Oud 17-12-2012, 16:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je kan praten over scharrels en de hossel. Wat trouwens een stuk interessanter is dan welk vriendje/vriendinnetje nu weer aardig is of wie er wel of niet ziek is.
Ik heb geen scharrels om te hosselen ik hossel niemand en het bevalt me uitstekend.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2012, 15:49
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik heb ondertussen met mijn broer gepraat en het komt er op neer dat hij vindt dat hij is zoals hij is en dat als ik bepaalde dingen tegen hem zeg hij gewoon ontpolft. Zo vond hij dat het niet mijn plaats was om hem een gevaar op de weg te noemen omdat hij op een ventweg reed en daar meestal niemand loopt. Tja... Hij is nou ook nog ontslagen. Ik heb hem gezegd dat ik hier in ieder geval geen zin in heb en dat als hij niet heel gauw leert met zijn ontploffingen om te gaan ik hem eruit zet. Met of zonder baan. Hij zei het te proberen. Ik hoop het voor hem.

Op het gedeelte met mijn broer na gaat het allemaal heel erg lekker Binnenkort 6 jaar samen met vriend en dan gaan we lekker met z'n tweetjes weg. Ik heb er nu al zin in!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 10:57
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
We waren 5 jaar samen en we zijn heel chic uit eten gegaan, het was en is fijn <3
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 23-12-2012, 18:20
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik date sinds kort een jongen van 24, die zijn hele leven al in een rolstoel zit. Ik ken hem ongeveer 1,5 jaar maar nu pas slaat de vonk over.. Het is heel fijn om weer eens verliefd te zijn en te weten dat hij dat ook voor mij voelt. Het kan me verder niks schelen dat hij invalide is. En de seks is goed.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2012, 20:27
Verwijderd
Ik zit op een enorme wolk.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 01:21
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ne een rotdag door vertragingen en gemiste vlucht ben ik dan toch bij mijn ouders. Fijn om deze kerst wel weer met ze te vieren en fijn om ze even te zien nu ik over alle ellende met mijn ex heen ben. Over vijf daagjes ga ik alweer terug, maar ik probeer zoveel mogelijk iedereen toch even te zien. Verder vind ik al die mannen maar verwarrend.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 14:12
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Poeh, ik ben echt walgelijk verliefd
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 17:05
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
We hebben het zo goed samen.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 17:18
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Aan het daten en ondanks dat we het zo fijn hebben samen ben ik bang dat ik niet leuk genoeg ben. Maandag ga ik zijn familie ontmoeten ben benieuwd.
__________________
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 18:34
Verwijderd
Als een jongen wil dat je zijn familie ontmoet, dan vindt hij je over het algemeen wel leuk genoeg hoor


Gaat prima hier, ik geniet van geen zorgen en gezeik op relationeel gebied, buiten het geëmmer van mensen die ik dan even hard weer uit mijn leven schop. Wel hangt het me grondig de keel uit dat blijkbaar geen enkele kerel meer zijn hormonen onder controle kan houden als ze met me chatten. Vrouwen worden wanhopig als ze 30 zijn, om een relatie vast te krijgen, de mannen vertonen blijkbaar datzelfde gedrag, maar dan op gebied van seks. Wanhoop is niet aantrekkelijk en constant vragen om aandacht en hinten hoe goed ik er tegenwoordig uitzie gaat je echt niet helpen mij sneller in je bed te krijgen, dus stop er mee. Je maakt jezelf belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Gaat prima hier, ik geniet van geen zorgen en gezeik op relationeel gebied, buiten het geëmmer van mensen die ik dan even hard weer uit mijn leven schop. Wel hangt het me grondig de keel uit dat blijkbaar geen enkele kerel meer zijn hormonen onder controle kan houden als ze met me chatten. Vrouwen worden wanhopig als ze 30 zijn, om een relatie vast te krijgen, de mannen vertonen blijkbaar datzelfde gedrag, maar dan op gebied van seks. Wanhoop is niet aantrekkelijk en constant vragen om aandacht en hinten hoe goed ik er tegenwoordig uitzie gaat je echt niet helpen mij sneller in je bed te krijgen, dus stop er mee. Je maakt jezelf belachelijk.
Andere dudes ergens vandaan halen. Chat je op datingsites? Daar kan ik me in zekere zin wel voorstellen dat je dergelijke aanzoeken krijgt.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Andere dudes ergens vandaan halen. Chat je op datingsites? Daar kan ik me in zekere zin wel voorstellen dat je dergelijke aanzoeken krijgt.
Ik heb wel een profiel op datingsites, maar dat zijn niet de mensen waar ik mee chat (seksverzoeken negeer ik daar ook sowieso ^^). Gewoon, op facebook, mensen die ik al jaren ken zelfs, getrouwde mannen die hun commentaar niet voor zich houden. En het is niet alsof mijn foto's opeens zo spicy zijn. Nu had ik vroeger al wel wat mensen die het niet konden laten om tijdens elk gesprek over seks te beginnen, maar sinds ik weer een acceptabel figuur heb, is het blijkbaar aanvaardbaar voor zowat elke vrijgezelle man in mijn contactenlijst te laten vallen dat ze best mijn fuckbuddy willen worden. En het komt ook gewoon uit het niets: 'Wel raar, de eerste kerst sinds tijden zonder alcohol.' 'Ach, seks is toch lekkerder dan alcohol.'

En het is niet dat ik preuts ben of niet over seks wil praten of whatever, maar als het nergens anders meer over kan gaan, dan wordt het behoorlijk irritant.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 19:46
Verwijderd
Citaat:
En het komt ook gewoon uit het niets: 'Wel raar, de eerste kerst sinds tijden zonder alcohol.' 'Ach, seks is toch lekkerder dan alcohol.'
Lol. Dan moeten het ook wel verschrikkelijke noobs zijn. Kan me niet voorstellen dat de slipjes door de kamer vliegen bij zo'n uitspraak
Citaat:
En het is niet dat ik preuts ben of niet over seks wil praten of whatever, maar als het nergens anders meer over kan gaan, dan wordt het behoorlijk irritant.
Vooral als de enige reden om dat onderwerp aan te snijden de vege hoop is om in jouw slipje te komen.

Maargoed, ja, vervelend. Laat het een schrale troost zijn dat degene die met dat soort aanzoeken komen dat ook alleen maar doen omdat het in hun natuur zit en omdat ze niet weten hoe je dat anders moet aanpakken.


neuken?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 19:50
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 20:43
Catch
Catch is offline
Ohh ik ben even heel zielig :') Ik zou naar een feestje maar nu ben ik ziek en ik voel me nu een beetje alleen en gesprekken met scharrel gaan even stroef bla. Beter even afstand nemen na elkaar veel gezien te hebben. Het moet wel interessant blijven..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 21:16
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik begin weer verliefd te worden. Mag ook wel na twee jaar. Het is fijn als je van iemand houdt en weet dat iemand van mij houdt.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 21:16
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Ne een rotdag door vertragingen en gemiste vlucht ben ik dan toch bij mijn ouders. Fijn om deze kerst wel weer met ze te vieren en fijn om ze even te zien nu ik over alle ellende met mijn ex heen ben. Over vijf daagjes ga ik alweer terug, maar ik probeer zoveel mogelijk iedereen toch even te zien. Verder vind ik al die mannen maar verwarrend.
Waar woon je dan?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 21:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Poeh, ik ben echt walgelijk verliefd
Na (bijna) zes jaar nog, ja?

En ik bedoel niet dat dat niet kan, ik heb juist hetzelfde. Ook bijna zes jaar samen maar eigenlijk vind ik nog steeds dat het alleen maar leuker wordt allemaal. En het wás al leuk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 22:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Morgen zie ik hem weer Het is zo fijn om bij hem te zijn. Volgende week ga ik zijn haar knippen. Dat is best gek, aangezien ik hem alleen ken met lang haar. Ik ben zo benieuwd!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 09:48
Verwijderd
Ik vraag me af of ik ooit iemand vind die aan mijn ''''eisen''''' voldoet. Ik wil een intelligent iemand (wat uiteraard niet afhankelijk is van opleidingsniveau) die zijn hormonen onder controle heeft, of nog liever die helemaal geen geslachtsdeel-seks maar wel kinkseks wil, óf dezelfde fetisj deelt, maar dat laatste vestig ik maar geen hoop op. Verder moet het ook nog eens iemand zijn die net als ik een zelfstandig leven leidt en dat ook wil blijven doen, dus niks geen samenwoon/trouwen/kinderen wensen. Uitspattingen met andere mensen moeten ook mogelijk blijven, monogamie is dus niet aan de orde. Oh en een beetje in de buurt zou ook fijn zijn.
Nou, prettige wedstrijd Pippie
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 10:50
Verwijderd
Ik zit met hetzelfde, Pip ^^ Niet direct diezelfde 'eisen' per se natuurlijk. Wel belangrijk is die intelligentie en daar loopt het de laatste tijd al snel mank. Het lijkt er steeds meer op dat Idiocracy geen fictie hoeft te zijn. Daarnaast is het ook best moeilijk om na een bepaalde leeftijd mannen of vrouwen tegen te komen die geen kinderen willen.
Maar eigenlijk boeit het me niet meer, ik ga er niet naar op zoek, misschien kon ik iemand tegen, misschien niet, het is niet ellendig om alleen te zijn en jezelf forceren in een relatie om maar niet alleen te zijn, zal je ook niet veel gelukkiger maken.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 15:19
T.M.
T.M. is offline
Lang geleden hier. Hoop dat iedereen zich nog steeds gezond voelt, en als het kan, ook gelukkig met haar/zijn relatie.
Hier gaat het goed. Heb tot de zomer invalwerk voor vijf dagen en financieel zit ik ook op het goede spoor.
Met mijzelf gaat ook beter: ik ben stabieler. Ik vind het alleen nog lastig om soms knopen door te hakken mbt vrouwen. Soms blijf ik aan een dood paard trekken.
Me ex heeft nog steeds gevoelens voor mij, en ik ook voor haar...Het is nog zo sterk. Maar ik hou haar op afstand, en ik vind ook dat ze weer beter moet worden, want ze gaat door allerlei achtbanen en daar wil ik niet meer instappen. Gelukkig voel ik ook mij sterker hierin en laat ik mij niet zo snel gek maken.
Maybe nog een andere date, en voor de rest rustig!
Lekker vakantie!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 16:26
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Na (bijna) zes jaar nog, ja?

En ik bedoel niet dat dat niet kan, ik heb juist hetzelfde. Ook bijna zes jaar samen maar eigenlijk vind ik nog steeds dat het alleen maar leuker wordt allemaal. En het wás al leuk
Ja, na bijna zes jaar heb ik dat gelukkig nog steeds. En het wordt inderdaad alleen maar leuker. Maar soms voel ik me zo'n ontzettende bakvis. Dan weet ik dat hij zo thuis komt van het werk en zit ik samen met de kat op de vensterbank naar buiten te turen. En als ik hem dan zie spring ik op en begin ik tegen de kat te roepen dat hij er aan komt en ben ik helemaal aan het stuiteren

En dan denk ik; mens je bent al 24 doe normaal. Maar de eerst volgende keer zit ik daar weer op de vensterbank met de kat
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, na bijna zes jaar heb ik dat gelukkig nog steeds. En het wordt inderdaad alleen maar leuker. Maar soms voel ik me zo'n ontzettende bakvis. Dan weet ik dat hij zo thuis komt van het werk en zit ik samen met de kat op de vensterbank naar buiten te turen. En als ik hem dan zie spring ik op en begin ik tegen de kat te roepen dat hij er aan komt en ben ik helemaal aan het stuiteren

En dan denk ik; mens je bent al 24 doe normaal. Maar de eerst volgende keer zit ik daar weer op de vensterbank met de kat
<3
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 21:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Omg, dat is zo lief <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2012, 12:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ja, na bijna zes jaar heb ik dat gelukkig nog steeds. En het wordt inderdaad alleen maar leuker. Maar soms voel ik me zo'n ontzettende bakvis. Dan weet ik dat hij zo thuis komt van het werk en zit ik samen met de kat op de vensterbank naar buiten te turen. En als ik hem dan zie spring ik op en begin ik tegen de kat te roepen dat hij er aan komt en ben ik helemaal aan het stuiteren

En dan denk ik; mens je bent al 24 doe normaal. Maar de eerst volgende keer zit ik daar weer op de vensterbank met de kat
Ha, alleen maar leuk toch Ik vind mezelf soms ook wel pathetisch maar over het algemeen besef ik vooral dat ik gewoon erg bof dat ik nog steeds zo blij met 'r ben.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 31-12-2012, 12:26
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Waar woon je dan?
Nottingham (noorden van Engeland)
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 13:13
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Nottingham (noorden van Engeland)
Nottingham Forrest!

Engeland is mooi, binnenkort ook daar naar toe...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 16:28
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
De zenuwen om zijn familie te ontmoeten waren helemaal niet nodig. Hij heeft een super lieve familie en zijn ouders vonden dat ik maar langer moest blijven want dan kon ik gratis reizen. En uiteindelijk toch maar tot de conclusie gekomen dat we een stel zijn. Nu hoef ik niet meer te roepen het is mijn vriend niet!
__________________
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 20:19
Verwijderd
Mijn OoN was trouwens erg gezellig, ik heb die doorgebracht met mijn ex ^^ (voor diegenen die het zich nog herinneren, ja die van 9 jaar jonger die niet wist wat hij wilde). Ik wist niet hoe ik die avond kon doorbrengen, want ik had een heleboel dingen die niet konden of die ik niet wilde:
- in een café of restaurant zou niet gaan. Ik ga/kan geen 70 euro neertellen voor een avond met eten en drinken terwijl ik nog niet voor 10 euro zou kunnen drinken en eten. De kans dat ze kinderchampagne of iets dergelijks zouden hebben is ook heel klein.
- de meesten van mijn leeftijd hebben kinderen en vieren het dus gezellig met de kids. No way.
- de rest heeft meestal een partner waarmee ze of met vrienden de eerste mogelijkheid doen of gezellig samen vieren
- diegenen die net als ik single zijn én niks te doen hebben, zijn diegenen die ook denken dat ze in mijn slipje kunnen raken met het eeuwige geneuzel over seks. Het idee dat ik daar een hele avond tegenaan moet hikken en de ideeën die zij krijgen bij een uitnodiging, nee dank je.
- de altijd-op-terugvalbare-basissen hebben zich het afgelopen jaar zo onbetrouwbaar getoond dat ik heb gezegd dat ze moesten ophoepelen. Als persoonlijke sores zo in de weg staat van een berichtje sturen met ''Blij dat je er nog bent!', dan ga ik daar geen tijd en moeite meer insteken.

Heel veel mogelijkheden bleven er dus niet over. Ik had overigens ook geen probleem met gewoon een avondje alleen door te brengen. Uiteindelijk heb ik nog eens nagedacht en gekeken naar met wie ik lol heb gehad en wie de moeite heeft gedaan me niet te laten stikken toen het zo slecht ging. Wonderbaarlijk genoeg heeft mijn ex namelijk de moed gehad om me te bellen om te vragen hoe het ging en met me te praten. Ik heb gevraagd of hij wou komen, zonder enige bijbedoeling, gewoon een leuke avond en daar had hij zin in en zo is het ook gegaan.
Het was wel leuk (niet in de zin van leedvermaak) om te horen dat hij in de tussentijd had mogen ervaren hoe hij zich tegen mij had gedragen. Hij is verliefd geweest op iemand die zich precies hetzelfde gedroeg als hij tegen mij destijds en hij vertelde ook dat hij nu begreep hoe het voor mij was geweest ^^


Minder was de reactie van mijn moeder. Toen ik het haar vertelde, werd ze boos en wilde ze niet eens naar mijn uitleg luisteren. Vrij irritant, ze mag best zeggen dat ze het niet slim vindt/niet ermee eens is, maar ik ben verdorie 30, zelfs als ik met hem het bed in zou duiken, zou dat mijn beslissing zijn, mijn leven, mijn fouten. Toen ik haar vanmorgen zag en gelukkig nieuwjaar wenste, zei ze dat ik die verliefdheid heel gauw moest laten overgaan. Ik zei dat er geen sprake van verliefdheid. Als ze de moeite had genomen naar me te luisteren, had ze dat geweten. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 21:07
Verwijderd
Ik word tante het zusje van mijn vriend is zwanger. Tussen vriendje en mij gaat het wonderbaarlijk veel beter, we praten heel veel over wat wel en niet tof is en dat is echt heel fijn. Sinds zijn zusje zwanger is was ik bang dat we weer van voren af aan moesten beginnen terwijl we wat betreft het hele familiegebeuren eindelijk op een lijn zaten. Ik me daar de hele week druk om gemaakt, bleek dat een miscommunicatie was en dat we er allebei nog steeds hetzelfde instaan. We worden weer steeds meer een team en dat is echt heel fijn!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 21:09
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mijn vrienden zijn de liefsten.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 21:50
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik baal een beetje van mezelf, want ik heb laatst weer eens drama gemaakt om niks. Ik voel me altijd zo stom daarna. Maarja.
Verder gaat het echt zo goed tussen ons. Ik ben echt niet normaal verliefd op hem, en ik kan soms echt niet geloven hoe mooi hij is.
__________________
Love was surely made for fools like me
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 16:40
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik heb besloten maar niet meer aan liefde te doen Veel beter.

Met de date van laatst naar de bioscoop geweest, en ondanks dat het wel klikt kost het me enorme moeite om het gesprek een beetje lopend te houden. De stiltes die vallen zijn niet per se ongemakkelijk maar ik heb ook niet het idee nachtenlang diepe gesprekken te kunnen voeren. Hij zegt steeds dat ie het gezellig vind, maar straalt dat naar mij toe niet uit, terwijl die ook tegen de persoon die ons 'gekoppeld' heeft zegt dat ie het leuk vind en mij een leuke meid vind.. anyhow, geen relatie materiaal en daarnaast sta ik er ook niet echt open voor.

Op vriendengebied gaat t prima zaterdag een leuke dag gepland met vriendinnetje, een gezamelijke vriendin (meer van haar dan van mij, maar kan t goed met dr vinden) en 2 familieleden van vriendinnetje Word vast gezellig
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 17:10
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Ik kwam hem onverwacht tegen in de stad en mijn knieën knikken nog steeds een beetje. Leuk en alles, maar ik moet me concentreren op mijn presentatie!
__________________
pinˇguˇďn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 21:58
Verwijderd
FFS hoe ZIELIG kan een mens zijn? Ik heb jaren geleden een date gehad met een kerel die ik had ontmoet via internet. Klikte daar, maar irl was hij ontzettend irritant, zat meteen al aan me, ook al maakte ik duidelijk er niet van gediend te zijn. Afgescheept en via msn gezegd dat het niet klikte en nooit zou gaan klikken, Heel gezeik met 'waaaaarom niet' en 'hoe kan dat'. Verder genegeerd, via msn, skype, fb en andere media kwam om de zoveel tijd nog eens een 'waaaaarom niet' maar verder geen aandacht aan besteed. Nu heb ik hem een tijd geleden van msn/skype en fb gegooid, maar iedereen kan mij berichten blijven sturen.
Krijg ik net dit weer:
Citaat:
kvind jmmr dat niks geworde is..
Mijn wetenschap, wat een treurnis!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 10:30
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Jezus Nou ja, zie het als een compliment, hij vindt je erg leuk?
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 11:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hij komt vanmiddag weer!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 12:37
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
FFS hoe ZIELIG kan een mens zijn? Ik heb jaren geleden een date gehad met een kerel die ik had ontmoet via internet. Klikte daar, maar irl was hij ontzettend irritant, zat meteen al aan me, ook al maakte ik duidelijk er niet van gediend te zijn. Afgescheept en via msn gezegd dat het niet klikte en nooit zou gaan klikken, Heel gezeik met 'waaaaarom niet' en 'hoe kan dat'. Verder genegeerd, via msn, skype, fb en andere media kwam om de zoveel tijd nog eens een 'waaaaarom niet' maar verder geen aandacht aan besteed. Nu heb ik hem een tijd geleden van msn/skype en fb gegooid, maar iedereen kan mij berichten blijven sturen.
Krijg ik net dit weer:


Mijn wetenschap, wat een treurnis!
Ik ken die hele gast niet, maar ik ben nu al op 'm afgeknapt door zijn manier van typen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Ik ken die hele gast niet, maar ik ben nu al op 'm afgeknapt door zijn manier van typen.
Ik geloof dat we destijds meer via de webcam hebben gepraat, ik kan het me niet meer herinneren (moet je nagaan), maar deze manier van spellen zou me normaal ook al tegengehouden hebben om op date te gaan. Al was ik toen waarschijnlijk wel wat wanhopiger
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 15:01
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Al mijn vriendjes en vriendinnetjes gaan allemaal op hele toffe reizen en naast dat ik ze soms mis, vind ik het ook gewoon stom dat ik zo'n faalhaas ben, als enige mijn Bachelor nog moet halen (terwijl ik heus de domste niet ben) en zulke reizen ook wil maken, maar door bovenstaande niet kán maken (nog).
Het kriebelt gewoon aan alle kanten om vrij te hebben, even niet te studeren, als enige zorg werk te hebben en de weekends vrij. Ik wil ook gewoon weg.
Maar daar is dan wel het probleem van vriendje: ik ben zo gek op hem dat ik hem eigenlijk zo lang niet wil missen. Deze week kon ik hem weinig zien en het is erg aanstellerig, maar ik miste hem zo. We zijn nog maar een paar maanden samen dus dat verliefde huppelige is er nog lang niet af . Eerst zou hij eigenlijk ook een maandje mee gaan, maar nu gaat dat waarschijnlijk niet lukken met zijn afstuderen en geld verdienen e.d. Daar baal ik zo van, want het had me heerlijk geleken om een deel in mijn eentje te reizen en een deel samen!

Dat gezegd hebbende, gaat het tussen ons heel goed. Hij biedt me eindelijk de uitdaging die ik stiekem heel erg nodig heb, maar is tegelijkertijd heel lief! En vanavond zie ik hem weer
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 16:35
Catch
Catch is offline
Ik vind het jammer dat hier de verwachtingen uiteen beginnen te lopen en ik vermoed dat ik er een einde aan moet breien maar dat vind ik zonde. Buh.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 16:53
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Ik vind het jammer dat hier de verwachtingen uiteen beginnen te lopen en ik vermoed dat ik er een einde aan moet breien maar dat vind ik zonde. Buh.
Ik denk er bij mijn relatie exact zo over. Weet niet hoe lang je al in je relatie zit, maar begrijp dat het lastig is. Bij mij nu ruim 1,5 jaar samen en ik vrees een beetje dat we onze leukste tijd samen hebben gehad.. Maar ook moeilijk om zoiets te laten gaan. Gevoelens zijn er nog wel als we bij elkaar zijn, maar als ik alleen thuis zit twijfel ik er sterk aan.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 15:41
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Ik baal van mijn eigen onzekerheid, helemaal nergens voor nodig. Ik zal blij zijn als de tentamenperiode van mijn vriend voorbij is. Men het is zo al moeilijk genoeg elkaar zo vaak te zien als we zouden willen maar met die tentamens erbij is het helemaal een ramp! Binnenkort een dag naar huis zodat ik hem aan mijn moeder en opa en oma kan voorstellen .
__________________
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 20:23
Verwijderd
Philosophy, ik heb even een apart topic voor je gemaakt, dat kun je hier vinden.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 21:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hij is zo lief <3 Als ik dat gezeik om me heen hoor van klasgenoten en dergelijke, ben ik zo blij met mijn brave vriendje
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 00:59
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik heb geen vrienden meer na de terugkomst van mijn reis. Al mijn vriendinnen hoeven me niet meer te zien, en meerderen hebben anderen tegen me op lopen stoken.
De enige die ik heb is mijn vriendje. Mijn ouders en mijn broertje doen kut tegen me, mijn broer is volgens mij depressief.

Maar ik houd stand.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 11:15
Catch
Catch is offline
Citaat:
Ik denk er bij mijn relatie exact zo over. Weet niet hoe lang je al in je relatie zit, maar begrijp dat het lastig is. Bij mij nu ruim 1,5 jaar samen en ik vrees een beetje dat we onze leukste tijd samen hebben gehad.. Maar ook moeilijk om zoiets te laten gaan. Gevoelens zijn er nog wel als we bij elkaar zijn, maar als ik alleen thuis zit twijfel ik er sterk aan.
Ging over een scharrel, inmiddels hier besloten om afstand te houden.

Ik heb ook wel eens getwijfeld aan een relatie, maar zolang ik er niet klaar voor was om er een punt achter te zetten deed ik dat niet. Ik wachtte dan net zo lang tot het niet meer ging, eigenlijk, zodat ik in elk geval achter mijn keuze stond.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 11:40
Verwijderd
Hmmm, het laatste koppel dat op een bepaalde verjaardag was, is nu ook uit elkaar. Dat waren relaties van jaren en zelfs getrouwde stellen. En hiermee is ook de enige succesvolle open relatie die ik kende, spaak gelopen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 20:49
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Ik voel me een enorme doos. Dacht dat alles goed zat tot hij ineens een stuk stiller was. Meneer ziet me te veel als een vriendin, en niet als zijn vriendin. Nou dan houd het op. Beetje jammer dat hij zich dat nu pas bedenkt.
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.