Oud 02-03-2001, 14:35
morgantcm
morgantcm is offline
Ik zoek sites waar ik Duitse teksten kan vinden. Lang of kort, maakt niet uit! Alvast bedankt voor alle hulp! Hier zijn enkele sites waar je Engelse en Franse teksten kunt vinden: www.sunday-times.co.uk/ www.independent.co.uk/ www.telegraph.co.uk/ www.guardian.co.uk/guardian/ www.abcnews.com/ www.nytimes.com/ www.time.com/time/daily www.observer.com/ www.usatoday.com/ www.timeforkids.com www.thepaperboy.co.uk -> kijk hier voor engelse teksten! (met dank aan stefano17) en kijk hier voor Franse teksten: www.lefigaro.fr www.lemonde.fr www.nicematin.fr www.digischool.nl/fa/index2.htm www.tv5.org www.phosphore.com
Help mij nou ook a.u.b. aan Duitse teksten!

Groetjes, kusjes & knufjes van *Morgan*

Zo.....das beter of niet?! Ook bedankt Stefano......

Greetzzz

[Dit bericht is aangepast door morgantcm (15-03-2001).]
__________________
Ik vergeet steeds op dat knopje voor je sig te drukken...Groetjes aan: A Loved One, Leonoor, Shackles, Darkcat, Snow White & Dystopia!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2001, 16:17
stefano17
stefano17 is offline

Alsjeblieft

------------------
Je hebt 3 soorten mensen: zij die kunnen tellen en zij die dat niet kunnen.



[Dit bericht is aangepast door stefano17 (02-03-2001).]
Met citaat reageren
Oud 02-03-2001, 16:29
morgantcm
morgantcm is offline
He Stefano! Nogmaals suuuuuuuuuuuuuuuuuuperbedankt! Dit had ik echt nodig! Als ik iets voor je terug kan doen, dit is mijn e-mail: morgantcm@yahoo.com

Greeeeetzzzzzz
__________________
Ik vergeet steeds op dat knopje voor je sig te drukken...Groetjes aan: A Loved One, Leonoor, Shackles, Darkcat, Snow White & Dystopia!!!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2001, 16:15
morgantcm
morgantcm is offline
Mensen! Hier kun je superveel teksten vinden, kijk maar zelf!
__________________
Ik vergeet steeds op dat knopje voor je sig te drukken...Groetjes aan: A Loved One, Leonoor, Shackles, Darkcat, Snow White & Dystopia!!!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2001, 17:02
Verwijderd
www.zeitung.de voor links naar alle Duitstalige kranten
Met citaat reageren
Oud 14-03-2001, 15:14
nijntje
nijntje is offline
hee morgantcm!
als je nou ook eens bestaande site's opgeeft in plaats van site op te geven die niet bestaan!!! LEKKER BIJDEHAND!!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2001, 15:30
stefano17
stefano17 is offline
Citaat:
nijntje schreef:
hee morgantcm!
als je nou ook eens bestaande site's opgeeft in plaats van site op te geven die niet bestaan!!! LEKKER BIJDEHAND!!
Ze doen het wel alleen ze heeft een komma erachter staan. Dus als je op de link hebt gedrukt, moet je even naar dat vakkie waar je normaal het internetadres intypt gaan met je muis en dan achter het internetadres de komma weghalen...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2001, 15:34
stefano17
stefano17 is offline
Citaat:
morgantcm schreef:
Ik zoek sites waar ik Duitse teksten kan vinden. Lang of kort, maakt niet uit! Alvast bedankt voor alle hulp! Hier zijn enkele sites waar je Engelse en Franse teksten kunt vinden: www.sunday-times.co.uk/ www.independent.co.uk/ www.telegraph.co.uk/ www.guardian.co.uk/guardian/ www.abcnews.com/ www.nytimes.com/ www.time.com/time/daily www.observer.com/ www.usatoday.com/ www.timeforkids.com www.thepaperboy.co.uk -> kijk hier voor engelse teksten! (met dank aan stefano17) en kijk hier voor Franse teksten: www.lefigaro.fr www.lemonde.fr www.nicematin.fr www.digischool.nl/fa/index2.htm www.tv5.org www.phosphore.com
Help mij nou ook a.u.b. aan Duitse teksten!

Groetjes, kusjes & knufjes van *Morgan*
zo, nu doen ze het
Met citaat reageren
Oud 14-03-2001, 15:54
nijntje
nijntje is offline
Citaat:
stefano17 schreef:
zo, nu doen ze het

dankjewel stefano!!

Met citaat reageren
Oud 15-03-2001, 14:27
morgantcm
morgantcm is offline
Citaat:
nijntje schreef:
hee morgantcm!
als je nou ook eens bestaande site's opgeeft in plaats van site op te geven die niet bestaan!!! LEKKER BIJDEHAND!!
Sorry hoor! Het was enkel bedoeld om te helpen! Weet ik veel dat die de komma ook meetelt!

Greetzzzz

PS: Leonie, wat vind je van de sig?
__________________
Ik vergeet steeds op dat knopje voor je sig te drukken...Groetjes aan: A Loved One, Leonoor, Shackles, Darkcat, Snow White & Dystopia!!!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2001, 15:20
Verwijderd
o enne.... www.internetmeetingpoint.de/themen/zeitungen_zeitschriften is ook wel een goeie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01.