Oud 09-12-2017, 16:32
king-chickenwin
king-chickenwin is offline
hoi ik ben 14 jaar ik heb meerdere games zoals destiny 2 pubg rainbow six siege enz. maar ik wil graag gta 5 kopen. maar mijn ouders blijven maar herhalen dat het een te agressief spel is. omdat je er onschuldige mensen kan neer schieten. maar als je mij een beetje kent weet je dat ik daar geen 50 euro voor uitgeef. ik zou die 50 euro uitgeven voor de races het online auto pimpen. en voor de gun running de bikers enz. dus nou wou ik vragen of er tips zijn om ze over te halen.

ps over games als destiny pubg enz doen ze niet moeilijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2017, 22:53
Xanoniempjeee
Avatar van Xanoniempjeee
Xanoniempjeee is offline
Games laten zien met (best) veel geweld, dan valt gta 5 mee (hoop ik dat je ouders dat dan vinden).
Met citaat reageren
Oud 10-12-2017, 22:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Games laten zien met (best) veel geweld, dan valt gta 5 mee (hoop ik dat je ouders dat dan vinden).
Of je mag die andere games ook niet meer spelen...


Als je het spel echt graag wil, spaar ervoor. Mag je het ook niet zelf kopen, dan kan je weinig doen. Je kunt met je ouders in gesprek gaan en proberen ze over te halen, maar dat is vaak niet zo succesvol.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-12-2017, 17:23
Pinguin99
Pinguin99 is offline
Misschien kan je het bij een vriend spelen ofzo? Ik mocht vroeger gta sanandreas ook niet kopen maar bij vrienden kon ik het wel spelen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2017, 21:06
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Lol mocht carmageddon en gta 1 gewoon spelen op 12 jarige leeftijd
Met citaat reageren
Oud 14-12-2017, 18:40
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
hoi ik ben 14 jaar ik heb meerdere games zoals destiny 2 pubg rainbow six siege enz. maar ik wil graag gta 5 kopen. maar mijn ouders blijven maar herhalen dat het een te agressief spel is. omdat je er onschuldige mensen kan neer schieten. maar als je mij een beetje kent weet je dat ik daar geen 50 euro voor uitgeef. ik zou die 50 euro uitgeven voor de races het online auto pimpen. en voor de gun running de bikers enz. dus nou wou ik vragen of er tips zijn om ze over te halen.

ps over games als destiny pubg enz doen ze niet moeilijk
Dan zeg je ze dat!
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 13:04
Worldplay
Worldplay is offline
Wat voor mij hielp toen ik het mijn ouders uitlegde was heel simpel.

Ik heb ze wat nieuws berichten gestuurd ovet dat er geen link is tussen agressieve games en het gedrag van mensen.
de enige reden waarom je dat spel niet mag spelen is waarschijnlijk omdat je ouders 10 jaar gelden een artikel heeft gelezen over een of andere flippo die mensen overhoop schoot door dat spel.

Ik zou ze vertellen dat het geen verkeerde impact op je heb en dat je dat kan bewijzen. teminste zo heb ik dat gedaan vroeger.

https://www.nu.nl/tech/3746624/agres...et-inhoud.html

Mijn stiefmoeder beweerde vroeger dat ik een school overhoop zou schieten omdat ik call of duty speelde.
Ik heb nooit last van agressie. ik heb in mijn hele leven nog nooit iemand geslagen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2017, 09:35
king-chickenwin
king-chickenwin is offline
dank jullie wel allemaal maar het heeft helaas niet geholpen. andere suggesties?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.