Oud 20-01-2008, 16:47
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Het valt me echt zwaar tegen. Ik had toch eerder moeten beginnen met samenvatten en lezen. Zoveel onduidelijke begrippen en zulke droge stof.. Zucht. En tóch ga ik het hélemaal samenvatten vandaag. En dan morgen uitprinten, zodat ik ook in het ziekenhuis nog kan leren. En dan ook écht dóen! Maar nu eerst nog even schaatsen kijken, want ik vind dat ik wel even wat leuks verdien, tussendoor..

Ergens is dit leren wel fijn. Het maakt zo weinig uit of ik me goed voel, of niet. Ik ben toch alleen maar aan het leren/ bezig met school. Als mijn kamer opgeruimd is, ook de puzzel maar weer naar boven slepen. Misschien ook m'n bureau maar eens in elkaar zetten en gaan inrichten..
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Oud 20-01-2008, 17:24
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
en weg wassie weer..
nu voor echt (hopelijk)
het zou vorige week al gestopt zijn.. maar hij kwam vandaag toch weer, wel proberen, niet proberen, wel proberen en weer niet..
nu weer opnieuw de rust proberen te vinden die ik vorige week bijna gevonden had..

zucht ik ga in een hutje op de hei wonen met een zooi honden en katten
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 20-01-2008, 18:44
Verwijderd
Ja verdomme ik heb verschikkelijk geslapen en mijn vriendje was er niet en het stormt om mijn kamer en mijn hoofd lijkt op een bal watten in plaats van een kenniswereldbol en nou doen mijn moeder en mijn zus ook nog eens de hele dag onredelijk en gemeen. Ik wil gewoon bij mijn vriendje en in slaap vallen en niet meer nadenken. Oo, waarom is het niet gewoon vast dinsdagavond?
Oud 20-01-2008, 18:57
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik. Weet. Het. Niet. Meer.
Oud 20-01-2008, 19:40
Verwijderd
Lentekriebel en PrutsOr; bedankt voor jullie reacties!

Morgen moet ik weer naar school. Eigenlijk wil ik het liefst thuisblijven. Gisteren heb ik een hele tijd met T. gesmst. Vrijdagavond had ik haar een weltrusten gesmst en gezegd dat ze maar moest proberen om lekker te gaan slapen en niet te veel te piekeren. Zaterdagochtend zag ik dat ik een smsje terug had gehad, of het zo duidelijk was en dat ze 'gewoon' maar weer normaal moest gaan doen. Het kwam er op neer dat ik zei dat ze niet hoefde te doen alsof, maar gewoon hoe ze zich voelt. Ze zei daarop dat er dan helemaal niks meer aan was (over zichzelf). Ik heb maar gesmst dat het niet betekend dat als ze chagrijnig of stil is, dat wij haar dan niet meer lief/leuk/aardig vinden. Het is zo moeilijk om soms een antwoord te geven.
Gisteravond hielden mijn opa en oma hun 45-jarige bruiloft. Ik had er eerst helemaal geen zin in, maar het was uiteindelijk nog best gezellig. Alleen heerst de bof in onze familie en ik heb het nog niet gehad. Ik hoop niet dat ik ook aangestoken ben.
Oud 20-01-2008, 19:48
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Natuurkunde vind ik ook echt teh makkelijk plotseling. En Geschiedenis komt vast goed - straks alles nog een keertje braaf doorlezen. En ik heb nog zeker twee uur tussen die tentamens. <3

Oh en ik heb weer Opeth! (L)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 20-01-2008, 20:03
Verwijderd
Marlies, bedankt voor de tijd dat ik je nodig had. Hier in de gevangenis ben ik erachter gekomen dat ik voor mijn senora ga kiezen. toen zij me eruit zette was jij er op dat moment. En nu moet ik kiezen voor mijn geluk en dat is met haar. Ik hou van haar. Ik heb jou gebruikt, ik heb met jou gespeeld en je hebt me nooit een seconde gekend.

Hij was zo hard, koud, wilde me niet aankijken, en heeft de hele tijd haar handje vastgehouden. 31 januari mag ik naar huis. Nog godverdomme twee weken.
Oud 20-01-2008, 20:12
Verwijderd
@ nattigheid: hele dikke knuf. wát een klootzak! ik maak me er vanachter mijn beeldschermpje hier gewoon druk over. echt, wat een lul.
Oud 20-01-2008, 20:24
Verwijderd
Ik ben in de war en m'n moeder doet d'r best en dat maakt me nog meer in de war en ze zeuren over m'n eten terwijl ze gelijk hebben. Ik doe het allemaal niet goed, ik wil niet meer. En ik schrijf teveel ik, stomme egoïst.
Oud 20-01-2008, 20:25
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
en dan weer verder:
- geschiedenis hoofdstuk 2 lezen/highlighten oké voor de helft, maar het is toch pas voor over een week
- discussie verder uitwerken
- diavoorstelling D, E helemaal afkijken
- beginnen met boekje van ak lezen/onderstrepen
- misschien nog een hoofdstuk wiskunde?
+ oefenexamens gemaakt voor kg.
Hmm, ben benieuwd of ik het allemaal afkrijg maar heb in elk geval positieve motivatie. En de zenuwen beginnen nu toch wel een beetje HEEL ERG te komen
Hmpf. Ga zometeen nog een keertje kunstgeschiedenis doornemen, dan hopen dat mama me wil overhoren. En dan klaar, even niets meer. Het SE begint morgen pas om 12.10 en om 8.30 moet ik bij het gemeentehuis zijn dus als ik wil heb ik nog genoeg tijd om het nog eens door te lezen. Héél misschien straks nog mijn wiskundeboek inkijken maar denk niet dat het ervan komt.
Oeh, en ik kreeg net mijn beoordeling van mijn pws terug:
'Ik heb je een 'goed' gegeven, je hebt het echt heel erg goed gedaan, ik heb er zelf veel van geleerd!'
Yay! Ik heb een goed, nou hoef ik me er nooit meer mee bezig te houden!!


@ Nattigheid: Wat een lul zeg, niet te geloven !! Ik zit hier zo ontzettend geschokt achter de computer en ook zo razend. Hoe durft hij zich zo te gedragen, niet normaal. Een hele dikke knuffel en als ik bij je was geweest: een hele grote schop onder zijn kont.

@ Roosje: Heb jij ooit wel eens iets wat je écht moeilijk vind?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-01-2008, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Ik. Weet. Het. Niet. Meer.
dit dus
Oud 20-01-2008, 20:34
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Morgen Analyse tentamen. Ik ga het ofwel gewoon halen, ofwel keihard falen. Ik weet het echt niet.
Oud 20-01-2008, 20:35
kroot
kroot is offline
@ nijn: goed bezig!
@ nattigheid: sjezus wat een lul, dat ie je zo in de steek laat!
@ sonho: je bent geen egoist!

concert was gaaf, theater helemaal uitverkocht, geweldige sfeer.
Nu mijn kamer opruimen, rekeningen betalen, boekhouden leren, pauken studeren...
Oud 20-01-2008, 20:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ik kan veel veranderen in mijn leven, veel negatieve gedachten en gevoelens, maar waar ik geen grip op heb is mijn pestverleden en de invloed die dat nog altijd op mijn leven heeft. Dat zit zo diep in mij ziel gebrand, die littekens verdwijnen niet meer. Ik probeer mijn weg eromheen te vinden, maar helemaal weg zal het nooit gaan. Dat begint me steeds meer duidelijk te worden. Ook vandaag weer. Als ik zie wat ik aanschaf aan make-up e.d, dat is allemaal om mijn ware gezicht te camoufleren....ik ben de knapste niet, dat weet ik, maar ik wil nooit meer hoeven horen dat ik lelijk ben. Ik kan de strijd met mezelf en de pesters niet nog een keer winnen.
een en al herkenning.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-01-2008, 21:13
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Nattigheid: Jezus wat een hoer. Echt, belachelijk. :\ Sterkte ermee meis! (})
@ Nijn: Haha ja. Maar dat zijn dan vooral dingen als niet overal doorheen praten en geen dingen laten vallen. Succes met je tentamens iig! Heb je alleen deze week of ook nog de week erop?

Und jetzt ga ik douchenn en slapen en mn binas lezen en sla eten met mn papamama. In willekeurige volgorde. (a)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 20-01-2008, 21:23
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik wil afvallen.
slanker worden,
ik voel me net een vies varken.
en ik probeer am-en in te houden.
weet alleen niet voor hoelang dat nog lukt.
en ik ben sinds gisteren nacht in angst.
die medicijnen werken dus niet :@.
morgen toch maar is bij het ggz vragen of ik mischien anderen kan proberen.
en ik haat mijn uiterlijk.
lelijk wijf.
pfff.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-01-2008, 21:27
Verwijderd
ik wil zeker zijn van mn zaak. Weten dat ik t kan. maar ik kan t toch niet.
Oud 20-01-2008, 22:13
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Roosje: Deze week en dan volgende week nog (luisterexamens ) Bah, heb er niet heel erg veel zin in, maar jij hebt vast hetzelfde of niet?

zzlapen...
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-01-2008, 22:16
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
klootzak
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-01-2008, 00:48
Verwijderd
Aaaaaaargh mn ouders. Ze zijn zo vervelend, whyyyyy - waarom altijd zo moeilijk doen?
Oud 21-01-2008, 02:01
Verwijderd
Donderdag ga ik voor t tosti-ijzer. (read: bij een mammografie gaan je borsten in een soort tosti-ijzer om de foto te maken)
Godsamme, het kan me niet snel genoeg voorbij zijn en niet lang genoeg duren voordat het zover is.
Oud 21-01-2008, 07:20
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb het allemaal even gehad. Gehad met leren, lachen, met heel het leven. Elke dag opnieuw is een gevecht, het put me uit. En als ik denk dat ik de spelregels ken, word ik weer knock out geslagen. Waarom houd het niet een keertje op? Altijd en overal heb ik mensen om me heen, maar als het erop aan komt zijn ze er niet.

Ik ben een aansteller, er is niks aan de hand. Helemaal niks. Ik had deze dingen al lang verwerkt moeten hebben. Had de wereld al lang weer aan moeten kunnen. Weer lachen, gieren, brullen want ik leef. Maar zo voelt het niet. Het voelt alsof elke dag dat ik me vrolijk en écht blij voel, me dichterbij brengt bij het knock out slaan. Dan ben ik kwetsbaar, dan lach ik me over alles heen. Maar dat helpt niet, nee. Want om het hoekje staan de geesten die mijn denken bedoezelen, en die lachen me uit. Omdat zíj beter weten. Zij weten dat ze me toch wel weer krijgen..
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-01-2008, 08:04
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
*knuft Neko*
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 21-01-2008, 08:09
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
GVD mijn scooter start niet. Nu kom ik nooit op tijd op school. En fietsen kan ik ook niet, want ik ging finaal doo rm'n enkel. FUCK wat moet ik nou? Heb ik zo hard geleerd, en dan. Ach, fuck. Wat een kutmens ben ik.

edit; mams gebeld, was zo mogelijk nog bozer op mij dan ik zelf al was. "Ik wil wel dat je dit jaar haalt Rianne, doe toch eens normaal. Kan er dan nooit iets goed gaan?" Wat denk je dat ik wil dan? Dat ik dit allemaal voor m'n lol doe ofzo? Voor mij is het al moeilijk genoeg om elke dag opnieuw m'n bed uit te komen, maar dat snap jij toch niet.

Waarom komt alles altijd tegelijk? En hoe moet ik nu kunnen leren voor dat proefwerk van morgen? Ik ben waardeloos. Doe maar met me wat je wilt, 't maakt toch niks uit. Ben een waardeloze pop, waarvan iedereen het leuk vind om hem heen en weer te smijten en langzaamaan te breken. Veeg me maar op en gooi me maar weg. Ik doe niet meer mee.
__________________
Ik weet niet beter.

Laatst gewijzigd op 21-01-2008 om 08:29. Reden: nog meer gezeur
Oud 21-01-2008, 08:28
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Dadelijk even het Chemie-tentamen verknallen.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 21-01-2008, 10:28
Verwijderd
@Neko*: Meissie toch... *knuft* Dit jaar ga je gewoon halen, hoe moeilijk het ook is, jij gaat het doen. Al is het alleen al omdat jij Rianne bent.
@Nattigheid: Omg, wat een botte achterlijke laffe lul. Succes ermee meid! *knuf*
@Pruts0r: Jij gaat je tentamen chemie niet verknallen, je gaat het goed maken. Succes

ot: Vrijdagmiddag. De stad in met R. Moeilijke gesprekken gehad, maar wel goed. Denk ik. Ik hoop dat hij er iets mee doet, want hij loopt er godverdorie al bijna drie jaar mee rond. Ik ben heel blij dat ik zo relaxed kan zijn onder R. en I., ik vind het prima. Ik ben benieuwd, maar ik vrees (vanuit R. gezien) het ergste.
Vrijdagavond. Eerst thuisgekomen. Mijn zusje dr gehoor is redelijk wat achteruit gegaan en dat is kut want het is zo'n schatje en zo ontzettend sterk en wijs en dan is er godverdomme weer gezeik met dat rottige hoortoestel. Daarna bleek dat de collega's van mijn moeder echt weer te achterbaks bezig zijn en niet snappen hoe je met mijn moeder om moet gaan (terwijl dat niet eens zo moelijk is, gewoon eerlijk zijn, maar dat is een groot probleem daar). Met een rotsfeer weggegaan thuis. Gelukkig neit door mij, maar ik ben heel gevoelig voor dat soort dingen. Gelukkig werd er in de auto veel geouwehoerd over onnozele dingen, dat luchtte wel op. Daarna carnavalsavond met Jong Nederland. Ontzettend gezellig. Op zo'n momenten besef ik ineens hoe verliefd ik ben op onze groep. Het groepdraaien gaat ontzettend goed met M., J. word een goede leidster en ik kan beter omgaan met S. Onze groep is echt één groep, er wordt niet gezeurd. Bovendien voegen ze zich redelijk makkelijk bij andere groepen. Ik ben bijna drie jaar leidster van die groep en dat is te merken, ze vliegen me om mijn nek, vertellen steeds meer uit zichzelf en hebben steeds meer vertrouwen in me. En dat is ontzettend tof. De leiding van Jong Nederland Baarlo was ook zo melig als de tering. Jezus mina zeg. Mjuh, eigen schuld. Al weet ik zeker, als t later was geweest en ik nog een beetje zatter, hadden we ook gewoon weer gekust. Maar goed dat we op tijd gingen.
Zaterdag moeten werken en zaterdagavond naar de stad met I. Kroegentocht met z'n tweeen. De Loco was gezellig, maar te druk. De Irish was ontzettend leeg en bij de Splinter voelde ik me e.e.i ontzettend misplaatst. Allemaal van die rockers. Nou, daar sta je dan in je jurkje. Ik heb me de hele avond op zitten naaien omdat het wel eens zo zou kunnen zijn dat we J. tegen zouden komen. Uiteindelijk kwam hij de Splinter binnen huppelen, zei 'hallo', was tien minuten binnen, zei 'doei' en ging weer. I.e.e was ik daar ontzettend pissig op. Botte lul. Maar I. zei ook: Ja, tis al heel wat dattie je dat verteld heeft, hij is niet t type dat dat zomaar zegt.' Daar had ze gelijk in. Wat had ik dan verwacht, dattie me in een overvolle kroeg om de nek zou vliegen? IK stond te kijken van mijn eigen reactie, zo fucking heftig. Dat geeft wel aan dat ik er toch nog lang niet over heen ben. En eigenlijk wil ik hem keihard meppen, maar tegelijkertijd wil ik gewoon heel lief bij hem zijn want hij is een van de weinig jongens waar ik op die manier zoveel van hou. Maarrrr hij weet wat ik gezegd heb, hij ziet maar wattie er mee doet. Gelukkig kwamen even alter nog drie vrienden van I., die jongens waren wel echt geniaal. Echt ontzettend tof, leuke humor, ze zagen er redelijk leuk uit (omg die schoenen) en we lagen heel erg op een lijn. Echt heel leuk.
En ik had zondag niet eens een kater Zondag weer gewerkt en zondagavond uit eten met mijn ouders, zussen en schoonbroer. Was gezellig, maar ik ben er volgens mij niet zo heel goed in. Maarja. Mijn weekend was opzich wel heel goed. En dit moest ikeven allemaal kwijt enzo.
Oud 21-01-2008, 10:34
Verwijderd
@ SA, haha druk weekend gehad

OT:
uh tsja. vrijdag was een fijne dag. eerst naar amsterdam met een paar meisjes wat drinken. heerlijk om tussen mensen te zitten die snappen wat je bedoelt en daar niet moeilijk over doen <3
daarna 's avonds in de trein met M. richting nijmegen. heerlijk ouwehoeren ook weer. in nijmegen R. op t station ontmoet en met zn 3en richting de verjaardag van J. Vorige keer was J ontzettend zat, R en ik zijn het wel vaker, dus nu was het de beurt aan M. die we volgegooid hebben met wodka-jus. Viel helaas niet zo goed dus dat was wel even zielig. Daarna goed gesprek gehad en ruzie gemaakt wel, dat hij vindt dat ik er niet genoeg ben en ik vind dat hij er niet genoeg is en nou ja we hadden allebei gelijk dus daar moeten we iets aan doen
zaterdag geld verdienen en filmpje kijken. zondag slonsdag <3 de hele dag in pyjama rondlopen, film kijken, pizza bestellen, nog meer film kijken, lekker douchen. dat zijn goede dagen.

en hoe vandaag wordt? ik weet het niet. de dag begint niet goed. of eigenlijk vind ik van wel
Oud 21-01-2008, 10:37
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
@ Roosje: Deze week en dan volgende week nog (luisterexamens ) Bah, heb er niet heel erg veel zin in, maar jij hebt vast hetzelfde of niet?

zzlapen...
Ja, heb ik ook inderdaad. Hoef gelukkig alleen nog maar een luistertoets Engels qua luisteren, Frans heb ik al gehad - dat scheelt weer. Maar succes iig!

Whoehoeeh Natuurkunde ging seg goed. (L) En straks lekker lunchen met papamama. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 21-01-2008, 10:42
Verwijderd
Citaat:
@ SA, haha druk weekend gehad
[/size]
Juh! Zo zien mijn weekenden er meestal wel uit. Soms voel ik me alleen een beetje schuldig want er zijn veel mensen hier waarmee t niet goed gaat, en dan vind ik het bijna ongepast om te posten dat het zo goed met me gaat.
Enne, dat de dag niet goed begint, wil niet zeggen dat de rest van de dag ook stom is. Kom op!

ot: Ennnnn ik maak me nog zorgen om E., haar vriendje komt vandaag terug. Ik ben ontzettend benieuwd. Ennnnnn ik heb zin in vanmiddag, want dan ga ik met J. drummen en ga ik eens kijken of ik erachter kan komen op welk nummer A. woont.
Oud 21-01-2008, 10:43
Verwijderd
@ SA: júist posten dat het goed gaat. je mag ook posten als het niet goed gaat uiteraard, maar het is juist leuk om zulke posts er ook tussen te lezen
Oud 21-01-2008, 10:46
Verwijderd
Citaat:
@ SA: júist posten dat het goed gaat. je mag ook posten als het niet goed gaat uiteraard, maar het is juist leuk om zulke posts er ook tussen te lezen
Danke
Oud 21-01-2008, 10:48
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het zit zo.
Ik ben eigenlijk echt woedend. Maar dat mag niet van mezelf want het is nutteloos, dus ben ik ook kwaad op mezelf. Het zegt meer over haar dan over mij als je op een reünie iemand zo genadeloos gaat kwetsen. Maar het zegt meer over mij dan over haar als ik me daar vervolgens zo door láát kwetsen. Bah.

Natuurlijk ben ik toch blij dat ik geweest ben, want het was ook heel leuk om sommige mensen weer eens te zien en te horen wat ze nu doen en ik ben nog steeds fan van reünies ondanks dat ik blijkbaar zo raar ben dat iedereen zich mij precies nog wist te herinneren
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-01-2008, 11:02
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Haha onze chocola is blijkbaar niet alleen voor opblijfavonden maar ook voor kinderen die schoolexamens doen. <33
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 21-01-2008, 11:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga weg bij het NFI Vanmorgen overleg gehad met m'n afstudeerbegeleidster en m'n afstudeerdocent van school. Ik vind het onwijs moeilijk en kut dat ik nu uiteindelijk alsnog langer over m'n studie doe en niet m'n diploma op kan halen tegelijk met al mijn klasgenootjes maar dat valt uiteindelijk allemaal in het niet bij nog vijf maanden hier tegen mijn zin in te moeten zitten. Ik heb morgen een gesprek op school met mijn afstudeercoordinator en donderdag met mijn afstudeerdocent en ik hoop dat ik nu op korte termijn een andere stageplek gevonden heb. Het wordt wel lastig met de zomervakantie er ook tussen en ik zou liever vier dagen per week stage willen lopen omdat ik dit niet trek met mijn astma, ik ben de laatste tijd zo vaak ziek geweest. Ik ga er iig voor en ik ga goed overleggen met iedereen en ik hoop dat ik er dan uitkom.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-01-2008, 11:12
Verwijderd
@ daantje: dappere beslissing! wat goed dat je voor jezelf kiest!
Oud 21-01-2008, 12:32
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Dankje Secret Agent voor je post! Ik had net nog eens rustig de samenvatting bekeken, dus zonder allemaal stress om me heen en toen viel het eigenlijk best wel mee. Hoop alleen dat er niet al te diep in wordt gegaan op de onderwerp en vooral niet op de orbitalen, hoewel dat wss wel terugkomt in mijn hoofd als ik het weer op het tentamen zie.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 21-01-2008, 12:56
Verwijderd
Intake gehad ging goed, maar wat een grote stap van klinisch naar deeltijd.
Ik haat de onzekerheid =| Hoelang blijf ik nog opgenomen? Ik kan toch nooit mijn hele leven hier zitten.
En die deeltijd behandeling. Hoe gaat dat, en gaat dat goed. Val ik niet terug?
Argh!
Oud 21-01-2008, 14:00
Verwijderd
Nou goed, ik snap al waarom de leerstof ineens niet mijn hoofd in wil. Ik ben ziek. Wat een timing.
Oud 21-01-2008, 14:03
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Meh.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 21-01-2008, 14:23
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
GRMBL! GDVRDMM!!! JEZUS WAT EEN KUT SE! AAAAAAA!
Ik HAAAAAT haar nu echt voor eeuwig. ALLES waar ze veel aandacht aan heeft geschonken in de lessen, alles wat ze heeft benadrukt heb ik geleerd, dat alles en nog VEEL MEER. En wat doet ze godverdomme, ze neemt twee onderwerpen die we nauwelijks hebben gehad, waarvan ik ze beide KNEITERMOEILIJK vind, en daar gaat het HELE schoolexamen over. Ik heb NIETS volledig goed beantwoord.
Als ze me ook maar iets had gevraagd over gauguin, van gogh, lorrain, doré, owen, palladio of iets anders, had ik het zo geweten en zo kunnen opschrijven. Nou, lekker daar gaat mijn tweede herkansing..
Ik voel me zo'n loser, niet te geloven, ik heb keihard geleerd en heb er gewoon niets aan gehad en heb het totaal niet kunnen laten zien. Ik voel me echt vreselijk kut, ik wil hier geen onvoldoende voor, ik KAN dit verdomme maar waarom krijg ik dan zo'n belachelijk SE
Meh, verdomme. Nu heb ik ook totaal geen motivatie meer om ook maar iets te gaan leren, kutkutkutkut
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 21-01-2008, 14:36
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Meh.
Wanneer ik thuis ben, ga ik lekker asociaal doen en mij zoveel mogelijk afsluiten, want ik heb nergens zin in.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 21-01-2008, 14:52
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Nijn: *geeft motivatie* Wacht eerst je cijfer af, misschien valt het wel mee. En je hebt het SE nu gehad, je kan er toch niks meer aan doen. Probeer het van je af te zetten en je te richten op de volgende SE's (ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan).
Succes met de rest van je SE's. (})

En dikke knuffel voor rare kwast, neko, queasy en iedereen.
En iedereen succes met tentamens enzo!
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 21-01-2008, 14:57
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
(ik vind dit dat wel in hoofdletters mag)

IK HEB MIJN VAK TOCH GEHAALD!!!!!!!!

Ik wist het vrijdag eigenlijk al, maar ik heb het nu officieel op osiris zien staan. Ik heb het asnog gehaald
Vrijdag was inkijken van het tentamen. Ik was gezakt met een 5.25. Ik wilde van een vraag weten waarom ik twee punten mistte. Toen vroeg de docent hoeveel punten ik nog nodig had en ging hij in het histologie-gedeelte (hij gaf histologie) kijken. Ik kreeg er twee punten bij, waardoor ik het echt met de hakken over de sloot heb gered. Hij zei dat het geen matswerk was. Bij de ene vraag was hij wat streng geweest, en de andere vraag had ik beter kunnen opschrijven maar het antwoord gaf wel aan dat ik het wel wist, dus daarom kreeg ik de punten alsnog. Wat hij ook zegt, ik vind het gewoon matswerk. En hij heeft wel meer mensen bij het inkijken diezelfde twee punten erbij gegeven. Het maakt me niet uit of het matswerk is of niet, ik ben er echt heel blij mee.
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een 5.45
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 21-01-2008, 15:05
Verwijderd
Jeej Heksjuh, goed joh, gefeliciteerd!

ik merk dat vandaag geen goede en geen slechte dag is. het is aan mij wat ik er mee wil ga doen, blijkbaar. vanochtend uiteindelijk toch boodschappen gedaan en gegeten. net weer. avondeten wordt lastig ivm oppassen en de avond wordt al helemaal moeilijk. ik word mijn lijf een beetje zat zowel mijn hoofd als mijn lijf willen niet gezond met eten omgaan, dus moet ik het puur op verstand doen en dan er tusenin blijven. en dat is echt enorm vermoeiend.
Oud 21-01-2008, 15:21
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Omg, dit voelt onvoorstelbaar. Iemand die ik goed ken, die heeft net wat bij mij gedaan en nu ben ik meer ontspannen dan ooit zo ongeveer en ik voel heel veel vreugde en geluk. Het voelt wel heel raar en ik probeer er een verklaring voor te zoeken, maar dat moet ik niet doen werd me net gezegd. Mja, dit voelt echt heel raar en super.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 21-01-2008, 15:28
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Haha supergoed Heksjuh! Gefeliciteerd!
En Nijn* maak je er niet te druk om, je kunt er nu toch niets meer aan doen. Wat Heksjuh al zegt eigenlijk. (: Wacht eerst je cijfer maar af!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 21-01-2008, 16:15
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Ik heb echt spijt van zaterdagnacht. Ik schaam me echt dat ik dat gedaan heb in het bijzijn van zijn vrienden. Wat zullen ze van mij denken nu?
Oud 21-01-2008, 16:32
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ga het SE echt niet halen. Het is zoveel, zo droog en zo logisch dat ik het niet in m'n hoofd krijg. Hopelijk krijgen we toepassingsvragen, want dan gaat 't misschien nog lukken... Bah, ik krijg de neiging op te geven. Waarom heb ik dit profiel ook weer gekozen? Ik kan niks van dat hele vwo. Verdomme, ik voel me zo dom. En al die mensen met verwachtingen van mij om me heen maken het niet beter.. Ik wil een knuffel.

De site van 'je beste dag', zegt dat vandaag de beste dag van de week is. Als dat zo is, dan geef ik bij deze de week op.
__________________
Ik weet niet beter.

Laatst gewijzigd op 21-01-2008 om 16:34. Reden: niet compleet
Oud 21-01-2008, 16:35
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
En ik maar denken dat het mijn eigen schuld was! Nou ja, dat is het natuurlijk nog steeds, maar een stuk indirecter dan ik dacht. Iedereen heeft gewoon heel erg over mij geroddeld. Oké.

En en ik wil hier over iets schrijven maar dat doe ik toch nog niet, ha!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-01-2008, 16:46
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
(ik vind dit dat wel in hoofdletters mag)

IK HEB MIJN VAK TOCH GEHAALD!!!!!!!!
(...)
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een 5.45
Fijn!

OT: okee, dit was dus waarom januari altijd zo moeizaam verloopt. De 1e week, de eerste twee weken gaan wel, dan heb ik nog energie van de kerstvakantie. Maar vanaf de 3e-4e week heb ik gewoon nergens meer zin in, ik doe alles met tegenzin, zelfs de dingen waar ik normaal veel plezier in heb. Bah .
Morgen tentamen en ik heb echt veel te weinig gedaan, ik ga zometeen mijn computer maar uitzetten en dan nog even me storten op de samenvattingen. Wie weet helpt dat. Nouja, ik zal het wel halen, maar het is ook weer zo'n stom blok. Over de organisatie van de gezondheidszorg en het hele zorgstelsel, het zal me allemaal een worst wezen. Ik wil alleen maar medische dingen leren (*beperkte blik heeft momenteel*).
Verder kwam ik tot de verbazingwekkende conclusie dat het nu net zo lang uit is als dat het aan was - en het lijkt zoveel langer dat het uit is! Ik miste hem plotseling. Het wordt hoog tijd dat ik weer wat nieuwe mensen ontmoet .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #120
Verwijderd
492 08-02-2008 18:14
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.