Oud 16-07-2004, 18:49
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
Young Grow Old schreef op 12-07-2004 @ 16:50 :
De intro in Nijmegen is zeker aan te raden! Ik doe hem dit jaar voor de derde keer (2 keer als 0'de jaars, nu als mentor) en ik kan het iedereen aanraden. De intro duurt daar 11 dagen en er is elke dag vanalles te doen. Je leert de mensen natuurlijk best goed kennen als je 11 dagen bij elkaar bent, dag en nacht. Ik heb gehoord dat het op andere universiteiten niet zo nodig is om intro te lopen, maar ik zou het in Nijmegen zeker doen, omdat er natuurlijk een soort van groepjesvorming is, waar je daarna als enigszins verlegen student wat moeilijker tussen zult komen.
Misschien ben je dan de gelukkige om mijn mentor te worden...
Wat dus meteen zegt dat ik de Introductie in Nijmegen mee ga maken, mocht er niets meer tussen komen.
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2004, 19:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Weet er iemand of de KU Leuven ook een introductieweek kent? Ik heb er namelijk nog nooit wat van gezien of gehoord en ik weet ook niet of dat gebruikelijk is in Belgie.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 19:31
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Jarahh schreef op 16-07-2004 @ 19:49 :
Misschien ben je dan de gelukkige om mijn mentor te worden...
Wat dus meteen zegt dat ik de Introductie in Nijmegen mee ga maken, mocht er niets meer tussen komen.
en jij mijn zusje

wat ga je studeren?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 00:28
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
hm, ik ga geschiedenis studeren in utrecht, en ik loerde op hun site over de "verplichte" introductiedagen.. hier
.. er staat ook 3 dagen kamp bij, ik neem niet aan dat dat verplicht is? Als ze denken dat ik naar dat strafkamp ga zijn ze niet goed snik..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 01:02
Dakota
Dakota is offline
Citaat:
Ghost schreef op 17-07-2004 @ 01:28 :
hm, ik ga geschiedenis studeren in utrecht, en ik loerde op hun site over de "verplichte" introductiedagen.. hier
.. er staat ook 3 dagen kamp bij, ik neem niet aan dat dat verplicht is? Als ze denken dat ik naar dat strafkamp ga zijn ze niet goed snik..
mja ik doe dus engels en bij ons was het kamp niet verplicht (we hebben 2 dagen in een jeugdherberg gezeten) maar de rest wel, zoals alle uitleg bla bla.

niet zeuren over strafkampen, is leuk

misschien kom je mij ook nog wel eens tegen, ik zwalk ook regelmatig daar in de buurt rond

iedereen moet gewoon meedoen met de introductiedagen, is leuk. ik houd niet zo van uitgaan en ik maak ook niet zo snel contact met nieuwe mensen, maar zelfs ik vond de UIT en de introductie van mijn studie leuk vorig jaar
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 02:31
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
ghehe, dan moeten ze me komen ophalen en vastbinden om mee te nemen..
die gasten die geschiedenis studeren lijken me niks, ik hoef ze niet te leren kennen... wapperkamp
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 11:22
heavinly
heavinly is offline
Woah. Ik krijg net een brief van InHolland, mn introductie is 25 t/m 27 augustus en volgens mij is 't alleen 'n dagprogramma (als ik 't goed begrijp). Als 't zo is, dan had 't voor mij niet perfecter kunnen uitkomen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 13:43
-x-Kaa-x-
Avatar van -x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
De intro in Tilburg kan ik iedereen aanraden!
Je intro groep is (op de uni dan toch) meteen het hele jaar je werkgroep, dus dan ken je die mensen al een beetje, en heb je meteen vrienden gemaakt.
Bla bla bla, 't is gewoon leuk.
volgend jaar word ik mentor
__________________
"Nom de dieu de putain de bordel de merde de saloperie de connard d'enculé de ta mère. It's like wiping your ass with silk"
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 14:04
mmmoeder
mmmoeder is offline
Citaat:
Beste Steven,
Leuk dat je naar de OWee komt!
Citaat:
We hebben ons best gedaan om een vol en gevarieerd programma voor jullie neer te zetten met als afsluiting een aantal spetterende acts op donderdag. Op deze dag vindt een waterdag plaats waar DJ Roog en Maud zullen optreden.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 14:12
the tourist
the tourist is offline
Ik was er eerst echt zeker van dat ik niet naar de introductieweek zou gaan, maar ik kreeg het idee dat iedereen er heen zou gaan, dus besloot ik dat ik toch maar wel zou gaan. Eigenlijk lijkt het me vreselijk, ik hou niet van verplicht kennismaken met anderen en bier(zuipende mensen). Ik heb er echt geen zin in.

Maar ongeveer de helft van de mensen gaat dus naar een introductieweek? Hm, dat is dan wel weer een goede reden om niet te gaan Maar ik denk dat ik moet van mijn moeder
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 14:26
Kevin1986
Kevin1986 is offline
Ik ga vanaf september in Rotterdam studeren (geneeskunde) en ik ga daarom de 23ste naar de Eurekaweek. Ik heb er erg veel zin in, ik hoop dat het goed weer wordt.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 17:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ga dit jaar de El Cid lopen en het lijkt me echt onwijs leuk.
Zeker nu ik het programma heb gezien en op andere sites nog het een en ander gelezen heb over de voorgaande El Cid.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 10:56
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-07-2004 @ 18:56 :
Ik ga dit jaar de El Cid lopen en het lijkt me echt onwijs leuk.
Zeker nu ik het programma heb gezien en op andere sites nog het een en ander gelezen heb over de voorgaande El Cid.
En vergeet niet dat je op vrijdag (naja eigenlijk zaterdag al weer) na 2.00 gewoon door kan gaan op de verenigingen.

(Vorig jaar kwam ik om 10.00 uur thuis , maar goed zo lang houden alleen de gekken het vol (was trouwens op de vereniging waar ik lid ben). Er waren al weer mensen binnen die met hun zaterdag begonnen waren)
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 11:32
Verwijderd
El Cid is erg leuk
Ik zal dan op SSR en Augustinus zijn denk ik
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 11:43
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik ga ook El Cid doen. Al zit ik te twijfelen of ik toch niet naar Lowlands zal gaan, en dan mis ik dus de laatste dag..
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 14:58
*Liesje*
Avatar van *Liesje*
*Liesje* is offline
Gewoon doen! Is hartstikke gezellig! Voor degene die in Groningen farmacie gaan doen --> Costa del EIK!! Ik zit in de commissie En voor degene die geneeskunde gaan doen in Groningen, tot op de introdagen en introkamp! ben benieuwd! En voor iedereen die in Groningen komt te studeren! Tot in de KEI week!
__________________
First of all, I'd like to thank God for blessing me. My mom and dad, I wouldn't made it without you! My friends en fans! I luv u guys!*jank*jank*jank*
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 16:50
Verwijderd
Zijn er nog mensen die naar de intro van de UT gaan?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 18:24
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Wie gaat er naar de intro van de UvA, en heeft er een programmaboekje? Ik ben in februari ingestroomd, en vraag me af of het de moeite loont om die intro nog te doen
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 20:50
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 21-07-2004 @ 19:24 :
Wie gaat er naar de intro van de UvA, en heeft er een programmaboekje? Ik ben in februari ingestroomd, en vraag me af of het de moeite loont om die intro nog te doen
Ik dacht dat de UvA net als de VU wel een leuk eindfeest had in de Melkweg.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 21:01
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 21-07-2004 @ 21:50 :
Ik dacht dat de UvA net als de VU wel een leuk eindfeest had in de Melkweg.
Beterrr

Feestjes zijn altijd leuk

Oja, ik vind het net... vraag me af of het zin heeft om met een ouderejaars door de stad te lopen, die ken ik toch al
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 21:07
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 21-07-2004 @ 22:01 :
Beterrr

Feestjes zijn altijd leuk

Oja, ik vind het net... vraag me af of het zin heeft om met een ouderejaars door de stad te lopen, die ken ik toch al
En de biertap vinden is vast ook geen probleem Dat leerden zij ons ook vorig jaar.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 21:15
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 21-07-2004 @ 22:07 :
En de biertap vinden is vast ook geen probleem Dat leerden zij ons ook vorig jaar.
Nee, inderdaad... bij mijn oude studentenvereniging kregen we zelfs een cursus biertappen

Mijn cijfer was een 8
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 21:27
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 21-07-2004 @ 22:15 :
Nee, inderdaad... bij mijn oude studentenvereniging kregen we zelfs een cursus biertappen

Mijn cijfer was een 8
Jullie vrouwen liggen tegenwoordig ook eerder voor dan achter met bierdrinken op de jongens he Ach ja, een nieuwe feminischtische golf.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 21:29
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 21-07-2004 @ 22:27 :
Jullie vrouwen liggen tegenwoordig ook eerder voor dan achter met bierdrinken op de jongens he Ach ja, een nieuwe feminischtische golf.
Zoveel drink ik helemaal niet

Maar ik heb wel anderhalf jaar in de horeca gewerkt, ook op partijen en zo, bier tappen
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 21:30
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 21-07-2004 @ 22:29 :
Zoveel drink ik helemaal niet

Maar ik heb wel anderhalf jaar in de horeca gewerkt, ook op partijen en zo, bier tappen
Jaja, je bedoelt zeker 'aan de tap liggen' in plaats van biertappen
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 21:32
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 21-07-2004 @ 22:30 :
Jaja, je bedoelt zeker 'aan de tap liggen' in plaats van biertappen
Gemenerd

Nee, ik ben niet zo'n zuiperd, al is een biertje op zijn tijd wel lekker
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 21:33
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 21-07-2004 @ 22:32 :
Gemenerd

Nee, ik ben niet zo'n zuiperd, al is een biertje op zijn tijd wel lekker
Hmm, bevestiging van het vooroordeel misschien?

En ja, bier is gewoon lekker
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 21:34
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 21-07-2004 @ 22:33 :
Hmm, bevestiging van het vooroordeel misschien?

En ja, bier is gewoon lekker
Nee, dat is geen bevestiging, aan de tag lebberen is ranzig en onhygiënisch
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 21:43
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 21-07-2004 @ 22:34 :
Nee, dat is geen bevestiging, aan de tag lebberen is ranzig en onhygiënisch
Nee, ik bedoelde het vooroordeel dat jongens gemeen zijn
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 21:44
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 21-07-2004 @ 22:43 :
Nee, ik bedoelde het vooroordeel dat jongens gemeen zijn
Valt wel mee, plagen is niet verboden
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 01:26
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
pfff, wat een gechat hier
dat kan natuurlijk niet he

maarja, ik ga dus waarschinlijk naar lowlands, en mis dan de laatste dag el cid. is dat erg?

ik moet me alleen nog even inschrijven. niet vergeten
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:43
Braakdraak
Avatar van Braakdraak
Braakdraak is offline
Wie van jullie kutkinderen doet er mee aan de introductieweek van de RUG opleiding Recht?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 11:51
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Ik ben dit jaar voor de tweede keer mamma tijdens de TIK-week
(intro week in Tilburg) en economiekamp.

In tilburg heb je tijdens de Tik week, groepjes met alleen maar mensen van dezelfde studie en leer je dus meteen een heleboel mensen kennen die je in de college's tegenkomt.

Het is gewoon leuke ervaring, leert meteen heleboel studiegenoten kennen, en leert de mogelijkheden kennen die de stad te bieden heeft. Het is gewoon kennismaking met de stad en met je studiegenoten! Erg belangrijk lijkt mij zo als je gaat studeren, omdat meestal je leven redelijk verandert!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 16:35
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 23-07-2004 @ 02:26 :
pfff, wat een gechat hier
dat kan natuurlijk niet he

maarja, ik ga dus waarschinlijk naar lowlands, en mis dan de laatste dag el cid. is dat erg?
Niks in verplicht natuurlijk en als jij naar Lowlands wil gaan dan moet je dat ook zeker doen.

Trouwens een tip. Mocht je van plan zijn om bij een vereniging te gaan bedenk dan wel dat het wel erg praktisch is om de weken tussen de El Cid en het begin van het collegejaar een beetje leeg te houden, want iig 4 grote verenigingen hebben dan introdtie weken.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 19:10
enigszins
Avatar van enigszins
enigszins is offline
Ook ik heb me ingeschreven voor de EL-CID week in Leiden. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden, maar ik heb er in ieder geval echt zin in! Ik moet alleen even kijken hoe ik het ga doen met overnachten. Of ik s'avonds/snachts naar huis reis, of dat ik ergens in Leiden verblijf (bv in die slaapzaal waar je kan overnachten)...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 19:32
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
enigszins schreef op 24-07-2004 @ 20:10 :
Ook ik heb me ingeschreven voor de EL-CID week in Leiden. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden, maar ik heb er in ieder geval echt zin in! Ik moet alleen even kijken hoe ik het ga doen met overnachten. Of ik s'avonds/snachts naar huis reis, of dat ik ergens in Leiden verblijf (bv in die slaapzaal waar je kan overnachten)...
Wat ga je doen?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 20:10
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
enigszins schreef op 24-07-2004 @ 20:10 :
Ook ik heb me ingeschreven voor de EL-CID week in Leiden. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden, maar ik heb er in ieder geval echt zin in! Ik moet alleen even kijken hoe ik het ga doen met overnachten. Of ik s'avonds/snachts naar huis reis, of dat ik ergens in Leiden verblijf (bv in die slaapzaal waar je kan overnachten)...
Als ik jou was zou ik iig niet heel de week heen en weer reizen van en naar Rotterdam!!!!! Er is dan wel een nachtnet, maar de El Cid is wel al zwaar genoeg. Ok, je moet niet verplicht bij alles zijn (en je kan ook niet op elke vereniging tegelijk zijn bijvoorbeeld), maar het is niet ideaal om elke dat zeg zo'n anderhalf uur te gaan reizen.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 20:27
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ik doe niet aan vooroordelen, dus ik ga gezellig naar de introductiedagen van de VU.

Tenminste, ik ga in ieder geval naar dag 1. Wat er daarna gebeurt zien we dan wel.
Ik doe namelijk ook niet aan verplichtingen.
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 22:54
Ygdrassil
Ygdrassil is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 16-07-2004 @ 20:25 :
Weet er iemand of de KU Leuven ook een introductieweek kent? Ik heb er namelijk nog nooit wat van gezien of gehoord en ik weet ook niet of dat gebruikelijk is in Belgie.
Ja hoor, maar ze noemen het geen intro.

Mijn zus is een week naar Anserem (schrijf je dat zo?) geweest met een heleboel mensen, waar je ook met zijn alleen blijft slapen etc., wel totaal anders dan in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 23:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 24-07-2004 @ 21:10 :
Als ik jou was zou ik iig niet heel de week heen en weer reizen van en naar Rotterdam!!!!! Er is dan wel een nachtnet, maar de El Cid is wel al zwaar genoeg. Ok, je moet niet verplicht bij alles zijn (en je kan ook niet op elke vereniging tegelijk zijn bijvoorbeeld), maar het is niet ideaal om elke dat zeg zo'n anderhalf uur te gaan reizen.
Ik ga ook op die slaapzaal overnachten. Er gaat nog wel een trein om half 1 naar mijn woonplaats (waar ik dan rond half 2 zou zijn), dus ik hoef niks te missen als er iets tot laat duurt, maar het lijkt me gewoon niet ideaal. Bovendien wordt er voor weinig zo'n slaapplaats aangeboden, dus waarom niet? Nog gezellig ook waarschijnlijk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 00:34
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 21-07-2004 @ 22:01 :
Beterrr

Feestjes zijn altijd leuk

Oja, ik vind het net... vraag me af of het zin heeft om met een ouderejaars door de stad te lopen, die ken ik toch al
Ik ben begeleider tijdens de uva intree week. en reken maar dat het een feest wordt.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 01:48
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-07-2004 @ 00:15 :
Ik ga ook op die slaapzaal overnachten. Er gaat nog wel een trein om half 1 naar mijn woonplaats (waar ik dan rond half 2 zou zijn), dus ik hoef niks te missen als er iets tot laat duurt, maar het lijkt me gewoon niet ideaal. Bovendien wordt er voor weinig zo'n slaapplaats aangeboden, dus waarom niet? Nog gezellig ook waarschijnlijk.
Ik moet nog ff kijken wat ik ga doen.. Ik zou ook nog wel naar huis kunnen om 1 uur ofzo, maar dan moet ik nog drie kwartier fietsen dus daar heb ik geen zin. Misschien kan ik bij mn tante slapen, maar anders ga ik ook wel op die slaapzaal..

Waar woon jij eigenlijk?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 08:27
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Ik heb vorig jaar de introductie van de UT gelopen, en dat is me zeer goed bevallen. Je kiest je eigen doegroep nadat alle doegroepen zich hebben voorgesteld met een praatje/filmpje, en dan kies je wat het beste bij jou past. Zowiezo zijn de groepjes per studie, dus van andere studies heb je in principe niets mee te maken. De faculteitsintroductie daarna heb ik ook meegedaan, maar die was bij ons niet erg nuttig... een hele hoop gingen dan ook de volgende ochtend weer weg, en een ander deel 's avonds na het eten (ook op dag 2, van de 3).

Maarja, ik vond de intro dus zeer geslaagd, maar ik had dan ook een erg gezellige groep, waarin niets moest zeg maar.... En wat ik ook een positief punt vond: de meisjes iig werden altijd thuisgebracht als ze evt alleen moesten fietsen..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 10:04
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Het is niet echt nuttig maar je leert wel veel mensen kennen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 11:35
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Heb me aangemeld bij de intro van de RUN... ben benieuwd hoe en wat het gaat worden. Ik zie het allemaal wel gebeuren; en mocht het niks zijn, dan selecteer ik op activiteiten
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 12:09
hardhitter
hardhitter is offline
Ik ga meedoen aan de introductie van de VU, maar ik zal dus ook heen en weer moeten reizen.
Weet iemand toevallig of je daar ook ergen kan blijven slapen?? sporthal of iets dergelijks?
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 12:23
Ygdrassil
Ygdrassil is offline
Citaat:
Ygdrassil schreef op 24-07-2004 @ 23:54 :
Ja hoor, maar ze noemen het geen intro.

Mijn zus is een week naar Anserem (schrijf je dat zo?) geweest met een heleboel mensen, waar je ook met zijn alleen blijft slapen etc., wel totaal anders dan in Nederland.
Ik weet hoet het heet, onthaaldagen, gisteren even nagevraagd aan mijn zus. Zeker doen, was super leuk zei ze!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 13:14
enigszins
Avatar van enigszins
enigszins is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 24-07-2004 @ 19:32 :
Wat ga je doen?
Psychologie...

Verder is het idd niet echt ideaal om nog midden in de nacht een stuk te gaan reizen, nee. En die slaapzalen zijn er speciaal voor, dus het zal vast wel goed geregeld zijn. Nou ja, ik zie het nog wel, het gaat vast wel goedkomen!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 19:26
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ik heb een introductieweek met mensen van alleen mijn facultait (onderdeel HvU, maar dan de afdeling in Amersfoort). Zullen ongetwijfeld mensen bijzitten die ik niet veel zal spreken, ze gaan iig wel hetzelfde studeren als ik...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 22:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 25-07-2004 @ 02:48 :
Ik moet nog ff kijken wat ik ga doen.. Ik zou ook nog wel naar huis kunnen om 1 uur ofzo, maar dan moet ik nog drie kwartier fietsen dus daar heb ik geen zin. Misschien kan ik bij mn tante slapen, maar anders ga ik ook wel op die slaapzaal..

Waar woon jij eigenlijk?
Offtopic: Waddinxveen

Heb vandaag het programmaboekje ontvangen. Ziet er erg leuk uit, hoewel het wel ontzettend veel bezoeken aan studentenverenigingen zijn en tot laat
maar ja, je bent natuurlijk niks verplicht
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken introductieweek
Verwijderd
223 25-08-2005 12:17
Liefde & Relatie En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14
WolterB
495 12-08-2005 09:50
Algemene schoolzaken Studentenverenigingen Leiden
Verwijderd
61 31-03-2005 20:45
Algemene schoolzaken introductie kamp; help!
sublime
35 03-08-2003 01:12
De Kantine OV-jaarkaart niet geldig --> korting?
Verwijderd
25 01-08-2003 13:37
Algemene schoolzaken start nieuwe schooljaar op universiteit?
Kupu
16 17-04-2003 21:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.