Oud 13-01-2007, 13:33
Gwynethh
Gwynethh is offline
Ik heb nu zo'n 7 maand een schat van een meid als vriendin. Alles gaat super, ook de seks.

Maar ze heeft een probleempje. Ze is enorm onzeker over haar borsten.

Qua seks doen we echt alles, maar ze heeft nog nooit haar BH uitgedaan tijdens de seks. We douchen wel samen naakt, maar alleen met het licht uit.

In het begin van onze relatie ben ik er wel eens over begonnen. Ze klapte op dat momenteel helemaal dicht. Sfeer verpest die avond. Langzaamaan probeerde ik toch hoogte te krijgen wat het probleem nou precies is.

We kunnen er nu goed over praten, en wat ze me vertelde is dat NIEMAND ooit haar borsten had gezien (zelfs haar moeder niet), en dat ze zich heel onprettig voel als ik met mijn hand onder haar BH ga, en als ik haar borsten aanraak onder de douche.

Ze probeert me uit te leggen waarom ze zich onzeker voelt. Ze is bang dat ik erop afknap, en dat kan ik niet uit haar hoofd praten. Als vergelijking heb ik zelfs genoemd: Meid ook al had je kuilen daar ipv borsten, ook al waren ze vierkant, ik hou van jou als geheel en niet specifiek een onderdeel van je lichaam.

Als ik vraag wat ze vind dat eraan scheelt, geeft ze aan dat de borsten niet de 'normale' vorm hebben. Ik heb zelf al ondervonden dat de 1 groter is dan de ander (dat is overigens normaal) maar ze zei dat dat niet 'het' probleem was.

Voordat ze met mij kreeg, had ze verkering met een jongen. Dat heeft anderhalf jaar geduurt. M'n vriendin zei dat ik de enige was die al zover is gekomen (douchen, enz). Dus dat is een pluspunt.

Maargoed, hoe laat ik haar beseffen dat het me niet uitmaakt hoe ze eruit zien? En hoe haal ik haar van deze onzekerheid af?
Oud 13-01-2007, 13:48
Verwijderd
Probeer er iig achter te komen waar ze onzeker over is en daar veel over te praten. Dus wat bedoelt ze dan met "niet de normale vorm"? Laat haar alles opnoemen wat ze lelijk vindt aan haar borsten en ga daarover in gesprek.
Oud 13-01-2007, 14:10
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik zou op een gegeven moment uit frustratie haar voor het blok zetten en haar onder druk proberen te laten zeggen wat ermee mis is. Gewoon omdat er geen reden lijkt om je voor zoiets tegenover je lief te schamen.

Ik hoop dat jij meer geduld hebt, het feit dat ze al onder de douche klimt met je, is veelzeggend.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 13-01-2007, 15:06
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Misschien kun je haar langzaam aan het idee laten wennen dat je ook haar borsten mooi vindt (al dan niet in een bh). Ga met je hand over haar bh heen, geef er zo nu en dan kusjes op en probeer zo af en toe iets positiefs te zeggen (in de zin van: lekkere tieten in dat truitje, maar dan subtieler). Misschien dat ze dan na verloop van tijd een beetje aan het idee went en ze je een stapje verder laat gaan, bijvoorbeeld bij gedimd licht haar bh uittrekken. Maar vraag haar niet verder te gaan dan wat ze durft (anders dan iets een beetje eng vinden).

Ik geloof niet dat er veel meisjes zijn die echt blij zijn met hun borsten. Net als heel veel mensen hun neus niet mooi vinden, vinden ook de meeste meisjes hun borsten niet mooi. Maar bij jouw vriendin gaat dit wel wat verder. Heb je ooit gevraagd hoe ze bij het idee gekomen is dat ze niet mooi zijn?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 13-01-2007, 15:42
Gwynethh
Gwynethh is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 13-01-2007 @ 14:48 :
Probeer er iig achter te komen waar ze onzeker over is en daar veel over te praten. Dus wat bedoelt ze dan met "niet de normale vorm"? Laat haar alles opnoemen wat ze lelijk vindt aan haar borsten en ga daarover in gesprek.
Ze vergelijkt zichzelf met andere vrouwen. Dit heb ik al uit haar weten te 'persen': Het gaat voornamelijk over de vorm, en haar tepels als ze niet hard zijn. Maar hoe moet ik hier een gesprek over beginnen?

Citaat:
Changshan schreef op 13-01-2007 @ 15:10 :
Ik zou op een gegeven moment uit frustratie haar voor het blok zetten en haar onder druk proberen te laten zeggen wat ermee mis is. Gewoon omdat er geen reden lijkt om je voor zoiets tegenover je lief te schamen.

Ik hoop dat jij meer geduld hebt, het feit dat ze al onder de douche klimt met je, is veelzeggend.
Dat eerste heeft d'r vorige vriend dus gedaan, en dat werkte niet bepaald positief. Maar de laatste zin klopt weer wel.

Citaat:
Kruimel schreef op 13-01-2007 @ 16:06 :
Misschien kun je haar langzaam aan het idee laten wennen dat je ook haar borsten mooi vindt (al dan niet in een bh). Ga met je hand over haar bh heen, geef er zo nu en dan kusjes op en probeer zo af en toe iets positiefs te zeggen (in de zin van: lekkere tieten in dat truitje, maar dan subtieler). Misschien dat ze dan na verloop van tijd een beetje aan het idee went en ze je een stapje verder laat gaan, bijvoorbeeld bij gedimd licht haar bh uittrekken. Maar vraag haar niet verder te gaan dan wat ze durft (anders dan iets een beetje eng vinden).

Ik geloof niet dat er veel meisjes zijn die echt blij zijn met hun borsten. Net als heel veel mensen hun neus niet mooi vinden, vinden ook de meeste meisjes hun borsten niet mooi. Maar bij jouw vriendin gaat dit wel wat verder. Heb je ooit gevraagd hoe ze bij het idee gekomen is dat ze niet mooi zijn?
Bedankt voor de tips, die laatste vraag is een hele goeie, die ga ik haar binnenkort stellen.
Oud 13-01-2007, 16:10
Verwijderd
Ik zet mijn geld in op zgn. 'puffy nipples'.
Oud 13-01-2007, 17:52
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Katje schreef op 13-01-2007 @ 17:10 :
Ik zet mijn geld in op zgn. 'puffy nipples'.
heeft p diddy die ?
__________________
Lampaan.
Oud 13-01-2007, 19:39
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Dat zou de TS wel gevoeld hebben... dus hierr met dat geld, want ik zet in op dat de hoven wat meer uitgespreid zijn.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 13-01-2007, 20:48
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
pfff 22 zeg,waar zit ze nog meer mee? nof maar echt he, dat zou mij zwaar irriteren,

lastig hoor, voor jullie beiden.

Denk ff goed na, je bent 22 en moet douchen met het licht uit.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 14-01-2007, 02:06
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 13-01-2007 @ 17:10 :
Ik zet mijn geld in op zgn. 'puffy nipples'.
was daar mis meej?

misschien ingetrokken tepels? ongelijke tepelhoven? kleur? adertjes?
Oud 14-01-2007, 09:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 14-01-2007 @ 03:06 :
was daar mis meej?

misschien ingetrokken tepels? ongelijke tepelhoven? kleur? adertjes?
Dat het twee enorme kussens zijn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 14-01-2007, 12:10
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 14-01-2007 @ 03:06 :
was daar mis meej?

misschien ingetrokken tepels? ongelijke tepelhoven? kleur? adertjes?
Ik acht het nog veel waarschijnlijker dat ze prima borsten heeft die echter niet perfect zijn maar dat ze van een mug een olifant gemaakt heeft en nooit het tegengestelde heeft laten bevestigen door haar bh aan te houden.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 14-01-2007, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 14-01-2007 @ 13:10 :
Ik acht het nog veel waarschijnlijker dat ze prima borsten heeft die echter niet perfect zijn maar dat ze van een mug een olifant gemaakt heeft en nooit het tegengestelde heeft laten bevestigen door haar bh aan te houden.
true.
Oud 14-01-2007, 14:53
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 14-01-2007 @ 13:10 :
Ik acht het nog veel waarschijnlijker dat ze prima borsten heeft die echter niet perfect zijn maar dat ze van een mug een olifant gemaakt heeft en nooit het tegengestelde heeft laten bevestigen door haar bh aan te houden.
100 euro daarop!

Jammer dat ze zo onzeker is want het is nergens voor nodig. Als een vrouw zich zorgen moet gaan maken over alles wat niet perfect is aan haar lichaam kan ze beter een burka op zichzelf laten spijkeren. Vooral jammer dat die vergelijkingsdrang zo hoog is, daar word je vaak alleen maar onzekerder van terwijl dat helemaal niet nodig is.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 14-01-2007, 16:27
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
vanaf nu je boxer aanhouden met de mededeling dat er "gister iets vervelends gebeurt is en dat je je nu kapot schaamt en nooit meer je boxer uit doet als er iemand anders bij is".

__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 14-01-2007, 18:37
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 14-01-2007 @ 13:10 :
Ik acht het nog veel waarschijnlijker dat ze prima borsten heeft die echter niet perfect zijn maar dat ze van een mug een olifant gemaakt heeft en nooit het tegengestelde heeft laten bevestigen door haar bh aan te houden.
Dat ja.

Wat je daaraan kunt doen? Niet veel denk ik, hangt er een beetje vanaf hoe zij reageert op de dingen die jij doet, maar blijkbaar kan ze nog niet veel van je hebben als het om haar borsten gaat. Erg jammer, maar vraag haar iig duidelijk wáár ze nou zelf zoveel moeite mee heeft en je mag dan best een beetje een antwoord 'eisen'. Ze zal er zelf toch ook mee moeten leren omgaan en door nooit de confrontatie aan te durven gaan, zal ze dat niet leren. Dus probeer toch wat reactie bij haar uit te lokken, vraag haar duidelijk waar ze nu eigenlijk bang voor is. Oke, ze schaamt zich, maar voor welke reactie van jou is ze nou precies bang dan? Als je dat weet, kun je samen met haar nagaan of die angst terecht is (natuurlijk niet. Als er echt iets heel erg mis was met haar borsten, had je dat ook al wel gevoeld zonder dat te kunnen zien) en hopelijk dus haar angsten en gedachten relativeren, waardoor ze over die angst heen komt. Persoonlijk vraag ik mij af of er niet meer achter zit dan enkel schaamte en onzekerheid, omdat zij er wel heel extreem op reageert en mee omgaat. Weet je of ze ooit negatieve seksuele ervaringen heeft gehad?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 14-01-2007, 19:00
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik vind het een eersteklas aanstelster, eerlijk gezegd.
Oud 14-01-2007, 19:03
Verwijderd
Als je met haar in de douche staat, vertel haar dan hoe mooi je haar borsten vindt, ook al kan je ze niet zien, streel er over, en zeg dat ze perfect is, en dat ze bloedmooi is.

geef haar het gevoel dat je haar borsten echt mooi vindt, zonder ze ooit gezien te hebben. dat je ze fijn vindt voelen en dat je je er geil van wordt.

als ze inziet dat jij er opgewonden van raakt en ze echt wel mooi vindt durft ze wss wel verder te gaan.



ps: misschien heeft ze heel veel littekens/striea (of hoe je dat ook schrijft) op haar borsten?
Oud 14-01-2007, 19:17
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ze zei dat de vorm niet normaal was.

Kolder, wat normaal is, verandert met het modebeeld. In de jaren 50, 60 waren punttieten hip, bijvoorbeeld. In de jaren 80 kon het niet groot genoeg zijn. Nu moeten ze pal naast mekaar onder je kin zitten en bolrond zijn.

Borsten zijn noch puntig, nog bolrond, maar altijd iets ertussenin.
Oud 14-01-2007, 20:38
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Hoe oud is je vriendin eigenlijk? Ze komt nou niet echt zelfbewust en met een reëele kijk op de zaken over...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 14-01-2007, 20:53
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 14-01-2007 @ 21:38 :
Hoe oud is je vriendin eigenlijk? Ze komt nou niet echt zelfbewust en met een reëele kijk op de zaken over...
Alsof dat altijd met leeftijd te maken heeft.

Als je eenmaal een bepaalde overtuiging hebt kan het heel erg moeilijk zijn om daarvan af te komen, ook als je volwassen bent (zeker als je natuurlijk niet gecorrigeerd wordt, of anderen de kans daarvoor geeft)..

Ik was vroeger en nu in perioden nog, heel erg onzeker omdat ik een groot litteken heb over mijn borstbeen heen. Daarom wou ik altijd een topje aanhouden toen ik mijn eerste vriendje had. Dat accepteerde hij ook gewoon, omdat hij zag dat ik het echt heel erg vond, en dat als ik dat niet deed ik me zo onzeker en lelijk voelde dat ik echt niet meer van sex kon genieten.
Het ging langzaam over, hij vroeg hoe het er precies uitzag en daar praatten we dan over, en dat hij ook littekens had en dat ik dat niet lelijk vond. Gewoon het iets normaals laten worden, omdat niemand een perfect lichaam heeft. Misschien heb jij ook wel iets (misschien ben je je daar niet eens bewust van) dat er net iets anders uit ziet dan het standaard beeld. Een neus met knobbeltje, twee ongelijke benen, weet ik veel wat. Maarja volgens mij heb je er al veel met haar over gepraat, ik sluit me verder eigenlijk aan bij Tyrande en Kruimel.
Oud 14-01-2007, 21:01
Gwynethh
Gwynethh is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 14-01-2007 @ 13:10 :
Ik acht het nog veel waarschijnlijker dat ze prima borsten heeft die echter niet perfect zijn maar dat ze van een mug een olifant gemaakt heeft en nooit het tegengestelde heeft laten bevestigen door haar bh aan te houden.
Dit denk ik zelf ook. Goed verwoord trouwens.

Citaat:
Thee Muts schreef op 14-01-2007 @ 19:37 :
Dat ja.

Wat je daaraan kunt doen? Niet veel denk ik, hangt er een beetje vanaf hoe zij reageert op de dingen die jij doet, maar blijkbaar kan ze nog niet veel van je hebben als het om haar borsten gaat. Erg jammer, maar vraag haar iig duidelijk wáár ze nou zelf zoveel moeite mee heeft en je mag dan best een beetje een antwoord 'eisen'. Ze zal er zelf toch ook mee moeten leren omgaan en door nooit de confrontatie aan te durven gaan, zal ze dat niet leren. Dus probeer toch wat reactie bij haar uit te lokken, vraag haar duidelijk waar ze nu eigenlijk bang voor is. Oke, ze schaamt zich, maar voor welke reactie van jou is ze nou precies bang dan? Als je dat weet, kun je samen met haar nagaan of die angst terecht is (natuurlijk niet. Als er echt iets heel erg mis was met haar borsten, had je dat ook al wel gevoeld zonder dat te kunnen zien) en hopelijk dus haar angsten en gedachten relativeren, waardoor ze over die angst heen komt. Persoonlijk vraag ik mij af of er niet meer achter zit dan enkel schaamte en onzekerheid, omdat zij er wel heel extreem op reageert en mee omgaat. Weet je of ze ooit negatieve seksuele ervaringen heeft gehad?
Ze heeft moeite met het feit dat ze bang is dat ik daarop afknap. Ze schaamt zich er enorm. Dat eerste is helaas niet uit haar hoofd te praten, dat heeft ze al aangegeven.

En dit is ook haar enige probleem. Geen negatieve ervaringen die er iets mee te maken hebben.

Citaat:
Tyrande schreef op 14-01-2007 @ 20:03 :
Als je met haar in de douche staat, vertel haar dan hoe mooi je haar borsten vindt, ook al kan je ze niet zien, streel er over, en zeg dat ze perfect is, en dat ze bloedmooi is.

geef haar het gevoel dat je haar borsten echt mooi vindt, zonder ze ooit gezien te hebben. dat je ze fijn vindt voelen en dat je je er geil van wordt.

als ze inziet dat jij er opgewonden van raakt en ze echt wel mooi vindt durft ze wss wel verder te gaan.



ps: misschien heeft ze heel veel littekens/striea (of hoe je dat ook schrijft) op haar borsten?
Striae komt door een groeispurt vaak toch? Het is een Cup A, weet niet of dat uberhaupt kan dan. Maar ze geeft aan dat het puur aan de vorm ligt. Bv. dat ze een bepaalde kant op staan of iets in die trant.

Citaat:
Thee Muts schreef op 14-01-2007 @ 21:38 :
Hoe oud is je vriendin eigenlijk? Ze komt nou niet echt zelfbewust en met een reëele kijk op de zaken over...
Ze is bijna 19.
Oud 14-01-2007, 21:40
Gwynethh
Gwynethh is offline
Dit heb ik uit haar weten te 'persen' nadat we het erover gehad hebben.

Het gaat haar puur om de vorm. Ze zei dat het enige moment wanneer ze ze zelf mooi vond, is als ze het of koud had, of dat ze opgewonden was. Volgens haar zijn haar borsten dan harder en ronder. Kan dat?

Want ze zegt ook als ze iets groter waren dan is het probleem misschien ook opgelost. Dus mijn vervolgvraag.. Tot welke leeftijd groeien ze? Ze is heel laat ongesteld geworden (rond haar 16e), en ze is nu bijna 19.
Oud 14-01-2007, 21:51
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Mijn borsten zijn ook wat ronder en steviger als ik het koud heb of als ik opgewonden ben, dat heeft elke vrouw wel volgens mij (komt volgens mij doordat de huid dan straktrekt, wat eigenlijk over je gehele lichaam gebeurd bij kou of opwinding, alleen is dat bij je borsten goed te zien doordat die dan steviger worden en wat meer overeind gaan staan) En ja, ook ik vind ze dan zelf wat mooier, vooral omdat ze dan dus wat steviger zijn. Dus wat ze daarover zegt, is wel logisch Al ben ik in tegenstelling tot haar dan weer niet ontevreden of onzeker als ze gewoon normaal ontspannen zijn, want ook dat is een natuurlijke houding en vorm van borsten. En ook dát heeft elke vrouw.

Maar daarmee geeft ze jou wel een kleine opening, want ze geef aan haar borsten dus minder lelijk te vinden als ze opgewonden is. En ik neem aan dat als jullie seks hebben, dat zij dan opgewonden is en zij in theorie dus wat zekerder zou moeten zijn over haar borsten. Probeer haar daar op dat moment dus attent op te maken en kijk hoever je kunt gaan.

En borsten kunnen gemiddeld tot ongeveer 21 jarige leeftijd groeien, al zal dat niet heel veel meer zijn aangezien ze nu bijna 19 is. Maar wie weet, zeker omdat ze ook pas laat begonnen is te menstrueren

Maar goed, als dit het enige is (dus dat ze ze iets te klein vindt en de vorm niet mooi als ze gewoon ontspannen zijn), dan vind ik eigenlijk ook wel dat ze zich aanstelt en het probleem veel groter maakt dan dat het is.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 14-01-2007 om 21:59.
Oud 14-01-2007, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Gwynethh schreef op 14-01-2007 @ 22:40 :
Dit heb ik uit haar weten te 'persen' nadat we het erover gehad hebben.

Het gaat haar puur om de vorm. Ze zei dat het enige moment wanneer ze ze zelf mooi vond, is als ze het of koud had, of dat ze opgewonden was. Volgens haar zijn haar borsten dan harder en ronder. Kan dat?
Ja tuurlijk kan dat. Ik vind mijn borsten ook pas iets in de richting van "niet lelijk" als ik het koud heb of opgewonden ben.
Dus misschien kan ze eens in een kamer met gedimd licht haar borsten laten zien als ze opgewonden is of het koud heeft. Dat lijkt me toch niet zo onmogelijk.

Citaat:

Want ze zegt ook als ze iets groter waren dan is het probleem misschien ook opgelost. Dus mijn vervolgvraag.. Tot welke leeftijd groeien ze? Ze is heel laat ongesteld geworden (rond haar 16e), en ze is nu bijna 19.
Daar zou ik niet teveel van verwachten, zoiets is niet goed te voorspellen en de kans is nog het grootst dat ze gewoon zo blijven of misschien nog iets veranderen/groeien (bijv. als ze aankomt ofzo).
Oud 14-01-2007, 22:02
jasejosh
jasejosh is offline
hmm dit is wel n extreme vorm van je schamen...
ik bedoel..ik vind mijn borsten*hallo ik heb bijna niks* ook niet mooi en had er ook n beetje n complex over..deed bij anderen ook nooit mn beha uit,en deed altijd heel moeilijk over topjes enzo.

maar sinds mn huidige vriendje..is alles anders.
dus ik begrijp ook nie echt hoe dat zit met jouw vriendin..als je gezegd hebt dat je van haar houdt ook al zijn haar borsten kuilen/vierkant...dat zou ik alleen maar bemoedigend vinden en me er minder door schamen.

ik denk nie dat je haar echt kan dwingen..want dan zal ze t waarschijnlijk nog harder niet willen.
het laatste advies vind ik wel goed..1st met gedimd licht..of een heel klein stukje meer elke keer.

ik denk overigens ook dat t echt tussen haar oren zit en dat ze zich vast nie echt hoeft te schamen voor haar borsten.
__________________
dont' judge or you too will be judged
Oud 14-01-2007, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 13-01-2007 @ 17:10 :
Ik zet mijn geld in op zgn. 'puffy nipples'.
volgens mij heb ik dat wel minder puffy, maar met die inimini tepeltjes... wist niet dat t een afwijking was lol
info?

Laatst gewijzigd op 14-01-2007 om 22:38.
Oud 14-01-2007, 22:30
Verwijderd
Volgens mij is het geen afwijking. Wel een fetisj
Oud 14-01-2007, 23:50
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Pff, ik weet na al het bovenstaande nog maar één ding: laat haar het topic helemaal uit lezen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 15-01-2007, 01:11
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
onzekerheid is een erg moeilijk onderwerp bij vrouwen. Het duurt behoorlijk lang voordat je er achter komt dat niemand perfect is. Als jouw vriendin denkt dat ze abnormale borsten heeft, kun je alleen maar voorzichtig zijn, en erg begripvol. Een verkeerd woord en je kan de onzekerheid versterken.

en een algemene tip voor alle meiden out there: ookal denk je een abnormaal lichaam te hebben, of heb je het ook echt, als je het met trots toont, en er lak aan hebt, dan ben je hoe dan ook aantrekkelijk voor een man.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 15-01-2007, 08:43
juno
Avatar van juno
juno is offline
Met een cup A heb je hoe dan ook niet veel om je voor te schamen. Die zijn toch altijd goed?

(Jaja, ik heb ook A)
Oud 15-01-2007, 11:03
Verwijderd
Jeetje. Ik zou daar niet tegen kunnen.
Oud 15-01-2007, 11:19
Verwijderd
Klinkt een beetje flauw en overdreven.

Ik zou haar niet gaan dwingen ze te laten zien, maar ik denk niet dat er echt iets lelijks aan is, ze zullen helemaal normaal zijn. Iemand hierboven zei wel iets moois; als je doucht, streel haar dan over haar borsten. Of tijdens de seks met een hand onder haar bh. Na verloop van tijd gaat ze zich er vast wel minder preuts onder voelen.

(Je zou ook eens per ongeluk de lamp aan kunnen doen als jullie gaan douchen, maar dat is wel een soort van dwingen natuurlijk.)
Oud 15-01-2007, 12:12
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-01-2007 @ 12:19 :
(Je zou ook eens per ongeluk de lamp aan kunnen doen als jullie gaan douchen, maar dat is wel een soort van dwingen natuurlijk.)
Mja en misschien is ze er dan in 1x overheen, wie weet
Maar of dat dé manier is, denk het ook niet..
Oud 15-01-2007, 12:20
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
juno schreef op 15-01-2007 @ 09:43 :
Met een cup A heb je hoe dan ook niet veel om je voor te schamen. Die zijn toch altijd goed?

(Jaja, ik heb ook A)
Was het maar zo

Ik kan het wel begrijpen. Was ook bang dat mijn ex op mijn borsten zou afknappen, maar dat was niet het geval. Het zat meer in mijn hoofd dan bij hem!
__________________
<):o)
Oud 15-01-2007, 12:24
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik denk nog elke dag dat mijn vriend op mijn borsten af zal knappen, of anders wel mijn bleke huid of mijn figuur (waar vrij weinig mis mee is). En elke keer wordt mij het tegengestelde bewezen. Langzaam aan word ik zelfverzekerder. En ik heb nog steeds mijn angstmomenten, maar door complimenten te geven weet mijn vriend me wel zelfverzekerder te maken.

Conclusie: het kan.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 15-01-2007, 23:21
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-01-2007 @ 12:19 :


(Je zou ook eens per ongeluk de lamp aan kunnen doen als jullie gaan douchen, maar dat is wel een soort van dwingen natuurlijk.)
Oei.. als ik haar was en mijn vriend zou DAT doen bij mij, zou ik eerder gigantisch boos worden en ten tweede zou ik niet meer met hem willen douchen.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 16-01-2007, 11:48
kita
kita is offline
Citaat:
Optima schreef op 15-01-2007 @ 02:11 :

en een algemene tip voor alle meiden out there: ookal denk je een abnormaal lichaam te hebben, of heb je het ook echt, als je het met trots toont, en er lak aan hebt, dan ben je hoe dan ook aantrekkelijk voor een man.
dit vind ik een hele goeie, zo denk ik er ook altijd over
Oud 16-01-2007, 12:41
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Leeuwtje schreef op 16-01-2007 @ 00:21 :
Oei.. als ik haar was en mijn vriend zou DAT doen bij mij, zou ik eerder gigantisch boos worden en ten tweede zou ik niet meer met hem willen douchen.
En terecht.

Maar anderszijds: in het donker samen douchen???? Eén keer gedaan, om te zien of dat gezellig was. mwa, niet echt mijn ding. 'k Vond het levensgevaarlijk en onpraktisch.

Persoonlijk zou ik zo'n verregaand schaamtegevoel veel meer een afknapper vinden dan een niet-prefect lichaam.
__________________
Let's fantasize a revolution
Oud 16-01-2007, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Leeuwtje schreef op 16-01-2007 @ 00:21 :
Oei.. als ik haar was en mijn vriend zou DAT doen bij mij, zou ik eerder gigantisch boos worden en ten tweede zou ik niet meer met hem willen douchen.
Ik ook hoor

Maar douchen in het donker vind ik nogal overdreven
Oud 16-01-2007, 13:17
Verwijderd
Ugh, ik herken mezelf een beetje in dit verhaal Ooit was ik ook zo.

Ik denk dat het vooral complimentjes zijn die het 'm doen en het relativeren.
Ik heb ook jongens gehad die zeiden: Jezus het zijn maar borsten hoor!
En dan, tja, het zijn ook maar borsten, boeiend maar dat duurt even voordat je dat zelf kan zien.
Hoe makkelijker vriendjes erover deden, hoe makkelijker ik het zelf vond.
Oud 16-01-2007, 16:13
borboleta
Avatar van borboleta
borboleta is offline
Borsten zijn ook heel raar. En meisjes/vrouwen zijn er altijd onzeker over, te groot, te klein, ze hangen, de tepels, of het tepelhof er mankeert altijd wel iets aan. Ze is zeker niet de enige, maar dit is wel iets wat extreem.

Kan je echt niet gewoon rustig met haar erover praten? Kan je niet gewoon zeggen wat er aan mankeert? Persoonlijk vind ik dit echt een beetje dubieus..! Praten en complimentjes geven, zal waarschijnlijk alleen helpen.

Moewhaha, je kan natuurlijk ook aan haar moeder vragen, of er iets mis is met haar borten. Misschien is er echt wel iets aan de hand!

Maar hoogstwaarschijnlijk gewoon onzekerheid, en onvrede met zichzelf.
Oud 16-01-2007, 17:52
Verwijderd
Citaat:
forever schreef op 16-01-2007 @ 14:17 :

Ik heb ook jongens gehad die zeiden: Jezus het zijn maar borsten hoor!
Ghehe.. dat zou ik dan weer niet zo leuk vinden om te horen
Oud 16-01-2007, 17:56
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Gwynethh schreef op 14-01-2007 @ 22:40 :
Dit heb ik uit haar weten te 'persen' nadat we het erover gehad hebben.

Het gaat haar puur om de vorm. Ze zei dat het enige moment wanneer ze ze zelf mooi vond, is als ze het of koud had, of dat ze opgewonden was. Volgens haar zijn haar borsten dan harder en ronder. Kan dat?

Want ze zegt ook als ze iets groter waren dan is het probleem misschien ook opgelost. Dus mijn vervolgvraag.. Tot welke leeftijd groeien ze? Ze is heel laat ongesteld geworden (rond haar 16e), en ze is nu bijna 19.
Als de tepels samentrekken door kou, wordt de borst gelift en isie wat mooier. Dat is bij iedereen zo, (behalve bij vrouwen met perfecte borsten)
Als de maat groter wordt, verandert daar niks aan hoor, het zal altijd zo blijven. Mischien een tepelklemmetje kopen zodat de tepel altijd samengetrokken zijn
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 16-01-2007, 18:54
E m m
Avatar van E m m
E m m is offline
Ik vind die puffy nipples nieteens lelijk eigenlijk.

Ik vind het heel sneu voor je vriendin dat ze zo onzeker is. Ze zou juist (zeker nu de boel nog strak en rimpelloos is) moeten genieten van haar lichaam.

Ik vind het echt strak dat je haar niet onder druk zet. Maar misschien is het wel een beetje nodig om haar uit die onzekerheid te helpen. Het is natuurlijk veel fijner als zij van die onzekerheid afkomt. Ik heb helaas geen flauw idee hoe je haar zover kan krijgen. Ik zou in ieder geval op haar in blijven praten, en toch blijven strelen (zachtjes) over haar BH, en haar laten merken dat je ze mooi vind. Stel ze zegt dat ze dat onprettig vind omdat ze bang is dat jij iets voelt, zeg je dat je haar daar graag streelt omdat je haar mooi vind, ook haar borsten.
__________________
Shit happens
Oud 16-01-2007, 18:57
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Geleidelijk lijkt toch eigenlijk het veiligst. Haar vaker aanraken op die plekken is wel effectief waarschijnlijk. Jongens uiten zich van nature toch geiler, daar zal ze wel mee kunnen leven.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 16-01-2007, 18:59
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Citaat:
Changshan schreef op 13-01-2007 @ 16:10 :
Ik zou op een gegeven moment uit frustratie haar voor het blok zetten en haar onder druk proberen te laten zeggen wat ermee mis is. Gewoon omdat er geen reden lijkt om je voor zoiets tegenover je lief te schamen.

Ik hoop dat jij meer geduld hebt, het feit dat ze al onder de douche klimt met je, is veelzeggend.
Hm, dan ben ik blij dat jij mijn vriendje niet bent

Ik zou haar juist niet voor het blok zetten. Misschien moet je het maar accepteren.. Ze komt er wel overheen. Je moet haar ook niet zo ver krijgen dat ze iets gaat doen wat ze eigenlijk niet wil.
__________________
Tsja...nou zeg...
Oud 16-01-2007, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 16-01-2007 @ 18:52 :
Ghehe.. dat zou ik dan weer niet zo leuk vinden om te horen
Nou ja, iets liever & in een leuke situatie

maar ik bedoel, het relativeren. Het is maar een lichaamsdeel en damn ik heb nog zoveel om me druk over te maken!
Oud 16-01-2007, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 13-01-2007 @ 16:06 :
in de zin van: lekkere tieten in dat truitje, maar dan subtieler
Briljant!
Oud 16-01-2007, 23:14
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
ik kreeg wel een goed idee!
je kan wat plaatjes uitprinten van borsten die gewoon normaal zijn, dus klein, wat hangend ongelijk, grappige tepels etcetera. Die met haar bekijken en zeggen wat je ervan vind (kies dus niet de meest mooie uit he), zo van deze hangtieten vind ik erg leuk, ze voel vast heel zacht. En die tepels maken het erg speciaal blablabla. Zo kan ze zien dat niet iedere borst perfect is, en volgens mij denkt ze dat nu wel. Ook zal ze inzien dat jij die "lelijke" borsten helemaal niet lelijk vind.
Als klap op de vuurpeil print je wat opgezette siliconentieten uit, en laat je die op het einde ook zien. Daar vertel je dan bij dat ze er nep uitzien en lelijk zijn en niet lekker voelen.

mijn eigen cognitieve gedragstherapie!
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zeker de moeite waard om dit te lezen!
Je89
12 26-10-2014 14:10
Seksualiteit Voor de dames: Wat is jou ideale penis?
Mark52
321 10-10-2011 15:46
Psychologie Mijn beste vriendin vind zichzelf lelijk
koekje97
18 16-07-2011 12:01
Liefde & Relatie Vriendin liegt - Vertrouwen weg..?
P-tje
31 19-09-2009 14:32
Verhalen & Gedichten "De Wedstrijd"
JK-Royale
1 06-04-2007 00:12
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.