Oud 04-11-2017, 21:19
Mickey106
Mickey106 is offline
Hallo iedereen ..
Voordat ik mijn vraag ga stellen moet ik jullie vertellen dat ik niet weet of dit topic hier hoort .
Mijn vraag is'hoe kan ik minder verlegen zijn tegenover meisjes'Ik praat meestal niet veel in grote groepen of zeker niet tegen meisjes.Ik ben vooral bang dat ik me verspreek en over mijn eigen woorden struikel.Daarom houd ik liever mijn mond dicht maar daar wil ik een einde maken .. Hebben jullie een tip voor me ?
Ik heb nu een oogje op iemand maar ik weet niet hoe ik een gesprek moet starten (ik ben meestal een serieuze jongen en goed moppen vertellen is al zeker niet mijn specialiteit)
Uit verschillende websites heb ik vernomen dat meisjes graag iemand hebt die hen in lachen kan brengen en dat ben ik dus niet goed in ...
Kunnen jullie me aub helpen 😡
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2017, 11:37
Hanna15
Avatar van Hanna15
Hanna15 is offline
Ja echt tips zijn hier niet voor... Je zal je toch echt over je angst heen moeten zetten en gewoon met ze gaan praten. Je kan wel van tevoren een aantal gespreksonderwerpen alvast verzinnen zodat je iets hebt om over te praten. Denk bijvoorbeeld aan school, sport, broertjes en zusjes thuis (evt werk ik weet niet of ze dat heeft). En onthoudt goed dat meisjes het eigenlijk altijd juist heel leuk vinden om aandacht van een jongen te krijgen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
__________________
Moet hier nou zo'n foute engelse quote?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2017, 13:20
Dirkjanszoon
Dirkjanszoon is offline
Hee Mickey,
Zoals hanna zegt, je moet inderdaad maar zo denken, de meeste meisjes vinden aandacht sowieso fijn als het gemeend is, en zo klink je wel... Verlegen zijn is niets mis mee maar ik kan me voorstellen dat je jezelf daarvoor veroordeeld. Mijn tip zou zijn, neem de tijd, houd haar een tijdje in de gaten En als je je daar comfortabel mee voelt, dan raak je vast wel eens in gesprek als je haar een keer ziet zonder dat haar vriendinnen erbij zijn.....
Suc6
Met citaat reageren
Oud 05-11-2017, 13:30
Mel99
Mel99 is offline
Verlegen heeft ook iets liefs! En idd wat al is gezegd vinden meisjes aandacht heeeel leuk wel! En ik zou gewoon toch proberen om beetje gesprekjes te beginnen, uiteindelijk wordt t echt chiller en gaat t meer vanzelf. Ik merk bijv dat ik sinds mijn bijbaantje achter de kassa veel minder verlegen ben, en ook sneller gesprekjes aan durf te knopen met mensen maar ook met jongens...dus veel 'oefenen' kan helpen en vooral geen big deal van maken want dan ga je juist stunten denk ik
Met citaat reageren
Oud 06-11-2017, 16:18
Mickey106
Mickey106 is offline
Haha 😂 Ik heb ook een bijbaantje achter de kassa maar veel veranderingen heeft het niet voor gezorgd...
Het meisje waarop ik verliefd ben,zit bij de les Wiskunde naast mij (het zijn vaste plaatsen tot eind december).
Bovendien hebben we soms een klein gesprekje maar daarna knakt het af...Ik weet niet wat ik moet vertellen dus zo eindigt het gesprek dan weer :/
Een ander probleem is dar het moeilijk te bepalen is of ze mij leuk vindt. Ze keek soms naar mij maar praten doet ze vaker met andere jongens.😩
Met citaat reageren
Oud 06-11-2017, 16:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Stel je regelmatig open vragen? Over haar interesses bijvoorbeeld? Veel mensen vertellen graag over iets wat zij leuk, interessant of belangrijk vinden. Als jij interesse toont hoef je verder niet zo hard na te denken over gespreksonderwerpen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-11-2017, 17:00
Mel99
Mel99 is offline
Haha over die kassa heeft bij mij ook wel even geduurd haha 😂, maar ik ben ietsje ouder al dus miss komt het nog he😂 ik was op mijn 15e echt mega verlegen nog en is nu nog steeds wel beetje maar minder. Aah en wel fijn daf jullie nog tot de kerst samen zitten bij wiskunde. Miss kun je haar idd vragen stellen over wat ze leuk vindt wat Eline zegt, of over wat ze heeft gedaan het weekend of haar sinterklaas/kerst plannen ofzo. Of samen bitchen over irritante leraren ofzo😂
Met citaat reageren
Oud 06-11-2017, 17:48
Mickey106
Mickey106 is offline
Hahaha 😉
Ik heb ind nog tijd tot in december maar ineens vragen stellen over haar vrijetijd tijdens les wiskunde is wel een beetje moeilijk.
Tijdens pauzes gaat het al bijna onmogelijk zijn ze staat altijd bij haar vriendinnen en zo.Soms chatten we wel over haar hockey en mijn voetbalploeg en school maar verder dan dat gaat het niet 😩
Toen ik verdrietig was ging die wel als enige mij troosten en zo maar of dat een teken is dat ze mij leuk vindt weet ik niet .
Met citaat reageren
Oud 06-11-2017, 18:15
Mel99
Mel99 is offline
Haha nee dat is ook wel awkward ineens random daarover beginnen, maar gewoon gesprekje beginnen door te bitchen over het kutweer, de dag van de week(maandag bijv) of hoelang het nog duurt voordat het weekend is, de irritante leraar of huiswerk ofzo, en dan heb je een gesprekje. En van dat troosten, waren jullie toen met z'n 2 of ook met anderen? Ik vind het wel heel lief en geen verkeerd teken hoor, maar of ze je leuk vindt idk..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2017, 21:31
Mickey106
Mickey106 is offline
Hahah misschien heb je gelijk!Dat is inderdaad een goed begin voor een gesprek en ik zal het ook toepassen.En toen ze me troostte was ik alleen met mijn beste vriend en verder was er niemand...ze vroeg wat er was en dwong me om te zeggen wat er mis was ...😉
Ze is best lief en heel sportief en ook nog eens grappig en slim😍Ze heeft bijna dezelfde karaktereigenschap als mij behalve dat ik geen grapjas ben 😜
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Ontspoord [ kort liefdesverhaal, wordt nog vervolgd ]
stout!
9 02-04-2004 08:11
Verhalen & Gedichten Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling.
Flipje het Kipje
126 06-09-2002 14:49
ARTistiek Klein stukje van een verhaal.
Flipje het Kipje
19 26-04-2002 21:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.