Oud 29-12-2003, 09:32
Lief muisje
Avatar van Lief muisje
Lief muisje is offline
maximaal 8000 woorden en max. 10 getypte pagina's
De richtlijnen voor havo en vwo zijn hetzelfde
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2003, 18:02
Verwijderd
Max 10 pagina's?
Ik als eerste lichting Tweede Fase-vwo'er moest er mínimaal 40.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 21:49
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Ik deed vorig jaar mijn profielwerkstuk over John F. Kennedy (voor Geschiedenis 2). Bij de eerste keer inleveren vond de leraar het veel te kort (ik had iets van 15 pagina's vol met tekst) en werd het afgekeurd (mede ook omdat ik geen annotatie gebruikt had).
De tweede keer inleveren was erg kort voor mijn examens (ik was nogal bang dat het weer afgekeurd zou worden en dat ik daardoor geen examen kon doen), en toen werd het gelukkig goedgekeurd.

Mijn mening over het profielwerkstuk? Ik vind dat er te veel waarde aan gehecht wordt. Ik zie weinig verschil qua opbouw en alles daaromheen met een normaal werkstuk. Ik vind het jammer dat ze dat ingevoerd hebben, want eigenlijk is het vrij overbodig.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 22:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
hppa schreef op 29-12-2003 @ 00:21:


Wat is jullie richtlijn wat betreft de omvang van je eindproduct?
Die hebben we niet
Je mag alles een beetje zelf weten, als het maar op twee vakken van toepassing is...
Nou ja, het moet wel een beetje goede inhoud zijn, want ik heb een strenge begeleider, maar er zijn geen richtlijnen omtrent aantal bladzijdes ofzo.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 12:38
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Lief muisje schreef op 29-12-2003 @ 09:32:
maximaal 8000 woorden en max. 10 getypte pagina's
De richtlijnen voor havo en vwo zijn hetzelfde
6000 woorden is al 14 pagina's... times new roman 12...


Wij dus of max 20 blz's of max 6000 woorden...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 12:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-12-2003 @ 12:38:
6000 woorden is al 14 pagina's... times new roman 12...


Wij dus of max 20 blz's of max 6000 woorden...
gaat het dan puur om de tekst, of ook om dingen als het voorwoord, conclusie, inhoudsopgave enz.?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 19:47
Wave
Wave is offline
Wij doen het voor geschiedenis en maatschappijleer over Alfred Jodocus Kwak, over de maatschappelijke en geschiedikundige achtergronden in de serie en de in hoeverre deze overkomt op de doelgroep.......maar na 52 afleveringen alfred kijken ben je dat verschikkelijk beleefde eendje wel erg zat....al zat er veel meer diepgang in dan dat we van te voren bedacht hadden....nu nog uittypen en volgende week onderzoek op basisscholen.....en er zit voor mij nu al ruim 40 uur in, ongeveer 45 denk ik.....moet minimaal 80 uur (is VWO) maar dat redden we met gemak....zijn ook bezig om een gesprek te krijgen met Herman van Veen en anders Ryan van den Akker (heeftv stem van Alfred ingesproken). Het moet in maart afzijn, maar voor de eerste beoordeling hebben we het maximum aantal punten gekregen en de presentatrie is eind maart of begin april......kweenie precies.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Is er bij iedereen een minimaal en een maximaal aantal woorden of bladzijden opgegeven? Bij ons is dat helemaal vrij. De enige echte eis die er gesteld is, is dat je bij een N-profiel ongeveer 40 uur praktisch werk moet doen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 30-12-2003 @ 12:38:
6000 woorden is al 14 pagina's... times new roman 12...


Wij dus of max 20 blz's of max 6000 woorden...
Times 11 is dan ook gebruikelijker.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 21:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 30-12-2003 @ 20:09:
Is er bij iedereen een minimaal en een maximaal aantal woorden of bladzijden opgegeven? Bij ons is dat helemaal vrij. De enige echte eis die er gesteld is, is dat je bij een N-profiel ongeveer 40 uur praktisch werk moet doen.
de enige eis die we hebben is dat we er 80 uur in moeten steken, maar dat wordt ook niet gecontroleerd.
verder helemaal niks.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:29
TukLifeBiatch
Avatar van TukLifeBiatch
TukLifeBiatch is offline
Ik doe mn profielwerkstuk voor geschiedenis over de berlijnse muur en dus over de koude oorlog en de verschillen enz..
Heeft iemand nog informatie voor mij??
Of heeft iemand al eerder hier een werkstuk over gemaakt? Het is allemaal welkom!!
Ik ben al een heel eind maar ik heb nog niet genoeg informatie om de hoofdvraag te beantwoorden.
Ik moet het in week 7 al inleveren
Alvast bedankt (K)
__________________
Examens; als het feestje maar geslaagd is!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:42
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
hppa schreef op 30-12-2003 @ 21:09:
Times 11 is dan ook gebruikelijker.
in de handleiding stond toch echt 12 ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 18:08
Verwijderd
Gaat over de geschiedenis van Coevorden tot 1402, ruim gezegd.

Veel tijd aan besteedt (nu al zo'n 80 uur) maar het is niet goed genoeg (matig volgens de leraar) dus nu mag het nog een keer en het moet veel meer worden, argh.

Wel van geleerd, maar het komt me mn neus uit.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 18:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik moet hem vrijdag inleveren. Hoop echt dat ie goed genoeg is, want net als bij mijn voorganger, komt het onderwerp onderhand m'n neus uit.
Althans, het onderwerp is best leuk, maar constant dezelfde boeken en resultaten door moeten lezen niet!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 19:26
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
ik ben eindelijk van dat klote ding af.. hij moest 23 januari ingeleverd zijn, en dat is ie
Hij ging btw over de amsterdamse grachten.. Nou, moeten we hem nog presenteren..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 12:09
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Ik heb vorig jaar het profielwerkstuk gemaakt. We hebben t met z'n drieën gemaakt, ik zit in VWO 6 en dus moest er per persoon 80 uur aan besteed worden. Ik heb er in totaal 84 uur en een kwartier eraan gewerkt. Ons onderwerp was de Maya's. En alle onderdelen die werden beoordeeld, waren goed!
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 20:58
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Mijn pws gaat over de Marokaanse jongeren hier in Nederland, hoe hun gedrag hier is en wat dat te maken heeft met hun achtergrond, opvoeding, religie, cultuur etc. Ben net begonnen maar is nu al leuk(in tegenstelling tot de rest wat ik op school doe), leer er veel van.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 21:00
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
We moeten het trouwens alleen doen en t moet minimaal 20 (getypte) kantjes zijn.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 21:51
olijke otter
Avatar van olijke otter
olijke otter is offline
Dna fingerprinting eh
__________________
met je neus
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 21:53
olijke otter
Avatar van olijke otter
olijke otter is offline
wat kkvet, barbapappa. oude school
__________________
met je neus
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 11:30
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Ik heb het gedaan over FDR oftewel Franklin Delano Roosevelt, met als hoofdvraag: in hoeverre was FDR een sterke president?
Voor het vak geschiedenis met als bijvak economie 1,2.

Bij ons op school is het verplicht (vwo) om er 100 uur per persoon aan te werken, die 100 uur heb ik ook echt wel gehaald.
Het uiteindelijke werstuk had 57 blz 'plain text' en dan kwamen er nog de logboeken, motivatie blabla bij.

Ik heb er wel wat van geleerd; samenwerken aan een groot verslag, onderzoek doen en leren met bronnen om te gaan.
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 00:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
jeeeeeeeehhhhh, hij is ingeleverd vandaag
nu nog hopen dat ie wordt goedgekeurd..

de vraag wat ik er van geleerd heb: wat voor soorten onderwijs je hebt, hoe de onderlinge resultaten zijn, of er veel verschil is tussen deze soorten van onderwijs en of het een nou echt beter is dan het ander.
verder weinig.

heb d'r denk ik zo'n 50 uur aan besteed van de 80 die er voor staat.
En het zijn inclusief 10 blz bijlages en wat dingen als voorkantje, inleiding, inhoudsopgave, voorwoord, nawoord, conclusie enz. 40 bladzijden geworden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 13:40
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Ik denk erover om mijn PWS over schizofrenie te gaan houden onder het vak maatschappijleer. Al moet ik hiervoor dan nog wel m'n profielvakken omgooien.
Ik weet eigenlijk niet hoe lang het moet worden.
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 16:33
aniki
Avatar van aniki
aniki is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 29-01-2004 @ 12:09:
Ik heb er in totaal 84 uur en een kwartier eraan gewerkt.
had je toevallig een stopwatch bij de hand?

ik heb echt geen flauw idee hoeveel uur ik er aan heb besteed.

anyway, ik heb gisteren de voorlopige/ klad versie ingeleverd.
Ik moet nog 1 hoofdstuk helemaal maken en 2 hoofdstukken een beetje updaten. Zonder die ene hoofdstuk en zonder plaatjes is hij circa 30 pagina's (regelafstand 1,5).
ik denk dat de totale werkstuk 50 pagina's wordt.


gelukkig heb je niet bij ons school een minimum of maximum. Dat lijkt me echt zwaar kut.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 16:39
mar87
mar87 is offline
Wij hebben ons profielwerkstuk gemaakt over de verschillen en overeenkomsten tussen een aantal 'geld' banken.

Wij moesten minimaal 15 kantjes tekst hebben
lettertype 12, regelafstand anderhalf dus dat was heel makkelijk te halen. We hadden trouwens 40 kantjes.

Gisteren 't cijfer gehoord en d'r waren wel een aantal dingetjes onduidelijk maar we hadden een 8 duzzzzz
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 23:31
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
aniki schreef op 31-01-2004 @ 16:33:
had je toevallig een stopwatch bij de hand?

Ja, zo lijkt wel. Ik heb in mn logboek gewoon de precieze tijden opgeschreven (zoveel gesmokkeld! ) en toen na afloop alles opgeteld
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 23:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn pws is bijna klaar, ik heb nu 74 pagina's (alles inclusief). Dus ik hoop niet dat er bij ons een limiet aan zit, ik heb er iig nooit iets over gehoord. 9 februari moet ik de kladversie inleveren dus ik zit nu nog een beetje met de inhoudsopgave enzo te stoeien.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 15:14
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Ik deed het over de aanslagen op 11 september (voor godsdienst en aardrijkskunde). Maar dat is alweer 2 jaar geleden ('t was net gebeurd toen ik er een PWS over maakte)
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 16:05
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 31-01-2004 @ 23:58:
Mijn pws is bijna klaar, ik heb nu 74 pagina's (alles inclusief). Dus ik hoop niet dat er bij ons een limiet aan zit, ik heb er iig nooit iets over gehoord. 9 februari moet ik de kladversie inleveren dus ik zit nu nog een beetje met de inhoudsopgave enzo te stoeien.
74... .....
Ik heb medelijden met de leraar.
Waar heb je het over gedaan?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 31-01-2004 @ 00:53:
jeeeeeeeehhhhh, hij is ingeleverd vandaag
nu nog hopen dat ie wordt goedgekeurd..

de vraag wat ik er van geleerd heb: wat voor soorten onderwijs je hebt, hoe de onderlinge resultaten zijn, of er veel verschil is tussen deze soorten van onderwijs en of het een nou echt beter is dan het ander.
verder weinig.

heb d'r denk ik zo'n 50 uur aan besteed van de 80 die er voor staat.
En het zijn inclusief 10 blz bijlages en wat dingen als voorkantje, inleiding, inhoudsopgave, voorwoord, nawoord, conclusie enz. 40 bladzijden geworden.
50 uur voor 40 kantjes? Dat hebben wij in 20 uur gedaan... maar goed ligt natuurlijk ook aan het onderwerp he!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 16:13
frizzle
Avatar van frizzle
frizzle is offline
Ik ben er nu nog mee bezig, maar ik doe Economie 1,2 op Havo-niveau. Als onderwerp het onderzoeken van de wensen van consumenten van 16 tot 20 jaar m.b.t. de chips-markt. Ik denk dat we er nu allebij zo'n 10 uur aan bezig zijn geweest.
__________________
Winnen is een state of mind, winnen is een keuze
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 17:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Fatality schreef op 01-02-2004 @ 16:05:
74... .....
Ik heb medelijden met de leraar.
Waar heb je het over gedaan?
Genetica bij katten, het leukste is nog dat mijn leraar het onderwerp totaal niet interessant vind (wat wel eens in mijn nadeel kan gaan werken, das natuurlijk minder. Zo heeft ie al een heel stuk afgekeurd omdat hij het 'niet interessant' vond )
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 21:29
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
Lis@nne schreef op 01-02-2004 @ 16:47:
50 uur voor 40 kantjes? Dat hebben wij in 20 uur gedaan... maar goed ligt natuurlijk ook aan het onderwerp he!
Wij hebben in totaal 200 uur besteed aan nog geen 60 blz'en...

Bij ons op school moest het profielwerkstuk ingeleverd worden in de eerste week na de kerstvakantie...
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 17:20
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 30-12-2003 @ 20:09:
Is er bij iedereen een minimaal en een maximaal aantal woorden of bladzijden opgegeven? Bij ons is dat helemaal vrij. De enige echte eis die er gesteld is, is dat je bij een N-profiel ongeveer 40 uur praktisch werk moet doen.
bij ons dat je 80 uur per persoon moet doen, dat is ook de enige eis..een maximaal aantal bladzijden of woorden lijkt me echt afschuwelijk, zo kan ik dus niet werken..ohja, we hadden een goed! ^_^ niet bepaald dankzij het werk van mn partner, waarop die reageerde 'ach, een voldoende was ook goed geweest hoor'..mja, maar ach.
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 18:58
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
jeuj! ik heb een 'goed' voor mn pws
*kopen?! *
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 19:53
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik ben gelukkig van mijn profielwerkstuk af!
Ik had vorige week mijn presentatie en vandaag mijn laatste beoordeling. Ik heb uiteindelijk wel net een goed gekregen.
Mijn pws gaat over buitenreclame, 'Outdoor advertising: de kunst van het verleiden.' Achteraf ook wel spijt van dat ik dit onderwerp heb gekozen.. maar jah.. voor alle leuke onderwerpen had je vakken nodig die ik niet heb.
Mijn presentatie ging heel erg kut.. omdat ik het niet goed had voorbereid en heel zenuwachtig was. Kwam er namelijk pas de avond ervoor(laat) erachter dat ik toch nog een praatje erbij moest houden. Wist ook niet wat ik moest vertellen enzo.. ook beetje black-out.. maar jah. Had dan wel een mooie poster.
Vond het wel kut om een pws te maken.. maar vind ik altijd wel als ik een werkstuk moet maken. Heb er ook niet veel van geleerd ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 19:58
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ow jah.. nog ff over de regeltjes bij ons op school: VWO 80 uur per persoon aan besteden en HAVO 40 uur. Als je als presentatie een praatje gaat houden bij je presentatievorm.. dan hoeft je verslag niet zo dik. Moet maar 3/5 a4tjes hoofdtekst getypt geloof ik. Maar als je verslag je presentatievorm is.. dan moet je verslag wel iets van 20/30 blz zijn(de hoofdtekst).
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 21:33
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
hebben jullie ook rond het einde van het jaar verkiezingen? wij hebben "de awards" en dan krijgt degene met het beste pws 300 euro als prijs... opzich wel een goed reden om je best te doen..haha
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 09:37
Verwijderd
pfffffffff gelukkig is dat ding al af. wij (als E&M profiel) moesten het naar aa nleiding van een PO Ak maken over een Amsterdamse buurt. vreselijk vond ik dat en het moest in groepjes .
nou uiteindelijk heb ik het alleen gemaakt en ver het museumplein, von ik nog we leluk. wij hoefde maar 10-15 pagina's ofzow. ik had als beoordeling een 'goed'en voor mn presentatie een 7.7, die telt voor 40% mee voor Nederlands
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 11:46
Verwijderd
Uiteindelijk, na alle problemen met de (ex) begeleider, toch nog een 'goed' van mn gs-leraar gekregen, onder andere omdat we ons zo goed hadden hersteld

En uiteindelijk 70 pagina's, in plaats van 20
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 13:21
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 31-03-2004 @ 11:46 :
Uiteindelijk, na alle problemen met de (ex) begeleider, toch nog een 'goed' van mn gs-leraar gekregen, onder andere omdat we ons zo goed hadden hersteld

En uiteindelijk 70 pagina's, in plaats van 20
Hoe flik je dat?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 31-03-2004 @ 13:21 :
Hoe flik je dat?
Ah, ja, dat vroeg ik mijzelf ook af.

Gewoon, je onderwerp wat verbreden
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 13:38
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 31-03-2004 @ 13:27 :
Ah, ja, dat vroeg ik mijzelf ook af.

Gewoon, je onderwerp wat verbreden
Misschien heb je het iets TE breed gemaakt?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 16:57
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Ik heb hem eind januari ingeleverd en een mondelinge toelichting gegeven. Wij deden het over Einstein en de quantummechanica. Ik heb er ontzettend veel van geleerd, ik wist er vantevoren namelijk helemaal niets over.
We hebben een 'zeer goed' gekregen van onze begeleider, maar dat zal wel een 'goed' worden op mijn eindlijst. Je kunt namelijk een onvoldoende, voldoende of goed halen, maar mijn begeleider is een beetje eigenwijs.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:00
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
heb vorig jaar op de havo ook een profielwerkstuk gemaakt met onderwerp (schrik niet): Egypte en de godenwereld.

een tip, doe daar je profielwerkstuk niet over: zooooo saai

het is wel beoordeeld met een goed!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:13
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik ben vandaag compleet de grond ingeboord door mn pws. Het was onvoldoende, maar omdat ik een toffe begeleider had, zei hij gewoon dat het voldoende was, omdat ik er veel van had geleerd en blablabla.

Ik hoef helemaal geen presentatie of verslag in te leveren, is cool
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:32
aniki
Avatar van aniki
aniki is offline
ik heb hem 20 februarie ingeleverd.
En wat ik heb...
De docent moet het nog nakijken.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:55
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
hppa schreef op 29-12-2003 @ 18:02 :
Max 10 pagina's?
Ik als eerste lichting Tweede Fase-vwo'er moest er mínimaal 40.
whuhahahaha! je maakt een grapje! Ik moest er nog geeneens 10!
Die docent kon het echt an z'n reet roesten volgens mij
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 18:33
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Vorig jaar ingeleverd, had het beste werkstuk van de profielen N&G, N&T zeiden de docenten .

Totaal iets van 55 pagina's en nooit teruggekregen omdat het nu als voorbeeld bij open dagen wordt gebruikt etc...

Onderwerp: Drugs & Verslaving.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 18:37
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
MarKel schreef op 31-03-2004 @ 17:55 :
whuhahahaha! je maakt een grapje! Ik moest er nog geeneens 10!
Die docent kon het echt an z'n reet roesten volgens mij
Geeneens 10? Wat is dat dan voor een pw.. Wij moesten er minimaal 25, waarbij je dingen als de voorkant logboek enz niet mee mocht tellen :/

Mijne ging trouwens over dyslexie en ik heb er niet zo heel veel tijd aan besteed, in totaal 10 uurtjes ofzo denk ik. Bij ons moet je er normaal ook 80 uur aan besteden maar ivm ziek zijn moest ik hem deze maand maken en ging het alleen maar om een voldoende zodat ik gewoon examen mag doen, mijne was 42 pagina's en had een 7,4.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [BIO] pws enquete
iemand95
4 22-10-2012 00:08
Algemene schoolzaken Profielwerkstuk--> psyche van de mens
thugz-angel
12 02-05-2005 15:23
Algemene schoolzaken Profielwerkstuk / Eindwerk
Verwijderd
15 02-08-2004 15:46
Beleidszaken Profielwerkstukken: algemeen topic?
Careless
12 28-10-2003 11:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.