Oud 17-07-2012, 17:28
ikke4714
ikke4714 is offline
hoi
ik ben 13 jaar en zit in de eerste
ik wil graag ff weten wat jongens knap vinden aan meisjes
ik heb bijv. een vriend die alleen maar naar haar gezicht kijkt
maar ik heb ook een vriend die alleen maar naar de billen en borsten kijkt
wat vind een jongen knap aan een meisje ( graag gedetalieerd)
bijv. haar lengte en haar kleur of kleren of kleur ogen enzzzzz

xxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2012, 18:04
Verwijderd
Borsten en billen zijn mooi maar daar moet je je echt niet druk om maken als je die wel/niet hebt. Brunette of blonde, bruine of blauwe ogen - wat dan ook, het belangrijkste voor velen is dat je een verzorgd lichaam (vooral gezichthuid, haar en tanden)... Persoonlijk ben ik dan nog fan van redelijk lang haar tot net onder de schouder.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 18:24
SSD-swag
SSD-swag is offline
Mooie benen, leuk gezicht, billen en de schoenen. Borsten leuk meegenomen .
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 19:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
---> L&R
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 20:12
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
blondje mooie benen, leuke lach, en een mooi paar borsten mag altijd wel ( liefst C ) maar hoeft niet perseeeee zolang ze maar lekker der eigen is en blond
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 22:55
liefdesvraag
liefdesvraag is offline
Het liefst een leuk en lief uiterlijk. Hoe tsja daar heb ik geen voorkeur op en ze moet der gedrag netjes zijn! Niet te veel drank en zeker niet roken...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 08:26
Joeyyvdlee
Joeyyvdlee is offline
Gewoon er verzorgd uitzien is al heel wat. (:
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 09:07
Athene
Avatar van Athene
Athene is offline
Citaat:
blondje mooie benen, leuke lach, en een mooi paar borsten mag altijd wel ( liefst C ) maar hoeft niet perseeeee zolang ze maar lekker der eigen is en blond
gokje, je valt op blond?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 09:41
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Mooie borsten en billen is fijn, maar de persoonlijkheid is belangrijker. Even belangrijk is dat het meisje zichzelf goed verzorgt. Haarkleur, lengte van het haar en oogkleur kunnen mij niet zoveel schelen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 11:55
Verwijderd
Ass. Kleur ogen/haar etc laat me compleet koud.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 20:44
Associated
Avatar van Associated
Associated is offline
Citaat:
Ass. Kleur ogen/haar etc laat me compleet koud.
Helemaal gelijk. Dikke billen zijn altijd mooi, het liefst in een strakke jeans zodat je d'r kont nog mooier kan zien. ahh strakke jeans en strakke billen.....
__________________
Iemand die nog nooit een fout heeft gemaakt, heeft nog nooit iets nieuws geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 22:29
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Ik kijk meer naar het innerlijke
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 08:14
UndercoverG
Avatar van UndercoverG
UndercoverG is offline
blond, bruin of zwart haar mooie beetje strakke borsten (C) zachte kont waar je lekker in kan knijpen ze moet rond de 1,75 zijn en geen bitch en niet roken
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 19:22
Verwijderd
Het innerlijke is fantastisch om leuk te vinden, maar het oog wil ook wat. Ik denk dat smaken sterk verschillen, zoals je ongetwijfeld al uit het topic haalt. Ik denk dat, wat je ook doet, je het nooit extreem moet doen. Zorg goed voor je lichaam (niet te dik, niet te dun), slaap genoeg, eet en drink gezond en plamuur jezelf niet onder met make-up. Kleed jezelf fatsoenlijk, want te bloot is het teken van 'one night stand' (kan ook een doel zijn natuurlijk, maar nu nog niet denk ik zo) maar wees ook niet bang om je sterke punten te benadrukken.
Ik val zelf vooral op meisjes die naturel sowieso al knap zijn, waar make-up echt een aanvulling is in plaats van een must. Haarkleur en kleur ogen maakt mij niet gek veel uit, het kan allemaal aantrekkelijk zijn. Ik kan natuurlijk cupmaat en dergelijke noemen, maar daar heb je waarschijnlijk weinig aan Veel 'modellen' en dergelijke zijn behoorlijk 'overdreven' en laten me dus koud. Op een goede dag zie ik meer leuke meisjes op straat dan op TV
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 20:46
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Dat verschilt per jongen.

Voor mij is innerlijk minimaal zo belangrijk als uiterlijk, maar als ik iets moet zeggen over het uiterlijk dan val ik op meisjes die er zo natuurlijk mogelijk uit zien, dus weinig of geen make-up, geen siliconenborsten of -billen, geen blonde haarverf. Niet te dik, maar ook niet te mager. En een blank of mediterraan of gemengd uiterlijk, want ik val niet op Afrikaanse en Aziatische vrouwen. Qua haarkleur of oogkleur heb ik niet echt een voorkeur.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 23:48
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Hoe ze poepen
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Hoe ze poepen
Meisjes poepen niet
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 16:39
liefdesvraag
liefdesvraag is offline
Citaat:
Meisjes poepen niet
nee nee nee alelen echte Dames niet...

Verder roken vind ik de grootste afknapper!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-07-2012, 02:07
Gambokkur
Gambokkur is offline
Lang haar. er is niets makkelijkers voor een vrouw om er 30% knapper uit te zien dan gewoon haar haar te laten groeien minstens tot schouders
__________________
Lees dit 1 7 : De ver3tige bran2rman en Kris10, hem zeer ge9, verw8ten niet dat zijn verkr8er g1 z11moord pleegde, maar zijn suc6 4de.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 08:36
UndercoverG
Avatar van UndercoverG
UndercoverG is offline
Citaat:
plamuur jezelf niet onder met make-up.
ik heb een meisje op mijn school en die doet dit /|\ dus elke dag en ze ziet er elke dag dus ook uit als een zombie.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 09:15
Verwijderd
Citaat:
ik heb een meisje op mijn school en die doet dit /|\ dus elke dag en ze ziet er elke dag dus ook uit als een zombie.
Om maar niet te spreken van het achtste uur als de make-up inmiddels gortdroog is en begint open te barsten zodat je op haar tafeltje allemaal brokkeltjes nepschoonheid ziet
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 10:08
UndercoverG
Avatar van UndercoverG
UndercoverG is offline
Citaat:
Om maar niet te spreken van het achtste uur als de make-up inmiddels gortdroog is en begint open te barsten zodat je op haar tafeltje allemaal brokkeltjes nepschoonheid ziet
haha nee ik zie haar meestal alleen in de pauzes want ik ziet niet bij haar in de klas (gelukkig)
Met citaat reageren
Oud 10-08-2012, 18:03
konijntje95
konijntje95 is offline
de combinatie van alles oftewel goed figuur, mooi koppie, mooie borsten, mooie billen, lange benen.

maar maak je niet druk met je 13 jaar, voorlopig ben je nog niet uitgegroeid.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2012, 18:15
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Lang haar. er is niets makkelijkers voor een vrouw om er 30% knapper uit te zien dan gewoon haar haar te laten groeien minstens tot schouders
Hier ben ik het dan ook wel weer mee eens
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 17:57
Omar207
Omar207 is offline
Hmmm....eens ff denken

Of een meisje nou zwart, bruin, blond of rood haar heeft......het maakt me geen bal uit. Het liefst niet te kort haar. Tot aan haar nek kan nog. Maar lang haar is altijd mooi meegenomen. Verder vind ik het mooi als een meisje volle lippen heeft, ik val veel minder op meisjes die dunne lippen hebben. Maargoed als jij dunne lippen hebt kun je er ook niet veel aan doen hea. Meisjes moeten ook niet te dun zijn, ik bedoel, kom op, het ziet er ook een stuk gezonder uit als een meisje wat vlees aan de botten heeft. Billen en borsten zijn ook altijd mooi meegenomen als ze die hebben - qua groote maakt het me niet veel uit, als je maar kunt zien dat er wat aan zit Ik vind het ook heel zonde als ik een meisje zie roken, echt een afknapper, hoe mooi ze er ook uitziet. Verder is 'natuurlijk' beter dan een clown lopen uithangen, met lagen make-up op. Maar een beetje kan natuurlijk geen kwaad. Kleur ogen maakt me ook niet veel uit, maar ik moet zeggen dat donkerblauwe ogen er zooooo mooi uitzien.

Dat was het denk ik wel zo'n beetje!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2012, 19:14
RienoBieno
Avatar van RienoBieno
RienoBieno is offline
Leuk, lief. Leuke kledingstijl, Maar het belangrijkste is natuurlijk haar karakter. Ik wil een meisje waar ik goed mee kan praten, dat we het zelfde denken en doen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 19:16
Verwijderd
Mooie grote ogen, klein neusje, schorre stem, en gewoon verzorgd eruit zien.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 20:16
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Bruin haar blauwe ogen leuke lach geen overdaad aan mascara de rest is bijzaak bruin haar hoeft niet per se maar ik vind dat de mooiste kleur van alle haarkleuren.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 04:24
Verwijderd
m eerlijk te zijn het lekkere kontje.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 09:23
Jordyqwerty
Jordyqwerty is offline
innerlijk
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 13:11
Dirk195
Dirk195 is offline
Vaak zeggen jongens dat ze zo graag van blond, grote tieten en dikke kont houden maar daar ben ik het eigenlijk niet mee eens.
Ik hou liever van een meisje dat niet helemaal perfect is, ik weet niet op de een of andere manier vind ik iets wat soms als minder mooi word gezien juíst mooi. Als je echt van iemand houd en leuk vind, dan kan je van de "tekortkomingen" en "minder leuke dingen" houden. En die pino die hier een paar keer word beschreven zal waarschijnlijk ook een veel hogere pet van zichzelf op hebben, en jou ook flink wat concurentie opleveren.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 16:58
Femina
Femina is offline
haha Dirk jij bent mijn droomjongen!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 17:08
DutchSpaceSnake
DutchSpaceSnake is offline
Ik vind langere meiden met dikke tetten , dikke ass leuk
__________________
Hallo , #TEAMPOTVIS
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 22:43
Verwijderd
Mooi meisje. Niet te dik niet te dun. Blauw of bruine ogen. Blond of donkerblond en mooie lippen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 20:00
Omar207
Omar207 is offline
Citaat:
Vaak zeggen jongens dat ze zo graag van blond, grote tieten en dikke kont houden maar daar ben ik het eigenlijk niet mee eens.
Ik hou liever van een meisje dat niet helemaal perfect is, ik weet niet op de een of andere manier vind ik iets wat soms als minder mooi word gezien juíst mooi. Als je echt van iemand houd en leuk vind, dan kan je van de "tekortkomingen" en "minder leuke dingen" houden. En die pino die hier een paar keer word beschreven zal waarschijnlijk ook een veel hogere pet van zichzelf op hebben, en jou ook flink wat concurentie opleveren.
Om eerlijk te zijn ben ik het totaal met je eens - ongeacht wat ik daarboven heb geschreven.

Post: 'Liked'
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Vaak zeggen jongens dat ze zo graag van blond, grote tieten en dikke kont houden maar daar ben ik het eigenlijk niet mee eens.
Ik hou liever van een meisje dat niet helemaal perfect is, ik weet niet op de een of andere manier vind ik iets wat soms als minder mooi word gezien juíst mooi. Als je echt van iemand houd en leuk vind, dan kan je van de "tekortkomingen" en "minder leuke dingen" houden.
Gatverdamme man. Dat citeer je vast letterlijk uit een of andere slechte film. Werkt wel degelijk op goedgelovige jonge meisjes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-08-2012, 12:55
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gatverdamme man. Dat citeer je vast letterlijk uit een of andere slechte film. Werkt wel degelijk op goedgelovige jonge meisjes
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 12:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ook wel een beetje dubieus..

Schat, wat vind je het mooist aan me?
-Je tekortkomingen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 18:04
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Gatverdamme man. Dat citeer je vast letterlijk uit een of andere slechte film. Werkt wel degelijk op goedgelovige jonge meisjes
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 00:14
crazycamel070
crazycamel070 is offline
wij kijken van beneden naar boven. Als beneden tegenvalt kijken we niet verder, is alles echter op zijn plaats gaan we kijken wat er te bieden valt.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 10:50
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
wij kijken van beneden naar boven. Als beneden tegenvalt kijken we niet verder, is alles echter op zijn plaats gaan we kijken wat er te bieden valt.
Wij? Jij zul je bedoelen

Ik kijk iig eerst naar het gezicht, want wat moet je nou met een mooi lichaam met een mislukt hoofd erop? (puur lettend op uiterlijk, innerlijk is weer een ander verhaal natuurlijk)
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 19:07
Verwijderd
Ieder meisje heeft eigenlijk wel iets anders. Ik hou er sowieso van als ze een beetje speels is en een beetje gek/maf en dat ook uitstraalt. En ik heb wel iets met blond ja.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 16:27
Verwijderd
Een meisje dat zichzelf is, en zich niet laat veranderen door anderen! Ook moet ze de jongen accepteren zoals hij is. Wil je elkaar veranderen moet je iemand anders zoeken denk ik!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 19:49
Verwijderd
Ooooh en een brits/frans accent vind ik ook zoo leuk!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 10:02
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Ooooh en een brits/frans accent vind ik ook zoo leuk!
Zo lang het geen gebroken Nederlands is vind ik het ook erg leuk
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 11:34
Retroflex
Retroflex is offline
Mooie lange haren, mooie ogen, leuke kleding, een leuke bril. Dat soort dingen. Maar ook een lieve intelligente uitstraling.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 16:09
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Ik zie van alles over borsten en billen, maar op 13 jarige leeftijd lijkt me dat niet echt een belangrijk onderdeel..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 17:32
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik zie van alles over borsten en billen, maar op 13 jarige leeftijd lijkt me dat niet echt een belangrijk onderdeel..
Volgens mij juíst dan wel.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 18:01
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Volgens mij juíst dan wel.
Jup.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 18:33
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Nou oké, ik ben dan ook geen jongen, maar op die leeftijd dacht ik ook niet aan piemels, hehe.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen
kevints98
5 16-11-2013 12:25
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten De weg naar een nieuwe toekomst
MissyGeduld
2 21-09-2004 14:06
Verhalen & Gedichten verhaal over een 22 jarig meisje
Kira
41 13-11-2003 13:50
ARTistiek [verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld.
Verwijderd
8 11-09-2002 19:19
Liefde & Relatie Stelling: 'aardige' jongens zijn inferieur.
Verwijderd
55 10-06-2002 00:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.