Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2005, 16:25
snoezie162
snoezie162 is offline
hi pplz
ik zoek iemand die noors kan spreken!!!!!!! zijn hier mensen die uit noorwegen zijn of noors kunnen praten??? en zou zo iemand me willen helpen? ik moet een brief in het noors schrijven, zou iemand dat voor me willen doen??

het volgend moet erin staan.

hoe gaat het met jou? met mij gaat het goed. wat leuk dat je nog steeds fitnesst.
wij missen jou ook heel erg. ja, ik moet naar het ziekenhuis. ik ga mensen opereren. ik vind het erg spannend. ik zal voorzichtig doen. ik was inderdaad ziek geworden.
hoe ziet je haar er nu uit? Ik wil het zien.
nou fijne dag nog
liefs en groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2005, 16:27
Verwijderd
Denne wacky blanding av pinball, skilleAngripere, og Breakout unnlater aldri føre en å smile. Snik et kvikt spill på en kaffebrudd, eller dykk inn i nivåene når De har en kloss av tid sløse.

Valentines Dag: Elsk det eller forlate det Steeped i pagan rituale, Valentines Dag er mange ting til mange folk. Om De planlegger bruke Valentines Dag med Deres honning dette år eller Han Solo, har denne kjærlighetsHat samling av cockle-varmer downloads noe for De.

asjeblieft
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:28
Verwijderd
Ik zou maar niet dat briefje insturen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 11-02-2005 @ 17:28 :
Ik zou maar niet dat briefje insturen.
Dat is wijs advies
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:38
snoezie162
snoezie162 is offline
alsjeblieft geen geintjes uithalen mensen. want dit is belangrijk en volgens mij heeft dukko iets heel anders geschreven. ik snap wel een beetje noors hoor dus plz help me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:52
Verwijderd
Ik heb www.freetranslation.com gebruikt. Je kan daar tekst laten vertalen in een andere taal. Deze is echter wel automatisch gegenereerd en de grammatica klopt vaak helemaal niks van.

Maar misschien kan je het gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:53
Verwijderd
Citaat:
snoezie162 schreef op 11-02-2005 @ 17:38 :
alsjeblieft geen geintjes uithalen mensen. want dit is belangrijk en volgens mij heeft dukko iets heel anders geschreven. ik snap wel een beetje noors hoor dus plz help me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je geen Noors kunt, is het nog steeds te zien dat het iets heel anders is.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:53
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:54
Verwijderd
die site maakt er in het Noors niet de tekst van die jij noemde
Maar:
Drar det hvordan med De? med meg drar brønn. hva hyggelig at Deres stille fitnesst. Vi mangler De også helt skrekkelig. ja, jeg vil driver funn gjør var blir til sykehuset. Jeg menn. Jeg som det hisse meget opp. Jeg forsiktig. Jeg virkelig syk person. Gjør hvordan ser De henne fra det nå? Jeg vil ha å seing. nå fin dag ennå gleder og hilsning

Wel is dit eerst van Nederlands naar Engels gegaan en toen van Engels naar Noors.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:54
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Mijn Noors is niet zo goed.. maar ik zal zo een poging voor je wagen. Ik denk alleen niet dat het gaat lukken.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:58
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sarah schreef op 11-02-2005 @ 17:54 :
die site maakt er in het Noors niet de tekst van die jij noemde
Maar:
Drar det hvordan med De? med meg drar brønn. hva hyggelig at Deres stille fitnesst. Vi mangler De også helt skrekkelig. ja, jeg vil driver funn gjør var blir til sykehuset. Jeg menn. Jeg som det hisse meget opp. Jeg forsiktig. Jeg virkelig syk person. Gjør hvordan ser De henne fra det nå? Jeg vil ha å seing. nå fin dag ennå gleder og hilsning

Wel is dit eerst van Nederlands naar Engels gegaan en toen van Engels naar Noors.
Wat was de engelse tekst?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:59
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 11-02-2005 @ 17:58 :
Wat was de engelse tekst?
How goes it with you? with me goes the well. what nicely that your still fitnesst. We miss you also quite awful. yes, I must will operate find will do was become to the hospital. I men. I it very exciting. I careful. I indeed ill person. Do how see you her from it now? I want the seeing. now fine day yet joys and greetings

hihi
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 17:00
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sarah schreef op 11-02-2005 @ 17:59 :
How goes it with you? with me goes the well. what nicely that your still fitnesst. We miss you also quite awful. yes, I must will operate find will do was become to the hospital. I men. I it very exciting. I careful. I indeed ill person. Do how see you her from it now? I want the seeing. now fine day yet joys and greetings

hihi
Precies. Hij laat allerlei werkwoorden eruit
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 17:05
HypocrieteTeef
HypocrieteTeef is offline
En hij vertaald nog als yet en haar als her
__________________
will spread for Karl Pilkington
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 17:06
HypocrieteTeef
HypocrieteTeef is offline
en 'het zien' als 'the seeing'
__________________
will spread for Karl Pilkington
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 17:06
Verwijderd

babelfish.altavista doet niet aan Noors
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 17:18
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sarah schreef op 11-02-2005 @ 17:54 :
die site maakt er in het Noors niet de tekst van die jij noemde
Maar:
Drar det hvordan med De? med meg drar brønn. hva hyggelig at Deres stille fitnesst. Vi mangler De også helt skrekkelig. ja, jeg vil driver funn gjør var blir til sykehuset. Jeg menn. Jeg som det hisse meget opp. Jeg forsiktig. Jeg virkelig syk person. Gjør hvordan ser De henne fra det nå? Jeg vil ha å seing. nå fin dag ennå gleder og hilsning

Wel is dit eerst van Nederlands naar Engels gegaan en toen van Engels naar Noors.
Ik ga even van jouw tekst iets proberen te maken wat er meer op lijkt. Hoewel ik het dus ook niet precies weet.

Hvordan står det til? Med meg bra. Hva hyggelig at deres stille fitnesst. Vi savne deg helt skrekkelig også. Ja, jeg måtte til sykehuset. Jeg måtte *mensen* operere. Jeg finne det spennende. Jeg skulle forsiktig være. Jeg *was* virkelig syk. Hvordan se din hår ut nå? Jeg vil det se.

Fin dag!

Gleder og hilse





Pff... het klopt nog steeds niet. Die hele fitness zin klopt niet. Maar dit komt al weer een beetje in de buurt..
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 17:20
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
snoezie162 schreef op 11-02-2005 @ 17:25 :
Ooit gehoord van blokletters ?
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-02-2005, 17:20
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
De Kantine ---> Moderne Talen
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 17:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hvordan står det til med deg? Jeg har det bra. Så hyggelig at dere fortsatt driver med fitness. Vi savner deg veldig mye. Ja, jeg måtte til sykehuset. Jeg skal operere noen.. . Jeg synes det er spennende. Jeg skal være forsiktig. Jeg var virkelig syk. Hvordan ser håret ditt ut nå? Jeg vil se det.

Ha en fin dag!

Hjertelig hilsen



Zo is-ie goed. Ik heb even aan een Noor gevraagd om je tekst te schrijven.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware bin.exe, kan iemand me helpen?
Verwijderd
2 21-11-2004 20:36
Software & Hardware Uploaden foto's (plz help)
Fun4ever
4 21-05-2003 06:04
Huiswerkvragen: Exacte vakken [wiskunde] kan iemand me plz helpen?!
D-sire
3 06-04-2003 11:58
Lichaam & Gezondheid :( kan iemand mij helpen :( dringend!!!!!
belle_bella
8 06-02-2002 14:44
Seksualiteit :( kan iemand mij helpen :( dringend!!!!!
belle_bella
3 03-02-2002 15:16
Lichaam & Gezondheid pls help me..meidevraagje.. over de morningafterpil, please help!!
flipkip
2 08-01-2002 21:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.