Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2006, 15:28
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Vorige

Heerlijk weekend gehad! Leuk om weer eens lekker stiekem en puberaal te moeten doen. Hem ergens opwachten in een donker hoekje, stiekem zoenen in de keuken, samen het bos in verdwijnen, bij het kampvuur tegen elkaar aanliggen...

Ja, we hebben echt genoten
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Advertentie
Oud 26-03-2006, 15:49
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
kut klote
op de 1 of andere manier trek ik alleen maar gasten aan die al een vriendin hebben en daar zit ik niet echt op te wachten
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Oud 26-03-2006, 16:03
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Hij heeft wel gelijk.. Waarom wachten we eigenlijk nog?
Mja ergens weet ik wel waarom: die vakantie van mij.. Ik wil en moet zeker zijn en dat kan ik nu niet.. Al droom ik ontelbaar keren van hem en wil niets liever dan bij hem zijn..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 26-03-2006, 16:22
Verwijderd
Citaat:
I C U
Ik heb gewoon bindingsangst

Maar: Ik heb gisteravond zowaar een jongen gezien waarvan ik zoiets had: Hé, tegen jou wil ik wel aankruipen. Je weet wel, groot en sterk enzo... Jammer dat het bij kijken gebleven is, maar op zo'n moment ben ik weer een beetje een softi en heb ik er toch geen zin in. Volgende x beter.
Dat heb ik ook altijd.. toch niet genoeg zelfvertrouwen om daar iets mee te doen dan denk ik

Volgens mijn collega's ben ik een flirt.. maar het is ook zó leuk
Oud 26-03-2006, 16:28
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
oh, heeeerlijk deze dag! we zijn echt goed samen!
Oud 26-03-2006, 16:45
Verwijderd
Gisteren een beetje teveel gedronken. Bleef bij mijn ex slapen (heb nog heel erg getwijfeld of ik bij hem zou slapen of bij een vriend van ons) en hij heeft heel lief voor me gezorgd en is de verstandigste van ons twee geweest. Al zei hij net wel dat het moeilijk was om niet terug te zoenen en me soort van af te wijzen.
En ik heb ook even dat ene wijf aangesproken en even gevraagd of ze hem leuk vindt en nog wat dingetjes gezegd. Allemaal heel aardig etc (al zag één van die jongens genoeg in mijn ogen, ookal lachte ik nog zo leuk ). Ik kan me wel gedragen Ondanks die actie van dr... Grrr...

Maar vannacht en vandaag heel lief verzorgd door mn ex, want ik ben echt een wandelend wrak momenteel. Vooral vannacht En bij hem heb ik ook niet het idee dat ik me ergens voor schaam ofzo. En ik was dus heel blij dat ik bij hem sliep en niet bij die vriend. Hij heeft zelfs geregeld dat hij met mij in mijn auto naar huis is gereden en zijn zusje in hun auto er achteraan en daarna zij weer naar huis. Echt superlief.

En gisteren weer mijn beste vriendinnetje gesproken op msn. Ze zit nu in Frankrijk. Ook even de webcam aangehad. Heerlijk om haar weer te zien stralen. Dat doet me echt goed.
En ik mis haar echt heel erg.
En mijn andere vriendinnetjes gisteren ook weer gezien. Was ook super.

Net een pm gekregen die me goed deed. Had niet meer verwacht ooit wat van hem te horen. En dit doet me dan goed.
Oud 26-03-2006, 17:07
Verwijderd
godverdomme, opeens is het de laatste tijd echt een eikel

hij maakt me gewoon echt ongelukkig
Oud 26-03-2006, 17:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-03-2006 @ 17:45 :
verhaal
Is het uit met je vriend ofzo?!
Oud 26-03-2006, 17:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik lees het al. Maar ben jij niet veel te hart van stapel gelopen in je relatie?
Oud 26-03-2006, 17:28
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik vind het nogal onverstandig om nu nog zo intiem met hem om te gaan.
Hoe kan je het nu voor je afsluiten als je nog steeds bij hem slaapt, met hem zoent enzo?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 26-03-2006, 17:40
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik weet niet wat ik voel.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 26-03-2006, 17:49
Estar
Estar is offline
Citaat:
Roos schreef op 26-03-2006 @ 18:28 :
Ik vind het nogal onverstandig om nu nog zo intiem met hem om te gaan.
Hoe kan je het nu voor je afsluiten als je nog steeds bij hem slaapt, met hem zoent enzo?
Dat is het nou net, ze wil het niet afsluiten volgens mij.
Oud 26-03-2006, 17:51
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Roos schreef op 26-03-2006 @ 18:28 :
Ik vind het nogal onverstandig om nu nog zo intiem met hem om te gaan.
Hoe kan je het nu voor je afsluiten als je nog steeds bij hem slaapt, met hem zoent enzo?
Vroeg ik me dus ook af

Ontopic: Hij is lief
__________________
<):o)
Oud 26-03-2006, 17:55
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
heetste chick die ik ooit heb gezien .
__________________
hello dave.
Oud 26-03-2006, 18:01
Verwijderd
Roos: Omdat ik met die vriendin al eens in Rome geweest ben, en hij er nog nooit geweest is. Daarbij heb ik liever dat hij de hele vakantie loopt te denken "Hier had ik met Morgan moeten zijn," i.p.v. dat ik dat de hele tijd denk over hem

En ontopic: Eh ja, familiebanden, waar die ook alweer goed voor zijn? Pf... Gelukkig heb je altijd nog vrienden, die zijn tenminste wél leuk

En wat zijn er veel wanhopige jongens in de wereld, en wat ben ik toch een arrogante doos daartussen
Oud 26-03-2006, 18:02
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik geloof dat het zo allemaal weer klopt
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 26-03-2006, 18:12
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Het is rustig. Ik ben nu 8 mnd alleen en ik voel me ook steeds vaker echt alleen...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Oud 26-03-2006, 18:13
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik vind het stom dat hij opeens nauwelijks meer online is en ook nauwelijks terug smst. Maarja, daar doe ik verder ook niks aan.

Met mn beste vriendin gaat het ook niet echt heel tof meer. Ik krijg echt het idee dat er steeds meer dingen tussen ons in komen te staan (en dan voornamelijk van haar kant af, zij vertelt opeens nooit meer dingen, hoor alles achteraf of van anderen en ze moet altijd wel naar andere mensen toe), waardoor ik onderhand zoiets heb van 'laat maar doen'.

En ik ben superblij met mn beste vriend. We gaan meer met elkaar om dan ooit en het is zo gezellig! Veel dingen ondernemen en smsen en msnen en het is zo leuk en gezellig, erg blij mee Hij zit te twijfelen of hij volgend jaar zn nieuwe opleiding hier in de buurt gaat doen of aan de andere kant van het land. Ik zou het superleuk vinden als hij op kamers gaat, maar ik zou hem wel erg missen, want dan zie ik hem opeens een stuk minder.
Ads door Google
Oud 26-03-2006, 18:17
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Met mijn 'projectje' zit het wel snor. Ik ben een stuk rustiger nu ik weet hoe het zit en wat ik van hem moet verwachten: Een hele mooie vriendschap.
Ik kreeg tijdens een knuffel van hem echt even een flits dat hij ooit mijn getuige gaat zijn op mijn bruiloft

Gister een bizarre avond gehad. Ik ben met een lieve vriendin naar het café geweest en mijn ouders waren er ook... echt grappig, drankjes drinken en dansen met je ouders.
Ik kwam het broertje van mijn ex tegen, dat was echt bizar... we missen elkaar. Zijn tante en oom en zijn ouders waren er ook... even gepraat maar volgens mij vinden ze me echt een 'bad girl' omdat ik mijn ex nog steeds zoveel verdriet doe en het met mij zo goed gaat. Zijn moeder kon echt niet normaal doen...

Gelukkig waren mijn lieve ouders er...
__________________
Dromendief
Oud 26-03-2006, 18:25
morango
Avatar van morango
morango is offline
morgen zie ik hem weer!
__________________
tralala
Oud 26-03-2006, 18:25
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Woohoo, ik had zowaar sjans van het weekend (En dat vind ik best wel cool, want ik heb nooit sjans )

En mijn vriend is hilarisch, want ik weet nu al wat ie gaat zeggen. (Iets in de trant van "nou, ik heb ook een leuk meisje gezien" of "nou, ik heb ook sjans gehad" ) Altijd leuk, gezond jaloerse vriendjes.
__________________
<):o)
Oud 26-03-2006, 18:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
hmzzz goed
vannacht bij mn ex blijven pitten... Ik was behoorlijk aangeschoten en omdat de vriend bij wie ik eigenlijk bleef pitten wilde blijven tot 6 uur heb k hem gesmst of hij ff kon wachten en of ik niet daar kon blijven slapen. Was wel weer fijn enzo.
Nou ja zodoende en omdat die niet de eerste keer was sinds het uit is dat we iets uitspoken vroeg hij op een gegeven moment wat er nou zou gebeuren tussen ons als een van ons een nieuwe vriend/vriendin krijgt...
En ja daar wil ik eigenlijk niet over nadenken, het is niet zo dat ik hem nog terugwil want anders zou ik dit ook niet doen maar toch vervelend om te moeten denken over het feit dat we dan gewoon niet meer zo intiem kunnen zijn als nu.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 26-03-2006, 19:02
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Ik ben nog niet over hem heen

Fijn hoor, hem nog wel elke dag op school zien en hem veel spreken, maar niet meer als mn vriend.
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 26-03-2006, 19:13
Clumsy
Avatar van Clumsy
Clumsy is offline
Het gaat beter. Gisteren samen een hele leuke dag gehad en hij verraste me met een etentje, erg gezellig.
's Avonds met mijn beste vriendinnetje naar de stad geweest en dat was ook leuk, gaat dus over het algemeen goed.
Oud 26-03-2006, 19:18
Verwijderd
Even een reactie op jullie:
Ik ben niet te hard van stapel gelopen naar mijn idee. En ik meen dat hij mijn mening daarin deelt.

Ik snap dat mensen het onverstandig vinden hoe wij met elkaar omgaan. En ik kan jullie verzekeren dat het mij heel wat kopzorgen geeft op z'n tijd. Dat gevoel tussen ons is niet te beschrijven, dat weten we allebei en dat voelen we allebei. We zijn erg close en dan heb ik het niet op het gebied van zoenen etc. Wij begrijpen elkaar zonder woorden en voelen elkaar aan. Zo ervaren wij dat beiden.
We hebben laatst een goed gesprek gehad en we weten allebei hoe de zaken ervoor staan.

Dat ik bij hem blijf slapen betekent niet meteen dat we seks hebben. Dat betekent gewoon een slaapplek. En nog vertrouwd ook. Het is ook weer sinds een tijdje dat ik bij hem ben blijven slapen. Gewoon omdat het zo uitkwam, want ik kan niet meer autorijden met alcohol op en zonder auto kom ik niet thuis. Gisteren was ik dronken en heb hem in een opwelling een kus op zijn mond gegeven en had vreselijk veel zin om hem te zoenen. Dat heb ik hem toen ook gezegd. Zoiets zou ik niet doen in nuchtere toestand. Dat is voorbij. En gelukkig kennen we elkaar zo goed dat we dat beiden weten en dat hij gewoon z'n koppie erbij heeft gehouden.
En ach, mochten we toch gezoend hebben of wat dan ook, dan is dat een keuze die we maken en als we op onze bek gaan, dan doen we dat. Tja, je weet dan in ieder geval dat je die keuze bewust gemaakt hebt en er toen achter stond.

Estar, ik wil enerzijds dit inderdaad niet afsluiten, bang om te verliezen wat er is. Maar ik weet ook dat ik al veel kwijt ben. Al veel verloren ben van wat er was. Mijn band met hem is me heel erg dierbaar en dat geldt ook voor hem richting mij.
Elkaar niet meer zien zit er niet in. Die optie is er niet en dat zou ik ook niet willen. Elkaar ontlopen evenmin. Wel heb ik voor mezelf beslissingen genomen zoals het blokkeren en verwijderen op msn, niet naar een vriendin gaan waar we altijd heen gaan en niet meer blijven kijken na mijn training naar de training van zijn team (waar naast hem ook een stel vrienden van mij in zitten en met de aanhang (die mijn vriendinnen zijn geworden) altijd lekker klets dan en wat drink) en daarna met z'n allen wat drinken in de kantine.

Oftewel: ik wil het gedeelte van 'geliefden zijn' wel afsluiten en de vriendschap behouden.
Het is lastig (voor ons allebei) om daar een weg in te vinden en we hebben beiden nog nooit zo'n situatie eerder meegemaakt, maar ik heb het gevoel dat we goed op weg zijn. (al lijkt dat voor de buitenwereld misschien anders, wij beiden weten hoe het echt zit)

Laatst gewijzigd op 26-03-2006 om 20:58.
Advertentie
Oud 26-03-2006, 20:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Goed, heel goed. Nadat het een tijdje wat minder is gegaan gaat het nu heel goed. Vorig weekend heel gezellig samen geweest op mijn nieuwe kamer en mijn vriend is woensdagavond nog langsgeweest en ik zat net helemaal in een dal en ik heb zo lekker tegen hem aangelegen 's nachts. Echt heerlijk

En hij is 's avonds om half negen nog naar de supermarkt gegaan om chocola en aardbeien
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-03-2006, 20:05
Verwijderd
Ik heb een soort van vlinders in mijn buik. Maar ik weet het nog niet zeker omdat ik eigenlijk nog een beetje met mijn ex in mijn hoofd zit. Hoewel het nu toch wel een keer over moet zijn na 5 maanden.
Oud 26-03-2006, 20:28
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Hmm, vrij stilletjes..
__________________
Vrijgezelllll
Oud 26-03-2006, 21:04
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb gewoon een vriendje
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 26-03-2006, 21:05
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik wil dat mn gevoel voor hem nou eindelijk kwijtraak want ik voel me er zo kut door.
Oud 26-03-2006, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 26-03-2006 @ 22:05 :
Ik wil dat mn gevoel voor hem nou eindelijk kwijtraak want ik voel me er zo kut door.
Daar doen we maar aan mee. Maar 't zal nog wel even duren. *zucht*
Oud 26-03-2006, 21:19
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nog steeds happy single.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 26-03-2006, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-03-2006 @ 22:19 :
Nog steeds happy single.
Leer mij dat even
Oud 26-03-2006, 21:40
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ik kan zeggen dat ik een goed weekend heb gehad...

Hij belde mij vanzelf op de zaterdag, ik was dus inderdaad iets te somber aan het denken!

Het eerste wat hij deed is excuses aanbieden (wat wij normaal niet doen bij elkaar, wij 'vergeten' het na even ) omdat hij sinds een donderdag niets had laten horen. Hij had het zó goed samen gehad die avond/nacht dat hij niet meer wist waar hij aan begonnen was. Wilde stiekem het hele plan wegstoppen om op de 'oude manier' weer door te gaan. (Slecht idee...) Vervolgens heb ik zaterdag avond een TOP avond met mijn vriendengroep gehad, als vanouds zeg maar

En vandaag.. oehh heerlijk zonnetje en heel de dag met mijn vriend doorgebracht, met zijn 2tjes. Hij belde me op toen hij wakker was, of ik langs kwam. Vervolgens hebben we heerlijk doelloos tv gekeken, rond gereden (jaja heb net me rijbewijs)
Gewoon lekker ongecompliceerd samen zijn, gezelligheid zonder zware gesprekken. Dit had ik nodig

Begin zowaar echt te geloven dat het zo goed is
Oud 26-03-2006, 22:16
Fietspomp_bv
Avatar van Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
kan beter
__________________
Geek inside
Oud 26-03-2006, 22:35
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Wat moet je doen als je weet dat een jongen jou leuk vindt, en hij weet dat je hem leuk vindt, maar op de een of andere manier kom je niet dichterbij elkaar..

Het is net alsof we bij elkaar horen, maar nooit bij elkaar zullen zijn.
Ads door Google
Oud 26-03-2006, 22:41
Verwijderd
Net thuis gekomen van een spontaan etentje met mijn ouders, zusje en Menahem. Was erg gezellig en zouden we eigenlijk vaker moeten doen.

Kreeg vandaag nog een onverwachts cadeautje. Lief!
Morgen dagje vrij, dus we gaan lekker saampjes erop uit. Zin in
Oud 27-03-2006, 00:02
Verwijderd
Leuk weekend gehad
Oud 27-03-2006, 00:06
Verwijderd
Heb de afgelopen 4 dagen enorm veel tijd doorgebracht met een klasgenoot van me. Hij was heel lief en we hebben superleuke gesprekken gehad en we kwamen er steeds achter hoe ontzettend veel we met elkaar gemeen hebben... ben hem leuk gaan vinden.
Twee nachten lang hebben we met elkaar gedanst tot de zon opkwam. Teveel momenten waarop we elkaar bijna zoenden. Ik draaide steeds mijn hoofd weg, bang om weer te hard van stapel te lopen.
Geweldig waar je allemaal terecht kunt komen, welke mensen je allemaal kunt onmoeten wanneer je allebei geen plannen maakt. We zijn allebei te laid-back om onszelf druk te maken over waar we uit zullen komen. En dan zie je vanalles Vannacht sliepen we naast elkaar op de grond in een kraakpand in Den Bosch, hand in hand. Meer niet. Heerlijk geslapen. Toen ik wakker werd had hij verse koffie gehaald.
Vandaag hebben we de hele dag films gekeken, gepraat over literatuur en kunst... Hij kroop tegen me aan op de bank, maar ik was verlegen. Soms ben ik zo'n ontzettende sukkel.

Maar aan de andere kant... Hij is ook een klasgenoot van me. Dat is een beetje een issue. Want in een klas van 14 mensen die de hele dag met elkaar optrekken (ook buiten school), is het raar wanneer 2 daarvan ineens iets met elkaar krijgen. In de drie jaar dat we een klas zijn heeft er ook nooit iets romantisch gespeeld binnen de groep.
Het meisje waarmee ik in de klas het meeste optrek had ik om raad gevraagd. Ze zei dat ik vooral moest doen waar ik zin in had... nadat ze me eerst hard uit had gelachen...
ik vind het een beetje lastig. Aan de ene kant denk ik: ja, ach, waarom ook niet? We zien wel wat er gebeurt.
Maar ik weet ook dat ik na moet denken over hoe het dan in de klas zal gaan. Je ziet elkaar wel de hele dag...

Pittige kwestie. Ik zal het wat tijd geven.
Oud 27-03-2006, 01:20
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ikvoel me echt klote weer. ik mis mn beste vriend, en t feit dat n meisje, waar ik al heel lang geen contact meer mee had (waarom nou toch...) contact met me heeft opgenomen, is NIET bevorderlijk voor mijn mood. (ooit vonden we elkaar leuk, maar dat wisten we niet van elkaar. we kregen ieder iemand anders, dat knaagde, maar ja, toen konden we niet meer terug...helaas).
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 27-03-2006, 01:56
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Haligh schreef op 26-03-2006 @ 18:55 :
heetste chick die ik ooit heb gezien .
die heb ik al jongen, helaas!


met 'ons' gaat het perfect.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 27-03-2006, 08:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik begin de weekenden steeds fijner te vinden
Het voelt erg goed, zó vertrouwd allemaal
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 27-03-2006, 08:25
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik mis hem, van het weekeind niet gezien en god ik mis hem.
Oud 27-03-2006, 09:26
Bente Nerwanen
Avatar van Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Ik had het idee dat we allebei nog een soort van 'nagesprek' wilden omdat het zo plotseling uit was gegaan.
Maar ik heb hem al 4 dagen niet meer gesproken en hij is ook niet te bereiken.
Nouja, jammer, maar zo is het ook wel prima.
En toen kwam er een olifant met een grote snuit en die blies het verhaaltje definitief voor altijd uit!

Oud 27-03-2006, 09:40
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Geweldig!
We hebben een heerlijk ontspannen weekend gehad, waarin we veel tijd aan elkaar hebben besteed! Gisteren gezwommen, en we hebben echt onwijs veel lol gehad!
Sinds die dip van vorige maand ofzo is het alleen maar beter en beter gegaan!
Nu weer een hele week wachten voor we weer een weekend samen hebben
Oud 27-03-2006, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-03-2006 @ 22:19 :
Nog steeds happy single.
En ik ben er trots op dat tegenwoordig te kunnen zeggen
Oud 27-03-2006, 11:44
Verwijderd
Zaterdag, in een indoor speeltuin, met acht schreeuwende kinderen om me heen belt hij me: Waar zitten jullie? Ik kom nog even. De kinderen helemaal door het dolle heen en ik had allemaal vlindertjes in mijn buik. Hij had net zo goed met zijn vrienden kunnen zijn, daar gezellig en leuk en en en en, maar hij kwam naar mij toe, om te spelen met acht en negen jarigen, koffie te drinken met twee oude mutse en koude friet te eten. <3

Als was het gisteren even niet zo leuk. Maar ik kan het hem toch wel zeggen zodat we er gewoon over kunnen praten? Misschien was het ook wel verkeerde timing, maar nu weet hij wel waar ik over twijfel.

En het is goed dat hij nu weet dat nee nee is. Hij dringt niet meer aan, weet het wanneer hij te ver gaat.

<333333333
Oud 27-03-2006, 11:45
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
goed, het gaat goed, maar soms ben ik bang hem kwijt te raken. ik kan soms niet geloven dat hij voor altijd bij me blijft, ben bang dat hij iemand tegenkomt die hij leuker vind. daarom ben ik af en toe wantrouwig naar hem toe. het houdt me de hele dag al bezig toch heb ik geen reden om zo te twijfelen, want hij laat genoeg merken dat hij van me houdt en nooit bij me weg zal gaan.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 27-03-2006, 12:06
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik moet dringend nog es met em praten ofja, vooral vertellen dat ik normaal niet zo saai ben ( hij kwam zaterdag ff praten, kon er geen woord uitbrengen) en dat ik me soms ongemakkelijk bij em voel.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 27-03-2006, 12:24
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Ja goed. Gisteren gingen we Eyes Wide Shut kijken maar hij viel nogal tegen. De film dan hè.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wordt er gek van
sterfeens
5 31-05-2007 04:56
Liefde & Relatie En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14
WolterB
495 12-08-2005 09:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36.