Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2003, 20:27
Verwijderd
Lo, zijn er mensen die hier nog Unreal Tournament spelen hier bedoel ik niet ut2k3 mee want dat stinkt maar de good old UT
Plz als je het speelt zeg ff welke nick maybe ken ik je wel en maybe zit je ook in een clan.
Ik wil ff weten of hier nog wat gasten zitten die ownen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2003, 23:05
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
uhm ff offtopic: waarom vind jij dat ut2k3 stinkt? Misschien kan daar nog een leuke discussie uit voortvloeien (ja of flamewar, laat dan maar zitten )
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 00:35
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef:
uhm ff offtopic: waarom vind jij dat ut2k3 stinkt? Misschien kan daar nog een leuke discussie uit voortvloeien (ja of flamewar, laat dan maar zitten )
Komen alleen maar flamewars uit.


Ik heb UT wel geinstalleerd maar ben niet zoveel aan 't gamen de laatste tijd... Meeste doe ik wel Unreal 2 eigluk.

Héél soms speel ik nog wel online UT, als [GTF]spawnagain (geen clan overigens).
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 05:40
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Unreal 2 zag er mooi uit, maar et pad lag zo uitgestippeld dat je moet volgen. Wel toffe game dat wel, maar replayable.. naah.

Zeg maar niet waarom je ut2k3 slecht vind ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat daar flamewars uit komen
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 09:03
Verwijderd
meer graphics dan gameplay je moet een goede pc hebben als je het goed wil laten draaien en de gameplay is gwoon geen bal aan, UT gameplay is veel beter
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 11:57
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Sneak schreef:
meer graphics dan gameplay je moet een goede pc hebben als je het goed wil laten draaien en de gameplay is gwoon geen bal aan, UT gameplay is veel beter
Je moet inderdaad een snelle pc hebben wil je het er mooi uit laten zien, jup thats right, gelukkig heb ik die . Qua gameplay vind ik em niet echt verschillend, ik vind et wel goed dat ze die translocater anders hebben gemaakt, zeer irri die mensen die overal heen spawnen. Neway, having said that.. we're cool right?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Sneak schreef:
meer graphics dan gameplay je moet een goede pc hebben als je het goed wil laten draaien en de gameplay is gwoon geen bal aan, UT gameplay is veel beter
Dat is dus gewoon gelul. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Heb je UT2003 ooit wel eens op een lekkere PC gespeeld? Waarschijnlijk niet. Dan zou je namelijk niet zulke domme dingen zeggen.

De gameplay in UT2003 is namelijk veel beter en spannender dan die van UT. Bijvoorbeeld door het feit dat je in UT2003 veel meer bewegingen hebt: je kunt doublejumpen, walldodgen en allerlei combinaties daarvan, zodat je ontzettend beweeglijk in het level staat. Zo heb je met een zwak wapen ook nog een kans als je gewoon snel en beweeglijk bent. Dat was in UT wel anders.

Verder zijn de wapens in UT2003 veel beter gebalanceerd. In UT maakte het online geen fuck uit hoe goed je was: je pakte gewoon de rifle en kon constant headshots maken. Dat ding was bedoeld als sniper rifle maar had een firing rate van 3 kogels per seconde, totaal belachelijk. Ook de minigun was veel te sterk in verhouding tot andere wapens. Dat is in UT2003 ook nog wel zo, maar veel minder. De lightning gun vuurt minder snel, de minigun is iets minder sterk en de raketwerper is in verhouding wat sterker geworden (zoals het hoort).

En ook nog, in UT was het rete-irritant dat mensen constant in CTF gingen translocator-lopen. Dan waren ze dus niet te raken. In UT2003 is dat gelukkig ook gefikst aangezien je de translocator maar vijfmaal kunt gebruiken voor hij weer moet opladen.

Conclusie, je zwamt maar wat, volgens mij kijk jij vol rancune naar mensen die UT2003 wel lekker kunnen spelen, en hou je alleen maar stoer vast aan UT omdat je niet beter kunt draaien.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 14:05
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
kben het met je eens, maar wilde geen flame uitlokken
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 14:21
Verwijderd
Oh yeah.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 14:32
_T-V
_T-V is offline
Dan ga gwoon instagib spelen. Dat is teminste eerlijk. Iedereen heeft tegelijkertijd het zelfde wapen en met 1 schot kun je iemand R.I.P. maken .

Me UT nick = _T-V.

En kom ook naar FreeLan . Daar word superveelz UT1, UT2k3 Instagib gespeeld.

En over 1 maand ofzow komt me instagib movie uit

Grtz _T-V
MSN: terminator_vindex@hotmail.com
Web: otb.bartj.com
__________________
UT Instagib 0wN4G3
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 16:46
Phreak
Avatar van Phreak
Phreak is offline
Ik ben super verslaafd aan UT, me naam is "Phreak" zit nog helaas niet in een clan maar gaat binnenkort in de [GoT] clan
( je weet wel, Gathering Of Tweakers ) site daarvan is: http://www.gotclan.nl best wel leuk eingelijk.
__________________
Enlightenment is LIEV!! :P
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:24
Verwijderd
Oh, don't get me started over InstaGib. Dat is gewoon voor mensen die niet om kunnen gaan met de ballistische eigenschappen van echte wapens.

Er is maar één ding triester dan gewoon instagib, en dat is CTF instagib. n/o voor de mensen die het spelen, maar het is gewoon nogal simpel. Vervang dan meteen die hele Shock Rifle door een simpel kruisje, dan heb je nog meer overzicht.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:46
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
nare man schreef:
Oh, don't get me started over InstaGib. Dat is gewoon voor mensen die niet om kunnen gaan met de ballistische eigenschappen van echte wapens.

Er is maar één ding triester dan gewoon instagib, en dat is CTF instagib. n/o voor de mensen die het spelen, maar het is gewoon nogal simpel. Vervang dan meteen die hele Shock Rifle door een simpel kruisje, dan heb je nog meer overzicht.
Hier ben ik et dan weer niet mee eens. Ligt er sterk aan op welk niveau je CTF Instagib speelt. Als je bijvoorbeeld de bots HEEL snel en HEEL goed zet, is dit zeker goeie training om beter te kunnen richten over het gehele spel. Verder zit er ook wel taktiek aan, het is alleen leuk als je tegen hele goeie mensen speelt. Ja amateurtjes die schieten maar raak enzo, als je het over amateurtjes had, dan ben ik het zeker 200 procent er mee eens.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:23
Verwijderd
Daar heb je inderdaad gelijk in, tegen bots is het zeker een goede training. Maar wat is er nou leuker dan tegen echte mensen te spelen met echte wapens? Ik weet niet hoe anderen daar tegenover staan, maar ik koop spellen als UT en UT2003 echt alleen maar om online te spelen. Laat die Tournament Mode maar lekker rotten, waarom zou je tegen bots spelen? Daar is toch niks aan. Tot aan inhuman zijn ze gewoon onnatuurlijk dom, en op godlike reageren ze zo snel dat je altijd dood bent, en zoals een normaal mens nooit zou kunnen reageren.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 21:53
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
nare man schreef:
Daar heb je inderdaad gelijk in, tegen bots is het zeker een goede training. Maar wat is er nou leuker dan tegen echte mensen te spelen met echte wapens? Ik weet niet hoe anderen daar tegenover staan, maar ik koop spellen als UT en UT2003 echt alleen maar om online te spelen. Laat die Tournament Mode maar lekker rotten, waarom zou je tegen bots spelen? Daar is toch niks aan. Tot aan inhuman zijn ze gewoon onnatuurlijk dom, en op godlike reageren ze zo snel dat je altijd dood bent, en zoals een normaal mens nooit zou kunnen reageren.
Online rulez dit soort spellen koop je dus ook origineel.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 22:34
-(HeD)-
Avatar van -(HeD)-
-(HeD)- is offline
{GS}HeD

kzit er regelmatig op
meestal jolts ofzow
beetje n00bbashen
__________________
www.relentlessassault.com // Gemert Based Thrash Metal
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:21
_T-V
_T-V is offline
Instagib ruled!!! En ik heb ook een jaar Normal Weapons gespeeld maar dah vond ik een beetje zuigen.

En met instagib maak je veel simpeler monsterkills .

Download de GkC Instagib Movie maar us . Dan zie je hoe instagib Ruleerd. http://gkc.gamepoint.net
__________________
UT Instagib 0wN4G3
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 14:52
Verwijderd
nicknames:

F0_ol Dr(0.0)l Scarabee en zo'n 4 jaar geleden superblight



nare man heeft duidelijk geen UT gespeeld niet lang idd of hij zuigt erin , beetje noobish gelul over double jump, woepie, fun 0_o

Maar tja, het werd erg goed omschreven, lomp..... Het spel is inderdaad lomp. De gameplay is dus echt wel omgegooid en als elke noob jou kan afmaken met sniper rifle en headshot ligt dat aan jou aangezien je wel moet kunnen dodgen

En al die detailed maps maken het alleen maar irriteren, staat een gozer boven je op een blaadje, wow skills vet kewl. Gewoon echte fights waar je echt op elkaar moet letten, da's UT. Waar je dus echt skills nodig hebt. Waar het van jezelf afhangt.

Ik denk dat de makers van ut2k3 gewoon aan de graphics 90% hebben gewerkt en 10% van andere spellen gejat hebben, laat dat net telkens het verkeerde (a.i. noobish ) spul zijn.

(yeah hit me )
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-03-2003, 11:38
Verwijderd
translactor is fijn , ik ken gasten die iemand met een trans gwoon ff uit de lucht knallen dus dat is gelul dat je em niet kan raken , je moet gwoon meer trainen . Met de trans heb je ook nog kans om een capture te voorkomen en dat is nou juist t leuke daaraan als je geen trans zou hebben en de enemy zou met vlag al uit je basis zijn heb je al geen kans meer dus...
Enne ja ik heb ut2k3 weleens op een ownage pc gespeeld maar ik vond r geen zak aan maar ja dat is mijn mening en wie ben ik . ik speel voornamelijk NW - DM/CTF maar ook ooit insta DM/CTF. speel meestal op jolts de laatste tijd of bygames (Blueyonder).
de clan waar ik in zat is net dood
als ik online ben kun je me vinden op:
irc.quakenet.eu.org
#dutchgame

Bye
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:01
theone87nl
Avatar van theone87nl
theone87nl is offline
Citaat:
nare man schreef:
Oh, don't get me started over InstaGib. Dat is gewoon voor mensen die niet om kunnen gaan met de ballistische eigenschappen van echte wapens.

Er is maar één ding triester dan gewoon instagib, en dat is CTF instagib. n/o voor de mensen die het spelen, maar het is gewoon nogal simpel. Vervang dan meteen die hele Shock Rifle door een simpel kruisje, dan heb je nog meer overzicht.
instagib ownt nw!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:03
Verwijderd
De een houd van instagib, de andere van normal weapons... klaar
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 21:22
Verwijderd
Oh, vandaar dat je me die PMs stuurt. Je kunt er gewoon niet tegen dat ik jouw manier van UT-spelen afkraak. Had je ook wel even mogen zeggen.

Het spijt me voor je, maar je bent gewoon een vervelende kleuter. Ik speelde al FPS toen jij nog met je vingertjes in je eigen stront lag te graaien, snotaap, dus ik zou maar even dimmen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 22:13
MegaMike X
Avatar van MegaMike X
MegaMike X is offline
Citaat:
nare man schreef:
Oh, vandaar dat je me die PMs stuurt. Je kunt er gewoon niet tegen dat ik jouw manier van UT-spelen afkraak. Had je ook wel even mogen zeggen.

Het spijt me voor je, maar je bent gewoon een vervelende kleuter. Ik speelde al FPS toen jij nog met je vingertjes in je eigen stront lag te graaien, snotaap, dus ik zou maar even dimmen.
Je hebt 100% gelijk nare man. UT2k3 is qua gameplay stukken beter dan UT. De wapens zijn uitgebalanceerd zodat de oneerlijke voordelen veel minder zijn en dat je met een shitwapen ook nog kunt winnen. Verder is er veel meer actie toegevoegd en kun je 10x beter dodgen. Maar aan ieder is een eigen mening besteed en het is gewoon kleuterig om nare man daarom in de zeik te zetten, dus ff dimmen F0_ol.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 22:26
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
dat zeggen de makers idd zelf dat de wapens op deze manier beter zijn uitgebalanceerd!
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 11:56
Toemoesh
Avatar van Toemoesh
Toemoesh is offline
Ik speel nog heel veel UT. En ik heb een vraag.
Hoe kun je eigen skins maken, je weet wel, zelf mannetjes maken. Heb je daar een programmatje voor of hoe zit dat?
HELP!
__________________
Nostalgie is niet meer wat het geweest is...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 08:31
stay asleep
stay asleep is offline
ik speel het nog. Eigenlijk altijd CTF instagib bij de jolt.co servers.
nickname: carnivore
skin: warmachine (male)
__________________
Hey look it's a college boy. Anybody wanna beat him up???
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 10:55
Toemoesh
Avatar van Toemoesh
Toemoesh is offline
Citaat:
stay asleep schreef op 12-03-2003 @ 09:31:
ik speel het nog. Eigenlijk altijd CTF instagib bij de jolt.co servers.
nickname: carnivore
skin: warmachine (male)
Warmachine Carnivore eh?
Volgens mij heb ik je al eens keihard ingemaakt...
__________________
Nostalgie is niet meer wat het geweest is...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 07:29
stay asleep
stay asleep is offline
Citaat:
Toemoesh schreef op 12-03-2003 @ 11:55:
Warmachine Carnivore eh?
Volgens mij heb ik je al eens keihard ingemaakt...
haha dat kan wel kloppen, helemaal als dat toevallig in diamond sword was.
__________________
Hey look it's a college boy. Anybody wanna beat him up???
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 07:32
stay asleep
stay asleep is offline
Citaat:
Toemoesh schreef op 12-03-2003 @ 11:55:
Warmachine Carnivore eh?
Volgens mij heb ik je al eens keihard ingemaakt...
nog een vraagje... hoe heet jij dan???
__________________
Hey look it's a college boy. Anybody wanna beat him up???
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 09:34
Toemoesh
Avatar van Toemoesh
Toemoesh is offline
Citaat:
stay asleep schreef op 13-03-2003 @ 08:32:
nog een vraagje... hoe heet jij dan???
Gewoon Toemoesh...
Weet jij hoe je skins kan maken?
__________________
Nostalgie is niet meer wat het geweest is...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 14:22
stay asleep
stay asleep is offline
Citaat:
Toemoesh schreef op 14-03-2003 @ 10:34:
Gewoon Toemoesh...
Weet jij hoe je skins kan maken?
nee weet ik niet... interesseert me eigenlijk ook niet
__________________
Hey look it's a college boy. Anybody wanna beat him up???
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 15:49
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Ja speel UT nog steeds

|-[#team-D!S]?|realN00b

Als je me zoekt
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 19:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ik speel ook regelmaitg UT
ben een paar week terug weer begonnen en probeer nu mn oude niveau weer te halen
helaas kan ik niet over internet spelen ivm modeconnectie, dus ik heb mn bots flink gemodd en speel af en toe nog wel eens over LAN.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:15
1234rremco
Avatar van 1234rremco
1234rremco is offline
Ik speel UT vaak ik zit in een clan ^UK^|
m'n msn is giresun27@hotmail.com

onze clansite
http://eradwars.cncseries.com/uk/
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 15:14
Johannes
Johannes is offline
echt gamen kan je op www.triscore.com hier speel je unreal voor echt geld.

daag je vrienden uit en win hun geld, kan vanaf 5 spelers.

Johannes
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 08:57
Whippersnapper
Whippersnapper is offline
ik ben UT-stagib verslaafd, ik speel helaas niet in een clan....
__________________
Every man dies, not every man really lives!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-03-2003, 10:28
Johannes
Johannes is offline
bij www.triscore.com mag je vrij gamen, maak maar een profiel aan, alleen we spelen met geld.
kijk waar je het beste in bent en daag mensen uit.

Johannes
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 08:46
Johannes
Johannes is offline
vanmiddag vanaf 16:00 uur grote multi player sessies voor de die hard gamers.

lekker unreal spelen en geld verdienen, Fight with the best and die like the rest, www.triscore.com

Johannes
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 17:09
tommiegun
Avatar van tommiegun
tommiegun is offline
Weet je waar je hem kan downloaden wel de echte????
__________________
Amateur PHP'er, Flash Designer, JavaScript Builder, Proffesional HTML builder
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 17:14
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
tommiegun schreef op 30-03-2003 @ 18:09:
Weet je waar je hem kan downloaden wel de echte????
Zelfs al zou hij dat weten dan zou hij dat hier niet mogen zeggen
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 23:33
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ja, speel onder de naam Methuselah maar ik kan voorlopig geen servers vinden of openen (heb 't nog maar pas op m'n pc hier op kot, vandaar...)
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 15:24
IZA Vogel
IZA Vogel is offline
Ik speel voornamelijk ZARK en zit ook in een ZARK clan in Nederland spelen nie veel mensen zark en er zzijn maar een paar NL clans van. ZARKrifle (assaultrifle) is een snelschietend sluipschuttersgeweer en is voor run/gun bedoelt
Ik heb ook nog wel een proggie voor skins maken UTskinmaker
je kan hem vinden door met google te zoeken
__________________
{IZA}²º|VøgëL|º²
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 15:49
Frank
Avatar van Frank
Frank is offline
dmc-darthdisliked
__________________
True in the game, as long as blood is blue in my veins
I pour my Heineken brew to my deceased crew on memory lane

Laatst gewijzigd op 04-04-2003 om 16:01.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 16:00
Frank
Avatar van Frank
Frank is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-03-2003 @ 13:18:
De gameplay in UT2003 is namelijk veel beter en spannender dan die van UT. Bijvoorbeeld door het feit dat je in UT2003 veel meer bewegingen hebt: je kunt doublejumpen, walldodgen en allerlei combinaties daarvan, zodat je ontzettend beweeglijk in het level staat. Zo heb je met een zwak wapen ook nog een kans als je gewoon snel en beweeglijk bent. Dat was in UT wel anders.

Verder zijn de wapens in UT2003 veel beter gebalanceerd. In UT maakte het online geen fuck uit hoe goed je was: je pakte gewoon de rifle en kon constant headshots maken. Dat ding was bedoeld als sniper rifle maar had een firing rate van 3 kogels per seconde, totaal belachelijk. Ook de minigun was veel te sterk in verhouding tot andere wapens. Dat is in UT2003 ook nog wel zo, maar veel minder. De lightning gun vuurt minder snel, de minigun is iets minder sterk en de raketwerper is in verhouding wat sterker geworden (zoals het hoort).

En ook nog, in UT was het rete-irritant dat mensen constant in CTF gingen translocator-lopen. Dan waren ze dus niet te raken. In UT2003 is dat gelukkig ook gefikst aangezien je de translocator maar vijfmaal kunt gebruiken voor hij weer moet opladen.

Conclusie, je zwamt maar wat, volgens mij kijk jij vol rancune naar mensen die UT2003 wel lekker kunnen spelen, en hou je alleen maar stoer vast aan UT omdat je niet beter kunt draaien.
jij vind jezelf wel slim dude

ik als UT addict (speel het nu 3 jaar) heb echt uitgezien naar ut2k3. Toen het uitkwam gelijk gekocht, en speel het.. maar vond het na een week geen fuck meer aan. Waarom weet ik hnet, maar die bullshit dat ut2k3 beter uitgebalanceerd is is echt niet waar.
Citaat:
Oh, don't get me started over InstaGib. Dat is gewoon voor mensen die niet om kunnen gaan met de ballistische eigenschappen van echte wapens."
ben het met sneak & fo_Ol eens..

Citaat:
Het spijt me voor je, maar je bent gewoon een vervelende kleuter. Ik speelde al FPS toen jij nog met je vingertjes in je eigen stront lag te graaien, snotaap, dus ik zou maar even dimmen.
i wanna play UT with u and OWN u so damn hard ffs
__________________
True in the game, as long as blood is blue in my veins
I pour my Heineken brew to my deceased crew on memory lane
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 11:57
Verwijderd
heya frank ik wil wel een keertje met je spelen
zit je ooit in irc ofzo zo ja waar en op welke server ?
ik zit op irc.quakenet.eu.org #dutchgame
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 12:44
Chill
Avatar van Chill
Chill is offline
ja ik speel nog veel UT, deze kan mn comp teminste aan. Ik speel eigenlijk alleen ctf Face.
Laters!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 16:23
Phreak
Avatar van Phreak
Phreak is offline
]IFS[Phreak
__________________
Enlightenment is LIEV!! :P
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 17:39
Mr`Mugatu
Avatar van Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Mr`Raida | Tha Mister Clan (TDM, Insta)


(en we pwnen)


#mister
__________________
Hansel, he's so hot right now!

Laatst gewijzigd op 05-04-2003 om 17:41.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 17:41
Mr`Mugatu
Avatar van Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 31-03-2003 @ 00:33:
Ja, speel onder de naam Methuselah maar ik kan voorlopig geen servers vinden of openen (heb 't nog maar pas op m'n pc hier op kot, vandaar...)
alle patches installeren misschien?
__________________
Hansel, he's so hot right now!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 17:57
Verwijderd
Ik vind 't een beetje vreemd dat Nare Man ook hier zijn eigen mening presenteert als zijnde de absolute waarheid. Smaken verschillen, Nare Man, en jouw smaak is niet beter dan die van een ander. Vrij smakeloos (pun) om te gaan strooien met "Het spijt me voor je, maar je bent gewoon een vervelende kleuter. Ik speelde al FPS toen jij nog met je vingertjes in je eigen stront lag te graaien, snotaap, dus ik zou maar even dimmen.". Guttegut, wie is hier nou het kind?

Verder even ontopic:

Ik vind de gameplay van UT ook fijner dan UT2K3.

UT2K3 vind ik grafisch gezien een beetje bloated, het is mij te druk en te kleurrijk. Nou vind ik Quake 3 ook al een beetje te chaotisch overkomen, dus daar zal 't wel aan liggen.

Oh, voor ik nou commentaar krijg van Nare Man omtrend mijn PC; laat ik nou toevallig nèt de beschikking hebben over een P4-2.4GHz (533)/512MB DDR/9700PRO. Sappig genoeg?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Unreal Tournament bug?
AlienX_NL_
20 25-02-2005 21:06
Games [PC Game]Unreal Tournament 2004
MoHaMeDJaLaL
63 14-03-2004 11:51
Games [Unreal Tournament] DD_OK probleem
Phreak
2 28-04-2003 01:50
Games Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic Deel2
/\/ightmareZ
2 17-03-2003 17:16
Games Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic
NightmareZ
567 16-03-2003 14:37
Games Unreal Tournament
Joris Slagter
18 14-03-2002 20:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53.