Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2015, 14:40
Dagz
Dagz is offline
Het is alweer een hele tijd dat ik mijn PWS heb ingeleverd en deze week is het tijd om de officiele cijferlijst te ondertekenen. Tot opeens vorige week pas mijn begeleidster en mentor ermee kwamen dat mijn PWS niet goed genoeg was, en dat als ik deze week niet met iets beters zou komen er een dikke onvoldoende op mijn diploma zou komen staan. Mijn onderwerp was veel te breed en ik had te weinig bladzijdes, maar het lukt me gewoon niet om in zo'n korte tijd (met ook nog leren voor examens erbij) nog iets goeds te maken, terwijl ik wel een compensatiepunt nodig heb waarvan ik dacht dat ik hem al binnen had

Is er misschien iemand hier die zijn PWS in het Engels heeft geschreven over iets dat te maken heeft met Lord of the Rings, the Hobbit of Tolkien en van wie ik zijn PWS zou mogen gebruiken om die van mij aan te vullen en er hopelijk een voldoende van te maken? Ik doe dit soort dingen normaal nooit, maar ik ben echt ten einde raad... help me!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2015, 16:18
quintyy
Avatar van quintyy
quintyy is offline
Waarom zou je een PWS maken over een een high-fantasy franchise? Het is een profielwerkstuk, geen basisschool spreekbeurt waarvan je je tekst op papier moet zetten.

Wat was eerst je onderwerp? En als je onderwerp zo breed is, waarom heb je dan te weinig bladzijden?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2015, 16:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het is alweer een hele tijd dat ik mijn PWS heb ingeleverd en deze week is het tijd om de officiele cijferlijst te ondertekenen. Tot opeens vorige week pas mijn begeleidster en mentor ermee kwamen dat mijn PWS niet goed genoeg was, en dat als ik deze week niet met iets beters zou komen er een dikke onvoldoende op mijn diploma zou komen staan. Mijn onderwerp was veel te breed en ik had te weinig bladzijdes, maar het lukt me gewoon niet om in zo'n korte tijd (met ook nog leren voor examens erbij) nog iets goeds te maken, terwijl ik wel een compensatiepunt nodig heb waarvan ik dacht dat ik hem al binnen had

Is er misschien iemand hier die zijn PWS in het Engels heeft geschreven over iets dat te maken heeft met Lord of the Rings, the Hobbit of Tolkien en van wie ik zijn PWS zou mogen gebruiken om die van mij aan te vullen en er hopelijk een voldoende van te maken? Ik doe dit soort dingen normaal nooit, maar ik ben echt ten einde raad... help me!
"Zo'n korte tijd?" Normaal gesproken begin je maanden- soms een jaar voor de inleverdatum al aan je PWS. Waarschijnlijk ben je dus gewoon te laat serieus aan het werk gegaan.

Ik denk niet dat je jouw PWS, met misschien hele andere onderzoeksvraag, gewoon zomaar copy-paste moet aanvullen met andermans werk (zou ook absoluut niet eerlijk zijn). Daarnaast vind ik het erg raar dat je nu nog maar een week hebt om je PWS te verbeteren, je begeleidend docent had al eerder aan de bel moeten trekken dat je PWS onvoldoende was!

Omdat ik zelf mijn PWS ook over een soortgelijke serie geschreven heb wil ik je op zich wel op weg helpen door mee te kijken naar wat je al hebt, je onderzoeksvraag (die misschien beter formuleren/ beantwoorden) en je opzet.

Citaat:
Waarom zou je een PWS maken over een een high-fantasy franchise? Het is een profielwerkstuk, geen basisschool spreekbeurt waarvan je je tekst op papier moet zetten.

Wat was eerst je onderwerp? En als je onderwerp zo breed is, waarom heb je dan te weinig bladzijden?
Onzin, ik heb een heel goed werkstuk geschreven over The Chronicles of Narnia, voor het vak Godsdienst. 86 pagina's in het Engels. De focus lag vooral op de symboliek die in de boeken aanwezig is, waardoor het PWS niet zomaar een boekbespreking werd. Uiteindelijk een 9,0 voor gehaald.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-04-2015, 20:54
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Niemand gaat je huiswerk maken. Ik zou eens met je docent praten en samen een realistische inleverdatum overeenkomen. En daarna natuurlijk zelf het werk doen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.