Oud 03-11-2017, 17:30
Verwijderd
Hoi hoi, ik spreek al even met een meid rond mijn leeftijd. Soms hebben we t wel eens over relaties en dingen die dr bij horen. Ze zij ook een keer soms is het beter om vrienden te blijven, nu snap ik niet helemaal wat ze daarmee bedoeld is het dat om voor nu vrienden te blijven en later relatie dat ze me dan niet kwijt wilt of is het meer "de friendzone" om het zo te zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2017, 18:11
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Zou allebei kunnen. In welke context zei ze het? Dat zegt misschien meer over wat ze ermee bedoeld
Met citaat reageren
Oud 03-11-2017, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Zou allebei kunnen. In welke context zei ze het? Dat zegt misschien meer over wat ze ermee bedoeld
Uuuhhmm, das Ff denken. Ik dacht dat t was toen we t over mensen hadden en ze zij van ja soms is het gewoon beter om vrienden te blijven, en ik dacht dat ik toen iets vroeg van waarom dan wil je mensen dan niet kwijt? Ja zoiets zei ze toen dacht ik
Met citaat reageren
Oud 03-11-2017, 18:19
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Dan denk ik dat ze bedoelde dat ze het jammer zou vinden om een vriend kwijt te raken door een gefaalde relatie. Of ze het specifiek naar jou bedoeld weet ik niet
Met citaat reageren
Oud 03-11-2017, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Dan denk ik dat ze bedoelde dat ze het jammer zou vinden om een vriend kwijt te raken door een gefaalde relatie. Of ze het specifiek naar jou bedoeld weet ik niet
T klinkt dan ook voor mij als een opluchting als ze t zo zou bedoelen, maar aan de andere kant is t ook wel moeilijk omdat ik dr ook wel zie zitten als echte vriendin. Maar ik wil dr ook niet kwijt dus contact verbreken is ook moeilijk
Met citaat reageren
Oud 05-11-2017, 13:41
Mel99
Mel99 is offline
Ik zou zeker niet het contact verbreken want dan verlies je ook een vriendschap. Het kan zijn dat je gevoelens overgaan maar als je elkaar vaak ziet is dat lastig, al kan t ook spontaan overgaan. Maar je hebt ook nog totaal geen duidelijkheid nu. Zou je haar echt graag als vriendin willen, als in, ben je verliefd op d'r? Ik vind het een goed teken dat jullie samen dingen als relaties kunnen bespreken. In haar opmerking zit ook enige twijfel nog, maar het is lastig te zeggen wel omdat we hier jullie en de situatie/context niet kennen wat Positivemind al zei ook. Je kunt gewoon contact houden en als het moment daar is weer een keer praten over relaties(in het algemeen) en kijken hoe ze reageert ofzo?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2017, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Ik zou zeker niet het contact verbreken want dan verlies je ook een vriendschap. Het kan zijn dat je gevoelens overgaan maar als je elkaar vaak ziet is dat lastig, al kan t ook spontaan overgaan. Maar je hebt ook nog totaal geen duidelijkheid nu. Zou je haar echt graag als vriendin willen, als in, ben je verliefd op d'r? Ik vind het een goed teken dat jullie samen dingen als relaties kunnen bespreken. In haar opmerking zit ook enige twijfel nog, maar het is lastig te zeggen wel omdat we hier jullie en de situatie/context niet kennen wat Positivemind al zei ook. Je kunt gewoon contact houden en als het moment daar is weer een keer praten over relaties(in het algemeen) en kijken hoe ze reageert ofzo?
Ja verliefd ben ik denk ik wel, want als ze zegt dat iemand wilde afspreken met dr gaan in Mn hoofd alle alarmbellen al af om t zo te zeggen. En opzich spreken we elkaar over relaties regelmatig, niet elke week maar ik denk wel paar keer in een maand. En vaak is het dan van wat zou jij bijvoorbeeld doen in een situatie als je met iemand hebt, een beetje zulke dingen en vaak lijkt het wel op elkaar wat we dan zeggen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2017, 17:06
Mel99
Mel99 is offline
Ooh ja ik snap hem. Maar dan ben je idd wel verliefd ja...to be honest zul je wel iets moeten doen om erachter te komen wat ze voor jou voelt.. ik ken een meisje en zij vond iemand leuk en was ook jaren bevriend met die jongen en durfde de stap niet te zetten. Uiteindelijk heeft hij de stap gezet en sindsdien zijn ze samen, nu al meer dan een jaar. Vraag jezelf af, wat heb je te verliezen?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2017, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Ooh ja ik snap hem. Maar dan ben je idd wel verliefd ja...to be honest zul je wel iets moeten doen om erachter te komen wat ze voor jou voelt.. ik ken een meisje en zij vond iemand leuk en was ook jaren bevriend met die jongen en durfde de stap niet te zetten. Uiteindelijk heeft hij de stap gezet en sindsdien zijn ze samen, nu al meer dan een jaar. Vraag jezelf af, wat heb je te verliezen?
Kan ik me indd wel afvragen ja, en t is zo van mn gevoel zegt wel dat ze iets in me ziet anders doet ze sommige dingen niet denk ik dan... ik kan op zn minst vragen om keertje af te spreken lijkt me
Met citaat reageren
Oud 06-11-2017, 22:54
Mel99
Mel99 is offline
Jaaa indd gewoon proberen, en laat maar weten daarna, wishing you luck
Met citaat reageren
Oud 07-11-2017, 08:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kan ik me indd wel afvragen ja, en t is zo van mn gevoel zegt wel dat ze iets in me ziet anders doet ze sommige dingen niet denk ik dan... ik kan op zn minst vragen om keertje af te spreken lijkt me
Dat lijkt me een prima stap! Als je met z'n tweeën ben merk je al sneller hoe de ander jou ziet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Leven na de dood
**
74 16-03-2009 09:27
Levensbeschouwing & Filosofie Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven?
Gatara
106 21-06-2008 12:37
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten Daar is ze weer ^_^
Shitonya
14 03-04-2004 18:21
Liefde & Relatie Een meisje zegt: 'ik heb wel zin in een massage hint hint' Wat bedoelt ze? ?
Winner
77 30-08-2003 14:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.