Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2010, 09:59
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Ha, nieuw topic! Altijd leuk om de eerste te zijn.


Vreemd. Ik zit de laatste tijd een beetje na te denken over de relatie tussen relaties en seks in mijn hoofd. Niet m.b.t. one night stands of scharrels oid, maar meer in de zin van: als ik iemand leuk vind, spring ik er dan niet te snel op? Moet ik niet iets meer afwachten hoe dingen lopen voordat er fysieke dingen gebeuren? Niet omdat ik bang ben dat ik mezelf 'goedkoop' maak, maar meer omdat het misschien de verkeerde indruk kan wekken en omdat ik mij gewoon op een verkeerde manier ga opstellen. *denk*

OT: Toch een tweede keer afgesproken met de supermarkt-man en het was erg gezellig. Ik geloof nog steeds niet dat er iets serieusigs van mijn kant in zit, maar het is fijn om op dit moment even iemand te hebben die mij ernstig leuk vind ('weet je, als je zo dun was *pink opsteken* zou je best wel model kunnen zijn' ). Ik geloof niet dat ik op iemand kan vallen met een vrij laag 'ambitie-libido', maar we zullen zien waar het schip strand. Ik ben iig weer wat meer open-minded.
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."

Laatst gewijzigd op 11-08-2010 om 10:05.
Advertentie
Oud 11-08-2010, 10:38
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
@ sicilion: daar ben ik de laatste tijd ook wel mee bezig. Als ik iemand leuk vind, en dus heel erg aantrekkelijk, vind ik het ook wel lastig om niet snel seks te hebben . Niet dat ik gelijk op ze duik maar jongens zijn jongens en proberen altijd wel wat, en dan vind ik het wel moeilijk om nee te zeggen als ik ze leuk/aantrekkelijk vind. Hmmm..

ot: Ik vind het allemaal maar verwarrend, of nouja ws maak ik het dat.
Eerst hebben we ex nr 1, die ik afgelopen week 2keer heb gezien en die mij de hele tijd probeert te zoenen terwijl hij een vriendin heeft!!! Volgens mij vindt hij me leuk maar weet niet echt wat ik ermee moet.. Weet wel dat ik hem niet echt leuk vindt.
Dan ex nr 2, die ik gister sinds lange tijd weer heb gezien. Was in het begin een beetje onwennig maar daarna weer echt gezellig, denk dat als ik langer was gebleven er wel wat gebeurd zou zijn..
Ten slotte is er ook nog de leuke jongen, waar ik best veel aan denk en toch wel leuk vind denk ik. Maarja weet niet wat hij denkt en of ik hem wel of niet moet smsen, arghh.
En ik vind mezelf maar stom nu, ben best veel met die jongen bezig en omdat ik niks van hem hoor word ik er niet echt vrolijker van.. Waarom ik mn humeur van hem laat afhangen snap ik niet helemaal.
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 11-08-2010, 11:40
Verwijderd
Ah dammit, dat gezeur in mijn hoofd, die onzekerheid

En dan een standaard mailtje als antwoord op mijn mail krijgen, zonder iets van affectie

Ik maak mezelf gek, maar dat heb ik altijd als ik iemand serieus leuk vind. Nou ja, ik zal maar even braaf afwachten.
Oud 11-08-2010, 14:10
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Mijn moeder zei 'hij is onder jouw niveau'. En hoe rot en snobbistisch die opmerking ook is, ik ben toch bang dat het een beetje waar is. We hebben het superleuk samen maar ik mis praten over wat inhoudelijkere dingen. Ik vind het leuk om te praten over bijvoorbeeld politiek, zeker nu met al het gedoe rond de formatie. Het interesseert hem niks en dat kan natuurlijk, maar hij heeft ook nergens een mening over. Rond de verkiezingen wilde ik graag kletsen over waar hij op ging stemmen en waarom, gewoon uit interesse. Hij heeft op de VVD gestemd, omdat 'die partij goed is voor ondermeners'. En dat is het dan. Ik vroeg of hij het eens was met al die bezuinigingsplannen enz, maar daar wist ie niks van en hij wilde ook niet discussieren want dat vond ie saai en ik zou het toch winnen want hij wist niks. pffff
Het gaat niet alleen hierover, dit zijn gewoon wat voorbeeldjes. Hij is een beetje naief en wereldvreemd en nu de eerste vlinders langzaam verdwijnen, begin ik in te zien dat het samen gezellig hebben en verliefd zijn misschien toch niet genoeg is.

Maar wat moet ik nu doen? Wachten tot ik hem niet meer leuk vind is niet eerlijk denk ik, maar het nu al zeggen zou betekenen dat het nu al afgelopen is en dat wil ik ook niet. Ik ben nog steeds superverliefd namelijk.
Oud 11-08-2010, 14:33
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
@Lente: Ik zou afwachten wat je emotie doet. Je zegt nog verliefd te zijn en het is met name je ratio die op die moment de twijfels zaait. Daarnaast ben je niet zeker van je twijfels? Of weet je eigenlijk al zeker dat dit op lange termijn niet gaat werken? Waarom dan niet gaan voor een 'leuke' korte termijn? Je kunt sowieso niet 'oneerlijk' zijn als je zelf nog niet weet wat je wil. Ik denk, aangezien je zo nadenkt over eerlijkheid, er vanzelf wel een punt komt waarop je het niet meer 'aan jezelf kunt verkopen'.
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 11-08-2010, 15:04
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Over de helft... nog een paar nachtjes en dan is het zondag
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 11-08-2010, 16:21
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
@Lente: Ik zou afwachten wat je emotie doet. Je zegt nog verliefd te zijn en het is met name je ratio die op die moment de twijfels zaait. Daarnaast ben je niet zeker van je twijfels? Of weet je eigenlijk al zeker dat dit op lange termijn niet gaat werken? Waarom dan niet gaan voor een 'leuke' korte termijn? Je kunt sowieso niet 'oneerlijk' zijn als je zelf nog niet weet wat je wil. Ik denk, aangezien je zo nadenkt over eerlijkheid, er vanzelf wel een punt komt waarop je het niet meer 'aan jezelf kunt verkopen'.
Dat is het inderdaad, ik weet dat dit nu leuk genoeg is maar dat ik op lange termijn meer wil. Ik wil wel gaan voor die leuke korte termijn, maar omdat hij zegt dat hij van me houdt en dat ie me echt nog lang niet kwijt wil, niet zou weten wat hij zonder me moet enz, denk ik dat hij ehhh iets anders in deze relatie staat ;o Daarom vind ik het niet eerlijk, ik wil hem niet aan het lijntje houden. Is dat wat ik doe als ik niet zeg dat ik niet oud met hem wil worden? Want dat weet je natuurlijk nooit en als je jong bent ben je daar al helemaal niet mee bezig. Of zie ik dat fout?
Ik weet echt niet wat ik hier nu mee moet, of het egoïstisch is als ik ga voor 'leuke korte termijn', terwijl ik denk dat hij dat ietsje anders ziet. Niet dat hij met de toekomst bezig is, maar ik denk niet dat hij zulke belangrijke eigenschappen in mij mist. Hij geeft me echt het gevoel dat hij meer om mij geeft dan ik om hem en dat maakt het een beetje eng ;o Want wat als ik er over bijvoorbeeld een half jaar genoeg van hem en hij me dan nóg leuker vindt?
Ik ben er in ieder geval goed van in de war.
Oud 11-08-2010, 17:56
Verwijderd
to be fair lente, je bent al maanden aan het twijfelen... Jij weet inmiddels volgens mij heel goed wat je van een relatie verlangt en daar uit wil halen en hij lijkt daar niet (geheel) aan te voldoen. Hij, een stukje jonger ook, lijkt te beginnen aan zijn eerste serieuze relatie en nog heel erg aan het leren/ zoeken te zijn en nog niet dat concrete plaatje in zijn hoofd te hebben. Hoe leuk jij bent en hoe leuk hij jou vindt is voor hem op dit moment meer dan genoeg.

Teren op hoe leuk je elkaar vindt lijkt me eigenlijk geen goed plan, want hij gaat jou de komende tijd alleen nog maar leuker vinden en dan gaat het straks nog meer zeer doen....
Oud 11-08-2010, 20:42
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
jeetje Bartezz, pijnlijk gelijk heb je. schrik ervan
Oud 11-08-2010, 21:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Lente: ik heb altijd gezegd dat ik iemand wil die een beetje hetzelfde niveau heeft als ik en m'n vriend heeft dat ook wel als 'eis'. Ik vind het wel belangrijk dat je met iemand kan praten over de dingen die je belangrijk vind. Ik wil met iemand op hetzelfde niveau kunnen zitten, denk dat je het op den duur echt zat raakt als je niet thuis kan praten over de dingen die je interesseert. Daar krijg je ook geen inspirerende relatie van denk ik.

Ontopic: heerlijk samen een dagje naar Breda geweest. Was echt lang geleden dat we samen zo leuk een dagje weggeweest zijn. Ik heb heerlijk gewinkeld, ben erg goed geslaagd. Had van te voren een lijstje gemaakt met wat ik wilde hebben en waar ik dan ongeveer wilde kijken en waar die winkels zaten zodat hij niet de hele dag achter me aan hoefde te sjokken en ik toch goed geslaagd thuis kwam. Beviel prima Lekker drankje gedaan op een terrasje en lekker gegeten. Hij is nu naar huis maar komt me morgen met al m'n troep met de auto halen Praten in een relatie helpt echt. Nu ik weet dat hij met die opdracht en z'n master zit en hij weet dat het voor mij belangrijk is dat ie een dagje met me op pad gaat als ik vrij ben en meedenkt met vakantiedingetjes gaat het weer zoveel beter
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-08-2010, 21:43
Verwijderd
Ben een half jaar geleden afgewezen en daarna niet meer verliefd geworden. Toch voelt dat heel goed, ik ben nu wat meer mezelf.
Oud 12-08-2010, 14:39
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Het contact verloopt behoorlijk moeizaam. Ik had verwacht dat ze nu wel stevig in haar schoenen zou staan en ze heeft meerdere malen aangegeven dat ze zich wel vermaakt als ik er niet ben. Maar de waarheid is dat ze verschrikkelijk onzeker wordt over van alles en nog wat als ik er niet ben. Maja, ik kan moeilijk de hele dag bij haar zijn. Ik zit in een drukke periode, binnenkort verhuizen, net gezakt voor m'n motorrijbewijs en ga zo maar door. Het enige wat zij te melden heeft is dat ze me mist en bij me wilt zijn en ik wordt er een beetje moe van. Lekker begin van een relatie dit.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 12-08-2010, 18:28
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Prettig. Heel prettig.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 12-08-2010, 19:47
Verwijderd
Ok, interessant msn-gesprek, de twijfels zijn stiekem toch wederzijds op dezelfde vlakken. Maar ik ga morgen langs en dan praten we het uit. Feit is wel dat de vriendschap het belangrijkste punt is, willen we beiden niet verpesten.
Oud 12-08-2010, 20:39
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik vind het jammer dat de leukerd van vorige week niet heeft gereageerd op mijn berichtje. Ik heb zin in iets leuks & ongecompliceerds!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 12-08-2010, 21:36
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Bizar dat juist deze week opeens mannen me lijken te versieren

edit: Wat een vreselijke teleurstelling dit..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 13-08-2010 om 07:59.
Oud 13-08-2010, 08:11
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
omg omg omg, ik heb vanmiddag intake gesprek bij de woningbouw voor een huis waar ik normaal noooooit voor in aanmerking zou komen.

ot: Nouja en we hebben het erover gehad om daar dan te gaan samenwonen, maar eigenlijk wil het huis gewoon voor mezelf. Ik wil niet dat zijn spullen daar ook zijn en al helemaal niet die van zijn kind. Is dat heel ernstig?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 13-08-2010, 08:27
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik denk niet dat dat een relatie is waar je dan nog in wil zitten.. als ik dat zo hoor
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Ads door Google
Oud 13-08-2010, 08:42
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hij wou toch pas samenwonen na jouw stage oid? En nu wil ie het ineens wel? Ik snap verder best dat als het niet echt goedgaat je liever je eigen spulletjes daar hebt en het huisje alleen daarmee inricht, maar dat zegt wel wat over je relatie. Wil jij nog wel samenwonen? Of ook liever pas over een tijdje? Want ik zou gewoon lekker in dat huisje gaan wonen als je het krijgt en dan over een tijdje bekijken of jullie dan wel willen gaan samenwonen of niet.

Ik krijg altijd een beetje een raar gevoel als ik op vakantie ben geweest en het leven hier is doorgegaan. Ben dan altijd bang dat ie in die tijd verliefd is geworden op een ander of iets in die trant. Het slaat nergens op natuurlijk, maar ik wil hem dan graag wel snel weer zien. Daarom was het een beetje jammer dat ie gisteren niet kon. Maar och, het is ook geen drama.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-08-2010, 09:36
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
[SIZE="1"]ot: Nouja en we hebben het erover gehad om daar dan te gaan samenwonen, maar eigenlijk wil het huis gewoon voor mezelf. Ik wil niet dat zijn spullen daar ook zijn en al helemaal niet die van zijn kind. Is dat heel ernstig?
Hopelijk wordt het iets met dat huis.
Ik vind het niet gek hoor, lees wel vaker dat jouw relatie niet helemaal lekker loopt (en je vaak hebt gedacht om het uit te maken?), dus dan een eigen huis is wel zo prettig. Gewoon goed aangeven, hij wilde immers nog niet zo 'snel' samenwonen.
Oud 13-08-2010, 11:59
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Omgaan met teleurstelling heb ik echt moeite mee (ja, ik probeerde er iets positiefs mee te doen, maar het lukte me niet. Ik kon het niet van mij afzetten). Ik voel mij nu een ouwe zeur, en dat vind ik niet echt terecht naar haar toe, want ze vond het ook erg.
Hopelijk komt het vanzelf wel weer een keer.

Vandaag maar lekker lief doen tegen haar.
Oud 13-08-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
edit: Wat een vreselijke teleurstelling dit..
Watwat?
Oud 13-08-2010, 15:52
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Watwat?
oh nee, dat staat even los van hem.. dat was al uitgepraat.. misverstandje, leg ik nog wel uit.
Dit ging over iets vriendengerelateerds.

ot: Waarsch zie ik hem morgen al ^^ can't wait.
Toch apart dat ik hem alleen maar meer ben gaan missen, terwijl zij gevoel iets op de achtergrond raakt als ie me een tijdje niet ziet.. ach ja, we zien wel hoe het is als ie terug is.. ^^ nu lekker weekendje bij kennissen/familie in het westen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 13-08-2010 om 16:00.
Oud 13-08-2010, 19:48
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Beetje met de leuke gesmst, en ik zie 'm volgende week ws/hopelijk ergens. Best zin om hem weer te zien, maar zonder vermaak ik me ook prima. Mijn vriendinnen zijn zo leuk, veel leuker dan jongens
Kwam vandaag een jongen tegen waar ik tijd geleden beetje mee gedate heb, en die ik af en toe ergens tegen kom, hij vroeg nog of ik weer wat met m wilde drinken, maar neh.
Volgende week intro week in mn stad, dus veeeel feestjes, zin in!!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 13-08-2010, 20:14
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
wanneer besluit je of je een dip in je relatie hebt of dat je het moet uitmaken?
__________________
Rated R for strong grisly violence and gore, sequences of terror and torture, nudity and language.
Advertentie
Oud 13-08-2010, 23:52
Verwijderd
@punkstar: als die dip niet meer over gaat of als die dip onoverkomelijk en bezwarend is. Hoe lang je moet wachten, weet ik ook niet, maar bij mijn relatie van 4 jaar, heb ik het bijna een half jaar laten aanslepen. Dat je verliefd wordt op iemand anders is ook wel een teken.

En ehm... ja ik heb een vriendje, met nadruk op -je dus, al is ie een kop groter ^^ We gaan er gewoon voor en we zien wel hoe het loopt. Is dit nou de serieuze relatie waar ik behoefte aan heb, geen idee, maar ik voel me te goed bij hem om het niet te proberen.
Ik vroeg aan hem: wat wil je nou met ons doen? En hij kust me en vraagt of dat genoeg antwoord is ^^ <3
Oud 14-08-2010, 02:04
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
vind een meisje leuk, kan alleen geen contact opzoeken met haar want haar mobiel is stuk en ze is op vakantie. volgende week komt ze even terug en komt ze hopelijk op feest waar ik ook kom. anders moet ik deze hele vakantie afwachten want daarna gaat ze weeer weg
__________________
sterke drank
Oud 14-08-2010, 08:30
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
@punkstar: als die dip niet meer over gaat of als die dip onoverkomelijk en bezwarend is. Hoe lang je moet wachten, weet ik ook niet, maar bij mijn relatie van 4 jaar, heb ik het bijna een half jaar laten aanslepen. Dat je verliefd wordt op iemand anders is ook wel een teken.

En ehm... ja ik heb een vriendje, met nadruk op -je dus, al is ie een kop groter ^^ We gaan er gewoon voor en we zien wel hoe het loopt. Is dit nou de serieuze relatie waar ik behoefte aan heb, geen idee, maar ik voel me te goed bij hem om het niet te proberen.
Ik vroeg aan hem: wat wil je nou met ons doen? En hij kust me en vraagt of dat genoeg antwoord is ^^ <3
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeh zie je wel, je moet luisteren naar Dott

ot: ik zie hem vanavond weer en ik voel het nu al in mn buik.
Daarnaast iemand die ik alleen via inernet ken maar die kennelijk zo'n klik met mij heeft dat ie denkt verliefd te zijn xD
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 14-08-2010, 09:01
Verwijderd
Elke dag gaat t weer wat beter, al moet hij ECHT nog beter leren praten. Pffff. Maar ik heb er wel vertrouwen in, en we gaan weer verhuizen!
Oud 14-08-2010, 09:38
Verwijderd
Oeh ik heb veel over hem gedroomd vannacht en dat doe ik normaal nooit over liefjes ^^ Is wel fijn opstaan.
Oud 14-08-2010, 11:53
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Het is allemaal te veel en dat komt mijn relationeel gebied niet echt ten goede. Ik mis mensen die altijd maar ver weg zijn en alles dichtbij loopt gewoon niet. Ik ben afwezig en vervelend en ik wil dat het allemaal beter is. /zeur
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 14-08-2010, 13:09
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
schoonfamilie buhuhuuubah...
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 14-08-2010, 13:39
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik pieker veel, droom raar en zit niet lekker in mijn vel. hoop dat ik snel weer een beetje mezelf word.
Oud 14-08-2010, 15:23
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
We gaan een soort van samenwonen
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 14-08-2010, 19:45
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Ik was bang dat ze niet meer terug zou mailen. Tot ik vanmiddag keek.
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Oud 14-08-2010, 19:58
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ik was bang dat ze niet meer terug zou mailen. Tot ik vanmiddag keek.


ot: geliefd
Ads door Google
Oud 14-08-2010, 20:33
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
Ik wou dat ik weer eens verliefd kon worden. Zomaar.
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Oud 14-08-2010, 23:11
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Elke dag gaat t weer wat beter, al moet hij ECHT nog beter leren praten. Pffff. Maar ik heb er wel vertrouwen in, en we gaan weer verhuizen!
Daar hebben de meeste mannen problemen mee!
Net zo min dat wij als mannen vaak ook moeten doorvragen en doorgronden om er achter te komen dat er wat loos is bij de vrouw.
Oud 15-08-2010, 09:57
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Hoezo problemen? Je kan er ook gewoon respect voor hebben dat hij het er niet over wilt hebben.. Wacht een dagje of 2 en het komt er vanzelf wel uit, hoef je ook niet te vissen, dat scheelt weer moeite. En inderdaad, mannen moeten ook vaak doorvragen als ze iets te weten willen komen. Ook dat heb ik opgegeven, wordt je alleen maar chaggerijnig van
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 15-08-2010, 10:30
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik word juist chagrijnig van mannen die de hele tijd doorvragen als ik gewoon aangeef dat ze me met rust moeten laten. 'ja, maar er is iets'. Ja nou, en wat dan nog? Als ik daar niet over wil praten, wil ik daar niet over praten. Ik kom er vanzelf wel mee, als ik het erover wil hebben. Punt. /irritatie

ot;
Ik vind het fijn dat hij zo goed weet hoe hij met me om moet gaan als ik zo doodop en uitgeput van alle indrukken thuis kom. Dat hij me gewoon een lekker kopje koffie geeft en naast me gaat zitten. Dat hij me tot rust laat komen door het te hebben over hoe zijn dag was en dat hij pas vragen stelt als hij ziet dat ik weer wat opgekikkerd ben. Hij is een schatje.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 15-08-2010, 11:28
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Ik word juist chagrijnig van mannen die de hele tijd doorvragen als ik gewoon aangeef dat ze me met rust moeten laten. 'ja, maar er is iets'. Ja nou, en wat dan nog? Als ik daar niet over wil praten, wil ik daar niet over praten. Ik kom er vanzelf wel mee, als ik het erover wil hebben. Punt. /irritatie
Goed, maar dat is ook anders.

Het gaat om de situaties waarbij er eerst niks aan de hand lijkt. De vrouw gaat wat kortaf doen, of negeren, reageert lafjes of flauw, en etc. En dan opeens komt de aap uit de mouw.

Wel goed hoor wat je vriendje doet als je thuiskomt. Kan ik vast wat van leren.

ot:
Ik vind mezelf een zeur (nee, ik spreek het niet uit want het leidt tot niets, maar me gezicht verklapt het een beetje soms) en ik vind dat ik daar mee moet stoppen in mijn hoofd. Mijn eigen gevoel en gemoedstoestand leidt eronder, en dat werkt door naar mijn omgeving.
Ik hoef niet steeds iets te verwachten van iemand anders met wat dan ook. Waarom doe ik dat steeds? Bah. Perfectionisme.
Ik heb verdomme een heel leuk, lief, mooi en uitdagend vriendinnetje, geweldige vrienden en lieve ouders.
Maar positief denken, die switch maken is ozo lastig.

Voor de rest gaat het wel goed hoor in de relatie, maar ik moet even gaan waken voor mijzelf. :-)
Oud 15-08-2010, 12:33
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Goed, maar dat is ook anders.

Het gaat om de situaties waarbij er eerst niks aan de hand lijkt. De vrouw gaat wat kortaf doen, of negeren, reageert lafjes of flauw, en etc. En dan opeens komt de aap uit de mouw.
En juist in die situatie kan je mij maar beter gewoon met rust laten, ik word alleen maar geïrriteerder als je dan zou door gaan vragen en aan mijn hoofd zou blijven zeuren. Ik wil dan gewoon wat ademruimte en tijd het voor mezelf op een rij te zetten, dan hoef ik niet ook nog iemand die me dan op de huid gaat zitten. Wordt het voor hem ook alleen maar minder leuk van. (al geef ik best toe dat ik op die momenten echt verschrikkelijk ben)
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 15-08-2010, 13:03
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Gosh, ZO vermoeiend dit. He's just not that into me en ik weet het, maar mijn gevoel blijft opspelen dat is zooo irritant! En als ik er dan overdag niet over na probeer te denken, dan droom ik wel van hem! Qua verstand ben ik er klaar mee, maar qua gevoel blijf ik aan hem denken.
En waarom dit nou zo uit de hand gelopen is? Ik heb geen ideee...
Oud 15-08-2010, 19:55
Verwijderd
Ik weet dat ie sinds gister weer in het land is, maar ik ga me aan m'n voornemen houden. Vind het prijswinnend als het lukt niets te laten horen voor hij dat doet, want man wat een rotweek. Iedereen is weg, m'n laptop kapot, onderzoeksopzet lukt niet, nare dromen, werk is kut, ik mis hem, etc. En ik weet dat hij het binnen no time voor elkaar zou hebben dat ik me weer stukken beter voel. Fak
Oud 15-08-2010, 21:47
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
morgen zie ik hem weer, ben benieuwd hoe dat gaat
Oud 15-08-2010, 23:10
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
hmm.. fijnfijnfijn.
En ik weet dat ik heb gezegd dat ik wel zie hoe het loopt, en hij ook, en we zijn al soort van exclusief aan elkaar.. maar toch zou ik wel dat kleine stapje verder willen
Maar ik heb het gevoel dat we samen opbouwen en ik iets harder bouw dan hij, en als ik over relatie ga beginnen dan push ik hem misschien bij me weg.. en dat wil ik niet.
Gewoon doorademen, geduld en afwachten..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 16-08-2010, 02:08
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
pff in mijn hoofd heb ik alle mogelijke gesprekken al gevoerd
Oud 16-08-2010, 09:02
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
pff in mijn hoofd heb ik alle mogelijke gesprekken al gevoerd
Herkenbaar, vooral voor ''moeilijke'' gesprekken.

Ik doe dat soms de hele dag door met de domste dingen. Soms denk: had ik beter niet als Gollem kunnen fungeren in de film. ;-)

Ot:
Ik ben er een beetje achter waarom ik zo opgefokt ben. Ik zit een klein beetje in de stress met studie en hoe het volgende jaar er precies uitgaat zien. Mijn vriendin zag het al aan me dat er was, maar ik wist het zelf toen nog niet. Ik heb de avond niet altijd even leuk gedaan.
Ik ben blij dat ik wel heb aangegeven dat ik er mee zit, maar het toegeven was wel verrekte lastig.
Oud 16-08-2010, 09:34
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Mijn vriendje is sinds een week terug van zijn stage in het buitenland. Het is heerlijk om te weten dat 'ie weer in de buurt is. Dat is, geen 5000km verderop, maar 150. En we maken allerlei fijne plannen.
Ik ben verliefd. <3
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 16-08-2010, 10:25
wup
wup is offline
Vakantie overleefd!

Maar nu maak ik mezelf weer even lekker in de war. Het gaat me echt te snel en daar hebben we het al eens over gehad, maar ik ben bang dat hij het verkeerd opvat als ik er nu weer over begin, want vannacht hadden we even een irritatie.
Het voelt gewoon alsof we al jaren samen zijn, wat aan een kant heel fijn is, maar ook weer niet. Ik wil moeite doen, verliefd zijn, elkaar steeds willen bespringen en ik merk nu al dat dat minder wordt. Ik heb al gezegd dat ik straks naar huis ga. Als ik straks stage moet lopen, ben ik door de week thuis. Ik denk dat dat een stuk beter is...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.