Oud 08-02-2012, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben superblij met m'n beste vriend. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Ik vond jouw liefde voor je beste vriend heel leuk om te zien, maar ook een beeeeeetje too much overkomen. Maar toen ik dat wilde zeggen bedacht ik me dat mensen dat vast ook van Sophie/Echt/Jantine en mij vinden.

Er van uitgaande dat E. je beste vriend is natuurlijk.
Advertentie
Oud 08-02-2012, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ik vond jouw liefde voor je beste vriend heel leuk om te zien, maar ook een beeeeeetje too much overkomen. Maar toen ik dat wilde zeggen bedacht ik me dat mensen dat vast ook van Sophie/Echt/Jantine en mij vinden.

Er van uitgaande dat E. je beste vriend is natuurlijk.
Fijn zo'n uitgebreide naamzoek (K)
Vriendenliefde is toch de beste meest onvoorwaardelijkste, dus geheel terecht
Oud 08-02-2012, 21:09
Verwijderd
Ik voel me niet zo goed. Morgenavond uit eten met een groep mensen (flink aantal), maar een meisje voor wie ik veel voel (zie topic "wanneer friendzone en wanneer verder?") zal daar ook bij zijn.
Oud 08-02-2012, 22:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf, ik raak zo in de war van mensen die ergens heel enthousiast over zijn van tevoren, en dan op het moment zelf voel je al aan dat er een soort van twijfel is maar dan ontkennen ze dat keihard, en dan naderhand zijn er opeens allerlei dingen enzo. Ik kan daar niet tegen. Als je je ergens vol instort, dan ga je niet met een elastiek aan je voeten! (geen zorgen flyaway dit gaat niet over jou )
Oud 08-02-2012, 23:18
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik voel me verdrietig en bang voor de uitslag die we vrijdag te horen krijgen.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 09-02-2012, 01:20
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ik voel me verdrietig en bang voor de uitslag die we vrijdag te horen krijgen.
Wat is er aan de hand?
__________________
In omnia paratus
Oud 09-02-2012, 01:33
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Er van uitgaande dat E. je beste vriend is natuurlijk.
Erwin is niet mijn beste vriend hoor . Was jij ook op vol gas in je badjas dan? Kan ik me niet eens herinneren .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 09-02-2012, 10:06
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Wat is er aan de hand?


zijn kanker is terug en waars uitgezaaid naar de lymfeklier.. dus ja.. tis kut..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 09-02-2012, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Erwin is niet mijn beste vriend hoor . Was jij ook op vol gas in je badjas dan? Kan ik me niet eens herinneren .
Nee, in Boothill en Tivoli.
Oud 09-02-2012, 12:17
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
een van mn beste vrienden die in ierland woont en graag oefent met les geven geeft mn vriend nu wekelijks een uur nederlands les over skype. heel fijn en lief om stiekem mee te luisteren.

het feit dat hij momenteel werkloos is vreet wel aan me, maar ik moet ook leren niet zo'n controlfreak te zijn....
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 09-02-2012, 12:24
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
zijn kanker is terug en waars uitgezaaid naar de lymfeklier.. dus ja.. tis kut..
Jemig.

Sterkte, 'k hoop het beste voor jullie!
__________________
In omnia paratus
Oud 09-02-2012, 14:20
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Nee, in Boothill en Tivoli.
Oh ja tuurlijk, dat was ook met Erwin.
Wat was daar dan overdreven aan?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 09-02-2012, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Oh ja tuurlijk, dat was ook met Erwin.
Wat was daar dan overdreven aan?
Jullie leken wel verliefd joh. All over the place qua adoratie.
Oud 09-02-2012, 15:17
Verwijderd
Hij stuurt allemaal lieve dingen.
Ik heb gezegd dat hij er maar mee moet stoppen, omdat ik bij nader bestuderen misschien wel een vervelend, afhankelijk, zeurderig, bezitterig, manisch wrak kan blijken te zijn.
Hij zegt: "We merken het wel, maar ik geloof er niks van!"


Laatst gewijzigd op 09-02-2012 om 15:40.
Oud 09-02-2012, 20:41
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Jemig.

Sterkte, 'k hoop het beste voor jullie!
dank je wel das lief

edit: hij wil nu zelfs naar een kleiner dorp in de buurt uitwijken voor huisjes.. hij zei wel we kijken rustig, maar ondertussen...
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage

Laatst gewijzigd op 09-02-2012 om 20:48.
Oud 09-02-2012, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Hij stuurt allemaal lieve dingen.
Ik heb gezegd dat hij er maar mee moet stoppen, omdat ik bij nader bestuderen misschien wel een vervelend, afhankelijk, zeurderig, bezitterig, manisch wrak kan blijken te zijn.
Hij zegt: "We merken het wel, maar ik geloof er niks van!"

Dit doet me hieraan denken:



Maar dat terzijde
Oud 09-02-2012, 23:21
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Jullie leken wel verliefd joh. All over the place qua adoratie.
Gewoon veel lachen en veel high fiven
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 09-02-2012, 23:45
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
pfff ik zit helemaaal niet lekker in mijn vel en daar baal ik van, het duurt te lang
Oud 10-02-2012, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Dit doet me hieraan denken:

[filmpje]

Maar dat terzijde
Hahaha <3
Oud 10-02-2012, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Gewoon veel lachen en veel high fiven
Ik zeg vertel toch alleen wat ik zie en hoe het op me overkomt? Doe toch niet ltijd zo verongelijkt met je .
Oud 10-02-2012, 01:33
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik doe niet verongelijkt, ik snap de sprong niet. Als ik verongelijkt doe roloog ik!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 10-02-2012, 09:23
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Vandaag zijn we alweer 5 jaar samen
Oud 10-02-2012, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Ik doe niet verongelijkt, ik snap de sprong niet. Als ik verongelijkt doe roloog ik!
Aangevallen dan. Maar ok ok, zand erover!
Oud 10-02-2012, 11:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Man, wat mis ik L soms nog vreselijk! En ik snap sowieso niet zo goed wat ik nou allemaal voor raars doe in vriendschappen. Misschien beeld ik het me gewoon in. Anyway, over 6 nachtjes zie ik mijn vriendje weer!
Oud 10-02-2012, 13:26
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Vandaag zijn we alweer 5 jaar samen
Gefeliciteerd
__________________
In omnia paratus
Oud 10-02-2012, 15:17
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Vandaag zijn we alweer 5 jaar samen
Gefeliciteerd, goed bezig!
Oud 10-02-2012, 15:22
T.M.
T.M. is offline
Bedankt voor de steunberichtjes....

Waarom heb ik het idee dat het niet klopt.... Zelfs rationeel gezien vind ik het zelf oneerlijk en onrechtvaardig. Of we hier wat aan konden doen....
Ik snap het soms niet, ik begrijp het soms niet....
Het enige voordeel wat het nu geeft, is rust, onafhankelijk en focus.
Kortom: een normaal proces, de ene keer mis ik haar heel erg, dan ben ik weer boos of teleurgesteld en dan voel ik mij goed en vrij!
Oud 10-02-2012, 16:02
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Vandaag zijn we alweer 5 jaar samen
Zo dat is een aardige tijd! Gefeliciteerd.
Oud 10-02-2012, 19:36
Verwijderd
Hihi ik word heel erg gemist geloof ik.
Oud 10-02-2012, 22:16
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Maandag komt ze terug uit Suriname, ben enorm blij dat het niet zo lang meer duurt, maar 't duurt nog steeds.
__________________
In omnia paratus
Oud 11-02-2012, 00:51
Verwijderd
Ze is de liefste.
Oud 11-02-2012, 00:56
Verwijderd
Ik heb echt een heel intensieve stageweek gehad, eerste week gaat niet helemaal als gepland. Het is erg fijn om te merken dat hij, ondanks dat hij zich er geen beeld bij kan vormen en het helemaal niet zijn interesse/vak/whatever is hij heel erg geïnteresseerd is en graag wil weten waar ik mee bezig ben en wat er zo'n indruk maakt. Hij is niet altijd even handig, net als dat ik dat niet ben, maar het gaat wel goed en dat is heel erg fijn om te merken, vooral omdat ik nu met zo'n intensieve stage zit (die nog negen weken x 32 uur gaat duren....).

En! Vandaag zijn wij 275 dagen samen
Oud 11-02-2012, 01:11
Verwijderd
Huh, zo kort pas!?
Oud 11-02-2012, 10:51
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik hoor soms dagen niks van hem. We lijken echt totaal andere dingen te willen/verwachten en daar word ik helemaal niet gelukkig van, dus daar ga ik het maar eens met hem over hebben. Op deze manier gaat het echt niet werken.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 11-02-2012, 12:44
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik droom steeds over (baby's hebben met) mijn ex, en ik word er nu echt wel goed zat van...
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 11-02-2012, 14:04
Verwijderd
Ik bedoel 975 dagen inmiddels dus 976 dagen! Vandaag hebben we ouderwets tot half twee in bed gelegen en dat was fijn!
Oud 12-02-2012, 01:20
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Citaat:
Ik droom steeds over (baby's hebben met) mijn ex, en ik word er nu echt wel goed zat van...
ken het gevoel... alleen dan niet het krijgen van baby's maar meer het hele tijd samen en gelukkig zijn.

Gelukkig heb ik er nu al 3 weken ofzo geen last meer van dus met mij gaat het echt prima als vrijgezel
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Oud 12-02-2012, 01:35
Verwijderd
Citaat:
ken het gevoel... alleen dan niet het krijgen van baby's maar meer het hele tijd samen en gelukkig zijn.

Gelukkig heb ik er nu al 3 weken ofzo geen last meer van dus met mij gaat het echt prima als vrijgezel
Behalve dat Neko als het goed is al heel lang een nieuwe vriend heeft

Ik droom ook nog wel heel af en toe over mijn ex! (Of zelfs over jongens op wie ik 10 jaar geleden verliefd was ). Maar gelukkig nooit dat ik er zwanger van ben

Ik vind mijn vriendje superlief trouwens <3 En mijn vrienden leuk!! En mijn moeder ook. En vader. Heb ik even geluk.
Oud 12-02-2012, 02:08
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
*zelfde verhaal als vorige keer insert*

Buh.
__________________
In omnia paratus
Oud 12-02-2012, 10:07
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
ken het gevoel... alleen dan niet het krijgen van baby's maar meer het hele tijd samen en gelukkig zijn.

Gelukkig heb ik er nu al 3 weken ofzo geen last meer van dus met mij gaat het echt prima als vrijgezel
Wat Freyja zegt, ik heb al ruim twee jaar een nieuwe relatie dus het is niet meer dat het nog 'vers' is of zo.


Citaat:
Ik droom ook nog wel heel af en toe over mijn ex! (Of zelfs over jongens op wie ik 10 jaar geleden verliefd was ). Maar gelukkig nooit dat ik er zwanger van ben
Ik droom wel vaker over mijn ex, maar dit was toch wel een stap te ver. Ik was ook niet alleen zwanger, maar had echt een baby van hem. En zelfs in mijn droom waren we al uit elkaar, en mijn moeder had de baby weggegeven omdat ze vond dat ik te jong was om een kind op te voeden. En er was ruzie en gedoe met de ex en ik werd er helemaal vreemd uit wakker.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 12-02-2012, 16:15
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Citaat:
Wat Freyja zegt, ik heb al ruim twee jaar een nieuwe relatie dus het is niet meer dat het nog 'vers' is of zo.




Ik droom wel vaker over mijn ex, maar dit was toch wel een stap te ver. Ik was ook niet alleen zwanger, maar had echt een baby van hem. En zelfs in mijn droom waren we al uit elkaar, en mijn moeder had de baby weggegeven omdat ze vond dat ik te jong was om een kind op te voeden. En er was ruzie en gedoe met de ex en ik werd er helemaal vreemd uit wakker.

Aah dat wist ik niet sorry
Het is in beide gevallen vreemd, maar bij jou is het denk nog wel stuk vreemder als je al 2 jaar relatie hebt


Ik ben nog steeds verliefd op giga leuk meisje maar ze doet nog steeds beetje moeilijk als het over afspreken gaat. Ze zegt binnenkort maar moet ik haar dan met rust laten totdat ze er zelf mee komt? (dat doe ik nu) of moet ik haar soms nog herinneren? Ik denk dat laatste beetje vervelend overkomt maar mss denkt ze nu wel dat ik haar geen aandacht geef enzo... I dunno
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Oud 12-02-2012, 17:35
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Vandaag weer een beetje stom gesprek, maar wel goed dat we het erover gehad hebben. Sowieso af en toe drama laatste tijd, maar dat gaat veranderen. Veel samen geweest en dat was echt suuuper fijn en gezellig en lief en sexy. Hij is net weg en ik mis hem alweer Ik hou zooo veel van hem!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 13-02-2012, 00:39
Verwijderd
Hmmm. Ik word steeds benieuwder waar dit heen gaat. Vandaag bij hem langs gegaan. Hij was heel ongeduldig, omdat hij me graag wilde zien en vasthouden en tegen zich aan hebben, whatsappte hij.

Het was ook superfijn. Inclusief slowmotion naar elkaar toe ren momentje bij de bushalte.
Samen gegeten, mooie film gekeken, lekker tegen elkaar aan. Veel knuffelen, zoenen, hij die me ineens vastpakt en heel verliefderig aankijkt.

En toch weer de bus naar huis gepakt omdat hij begon over me naar de bushalte brengen. Hij zegt dat hij het juist heel rustig aan wil doen, omdat hij denkt dat hij me echt leuk vindt. Ik vind het wel fijn, je hoeft ook niet meteen onzettend te gaan seksen op de 4e date, maar hahahaha ik ben er gewoon een beetje van in de war.

Maar godsamme, wat is hij sexy in zijn cappuchonvest en met z'n donkere krullen en blauwe ogen. Pfff.
Oud 13-02-2012, 01:13
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Fijn dat ie me altijd steunt, zelfs als ik soms keuzes maak die miss niet handig zijn..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 13-02-2012, 19:13
Catch
Catch is offline
Alles was vet goed en nu ben ik even vet onzeker bluh en dat is wel goed want zo blijf ik er een beetje bij maar aaah.

Edit: alles natuurlijk dik in orde ;x

Laatst gewijzigd op 13-02-2012 om 19:32.
Oud 13-02-2012, 21:16
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ze is terug en fantastische dag gehad.
__________________
In omnia paratus
Oud 13-02-2012, 21:37
Verwijderd
^Nice!

Hier gaat het goed en samen kijken we uit naar carnaval in Limburg Ik ben er echt heel heel heel erg blij mee dat hij ook carnaval viert en ermee op is gegroeid en begrijpt waar het over gaat en dat we er samen naar toe kunnen leven. Nu woon ik in het oosten en mis ik dat alleen nog maar meer. <3
Oud 13-02-2012, 22:22
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
We hebben morgen afgesproken en ik zit er heel erg mee dat het contact tussen ons zo vluchtig kan zijn, dus ik wil eigenlijk gewoon met hem praten over 'Wat is dit, waar gaan we heen, waar staan we?' en dergelijke clichés. Maar we gaan samen koken en 's avonds naar de film en hij moet 's avonds de laatste trein hebben of bij mij blijven slapen. Ik heb geen idee wanneer ik het onderwerp het beste kan aansnijden. Iemand tips?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 13-02-2012, 22:27
Verwijderd
Tijdens het koken en eten? Ik bedoel, dat is handig want je kunt mocht het een lang gesprek worden, kun je alsnog bedenken om niet naar de film te gaan en kan hij evengoed de trein halen.
Oud 13-02-2012, 22:34
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Wat SA zegt, plus dat je tijdens het koken ook nog iets aan het doen bent en de "en nu gaan we een serieus gesprek voeren *ernstig kijk*" ondertoon wat kan vermijden. Maar misschien is dat meer iets wat ik prettig vind, omdat ik zelf heel slecht ben in dat soort situaties.
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.