Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2010, 08:26
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
En ik kan me ook voorstellen dat het onbewust zo is dat als je een vrouw zwanger maakt, ze minder aantrekkelijk wordt voor andere mannen. Een soort, "bezet/niet meer vruchtbaar" stempel .

Als je zo'n man bent dan hè, ik probeer me even in te leven in zijn brein.
Dat viel mij anders vies tegen Dacht nu wel af te zijn van die stomme schreeuwende hoek-vd-straat jochies.
__________________
*Signature*
Advertentie
Oud 28-05-2010, 10:15
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Mja, dat had ik ook verwacht idd, maar heb nog nooit zóveel sjans gehad als toen ik (hoog)zwanger was.
__________________
Tsja
Oud 28-05-2010, 11:24
Verwijderd
Mannen schijnen zwangere vrouwen juist heel aantrekkelijk te vinden...maar daarna wellicht minder?

Zwanger of niet zwanger, ik heb zelden sjans. Of ik merk het niet op, zou ook kunnen.
Oud 28-05-2010, 13:16
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik heb het andersom ook wel een beetje. Ik ga een paar keer per week zwemmen (baantjes trekken) en in het bad ernaast is dan altijd het baby- en peuter zwemmen. Blijkbaar hebben dan ook een paar mannen papa-dag ofzo want ik zie daar ook wel mannen rond lopen met een kind op de arm. Ik vind die mannen altijd een stuk leuker dan wat er zoal in het wedstrijdbad aan het baantjes trekken is...

Maar goed die zijn dus allemaal al bezet anders hadden ze geen kind
Oud 28-05-2010, 14:31
wup
wup is offline
Haha, heb precies hetzelfde als ik ga zwemmen , betrap mezelf er soms echt op dat ik naar ze zit te staren. Het maakt ze zo schattig
Oud 28-05-2010, 15:53
Verwijderd
Afgelopen dinsdag kwam mijn nichtje voor het eerst hier, Ik moest oppassen.

En dat was even wennen zeg, zo'n hummeltje weer.
Als ik dan naar mijn eigen dochter kijk die bijna 4 word, dan kan ik het me allemaal niet eens meer herrineren hoe klein ze was.

We hadden heerlijk gewandeld, en haar lekker geknuffeld.
Oud 28-05-2010, 16:26
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Toen ik met man en dochter in het zwembad was, werdt er ook superveel gesjanst met mijn man. Wel grappig om te zien.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 29-05-2010, 06:01
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Mannen schijnen zwangere vrouwen juist heel aantrekkelijk te vinden...maar daarna wellicht minder?

Zwanger of niet zwanger, ik heb zelden sjans. Of ik merk het niet op, zou ook kunnen.
Ik heb dus normaal gesproken NOOIT sjans, maar toen wel.

edit: ja! Mannen met baby zijn ineens aantrekkelijk ofzo Vriendin van me vertelde dat er zelfs ontzettend met haar vriend geflirt werd terwijl ze ernaast zat!
__________________
Tsja
Oud 29-05-2010, 08:29
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
edit: ja! Mannen met baby zijn ineens aantrekkelijk ofzo Vriendin van me vertelde dat er zelfs ontzettend met haar vriend geflirt werd terwijl ze ernaast zat!
Haha ja dat had ik dus ook. Heel gek is dat om naar te kijken.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 29-05-2010, 21:12
niña
Avatar van niña
niña is offline
Allemensen, weer kennis van me zwanger. Tweeëntwintig, door de pil heen (ze is flink ziek geweest, dus waarschijnlijk minder werking). Kwam er te laat achter. Vader is (net zoals bij de andere kennis) iemand zonder verblijfsvergunning. Betekent dit dat ik nooit van mijn Nederlander zwanger zal raken?
Ze heeft alleen heel veel gezeik met instanties e.d. Omdat ze 'te oud' is krijgt ze geen toeslagen en prioriteit in woningen, haar hogeschool betwijfelt of ze wel 'in deze staat' de opleiding kan vervolgen
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 30-05-2010, 22:23
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Toen ik met man en dochter in het zwembad was, werdt er ook superveel gesjanst met mijn man. Wel grappig om te zien.
Iedere keer dat ik een man met een baby of klein kind zie smelt mijn hart.
Oud 02-06-2010, 16:27
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Jeetje niña, wat een pech.
@Volk: dat hebben blijkbaar dus wel meer mensen!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 02-06-2010, 16:48
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Heeft er hier iemand de serie Tienermoeders gezien (SBS6)? Heb de afgelopen dagen de afleveringen via internet bekeken, toch wel heftig hoor, zeker omdat de relaties vaak nog zo pril en onstabiel zijn... En de meesten rookten als ketters. Maar die kindjes zagen er allemaal even lief uit
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 02-06-2010, 19:47
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 03-06-2010, 13:38
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Iedere keer dat ik een man met een baby of klein kind zie smelt mijn hart.
Ah ik ook <3 Ik zie vriendje al helemaal lopen met een kleine, al weet hij er nu nog niet mee om te gaan

@Drukknoopje: wat een lieverd!
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 03-06-2010, 13:59
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Mannen weten niet met kinderen om te gaan tot ze er één in de armen hebben.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 03-06-2010, 14:18
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Dat denk ik ook inderdaad, hij durft nu nog niet zo goed. Als de kleine van een vriend van hem in de buurt is wordt hij er helemaal verlegen van <3
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 03-06-2010, 14:39
Verwijderd
Mijn vriendje heeft er zo'n handje van om, als ik het kindje van zijn zus in m'n armen heb, zo achter me te gaan staan met een hand op m'n rug of een arm om me heen, zo heel erg trotse-papa-ig Echt heel irritant is dat eigenlijk hihi, maar volgens mij hoort daar hetzelfde gevoel bij als wat jullie beschrijven.

Ik heb dat schattige-papa-gevoel trouwens zelf helemaal niet, eerder andersom - dan zie ik een hete kerel lopen met zo'n prachtig kindje en dan denk ik "damn, die is bezet"
Oud 03-06-2010, 15:37
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Da's ook een insteek.

Ja, mijn vriend zei ook altijd baby's niks te vinden. Maar als er nu kinderen over de vloer zijn mogen ze vliegtuigje spelen op zijn arm en danst hij er zo'n beetje mee door de kamer. "Maar dat is anders, want dat is <naam>."
__________________
I like my new bunny suit
Oud 03-06-2010, 17:43
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik droomde vannacht weer dat m'n schoonzus een baby kreeg en daar werd ik heel blij van. Maargoed, eerst een kerel is dan wel handig
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 04-06-2010, 16:28
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik droomde vannacht dat ikzelf zwanger was een een baby kreeg, was echt te gek. Komt ook omdat ik de laatste tijd veel bij mn beste vriendinnetje met baby ben geweest, en hij is zooo lief. hij is nu ruim een maand en lacht al naar me. <33
Voor mijzelf nog even niet, eerst reizen, master en carriere.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 06-06-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde vannacht dat ikzelf zwanger was een een baby kreeg, was echt te gek. Komt ook omdat ik de laatste tijd veel bij mn beste vriendinnetje met baby ben geweest, en hij is zooo lief. hij is nu ruim een maand en lacht al naar me. <33
Voor mijzelf nog even niet, eerst reizen, master en carriere.
Ik wil je geluk niet verpesten maar na een maand is het nog niet echt lachen maar zijn het stuipen
lachen komt bij 3 mnd ongeveer.
Oud 07-06-2010, 13:22
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Echt? Ik had ook verwacht dat baby's al kunnen lachen
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 07-06-2010, 13:46
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Ik wil je geluk niet verpesten maar na een maand is het nog niet echt lachen maar zijn het stuipen
lachen komt bij 3 mnd ongeveer.
ik weet dat wel maar het lijkt er soms echt op dat ie het grappig vindt als ik als een debiel tegen hem praat. Hij is iig erg tevreden dan!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 07-06-2010, 17:47
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Ik wil je geluk niet verpesten maar na een maand is het nog niet echt lachen maar zijn het stuipen
lachen komt bij 3 mnd ongeveer.
Ze lachen wel veul eerder dan 3 maanden hoor
Hier was het lachen er met 5 weken. Daarvoor waren het stuiplachjes, half in slaap lachen enzo, maar met 5 weken bewust lachen bij wakker worden en zien mensen/ gek doen. En dan mett hele gezicht ipv alleen n glimlachje.
Ik geloof dat de 'regel' is dat een baby lacht 46 weken na conceptie, dus als je dan bevalt met 38 weken, kan het wel 8 weken duren, maar als je bevalt bv met 42 weken, kan het best na vier weken al zijn. Schaterlachen duurde wel iets langer. Dat was hier na n week of 7/8 als ik het goed heb
__________________
*Signature*

Laatst gewijzigd op 07-06-2010 om 17:55.
Oud 07-06-2010, 18:20
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Idd... Gemiddeld 6 weken na de geboorte, maar kan ook al vanaf 3/4 weken.
__________________
Tsja
Oud 07-06-2010, 18:49
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Hier was ze ook vroeg met lachen (3 weken) maar ze was dan ook 15 dagen overtijd. Dus wat Kaa zegt, klinkt wel logisch.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 07-06-2010, 19:08
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ik wou het ook al zeggen! in mijn ervaring lachen babies toch ook al véél sneller dan na 3 maanden pas hoor, na enkele weken al. misschien omdat ik zo lllloveable ben
Oud 07-06-2010, 22:48
Verwijderd
hmm jullie hebben gelijk lees ik nu op wiki. Ik heb altijd geleerd dat het pas na 3 mnd was
Oud 08-06-2010, 08:33
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
misschien omdat ik zo lllloveable ben
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 08-06-2010, 09:46
Verwijderd
3 mnd is wel de 98%-grens, dat houdt in dat na 3 maanden een kind sowieso hoort te kunnen glimlachen, anders moet je alert zijn op ontwikkelingsachterstand. Dus misschien was je daarmee in de war, Pip.
Oud 08-06-2010, 22:37
Verwijderd
We zijn hier nu bezig met de kinderkamer eindelijk beetje klaar te maken. Ik ben nu erg benieuwd hoe die van jullie kinderen er uit zien! Dus als jullie foto's hebben, willen jullie ze dan misschien delen?
Oud 09-06-2010, 07:08
Verwijderd
Erg roze, ik weet het (mijn man wilde opeens geen andere kleur meer toen we wisten dat het een meisje werd, terwijl hij daarvoor juist absoluut geen roze wilde ):"






Tegenover de commode staat de kledingkast. En inmiddels ziet het er wel iets anders uit. Het badje + standaard zijn al maanden weg, op die plek staat nu een stoel en naast de kledingkast staat een extra kast (Malm ladenkast).
Oud 09-06-2010, 10:03
Verwijderd
Ziet er ook een beetje uit daar alsof ze nog niet geboren was?
Zo netjes en nog plastic om het aankleedkussen.

Roze is natuurlijk ook alleen leuk als het een meisje is

Wel een hoop kastruimte dan. Heeft ze zoveel spullen? Want wat zit er dan in de commode en in de ladenkast?

Wij hebben sowieso nooit het badje in de slaapkamer gehad, gewoon in de badkamer. Daar is genoeg ruimte, en ook wel zo makkelijk met water


Ik zou het liefst zo'n soort behang in d'r kamer willen. Maar misschien maakt dat de kamer ook wel klein.

Nu zijn alle muren wit, dat vind ik ook zo saai!
Oud 09-06-2010, 10:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik denk eigenlijk niet dat dat de kamer klein zou maken, je waant je dan toch juist in een bos, lekker ruimtelijk juist!

Ik vind die vlinders bij Leonoor leuk.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 09-06-2010, 10:25
Verwijderd
Maud haar kamer is wel maar 2 bij 3


Inderdaad, dat vond ik ook. Lekker simpel maar wel net even wat extra's
Oud 09-06-2010, 10:33
Verwijderd
Misschien kun je één muur zulk behang geven. En dan eventueel aan de muur ertegenover een spiegel hangen. Ik vind dat bosbehang ook supermooi
Oud 09-06-2010, 11:02
Verwijderd
Dat zou dan sowieso het plan zijn. Maud kijkt ook graag naar de bomen, dus denk ook wel dat ze dat mooi vind. Maar zulk behang is ook weer 100 euro ofzo, dus dat is ook iets om rekening mee te houden.

We hebben ook nog deze stickers:



Haar kamer begint er steeds meer op te lijken. Vanavond gaat ze voor het eerst daar slapen
Maar er staan nu nog twee matrassen in haar kamer, omdat we die nergens anders kwijt kunnen. En nog een schilderij wat we daar gaan ophangen of misschien toch ergens anders. Als die weg zijn, kan ik ook eindelijk gaan schuiven






Oud 09-06-2010, 11:25
Verwijderd
@testout.com: Klopt, ze was toen nog niet geboren (ik had geen zin om nu meteen nieuwe foto's te maken wil het vanmiddag overigens best doen, hoor, kun je ook zien hoe het er nu uitziet ). Inderdaad nog plastic om het aankleedkussen en erg netjes. Haar kamer is altijd wel redelijk op orde, maar nu staat er bv. ook de kinderwagen, omdat die nergens anders kan staan. En verder behoorlijk wat speelgoed.

In de commode zitten rompertjes, sokjes, hydrolfielluiers en -washandjes, beddengoed, badcapes, pyjama's en de luier- en luierdoekjesvoorraad. In de kledingkast kleding, maar ook dingen als voetenzakken van de buggy's ed. En in de ladenkast zitten dingen als speelgoed, draagdoeken, zwemspullen en tassen. (En dan heeft ze in de woonkamer ook nog een heleboel speelgoed staan.) In de badkamer hebben wij geen ruimte voor een badje, maar we hebben dat ding toch maar een maand oid gebruikt.

Fotobehang is leuk, maakt de kamer niet per se kleiner. Wij hebben het zelf ook in onze eigen slaapkamer.
Oud 09-06-2010, 14:44
Verwijderd
Goed, recentere foto's:




De kinderwagen heb ik er maar even uitgelaten.

Mooie foto trouwens, testout.com. Jammer dat ie een beetje wegvalt achter de kast.
Oud 09-06-2010, 14:49
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Sarah's kamer is eigenlijk een beetje bijeengeraapt zooitje Wel een leuk schuin dak, dus ik vind het er toch gezellig. Maar er staan veel spullen en het meubilair past niet bij elkaar (en van behang hebben wij al helemáál nog nooit gehoord )

We willen volgende zomer verhuizen, dan krijgt ze een échte kamer

Wel spannend hoor, Maud op haar eigen kamer! Vond dat echt weer een mijlpaal
__________________
Tsja
Oud 09-06-2010, 14:51
Verwijderd
snoopy, Sarah heeft toch gewoon een prima kamertje? Niet zo negatief erover, hoor!
Oud 09-06-2010, 15:38
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vandaag voor het eerst weer een aantal collega's gezien die nog met verlof zijn nadat ze hun kindje hebben gekregen. Leuk om die verhalen te horen.

En met die foto's van die kamertjes ga ik er spontaan over nadenken wat ik zou willen met het kamertje als ik ooit een kindje krijg...
Oud 09-06-2010, 15:59
Verwijderd
Citaat:
@testout.com: Klopt, ze was toen nog niet geboren (ik had geen zin om nu meteen nieuwe foto's te maken wil het vanmiddag overigens best doen, hoor, kun je ook zien hoe het er nu uitziet ). Inderdaad nog plastic om het aankleedkussen en erg netjes. Haar kamer is altijd wel redelijk op orde, maar nu staat er bv. ook de kinderwagen, omdat die nergens anders kan staan. En verder behoorlijk wat speelgoed.

In de commode zitten rompertjes, sokjes, hydrolfielluiers en -washandjes, beddengoed, badcapes, pyjama's en de luier- en luierdoekjesvoorraad. In de kledingkast kleding, maar ook dingen als voetenzakken van de buggy's ed. En in de ladenkast zitten dingen als speelgoed, draagdoeken, zwemspullen en tassen. (En dan heeft ze in de woonkamer ook nog een heleboel speelgoed staan.) In de badkamer hebben wij geen ruimte voor een badje, maar we hebben dat ding toch maar een maand oid gebruikt.

Fotobehang is leuk, maakt de kamer niet per se kleiner. Wij hebben het zelf ook in onze eigen slaapkamer.
Denk ook dat het wel goed is voor een kind als haar/zijn kamer een beetje netjes is.

Wij hebben nu luiers, hydrofieldoeken, spuugdoekjes, kleding, handdoeken, badcapes, washandjes in de commode. Kleding voor als ze groter is en beddengoed in de kast op haar kamer. Speelgoed deels boven (waar ze toch nog niet mee kan spelen) en de rest beneden bij de box.

Ik vind fotobehang ook heel leuk. Maar
1. het moet niet te duur zijn.
2. misschien ook niet te donker dat het de kamer zo donker maakt.

Citaat:
Goed, recentere foto's:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


De kinderwagen heb ik er maar even uitgelaten.

Mooie foto trouwens, testout.com. Jammer dat ie een beetje wegvalt achter de kast.
Nu ziet het er wel iets geleefder uit in ieder geval

En die foto, de kast is nogal diep, en kon nu even niet op een andere plek staan. Maar dat komt wel goed

Citaat:
Sarah's kamer is eigenlijk een beetje bijeengeraapt zooitje Wel een leuk schuin dak, dus ik vind het er toch gezellig. Maar er staan veel spullen en het meubilair past niet bij elkaar (en van behang hebben wij al helemáál nog nooit gehoord )

We willen volgende zomer verhuizen, dan krijgt ze een échte kamer

Wel spannend hoor, Maud op haar eigen kamer! Vond dat echt weer een mijlpaal
Ik ben wel benieuwd hoe het er dan nu uit ziet

En bij elkaar geraapt zooitje: ik heb Maud d'r bed van de vuilnis vandaan gehaald
Oud 09-06-2010, 16:04
Verwijderd
Bij de Praxis ed hebben ze fotobehang, volgens mij is dat redelijk betaalbaar. Geen idee meer wat wij er voor hebben betaald.
Oud 09-06-2010, 17:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Fotobehang moet je even in de gaten houden, dat is zo af en toe in de aanbieding bij de Aldi of de Lidl en dan is het helemaal niet duur! Een wandje is in een middag behangen dus als je nu gewoon de muren in een neutrale kleur verft kan je dat eventueel later nog een keertje doen als je het graag wilt maar er toch niet al te veel geld aan uit wil geven. Ik heb op mijn slaapkamer een strand-fotomuur. Mijn kamer is 3x3 ofzo dus ook niet super groot maar ik heb een muur fotobehang en de rest lichtgeel en lijkt het niet klein ofzo. Ligt ook heel erg aan hoeveel licht er binnenkomt. Ik vind een knus babykamertje ook wel leuk, het hoeft toch geen balzaal te lijken?

Ow, en ik had ook een matras die ik nergens kon laten maar die ligt nu onder m'n bed, weet niet of dat voor jullie een optie is? Losse zooi wat onder je bed ligt is vaak makkelijker op te bergen dan een matras.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-06-2010, 18:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
snoopy, Sarah heeft toch gewoon een prima kamertje? Niet zo negatief erover, hoor!
Haha, het ís ook prima. Maar het is óók een bijeengeraapt zooitje Maar ze slaapt er prima in, dus wat dat betreft geen probleem.
En ik vind de kast en het bedje hartstikke leuk hoor, daar niet van...

Citaat:


Ik ben wel benieuwd hoe het er dan nu uit ziet

En bij elkaar geraapt zooitje: ik heb Maud d'r bed van de vuilnis vandaan gehaald
Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken (we hebben alleen haar raam verduisterd met vuilniszakken omdat ze steeds zo vroeg wakker was Dus dat ziet er a) niet uit en b) je ziet niet zoveel ) morgen ofzo...
__________________
Tsja
Oud 09-06-2010, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Bij de Praxis ed hebben ze fotobehang, volgens mij is dat redelijk betaalbaar. Geen idee meer wat wij er voor hebben betaald.
Ik zag laatst in het praxis krantje staan. Voor 200 euro ofzo. Toen had ik zoiets van nee dank je!

Citaat:
Fotobehang moet je even in de gaten houden, dat is zo af en toe in de aanbieding bij de Aldi of de Lidl en dan is het helemaal niet duur! Een wandje is in een middag behangen dus als je nu gewoon de muren in een neutrale kleur verft kan je dat eventueel later nog een keertje doen als je het graag wilt maar er toch niet al te veel geld aan uit wil geven. Ik heb op mijn slaapkamer een strand-fotomuur. Mijn kamer is 3x3 ofzo dus ook niet super groot maar ik heb een muur fotobehang en de rest lichtgeel en lijkt het niet klein ofzo. Ligt ook heel erg aan hoeveel licht er binnenkomt. Ik vind een knus babykamertje ook wel leuk, het hoeft toch geen balzaal te lijken?

Ow, en ik had ook een matras die ik nergens kon laten maar die ligt nu onder m'n bed, weet niet of dat voor jullie een optie is? Losse zooi wat onder je bed ligt is vaak makkelijker op te bergen dan een matras.
Ja iemand zei al dat ze het laatst bij de Lidl hadden, maar dan is het nu vast te laat. Bovendien weet ik echt niet waar die zit in Haarlem
De aldi wel, daar wonen we tegenover

Nu zijn de muren gewoon wit, dat is ook wel prima. En er is genoeg kleur in de kamer door knuffels, speelgoed, beddengoed etc.

Het is ook wel knus, sowieso omdat het zo klein is. Alleen wat snoopy zegt, hier ook wel een bijelkaar geraapt zooitje

We hebben een 140 bed met precies in het midden zo'n leuke steunbalk, dus dat is helaas geen optie. Dus we moeten nog even verder zoeken
Oud 09-06-2010, 19:27
Verwijderd
Op de site van de Lidl kun je opzoeken waar het dichtstbijzijnde filiaal is.
Oud 11-06-2010, 15:19
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vandaag was een collega van mij op het werk met haar kindje (meisje van 7 weken oud). Dan gaat het wel kriebelen, wat ontzettend schattig zijn ze op die leeftijd als ze lekker slapen...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16
Verwijderd
500 24-09-2012 19:22
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #15
Verwijderd
500 09-03-2012 17:04
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #14
Verwijderd
500 02-09-2011 22:08
De Kantine Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824
Martiño
500 19-01-2010 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.