Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2011, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Morgen morgen morgen
Same here, lalala!
Advertentie
Oud 08-07-2011, 20:15
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ja hier ook een grote dag morgen. De dag dat mijn zus mijn ouders weer zal zien...
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 08-07-2011, 21:16
Verwijderd
Morgen feestje. Nou ja, feestje, met 3 man die hebben toegezegd.
Oud 09-07-2011, 00:20
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ik heb het niet over absolute maatstaven, maar over een gevoel wat ik heb.
Dus jij voelt dat je dingen op een bepaalde manier zou moeten voelen? Lijkt me vermoeiend :/.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 09-07-2011, 03:15
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
@St*r: dat is toch helemaal niet gek! Gelukkig zal je vakantie je wel wat afleiden toch?

OT: Bleh we kregen net ruzie en ik voelde me zo alleen en toen moest hij weg en hij komt ook niet meer terug vanavond. Nouja we hadden geen ruzie meer toen hij ging, maar het voelt toch nog een beetje gek.
Ja die zal me idd wel afleiden, morgen ga ik, heb er zin in! Mis 'm al wel erg, maarja
Hopelijk voelt het voor jou alweer een stuk beter!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 09-07-2011, 06:38
Verwijderd
@Kristaco: Wat ik mijn vriendje altijd zegt, is, wanneer ik vreemd ga, hij het vreemdgaan opzich niet zo heel erg zou vinden. Wat hij veel erger zou vinden, is wanneer ik dat niet zou zeggen. Ik kan me voorstellen dat het verwarrend is, maar hij heeft het je meteen vertelt en daar was bij hem blijkbaar geen twijfel over mogelijk. Dat is al een heel goed iets imo. Ik hoop dat jij er uit komt/jullie er samen uit komen.

@Miekmuis: Hoe ging het vandaag?

ot: Ik zie hem drie weken niet en vind dat vervelend. Gisteren was mijn laatste stagedag en ik wilde zo graag bij hem thuiskomen. Nu ook, gisteravond hebben we de container volgeladen + bagage geladen, vandaag gaan we het kampterrein opbouwen en morgen gaan we op kamp. Het zou zo fijn zijn als hij dan vanavond hier zou zijn en dinsdag zou komen kijken enzo. Gewoon, kleine dingetjes. Drie weken is echt te lang
Oud 09-07-2011, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Dus jij voelt dat je dingen op een bepaalde manier zou moeten voelen? Lijkt me vermoeiend :/.
Stop toch eens met die betweterige vervelende opmerkingen, het is hier geen onzin. Zo raar is het heus niet dat ik twijfels heb over mijn gevoelens, als liefde zo zwart wit was dan duurde het geen tien jaar voordat koppels uiteindelijk toch maar gaan scheiden.

Het gaat nu wel weer goed, het is gewoon gezellig maar weet toch nog niet helemaal zeker of ik op dezelfde voet door wil gaan. Hij snapt wel goed dat ik even rust in mijn hoofd wil in deze in alle opzichten helse week, dus we spreken even niet af.
Oud 09-07-2011, 11:00
Verwijderd
ARGH (*%^ ik word helemaal gek van mezelf en van hem en en en BAH wat een gehannes en gezeik. Ik word er helemaal moe en tureluurs van. Ik weet niet waar die oerkracht 2 weken geleden los kwam dat ik hem kon zeggen dat ik er geen zin meer in had. Ik zou willen dat ik het nu weer kon zeggen maar ik word onzeker van ALLES.
Oud 09-07-2011, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Ja hier ook een grote dag morgen. De dag dat mijn zus mijn ouders weer zal zien...
Ben benieuwd... Hoe lang is dat geleden?

@ SA: 3 weken is lang ja... Maar dan is het al wel bijna augustus

OT: Vannacht begon hij ineens een gesprek over ons. En het was zo fijn om het allemaal gewoon eens te horen ipv te moeten raden. Al blijk ik daar wel goed in te zijn Maar toch ook een aantal verrassende dingen. En nu maar doorgaan en er vertrouwen in krijgen, want patience is a virtue geloof ik
Oud 09-07-2011, 11:59
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Stop toch eens met die betweterige vervelende opmerkingen, het is hier geen onzin. Zo raar is het heus niet dat ik twijfels heb over mijn gevoelens, als liefde zo zwart wit was dan duurde het geen tien jaar voordat koppels uiteindelijk toch maar gaan scheiden.
Er is niks betweterig aan; ik wil serieus iets weten en jij doet het af met "zo voel ik het gewoon", wat verder wat ik vroeg helemaal niet beantwoord. Als je wil dat mensen niet ingaan op wat je zegt, moet je dingen niet op een openbaar forum neerzetten.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 09-07-2011, 12:13
Verwijderd
En toen waren er nog 2...

Volgend jaar ga ik op vakantie ipv mensen uit te nodigen die toch niet komen.
Oud 09-07-2011, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Er is niks betweterig aan; ik wil serieus iets weten en jij doet het af met "zo voel ik het gewoon", wat verder wat ik vroeg helemaal niet beantwoord. Als je wil dat mensen niet ingaan op wat je zegt, moet je dingen niet op een openbaar forum neerzetten.
Jij vraagt wat de maatstaf dan moet zijn, ik zeg dat dat een persoonlijk gevoel is, zo raar is dat toch niet. Heeft niks met "ermee afdoen" te maken.
Nu, heb je nog wat te melden over je eigen relationeel gebied of niet?
Oud 09-07-2011, 12:19
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Dat beantwoordt toch niet waar het gevoel dat je je een bepaalde hoeveelheid slecht moet voelen vandaan komt?

Neuh, niet zozeer.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 09-07-2011, 15:31
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik dacht dat ik het missen wel beter aankon, omdat ik het intussen wel gewend ben. maar het is even kut. nog minstens 2 weken voordat ik m weer zie, en heb m al een maand niet meer gezien.
bah
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 09-07-2011, 15:44
Verwijderd
Ik voel mij uitstekend! weer een leuke vrouw aan de haak geslagen . Pril. maar er is een begin!
Oud 09-07-2011, 21:50
Verwijderd
Zo. Even de zwakkeling geweest en hem kansen gegeven, open doel gespeeld. Hij wil niet. Dus ik heb een oplossing voor zijn zusje gezocht en hem gezegd dat hij niet kan meerijden naar de larp. En nu ben ik, ondanks het moment van zwakte, trots op mezelf.
Oud 09-07-2011, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Zo. Even de zwakkeling geweest en hem kansen gegeven, open doel gespeeld. Hij wil niet. Dus ik heb een oplossing voor zijn zusje gezocht en hem gezegd dat hij niet kan meerijden naar de larp. En nu ben ik, ondanks het moment van zwakte, trots op mezelf.
Ik had het je al gezegd, maar ! Hij kan de pot op als 'ie geen moeite wil doen. En gefeliciteerd met je verjaardag!

Nieuw begin nu.
Oud 10-07-2011, 02:14
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Mutant jarig? Gefeliciteerd is dan wel op z'n plaats!

OT: Vanavond lekker met een groep vrienden naar de club geweest, hecht toch meer waarde aan vrienden dan ik dacht. Maar... misschien is het ook wel het bier dat praat.. Heb inmiddels ook wel een paar bakkies op.. Lekker belangrijk, het was een gezellige avond zonder zorgen
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 10-07-2011, 09:46
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Gefeliciteerd Mutant!

Het ging eigenlijk heel goed met mijn zus en mijn ouders. Ik ben met ze meegereden naar mijn ouders en iedereen deed eigenlijk zoals we vroeger ook altijd deden voordat de hele situatie is ontploft. Ze hebben haar sinds haar verjaardag eind januari niet meer gezien. Ben erg blij met hoe het gegaan is en hoop dat het nu zo blijft. Al zijn er natuurlijk bij iedereen wel wat blijvende littekens.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 10-07-2011, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Zo. Even de zwakkeling geweest en hem kansen gegeven, open doel gespeeld. Hij wil niet. Dus ik heb een oplossing voor zijn zusje gezocht en hem gezegd dat hij niet kan meerijden naar de larp. En nu ben ik, ondanks het moment van zwakte, trots op mezelf.
goed zo en gefeliciteerd!
Oud 10-07-2011, 11:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Geweldig geweldig!
Vrijdag alweer een jaar samen. En het is zo leuk! Het is alleen maar leuker en leuker geworden en nog steeds aan het worden! En om het te vieren gaan we naar de efteling, omg zoveel zin in
Oud 10-07-2011, 12:04
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hmm, tis heerlijk om weer bij hem te zijn <3 heb hem zo gemist
Gisteravond lekker samen uit geweest superlachen want was proud to be fout, en we hebben het gezellig gehad.
Vannacht lekker heul veul geknuffeld en weer bij elkaar zijn en happy en <3<3<3<3
De volgende keer dat ik weg ga is het samen met mij lekker samen naar Ameland, met mijn mam en een kennis van ons.
Whoej <3
En mijn moeder is de liefste, hij heeft een belangrijke toets gehaald, en hierdoor gaat ie volgend jaar weer naar school heeft ze een fiets voor hem gekocht
Die van hem was gammel en kapot en hij gebruikte mijne erg veel maar ik heb mijne na de zomer ook weer veel nodig..
Dus nu kunnen we ook lekker samen fietsen en zo ipv altijd maar met de auto te gaan
Vond het zoooo!!!!!!! lief van mn moeder
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 10-07-2011, 12:51
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Bah, vandaag komt hij, na 2 weken werken in Berlijn te hebben gewerkt, thuis en ik ben zoooo zenuwachtig. Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet. Als ik terugdenk, weet ik niet eens hoe ik de afgelopen 2 weken ben doorgekomen. Ik heb heeeeeeel veel leuke dingen gedaan, maar echt gezellig was ik niet, want het gedoe tussen hem en mij blijft 24 uur per dag in mijn hoofd een rol spelen en ik word daar zo MOE van.
Ik weet totaal niet wat ik kan verwachten. Gaan we elkaar zien? Hoe zal dat dan gaan? Gaan we meteen een serieus gesprek aan of gaan we weer een paar dagen net doen alsof er niks gebeurd is?
Dit duurt al veel en veel te lang en toch kan ik geen beslissing nemen en ben ik bang om hem los te laten. What to do, what to do.... zucht... *dramaqueen*
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 10-07-2011, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Bah, vandaag komt hij, na 2 weken werken in Berlijn te hebben gewerkt, thuis en ik ben zoooo zenuwachtig. Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet. Als ik terugdenk, weet ik niet eens hoe ik de afgelopen 2 weken ben doorgekomen. Ik heb heeeeeeel veel leuke dingen gedaan, maar echt gezellig was ik niet, want het gedoe tussen hem en mij blijft 24 uur per dag in mijn hoofd een rol spelen en ik word daar zo MOE van.
Ik weet totaal niet wat ik kan verwachten. Gaan we elkaar zien? Hoe zal dat dan gaan? Gaan we meteen een serieus gesprek aan of gaan we weer een paar dagen net doen alsof er niks gebeurd is?
Dit duurt al veel en veel te lang en toch kan ik geen beslissing nemen en ben ik bang om hem los te laten. What to do, what to do.... zucht... *dramaqueen*
bij twijfelen, nooit doen tenzij je goede gronden kan vinden om de relatie door te zetten. Wat ik lees, heb je geen enkele goede grond...dus wat let je?
Oud 10-07-2011, 15:04
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
bij twijfelen, nooit doen tenzij je goede gronden kan vinden om de relatie door te zetten. Wat ik lees, heb je geen enkele goede grond...dus wat let je?
6,5 jaar samen zijn, een heel leven samen delen, belachelijk veel van elkaar houden, je thuis voelen bij elkaar, lachen om elkaars grapjes, enz. enz...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 10-07-2011, 15:15
Verwijderd
Bovendien denk ik niet dat er 1 relatie is waarbinnen niet af en toe getwijfeld wordt.
Oud 10-07-2011, 15:27
Verwijderd
Citaat:
6,5 jaar samen zijn, een heel leven samen delen, belachelijk veel van elkaar houden, je thuis voelen bij elkaar, lachen om elkaars grapjes,
6.5 jaar samen zijn, en dan rest van je leven ongelukkig?
leven samen veel meegemaakt hebben en delen, nou..dat heeft iedere relatie en geloof mij maar...dat blijf je toch houden
Veel van elkaar houden => kan ook op allerlei manieren Je kan ook van elkaar houden, maar niet zoveel dat je een relatie met elkaar KAN hebben.
je thuis voelen bij elkaar => Ja, dan kan ook bij vrienden zijn
Lachen om elkaars grapjes => als vrienden doe je dat ook

het zijn keuzes; soms moet je gevoel aan de kant zetten; maar even met verstand redeneren. verliefdheid is maar een stofje...you know
Oud 10-07-2011, 15:29
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
6.5 jaar samen zijn, en dan rest van je leven ongelukkig?
leven samen meegemaakt hebben en delen, nou..dat heeft iedere relatie en geloof mij maar...dat blijf je toch houden
Veel van elkaar houden => kan ook op allerlei manieren Je kan ook van elkaar houden, maar niet zoveel dat je een relatie met elkaar KAN hebben.
je thuis voelen bij elkaar => Ja, dan kan ook bij vrienden zijn
Lachen om elkaars grapjes => als vrienden doe je dat ook

het zijn keuzes; soms moet je gevoel aan de kant zetten; maar even met verstand redeneren
Ben jij een man of vrouw?
Ik merk namelijk dat de meeste mannen op verstand overschakelen, wat ik een sterke eigenschap vind, want naar die eigenschap moet ik bij mezelf.
Zoals jij het beschrijft, klinkt het zo gemakkelijk, maar de realiteit vertelt mij het tegenovergestelde.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 10-07-2011, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ben jij een man of vrouw?
Ik merk namelijk dat de meeste mannen op verstand overschakelen, wat ik een sterke eigenschap vind, want naar die eigenschap moet ik bij mezelf.
Zoals jij het beschrijft, klinkt het zo gemakkelijk, maar de realiteit vertelt mij het tegenovergestelde.
True, is ook lastig. Ik denk jouw probleem eerder ligt, dat je denkt een oude vrijster wordt...want je gaat een nieuw leven tegemoet zonder een man of misschien met een nieuwe man. Eerder angst lijkt mij jouw probleem, dan dat je helder kan nadenken of wat dan ook.
Oud 10-07-2011, 15:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag alweer vier jaar samen vanavond gaan we lekker samen uit eten en nu zijn we druk bezig met dingetjes regelen, zoeken en voorgenieten voor onze vakantie, ook leuk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-07-2011, 15:37
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
True, is ook lastig. Ik denk jouw probleem eerder ligt, dat je denkt een oude vrijster wordt...want je gaat een nieuw leven tegemoet zonder een man of misschien met een nieuwe man. Eerder angst lijkt mij jouw probleem, dan dat je helder kan nadenken of wat dan ook.
Nou, nee hoor, daar ben ik dan weer niet zo bang voor
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 10-07-2011, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Nou, nee hoor, daar ben ik dan weer niet zo bang voor
maar dan snap ik niet dat je twijfel?
Oud 10-07-2011, 17:05
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Vanavond onverwacht naar de griek nomnomnom
Oud 11-07-2011, 13:23
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Eindelijk de grote stap genomen... Gisteren eerst ruzie gemaakt nadat ie 2 weken in Berlijn heeft gezeten, toen ons daarover heen gezet en er een hele gezellige avond van gemaakt. Vanochtend een goed, lang, intens gesprek gehad en samen besloten er een punt achter te zetten. Aan de ene kant voelt het goed, maar jeetje, wat voel ik me verder klote en intens verdrietig...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 11-07-2011, 14:24
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Sterkte Loezzel!

@Daantje: grappig, wij waren gister 3 jaar samen. Gefeliciteerd .

OT: Gisteren elkaar uitgebreid geloofd en geliefkoosd want we hadden drie jaar. Er was hier al een feestje dus verder niet veel bijzonders gedaan. Verder gaat vriendje vandaag weg voor anderhalve week dus hebben we net afscheid genomen. Er is een kansje dat ik in het weekend nog bij hem langs kan, dus dat zou wel fijn zijn. En vanavond beste vriendinnetje weer zien .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 11-07-2011, 14:41
Verwijderd
Mjuh, liefdesverdriet blijft kut. Gisteren wat huilbuien gehad (fijn zo op je verjaardag ^^), maar het gaat allemaal wel. Het ergste heb ik waarschijnlijk al gehad, hoop ik. Zolang ik hem maar niet hoef te zien. Ik hoop dan ook dat hij geen vervoer vindt, niet om gemeen te zijn ofzo, maar gewoon voor mezelf, dat ik hem niet ga tegenkomen.
Oud 11-07-2011, 15:02
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Weekend in het ziekenhuis doorgebracht, hij is continu bij me geweest, en we zijn zelfs 'nep-verloofd' zodat hij tijdens onderzoeken bij me kon zijn (We zijn niet in NL, en alleen directe familie mocht bij me zijn).
Op zulke momenten besef ik toch wel hoeveel we van elkaar houden ondanks alle moeilijkheden die we het afgelopen jaar tegen zijn gekomen.
Oud 11-07-2011, 20:08
Verwijderd
Sterkte Loezzel
En nog gefeliciteerd Mutant!

OT: Gister was heel leuk bij z'n ouders (al laten we dan niks merken, maar dat is logisch), maar vandaag... Laat deze week snel over zijn
Oud 11-07-2011, 20:23
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Sterkte loezzel, en mutant nog gefeliciteerd en complimenten van mij!

Ot: omg.. Dit is zo typisch voor hem, heeft ie een fiets gekregen, op slot gezet.. Kunnen we de sleutels nergens weervinden!
Chaoot is t ook!
Mrja alles nagezocht, geen sleutel, en deels irriteert t me dan ook dat ie zo onvoorzichtig is met zoiets. Mrja, zo issie.
Morgen diploma uitreiking, en vandaag echt een klotegesprek gehad bij de gemeente dus vandaag was beetje bagger.
Toch nog steeds heel dol op hem <3
Oud 13-07-2011, 09:17
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Zucht.
En toen wou meneer met een aantal (te veel) biertjes op stoer doen voor zn nieuwe vrienden en wel ff auto gaan rijden terwijl ie ook nog eens geen rijbewijs heeft.
We hadden allebei te veel gedronken en dat escaleerde best wel.
Zelfs tot op het punt dat ie vroeg: je gaat het nou toch niet uitmaken he?
Ach ja, nu is alles weer goed en lief, hij maakt me gewoon bang met die dingen.
Wil hem niet kwijtraken.
Oud 13-07-2011, 09:45
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Ooooh dat zou ik dus echt niet pikken he, dronken en zonder rijbewijs autorijden. Of bedoel je dat jullie er ruzie over hadden maar dat hij het niet echt heeft gedaan?
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 13-07-2011, 10:24
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Nou, ik denk dat als ik er niet zo over was geflipt (daarnaast is het sowieso mijn auto, dus f*ck hem) dat ie het misschien wel had gedaan.
Die vrienden van hem hadden ook een auto bij zich namelijk en die zijn volgens mij niet zo tegen met drank op rijden als ik (ze zijn nog terug naar huis gereden terwijl de bestuurder 4 bier op had, maar goed dat is dan niet mijn pakkie an).
Het is ook niet zo dat hij niet kan rijden, want hij mag praktisch examen doen, maar alsnog is voor mij met alcohol op rijden gewoon een big NO!
En dat heb ik hem ff goed duidelijk gemaakt, en gewoon letterlijk gezegd dat als ie ooit met zo veel bier op rijd, hij mij kwijt is omdat ik geen zin heb om een van de boom afgeschraapt lijk te gaan identificeren
Dus we hadden er ruzie over omdat hij het volgens mij wel echt wilde doen. (we hadden zin in macdonalds, maar dan nog dat is gewoon geen excuus)
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 13-07-2011, 10:56
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik voel me vandaag zo ongelooflijk kut... Vandaag lijkt alles uitzichtloos
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 13-07-2011, 11:16
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hij is lief. En hij blijft lief zelfs als ik m steeds wakker maak met mijn gehoest, gesnotter en gedraai
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 13-07-2011, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me vandaag zo ongelooflijk kut... Vandaag lijkt alles uitzichtloos
Sterkte Loes, hou die kin omhoog!
Oud 13-07-2011, 12:52
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Een beetje raar. Ik heb een vriendin waarvan ik op dit moment niet weet of ik wel wil dat ze mijn vriendin is. Volgens mij zie ik haar niet meer zo en ik vind haar vooral vervelend...
Oud 13-07-2011, 12:56
Verwijderd
Idd: sterkte Loezzel!

OT: Bah we zijn allebei druk en chago. Maar ik vind dat we het vanavond gewoon weer leuk gaan hebben!
Oud 13-07-2011, 13:51
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Een beetje raar. Ik heb een vriendin waarvan ik op dit moment niet weet of ik wel wil dat ze mijn vriendin is. Volgens mij zie ik haar niet meer zo en ik vind haar vooral vervelend...
Hoe komt dat dan?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 13-07-2011, 15:26
Verwijderd
Nou, iemand kennen en iets mee hebben leuk allemaal, maar heel kort kennen en constant ruzie over van alles. Neh. Ik pas. Daar heb ik totaal geen zin in
Oud 14-07-2011, 09:20
Verwijderd
That's more like it
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.