Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2002, 20:00
Feestbeest nummer 1
Avatar van Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Probeer jij er zelfs op het strand trendy uit te zien? Of heb je zoiets van, handdoek, zwembroek/bikini/badpak...als de edele delen maar bedekt zijn? Ik hou er wel van om op het strand toch een beetje leuk over te komen, het is toch een beetje een plek van zien en gezien worden, toch?!
__________________
Please...refrain from the taking of flash photography, as the lesbians may attack you!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2002, 20:03
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
ehm ik weet zo niet eens hoe m'n zwembroek d'r uit ziet, oftewel het boeit me geen fuk
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:06
Verwijderd
ik doe niet aan strand, simpel
toen we op vakantie in frankrijk waren, bij de oceaan, had ik niet eens zwemkleding bij me.. ik vind het niet leuk om op die manier met mn lichaam te showen (en showen doe je op het strand sowieso wel) en bovendien vind ik muziek luisteren, kletsen met vrienden of lezen op het strand veel boeiender dan zwemmen en bruin worden.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:12
feline
feline is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
ik doe niet aan strand, simpel
toen we op vakantie in frankrijk waren, bij de oceaan, had ik niet eens zwemkleding bij me.. ik vind het niet leuk om op die manier met mn lichaam te showen (en showen doe je op het strand sowieso wel) en bovendien vind ik muziek luisteren, kletsen met vrienden of lezen op het strand veel boeiender dan zwemmen en bruin worden.
't kan natuurlijk dat je niet van zonnen en bruin worden houdt, maar is het niet gewoon veel te warm om daar met je kleding te zitten?

Ik doe precies evenveel op t strand als bijvoorbeeld in de stad aan mn uiterlijk. Ik koop een bikini die ik leuk vind, een strandtas die ik leuk vind, een zonnebril die ik leuk vind, klaar. Maar ik ga niet overdreven trendy proberen te doen ofzo, maar dat ben ik normaal ook niet.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:25
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
(en showen doe je op het strand sowieso wel)
Hmm neej, denk ik niet.. als ik in bikini op het strand loop voel ik me niet al te prettig, laat staan dat ik ga lopen showen, maarja ik wil dan toch wel graag een beetje een kleurtje krijgen



ik zorg er wel voor dat ik een leuke bikini heb, maar verder ga ik er geen moeite voor doen..
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:27
yvonnaah
Avatar van yvonnaah
yvonnaah is offline
neem meestal een handdoek en een bikini en een hoedje mee en da vink wel goed zoo
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:28
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Nou.. een leuke bikini is nooit weg Een tas doet me ook nix... maar een handdoek boeit me echt weinig..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:40
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik kom eigenlijk nooit op het strand, is zo ver weg
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:47
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Ik was mn zwemspullen vergeten deze zomer, gewoon in mn onderbroek gezwommen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:52
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Een leuke bikini vind ik wel belangrijk, maar ren niet steeds naar de winkel voor de laatste mode. Tas enzo boeit me verder weinig...zolang de bikini maar ok is.
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 21:00
Feestbeest nummer 1
Avatar van Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Citaat:
eztah schreef:
Ik was mn zwemspullen vergeten deze zomer, gewoon in mn onderbroek gezwommen.
__________________
Please...refrain from the taking of flash photography, as the lesbians may attack you!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 21:09
Verwijderd
gewoon een sportbroek annex zwembroek.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 21:10
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik geef er niet zo veel om hoe ik er uit zie op 't strand. Ik trek wel altijd een leuke bikini aan maar verder geef ik er niet zo veel om. Met al die wind blijft een hip kapsel ofzo toch niet zitten en als je gaat zwemmen met make-up is dat ook niet echt handig vind ik.

Handdoek en tas maken me ook niks uit, meestal neem ik gewoon een rugzak mee omdat ik geen zin heb om alles in een klein tasje te proppen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 21:27
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
eztah schreef:
Ik was mn zwemspullen vergeten deze zomer, gewoon in mn onderbroek gezwommen.
heb ik vorig jaar ook gedaan, dit jaar was ik na 1 dag al mijn bikini (een gewoon zwart driehoekjesgeval) kwijt dus heb ik de rest van mijn vakantie in een wedstrijdzwempak gezwommen.

Maar nee maakt me niet veel uit.
In zwembad-zwempak
in nederland/met bepaalde vrienden/kennisen:bikini
in het buitenland/met speciale vrienden/met alleen ouders: topless

meestal moet ik verschrikkelijk moeite doen om een passende bikini te vinden (mevrouw heeft een beetje kleine assmaat) dus ben allang blij als ik er een gevonden heb. meestal gewoon effen, ik hou niet erg van tijgerprints ofzo
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:07
Verwijderd
'k draag gewoon lichtblauwe bikini...en soms een klein roze broekje met touwjes onder lichtblauwe bh van andere bikini... maar dies zoo klein... komt nog onder de botten van me heupen die touwjes... jah is ech klein.. maar 'k draag gewoon wat ik leuk vind en/of me vriend leuk vind...jah 'k woon aan strand dus daar ben ik heel vaak... moet 'k wel goeie zwemkleren hebben he maar showe met me lichaam hoef nie hoor... die gare vakantiegangers hier zijn meestal alleen maar players...

Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 22:10.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:10
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Mjah m'n bikini moet er wel een beetje mooi uitzien, geen tijgerprint ofzow. Ik heb een een effe olijfgroene die is wel mooi, verder een zonnebril oid heb ik nooit mee die raak ik toch kwijt, meestal een petje of iets in die trant. Wel altijd zo'n parreo ding mee, voor om ergens iets te kopen, om m'n kop te bindne, of van strand naar huis een creatief jurkje er van te knopen
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:20
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
ik doe niet aan strand, simpel
toen we op vakantie in frankrijk waren, bij de oceaan, had ik niet eens zwemkleding bij me.. ik vind het niet leuk om op die manier met mn lichaam te showen (en showen doe je op het strand sowieso wel) en bovendien vind ik muziek luisteren, kletsen met vrienden of lezen op het strand veel boeiender dan zwemmen en bruin worden.
Vind je dat niet super warm dan? Als het 30 graden is loop ik op vakantie gewoon de hele dag in zwembroek, tenzij je echt boodschappen gaat doen ofzo, dan trek ik wel even een shirt aan. Dat heeft niks met showen te maken (bierbuikje ) maar het is gewoon praktisch.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:38
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik heb een hekel aan het strand,als in de zin van volgestouwd met ijs etende mensen en gillende kinderen en elkaar aflebberende stelletjes...
Ik heb een bikini ofzo...maar ik zwem toch nooit.

Vorige vakantie in brazilië toen we door het oerwoud liepen op zoek naar watervallen sprong ik gewoon in mn ondergoed het water in..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-08-2002, 22:45
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Op het strand maak ik me d'r niet echt druk om hoe ik eruit zie. Wel zorg ik dat ik iig iets van wax in mijn haar heb zitten, zodat het iig nog enigzins overeind staat nadat het opgedroogd is .
En ik koop geregeld een nieuwe zwembroek, vooral op vakantie enzo heb je dat ding erg veel aan, dus dat is z'n geld ook wel driedubbel waard....
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:48
Verwijderd
Citaat:
UnUsual schreef:


Hmm neej, denk ik niet.. als ik in bikini op het strand loop voel ik me niet al te prettig, laat staan dat ik ga lopen showen, maarja ik wil dan toch wel graag een beetje een kleurtje krijgen



ik zorg er wel voor dat ik een leuke bikini heb, maar verder ga ik er geen moeite voor doen..
Ik voel me ook nooit zo prettig in een bikini op het strand.. maar toch ga ik er wel liggen..

Ik heb een bikini die ik leuk vind, en dat is het.. strandtas en handdoek en weet ik het wat voor verdere dingetjes boeien me niet..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 23:23
heldin
heldin is offline
ik ga niet naar het strand om met mezelf te gaan lopen pronken of zoiets. ik heb wel gewoon een leuke bikini, ga natuurlijk niet een kopen die ik lelijk vind
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 23:29
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik heb een hekel aan het strand,als in de zin van volgestouwd met ijs etende mensen en gillende kinderen en elkaar aflebberende stelletjes...
Ik heb een bikini ofzo...maar ik zwem toch nooit.

Vorige vakantie in brazilië toen we door het oerwoud liepen op zoek naar watervallen sprong ik gewoon in mn ondergoed het water in..
heej maartje heb jij fotoalbums
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 01:09
Verwijderd
Fuck strandmode...ik loop altijd gewoon in korte broek en polo, en voor zwemmen een gare oude short...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 06:45
Verwijderd
ik heb gewoon een bikini aan die ik leuk vind, en verder een of ander strandjurkje. Ik ga niet een hele outfit samenstellen voor het strand ofzo. Ik trek gewoon wat makkelijks aan, en een leuke bikini...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 08:16
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
gewoon een bikini waarin ik me nog enigszins lekker voel (dus nietr 1x springen en dan ligt je broekje af) Verder als ik naar de camping loop (=50 meter) gewoon met een handdoek. en verder heb ik een zonnebril
en soms ook gewoon in ondergoed mocht ik alles vergeten hebben. ik moet natuurlijk wel zwemmen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2002, 11:48
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
bwa, 'k heb rond kerstmis (solden ) een nieuwe bikini gekocht... normaal haat ik het om die dingen te passen, dan voel ik mij zo dik, maar bij die da'k nu heb voel'k me niet zo dik hoor! Tvalt nog mee! Zo kaki groen met het bovenste als een bh en het onderste is een shortje... Meestal heb'k die mee + een handoek en zonnecréme meer heb'k nie nodig !
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 14:36
shanli
shanli is offline
Het boeit me niet of mijn badpak(yep,ik draag een badpak )in of uit is,ik zit zelden aan 't strand.
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 15:02
Verwijderd
Citaat:
feline schreef:


't kan natuurlijk dat je niet van zonnen en bruin worden houdt, maar is het niet gewoon veel te warm om daar met je kleding te zitten?
ja, maar ik kom haast nooit op het strand, en als ik er al ben dan is het meestal s'avonds (rond zes/zeven uur dan).. en dan is het juist koud in je bikini

en als ik al op het strand ben als het erg heet is dan loop ik gewoon in een rokje en een spagettibandjestruitje.. wat bijna even veel stof heeft als een badpak (in mijn hoofd dan )
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 15:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
hmmm... nee. Ik heb een leuke bikini, en that's it! Nou ja, ik heb wel een Snoopy handdoek!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 16:11
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
ik pak meestal wel een fel gekleurd shirt uit de kast als ik naar t strand ga..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 17:21
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
neuh, ik ga daar echt niet heen om te showen hoor
gewoon bikini, handoek + zonnebrand mee.
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 18:10
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik zoek wel altijd een leuke bikini uit, maar verder boeit het met niet echt wat voor tas of handdoek ik heb. En naar het strand toe draag ik gewoon een topje en een omslag rokje ofzo, of gewoon mn bikinitopje met een korte broek. Zoiets, ik ga daar echt niet lopen, van: kijk eens hoe mooi/hip/whatever ik eruitzie
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 21:16
Verwijderd
Haha, I don't care..
Ik loop gewoon in een zwemonderbroekje (lichtblauw) rond en in een gewone bh die is omgedoopt tot zeebh (donkerblauw)..Mede omdat bh-bovenstukjes mij nooit lekker zitten..

Boeiuuh. Je bent of in de zee, of je ligt op je strandmat. Waarom zou je er dan modieus bij moeten lopen? Als ik langs het water ga lopen doe ik gewoon een soort van hotpant aan. Je kan het jezelf moeilijk maken of niet hé!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het is alsof ik niet leef!
Dreamer1234
21 15-11-2016 08:32
De Kantine Weerwolfspel # 50
Fantôme
500 20-08-2008 20:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Lifestyle Lange haren bij mannen...
MM2
140 20-01-2004 22:02
Lifestyle Mc Fashion
coecie
28 26-06-2003 19:51
Liefde & Relatie Is Romance bleeding?
Soulflame
14 12-03-2002 18:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.