Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2018, 20:21
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ja met de hoeveelheid festivals is barpersoneel gewild. En tegen dat schurftige minimumloon ook. Hoeveel uur moet je per dag maken?
Ik moet tussen vrijdagavond en maandagmiddag 20-30 uur maken.
Advertentie
Oud 07-08-2018, 20:27
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oooooooh dat is echt een dikke dikke prima levert niet zo heel veel op dan natuurlijk. Maar dat is echt heel schappelijk en kun je zelf ook nog een beetje parteh-en
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 07-08-2018, 20:27
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Arme koek.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-08-2018, 20:28
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oh wacht vrijdagavond. Ik las donderdag. 15 uur op een dag is een pittige, maar ook best prima te doen doende een post waar we je kunnen vinden voor bier zodra je weet waar je staat!?!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 07-08-2018, 20:28
Verwijderd
Citaat:
De wespen zijn volgens mij allemaal dood. Normaal op wacken stikt t ervan samen met bijen. Dit jaar heb ik er welgeteld 5 gezien.
Yeah, verschil met het Veluwemeer is alleen dat het Veluwemeer niet droog staat en relatief stilstaand water is. Daarnaast zitten de sloten in de Flevopolder nog goed vol. Het zou kunnen zijn dat het heel veel effect heeft maar wespen zijn vleeseters en er is zoveel doodgegaan dat ze aan eten geen gebrek hebben.
Oud 07-08-2018, 20:32
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Bas heb jij toevallig een oude telefoon op overschot liggen? Waar WhatsApp en messenger op kunnen.
Andere mensen mogen ook ja zeggen natuurlijk.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-08-2018, 20:34
Verwijderd
Ja, maar dat is wel 2 keer per dag of vaker laden. Of je moet er een nieuwe batterij voor aanschaffen. iPhone 6S+ 128GB. Doet het perfect maar probleem is dus dat hij een keer in een loeihete auto aan heeft gestaan en zelf oververhit is geraakt waardoor de batterij eigenlijk vervangen moet worden.
Oud 07-08-2018, 20:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Yeah, verschil met het Veluwemeer is alleen dat het Veluwemeer niet droog staat en relatief stilstaand water is. Daarnaast zitten de sloten in de Flevopolder nog goed vol. Het zou kunnen zijn dat het heel veel effect heeft maar wespen zijn vleeseters en er is zoveel doodgegaan dat ze aan eten geen gebrek hebben.
Ik kas ergens in een NL se krant dat er 3 weken geleden 85% minder wespen waren dan normaal in juli. Beter zitten ze niet allemaal nog in de Flevopolder maar ik weet ook niet precies hoe dat werkt.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 07-08-2018, 20:34
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Arme koek.
Ik ben nog steeds super enthousiast eigenlijk

Citaat:
Oh wacht vrijdagavond. Ik las donderdag. 15 uur op een dag is een pittige, maar ook best prima te doen doende een post waar we je kunnen vinden voor bier zodra je weet waar je staat!?!
Ik overleef het wel Ik ben het van mijn vorige werk wel gewend om hele dagen op mijn benen te staan. Is goed!
Oud 07-08-2018, 20:35
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Wepsen zijn smerige rotbeesten die allmeaal dood moeten
Oud 07-08-2018, 20:36
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Godverdomme is de speaker van mijn gsm weer kapot uit het niks. Wat een bril.
Oei
Oud 07-08-2018, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Ik kas ergens in een NL se krant dat er 3 weken geleden 85% minder wespen waren dan normaal in juli. Beter zitten ze niet allemaal nog in de Flevopolder maar ik weet ook niet precies hoe dat werkt.
Twee redenen; We hebben een perfecte winter gehad om relatief weinig insectenbroddel te krijgen; eerst veeeeel te warm en toen toch nog heel erg koud. HAHAHA VRIES DOOD STOMME DINGEN HAHAHAHA. Daarnaast helpt de droogte heel erg mee om ze in toom te houden.
Oud 07-08-2018, 20:40
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik ben nog steeds super enthousiast eigenlijk



Ik overleef het wel Ik ben het van mijn vorige werk wel gewend om hele dagen op mijn benen te staan. Is goed!
Oooh ja, ik heb van dinsdagmiddag tot zondagochtend half 5 15 uur diensten gedraaid en had best nog wat dagen gekund! Word vast leuk en als je dit hebt gehosseld via een horeca uitzendbureau en je bevalt goed dan heb je jezelf ook zo opgewerkt tot barmanager of iets anders wat beter betaald, mocht je dat willen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 07-08-2018, 20:41
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Twee redenen; We hebben een perfecte winter gehad om relatief weinig insectenbroddel te krijgen; eerst veeeeel te warm en toen toch nog heel erg koud. HAHAHA VRIES DOOD STOMME DINGEN HAHAHAHA. Daarnaast helpt de droogte heel erg mee om ze in toom te houden.
Ja nee dat wist ik idd, maar hoe het de wespen populatie in de Flevopolder specifiek beïnvloed heeft geen idee we gaan t beleven!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 07-08-2018, 20:42
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ben nog steeds super enthousiast eigenlijk
Okee, prima dan. Ik zou het vreselijk vinden denk ik, want ik sta natuurlijk sowieso al bijna dagelijks drankjes te maken voor mensen, en na 3 volle werkdagen ben ik vaak gesloopt en heb ik geen hoop meer voor de mensheid. En dan zijn bij mij de mensen doorgaans niet dronken.
Maar goed, op Lowlands sta je niet in je eentje, natuurlijk.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-08-2018, 20:45
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja maar HO ik denk bij jou altijd een beetje dat jou haat jegens de mensheid in zn algemeen zo groot is (puur gebaseerd op jenposts natuurlijk) dat ik t altijd vrij verbazingwekkend vind dat je al zo lang werkt in een service verlenend beroep waarbij je de hele dag mensen ziet/spreekt/helpt
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 07-08-2018, 20:45
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Oooh ja, ik heb van dinsdagmiddag tot zondagochtend half 5 15 uur diensten gedraaid en had best nog wat dagen gekund! Word vast leuk en als je dit hebt gehosseld via een horeca uitzendbureau en je bevalt goed dan heb je jezelf ook zo opgewerkt tot barmanager of iets anders wat beter betaald, mocht je dat willen
Heftig. Ik vertrek met een groep mensen via een uitzendbureau ja Hopelijk zijn er leuke mensen bij, maar ik verwacht niet dat ik me ga vervelen. Die ambitie heb ik niet direct, maar we zien wel.
Oud 07-08-2018, 20:46
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja, maar dat is wel 2 keer per dag of vaker laden. Of je moet er een nieuwe batterij voor aanschaffen. iPhone 6S+ 128GB. Doet het perfect maar probleem is dus dat hij een keer in een loeihete auto aan heeft gestaan en zelf oververhit is geraakt waardoor de batterij eigenlijk vervangen moet worden.
Alles is beter dan de andere optie die ik heb. Dat is hetzelfde verhaal, maar nog erger.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-08-2018, 20:48
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Wepsen zijn smerige rotbeesten die allmeaal dood moeten
M. was zo lekker aan het gaan in het weekend dat ze zelfs wespen 'begreep'.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-08-2018, 20:51
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Okee, prima dan. Ik zou het vreselijk vinden denk ik, want ik sta natuurlijk sowieso al bijna dagelijks drankjes te maken voor mensen, en na 3 volle werkdagen ben ik vaak gesloopt en heb ik geen hoop meer voor de mensheid. En dan zijn bij mij de mensen doorgaans niet dronken.
Maar goed, op Lowlands sta je niet in je eentje, natuurlijk.
Het is bijna tien jaar geleden dat ik voor het laatst achter een bar heb gestaan lol. Het zal wel zwaar zijn, maar ik maak me er niet zo druk om en Lowlands
Oud 07-08-2018, 20:53
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
M. was zo lekker aan het gaan in het weekend dat ze zelfs wespen 'begreep'.


Ik heb helemaal geen wespen gezien op Dour. Muggen trouwens ook niet
Oud 07-08-2018, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Alles is beter dan de andere optie die ik heb. Dat is hetzelfde verhaal, maar nog erger.
Ik wil 'm uiteindelijk wel terug want ik gebruik 'm in het buitenland.
Oud 07-08-2018, 20:57
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik lees hier dat een nieuwe batterij 30 euro kost tetje

https://support.apple.com/nl-be/ipho...ervice/pricing
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-08-2018, 20:58
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik wil 'm uiteindelijk wel terug want ik gebruik 'm in het buitenland.
Ik geef hem sowieso terug natuurlijk. 2 keer een excuus voor een meet
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-08-2018, 20:58
Verwijderd
Voor 30 euro heb ik er twee.
Oud 07-08-2018, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Ik geef hem sowieso terug natuurlijk. 2 keer een excuus voor een meet
Oud 07-08-2018, 20:59
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Hoe snel moet je hem terug eigenlijk want vorige keer duurde het 4 weken voor ik mijn gsm weer had.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-08-2018, 21:04
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Damn, het is nog steeds kei warm buiten.
Oud 07-08-2018, 21:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
DAT HET MAAR SNEL ONWEERT EN AFKOELT
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-08-2018, 21:07
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ja
Oud 07-08-2018, 21:10
Verwijderd
Wij hebben een wespennest in een spouwmuur. Lekker dan. Kan je een gappie laten aanrukken.

En goddomme wat is het nog warm :/ Ik wil wel weer eens lekker slapen.
Oud 07-08-2018, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Hoe snel moet je hem terug eigenlijk want vorige keer duurde het 4 weken voor ik mijn gsm weer had.
Ik wil volgend jaar zomer weer naar Amerika.
Oud 07-08-2018, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben een wespennest in een spouwmuur. Lekker dan. Kan je een gappie laten aanrukken.

En goddomme wat is het nog warm :/ Ik wil wel weer eens lekker slapen.
Wespennesten behoren gratis verwijderd te worden door de lokale overheid.
Oud 07-08-2018, 21:17
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Morgen hier 36 graden en vannacht niet frisser dan 24. Maar eerlijk is eerlijk, de 23 van eergisteren was maar koud
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 07-08-2018, 21:18
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En ik probeer mn lief wakker te trappen voor nog wat sociaals maar die lijkt met deze temperaturen slapen echt geen probleem te vinden
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 07-08-2018, 21:19
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik wil volgend jaar zomer weer naar Amerika.
Oh okay niet super snel is wel handig. Ik wil volgende week maandag mijn thesis inleveren. Wanneer ben jij thuis en ook beschikbaar voor een biertje?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-08-2018, 21:23
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Direct ook even een biertje doen met mijn huisgenoot van Amsterdam
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-08-2018, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Wespennesten behoren gratis verwijderd te worden door de lokale overheid.
Kosten zijn wel de minste zorgen. Het zal wel weer zo'n "ergens tussen 08:00 en 18:00"-afspraak worden. Ik heb wel wat beters te doen.
Oud 07-08-2018, 21:30
Verwijderd
Oh en Michael 'Venom' Page gaat Paul 'Semtex' Daley treffen in Bellator. Cool.

Straatmeid naamzoek voor in je agenda.
Oud 07-08-2018, 21:39
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja maar HO ik denk bij jou altijd een beetje dat jou haat jegens de mensheid in zn algemeen zo groot is (puur gebaseerd op jenposts natuurlijk) dat ik t altijd vrij verbazingwekkend vind dat je al zo lang werkt in een service verlenend beroep waarbij je de hele dag mensen ziet/spreekt/helpt
Het verbaast mij soms ook.
Nee als ik het echt zo kut had gevonden had ik er niet al 8+ jaar gestaan. Veel mensen zijn ook juist superlief en komen speciaal langs voor een babbeltje, en dat maakt het leuk. Maar het leert je ook wel inzien hoe verschillende mensen in elkaar zitten en dat er in Nederland een hoop neanderthalers rondlopen. Als je iets niet snapt, is dat prima, maar je hoeft niet onbeleefd te doen.
En ik denk trouwens dat juist omdat ik service verleen en ik instinctief zo vriendelijk en behulpzaam mogelijk probeer te zijn, het me extra opvalt als een ander dat niet doet.
Ik kan je niet eens vertellen hoe vaak ik op festivals raar werd aangekeken, omdat ik een praatje probeerde te maken. Mss ben ik wel een enorm onhippe Shrek ofzo, maar damn. Zo jammer.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-08-2018, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Wespennesten behoren gratis verwijderd te worden door de lokale overheid.
Ik kan overigens nergens vinden waar het per se gratis kan. Weet je dit zeker?
Oud 07-08-2018, 21:43
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik kan overigens nergens vinden waar het per se gratis kan. Weet je dit zeker?
Daarom zegt ie ook dat ze dat behoren te doen
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 07-08-2018, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Daarom zegt ie ook dat ze dat behoren te doen
Waarop ik dus vraag of-ie dat zeker weet
Oud 07-08-2018, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Oh okay niet super snel is wel handig. Ik wil volgende week maandag mijn thesis inleveren. Wanneer ben jij thuis en ook beschikbaar voor een biertje?
Kom je zaterdag? Dan komt er ook een andere, grootborstige, forumster. En nog wat andere mensen.
Oud 07-08-2018, 22:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Deze zaterdag of de volgende?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-08-2018, 23:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Amai het barst hier los
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-08-2018, 23:27
Verwijderd
Deze zaterdag.
Oud 07-08-2018, 23:27
Verwijderd
11.
Oud 07-08-2018, 23:42
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
De steiger van de schilder staat aan de andere kant van mijn ramenwand te schudden in de wind. Ik vind dit niet heel relaxt
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 08-08-2018, 00:17
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Het is hier ook kei hard aan het waaien, maar de regen is nog nergens te bekennen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.