nog eeen hoop dingen maar daar kan ik nu even niet op komen
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 14:16
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Pizza... tijdens... de... les...?
Ik woon in Zweden, hier mag bijna alles tijdens de les.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 14:19
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik woon in Zweden, hier mag bijna alles tijdens de les.
En die leraren maar klagen dat wij zo brutaal zijn >.>
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 14:30
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
In Nederland zijn ze geïrriteerd als je telefoon afgaat in de klas, hier zijn ze verbaasd als je hem op stil hebt staan.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 16:40
Verwijderd
Citaat:
In Nederland zijn ze geïrriteerd als je telefoon afgaat in de klas, hier zijn ze verbaasd als je hem op stil hebt staan.
gewoon opnemen? of mag dat niet meer in anno 2009?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 17:21
Verwijderd
Citaat:
gewoon opnemen? of mag dat niet meer in anno 2009?
Tijdens de les opnemen? Dat heeft op mijn school nooit gemogen (ook buiten de les mocht je in het gebouw niet bellen, geloof ik) Ik vind 't ook nogal aso om tijdens een les je telefoon op te nemen. (Kijk, als je gewoon zelf aan het werk bent en om je heen zijn mensen ook gewoon aan het overleggen enzo, dan vind ik het anders, maar in een stil lokaal terwijl een docent iets aan het uitleggen is je telefoon opnemen... )
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 17:23
Verwijderd
Ik durf waar anderen bij zijn vaak niet eens mijn telefoon op te nemen, in een les is het ook gewoon irritant.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Ik durf waar anderen bij zijn vaak niet eens mijn telefoon op te nemen, in een les is het ook gewoon irritant.
Idd, 't zou ook niet in mij opkomen, maar áls er dan toch gebeld moet worden, dan vind ik best dat dat kan in een lokaal waarin het niet stil is en waar niemand iets uit staat te leggen (maar zelf zou ik alleen opnemen als 't belangrijk is en dan ook bv. even het lokaal uitlopen). Op mijn middelbare school was het overigens ondenkbaar je telefoon op te nemen, bij de meeste leraren was het zo dat als ze een mobieltje zagen, je hem ook kwijt was (en al helemaal als hij overging).
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 17:32
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Op de gymnasieskola (soort bovenbouw van het middelbaar onderwijs) waar ik zit kan het gewoon, ook al is het verder stil in de klas. Ik weet dat mijn school daarin geen uitzondering is.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 17:47
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Idd, 't zou ook niet in mij opkomen, maar áls er dan toch gebeld moet worden, dan vind ik best dat dat kan in een lokaal waarin het niet stil is en waar niemand iets uit staat te leggen (maar zelf zou ik alleen opnemen als 't belangrijk is en dan ook bv. even het lokaal uitlopen). Op mijn middelbare school was het overigens ondenkbaar je telefoon op te nemen, bij de meeste leraren was het zo dat als ze een mobieltje zagen, je hem ook kwijt was (en al helemaal als hij overging).
ja, wij zijn hem dan ook een week kwijt, binnen en buiten de les.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 18:02
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
bij ons is het zo dat je je telefoon niet eens bij je mag hebben tijdens de les dus als ie afgaat of je bent ermee aan het klooien ben je de sjaak en als ie afgaat ben je al helemaal de L*L.

verder zijn trouwens docenten die in zo'n snel tempo praten dat je ze niet bij kan houden ook erg irritant (vooral als ze denken dat je dan ook nog ff tijd hebt om alles op te schrijven terwijl je het luisterend al niet eens bij kan houden) of docenten die om de 10 seconde zo'n beetje 1 woord zeggen tijdens hun uitleg zijn ook dodelijk saai en dan wacht je totdat eindelijk die 270 woorden zijn geweest en de les is afgelopen (duurt 45 minuten)
en docenten die 30x terugkomen bij hetzelfde onderwerp of zeggen
"nu we het daar toch over hebben het is wel grappig want ik ben daar tijdens een vakantie een keer geweest in de alpen en vond het wel heel grappig dat waar ik was geweest 2 jaar later Ötzi werd gevonden blablablablablablabla" das pas echt dodelijk
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 23:04
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Bij mij is het probleem meer dat ik ze simpelweg niet versta als ze snel praten
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 06:23
xsabientjuh
xsabientjuh is offline
leraren die tijdens een tentamen over je schouder gaan staan meekijken zoo irritant
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 14:19
kolibrietje
kolibrietje is offline
mijn duits docent
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 16:36
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Denk dat het een standaard probleem is met die Duits docenten, vind het best een toffe taal maar de docenten zijn echt altijd om te huilen, en niet alleen in Nederland
Met citaat reageren
Oud 25-11-2009, 18:18
F--ennaa
F--ennaa is offline
dat leraren van die goeie grappen hebben
bijvoorbeeld; leerling: ik deed helemaal niks. leraar: ja dat is nou juist het probleem.
leerling: ha-ha goeie grap
en verder vooral de standaard irritaties
Met citaat reageren
Oud 25-11-2009, 18:28
Verwijderd
Van die 6 VWO mensen die zich gedragen als kleuters. In het begin best leuk, maar op den duur is het wel zo fijn als iedereen zich ook naar zijn leeftijd gedraagt.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2009, 19:30
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Van die 6 VWO mensen die zich gedragen als kleuters. In het begin best leuk, maar op den duur is het wel zo fijn als iedereen zich ook naar zijn leeftijd gedraagt.
, je bent bijna volwassen, gedraag je dan ook zo.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 07:25
Verwijderd
Het ergste is: Sommigen ervan zijn zelfs al 18.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 11:00
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Het ergste is: Sommigen ervan zijn zelfs al 18.
18 is toch nog lang niet volwassen? Ik vind veruit de meeste 18 jarigen onvolwassen. Je hersenen zijn ook pas op je 25ste volwassen. Als mensen lastig doen in de klas en jou daarbij storen moet je doen wat ik deed. Vraag de docent orde te houden in zijn les. Doet hij dit niet dan ga je naar de persoon die boven hem staat en legt uit dat je niks kunt volgen van de les omdat je docent geen orde kan houden. Desnoods tijdens de les als iedereen zich misdraagt naar zijn superieur gaan en vragen of die even komt kijken.

Zelf vind ik het heel vervelend dat er mensen zijn die het fatsoen niet hebben hun telefoon uit te zetten tijdens de les. Nu mag je bij ons op school gewoon bellen zolang je niemand stoort. Maar dat je je geluid aan laat staan omdat de docent toch doof is of als je het geluid dan wel uitzet maar na de duizendste keer nog steeds niet door hebt of wil hebben dat dat eeuwige luidruchtige getril uitermate storend is, dat vind ik toch wel heel asociaal naar je klasgenoten toe.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 15:13
Verwijderd
Tja ik merk zelf wel dat ik het geklooi steeds gewoon zat ben, het is al zo sinds de 4e (en het begint leuk, maar echt, na een tijdje heb je het helemaal gehad). Zal wel daaraan liggen. Maar als je ziet wat er soms gebeurt dat vraag je je af hoe oud ze geestelijk zijn.

En ik irriteer me ook aan van die truttenschudders die zelfs met een stortbui en zonder (goed) regenpak het nog flikken om strontlangzaam te gaan fietsen. Ik bedoel, racen hoeft niet, maar een béétje tempo zou toch wel fijn zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 15:59
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Tja ik merk zelf wel dat ik het geklooi steeds gewoon zat ben, het is al zo sinds de 4e (en het begint leuk, maar echt, na een tijdje heb je het helemaal gehad). Zal wel daaraan liggen. Maar als je ziet wat er soms gebeurt dat vraag je je af hoe oud ze geestelijk zijn.

En ik irriteer me ook aan van die truttenschudders die zelfs met een stortbui en zonder (goed) regenpak het nog flikken om strontlangzaam te gaan fietsen. Ik bedoel, racen hoeft niet, maar een béétje tempo zou toch wel fijn zijn.
Ik ben het eens met het tweede.

Wat ik ook irritant vind is iemand in mijn klas die doet alsof zij supervolwassen is en wij allemaal kleuters.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 18:15
gogogopim
gogogopim is offline
Niks, school is perfect! xD
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 18:18
gogogopim
gogogopim is offline
En nog iets, school is helemaal niet perfect!!!!! alles zuigt eraan alle hieboven genoemde redenen zijn waar
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 20:41
Nine S.
Nine S. is offline
Citaat:
Sommige collegezalen @ UT hebben dit wel, maar andere hebben een soort lange plank waar je langs kan lopen. Hierdoor zit het tafeltje ver van je af en moet je dus voor op je stoel gaan zitten om te kunnen schrijven. Dit is vooral vervelend met tentamens.

[afbeelding]


[afbeelding]
is het in zo'n geval dan niet handiger om zo'n 'gangetje' ACHTER de stoelen te doen?
__________________
It's all, just you and me. Us together.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 10:08
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Spelfouten in colleges maar vooral medestudenten die denken dat het normaal is door het verhaal van de docent heen te praten, en dat een heel college lang. De meeste mensen lijken nog steeds het gevoel te hebben dat ze op de middelbare school zitten en dat bij een studie waar ze zoveel moeite voor hebben gedaan om binnen te komen! (of althans, waar een loting en decentrale selectie voor is)
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 14:41
Verwijderd
Citaat:
is het in zo'n geval dan niet handiger om zo'n 'gangetje' ACHTER de stoelen te doen?
Maar dan moet je weer over je stoel heen klimmen als je eruit wil (of iedereen moet opstaan).
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 17:32
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik heb een keer bij een college gezeten waarbij de docent op een zeker moment zijn verhaal onderbrak en riep: "Jij met die roze pet, als je niet wilt luisteren ga je maar in de kantine zitten." Dat meisje durfde de rest van het college niets meer te zeggen, echt heerlijk.
Citaat:
Denk dat het een standaard probleem is met die Duits docenten, vind het best een toffe taal maar de docenten zijn echt altijd om te huilen, en niet alleen in Nederland
In de onderbouw had ik een lerares die iedere les iedereen in de klas af ging om woordjes te overhoren. Als iemand dan een woord niet kon vertalen begon ze gestresst te schreeuwen dat niemand zijn huiswerk gedaan had. Op het begin intimiderend, later alleen maar grappig.
Mijn leraar Duits in de bovenbouw was tof.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 11:36
lipske
lipske is offline
de hoeveelheid zelfstandigwerken uren waar je toch niks anders doet dan je vervelen of achter de computer hangen, saaie leraren, dat je moet leren -_- , vuile wc's, school algemeen =D

hier heeft vast iedereen wel een hekel aan
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 15:58
Verwijderd
Ophokuren heet dat lipske.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 18:24
Luts
Avatar van Luts
Luts is offline
als je op een dag tot kwart over vier moet en dat docenten dan bakken vol huiswerk opgeven voor de volgende dag dus weet je nooit van te voren wat voor dom hw je de avond van te voren nog snel snel moet maken.
ook heb ik een hekel aan, als mensen denken dat ze grappig zijn door de wc vol te proppen met wc-papier -_-
en ik heb een hekel aan al die tussenuren die ik in mijn rooster heb waardoor ik elke dag alsnog heel laat uit ben en weinig les heb

he he dat lucht op
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 18:25
Luts
Avatar van Luts
Luts is offline
Citaat:
Niks, school is perfect! xD
wow, hoe kan dat?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 18:52
TheeEi
TheeEi is offline
Stinkende lokalen & leraren
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 18:17
Verwijderd
Leraren die er heel lang over doen om naar je PWS te kijken
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 09:42
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Leerlingen die heel de dag alle aandacht naar zich toe moeten trekken omdat ze thuis niet genoeg aandacht krijgen
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 14:03
WAT
WAT is offline
Docenten die het andere uitleg geven van opgaven dan de project organisatoren en vervolgens geen hulp willen geven tijdens zijn eigen lesuren "omdat je bij het hoorcollege dat behandeld hebt en het daarom nu wel begrijpt" ugh :/
en Java sucks :/ rot programmeer taal....
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 15:35
Verwijderd
Leraren die van de aardbodem verdwenen zijn terwijl ze beloofd hadden je iets te geven.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 19:23
Verwijderd
Leraren die je proberen iets uit te leggen en te vertellen , en dan zelf niet eens weten waar ze het over hebben .
en dat leraren altijd te laat komen , en dat als ik te laat kom de les niet in mag. ook al komt het doordat een bus vetraging heeft.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 19:58
FunkyLyanneXx
Avatar van FunkyLyanneXx
FunkyLyanneXx is offline
HAHAHAHAHA
Ik zou me eerst kapot lachen
dan ontzettend balen.

ik erger me aan klasgenoten met kinderachtige grappen. Bijv. de achternaamgrap

die gaat zo:
je achternaam is bijvoorbeeld de Vos

:voornaam: is uit een vos geboren

of je achternaam boer

:voornaam: is uit een boer geboren

dat vind ik echt groep drie
Maar dan in 2VWO

VERSCHRIKKELIJK
__________________
Happiness can be found, even in the darkest of times.
If one only remembers to turn on the light. - Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 20:17
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Mijn Natuurkundeleraar. Ik snapte een opgave uit het boek niet en hij begon op een gegeven moment uit te leggen, hij wist jammer genoeg ECHT NIET waar hij het over had. Ik was op een gegeven moment zelfs geïrriteerd. En dat moet mij voorbereiden op toetsen? Natuurkunde is al zo een vak waarbij je best veel aan de docent moet vragen (als je er niet goed in bent), en dan weet 'ie het nog ook niet. Toen ik vijf minuten later in het correctiemodel keek stond alles er gewoon anders dan hij had uitgelegd (trillingen en golven ). Wat een sul is het toch ook.
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 20:23
Joke:D
Joke:D is offline
GATENKAASROOSTERS
het tweede uur LOB, het vijfde CKV en het negende MAATSCHAPPIJLEER. op VRIJDAG!
ROTTIGE ORGANISATIE
Oh, is morgen sportdag? Dat wisten we niet, dan moeten de proefwerken die gepland staan maar een weekje verzet
TE VEEL HUISWERK
An 750-word essay about Antigone? FOR TOMORROW?
LERAREN DIE TE LAAT KOMEN MAAR ZEIKEN ALS JE OP DE BEL BINNENKOMT
Meneer, ik was twee seconden te laat. U gisteren TWINTIG MINUTEN. Ik was de ENIGE die nog stond te wachten!
STEENKOLENENGELS
Sir, we have told you five times already, the Dutch word schrift translates as NOTEBOOK, not SKRIFT
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 21:22
lol_nl
lol_nl is offline
Saaie lessen op het VWO. Vooral Frans en Nederlands zijn in dit jaar zo belachelijk saai. Met Frans moesten we Franse literatuur in het Nederlands lezen en vervolgens daar een Nederlands verslag over schrijven en een Nederlandse presentatie over houden (en dus ook naar heel veel presentaties van anderen luisteren). En bij Nederlands: bijna drie weken besteed aan spelling... interessant hoor dat je havoers met trema schrijft en vwo'ers met een apostrof. En dat moet dan VWO 6 voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 21:33
Yukari-sensei
Avatar van Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
geblokkeerde sites op alle computers van school.
__________________
Batave is heel gelukkig met Yukari-sensei :3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Vertaler Engels - welke studierichting???
VincentFernande
12 27-03-2012 19:56
Algemene schoolzaken Grootste ergernissen op school bekend
Simon
9 11-01-2010 15:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Verwijderd
488 20-08-2005 23:14
Lifestyle slaan kakkers een stadium over?
Ninnoc
59 22-06-2002 00:53
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.