Oud 08-02-2004, 14:23
Verwijderd
Ik denk dat ik die maar eens ga kopen ofzo. Neverwinternights begint te vervelen. Mare is er ook iemand hier die dat spel heeft? Zo, ja wat vind je van das spiel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2004, 16:04
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
welk spel bedoel je nou
freelancer of NWN
NWN heb ik wel.. speel het alleen niet want vind dr nie zoveel aan
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 16:13
Emphasis
Avatar van Emphasis
Emphasis is offline
Freelancer is op zich wel lineair en heel erg hetzelfde.. singleplayer iig, maar toch ook wel weer leuk genoeg. De besturing is ietwat arcade, verwacht dus geen space-sim, maar meer een uitgebreid schietspel. Wel veel mogelijkheden, vooral in multiplayer, qua schepen en beroepen etc. Maar ja, of jij het leuk gaat vinden weet ik ook niet :>
Citaat:
CryptapiX schreef op 08-02-2004 @ 16:04:
welk spel bedoel je nou
freelancer of
Als NWN bij hem gaat vervelen zal 'ie die wel hebben hè
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 16:52
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik vond het een beetje erg chaotisch.. Ik heb het op iemand anders' PC gespeeld, en daar moest je het besturen met de muis

Eigenlijk is het een beetje een slechte Elite ripoff natuurlijk
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 16:53
Verwijderd
wel een leuk spel.

ik heb de stoute versie.
kzou het niet origineel kopen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 18:12
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Emphasis schreef op 08-02-2004 @ 16:13:
Als NWN bij hem gaat vervelen zal 'ie die wel hebben hè
als jij leert lezen
snap ik dat ik doel op zijn kromme manier van schrijven/typen
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 18:37
Emphasis
Avatar van Emphasis
Emphasis is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 09-02-2004 @ 18:12:
als jij leert lezen
snap ik dat ik doel op zijn kromme manier van schrijven/typen
Hahaha. Moet ík leren lezen? Haha, hoe schaamteloos. Het is ietwat krom, maar ja, zelf nadenken of gewoon niet dom doen, valt niet mee hè?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 22:14
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Emphasis schreef op 09-02-2004 @ 18:37:
Hahaha. Moet ík leren lezen? Haha, hoe schaamteloos. Het is ietwat krom, maar ja, zelf nadenken of gewoon niet dom doen, valt niet mee hè?
er staat LETTERLIJK na die zin dat NWN hem begint te vervele een vraag waarin word gevraagd of iemand DAT spel ook heeft
aangezien er verder in de post GEEN duidelijkheid word gemaakt over welk spel ga ik er vanuit dat het het vorig genoemde spel is.. in dit geval NWN
wat hij in zn topic titel zet zal me een worst wezen.. de meeste mensen hebbe hier toch al zon probleem met topic titels bedenken..
moet ie zn vraag maar duidelijker stellen
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 23:47
Emphasis
Avatar van Emphasis
Emphasis is offline
Godverdomme, doe je nou zo dom of ben je het gewoon? Freelancer: ik denk dat ik die maar eens ga kopen ofzo. Want NWN gaat vervelen. Waarom zou hij dan ervaringen van een ander over NWN gaan vragen, in een topic genaamd 'Freelancer'? Ik verdenk je er van je expres van de domme te houden zodat je leuk iemand kan pakken op zijn ietwat rare formulering. En als dat niet zo is, godbetere, hoop ik dat je nog wat IQ kweekt voor je 25e, het zou geen kwaad kunnen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 11:36
Verwijderd
Ik lees deze topic van me nu net weer, en ik moet zeggen dat die Emphasis helemaal gelijk heeft.

Verstand gebruiken is zeker moeilijk? Waarom zou ik vragen of een spel leuk is als ik hem zelf al heb gespeelt? God...je hebt mensen. Je kan ook naar mn topic titel kijken. En waarom ga je ervanuit dat de titel niet klopt? Ik bedoel er zijn mensen, zoals ik, die het begrip "titel" begrijpen. Je had natuurlijk ook gewoon niet hoeven te reageren als je instelling toch al zo is, dat je niet een vraag wilt beantwoorden. Maar nee, jij wilt het over grammatica hebben. Geweldig.

CryptapiX, je bent een grote zeikerd.

Laatst gewijzigd op 10-02-2004 om 11:41.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 11:44
Verwijderd
Ahem...

Goed, even weer On Topic. Weet iemand nog verder ander space-flight-games? Ik vind zoiets als Wing Commander wel cool. Oud spel, maar zeker cool.

Ik heb de Demo van Freelancer gespeelt. Lijkt me wel leuk. Ik mis alleen de flashy gevechten. Waar kan je Freelance kopen? Ik kan de game nergens meer vinden.

p.s. ik hoef toch niet te vermelden bij elke zin dat het om Freelancer gaat toch?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 11:50
shao-kahn
Avatar van shao-kahn
shao-kahn is offline
freelancer is wel vet, alleen kan wel al snel vervelen. Je hebt er wel veel leuke mods van.
__________________
pim heeft het ook zo gewild
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 12:10
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
Als Neverwinter Nights begint te vervelen, denk je "zal ik Freelancer kopen?" mja... die link mis ik ff maar vooruit...
Wat ik van FreeLancer heb gezien/gelezen/gespeeld denk ik dat je 'm best kan kopen, mits ie ergens in de uitverkoop is (ik ga er vanuit dat je ook voor MP gaat)
zo niet, wacht dan even... er komen de komende tijd genoeg nieuwe titels uit die aardig wat potentie bieden...
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 12:34
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Freelancer is een cool spel, maar het gaat vrij gauw vervelen. Multiplayer is leuker, als je met zijn 2en bent ofzo, maar de characters worden op de server opgeslagen en er waren toen ik het speelde niet zoveel permanente servers.
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 13:25
Verwijderd
Citaat:
JUH schreef op 10-02-2004 @ 12:10:

er komen de komende tijd genoeg nieuwe titels uit die aardig wat potentie bieden...
space-flight-games? Noem eens wat waardige titels dan, als je wil.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 14:42
Verwijderd
ehm, freespace 2

dat is dé space sim.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef op 10-02-2004 @ 14:42:
ehm, freespace 2

dat is dé space sim.
link me up scotty
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 15:05
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
Citaat:
Dr Zoidberg schreef op 10-02-2004 @ 13:25:
space-flight-games? Noem eens wat waardige titels dan, als je wil.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat er genoeg nieuwe games worden die 't volle pond aankoop bedrag waar zijn ipv 't al wat oudere Freelancer

maar als je een Space-Flight-Game zoekt...
FreeSpace 2 is idd de enige die ik voor 100% kan aanraden...
alleen die is al wat ouder...
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-02-2004, 15:24
Emphasis
Avatar van Emphasis
Emphasis is offline
Freespace I, Freespace II en Starlancer. Zulke innemende simsheb ik nog nooit gespeeld, en zal ik ook nooit meer spelen vrees ik soms. Vooral Freespace II, met die ultra coole Shivan Juggernauts :> Doe wel een zonnebril op, want die beamcannons, woei. Starlancer kan grafisch het beste mee op dit moment en is ook wel (heel) goed qua gameplay en verhaal. En Zoidberg: dank voor de erkenning :>
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Emphasis schreef op 10-02-2004 @ 15:24:
En Zoidberg: dank voor de erkenning :>
Soms moet je vervelende mensen even laten weten wie de baas is.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 17:20
Verwijderd
freespace 2 is gratis te downloaden.

en dan heb je het meteen met bijgepoetste graphics.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 17:37
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Dr Zoidberg schreef op 10-02-2004 @ 11:36:

Verstand gebruiken is zeker moeilijk?
jah voor jouw wel anders had jij je vraagstelling wel duidelijker gemaakt

Citaat:
Dr Zoidberg schreef op 10-02-2004 @ 11:36:
Waarom zou ik vragen of een spel leuk is als ik hem zelf al heb gespeelt?
je vraagt of WIJ een spel leuk vinden.. dan boeit het toc hniet of jij het wel of niet leuk (meer) vind?

Citaat:
Dr Zoidberg schreef op 10-02-2004 @ 11:36:

CryptapiX, je bent een grote zeikerd.
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 18:47
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef op 10-02-2004 @ 17:37:
jah voor jouw wel anders had jij je vraagstelling wel duidelijker gemaakt
Wel raar dat iedereen behalve jij me niet begreep.

Maar het feit word nu juist weer ondersteunt:

Citaat:
Dr Zoidberg schreef op 10-02-2004 @ 11:36:

CryptapiX, je bent een grote zeikerd.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 22:26
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Geen sarcasme dus: Ik zat dus laatst ook te denken nwn begint te vervelen , zal ik freelancer maar eens gaan ophalen?
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 01:02
Emphasis
Avatar van Emphasis
Emphasis is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef op 10-02-2004 @ 22:26:
Geen sarcasme dus: Ik zat dus laatst ook te denken nwn begint te vervelen , zal ik freelancer maar eens gaan ophalen?
Wel een switch hé
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2004, 02:07
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Weet iemand al wanneer Elite 4 uitkomt trouwens?
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 11:51
Verwijderd
weet iemand waar je deze game nog kan krijgen? Goedkoop...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Dr Zoidberg schreef op 11-02-2004 @ 11:51:
weet iemand waar je deze game nog kan krijgen? Goedkoop...
hier

anyway: ik wil elite 4 (klinkt goed) of privateer 3 (komt helaas niet meer denk ik )
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 18:55
morlock
Avatar van morlock
morlock is offline
Ontopic:
Freelancer is een leuk spel, maar ontstijgt de middelmatigheid niet echt. Je hebt de 1e twee maanden erg veel plezier van het spel, maar door de lineaire verhaallijn raakt de sleur er snel in. Vervolgens ben je nog een maand of 3 bezig allerlei mods te spelen.
Daarna ben je het spel zat en haal je Neverwinter Nights weer uit de kast.

Offtopic:
CryptapiX, regel- en kommaneuken is natuurlijk prima en zeker erg goed voor de spellings- en grammatica-capaciteiten van sommigen (ik noem geen namen).
Toch, als je anderen hiermee een boodschap wilt brengen, volstaat het natuurlijk niet om een post af te leveren die vol met spelfouten staat.

Citaat:
jah voor jouw wel anders had jij je vraagstelling wel duidelijker gemaakt
De correcte versie zou moeten zijn: "Ja, voor jou wel, anders had jij je vraagstelling wel duidelijker gemaakt".

Citaat:
je vraagt of WIJ een spel leuk vinden.. dan boeit het toc hniet of jij het wel of niet leuk (meer) vind?
Wederom geef ik u de correcte versie, deze zijnde: "Je vraagt of WIJ een spel leuk vinden; dan is het toch niet interessant of jij het wel of niet leuk (meer) vindt?".

Mag ik de heer CryptapiX erop wijzen dat het gebruik van de karakteristieke 3 opeenvolgende puntjes zeer ongebruikelijk is binnen de nederlandse literatuur en dat accurater gebruik van enkele leestekens zeker niet ongewenst is.

Ik dank u voor uw aandacht.
__________________
Then it comes to me that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight-train comin' your way
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 19:41
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
morlock schreef op 11-02-2004 @ 18:55:
*Verhaal*
Ja, zo kun je ook mierenneuken!
Mijn verhaal is in ieder geval niet anders leesbaar dan dat ik het bedoel, het verhaal van de topic starter is dit wel.
De punten en komma's opzich boeien me niet zo geweldig veel. Maar als hij (ts) een kromme zin/krom verhaal post en ik lees dat anders dan hij het zou willen vind ik dat die nerds hier daar niet zo over moeten janken. Als de topicstarter gewoon duidelijk is, hoef ik niet zoveel moeite te doen om uit te vinden hoe hij wil dat ik het lees.



Citaat:
morlock schreef op 11-02-2004 @ 18:55:

Mag ik de heer CryptapiX erop wijzen dat het gebruik van de karakteristieke 3 opeenvolgende puntjes zeer ongebruikelijk is binnen de nederlandse literatuur en dat accurater gebruik van enkele leestekens zeker niet ongewenst is.
Mag ik je er overigens op wijzen dat als je echt zoo gaat mierenneuken als jij doet.. je dan voortaan Nederlandse ook met een hoofdletter schrijft?
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work

Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 19:47.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 20:57
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef op 11-02-2004 @ 19:41:
Ja, zo kun je ook mierenneuken!
Mijn verhaal is in ieder geval niet anders leesbaar dan dat ik het bedoel, het verhaal van de topic starter is dit wel.
De punten en komma's opzich boeien me niet zo geweldig veel. Maar als hij (ts) een kromme zin/krom verhaal post en ik lees dat anders dan hij het zou willen vind ik dat die nerds hier daar niet zo over moeten janken. Als de topicstarter gewoon duidelijk is, hoef ik niet zoveel moeite te doen om uit te vinden hoe hij wil dat ik het lees.

Mag ik je er overigens op wijzen dat als je echt zoo gaat mierenneuken als jij doet.. je dan voortaan Nederlandse ook met een hoofdletter schrijft?
Ten eerste u typt een letter teveel bij "zo". En verder is het onnodig een zin te eindigen met twee punten.

Verder moet ik u erop wijzen dat u de enigste bent die mijn verhaal niet begreep. Als u uw logica had gebruikt, had u wel degelijk mijn verhaal begrepen. Logica...kent u dat woord wel?

De rest van de vriendelijke forummers, oftewel "nerds" zoals u ze noemt, hebben hun logica wel gebruikt en konden dus een zinnig antwoord op mijn vraag. Wilt u trouwens uw gescheld voor u laten, hm?

Ik geen toe dat ik niet "grammaticaal verantwoord" typte. Maar dat wil niet zeggen dat u er zo veel over moet zeuren. Ik typ hier slordig omdat het niet uit maakt. Dit is niet formeel. Dit is een forum over games. Ik vind het ook zeer ongepast om hier zo over te janken terwijl niemand er een punt over maakt, behalve uw persoon.

Oftewel het feit wordt nogmaals hartelijk ondersteunt:

Citaat:
Dr Zoidberg schreef op 10-02-2004 @ 11:36:

CryptapiX, je bent een grote zeikerd.

Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 21:08
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Dr Zoidberg schreef op 11-02-2004 @ 20:57:
*knip*
ik weet niet wat je lult, en ga het ook niet lezen ook.
ik miereneuk niet om punten en kommas en wat wel en niet met hoofdletter moet.. maar de gast die mij ging afzeiken wel.. en dan vind ik dat hij het zelf wel 200% goed moet hebbe voor ie dat zegt

nogmaals.. lees mijn post en zie in dat ik zeik om de manier waarop jij iets uitlegt wat op verschillende manieren te interpreteren is.. dus geef je mij de vrijheid om het te interpreteren zoals ik wil, ik geef jouw in mijn posts die keuze nie.
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Dr Zoidberg schreef op 11-02-2004 @ 20:57:
Ten eerste u typt een letter teveel bij "zo". En verder is het onnodig een zin te eindigen met twee punten.

Verder moet ik u erop wijzen dat u de enigste bent die mijn verhaal niet begreep. Als u uw logica had gebruikt, had u wel degelijk mijn verhaal begrepen. Logica...kent u dat woord wel?

De rest van de vriendelijke forummers, oftewel "nerds" zoals u ze noemt, hebben hun logica wel gebruikt en konden dus een zinnig antwoord op mijn vraag. Wilt u trouwens uw gescheld voor u laten, hm?

Ik geen toe dat ik niet "grammaticaal verantwoord" typte. Maar dat wil niet zeggen dat u er zo veel over moet zeuren. Ik typ hier slordig omdat het niet uit maakt. Dit is niet formeel. Dit is een forum over games. Ik vind het ook zeer ongepast om hier zo over te janken terwijl niemand er een punt over maakt, behalve uw persoon.

Oftewel het feit wordt nogmaals hartelijk ondersteunt:
De fouten:
- na "ten eerste" moet een dubbele punt, of moet de woordvolgorde worden aangepast
- "enigste" is ook fout, want meer alleen dan alleen kan niemand zijn
-
Citaat:
De rest van de vriendelijke forummers, oftewel "nerds" zoals u ze noemt, hebben hun logica wel gebruikt en konden dus een zinnig antwoord op mijn vraag
Hier zou het woord "geven" wel op zijn plaats zijn
-
Citaat:
Ik geen toe
Dit moet zijn: "Ik geef toe"
- "Ondersteunt" in de laatste zin moet met een "d" op het eind.

Verder ben ik het volledig met je stelling eens, in de mate dat de discussie over spelling en interpunctie nutteloos is, en zou ik je quote hierbij graag willen herhalen, alsmede iedereen hier vriendelijk te verzoeken alles te laten rusten en on-topic te blijven, hoe hilarisch de discussie ook was en is.

Dank jullie wel

Offtopic: LOL

Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 21:12.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 21:38
Verwijderd
Klakkeloos typfouten verbeteren is echt klote. Dat gaat meestal per ongeluk terwijl je weet hoe het moet.
Bah...wat zijn er toch nare mannetjes op de wereld.

Genoeg OT nu. Als nog 1 iemand iets gaat verbeteren, dan geef ik het op.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Dr Zoidberg schreef op 11-02-2004 @ 21:38:
Klakkeloos typfouten verbeteren is echt klote. Dat gaat meestal per ongeluk terwijl je weet hoe het moet.
Bah...wat zijn er toch nare mannetjes op de wereld.

Genoeg OT nu. Als nog 1 iemand iets gaat verbeteren, dan geef ik het op.
Eigenlijk is je zinsbouw niet helemaal goed. Het lijkt namelijk alsof je insinueert dat klakkeloos typfouten verbeteren meestal per ongeluk gaat.
Hoewel je bedoelde dat een typfout zo gemaakt is, terwijl je wel voldoende kennis van de Nederlandse taal hebt om een goede zin te formuleren, of een woord juist te spellen.

sorry, de laatste zin van je post was gewoon te uitdagend
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Tiemen schreef op 11-02-2004 @ 21:41:
Eigenlijk is je zinsbouw niet helemaal goed. Het lijkt namelijk alsof je insinueert dat klakkeloos typfouten verbeteren meestal per ongeluk gaat.
Hoewel je bedoelde dat een typfout zo gemaakt is, terwijl je wel voldoende kennis van de Nederlandse taal hebt om een goede zin te formuleren, of een woord juist te spellen.

sorry, de laatste zin van je post was gewoon te uitdagend
Ik praat zoals ik typ, en dat is meestal niet duidelijk. Sja, dan word ik pissed als er weer van die zielige ventjes je gaan verbeteren. Alsof iemand het wat kan schelen.

Ik zal volgende keer maar niet zon uitdagende slotzin typen, oke?
Volgens mij kan ik het best dit topic verwijderen ofzo wat er komt toch niks meer zinnigs uit. (Of kan ik het niet meer verwijderen?)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-02-2004, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Dr Zoidberg schreef op 11-02-2004 @ 21:48:
Ik praat zoals ik typ, en dat is meestal niet duidelijk. Sja, dan word ik pissed als er weer van die zielige ventjes je gaan verbeteren. Alsof iemand het wat kan schelen.

Ik zal volgende keer maar niet zon uitdagende slotzin typen, oke?
Volgens mij kan ik het best dit topic verwijderen ofzo wat er komt toch niks meer zinnigs uit. (Of kan ik het niet meer verwijderen?)
Ik "TYP ook zoals ik PRAAT" srry ik kon t nie laten... ik typte ook alleen zo netjes voor de lol
K ben van oorsprong een egte onzinner... dus dan let je nie eens op hoe je typt, maar vooral op de inhoud... k neem aan da jij da ook doet... Idem met msn trouwes.
maja... laten we onze posts maar verwijderen... let's say.. jij jouw laatste en ik mijn twee laatste... daarin staat nix nuttigs meer

twas wel lache thnx
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 21:55
Verwijderd
ik zit vaak op het onzin forum.
I rest my case.

Je hoeft je post niet te verwijderen hoor.
Ik bedoelde het hele topic.
Maar volgens mij mag ik dat nite meer.
Boeiend ik laat ook alles gewoon staan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Freelancer -> loonheffingskorting?
Verwijderd
11 25-02-2008 23:05
Games Games als Freelancer
QT
10 19-02-2008 22:46
Werk, Geld & Recht Freelance werk (belastingdienst)
Ilona1
22 11-11-2006 18:19
Verhalen & Gedichten [verhaal]schrijftstijl
T_ID
10 28-10-2005 22:52
Games clans
Frank
63 22-09-2004 08:55
Games Freelancer
p-chez
20 26-06-2003 12:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.