Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2006, 20:47
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik heb het spel gewonnen op de radio, maar weet er niets van. Wie kan mij er iets over vertellen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2006, 20:50
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
je hebt geluk heb het vandaag voor het eeerst gespeeld ^^ tof spelleke alleen die keepers zijn te gaar voor woorden ... ze gaan eerst ff lopen wachten voor ze op de bal duiken
heerlijk als je de meeste cleansheets moet halen
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 20:50
Q
Avatar van Q
Q is offline
Nu de 2006 FIFA World Cup™ voorbij is en het internationale voetbal geen voorpaginanieuws meer is, is het tijd voor Ronaldinho, Rooney, Toni en alle andere spelers om zich op hun dagelijkse werk te concentreren: het behalen van overwinningen in de EA SPORTS™ FIFA 07.

Ervaar vanaf het eerste fluitsignaal een overweldigend FIFA 07-voetbalseizoen. Geniet van de intense sfeer in het stadion bij elke uit- en thuiswedstrijd.

Vier elke overwinning op een rivaliserende club en sla je door de moeizaamste thuiswedstrijden heen. Laat je opzwepen door het inspirerende gejuich van de supporters bij thuis- en uitwedstrijden en leid je team, wedstrijd voor wedstrijd, naar een hogere positie in het klassement. Schreeuw de clubliederen mee en luister hoe de fans de verschillende spelers aansporen.

Het lot van jouw team ligt in jouw handen in de EA SPORTS™ Interactieve competities (F.A. Premier League, Bundesliga, Franse competitie, Mexicaanse 1ste divisie), een nieuw online speltype waarin je speelt tegen supporters van de echte tegenstanders van je club. Speel het echte speelschema van je club na en speel elke wedstrijd die zij ook spelen. Volg de voortgang van je team, want alle scores bij elkaar opgeteld bepalen de positie van je team in het klassement. Je bent meer dan een supporter: nu speel je echt voor je team.

Dankzij de nieuwe geavanceerde kunstmatige intelligentie neem je spelers realistische beslissingen, zoeken ze de ruimte op en passen ze levensecht. De gameplay-engine is ingrijpend vernieuwd. Je moet nu een realistische tactiek toepassen, realistische beslissingen nemen en als een echte speler denken om wedstrijden te winnen.

Ook het speltype Coach is drastisch bijgewerkt en verbeterd. Durf jij de uitdaging aan? De transfersommen voor spelers en hun salarissen zijn nu realistischer dan ooit Elke beslissing van het bestuur heeft nu nog meer effect op de spelers en hun spel. De CPU neemt nu nog slimmere beslissingen voor de coach van de tegenstanders, want iedereen wil die beker graag veroveren.

Dit wordt het seizoen waarin jij het verschil maakt! FIFA 07, classificatie "E" (Everyone - iedereen) komt uit in oktober 2006.
  • Belangrijkste spelkenmerken

    * ECHTE VOETBALEMOTIES: Het publiek reageert levensecht op je prestaties. Goals en balbezit worden met enthousiaste clubliederen beloond. Als het niet zo lekker gaat, zul je dit merken aan het gefrustreerde geroezemoes op de tribune. Spelers die duidelijk geëmotioneerd zijn, kunne de camera's niet ontlopen.

    * EA SPORTS™ Interactieve competities: Vecht het hele seizoen voor je club tegen rivaliserende clubs in de F.A. Premier League, Bundesliga, Franse competitie of Mexicaanse 1ste divisie. Speel elke wedstrijd die zij ook spelen. Win en leid je team naar de overwinning! Verlies je zie hoe je club onder aan de ranglijst eindigt. Je overwinningen worden wekelijks via podcasts met gebruikersinterviews uitgezonden.

    * VERBETERDE GAMEPLAY: Passen en positiespel zijn nu nog meer verbeterd. Spelers bewegen en botsen op een realistische manier. Ook de bal beweegt nu veel realistischer, en stuitert, glijdt en draait net als in het echt. De typische bewegingen en speelstijlen van de sterspelers zie je levensecht terug in het spel.

    * SPELSITUATIES: Met de linker analoge joystick kun je de bal topspin of backspin geven en je vrije trappen en corners zo creatiever en met meer finesse nemen.

    * NIEUWE SCHIETTECHNOLOGIE: Ervaar een geavanceerde schiettechnologie met een betere balbeheersing en nauwkeurigheid dan ooit.

    * GEAVANCEERDE KUNSTMATIGE INTELLIGENTIE VOOR DE KEEPER: De intelligentie van de keeper is authentiek, waardoor hij levensechte acties maakt en meer varieert bij van richting veranderde ballen en reddingen.

    * UITGEBREID SPELTYPE COACH: Alles is levensecht. Echt geld, een echte jeugdafdeling, echte pers en echte reacties van de fans. Ga volledig op in de wereld van voetbalcoach. Nieuw dit jaar - maak je eigen club.

    * GAME MET ANDEREN: Speel tegen maximaal acht vrienden in FIFA 07 Football Party en bepaal wie de echte kampioen is. Dankzij een nieuw handicapsysteem wordt het nog interessanter om te zien wie er aan het einde van de wedstrijd met de eer mag strijken.

    * VOLLEDIG AUTHENTIEK: FIFA FIFA 07 bevat 27 competities uit 20 landen. Ruim 510 teams worden nauwkeurig weergegeven met de juiste tenues en wapens.

    * OVERAL ONLINE: Blijf op de hoogte van het laatste sportnieuws dankzij de inforegel. Online wordt 24 uur per dag het laatste nieuws en de laatste wedstrijdscores en resultaten regelrecht op het scherm weergegeven.

    * INTERNETVERBINDING vereist voor online spelen. Niet alle functies zijn op alle platforms beschikbaar.

http://www.fifa07.ea.com/home.asp?lang=nl
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 20:52
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Lol

De FIFA reeks is de bekendste voetbalgame, maar niet de beste.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 20:52
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
ik moet trouwens toevoegen dat het spel beter voor een spel computer kan worden gekocht denk ik dan voor de pc... je hebt teveel irritante handelingen op de pc wat je met de spel computer met 1 stickie kan doen meestal.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 10:20
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
okee
lijkt me wel leuk om eens te proberen
ik kan btw ook nog een xbox 360 winnen, dus dat komt goed.
Anders geef ik m wel weg ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 12:14
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
ik heb hem op de pc. leuk spel.
alleen kleine dingetjes vind ik maar raar, trucjes kan je maar heel weinig tot niet uitvoeren etc.
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 14:40
annoniempje
Avatar van annoniempje
annoniempje is offline
Citaat:
drukknoopje schreef op 30-09-2006 @ 11:20 :
okee
lijkt me wel leuk om eens te proberen
ik kan btw ook nog een xbox 360 winnen, dus dat komt goed.
Anders geef ik m wel weg ofzo.
je mag hem wel aan mij geven
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 20:57
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 16-10-2006 @ 13:14 :
ik heb hem op de pc. leuk spel.
alleen kleine dingetjes vind ik maar raar, trucjes kan je maar heel weinig tot niet uitvoeren etc.
Ligt maar net aan je handigheid. Ik kan overigens totaal niet met de controller overweg in vergelijking met hoe ik op het toetsenbord speel, verschilt dus per persoon.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 21:08
one.
one. is offline
Met het toetsenbord is het te moeilijk om trucjes uit te voeren vind ik. Ik doe het meestal gewoon met veel passen, 1-2tjes en gewoon kappen.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 20:45
jd-altena
Avatar van jd-altena
jd-altena is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 30-10-2006 @ 23:08 :
Met het toetsenbord is het te moeilijk om trucjes uit te voeren vind ik. Ik doe het meestal gewoon met veel passen, 1-2tjes en gewoon kappen.
ik doe het ook via het toestenbord en dan werkt het het beste met diepe ballen en steekpasses. bij mij in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 18:58
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 30-10-2006 @ 22:08 :
Met het toetsenbord is het te moeilijk om trucjes uit te voeren vind ik. Ik doe het meestal gewoon met veel passen, 1-2tjes en gewoon kappen.
Hoe doe je 1-2tjes?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef op 06-11-2006 @ 19:58 :
Hoe doe je 1-2tjes?
Volgens mij met SQS
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 19:26
one.
one. is offline
Citaat:
Boogie schreef op 06-11-2006 @ 19:58 :
Hoe doe je 1-2tjes?
Q+S en dan weer S (of W) om de bal terug te ontvangen.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 11:15
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Ik verander die toetsen altijd. Dus steekpass/pass en dan pass om hem terug te krijgen?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 15:16
one.
one. is offline
Nee, Q is als het goed is je 'verander' knop. Zoals wanneer je bijvoorbeeld een speelstijl selecteert je kan kiezen uit aanvallende tactieken en verdedigende tactieken. Verdedigende selecteer je door Q ingedrukt te houden. Dus Q + pass/steekpass en dan weer pass/steekpass om hem terug te krijgen. Denk ik.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 00:12
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Ik vind hem kek.

Spelen jullie ook manager, en zo ja: hoeveelste jaar ben je nu, wat voor club, etc.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 17:00
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
ik heb hem verkocht. Niet echt mijn type spel.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-01-2007, 19:14
one.
one. is offline
Een up, ik had namelijk een vraagje.

Weten jullie of je in de multiplayer mode je formatie kan veranderen? Want in multiplayer zie ik mijn muis niet, dus kan ik niet bij dat formation knopje komen.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 14:31
CaptainCaveman
Avatar van CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 10-11-2006 @ 01:12 :
Ik vind hem kek.

Spelen jullie ook manager, en zo ja: hoeveelste jaar ben je nu, wat voor club, etc.
PES is kekker.
__________________
Veramerikanisering alom!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6
Verwijderd
217 04-03-2011 15:12
Lifestyle hoe was jouw triviale dag?
Verwijderd
500 24-11-2007 16:37
Games Fifa 08
one.
4 11-10-2007 10:15
Games wat is een leuke pc game?
jongen16arnhem
95 05-10-2007 10:23
Games Je gamehok
Verwijderd
62 13-11-2006 11:41
Games FIFA07 probleem
Ske*
13 12-10-2006 12:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.