Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2010, 10:42
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Als alles doorgaat gaan we dit weekend met zijn 2en naar Lowlands...
Het lijkt me heel erg leuk, maar tegelijkertijd ook doodeng om 3 dagen met hem ergens te zijn, zonder zijn of mijn vrienden maar ja
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Advertentie
Oud 16-08-2010, 10:47
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
lowlands met mn vriendje en nog een boel vrienden
nog even werken en dan is t zo ver! al kan ik me wel echt ergeren aan mn vriendjes voorbereiding. 'oh ja ik heb alleen een koffer. en ook geen slaapzak. hmm'
en dan maar hopen dat ik met oplossingen kom.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 16-08-2010, 11:57
Verwijderd
Donderdag, vrijdag en zaterdag Pukkelpop met een vriendin van me. Die komt woensdagavond naar mij. En een andere vriendin komt dan ook even op bezoek, ik word altijd zo vrolijk van haar ^^

Minder is dat ik hem waarschijnlijk 2 weken moet missen. Zaterdagnacht moet ik werken op Pukkelpop, dus zondag wordt bijslapen, niet waarschijnlijk dat ik dan nog even Roermond op en neer rij.

Overigens wil ik ook even kwijt dat het me godsgruwelijk stoort dat een of ander persoon nog steeds mijn berichten blijkt na te gaan op het internet en dus ook alles na blijkt te lezen op dit forum. Het is ronduit zielig dat iemand op deze manier nog iets over me te weten wil komen.
Oud 16-08-2010, 13:29
Verwijderd
Ik heb even nagedacht en ik wil toch eigenlijk wel een leuk, lief, knap vriendje. Ze bestaan alleen niet, of dat is niet waar. Er bestaat er 1 maar die heb ik met m'n stomme hoofd niet gehouden.

En ik mis mijn vriendinnen.

Laatst gewijzigd op 16-08-2010 om 13:36.
Oud 16-08-2010, 14:45
Verwijderd
Knoop in mijn maag ftw. Lang geleden dat ik iets zó spannend vond, heeeeel erg lang geleden.
Oud 16-08-2010, 15:10
Verwijderd
Pfff, lang geleden dat ik hier gepost heb. Heb in de tussentijd wel alles meegelezen.
@Wup: Ik snap helemaal wat je bedoelt, maar moet je dat sowieso niet doen? Ik bedoel, naar mijn mening moet je altijd moeite doen voor je relatie en ook willen doen, ook als je al langer bij elkaar bent.... Is het ook niet ergens een kwestie van willen?
@Dott: Spannend! En ach, jullie zijn dan wel alleen, maar er zijn zestigduizend mensen met jullie op LL. Mocht je hem even moe zijn, is het vrij makkelijk vluchten. HOop niet dat het nodig is, natuurlijk, maar het is makkelijker dan het lijkt daar
@Mutant: Ik wilde nog iets zeggen, weet alleen niet meer wat.... Ben iig blij dat je je niet laat tegenhouden door iets als leeftijd, hoop echt dat het gaat werken!

ot:
Ja, verbazingwekkend goed. Ik zit atm al drie en een halve maand in Frankrijk en het duurt nog drie weken voor ik hem weer zie. Dan hebben we elkaar viereneenhalve maand niet gezien. We bellen ontzettend veel en dat is fijn. Verder heb ik afgelopen donderdag iets ontzettend stoms gedaan, en zijn reactie daarop is dan echt verrassend. Ik had nooit durven hopen dat hij zo reageerde. Ben alleen bang voor komende donderdag, maar ik moet de engelsen maar weer eens inseinen...
Het gaat o goed dat we, wanneer ik terug ben, waarschijnlijk gaan samenwonen, als ik met een niweue opleiding begin. Zin in!
Sowieso, over drie weken zie ik hem weer, hoera!
Oud 16-08-2010, 15:46
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik denk niet dat ik hem zo snel beu word hoor ^^ t word alleen nieuw en dat vind ik spannend
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 16-08-2010, 16:47
Ryan.
Avatar van Ryan.
Ryan. is offline
Ik heb nu 8 maanden verkering met mijn vriend. Hiervoor had ik nogal de neiging om op stomme lompe ballen te vallen die mij eigenlijk maar half leuk vonden. Lekker veel zorgen maken en moeite doen enzo. Nu met dit vriendje is het voor het eerst perfect: ik vind hem zeer aantrekkelijk, grappig, hij is superlief voor mij maar verder absoluut iemand met een eigen wil en geen sulletje.
Probleem is alleen het volgende: we zijn net samen op vakantie geweest, en dat was echt gezellig: raken niet uitgepraat met elkaar, veel seksen, maar af en toe krijg ik ineens zo'n raar 'buikgevoel', dan ben ik bang dat hij gekker op mij is dan ik op hem, dan vraag ik me af of ik het gevoel nog helemaal heb.
Maar we gingen juist op vakantie omdat het allemaal zo supergoed ging, ook zeker van mijn kant!
Ik snap het niet, en ben het gevoel nu misschien aan het overanalyseren waarmee ik het misschien groter maak dan het is. Er zijn nog geen irritaties geweest, maar we zijn wel de afgelopen 4 weken ongeveer non stop bij elkaar geweest. Misschien is dat de reden voor mijn gevoel? Heb ik even tijd voor mezelf nodig? Of is het gwn een slecht teken als je over zulke dingen denkt, had ik daar nooit last van gehad als alles gewoon goed zit? Rare is dat ik na zo'n 'slecht' moment ook weer heel snel een moment kan hebben dat ik hem ontzettend wil knuffelen en zoenen enzo.
Ik weet niet wat ik moet doen: als ik hem laat gaan ben ik de allerliefste leukste jongen, mijn maatje ook, kwijt en krijg ik gegarandeerd spijt. Misschien kan ik moeilijk aanvaarden dat dit eens een keer vanzelf gaat, dat deze jongen lief voor mij is? Lijkt bijna of ik het nu maar zelf ga verpesten omdat de ander het dit keer niet doet?
Hij moet nu even veel werken: moet ik dat eens afwachten, zien of ik hem ga missen?

Ik lees hier stiekem al jaren mee, maar nooit echt gepost.
Nu wil ik het toch even kwijt, zou fijn zijn als iemand hier iets zinnigs op te zeggen heeft, want ik weet het even niet meer zo goed..
__________________
Oh don't be shy, let's cause a scene
Oud 16-08-2010, 21:07
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Waarom ben ik zo makkelijk onzeker te maken? Waarom maak ik mezelf zo onzeker? 1 minder enthousiast smsje zegt niks.. bizar gedoe
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 16-08-2010, 21:15
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
[...]Probleem is alleen het volgende: we zijn net samen op vakantie geweest, en dat was echt gezellig: raken niet uitgepraat met elkaar, veel seksen, maar af en toe krijg ik ineens zo'n raar 'buikgevoel', dan ben ik bang dat hij gekker op mij is dan ik op hem, dan vraag ik me af of ik het gevoel nog helemaal heb.[...]

[...] Ik snap het niet, en ben het gevoel nu misschien aan het overanalyseren waarmee ik het misschien groter maak dan het is. Er zijn nog geen irritaties geweest, maar we zijn wel de afgelopen 4 weken ongeveer non stop bij elkaar geweest. Misschien is dat de reden voor mijn gevoel? Heb ik even tijd voor mezelf nodig? [...]
Volgens mij zeg je het zelf al, je bent de situatie/relatie aan het overanalyseren. Dat de relatie zo vanzelfsprekend gaat, was je niet eerder gewend, dus zoek je misschien eerder naar dingen die mis kunnen gaan.
Rond de zeven/acht maanden hebben mensen wel vaker ineens twijfels over de relatie, maar zolang je nog gevoelens voor elkaar hebt en graag bij elkaar bent, zal het wel goed zitten.
Wanneer je vier weken bij elkaar bent geweest, het wel fijn kan zijn om even afstand van elkaar te nemen, om vervolgens weer samen leuke dingen te doen. Geniet er van!
Oud 17-08-2010, 02:19
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Verhaal
Ik herken dit verhaal, ik kan stellen dat ik hetzelfde probleem heb (want dat is het). Maar ik totaal geen idee wat je moet doen. Ik zal wel aandachtig meelezen met wat andere mensen hierover denken..
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 17-08-2010, 07:57
wup
wup is offline
Citaat:
Pfff, lang geleden dat ik hier gepost heb. Heb in de tussentijd wel alles meegelezen.
@Wup: Ik snap helemaal wat je bedoelt, maar moet je dat sowieso niet doen? Ik bedoel, naar mijn mening moet je altijd moeite doen voor je relatie en ook willen doen, ook als je al langer bij elkaar bent.... Is het ook niet ergens een kwestie van willen?

ot:
Ja, verbazingwekkend goed. Ik zit atm al drie en een halve maand in Frankrijk en het duurt nog drie weken voor ik hem weer zie. Dan hebben we elkaar viereneenhalve maand niet gezien. We bellen ontzettend veel en dat is fijn. Verder heb ik afgelopen donderdag iets ontzettend stoms gedaan, en zijn reactie daarop is dan echt verrassend. Ik had nooit durven hopen dat hij zo reageerde. Ben alleen bang voor komende donderdag, maar ik moet de engelsen maar weer eens inseinen...
Het gaat o goed dat we, wanneer ik terug ben, waarschijnlijk gaan samenwonen, als ik met een niweue opleiding begin. Zin in!
Sowieso, over drie weken zie ik hem weer, hoera!
Ja, natuurlijk moet je altijd je best doen en dat gebeurt ook wel, maar ik mis het zeg maar om me 3 keer om te kleden voor ik naar hem toe ga enzo.. Het soort 'je best doen' wat je bij de eerste poos hebt..
Maar! Net na mijn zeikpost werd het weer helemaal goed en gezellig en aww en ben ik dus weer gebleven. Dat is het ook.. Ik wil steeds naar huis, omdat ik denk dat het beter is om wat meer alleen te zijn, maar steeds is het dan zo leuk dat ik niet meer naar huis wil. Ik pieker te veel..

En tof dat het goed gaat SA! En samenwonen!!
Oud 17-08-2010, 08:07
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Ryan: ik herken je verhaal wel. Ik heb zo'n soortgelijk gevoel ook wel eens gehad (en nu nog wel eens). Volgens mij is het heel normaal dat, als de ergste verliefdheid geweest is, je niet meer vervuld bent van alle leuke dingen aan hem. Minder verliefdheid, dus meer tijd of minder hormonen om na te denken over je relatie. Zo is mijn theorie in elk geval. Het klinkt verder alsof jullie het erg tof samen hebben, zolang dat zo is zou ik me niet al te veel zorgen maken...

@OT: samen kamp begeleid en twee weken (fiets)vakantie gehad, was leuk en gezellig en fijn en nu is hij er niet en ben ik ineens weer alleen. Dat is heel gek. Maar gelukkig komt-ie binnenkort weer langs!
Ennnn voordeel van dat vakantie is afgelopen: lieve studiestad-vriendinnetjes en huisgenootjes weer zien!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 17-08-2010, 08:42
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Lijkt bijna of ik het nu maar zelf ga verpesten omdat de ander het dit keer niet doet?
Ja, misschien onbewust wel? Maar ik zou als ik jou was proberen om daar niet te veel over na te denken, het heeft echt geen zin om al je gevoelens precies onder de microscoop te gaan leggen en alles te analyseren. Je zegt: "Nu met dit vriendje is het voor het eerst perfect: ik vind hem zeer aantrekkelijk, grappig, hij is superlief voor mij maar verder absoluut iemand met een eigen wil en geen sulletje." Als je dat echt allemaal vindt en zo voelt, dan is er in wezen niet veel aan de hand. En als je samen op vakantie bent en je hebt het superleuk, is het ook wel logisch dat je af en toe eventjes in paniek raakt, juist omdat het dan allemaal zo fijn is, dat je bang bent dat dat ophoudt of wegvalt, of was het zo niet? In elk geval, je zegt eigenlijk dat je hem nog hartstikke leuk vindt en dat je hem niet kwijt wil, dus verder hoef je je echt niet zo druk te maken.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-08-2010, 08:53
Verwijderd
''Onder een klein voorbehoud'' is geen fijne zin. Verder zit het wel goed geloof ik. Ja, het zit wel goed en ik ga mezelf niet meer gek maken van onzekerheid want als het níet goed zit merk ik dat vanzelf wel. Er van te voren over stressen heeft zo weinig zin wah, en mijn gevoel (hu hu) zegt fijne dingen.

Laatst gewijzigd op 17-08-2010 om 11:47.
Oud 17-08-2010, 09:10
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
We hadden even geen contact, en ik had zoiets van ´hm jammer, maarja dan niet´, maar ik kreeg gister wel weer een erg leuk smsje van m. En nu wil ik m weer zieennn!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 17-08-2010, 09:57
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
''Onder een klein voorbehoud'' is geen fijne zin. Verder zit het wel goed geloof ik. Ja, het zit wel goed en ik ga mezelf niet meer gek maken van onzekerheid want als het níet goed zit merk ik dat vanzelf wel. Van te voren over stressen heeft zo weinig zin wah, en mijn gevoel (hu hu) zegt fijne dingen.
Klinkt heel erg zoals ik me voel
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 17-08-2010, 10:05
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Vriendin nu 2 en een halve week niet gezien, door drukte van beide kanten. Ik vond het op zich wel lekker rustig, maar is toch wel weer fijn dat ik van vandaag tot vrijdag naar haar toe ga.
Ik ben gister verhuist naar me nieuwe kamer. Eindelijk het huis uit en het bevalt me prima. Merkte wel dat mijn moeder er behoorlijk moeite mee had, maar goed, dat is wel moeders volgens mij wel vaker hebben.
Mja, m'n vriendin wil nu niet meer naar mij toekomen, omdat ik de kamer naast m'n ex heb en die mag ze niet zo. En m'n ex maakte gister wel de terechte opmerking: Ok, maar voor wie doet ze het dan? Het gaat toch om jou, niet om mij?" en daar heeft ze behoorlijk gelijk in, dus dat gaat ik maar even aankaarten vandaag. Ik heb niet zo'n zin in nog een discussie, aangezien we die vorige week ook al een paar keer hadden.. Maja, wat niet anders kan, kan niet anders.

@ryan: zolang het gevoel er nog is, is er niks aan de hand. Dat soort dipjes komen wel vaker voor, zo'n gevoel van: het is niet meer zoals vroeger. En dat is helemaal niet erg, zolang je hem nog leuk vind en je hebt het leuk met hem
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 17-08-2010, 10:33
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Het was enorm gezellig gisteren. Hij is zo lief.
Het komt allemaal goed.
Maar de volgende keer mag HIJ weer 25km fietsen om bij me te komen.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 17-08-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Klinkt heel erg zoals ik me voel
Maar bij jou is het al aan, toch?
Oud 17-08-2010, 12:41
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Nee, en ik weet ook niet of dat wel gaat gebeuren
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 17-08-2010, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Nee, en ik weet ook niet of dat wel gaat gebeuren
Oh, dan las ik te snel! Succes dan!
Oud 17-08-2010, 14:00
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
jij ook
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 17-08-2010, 18:44
Ryan.
Avatar van Ryan.
Ryan. is offline
Citaat:
Ja, misschien onbewust wel? Maar ik zou als ik jou was proberen om daar niet te veel over na te denken, het heeft echt geen zin om al je gevoelens precies onder de microscoop te gaan leggen en alles te analyseren. Je zegt: "Nu met dit vriendje is het voor het eerst perfect: ik vind hem zeer aantrekkelijk, grappig, hij is superlief voor mij maar verder absoluut iemand met een eigen wil en geen sulletje." Als je dat echt allemaal vindt en zo voelt, dan is er in wezen niet veel aan de hand. En als je samen op vakantie bent en je hebt het superleuk, is het ook wel logisch dat je af en toe eventjes in paniek raakt, juist omdat het dan allemaal zo fijn is, dat je bang bent dat dat ophoudt of wegvalt, of was het zo niet? In elk geval, je zegt eigenlijk dat je hem nog hartstikke leuk vindt en dat je hem niet kwijt wil, dus verder hoef je je echt niet zo druk te maken.
Thnx iedereen voor het meedenken.
Het gevoel was niet zozeer bang zijn dat het wegvalt nee..meer een soort van klein dip moment in mijn gevoel voor hem.
Ik denk verder dat jullie gelijk hebben, het zit ook gewoon goed en na 8 maanden ben je natuurlijk niet meer elk moment dolverliefd. Het wordt ook gewoner als je elkaar zo veel kunt zien. Nu werken en straks studeren weer begint zal dat wel weggaan. Hoop ik.
Ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat RHCP_NAC, herken jij dat van het gevoel-dipje?
__________________
Oh don't be shy, let's cause a scene
Oud 17-08-2010, 22:32
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat RHCP_NAC, herken jij dat van het gevoel-dipje?
Nou, laat ik voorop stellen dat ik op het moment geen relatie heb, maar dit uit vorige relaties heb. Maar het wisselen in stemmingen zonder dat er een reden voor is, het moeilijk kunnen accepteren dat iemand erg aardig voor je is, denken dat de ander gekker op jou is dan jij op de ander (of andersom waarbij er vaak twijfels zijn). En als je denkt dat de ander gekker op jou is dan jij op hem/haar, ben je dan wel helemaal eerlijk tegenover jezelf en de ander en hoe zal dit gevoel zich in de toekomst ontwikkelen?

Mij lijkt het verstandig voor je om even lekker af te wachten komende tijd. Je hebt zoals gezegd een lange tijd op elkaars lip gezeten en even wat afstand (klein weekje) kan de positieve gevoelens doen toenemen. Wel leuk dat je een dergelijk iemand hebt
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 18-08-2010, 10:38
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hij blijft maar zeggen dat mensen in zijn omgeving zo positief over mij zijn en dat hij daar trots op is.. maar we hebben toch niks? wat maakt dat dan uit?

(sorry voor de duizendveel posts)
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 18-08-2010, 11:33
Verwijderd
Hij is gewoon wat traag, that's all, of eigenlijk is het nog meer dat ik -uit onzekerheid- te snel van stapel wil lopen. Het was in elk geval heel leuk en gezellig en fijn gisteravond en we hebben belachelijk veel gemeen op alle vlakken van het leven behalve studie. Mensen die geïnspireerd kunnen praten <3. Nu nog maar weer wachten tot 'ie terug is van alle festivals en dan neemt hij hopelijk een keer initiatief.
Oud 18-08-2010, 16:37
Verwijderd
Hm, hij heeft nu al een ander. Hoewel ik hem echt niet meer terug zou willen en ik me ook prima vermaakt heb op vakantie, vind ik het wel erg..
Ik voelde me zo goed de laatste dagen en dat lijkt nu weer helemaal weg..
Oud 18-08-2010, 19:27
wup
wup is offline
Ben sinds 2 weken ofzo weer alleen thuis om daar een paar nachten te slapen en te zijn. Geeft me wel erg het gevoel dat het goed zit tussen ons, want ik ben net thuis van en drukke dag en ik mis hem. Vanmorgen met hem was zo fijn. Uit bed, dekens mee op de bank, ontbijtje onder de dekens, toch maar weer terug naar bed, uren knuffelen en daarna douchen. <3
Oud 18-08-2010, 20:29
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Na wat onzekerheid vanmiddag (wáárom reageerde hij meerdere keren niet op sms'jes?) nu weer helemaal top. Hij komt morgen weer naar me toe (mét zijn gitaartje) en dan gaan we chillen.
Kan bijna niet wachten.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 18-08-2010, 22:11
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Yeah!. Ik ben sprakeloos!
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Oud 18-08-2010, 22:13
Verwijderd
Gvd, ik heb er echt weer eens genoeg van. Loop sinds gister met krukken wat al kut is, en kon daardoor vanmorgen ook nog eens niet afrijden. Ik ben niet zielig ofzo, maar een beetje medeleven of interesse van zijn kant is volgens mij niet teveel gevraagd. Blijkbaar wel, want heb 'm aan het einde van de middag zelf maar eens gebeld. Hij had het al van m'n beste vriendinnetje en toen had ie heel bezorgd gereageerd hoorde ik later. Maar bij mij een lauwe reactie, even tussen de regels door lezen: hij was druk. Ja zak er dan maar in gast
Oud 19-08-2010, 06:32
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
nog 1 nachtje slapen, en dan compleet 3 dagen losgaan
Maar ja, eerst vanmiddag nog vriendinnetje op bezoek en vanavond met ex afgesproken, eens kijken hoe het met ons gaat.. wie weet zit er toch een vriendschap in.. ik mis hem vreselijk..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 19-08-2010, 09:38
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
@Skyblue: ik heb volgens mij wat gemist, want ik snap er niks van :/ sterkte met de krukken!

OT: Ik ga bijna weg, maar het komt wel goed.

Laatst gewijzigd op 19-08-2010 om 09:58.
Oud 19-08-2010, 15:37
wup
wup is offline
Verdrietig, boos en snap er weer geen reet van.
Oud 19-08-2010, 15:47
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
We hebben gepraat en ik heb verteld wat ik mis. Ik vind hem geweldig om de manier waarop hij reageerde; hij schrok maar was niet boos of beledigd. Hij zei dat het oa komt door onzekerheid en dat hij zijn best gaat doen dat te veranderen. Dus gewoon zeggen wat ie vindt, zonder bang te zijn dat ik hem dom of raar vind. Ben zo blij dat ik het verteld heb, want dat is zo'n jammere reden.

Ik vind hem zo leuk
Oud 19-08-2010, 21:48
wup
wup is offline
Klaar alweer, kus erop, weer lief etc
Oud 19-08-2010, 22:28
Verwijderd
Op sommige momenten vind ik het zo moeilijk dat er niemandhier is die ik volledig vertrouw en waarbij ik mijn agressie gewoon kan laten zien. Ik heb het ontzettend gehad met mijn collega's, aangezien er helemaal geen consequentie is als we met de kinderen werken (en als er íets nodig is....), er is geen regelmaat, de hoofdanimator neemt geen verantwoordelijkheid (gisteren is er een kindje achtergebleven in het zwembad, en zij draaide zich om en zei 'Die hoorde niet bij mijn groepje, ik was niet met de kleintjes' Maar je bent wel fakking hoofdanimator, je bent verantwoordelijk voor alles wat er gebeurd. Doe normaal) en schuift alles af. Ik word dat zo moe en ben bang voor een ontploffing van mijn kant uit. Ze kan zo negatief zijn, zelfs als ik in mijn rol zit en zij dat professioneel gezien leuk moet vinden, daar in mee moet gaan. Ik word er zo moe van....

Ik mis mijn vriendje

En nee, misschien niet echt ontopic. Sorry daarvoor.
Oud 19-08-2010, 22:36
Magaline
Magaline is offline
Zin om mijn vriend weer te zien, morgen komt hij terug! En op het gebied van vriendschap een grote dip helaas..
Oud 20-08-2010, 02:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
<3 <3 <3 freyja is weer thuis
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-08-2010, 10:45
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hem laatst gesmst maar hij heeft niet gereageerd, okeeee dan niet.
Verder kunnen vriendschappen ook best ingewikkeld zijn.. Zij is echt mijn alleraller beste vriendin en we zijn super close en het is heel fijn om dat te hebben, maar juist omdat we zo close zijn is het dus af en toe ook ingewikkeld. Ik snap haar reactie heel goed, maar ze kan me ook wel iets meer los laten ofzo..
Met andere goede vriendin lid geworden bij studenten sportvereniging en het is nu al leuk! Haha ook veel leuke jongens dus dat wordt nog wat
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 20-08-2010, 11:08
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Mja, ik begin het te voelen nu nog 2 uurtjes en dan ga ik hem ophalen ongeveer.. en dat is spannend en eng en leuk en... pff.. ben benieuwd hoe dat werkt, 3 dagen op elkaars 'lip'
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 20-08-2010, 11:19
Verwijderd
Citaat:
<3 <3 <3 freyja is weer thuis
<3
Oud 20-08-2010, 11:32
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ondanks dat we niet weggaan heeft hij wel zijn vrije dagen laten staan. Dus nu hebben we vandaag en maandag heel veel samen wat ik erg fijn vind omdat we weer zo'n verschrikkelijk druk weekend hebben. En dat terwijl we er eigenlijk helemaal niet zouden zijn, hmm. Verder hoop ik echt dat hij snel ander werk vindt, want het begint hem zo op te breken. En dat is vervelend om te zien, vooral omdat ik dan niets voor hem kan betekenen.

En maandagmiddag intro. Leuk om die vriendin weer te zien en ik hoop dat we bij elkaar in de klas komen. Dat zou zoveel schelen.. We gaan in ieder geval samen heen en weer reizen, deels dan, zodat we niet alleen verdwaald raken in het grote gebouw. Begint wel te kriebelen weer, dat studeren..
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 20-08-2010, 12:34
Verwijderd
Ik trek dit niet, ik ben te veel controlfreak om niet te weten waar ik aan toe ben.
Zijn er dingen die een normale man zeker níet zou doen/zeggen als hij de omgang met jou alleen vriendschappelijk bedoelt?
Oud 20-08-2010, 12:49
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hahaha, wij zitten echt in dezelfde situatie.
Uhm, ik vind het moeilijk.
Ik denk eigk dat alleen zeggen dat ie gevoelens voor je heeft/verliefd op je is in die categorie valt en zelfs dat is niet eens een gegeven..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 20-08-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, wij zitten echt in dezelfde situatie.
Uhm, ik vind het moeilijk.
Ik denk eigk dat alleen zeggen dat ie gevoelens voor je heeft/verliefd op je is in die categorie valt en zelfs dat is niet eens een gegeven..
Nou dat is dan tenminste íets.
Zoiets dacht ik ook al en daarom durf ik nergens iets uit af te leiden, terwijl een hoop buitenstaanders roepen 'dat het wel goed zit.' Maar been there, done that, ik heb me eerder laten kwetsen door iemand wel verliefd deed maar het "niet zo bedoelde" en dat wil ik niet nog eens, zeker niet bij deze meneer. Maar goed, feit blijft dat het opvallend is dat 'ie allerlei ''diepzinnnige'' dingen vroeg, o.a. of ik kinderen zou willen.
Oud 20-08-2010, 14:17
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hij ligt nu in mijn bed te slapen. <3 Ja nu nog ja, hij lag er pas om elf uur in omdat hij de late dienst moest tappen en het is keiweek. En ik heb ineens een bui dat ik hem zo lief vind en hem het liefste zou bespringen, maar dat vind ik ook sneu want hij slaapt pas vier uurtjes. Kortom: verliefd. :wub:
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 20-08-2010, 18:22
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
@Skyblue: ik heb volgens mij wat gemist, want ik snap er niks van :/ sterkte met de krukken!

OT: Ik ga bijna weg, maar het komt wel goed.
(Thanks; )

Ga je rondreizen?

OT: Ze stelde het zelf voor zelfs. Dit is even weer wennen geloof ik!
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Oud 20-08-2010, 18:48
wup
wup is offline
Ik hoorde net via mijn zus dat de ex-man van mijn andere zus erg spijt heeft dat hij dit jaar geen lowlandskaartje voor mij had gekocht. Dat was namelijk traditie, dat ik voor ijn verjaardag ( rond de start van de verkoop) een kaartje van hem kreeg. Heel stom, maar het houdt me bezig. Ik had de kaartjes niet eens aangenomen, denk ik.
Ze zei ook dat hij gewoon de verjaardag van mijn nichtjes komt vieren met ons en ik zit daar nu al tegen op. Ik vind het geweldig dat mijn zus wil dat de meeste dingen zo normaal mogelijk blijven voor mijn nichtjes en dat zij weer goed met elkaar leren omgaan ( alles voor die kids!), maar ik heb gewoon geen behoefte meer om hem te zien. Het klinkt volgens mij heel kinderachtig, maar ik voel me gewoon enorm in de steek gelaten door hem, nadat hij 20 jaar bij ons hoorde ( vanaf mijn 4e dus!). Hij had vlak nadat het bekend was dat ze gingen scheiden, nog gesmst dat hij zou bellen en dat heeft ie nooit gedaan...

Bah, ik voel me er naar door. Bijna alsof ik een eigen ex weer moet zien waar ik geen zin in heb.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41.