Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2011, 19:30
Verwijderd
Een nieuwe
Advertentie
Oud 03-07-2011, 10:24
Verwijderd
Het is leuk Al is nog niet uitgesproken wat 'het' nou is, maar het heeft nog (even) geen haast. Het is fijn dat we over moeilijke dingen zo makkelijk kunnen praten en we elkaar zo goed begrijpen. Vanavond weer
Oud 03-07-2011, 12:44
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik mis hem heul erg /aanstelgedrag
Oud 03-07-2011, 16:22
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Onze kat is terug. Ik kwam thuis van stal, en vriendje zat al helemaal te blaten van "ja, ik heb je nog geprobeerd te bellen, maar volgens mij had je je telefoon niet bij je". Dat was ook zo, die lag leeg nog naast mijn bed. Verder niet stil gestaan bij waarom hij me nou wilde bellen, want ja, ik was nog helemaal happy van het rijden. Eindelijk kunnen draven zonder pijn en het ging gewoon fijn en alles. Lopen we naar boven, zegt hij ineens "ik heb boven ook nog wat leuks. We hebben nu 5 katten". Dus ik helemaal stil, drong nog niet tot me door. "Mozart is terug". En toen was het echt even allemaal teveel. Ik ben zo blij dat hij terug is, vloog vriendje zo hard om zn nek dat hij bijna omviel.
Huis is nu wel helemaal van slag, de andere katten blazen continu naar m, maar dat is natuurlijk niet zo gek. Ben zo blij, ga vanavond alleen maar op de bank hangen en met Moosie knuffelen. <33
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 03-07-2011, 17:23
Noctiluca
Noctiluca is offline
Volgens mij ebt het allemaal een beetje weg, maar dat is wellicht ook omdat ik hem alweer twee weken niet gezien heb.. Benieuwd of dit blijft, zou wel fijn zijn!

Ik zit echt ontzettend goed in mijn vel, merk ook dat anderen dat aan me merken. Voel me rustig en vind mezelf weer wat leuker.
Oud 03-07-2011, 19:51
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Ik ben voor het eerst weer verliefd.
Op een oud klasgenoot die de komende 4 weken op vakantie is D:
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Oud 03-07-2011, 20:58
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
sjonge hoezo heb ik van die rare dates?
Oud 03-07-2011, 21:16
Verwijderd
Heeft ie tegen zijn zusje gezegd dat hij alleen maar zijn ego hoefde in te slikken om te vragen of hij mee mocht rijden . Alsof hij trots moet zijn op zichzelf, alsof ik iets verkeerds heb gedaan. Ik krijg bijna zin om te zeggen dat ie maar thuis moet blijven, maar het is allemaal net geregeld met het toezicht over zijn zusje (zij is minderjarig en moet onder toezicht van iemand staan op de larp. Normaal ben ik dat, maar ik moet zaterdags heen en weer naar huis, dus dan moet hij het zaterdags doen).
Ze zei al dat zij voorin komt zitten en hem in een koffer propt . Maar ik zie op tegen de rit...
Oud 04-07-2011, 10:28
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Oud 04-07-2011, 11:21
Verwijderd
Citaat:
sjonge hoezo heb ik van die rare dates?
Nou ben ik benieuwd

OT: Net eindelijk beste vriendinnetje gesproken! En ondertussen roept iedereen (zij ook) nu om het hardst dat we dus een relatie hebben, vooral mensen die er vrijdagnacht bij waren. Vanavond maar eens vragen of hij ook zoveel commentaar krijgt En het was weer fijn gister, maar we moesten echt slapen en daar hebben we ons na wat moeite aardig aan gehouden. Maar dat zorgt er wel voor dat ik er weer een beetje begin te twijfelen
Oud 04-07-2011, 11:32
Verwijderd
Waarom ga je daardoor twijfelen dan?

OT: Hij is zo lief <3 En zijn familie is gezellig en de mijne ook! <3
Oud 04-07-2011, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Waarom ga je daardoor twijfelen dan?

OT: Hij is zo lief <3 En zijn familie is gezellig en de mijne ook! <3
Dan zie ik mezelf onmiddellijk weer in de friendship-zone belanden... Al weet ik nu wel een beetje dat dat onzin is, maar toch Beste vriendinnetje vertelde bijvoorbeeld ook dat ze hem 2x gezien had in de tijd dat ik weg was, en dat hij het beide keren ongeveer om de zin over me had.
Oud 04-07-2011, 15:04
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
^ klinkt goed toch

Omg ik voel me echt heel slecht dit weekend waren we dronken en super grote ruzie gehad.. allebei heel erg huilen en drama. Het was natuurlijk weer vooral mijn schuld, ik zat ergens mee maar ik kon het echt niet normaal brengen. En hij denkt al best snel dat ik hem een niet goed genoeg vriendje vindt.. Ik snap echt niet waarom ik zo doe, normaal ben ik helemaal niet zo dramatisch en dan tegen de persoon van wie ik het meeste hou wel?
Nouja hij zei gelukkig wel dat hij echt niet minder van me houdt, al kreeg ik gister een beetje het idee dat hij minder vertrouwen in ons heeft. Maar als ik eraan denk dat het ooit uitgaat kan ik echt geen adem meer halen
Ik snap het gewoon niet, als er zóveel liefde tussen ons is, waarom is het dan af en toe zo moeilijk?
Hij is zo leuk, en ik ben zo ontzettend verliefd op hem. Ik ga echt heel erg mn best doen om te zorgen dat dit mijn laatste dramatische uitspatting was. Ik wil dit echt niet verpesten, beter dan hij bestaat gewoon niet.
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 04-07-2011, 16:36
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Kreeg een lief smsje en net even gebeld en het voelt alweer stuk beter Morgen zie ik 'm weer en ik ga echt zoo lief voor hem zijn.
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 04-07-2011, 18:19
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Afgeleid uit je posts heb je volgens mij altijd mot met je vriendje als je teveel hebt gedronken. En had je daarvoor voornamelijk drama met scharrels als je dronken was. (wat ik me kan herinneren)
De oplossing lijkt me logisch
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 04-07-2011, 19:13
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Afgeleid uit je posts heb je volgens mij altijd mot met je vriendje als je teveel hebt gedronken. En had je daarvoor voornamelijk drama met scharrels als je dronken was. (wat ik me kan herinneren)
De oplossing lijkt me logisch
eens
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 04-07-2011, 20:58
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Bah... al sinds zaterdag een "ik-heb-geen-relatie-en-dat-is-kut" dipje... Ik heb dan wel echt een superleuk groepje vrienden om me heen gebouwd afgelopen tijd en doe dan ook echt heel veel leuke dingen. Gisteravond bijvoorbeeld dan "fftjes" naar zandvoort gereden. Dat soort dingen heb ik dan wel weer regelmatig, maar dan zit je wel tussen 2 stelletjes en zie je weer wat je mist. Vrienden zijn geweldig, maar net niet genoeg.. Meh, dit zuigt..
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 04-07-2011, 22:16
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
@ zoef de haas en signy: die oplossing had ik idd ook bedacht
__________________
Love was surely made for fools like me
Ads door Google
Oud 05-07-2011, 08:21
Verwijderd
@Akhys: Dus, als ik het goed begrijp, stort jij je van de ene rampzalige verliefdheid na de andere, ervaar jij het zo dat al die meiden je onterecht lullig behandelen, wil je nu even niks, heb je het helemaal gehad met meiden, wil je nu toch écht vrijgezel zijn en je níet bovenop het eerste voorbijwandelende mensachtig figuur met tieten storten, en zit je toch in een ik-heb-geen-relatie-dip? Man, werk in godshemelsnaam eerst maar eens aan jezelf en aan je serialverliefdheden en kijk dan eens verder.
Oud 05-07-2011, 11:30
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ik ben stapelverliefd
Oud 05-07-2011, 11:47
Verwijderd
Citaat:
het eerste voorbijwandelende mensachtig figuur + serialverliefdheden


OT: Het blijft maar leuker worden
Oud 05-07-2011, 13:07
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
@SA: Fijn dat je het zo lekker zwart-wit bekijkt.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 05-07-2011, 13:24
Verwijderd
Leg me eens uit hoe ik het anders moet bekijken dan, want dat is alle info die ik van je krijg.
Oud 05-07-2011, 13:56
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Ik kan je wel het hele verhaal gaan uitleggen, maar kan me niet echt voorstellen dat je echt zin hebt om zo'n lap tekst te gaan lezen Ik snap je punt wel, maar ik vind gewoon een beetje kort door de bocht.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 05-07-2011, 15:43
Verwijderd
Soms is het goed om eens met je neus op de feiten gedrukt te worden, zeker als je een spiegel voorgehouden krijgt, waar je zelf om vraagt door te posten in dit topic.

Net weer terug bij moeders vandaan. Ze leeft nog, is danig depressief, en het wordt steeds meer de vraag hoelang ik de situatie nog ga kunnen handelen.

Wel bezig met brainstormen over een vakantie. Want even weg uit alle werk, en ziekte, kan geen kwaad.
Advertentie
Oud 05-07-2011, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Ik kan je wel het hele verhaal gaan uitleggen, maar kan me niet echt voorstellen dat je echt zin hebt om zo'n lap tekst te gaan lezen Ik snap je punt wel, maar ik vind gewoon een beetje kort door de bocht.
Allicht is het kort door de bocht, maar er is zó'n duidelijk patroon bij jou te zien in de afgelopen jaren...

Sterkte, Louis Armstrong. Vakantie klinkt als een goed plan, ja.
Oud 05-07-2011, 19:26
Verwijderd
Mijn oude liefde De Schrijver smste gisterenavond of ik zin had om langs te komen. Ik zit in Zuid Afrika, dus dat gaat een beetje lastig, maar ik kreeg wel een soort van kriebels bij de gedachte. Als ik terug ben over 2,5 week maar eens kijken.. Huhu.
Oud 05-07-2011, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Ik kan je wel het hele verhaal gaan uitleggen, maar kan me niet echt voorstellen dat je echt zin hebt om zo'n lap tekst te gaan lezen Ik snap je punt wel, maar ik vind gewoon een beetje kort door de bocht.
Ik zou zeggen: Try me. Ik kan echt wel iets hebben.
Ik bedoel het ok niet om lullig te doen, echt neit. Ik vind alleen wel dat je in een patroon zit waar je niet uit lijkt te komen. Tenminste, die indruk wek je hier. En ja, dan ben ik maar kort door de bocht, maar ik denk wel dat dat is waar het om draait.
Wat je er ook mee doet, het was neit bedoelt om lullig te doen of je onderuit te halen, maar destemeer als een vriendelijke (doch flinke) schop onder je reet om te zorgen dat je eens uit je eigen vicieuze cirkel komt.
Oud 05-07-2011, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Mijn oude liefde De Schrijver smste gisterenavond of ik zin had om langs te komen. Ik zit in Zuid Afrika, dus dat gaat een beetje lastig, maar ik kreeg wel een soort van kriebels bij de gedachte. Als ik terug ben over 2,5 week maar eens kijken.. Huhu.


ot: Ik weet niet zo goed waar we nu mee bezig zijn. We zijn al weer helemaal in elkaars leven vervlochten. De afgelopen dagen hebben we zo ongeveer weer samengewoond en Antwerpen was heel fijn. Seks is overweldigend en alle andere toenadering ook. Maar ondertussen twijfel ik continu over waar dit in godesnaam heen moet want verdomme hoe moet dit nou ooit iets stabiels worden? De kakheid.
Oud 05-07-2011, 21:33
Verwijderd
Hij is zaterdagavond gekomen en tot vanmorgen gebleven, heel fijn! Zondag de hele dag met zijn ouders + blaaskapel op het terras gezeten en dat was, tot mijn grote verbazing, vrij gezellig. Mijn schoonmama liep met mij te pronken over dat ik mijn diploma had gehaald en ik weet niet helemaal hoe ik dat moest plaatsen. We hebben wel echt veel goede gesprekken gehad over oa samenwonen en wel/geen monogamie en dat was wel heel fijn! Het zat me namelijk al langer dwars en ik ben blij dat het nu uitgesproken is. Daarnaast is het fijn om te weten dat hij het snapt dat ik maandag de hele dag gheel erg gespannen ben geweest omdat diploma uitreiking. Ik ben atm een beetje stuurloos (ofja, zo voelt het) want geen opleiding/heel erg groot concreet doel. Komt na de zomer wel weer, maar het voelt een beetje maf. Ook dat snapt hij. <3 We hebben het best over samenwonen gehad en dat ik meer bezig ben met het feit dat ik wegga uit mijn geboortedorp en een heel nieuw leven moet beginnen (zonder heel veel groen, ouders binnen handbereik en veilige omgeving) en mijn nieuwe opleiding. Dat vind ik wel eens moeilijk, want daardoor sneeuwt mijn gevoel voor hem een beetje onder, geloof ik. Aandachtspuntje!
Oud 05-07-2011, 22:08
Verwijderd
Ik zie trouwens een goeie combi in Akhlys en Mutant
Oud 05-07-2011, 22:20
Verwijderd
^ Daar had ik zelf nog niet aan gedacht!

ot: Ik voelde me zondag wel mooi lullig. Een aantal vrienden gesmst of ze zin hadden om 's avonds nog op het terras te gaan zitten, bleken ze met de hele groep uit eten te zijn gegaan. Ze hadden er niet aan gedacht om mij mee te vragen. Echt heel erg vervelend, ik probeer het wel altijd zo te doen dat iedereen erbij is en gevraagd wrodt en en en en en. Daarnaast ben ik zo slecht in dat soort dingen, dat is me als puber net iets te vaak gebeurt en sindsdien heb ik daar echt trauma's aan over gehouden. Heel erg vervelend, bah.
Oud 05-07-2011, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Ik zie trouwens een goeie combi in Akhlys en Mutant
Hey, ik doe mijn best hoor!
Oud 06-07-2011, 01:13
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Lol

Nee, het patroon is me (mede doordat jullie me er al een tijdje zo vriendelijk op wijzen) ook wel duidelijk. Een extra reden om nu een pauze te nemen voor onbepaalde tijd. Maar punt is wel dat ik aan gevoelens niets kan veranderen en als ik me op het moment gewoon niet lekker voel, dan is dat zo.. Hoe erg je me ook met m'n neus op de feiten kan drukken

En nee, ik ben er niet van overtuigd dat het steeds aan de ander lag. Het is niet mijn bedoeling geweest om dat beeld te scheppen (lag het maar altijd aan een ander, dan had het niet zo vervelend geweest!) Ik heb gewoon geen zin meer in het gedonder en gezeik elke keer. En dat is deels mijn fout, omdat ik te snel ga, mezelf er meteen instort, teveel wil en verwacht, een enorme lul kan zijn op z'n tijd etc. etc. Maar ook gedonder komt van 2 kanten, dus geheel aan mij ligt het niet

(@SA: Ik ga het je niet helemaal uitleggen. Dan zou ik 2 jaar op papier moeten zetten en daar heb ik weinig zin in)
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 06-07-2011, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Lol

Nee, het patroon is me (mede doordat jullie me er al een tijdje zo vriendelijk op wijzen) ook wel duidelijk. Een extra reden om nu een pauze te nemen voor onbepaalde tijd. Maar punt is wel dat ik aan gevoelens niets kan veranderen en als ik me op het moment gewoon niet lekker voel, dan is dat zo.. Hoe erg je me ook met m'n neus op de feiten kan drukken
Dat is natuurlijk logisch en daar is ook niks mis mee, als je je er tenminste bewust van bent.

En soms kan het wel snel gaan, maar weet je zelf dat het gevoelsmatig wél klopt... tussen de Duitser en mijn huidige vriendje zat ruim 4 maand, en toen kreeg ik ook het commentaar dat ik wel snel van de een naar de ander ging. Maar de Duitser telde voor mij eigenlijk helemaal niet - ik had juist bij mijn huidige vriendje het gevoel dat ik eindelijk weer toe was aan vastigheid. Mensen hadden dan vaak toch het beeld dat ik niet alleen durfde te zijn, maar de Duitser was voor mij helemaal niet een geval van niet alleen durven zijn maar meer gewoon een afleiding oid..? *schouderophaal*

OT: vrienden zijn leuk <3
Oud 06-07-2011, 11:51
Verwijderd
@ Akhlys, je kan juist wel veranderen hoe je je voelt, dat is het hele punt van jezelf leren kennen en daardoor beter in je vel gaan zitten. Als jij blij bent met je leven zonder vriendin, dan zullen dit soort dingen je ook minder snel raken.

Mijn vriendje heeft zondag met iemand gezoend. Hij was megadronken en kwam het me diezelfde nacht nog met liters tranen vertellen, dus het was wel duidelijk dat hij er heel erg mee zat. Daardoor vind ik het moeilijk om te bedenken wat ik nu voel, echt boos op hem zijn kan ik ook niet, maar hallo hij heeft wel mijn vertrouwen beschaamd. Het ironische is ook dat hij altijd bij hoog en laag riep dat hij het uit zou maken als ik vreemdging, want eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger. Dat was hem namelijk in zijn vorige relatie overkomen.
Hij zegt nu de hele tijd dat hij hierdoor juist beseft hoe leuk hij me vindt en dat hij me nooit meer kwijt wil, maar ik word juist een beetje kriegelig van dat overdreven aanhankelijke gedoe ineens. Ik heb liever een weekje rust van hem. Daarnaast vraag ik me af of het me wel zoveel pijn doet als zou moeten. Ik weet zeker dat ik mijn hele leven met hem aan mijn zijde kan leven, ik hou echt van hem, maar is er genoeg lust en verliefdheid van mijn kant?
Ads door Google
Oud 06-07-2011, 16:31
Verwijderd
^ Dat klinkt niet zo best... Ik zou het idd maar even een weekje bedenktijd nemen ofzo, dan kun je het even laten bezinken en bedenken wat je wil.

OT: Z'n onderzoek gaat definitief niet door, en al was dat al bijna zeker zo, hij baalt ontzettend. Het is heel lastig om hem met dit soort tegenvallers weer een beetje positief te krijgen, en dat vind ik wel moeilijk omdat ik dat toch wel voor elkaar moet krijgen, zeker nu
Oud 06-07-2011, 16:43
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Hmmf, heb ik hier eindelijk wat leuke mensen ontmoet waarmee ik elke vrijdag iets ga drinken na het werk, begint mijn vriend er moeilijk over te doen. Een van hen is namelijk een vriendelijke jongeman, zuideuropees en daarom misschien een tikje flirterig. Punt is gewoon dat ik vaak samen met mijn vriend met hem sta te praten, vinden we allemaal super leuk. Maar toch is ie jaloers? Snap het niet zo goed. Vertrouw mij dan gewoon.
Oud 06-07-2011, 20:11
Verwijderd
Liefjes op msn <3
Oud 07-07-2011, 10:08
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
We missen elkaar elke dag meer nog 2 nachtjes slapen
Oud 07-07-2011, 11:13
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Daarnaast vraag ik me af of het me wel zoveel pijn doet als zou moeten.
Dit vind ik toch wel een hele vreemde zin. Wat is volgens jou de maatstaf van hoeveel pijn zoiets moet doen? En wie bepaalt die dan? Dat jij dit gebeuren wellicht in perspectief ziet en/of het niet als bedreiging voelt (of welke andere reden er dan ook achter zit dat jij het niet zó'n gigantisch probleem vindt) doet toch niets af aan jouw gevoelens voor hem?


OT: Ik moet mijn sociale kring echt weer eens verbreden/verplaatsen zodat ik wat nieuwe mensen tegenkom, anders kom ik nooit iemand tegen die leuk genoeg én vrijgezel is.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 07-07-2011, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Dit vind ik toch wel een hele vreemde zin. Wat is volgens jou de maatstaf van hoeveel pijn zoiets moet doen? En wie bepaalt die dan? Dat jij dit gebeuren wellicht in perspectief ziet en/of het niet als bedreiging voelt (of welke andere reden er dan ook achter zit dat jij het niet zó'n gigantisch probleem vindt) doet toch niets af aan jouw gevoelens voor hem?


OT: Ik moet mijn sociale kring echt weer eens verbreden/verplaatsen zodat ik wat nieuwe mensen tegenkom, anders kom ik nooit iemand tegen die leuk genoeg én vrijgezel is.
Ik heb het niet over absolute maatstaven, maar over een gevoel wat ik heb.
Oud 07-07-2011, 12:36
Verwijderd
Alcohol of niet, die had ik de deur gewezen. Wat is alcohol toch een ontiegelijk kutexcuus.

Maar de meeste mensen zijn het niet met me eens. Ik zou gewoon een beetje afstand nemen als ik jou was en zien wat je precies voelt.
Oud 07-07-2011, 17:56
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Vanmiddag afscheid genomen en nu zie ik m 2 weken niet.. Langste dat we ooit zonder elkaar zijn geweest. Dacht eerst dat het wel mee zou vallen, maar vanmiddag had ik het er toch wel beetje moeilijk mee en nu zit ik hier met een knoop in mn maag en mis 'm alweer ontzettend Gelukkig gister nog een super romantisch avond/nacht en hij was zo lief. Nouja bijna op vakantie en daar heb ik echt zin in!
Ik ben echt zo zo zo zoooo verliefd
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 07-07-2011, 18:19
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@St*r: dat is toch helemaal niet gek! Gelukkig zal je vakantie je wel wat afleiden toch?

OT: Bleh we kregen net ruzie en ik voelde me zo alleen en toen moest hij weg en hij komt ook niet meer terug vanavond. Nouja we hadden geen ruzie meer toen hij ging, maar het voelt toch nog een beetje gek.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 07-07-2011, 18:19
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Kristaco, als je vriend vreemd gaat en je daar niet "echt boos" om wordt zou ik me toch heel erg afvragen of je überhaupt nog iets voor hem voelt.
Oud 07-07-2011, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Kristaco, als je vriend vreemd gaat en je daar niet "echt boos" om wordt zou ik me toch heel erg afvragen of je überhaupt nog iets voor hem voelt.
Dat is dan ook weer heel kort door de bocht...
Oud 07-07-2011, 20:07
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Ik heb het niet over absolute maatstaven, maar over een gevoel wat ik heb.
Heb je het al is eerder meegemaakt? Want je kunt wel 100x zeggen dat je het uitmaakt als je vriend vreemdgaat, en dat alcohol geen excuus is en blablabla. Maar nu gebeurd het je zelf, en je vriendje was megadronken en hij biecht het gelijk op. Natuurlijk hij heeft met een ander gezoend maar mss zegt je gevoel toch wel van hmmmm tsja het is maar een zoen.

Ik zou nu ook van mezelf verwachten dat ik er helemaal kapot van zou zijn, maar aan de andere kant, zolang ik het beeld niet zie en hij het gelijk opbiecht.. ja lastig. Wel naar voor je zeg Succes ermee!

ot: Mijn vriendje is de liefste <3 en we gaan volgende week lekker naar een festival.
Wie had dat ooit gedacht, Atelier Madame op de zwarte cross.
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 08-07-2011, 16:08
Catch
Catch is offline
Ik mis de scharrel voor de huidige scharrel en ik kwam allerlei briefjes tegen van exvriendje in een doos ergens in mijn kamer. Dat doet je ook niet goed zeg. Gelukkig vond ik ook kaartjes van liefste vriendinnetje terug <3
Oud 08-07-2011, 18:20
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Morgen morgen morgen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.