Oud 26-07-2019, 12:27
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Ik ben Zene 13 jaar en weet intussen sinds mijn 8ste dat ik lesbisch ben. Ik had er steeds meer intresse in om er achter komen wat het nou is. Daarom ben ik de laatste tijd meer naar pride en de LGBT+ comunnity gaan kijken op internet.
Tot mijn verbazing is mijn moeder achter gekomen zij zei: 'wat is dit?'. Ik bedacht gewoon een smoes omdat ik nog niet klaar ben uit de kast te komen vanwege:
Mijn vader heb ik vanaf mijn 4de niet gezien vanwege dat hij niet in nederland mocht wonen van de regering. Hij is christelijk dus als hij me überhaubt een berichtje stuurt is dat een preek.

Dus ik liet mijn moeder een liedje horen toen ze vroeg of ik een liedje kon laten horen dit is het: https://youtu.be/8mLimHwl-WA. Mijn moeder reageerd met roze wangetjes en zo kijken van wat moet ik zeggen. Ze zei: 'dit gaat papa niet leuk vinden'. Mijn vader is homophobic dus daarom zei ze dat. Ik was daar nog al boos om omdat ze weet dat ik het moeilijk vind als mijn vader weer eens commentaar heeft op mij vanwege dat hij er nooit is.

Af en toe dan zet ik mijn pride liedjes extra hard voor haar reactie. Ze reageerd dan nerveus en geïritteerd. Ik weet echt niet wat ik er mee aan moet want ze is de gene die het dichts bij me staat en waar ik het meest om geef. Ik durf het ook niet vanwege:

Toen ik 10 was had ik mijn eerste kus met een meisje waar ik toen 'verkering' mee had . Mijn moeder weet dar nog steeds niet. Toen ik erachter kwam wat biseksueel is duurde het me 2 maanden om te realiseren dat ik dat was. Ik heb het een tijd gedacht om dat ik jongens toen 'leuk' vond maar nooit langer dan een week. Zo kwam ik er ook achter dat ik op meisjes viel. Ik was 11 en ik vertrouwde mijn moeder helemaal want we vertelde elkaar alles.

Ik zei tegen haar: 'mam ik ben er laatst achter gekomen dat... ik op jongens en meisjes val. Dus dan ben ik toch biseksueel?'. Mijn moeder schrok en zei: 'je bent jong zene het is vast een fase!' Ik weet dus daarom ook niet of ik het haar moet vertellen. Terwijl ze wel vriendinnen heeft die lesbisch zijn.

Ik ben al een jaar verliefd op een meisje uit mijn klas .
Ik heb me nog nooit zo gevoeld als bij haar . Helaas heeft zij al een tijdje een vriend . Ik weet niet wat ik moet doen en hoe ik uberhaubt uit de kast moet komen.
Heeft iemand misschien een idee hoe hij me kan helpen of hoe ik uit de kast kan komen?

Vriendelijk Groet ImQueer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2019, 20:37
nienerd18
nienerd18 is offline
Lieve Zene,

wat vervelend dat je in deze situaie zit. ik herken het, omdat ik ook ooit uit de kast ben gekomen toen ik 11 was als bi en toen ik 13 was als lesbi. nu denk ik, dat is helemaal niet per se nodig. je bent het niemand verschuldigt dat ze weten wat je geaardheid is. als je een keer met een vriendinnetje thuis komt, dan snapt ze de hint denk ik wel. Verder dan dat hoef je het niet uit te leggen. en je vader is uit beeld, dus over wat hij denkt, zal ik me niet zo'n zorgen maken. hopelijk kun je een paar goede vrienden maken die ook homo of lesbi of bi zijn en helpen zij je om jezelf beter te begrijpen. je hoeft het ook allemaal nog niet zeker te weten, ik ben inmiddels weer niet meer lesbi, of misschien ben ik dat nooit geweest, wie zal het zeggen! iedereen mag er zijn, ook jij.

Liefs,
nienerd18
Met citaat reageren
Oud 30-07-2019, 10:10
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Lieve Zene,

wat vervelend dat je in deze situaie zit. ik herken het, omdat ik ook ooit uit de kast ben gekomen toen ik 11 was als bi en toen ik 13 was als lesbi. nu denk ik, dat is helemaal niet per se nodig. je bent het niemand verschuldigt dat ze weten wat je geaardheid is. als je een keer met een vriendinnetje thuis komt, dan snapt ze de hint denk ik wel. Verder dan dat hoef je het niet uit te leggen. en je vader is uit beeld, dus over wat hij denkt, zal ik me niet zo'n zorgen maken. hopelijk kun je een paar goede vrienden maken die ook homo of lesbi of bi zijn en helpen zij je om jezelf beter te begrijpen. je hoeft het ook allemaal nog niet zeker te weten, ik ben inmiddels weer niet meer lesbi, of misschien ben ik dat nooit geweest, wie zal het zeggen! iedereen mag er zijn, ook jij.

Liefs,
nienerd18
Dankjewel voor je reactie .
Zelf vind ik het fijn om het aan mijn moeder te vertellen. Het is voor mij anders heel moeilijk om te praten over pride. Ik zelf zit ik alleen op privé zangles en heb niet echt andere hobby's. In de buurt zijn er ook geen kinderen van mijn leeftijd. Dus vrienden zoeken is helaas wel iets moeilijker voor me. Maar bedankt voor je bericht het heeft me echt geholpen 😀
Groetjes ImQueer
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 21:36
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Heeft iemand tips om uit de kast te komen?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 21:49
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Heeft iemand tips om uit de kast te komen?
Ik bedoel, je weet dat je lesbisch bent. Ben je niet technisch gezien al uit de kast gekomen?

Daarnaast heeft ze een vriend. Dus zou je beter gewoon afstand houden en dan is de vraag of ze biseksueel is.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 09:26
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Ik bedoel, je weet dat je lesbisch bent. Ben je niet technisch gezien al uit de kast gekomen?

Daarnaast heeft ze een vriend. Dus zou je beter gewoon afstand houden en dan is de vraag of ze biseksueel is.
Ik ga naar een andere school en ik was sowieso niet van plan om op haar af te stappen.. mijn moeder en ik zijn echt close dus ik wil haar het echt vertellen alleen weet ik niet hoe.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 09:42
Verwijderd
"hoi mam, ik ben verliefd op een meisje. Kijk, dit is ze. Ze heett alleen al een vriendje dus ze zal wel niet lesbisch zijn en dat vind ik wel heel rot."

Als je verliefd was op een jongen, zou je dat dan ook expliciet met haar delen? Het hoeft niet heel moeilijk te zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2019, 20:40
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Oke beetje laatte update ik ben uit de gekomen op de pride in amsterdam..........
Nu is er nog sneller spanning tussen ons...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2019, 20:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Oke beetje laatte update ik ben uit de gekomen op de pride in amsterdam..........
Nu is er nog sneller spanning tussen ons...
Oke.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2019, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Oke beetje laatte update ik ben uit de gekomen op de pride in amsterdam..........
Nu is er nog sneller spanning tussen ons...
Kan niet. Je zat toen in Groningen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 21:43
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Kan niet. Je zat toen in Groningen.
Nee toen was ik al uit Groningen XD
Was er net terug letterlijk 3 augustus.
Pride was zaterdag en ik was Donderdag terug
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 22:41
Argumentum
Avatar van Argumentum
Argumentum is offline
Op basis van jouw bericht kan ik vernemen dat jij hartstikke in de war bent. Jij doorloopt slechts een nare fase, omdat jij hoogstwaarschijnlijk niet naar Jezus Christus zoekt. Gelukkig is jouw vader orthodox christelijk. Zoek steun bij jouw vader, zodat hij jou het licht van Jezus Christus kan laten zien.
__________________
Suffering from success.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 22:44
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Op basis van jouw bericht kan ik vernemen dat jij hartstikke in de war bent. Jij doorloopt slechts een nare fase, omdat jij hoogstwaarschijnlijk niet naar Jezus Christus zoekt. Gelukkig is jouw vader orthodox christelijk. Zoek steun bij jouw vader, zodat hij jou het licht van Jezus Christus kan laten zien.
Doe even normaal man.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 22:49
Argumentum
Avatar van Argumentum
Argumentum is offline
Citaat:
Doe even normaal man.
Ik probeer haar slechts te waarschuwen, want zij is al op een jonge leeftijd duidelijk van het padje af. Het is toch normaal om zo een kwetsbaar kind te waarschuwen?
__________________
Suffering from success.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 22:58
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Ik probeer haar slechts te waarschuwen, want zij is al op een jonge leeftijd duidelijk van het padje af. Het is toch normaal om zo een kwetsbaar kind te waarschuwen?
Ik ben gedoopt...


Ik heb 4 bijbels die ik intussen uit mijn hoofd ken BLIJ?!

Dit zeg ik tegen iedere homophobische christen:

Als god iedereen met een rede op aarde zet waarom zouden de homoseksuele fout zijn?
Technisch gezien zit het in je oren. Prima met je stand punt maar met je 'WELKOM' is het niet altijd al een pretje...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 22:59
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Ik probeer haar slechts te waarschuwen, want zij is al op een jonge leeftijd duidelijk van het padje af. Het is toch normaal om zo een kwetsbaar kind te waarschuwen?
Waar uit lijd jij dat ik kwetsbaar ben?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 23:06
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Sorry als dit een heftige reactie is maar ik neem hem niet terug sorry...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Op basis van jouw bericht kan ik vernemen dat jij hartstikke in de war bent. Jij doorloopt slechts een nare fase, omdat jij hoogstwaarschijnlijk niet naar Jezus Christus zoekt. Gelukkig is jouw vader orthodox christelijk. Zoek steun bij jouw vader, zodat hij jou het licht van Jezus Christus kan laten zien.
Er is er maar één in de war en dat ben jij.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-08-2019, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Op basis van jouw bericht kan ik vernemen dat jij hartstikke in de war bent. Jij doorloopt slechts een nare fase, omdat jij hoogstwaarschijnlijk niet naar Jezus Christus zoekt. Gelukkig is jouw vader orthodox christelijk. Zoek steun bij jouw vader, zodat hij jou het licht van Jezus Christus kan laten zien.
Donder op, ook als je maar een troll bent en hier wat zit te kutten. Je bent niet grappig en geen enkele toevoeging voor dit forum. Gestoorde gek.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 11:07
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Op basis van jouw bericht kan ik vernemen dat jij hartstikke in de war bent. Jij doorloopt slechts een nare fase, omdat jij hoogstwaarschijnlijk niet naar Jezus Christus zoekt. Gelukkig is jouw vader orthodox christelijk. Zoek steun bij jouw vader, zodat hij jou het licht van Jezus Christus kan laten zien.
doe ffe normaal man. Gadverdamme. ga terug naar je eigen cult ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 13:23
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Op basis van jouw bericht kan ik vernemen dat jij hartstikke in de war bent. Jij doorloopt slechts een nare fase, omdat jij hoogstwaarschijnlijk niet naar Jezus Christus zoekt. Gelukkig is jouw vader orthodox christelijk. Zoek steun bij jouw vader, zodat hij jou het licht van Jezus Christus kan laten zien.
ik denk niet dat je je geloof aan andere mensen moet opdringen. Je zegt hier dat alleen christenen het goed krijgen na het leven (als er dan uberhaupt wat is). Ook als je naar christus zou zoeken, gaan er gegarandeerd vervelende dingen gebeuren
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 13:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Sorry als dit een heftige reactie is maar ik neem hem niet terug sorry...
ik vind het juist heel goed dat je het zo hebt gezegd
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 15:38
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
ik vind het juist heel goed dat je het zo hebt gezegd
Dankje
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 18:17
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Ik wil dit even duidelijk zeggen:

Dat jij homophobisch bent prima ik snap het helemaal TOT je over gaat met geloof............
Want dan klopt het niet waarom zou jou Heer Miljoenen mensen op aarde zetten die gay of biseksueel of trans zijn? Als dat fout is?
Ik heb er al veel foute reacties op gehad zoals dat ik naar zo'n kamp moet....
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 18:23
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik wil dit even duidelijk zeggen:

Dat jij homophobisch bent prima ik snap het helemaal TOT je over gaat met geloof............
Want dan klopt het niet waarom zou jou Heer Miljoenen mensen op aarde zetten die gay of biseksueel of trans zijn? Als dat fout is?
Ik heb er al veel foute reacties op gehad zoals dat ik naar zo'n kamp moet....
van welke soort mensen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2019, 18:39
Verwijderd
Och man laat die flapdrol toch. Valt geen zinnig gesprek mee te voeren, dus waarom proberen? Een welgemeend "Rot op," meer verdient'ie niet.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2019, 13:07
Protected22
Protected22 is offline
(knip)

Laatst gewijzigd op 20-08-2019 om 15:30.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2019, 14:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Afbranden dat soort gekken. Opsluiten in gestichten totdat ze zullen wegrotten in hun gestoorde waanzinsbeelden.
dat gaat wel erg ver
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2019, 14:30
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Afbranden dat soort gekken. Opsluiten in gestichten totdat ze zullen wegrotten in hun gestoorde waanzinsbeelden.
Hmmmm.......................................
Dit is vergelijkbaar met gekken gedrag...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2019, 15:26
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Afbranden dat soort gekken. Opsluiten in gestichten totdat ze zullen wegrotten in hun gestoorde waanzinsbeelden.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2019, 15:37
Verwijderd
Ik kan me wel vinden in Protected's gedachtengang.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2019, 15:47
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik kan me wel vinden in Protected's gedachtengang.
Eigenlijk heeft hij gelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2019, 18:06
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Eigenlijk heeft hij gelijk.
Natuurlijk willen we van de gekke af maar sadistisch zijn is ook niet echt redelijk...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2019, 18:18
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
In dit geval werkt een ban waarschijnlijk net zo goed
Met citaat reageren
Oud 20-08-2019, 21:59
Protected22
Protected22 is offline
Excuses. Ik ging idd wat te ver met die reactie.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2019, 08:06
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
van welke soort mensen?
hoe bedoel je?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hoi stinksokke #1913
Macrador
500 16-09-2017 22:40
De Kantine DK en het grote mystsaairie van de excelsheet & de opmerking van Medeia! #1099
Verwijderd
500 30-08-2010 12:43
Films, TV & Radio Prison break #3
Verwijderd
82 03-11-2007 03:01
Films, TV & Radio Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11]
Donny must die
500 01-04-2005 19:27
Psychologie Help..
Quiana
44 17-05-2003 18:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.