Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2007, 08:40
sweetie_87
Avatar van sweetie_87
sweetie_87 is offline
Heej,

Ik ben bang dat ik de laatste tijd gevoelens krijg voor de ex van een hele goede vriendin van me... Het is pas een paar maanden uit en die ex wil haar ineens weer terug. Zij weet niet zeker of zij dat wel wil, hoewel haar ex nog steeds wel heel bijzonder is voor haar. Haar ex vind mij opzich ook wel lief en leuk enzo... maar ik zou het nooit aan hem durven te vragen. Ik zou dolgraag met hem af willen spreken, maar wil absoluut geen ruzie met mijn vriendin. Tegelijkertijd ben ik bang dat ze weer bij elkaar komen en weer verkering krijgen.

Ik merk echt dat ik vaak aan hem denk en verliefd op hem ben geworden.....alleen ik weet echt niet wat ik moet doen...

Heeft iemand tips voor mij...?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2007, 09:01
Mariposa
Avatar van Mariposa
Mariposa is offline
Je zegt het eigenlijk zelf al; het is beter om het niet te doen. Helemaal omdat je vriendin misschien nog gevoelens voor haar ex heeft.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 09:14
sweetie_87
Avatar van sweetie_87
sweetie_87 is offline
Citaat:
Mariposa schreef op 02-06-2007 @ 10:01 :
Je zegt het eigenlijk zelf al; het is beter om het niet te doen. Helemaal omdat je vriendin misschien nog gevoelens voor haar ex heeft.
Jah ik denk wel dat je mss wel gelijk hebt... wat mijn vriendin voor hem voelt en of het wat wordt tussen hun 2 zal de tijd leren...

Maarja.. ik word gek van die verliefdheid en vind hem zo leuk...
Mss heeft iemand hier ook zoiets meegemaakt... en kan zij/hij vertellen hoe die er mee om is gegaan?

Groetjes mij
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 11:00
Verwijderd
Sja. Sounds like my story. Nouja een beetje.
Vriendin en vriend van mij waren een stel, ging uit, ik ging ineens veel met die vriend om en werd verliefd.
Toc best wel lastig, ze waren klote uit elkaar gegaan en hij zat er nog best wel heel erg mee.
Nougoed, ik heb toen zolang gewacht tot hij mij ook leuk vond (daarvoor was ik op een andere vriend van mij verliefd geweest en hij was verliefd op een andere vriendin van mij, dus ik wou die fouten allemaal niet nog een keer maken)
en toen waren wij en stel. *en nog steeds*

Komt het op neer. Als je vragen wil stellen mag dat altijd.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 11:40
Verwijderd
Wat vind je belangrijker? De vriendschap met je vriendin, of een mogelijke relatie met die ex?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 13:40
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-06-2007 @ 12:40 :
Wat vind je belangrijker? De vriendschap met je vriendin, of een mogelijke relatie met die ex?
... en daarnaast zeg je dat die ex háár terug wil. In andere woorden: hij wil haar, niet jou.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 17:00
sweetie_87
Avatar van sweetie_87
sweetie_87 is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 02-06-2007 @ 14:40 :
... en daarnaast zeg je dat die ex háár terug wil. In andere woorden: hij wil haar, niet jou.
Jah daar komt het wel een beetje op neer... nu nog dan. Als zij geen relatie meer wil met hem, misschien dat hij mij dan wel ziet staan... Maarja dan ben ik een soort 2de keus. Hij heeft wel gezegt dat hij mij ook leuk en aardig vind en dat hij blij is mij te zijn tegengekomen... (ik ken hem via mijn vriendin).

Ik wil zeker geen ruzie met haar, maar ik vind het moeilijk om mijn gevoelens voor die jongen weg te drukken... ik vind hem heel leuk en denk onwijs veel aan hem en hoe het zou zijn als wij een stelletje zouden zijn.

@Mushu.... mijn vriendin en haar ex zijn niet lullig uit elkaar gegaan. Ze zijn nu eigenlijk min of meer vrienden, maar hij voelt toch weer iets voor haar denkt hij. Mss moet ik het even afwachten en als blijkt dat het niets word tussen hun, dan kijken hoe het verder loopt tussen die jongen en mij. Wachten is alleen zo moeilijk, omdat ik verliefd op hem ben.

Iig bedankt voor de tips... als mensen nog meer adviezen hebben of iets vergelijkbaars mee hebben gemaakt..... dan is dat altijd welkom !
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 02-06-2007 @ 14:40 :
... en daarnaast zeg je dat die ex háár terug wil. In andere woorden: hij wil haar, niet jou.
Dat ja. D'r vandoor gaan met exen van vriendinnen is alleen aan te raden als vriendin en ex in kwestie allebei helemaal geen gevoelens meer voor elkaar hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 19:13
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
ik zie geen ethische bezwaren ervoor, wel praktische bezwaren. Die jongen wil haar terug, dus hij wilt jou niet. Als hij jou leuk zou vinden zou je het natuurlijk kunnen proberen
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 00:42
sweetie_87
Avatar van sweetie_87
sweetie_87 is offline
Als ik heel subtiel een beetje flirterig met hem doe reageert hij daar wel goed op. een keer hebben we elkaar voor de grap gevraagd hoe het zou zijn om samen eens af te spreken enzo... en hij vond dat hij dat nog niet kon maken tegenover zijn ex. Ook heeft hij wel tijd nodig om zijn gevoelens voor haar nog uit te zoeken...

Het liefst zou ik hebben dat zij duidelijk is naar hem dat het niets kan worden, en dan hoop ik dat hij verliefd kan worden op mij. Hij vind me wel leuk, maar of dat meer zal zijn weet ik niet...

Het maakt me onzeker en ik denk heel veel aan hem. Hij is precies mijn type... we passen zo goed bij elkaar... *zucht*

Ik weet me geen raad met die gevoelens en heb het ook nog nooit eerder gemaakt dat ik verliefd werd op de ex van een (goede) vriendin...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 06:47
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Mariposa schreef op 02-06-2007 @ 10:01 :
Je zegt het eigenlijk zelf al; het is beter om het niet te doen. Helemaal omdat je vriendin misschien nog gevoelens voor haar ex heeft.
Dit. En omdat de ex nog gevoelens voor zijn oude vriendin heeft.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 10:50
sweetie_87
Avatar van sweetie_87
sweetie_87 is offline
Dus eigenlijk kan ik hem maar beter uit mijn hoofd zetten (wat niet gaat lukken ben ik bang ) en afwachten wat er verder gebeurt tussen die vriendin en d'r ex...

Klinkt logisch eigenlijk mja.. er zijn ook veel dingen die haar ex met mij bespreekt over wat hij van haar vond.. en dan noemt hij toch ook wel veel negatieve puntjes. Hij heeft het ook zelf uitgemaakt... en ik weet niet wat hij nu wil (even geen relatie, wil hij haar terug, of vind hij mij leuk) en ik weet ook eve niet hoe ik daar achter moet komen...

iig bedankt voor jullie raad
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op ex van een vriendin
Nyai
9 23-12-2008 17:19
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Liefde & Relatie verliefd op ex van een vriendin
steentje
35 07-03-2004 16:07
Liefde & Relatie verliefd op ex?!
stinkdiertje
6 21-09-2003 15:00
Liefde & Relatie [liefde]Verliefd op mijn ex
Verwijderd
12 11-06-2003 18:21
Liefde & Relatie Verliefd op de broer van een vriendin.
stefanietje
3 25-08-2002 15:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38.