Oud 31-03-2004, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 31-03-2004 @ 13:38 :
Misschien heb je het iets TE breed gemaakt?


Nah, misschien hebben we daarom wel een goed

't was geschiedenis, dan pak je er zo ff wat eeuwen bij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2004, 22:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 31-03-2004 @ 11:46 :
Uiteindelijk, na alle problemen met de (ex) begeleider, toch nog een 'goed' van mn gs-leraar gekregen, onder andere omdat we ons zo goed hadden hersteld

En uiteindelijk 70 pagina's, in plaats van 20
De mijne heeft momenteel 83 blz. en is nog steeds niet af
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 31-03-2004 @ 22:11 :
De mijne heeft momenteel 83 blz. en is nog steeds niet af
Doe je goed

Moet het zo langzamerhand niet eens ingeleverd worden? Iedereen reageert namelijk al geschokt op mij: "Moest je het in maart pas inleveren? Wat laat!"
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:19
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 31-03-2004 @ 22:15 :
Doe je goed

Moet het zo langzamerhand niet eens ingeleverd worden? Iedereen reageert namelijk al geschokt op mij: "Moest je het in maart pas inleveren? Wat laat!"
Ik zelfs pas voor 1 mei.

(Maar ik doe staatsexamen, mondelinge examens zijn voor mij van 5 tot 17 juli.)
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 31-03-2004 @ 22:15 :
Doe je goed

Moet het zo langzamerhand niet eens ingeleverd worden? Iedereen reageert namelijk al geschokt op mij: "Moest je het in maart pas inleveren? Wat laat!"
Bij ons moest het 10 maart ingeleverd worden maar dat is meer een adviesdatum dan een officiele datum. Ik wou het zelf ingeleverd hebben voor de toetsweek maar aangezien die morgen begint is me dat niet gelukt maar ik wil het toch zeker wel inleveren voor het einde van de toetsweek (nu maar hopen dat ik die deadline wel haal, tis bijna af, er moeten net nog wat kleine dingetjes aan gedaan worden)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 07:58
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
Citaat:
aniki schreef op 25-12-2003 @ 18:19 :
Ik wou het eerst over eiwitten doen en er een practicum in stoppen zodat het ook over scheikunde meetelt (dan krijg ik twee diploma's NT en NG)
Moet je als je twee diploma's wilt krijgen een profielwerkstuk voor twee vakken maken? Ik ben namelijk ook van plan om NG en NT te doen. Of mag het ook voor bijv. alleen scheikunde zijn?
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 09:03
Janneke-ratjes
Avatar van Janneke-ratjes
Janneke-ratjes is offline
Wij hebben ons profielwerkstuk gedaan over kleurgenetica bij tamme ratten.
Ik vind genetica erg leuk, ik vind ratten erg leuk, dus dit leek me een erg leuk onderwerp
Jammer genoeg was t iets ingewikkelder dan ik verwacht had, en zonder hulp van bepaalde mensen was ik er NOOIT uit gekomen!

Wij moesten dus een werkstuk maken en daar een presentatie over doen.
Terwijl je met het werkstuk bezig was had je steeds "contactmomenten" en dan kreeg je punten mbt je vorderingen en je logboek enzo. En op het eind een bepaald aantal punten voor de presentatie. Het totale aatal punten op het laatst bepaalde je eindpunt.
Voor onze presentatie hadden we een 7 en voor het totale werkstuk=presentatie een 6,7

Voldoende!
__________________
http://www.jannekespage.tk http://www.ratsels.tk http://www.gladdiegangsters.tk
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 09:23
pure_evil
pure_evil is offline
Wij hebben vorige week de "uitslag" gekregen. we hadden als onderwerp "Muggen", hebben daar een praktisch onderzoek mee gedaan (hoe ontwikkelen muggenlarven zich en wat zijn de ideale omstandigheden daarvoor)

en we hebben een "goed" met een gemiddelde van 8,8!
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 22:10
hippie jesse
hippie jesse is offline
Het verband tussen wiskunde en muziek is het onderwerp, nu nog een mooie centrale vraag
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 22:24
Janneke-ratjes
Avatar van Janneke-ratjes
Janneke-ratjes is offline
verband tussen wiskunde en muziek.....
Da's een goeie vraag zeg!
Je kan het van zo veel kanten bekijken!!
Succes ermee
__________________
http://www.jannekespage.tk http://www.ratsels.tk http://www.gladdiegangsters.tk
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 22:55
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 08-04-2004 @ 22:10 :
Het verband tussen wiskunde en muziek is het onderwerp, nu nog een mooie centrale vraag
Hoofdvraag: Is er een bepaalde wiskundige structuur te ontdekken in populaire muziek.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:08
littlepunkgirl
littlepunkgirl is offline
Over Rockmuziek (Rock,punk,metal e.d.) Met enige medewerking van wat lokale bands. Het is beoordeeld met een goed. (krijgen alleen maar slecht,matig,voldoende of goed .. geen cijfer)

We hebben het gister moeten presenteren voor 3 docenten Nederlands en ongeveer 10 medeleerlingen. Nu is al dat gedoe rondom het pws eindelijk voorbij. *eindelijk*
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:25
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Mijne is alweer een tijdje ingeleverd (over Amazone Indianen) en ik had er een 9,6 voor ... wat helaas een 'g' oplevert...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 08-04-2004 @ 22:10 :
Het verband tussen wiskunde en muziek is het onderwerp, nu nog een mooie centrale vraag
Er bestaan boekjes, de zogenaamde Zebrareeks.
Die gaan over allerlei onderwerpen die met wiskunde te maken hebben. Één van die onderwerpen is muziek of muziekinstrumenten ofzo. In zo'n boekje staat heel veel uitleg en verder allerlei sommen die je helpen om het verband te ontdekken. Misschien heb je d'r iets aan...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 15:39
Verwijderd
Vorig jaar;
geschiedenis;
Nationalisme in China
ik had een "goed"
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 19:27
Flærynn
Avatar van Flærynn
Flærynn is offline
Hoe M.C. Escher zich ontwikkelde... (artistiek en intellectueel)
Ik heb nog geen flauw idee hoe hij is beoordeeld, alleen maar dat hij niet slecht is... (die leraar is altijd overal te laat mee )
__________________
-vul zelf maar in-
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 21:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het mijne is nu echt bijna af, spelling is overal verbeterd en het enige wat ik nu nog moet doen is een paar stambomen er nog bij doen en dan uitprinten, in laten binden en inleveren. Het lijkt me echt een relaxed idee als ie af is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 21:43
*Rupsje*
Citaat:
Krummeltje schreef op 31-03-2004 @ 22:15 :
Doe je goed

Moet het zo langzamerhand niet eens ingeleverd worden? Iedereen reageert namelijk al geschokt op mij: "Moest je het in maart pas inleveren? Wat laat!"
Mijne is ook nog niet af. Maar dat maakt ook niks uit. Mijn leraar heeft het me uitgelegd: het ligt aan het beleid van de school, want volgens hem mag je zelfs 10 uur voor je diploma het nog inleveren (als het dan maar goedgekeurd wordt). Je mag dus wel op examen als je je pws niet af hebt, je krijgt alleen je diploma niet..
ontopic: Mijn pws gaat over de geschiedenis van Chili en dan vooral de militaire statsgreep van 1973.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 22:40
Girl87
Avatar van Girl87
Girl87 is offline
Wat een verschil qua eisen zeg! Er staat 80 uur voor (vwo), dan klopt toch nooit met 10 ( ) pagina's!?

Bij ons mag je van alles doen, je hebt redelijk veel vrijheid. Maar als je het in 'werkstukvorm' doet, wordt er toch echt van je verwacht dat je met minstens 40 pagina's aan komt zetten. Al gaat het meer om de manier waarop je te werk bent gegaan, dan om de uiteindelijke tekst. Ook je vraagstellingen zijn erg belangrijk. Het logboek ook

Maar goed, wij hebben vorige week de uitleg gekregen en gaan er zo langzaamaan mee beginnen. (vwo 5) Ik ga in ieder geval iets doen met pedagogiek, de geschiedenis daarvan. Ik heb wel al ondervonden dat dat een lastig onderwerp is....gelukkig vind ik het erg interessant. (het is bruikbaar voor mijn studie, wil PWO gaan doen)
__________________
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. *Loesje*
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 23:13
Endomychus
Avatar van Endomychus
Endomychus is offline
Heej ff vraagje, moeten jullie t'profielwerkstuk ook met een groepje doen of met zn 2en? Ik ben namelijk ziek geweest toen het hele profielwerkstukkengedoe begon waardoor ik er nu in mn eentje voor sta
__________________
waarom staat daar een banner met het hoofd van Boris wil je dat ik hier niet meer kom ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 12:48
aniki
Avatar van aniki
aniki is offline
Citaat:
songeur schreef op 02-04-2004 @ 07:58 :
Moet je als je twee diploma's wilt krijgen een profielwerkstuk voor twee vakken maken? Ik ben namelijk ook van plan om NG en NT te doen. Of mag het ook voor bijv. alleen scheikunde zijn?
Ik weet niet hoe het bij jouw school geregeld is, maar ik krijg twee diplomas terwijl mijn PWs alleen voor bio is.
Nieuwe regeling of zo, eerst mocht dat niet en nu wel.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 13:36
Janneke-ratjes
Avatar van Janneke-ratjes
Janneke-ratjes is offline
Ik heb ook mn PWS over één vak gedaan hoor, bijna iedereen bij ons op school geloof ik.
__________________
http://www.jannekespage.tk http://www.ratsels.tk http://www.gladdiegangsters.tk
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 18:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Endomychus schreef op 09-04-2004 @ 23:13 :
Heej ff vraagje, moeten jullie t'profielwerkstuk ook met een groepje doen of met zn 2en? Ik ben namelijk ziek geweest toen het hele profielwerkstukkengedoe begon waardoor ik er nu in mn eentje voor sta
Bij ons mag je zelf kiezen, je mag het alleen doen maar ook met maximaal drie anderen. Ik heb er juist voor gekozen om het alleen te doen omdat het organisatorisch makkelijker is en je ook alleen afhankelijk bent van jezelf. Je pws alleen maken heeft ook voordelen hoor .
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 12:04
Janneke-ratjes
Avatar van Janneke-ratjes
Janneke-ratjes is offline
Mja, normaalgesproken werk ik ook het liefst alleen aan werkstukken, maar met saskia (met wie ik t nu samen heb gedaan) kan ik wel heel goed samenwerken, en het was erg leuk
__________________
http://www.jannekespage.tk http://www.ratsels.tk http://www.gladdiegangsters.tk
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 12:14
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
mijn pws ging over jehanne d'arc en de franse staats- en natievorming, voor het vak frans (want ik doe c&m en mocht niet bij gs.. )
het is ongeveer 60 pagina's geworden en ik had er een 8,2 voor
(maar dat cijfer telt nergens voor mee)
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Endomychus schreef op 09-04-2004 @ 23:13 :
Heej ff vraagje, moeten jullie t'profielwerkstuk ook met een groepje doen of met zn 2en? Ik ben namelijk ziek geweest toen het hele profielwerkstukkengedoe begon waardoor ik er nu in mn eentje voor sta
wij moesten het met een groepje van 2 of 3 mensen doen. maar er waren natuurlijk uitzonderingen. eeen aantal gropejes van 4. en ik had gezegd dati kmet dat meisje niet kon samenwerken(wat ook echt zo is) en toen mocht ik het alleeen maken, gelukkig
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 15:54
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
Ik en een klasgenootje deden het over 'De mysteries van de Piramiden van Gizeh'

was wel leuk hoor, mooi werkstuk geworden en heel interessant we hebben een goed! over 2 weken allene nog de presentatie, maar dat is voor de 4e klassers dus dat is niet zo'n ramp
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 20:18
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Over FDR, oftwel Franklink Delano Roosevelt, president van de VS van 1933 tot 1945. Was best ingewikkeld, omdat er al zoveel over geschreven is (hier in M'burg is t Roosevelt Study Center, dus genoeg informatie). We hadden geen presentatie maar een gesprekje....
Beoordeeld met een 'goed' .
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 10:13
Janneke-ratjes
Avatar van Janneke-ratjes
Janneke-ratjes is offline
Citaat:
weezzz schreef op 11-04-2004 @ 12:14 :
mijn pws ging over jehanne d'arc en de franse staats- en natievorming, voor het vak frans (want ik doe c&m en mocht niet bij gs.. )
het is ongeveer 60 pagina's geworden en ik had er een 8,2 voor
(maar dat cijfer telt nergens voor mee)
60 pagina's?!!
Wij mochten er maximaal 20, anders moesten de leraren zo veel lezen
__________________
http://www.jannekespage.tk http://www.ratsels.tk http://www.gladdiegangsters.tk
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 15:30
heppygirl
Avatar van heppygirl
heppygirl is offline
Wat een verschillen lees ik hier, heel raar.
Wij moesten tussen de 20 en 30 blz ofzo... Ik weet he tniet meer precies En het moest een combinatie zijn tussen twee vakken. Mijn tweelingzusje en ik (best handig) hebben samen een pws gemaakt en het ging over het schoolsysteem in Duitsland vanaf Hitler. (vak Duits en Geschiedenis, Duits als hoofdvak we wilden liever hem dan de andere leraar als hoofdbegeleider )

We moesten het al voor de kerstvakantie inleveren, we hadden het af en we hadden een Goed...

MAar goed je krijg het toch net zo lang terug tot jeen vold hebt dus als je het niet af had was dat niet erg hoorde ik vervolgens maar goed dan kon je dus geen Goed meer halen..
__________________
Drop is viess!! Kijk ook eens op www.heppygirl.tk
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:56
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Janneke-ratjes schreef op 12-04-2004 @ 10:13 :
60 pagina's?!!
Wij mochten er maximaal 20, anders moesten de leraren zo veel lezen
beter voor jou
ik vind het echt vreemd dat je op sommige scholen dus 'maar' 20 pagina's hoefde..
maar ik vond het niet erg, vond het leuk mn pws te maken, interessant onderwerp
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 01:32
hippie jesse
hippie jesse is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-04-2004 @ 12:40 :
Er bestaan boekjes, de zogenaamde Zebrareeks.
Die gaan over allerlei onderwerpen die met wiskunde te maken hebben. Één van die onderwerpen is muziek of muziekinstrumenten ofzo. In zo'n boekje staat heel veel uitleg en verder allerlei sommen die je helpen om het verband te ontdekken. Misschien heb je d'r iets aan...

Klopt ja, ik had al zo'n boekje. is vet handig.
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 17:42
dummiedegum
dummiedegum is offline
nederlandse liedjes door de jaren heen, van 1950 tot 2000.

geschiedenis+nederlands+muziek

Muziek als hoofdvak.

Wij hadden een goed, maar wij hebben alle beoordelingsgesprekken overgeslagen, docent vond dat niet nodig en hij had geen tijd. In ieder geval heb ik weer geleerd hoe ik mijn medescholier moet motiveren
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 17:29
Omi0
Avatar van Omi0
Omi0 is offline
Ik moet eind dit jaar onderwerp inleveren en dan volgend schooljaar voor de kerst het pws inleveren

Ik doe het voor Economie 1,2 voornamelijk omdat m'n begeleider zo grappig is [oke niet echt een goed uitgangspunt maar afijn..]
Zelf lijkt het me heel leuk om iets met de economie van Japan te doen, en m'n partner is mega creatief dus het zal wel iets van een super grote poster worden ofzo

Heeft iemand misschien nog leuke ideeën??
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 19:00
heppygirl
Avatar van heppygirl
heppygirl is offline
Ach best goed excuus hoor dat van die leraar ik heb ook Duits en Geschiedenis gedaan ipv Geschiedenis en Duits om Duits een leuke leraar is (en die van geschiedenis ABSOLUUT niet!)
__________________
Drop is viess!! Kijk ook eens op www.heppygirl.tk
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 23:28
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Janneke-ratjes schreef op 12-04-2004 @ 10:13 :
60 pagina's?!!
Wij mochten er maximaal 20, anders moesten de leraren zo veel lezen
Ik mag maximaal 6 pagina's, minimaal 3.

Dat is pas erg.

Ik heb er nu al 6 en ik ben pas net bezig.... Als ik wil zit ik zo op 25 ofzo, met gemak!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 23:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
heppygirl schreef op 14-04-2004 @ 19:00 :
Ach best goed excuus hoor dat van die leraar ik heb ook Duits en Geschiedenis gedaan ipv Geschiedenis en Duits om Duits een leuke leraar is (en die van geschiedenis ABSOLUUT niet!)
wij mochten zelf twee docenten kiezen die je het liefst als begeleider wilde hebben. Het was echter puur een voorkeur: het betekende niet dat je diegene dan ook kreeg.
Mijn eerste begeleider was ook mijn favoriete begeleider. Mijn tweede begeleider was iemand die totaal niks van mijn onderwerp afwist, dus die heeft besloten om zich niet met m'n pws te bemoeien.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-04-2004 @ 23:28 :
Ik mag maximaal 6 pagina's, minimaal 3.

Dat is pas erg.

Ik heb er nu al 6 en ik ben pas net bezig.... Als ik wil zit ik zo op 25 ofzo, met gemak!
6 pagina's
alleen de plaatjes die ik in m'n pws gebruikte namen al 6 kantjes in beslag. In totaal had ik 40 kantjes (maar dan wel met opdrachten van de werkweek erbij).
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 08:08
heppygirl
Avatar van heppygirl
heppygirl is offline
6 pagina's zo weinig neemt een gewoon werkstuk nog niet in beslag, dat is sowieso al meer dan 6 pagina's.. Dus dat vind ik wel heel erg raar...
__________________
Drop is viess!! Kijk ook eens op www.heppygirl.tk
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 09:57
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
het lijkt me echt k*t om een pws van max 6 kantjes te moeten maken, in 6 kantjes kan je toch helemaal geen uitgebreid onderzoek doen?
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 12:08
heppygirl
Avatar van heppygirl
heppygirl is offline
Nee dat lijkt me ook niet, of je moet een lettertype van 5 hebben ofzo dan kan het nog als 12 kantjes maar das ook niet veel...
__________________
Drop is viess!! Kijk ook eens op www.heppygirl.tk
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:03
L1
Avatar van L1
L1 is offline
bij ons is die van iedereen goedgekeurd. Zelfs van een paar jongens die in eerste instantie 1 van internet ingeleverd hadden
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:39
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
Pws.... GRRRRRR! Ik zit nou in v5 en we moeten volgende p al weten waar we t over doen en met wie je m doet....
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 16:04
little_devotion
Avatar van little_devotion
little_devotion is offline
Wij hebben de maatschappelijke gebeurtenissen en ontwikkelingen van de VS van 1950 tot 1999 vergeleken met de Hollywood industrie van 1950 tot 1999. Was super leuk om te doen! We hebben van de 100 punten 84 punten gehaal ( ) én we zijn genomineerd (maar 50 scholen doen mee ofzo en we hebben een heeeele kleine kans om veel geld te verdienen)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 16:05
little_devotion
Avatar van little_devotion
little_devotion is offline
Ons pws had btw iets van 80 bladzijdes, maar we deden het wel met zn drieën
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 16:21
Endomychus
Avatar van Endomychus
Endomychus is offline
zo hee 80 bladzijdes da's veel. Wel raar dat er zoveel verschil in zit voor het pws op verschillende scholen. Dat zouden ze eigenlijk geijk moeten trekken
__________________
waarom staat daar een banner met het hoofd van Boris wil je dat ik hier niet meer kom ofzo
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 16:43
Limoen
Limoen is offline
Wij hadden het over de geneeskunde in de Klassieke Oudheid en in hoeverre dat invloed heeft gehad op de huidige geneeskunde. Met de vakken Grieks en Latijn en Biologie. Was erg boeiend onderwerp om een PWS over te maken, maar wel een verschrikkelijk gedoe, want echt veel informatie en duidelijke informatie is der niet te vinden. De beoordeling was uiteindelijk wel een 'goed'.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 16:48
W00t@n00bs
Avatar van W00t@n00bs
W00t@n00bs is offline
Mijn onderwerp:
Beroemde wiskundigen

Wat ik er aan kwijt was:
Heel veel tijd, ongeveer 80 uur.

Beoordeling:
Zeer goed
__________________
It's nice 2 be important but it's more important 2 be nice
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 20:41
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Samen met een klasgenote, geschiedenis:
onze hoofdvraag:

Wat is de oorzaak van het ontstaan van jeugdculturen in de jaren ’30 en ’60 en wat zijn de overeenkomsten en verschillen tussen deze jeugdculturen qua kenmerken en qua betekenis op de lange termijn?

Dat moest zo lang, omdat het onderwerp anders te breed werd, en de deelvragen er niet in genoemd werden ofzo .
Het is redelijk lang geworden, en er zit héél erg veel tijd in.
(Komt ook door de slechte communicatie en ruzies tussen mij en die klasgenote).

Beoordeling: Goed.
Presentatie: 7.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 20:55
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
Mijn onderwerp was de Pre-Rafaëlieten.
zo'n 50 bladzijdes, (de helft bestond uit een heel lang gedicht )niet zoveel tijd aan besteed, paar avondjes werk, maar het was voldoende...
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [BIO] pws enquete
iemand95
4 22-10-2012 00:08
Algemene schoolzaken Profielwerkstuk--> psyche van de mens
thugz-angel
12 02-05-2005 15:23
Algemene schoolzaken Profielwerkstuk / Eindwerk
Verwijderd
15 02-08-2004 15:46
Beleidszaken Profielwerkstukken: algemeen topic?
Careless
12 28-10-2003 11:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.