Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2008, 17:21
Verwijderd
Het Grote Lucht Je Hart Topic #119

Positiviteit!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2008, 17:54
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik voel me heel erg verdrietig.

Aanvankelijk begon de dag goed. 's ochtends kocht ik nog de laatste cadeautjes om te geven tijdens het nemen van afscheid van de groepsleden van de l.training.
Deze laatste training was ontzettend leuk en gezellig en ik had het idee dat ik het goede besluit had genomen en op het goede moment had besloten te stoppen met de training. Iedereen had het moeilijk met het afscheid nemen van elkaar, ik ook. Je zit toch een half jaar met elkaar in zo'n groep en er ontstaat toch een soort band.
Gezond verdriet.

Daarna moest ik naar individuele therapie en daar ging het mis. Ze kon zich duidelijk niet vinden in het feit dat ik gekozen had voor de baan en niet voor de training. Het was alsof ze met een mes op me in stak. Ik vond haar opmerkingen echt gemeen, ze waren heel confronterend en ze maakten me weer heel erg aan het twijfelen. Ik dacht dat ik trots kon zijn op het feit dat ik eindelijk eens een keuze gemaakt had (kiezen is voor mij een groot probleem) maar nee hoor, ik werd gewoon onderuit gehaald. Het deed echt veel pijn en voor het eerst zat ik daar ook echt te huilen. Ik voelde me zo in de kou staan en zo alleen gelaten ineens. Ik hoefde ook niet meer op haar hulp te rekenen...alles of niets...ze leek zelf wel een borderliner.
En daar zit ik dan nu, met veel verdriet en niks om trots op te zijn. Heb ik de verkeerde beslissing genomen? Het is net alsof alle grond even onder mijn voeten weg gezakt is. Ik voel me verward en ik voel me alleen. Hoe nu verder?
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 18:02
Verwijderd
@moon: *knuf*
Ik vind het echt heel goed van je dat je zelf een keuze hebt gemaakt. Je weet nooit vantevoren of het 'de juiste' is of niet. En je therapeut dus ook niet.
'k Vind het echt raar dat ze zo reageert, zo "alles of niets", echt heel slecht.
Kun je wel ergens anders terecht? Sterkte meis! ({)

OT: M'n thuis-studeer-experiment is redelijk geslaagd en vanmiddag heb ik ook nog gesport. Maar morgen toch weer UB. Ik baal een beetje van m'n tentamen, omdat me niet helemaal duidelijk is wat ik moet kunnen/kennen. Ik heb wel een idee, maar het blijft gewoon een beetje vaag. En daarom ben ik ook niet echt gemotiveerd ofzo.

Nu afwassen, nog één dingetje opzoeken en dan hotel babylon/house kijken (kan niet kiezen....).
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 18:20
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
OOOOH VERDOMME ik ben ook zon stomme doos, ik ben die usbstick gewoon weer kwijt. Echt!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 18:29
Verwijderd
ik heb geen adobe op deze computer en kan m niet downloaden en nu weet ik niet welke hoofdstukken ik moet leren en statistiek is een bitch.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 18:39
Verwijderd
Lalala morgen komt mijn mp3speler en liefde voor muziek en vandaag was leuk en alles is leuk en nu ga ik eindelijk weer eens echt aandachtig een boek lezen. Mmmmm.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 19:17
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik dacht ik ga een engelse film kijken, als voorbereiding op morgen en hmm...
The Notebook, wat een prachtige, meest romantische huilfilm ooit..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 19:27
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh ik kom weer tot helemaal niets, ik ga zo maar weer slapen.. ik vind het wel best zo
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 19:29
Verwijderd
Citaat:
ik heb geen adobe op deze computer en kan m niet downloaden en nu weet ik niet welke hoofdstukken ik moet leren en statistiek is een bitch.
Welk vak moet jij leren dan?

Ik moet voor overmorgen ook, methoden en statistiek Al gaat statistiek tot nu toe nog best goed! Alleen dat leren voor methoden is echt niet leuk..
Verder ben ik nog bijna niks opgeschoten, en ik ken ik nog niet veel echt, al gaan de oefentoetsen wel goed! Gewoon hopen op een makkelijk tentamen morgen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 19:36
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gisteren me medicijnen vergeten te nemen.
vanmorgen bij de huisarts geweest.
ze heeft verband om me arm gedaan.
en op het werk ging het wel.
ik zit me echt in te houden.
om niet op pro ana sites te kjken.
en verder pff.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 29-01-2008 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 19:40
Bhoebha!
Avatar van Bhoebha!
Bhoebha! is offline
frustraties, broers die geen flikker uit voeren. dus dan het huis houden maar alleen...
leuk meisje tegen komen om er daarna niks meer van te horen....
maar voorderest gaat alles wel ok..
__________________
Make love not war...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 19:43
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Jeee tentamen van vandaag gehaald
Nu morgen hele dag leren en dan donderdag die hele belangrijke hopelijk ook..
En dan daarna lekker weekend, uiteten, winkelen en heerlijk uitslapen!
Dan is januari al voorbij, dat is toch zo'n negatieve depri maand volgens iedereen en gaan we richting lente en vrolijkheid!!

Ff wat positieve sferen in dit topic!
Liefs, knuffels, kusjes en dikke smakkerds voor allemaal
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 19:44
Verwijderd
Hum. Hij dacht dat ik het wel kon hebben ''omdat ik toch wel wist dat ik alles behalve dik ben?'' Nóu én. Dan hoef je zoiets nóg niet te zeggen. Tegen geen enkele vrouw. Het klonk gewoon niet aardig, of het nou gemeend was of als ''grap'' bedoeld. Meneer moet eens leren grenzen aan te voelen want zijn gevoel voor humor (provoceren en nog eens provoceren) komt me soms mn neus uit.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 19:54
Verwijderd
@ Indigo: dankjewel
knuffel voor Quis!

Ik ken m'n tekst nu redelijk. Ik praat altijd heel snel, als ik gewoon iets vertel is dat niet echt erg. Maar als ik de klas informatie wil geven en ik sta maar te ratelen dan kunnen ze het denk ik niet zo goed meer volgen.
Ik heb vandaag een dagje op de bank gehangen. Vannacht was ik zo ontzettend misselijk, en vanochtend nog wel. Nu voel ik me alweer redelijk. Alleen heb ik sinds gisteren bultjes/plekje in m'n gezicht en die hebben zich nu uitgebreid over m'n hele lichaam. Dat jeukt zeg, niet normaal! Ik weet niet of ik morgen weer naar school ga, ik voel me verder wel goed, maar door die plekjes zie ik er niet zo charmant uit.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 20:03
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
pff.
*nog meer neigingen*.
kut.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Welk vak moet jij leren dan?

Ik moet voor overmorgen ook, methoden en statistiek Al gaat statistiek tot nu toe nog best goed! Alleen dat leren voor methoden is echt niet leuk..
Verder ben ik nog bijna niks opgeschoten, en ik ken ik nog niet veel echt, al gaan de oefentoetsen wel goed! Gewoon hopen op een makkelijk tentamen morgen
MS3. jij? methoden vond ik altijd wel mee vallen. het is zooo logisch, je meot het alleen even weten. en het is een dom vak
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 20:23
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik wilde het echt zo graag goed doen vandaag, maar uiteindelijk werd het weer een eetbui waar ik me nog steeds niet van verlost voel. Eén dag lang heb ik me verzoend geweten met het idee dat ik aan ga komen, aan moet komen. Nu is het weer over. Maar dat zal ik mn vriend maar niet vertellen .

En verder voel ik me een dubbel-faler, want ik heb vrijdag tentamen en voor die tijd moet er ook nog een essay af, maar ik krijg gewoon niks uit mn vingers en ik vertoon ernstig SOG. Morgenochtend vroeg opstaan. werken, werken, werken. Het moet af, het moet lukken. Waarom kan ik het nu dan niet?

Nou ja. Ik ga nu maar psych huiswerk maken. Tekenen, schrijven.. en vroeg naar bed. Morgen weer een dag.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 20:29
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
MS3. jij? methoden vond ik altijd wel mee vallen. het is zooo logisch, je meot het alleen even weten. en het is een dom vak
Hehe, ik ook... Vrijdag tentamen en het is idd kut. Ik weet niet welk boek jullie hebben voor methoden, maar in Gravetter staat ook nog eens in bijna elk hoofdstuk alles nog eens herkauwd maar dan net in een ander tintje...

Produstieve dag, alles afgekregen en zelfs nog het initiatief genomen om de badkamer te poetsen. Goed van mij En dan nu slapen (ik voel me btw echt een doos, de afgelopen dagen echt tussen negen en tien gaan slapen, mja )
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-01-2008, 20:40
Verwijderd
Citaat:
MS3. jij? methoden vond ik altijd wel mee vallen. het is zooo logisch, je meot het alleen even weten. en het is een dom vak
Biologische grondslagen en MS2..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 20:51
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Damn. Het is echt zwaar. Ik heb heel veel moeite dit vol te houden. Zelfs met vroeg naar bed gaan. En dan juist heb ik het nodig om me 's avonds te ontspannen en dat kan gewoon niet omdat ik vroeg moet slapen. Ik wil zo graag lekker een avondje op RSG zijn, maar dat kan nu gewoon echt niet en dat vind ik jammer... en zo gaan we nog 3 weken door en dat is kut ...

Wel positief nieuws. Morgen bij een kamer kijken en als ik heb wil, is ie voor mij... naast het ziekenhuis. Wel wat verder van RSG, maar ja. Hopelijk vinden die mensen die daar wonen het niet erg om af en toe eens even te fietsen om bij mij te komen...

[edit] Ik word net gebeld. Had maandag gehospiteerd bij kamer naast RSG en hoor net dat ze me uitgekozen heeft . Damn dat had ik echt niet verwacht. Wieh!!! MAar eerst zien dan geloven, want vorige keer mocht ik opeens ook niet van stadswonen, hopelijk nu wel... Spannend!!
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 29-01-2008 om 21:05.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 20:59
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
Citaat:
OOOOH VERDOMME ik ben ook zon stomme doos, ik ben die usbstick gewoon weer kwijt. Echt!
Schatje *usbstickdetectorgeef*

OOOOH VERDOMME KUTIPOD ;x nu moettie weer 4k nummers er opnieuw opzetten
__________________
The Deepest Circle Of Hell Is Reserved For Betrayers And Mutineers
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 21:02
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hihi, ik mag een meeloopdag bijwonen van geneeskunde leuk, daar heb ik zin in. Hopelijk krijg ik het allemaal geregeld met school want het is bijna vakantie en daarna is het al.
Ik hoop dat die universiteit toch meevalt, want ik wil helemaal niet op kamers veel te eng en te groot en te ver weg. Leven van een schamel loontje, je kapot werken om het allemaal bij te benen en dan ook nog studeren bij een moeilijke studie.. ik ben bang dat ik dat allemaal niet red, dat ik instort. Ik doe nu VWO en woon thuis en stort al regelmatig in.

But, positive thinking: het komt allemaal wel goed met me!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 21:09
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Daantje: sterkte (})

Gisteren ziek thuis gebleven, vandaag ziek naar school. Ik voelde me wel iets beter dan gisteren, maar nu voel ik weer zieker. Morgen om half negen op school zijn voor een presentatie Ik heb vooral 's ochtends nauwelijks een stem, dus lekker presenteren morgen.
Donderdag vrij en dan vrijdag tentamen. Wat ik nog moet doen voor tentamen:
- wc 18 (stof lezen)
- wc 19 (stof lezen + afmaken)
- hoorcollege 14
- hoorcollege 15
- hoorcollege 16
- hoorcollege 17
- en dan eigenlijk nog zelfstudie 23, maar die sla ik denk ik over
- formuleblad uitprinten en formules vergelijken en snappen
- zelfstudietoetsen van de werkcolleges
- oefententamen
- alle stof nog eens doorkijken (samenvattingen doorlezen, hoorcolleges alleen de moeilijke dingen, boek doorbladeren voor de plaatjes)
- tentamennummer, plaats, tijden en vertrektijd opzoeken

En dan hoop ik dat alles in mijn hoofd zit. Ik hoop dat alles dat ik in het begin heb geleerd er nog goed in zit, en ik hoop dat we van de ene helft geen theorie krijgen maar gewoon dingen uitrekeningen, want de theorie daarvan heb ik maar half geleerd omdat het zoveel is en ik onthou het toch niet meer.

En nu snel naar bed, want ik voel me nu echt weer ziek worden en dat kan nu gewoon even niet.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 21:12
Verwijderd
Citaat:
[edit] Ik word net gebeld. Had maandag gehospiteerd bij kamer naast RSG en hoor net dat ze me uitgekozen heeft . Damn dat had ik echt niet verwacht. Wieh!!! MAar eerst zien dan geloven, want vorige keer mocht ik opeens ook niet van stadswonen, hopelijk nu wel... Spannend!!
Gefeliciteerd! Hopelijk mag het nu idd wel.

@Dana: Sterkte. (})
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 01:36
Redhair
Redhair is offline
Morgen ga ik naar underworld en ik had er vandaag echt zin in gekregen.

Maar fuck, fuck fuck godverdommegodverdomme, ik heb nu drie builen op mijn gezicht, een dikke wang, grote bult op mijn achterhoofd, half gekneusde duim, bulten en bloeduitstortingen op mijn schenen en vreselijk veel pijn in mijn bovenbenen. Opstaan, gaan zitten, lopen, ik kan het nauwelijks meer, mijn benen bewegen voelt afschuwelijk. Resultaat van vuisten en kisten met stalen neuzen. Resultaat van een 'verhouding' met N., resultaat van naar C. gaan, de auto van N. zien staan. Even overleggen wat ik nou moest doen, ik wilde net maar weer naar huis gaan, maar iemand die vond dat ik wel klappen verdiende had N.'s vriendin al verteld dat ik buiten was. Ik stond met K. te praten, draaide me net om, zag haar en kreeg meteen een vuist vol in mijn gezicht. Ze flipte totaal. Eerst deed K. niets. Ik schreeuwde dat hij moest helpen en hij zei dat hij weinig kon doen. Uiteindelijk probeerde hij haar toch tegen te houden, maar zij rukte zich gewoon los, meerdere keren. Ze is fucking sterk en geflipt en die stalen neuzen in haar schoenen hebben mijn benen goed geraakt, te vaak.
Toen K. haar weer eens vasthield ben ik een cafe even verderop ingerent. Totaal in paniek. Mocht daar even bellen, belde mijn huisgenootje of ze me op kon halen. De vrouw van het cafe gaf me een sigaretje, ze gingen net sluiten en ze wilde me wel een klein stukje brengen, zodat ik niet in de buurt van C.'s huis hoefde te wachten.
C. was voor dat wijf naar mij toe was al binnen en wist eerst niet wat er aan de hand was. Hij kwam nog even naar het cafe toe. Zei dat hij me hoorde schreeuwen en toen hij naar buiten ging zag hij mij het cafe in vluchten. Eerst heeft hij dat wijf naar binnen gebracht, toen bij mij gekomen. Hij zei al dat het niet normaal was.

Ooh mijn benen, ze doen zo veel pijn. Heb er wat ijs tegen aan gehad, maar te laat, de builen en bloeduitstortingen zijn al groot. Toen ik mijn gezicht probeerde te dekken sloeg ze tegen mijn duim, die daardoor de verkeerde kant op boog. Ik ben blij dat hij niet gebroken is. Waarom hield K. haar niet eerder tegen? Wat nou 'ik kan weinig doen'? C. zei al dat K. tegen hem had gezegd dat hij me heel leuk vond, daar was ik zelf ook al achter, maar wel een beetje toekijken hoe ik vuisten in mijn gezicht en stalen neuzen tegen mijn benen aan krijg?

Fuck, ik zie op tegen morgen. Als ik dan wakker word is alles vast vreselijk stijf. D. en ik zouden eerst gewoon naar amsterdam gaan, maar dat gaat nu dus niet meer door. Ik hoop echt dat we de laatste trein terug nog halen, want ik zie het zo echt niet zitten om een nacht in amsterdam door te brengen. Ik wil slapen, heel lang, ontzettend lang. Ik voel me zo vreselijk klote. Ik voel me zo fucking ellendig.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2008, 06:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Hihi, ik mag een meeloopdag bijwonen van geneeskunde leuk, daar heb ik zin in.
Waar? Misschien ga je wel met mij mee
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 06:59
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Redhair, omg heftig Sterkte!
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 07:55
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Redhair: Jezus, wat een totaal geflipt wijf zeg, niet normaal. En waarom zegt K. zoiets, hij kan toch niet toe gaan staan kijken hoe jij in elkaar getrapt wordt?! Wat een kutzooi allemaal zeg.. *knuff*

OT: Ik ben zo kneiterzenuwachtig voor het luistertentamen van vanmiddag.. hmpf, niet normaal. Ben echt niet gemaakt voor het VWO hoor, alles is zo moeilijk
Kreeg wel mijn pws terug gisteren, met het commentaar: 'Al nagedacht over een carričre als kunstcriticus?' Dat is wel echt een compliment, hoewel ik net kunstgeschiedenis van mijn lijstje had geschrapt om niet te gaan studeren, haha. Oké, even rustig ontbijten, aankleden, rustig, rustig, niet jezelf de hele tijd zo opfokken. *aai*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 08:27
Verwijderd
@Redhair: Wat klote zeg! Totaal gestoord.
@Dana: Sterkte..
@Gothic: Waaah, hoop dat het wat wordt!
@Nattigheid: Mies, het is klote, maar ik denk dat het zo het beste is. Op dit moment. Je kan altijd terug.
Sterkte vandaag. Kus


OT: Ik moet er eigenlijk mee ophouden, maar het is zo moeilijk.
*Gaaaaap* Oooh en ik ben zo moe. Ik moet niet meer zo vroeg opstaan als ik tot half 12 gewerkt heb.
En nu moet ik weg...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 09:07
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Morgen ga ik naar underworld en ik had er vandaag echt zin in gekregen.

Maar fuck, fuck fuck godverdommegodverdomme, ik heb nu drie builen op mijn gezicht, een dikke wang, grote bult op mijn achterhoofd, half gekneusde duim, bulten en bloeduitstortingen op mijn schenen en vreselijk veel pijn in mijn bovenbenen. Opstaan, gaan zitten, lopen, ik kan het nauwelijks meer, mijn benen bewegen voelt afschuwelijk. Resultaat van vuisten en kisten met stalen neuzen. Resultaat van een 'verhouding' met N., resultaat van naar C. gaan, de auto van N. zien staan. Even overleggen wat ik nou moest doen, ik wilde net maar weer naar huis gaan, maar iemand die vond dat ik wel klappen verdiende had N.'s vriendin al verteld dat ik buiten was. Ik stond met K. te praten, draaide me net om, zag haar en kreeg meteen een vuist vol in mijn gezicht. Ze flipte totaal. Eerst deed K. niets. Ik schreeuwde dat hij moest helpen en hij zei dat hij weinig kon doen. Uiteindelijk probeerde hij haar toch tegen te houden, maar zij rukte zich gewoon los, meerdere keren. Ze is fucking sterk en geflipt en die stalen neuzen in haar schoenen hebben mijn benen goed geraakt, te vaak.
Toen K. haar weer eens vasthield ben ik een cafe even verderop ingerent. Totaal in paniek. Mocht daar even bellen, belde mijn huisgenootje of ze me op kon halen. De vrouw van het cafe gaf me een sigaretje, ze gingen net sluiten en ze wilde me wel een klein stukje brengen, zodat ik niet in de buurt van C.'s huis hoefde te wachten.
C. was voor dat wijf naar mij toe was al binnen en wist eerst niet wat er aan de hand was. Hij kwam nog even naar het cafe toe. Zei dat hij me hoorde schreeuwen en toen hij naar buiten ging zag hij mij het cafe in vluchten. Eerst heeft hij dat wijf naar binnen gebracht, toen bij mij gekomen. Hij zei al dat het niet normaal was.

Ooh mijn benen, ze doen zo veel pijn. Heb er wat ijs tegen aan gehad, maar te laat, de builen en bloeduitstortingen zijn al groot. Toen ik mijn gezicht probeerde te dekken sloeg ze tegen mijn duim, die daardoor de verkeerde kant op boog. Ik ben blij dat hij niet gebroken is. Waarom hield K. haar niet eerder tegen? Wat nou 'ik kan weinig doen'? C. zei al dat K. tegen hem had gezegd dat hij me heel leuk vond, daar was ik zelf ook al achter, maar wel een beetje toekijken hoe ik vuisten in mijn gezicht en stalen neuzen tegen mijn benen aan krijg?

Fuck, ik zie op tegen morgen. Als ik dan wakker word is alles vast vreselijk stijf. D. en ik zouden eerst gewoon naar amsterdam gaan, maar dat gaat nu dus niet meer door. Ik hoop echt dat we de laatste trein terug nog halen, want ik zie het zo echt niet zitten om een nacht in amsterdam door te brengen. Ik wil slapen, heel lang, ontzettend lang. Ik voel me zo vreselijk klote. Ik voel me zo fucking ellendig.
Omstanders zijn vaak in eerste instantie verlamd. Hoe meer toeschouwers erbij staan en niets doen, hoe groter het verlammende effect. Hoe vaak zie je bij mensen die een steekpartij zien, in eerste instantie niemand reageert? Vaak.
Maar goed, blijft natuurlijk kut als jij degene bent die in elkaar getrimd wordt terwijl een ander toekijkt Beterschap.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 09:10
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nijn: succes met je luisterexamen!
@ Redhair: Echt niet normaal zo'n iemand, oké, dat ze boos is, kan ik nog wel snappen, maar om dat op zo'n manier te laten merken... Sterkte met de pijn enzo!
@ Lienepien: ik heb een Packard-Bell die normaal gesproken e699 is, maar gister met die actie van de Mediamarkt e585. Ik heb 3 Gig geheugen en 250 GB harde schijf. 2 GB is zoals ik al zei voor Windows Vista ook genoeg.

Gisteravond de boel bekeken en hij doet het, ook internet, alleen niet op de Lan-verbinding, wel draadloos. Vaag, m'n vader en ik vanalles geprobeerd, maar het lukte niet, maar m'n broertje komt dit weekend weer eens thuis en dan mag hij er even naar kijken. En MS Office heeft tegenwoordig een ingebouwde beveiliging zodat je niet eindeloos maar een illegale versie kunt gebruiken Dus de nieuwe MS Office 2007 besteld via Surfspot. Die moet er nog op en dan even kijken hoe het met die Lan zit en dan issie klaar voor gebruik.

Vannacht maar bij m'n ouders geslapen, want het was al aardig laat voordat we klaar waren. Vanmorgen vroeg met m'n moeder meegereden naar het station en de trein van 8:15 gehaald. Nu in de UB
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 09:36
Verwijderd
Citaat:
ik heb een Packard-Bell die normaal gesproken e699 is, maar gister met die actie van de Mediamarkt e585. Ik heb 3 Gig geheugen en 250 GB harde schijf.
Wij hebben gister de variant 'daaronder' gekocht (maar dan voor mijn schoonouders). Alleen gaan we Vista eraf gooien.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 09:46
Verwijderd
@ redhair: jemig dat is écht niet normaal. en wat een klote opmerking van K. Als hij je zo leuk vindt, mag ie dat ook wel anders laten merken... Hopelijk voel je je vandaag iets beter en wordt het vanavond wel gezellig.
Betekent dit nu wel dat je het nu wel gehad hebt? dat je niet meer bang hoeft te zijn want ze heeft je al geslagen? of zou ze het nog een keer doen?..knuf!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 10:26
Verwijderd
@Redhair: Wat ontzettend klote zeg... Jezus meisje... Bwuh... Kan me voorstellen dat je je kut voelt. Succes ermee!

ot: Net functioneringsgesprek gehad. Ik moet duchtig hard gaan werken aan mijn toetsen. Maar godverdomme, het moet lukken. Ik word knettergek anders, dit ben ik niet alleen aan mezelf verschuldigd, maar ook aan mijn ouders, mijn stagedocent van vorig jaar, mijn stagebegeleidster van dit jaar, de mentor uit de derde. Aan zoveel mensen, en als ik het deze keer verzouw ben ik dik genaaid.

Maarrrrrrrr bijna carnaval (L) Maar dan moet t godverdomme wel droog zijn. Vrijdagmorgen (gedeeltelijk nog nacht), anders hebben we hier voor niks 32 liter chocomel staan. En zaterdag overdag, anders verregent mijn boa en mijn haar. En maandagavond, want kroegentocht in de regen is niet tof.

Laatst gewijzigd op 30-01-2008 om 10:37.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 10:31
Verwijderd
Sterkte redhair, damn.

OT ja goed, jammer dat ik steeds hondenoppas moet zijn. En ik heb écht even opstarttijd nodig, al is 't maar een kwartiertje, maar verwachten dat ik meteen functioneer als je me uit bed trapt en tegen me begint te praten, gaat echt te ver. Fakking hell, wat een begin van de dag. Vanavond Alter Bridge ter compensatie, heuj! <3
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 10:45
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
OT: Ik ben zo kneiterzenuwachtig voor het luistertentamen van vanmiddag.. hmpf, niet normaal. Ben echt niet gemaakt voor het VWO hoor, alles is zo moeilijk
Kreeg wel mijn pws terug gisteren, met het commentaar: 'Al nagedacht over een carričre als kunstcriticus?' Dat is wel echt een compliment, hoewel ik net kunstgeschiedenis van mijn lijstje had geschrapt om niet te gaan studeren, haha. Oké, even rustig ontbijten, aankleden, rustig, rustig, niet jezelf de hele tijd zo opfokken. *aai*
Heel veel succes, vaak valt het uiteindelijk wel mee met luistertoetsen (ik zal maar niet over mijn eigen ervaringen, jij doet het vast beter )!

Wat staat er eigenlijk nog wel op je lijstje om te gaan studeren?

OT: Vooruitgang, vooruitgang, nog even en het komt hier in niemands hoofd meer op om mij een extra knuffel te geven want dan heb ik Het Perfecte Leven bereikt. Huhu.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-01-2008, 11:15
moon
Avatar van moon
moon is offline
@Lienepien: Dankjewel voor je bemoedigende en begripvolle woorden!
@Redhair: *knuff*

ot: Moe zoooooo moe. En het gevoel dat alles me te veel is, ik kan echt overal om janken, ik kan even helemaal niks meer hebben. Ik voel me zo gespannen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 11:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is echt lastig allemaal. M'n opa ligt in het ziekenhuis echt te wachten tot het over is. Hij heeft gisteren een euthanasieverklaring ingevuld maar daar zit blijkbaar 48 uur bedenktijd oid bij dus het is nu echt afwachten tot hij gaat of tot die 48 uur voorbij is. Ik ben gisteren nog even bij hem geweest. Mijn broertje had me wel gewaarschuwd maar ik vond het eigenlijk nog meevallen. Vind het iig fijn dat hij me nog even gezien heeft en weet dat hij niet alleen is. Voor hem duurt het allemaal te lang en hij heeft echt het gevoel dat hij ons tot last is. Mijn oom heeft vannacht in het ziekenhuis geslapen, mijn tante bij mijn opa thuis en mijn moeder hier thuis. Ik wil iets te doen hebben maar eigenlijk kan je niets doen. Ik ben maar een beetje bezig met het huishouden voor m'n moeder want als ze 's avonds thuiskomt heeft ze daar vast ook geen zin meer in. Ik hoop maar voor hem dat het niet te lang meer duurt want dit is voor hem ook niets.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 11:55
Verwijderd
heftig daantje, sterkte!

OT:
hmpf, ik snap echt geen hol van statistiek. en ik wilde een 9 halen? hahaha ik ben allang blij als ik m uberhaupt ga halen, ik vind het echt lastig!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 12:00
Verwijderd
Ik voel me weer wat energieker de laatste tijd, ik sta weer eerder op en doe overdag ook meer. Fijn
Ik maak me een beetje zorgen over twee moedervlekken op m'n rug; ze zijn opgezet en ze jeuken met enige regelmaat flink. Dus daar moet ik mee naar de dokter. Snijden huisartsen zelf dingen weg of moet dat in het ziekenhuis?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 12:14
Verwijderd
Heel veel knufs voor Daantje, Moon, Redhair en alle anderen die er een paar kunnen gebruiken...

Het gaat niet zo geweldig hier. Ik heb gewoon heel erg moeite met opstaan. Vanochtend maar niet naar het activiteitencentrum gegaan. Ik kon het gewoon niet opbrengen. Zometeen komt de SPITS-zorg, dus ik ga nog maar even wat opruimen. Blegh.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 12:35
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
goffer, ik type drie keer een bericht en tot driemaal toe klik ik niet op "snel reageren" maar op "ok" -_-
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 12:40
Verwijderd
Citaat:
goffer, ik type drie keer een bericht en tot driemaal toe klik ik niet op "snel reageren" maar op "ok" -_-
Dat doe ik ook wel eens; bij mij werkt het dan door op 'terug' te klikken (of 'backspace') en dan in het textveld op 'ctrl-z', dan staat de hele tekst er weer
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Dat doe ik ook wel eens; bij mij werkt het dan door op 'terug' te klikken (of 'backspace') en dan in het textveld op 'ctrl-z', dan staat de hele tekst er weer
Euj, die ga ik onthouden! Ik doe dat ook te regelmatig.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 13:07
Verwijderd
Redelijk agressieve puber wat-ben-je-toch-een-lul-ik-kan-goed-zonder-je muziek is af en toe best lekker.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Euj, die ga ik onthouden! Ik doe dat ook te regelmatig.
Met Firefox moet ik die ctrl-z doen, met IE staat de tekst er gewoon nog als ik op backspace druk Echt heel handig, ik ben er een keer achter gekomen toen ik erg gefrustreerd was over een 'verloren' post; ik ramde op ctrl-z omdat ik dat gewend was uit Excel als 'undo' en ineens stond de tekst er weer

OT:
Ik ga als een speer vandaag. Ik zit vol energie en zín, voelt goed
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 13:21
Verwijderd
Bedankt voor de knuffels. Hij heeft gisteren zijn excuses gemaakt en zei echt niet door te hebben gehad dat het zo lomp overkwam en dat het echt alles behalve serieus was. De rest was geslijm, maar goed. T is al weer oké en ik moet ook maar eens leren me minder van dit soort dingen aan te trekken en vooral geschreven dingen minder serieus te nemen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 13:28
Verwijderd

Ik voel me eigenlijk prima nu. Zeker als ik kijk hoe ik me vanmorgen voelde...
Vergadering was oke, heb een boek gekocht, hoewel dat eigenlijk niet meer mocht van mezelf en ik heb een leuke afspraak staan voor morgenavond.

So you found a girl who think really deep thoughts..
What's so amazing 'bout really deep thoughts?

I've got 25 bucks and a cracker, do you think that's enough..
to get us there?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 13:49
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Knuffel voor Daantje, Redhair, Nattigheid, Moon en iedereen (})
Ave: succes met statistiek en Nijn succes met je luistertoets (als je die niet al hebt gehad inmiddels).

De presentatie ging slecht. Een klasgenootje vond 'm wel goed gaan, voor mijn gevoel ging het slecht. Maar wat wil je, ik heb last van mijn keel en voel me nog steeds ziek, dus dan gaat presenteren niet zo lekker.
Ik kan een van de groepsgenoten wel wurgen. En de begeleider ook. Die jongen is nooit op school, op mailtjes reageert hij niet (en sowieso niet op mijn mailtjes, ik heb zijn deel van iemand anders moeten krijgen). Als hij zijn taken dan goed doet, kan ik er nog mee leven. Maar ik snapte niks van zijn deel en heb alles zelf moeten uitzoeken. Vraagt die begeleider wat EST is. Ik deed een poging het uit te leggen, maar ik had het niet helemaal goed. Legt mijn andere groepsgenootje later uit dat dat het deel was van iemand anders en dat wij herhaaldelijk om uitleg hebben gevraagd, maar niet hebben gekregen. Zegt die man: Ja, maar je moet zelf ook informatie opzoeken. Hallo, ik had het opgezocht maar ik ga niet andersman werk helemaal perfect maken. Die man deed het lijken alsof het onze schuld is dat die jongen niet goed functioneert. Gelukkig denken twee van de drie andere groepsgenootjes er heel anders over. Maandag hebben we gesprek en ik laat niks van die jongen heel, want ik heb al energie gestoken in zijn werk en dit is niet de eerste keer dat een hele groep de dupe wordt van zijn gedrag en hij leert er maar niet van. Van weekend even alles wat hij (niet) heeft gedaan op een rij zetten, en als die begeleider er niks mee doet stuur ik het wel naar mijn (en zijn) tutor, want zijn gedrag moet echt veranderen. En die begeleider moet een beetje gaan doen alsof het onze schuld is dat zijn delen niet kloppen. Ja, het is een groepswerk, maar dat betekent niet dat eentje niks hoeft te doen. En als hij pas vanmorgen om tien over zes zijn verbeterde deel stuurt (met de mededeling dat meneer het niet kan printen want hij komt niet wat hij is ziek - geen excuus om het pas een paar uur voor inleveren te sturen!) kan de rest van de groep er niks aan doen. De vorige begeleider was veel aardiger, die luisterde tenminste naar ons en heeft hem minder punten gegeven dan de rest van de groep.

En nu doet WebCT het niet, dus kan ik de hoorcolleges niet leren. Dan maar het boek samenvatten zonder hoorcolleges, dan vergelijk ik ze vanavond wel. WebCT moet het wel doen morgen, want anders kan ik zoveel van mijn lijstje niet doen.

Vrijdag tentamen - op mijn verjaardag. Niet dat het me heel veel uitmaakt. Ik word oud. Negentien klinkt zo oud. Al vind ik twintig erger klinken
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 14:18
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik was vanmorgen om half 9 in de bieb en ik ben daar net 10 minuutjes vandaan. Al die tijd achter de computer gezeten en op toetsjes geramd, maar het is nu wel af én naar mijn wens. Nu nog een tentamen leren in een dag.. en ik ben nu echt gaar . Vanavond nog weg naar een of andere lezing, maar eigenlijk doe ik dat meer om mn vriendin te laten zien dat ik heus niet altijd mezelf volkomen opsluit als ik leerwerk heb, dat ik heus wel sociaal kan zijn.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Verhalen & Gedichten Verhaal: Cryonics
Verwijderd
8 14-03-2004 21:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.