Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2017, 20:47
Anoniem:)
Anoniem:) is offline
Hallo ik ben nieuw dus ik zeg dit maar hier want ik snap hier niks van (ik heb gwn hulp nodig xD) ik ben een brugpieper (brugklasser dus) en in groep 8 was ik op een meisje verliefd nog steeds Ik had haar all eerder gevraagd maar toen zij ze nee. ik ben een keer met een vriend gaan chillen en zij kwam ook (mijn vriend had haar ook gevraagd om te komen) het was super leuk we gingen met insta schamende fotos en leuke fotos laten zien aan elkaar Toen ik moest gaan (zij ook) en thuis kwam zag ik dat ze mij had geapt ik had haar nummer nog niet dus zij had mijn nummer gekregen waarschijnlijk van die vriend we hadden een beetje geapt toen zijn moest gaan de volgend zat ze op een spel in mijn groep/Clan en wouw ze de hele tijd met mijn potjes doen (in mijn team) op app stuurde ze vaak smilies nu nog steeds en nu (6 maanden later) zit ik op het VO ( voortgezet onderwijs meesten weten wad dat betekent) ik heb nog steeds met haar vaak whatsapp gesprekken en ik had haar dus gevraagd omdat ik haar nog steeds leuk vond ze flirtte zij ook vaak met mij dus ik dacht ik vraag haar maar ze zij nee Ik droom elke nacht over haar en laatst zij ze Ik heb over jouw gedroomd Gek He (Op app) | IK HEB DUS HULP NODIG PLS| alvast bedankt!

Laatst gewijzigd op 30-10-2017 om 16:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2017, 20:52
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
Hoi, als je het echt niet snapt, vraag haar om duidelijkheid!
Meer kan ik ni helpen xD
-Raymond succes!!
__________________
Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent. - Victor Hugo
Met citaat reageren
Oud 29-10-2017, 20:55
Verwijderd
Je hebt inderdaad hulp nodig. Ik zou beginnen met enkele lessen over waar D's en waar T's worden gebruikt bij werkwoorden. Serieus, waD? WanD? Een wad is een ondiepe zandplaat in een meer of zee, een wand is een afscheiding tussen twee ruimtes. Het woord vondt bestaat niet, wouw ook niet. Gedroomt ook niet. Zei en zij zijn heel erg verschillend. Om maar een paar dingen te noemen. Je taalgebruik is vooral stoerheid want ik lees door je tekst heen dat je het wel kan.

Dat gezegd hebbende; Misschien wil ze gewoon gamen en heeft ze geen trek in een relatie? Niet zo moeilijk over doen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 05:49
Anoniem:)
Anoniem:) is offline
Ik heb serieus moeite met d of t ik typ altijd kort enz dus srry voor de fouten



Ik begrijp dat ze will gamen maar wat ik niet heb gezecht is dat ze daar all 2-3 maanden mee is gestopt veder bedankt

Laatst gewijzigd op 30-10-2017 om 15:54.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 15:12
Mel99
Mel99 is offline
Hmm ik vind dit wel liefffff, ik zou gwn lekker blijven appen en genieten van het gevoel maar snap wel dat je nu ook niet weet wat je ervan moet denken. Appt ze jou vaak uit zichzelf ook? en kun je haar niet keertje vragen om samen te chillen, of als je dat te spannend vindt met die vriend erbij (en dat hij later weggaat en jullie alsnog samen zijn), ofzo idk ik bedenk ook maar iets
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 15:53
Anoniem:)
Anoniem:) is offline
Ja ze typt vaak uitzichzelf met smiles ik heb haar nu dus all 2 keer gevraagd (staat ook in de grote text) is dat niet raar om dan vragen om te komen chillen na 2 keer nee?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 16:13
Mel99
Mel99 is offline
Ja klopt zei je ook wel, sorry haha. Ja dan zou ik daar even mee wachten nog en kijken hoe het loopt op app. Weet je ook waarom ze nee zegt? Miss is er iets waarom ze nee zegt? Het lijkt namelijk wel alsof ze interesse heeft omdat ze zelf ook contact blijft zoeken
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 16:22
Anoniem:)
Anoniem:) is offline
nee weet ik niet ze is erg verlegen als het gaat om liefde Ze had in groep 7 een vriendje en we wisten het pas aan het eind van groep 7 (Verlegen dus) Waarschijnlijk zecht ze nee omdat ze het 3 weken geleden heeft uitgemaakt met iemand (Daarom begin ik er nu weer over) Ik baallde wel toen ik hoorde dat ze verkering had mischien is zij nog in liefdesverdriet ofzo (Weet niet hoelang een meisje daar last van kan Hebben)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 16:28
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik zou niet direct nog een keer vragen als ze je recent nog 2x heeft afgewezen. Als je haar nog steeds leuk vindt en je denkt dat het wat kan worden dan zou ik gewoon contact houden en het misschien over een tijdje weer proberen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 16:54
Hanna15
Avatar van Hanna15
Hanna15 is offline
Je zegt ook dat ze het pas net heeft uitgemaakt met dr vorige vriend, dus gun haar wat tijd. Ik ben over het algemeen niet binnen 3 weken over een ex heen (als het tenminste een serieuze relatie was). Natuurlijk kan je contact met dr houden via app en ook gewoon blijven chillen, maar ik zou dit zelf voorlopig als vrienden doen. Misschien kan je later (over een paar maanden ofzo idk) weer eens proberen te zeggen van: 'hey, ik vind je eigenlijk toch wel heel leuk.' en dan kijken hoe ze reageert. iig veel succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 17:40
Anoniem:)
Anoniem:) is offline
Dankjewel ik ben wel bevriend met haar dus dat lukt wel chillen ik zit niet in de friend zone ( heeft ze vandaag gezecht) ze vindt me super aardig dus dat zit goed dankjewel voor deze info!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Liefdesprobleem
Verwijderd
30 03-01-2005 09:24
Liefde & Relatie Crazy for this girl
Sithan
56 10-01-2004 17:12
Liefde & Relatie wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker
devilcat
327 24-10-2003 08:33
Liefde & Relatie Is dit een reden om het uit te maken ?
Mss Maddocks
19 23-05-2003 20:06
Psychologie proberen te voelen hoe iemand anders zich voelt?!
framboosje
4 06-02-2003 17:14
Liefde & Relatie voel me ff slecht, maar heb raad nodig!
lieve
13 27-12-2002 22:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.