Oud 10-10-2020, 23:51
prometheus1515
prometheus1515 is offline
hey,
ik een jongen van 16 zat 2 jaar geleden met een meisje van mijn leeftijd in mijn klas, we werden goed bevriend en ze is eigenlijk een van mijn beste vrienden geworden.

eerst had ik totaal geen gevoelens voor haar maar later veranderde dit, hier kom ik later op terug.

na dat schooljaar ging ze naar een andere school en zag ik ze dus minder, we spraken ook ineens minder ( ik was hier niet echt tevreden mee) dus stuurde ik haar dat we vaker moesten sturen, haar reactie was: ja weet ik maar men lief mag da niet weten, hij is nogal jaloers.

uiteraard vond ik dit maar raar en vooral jammer omdat ik die jonge nog nooit gezien had en ik helemaal geen "slechte" bedoelingen had met haar.

maar naarmate de tijd vorderde stuurde we weer een beetje meer, (achter de rug van haar lief).

hierdoor kwam ik te weten dat ze meer en meer problemen kreeg met haar lief, (ze valt vooral op slechte jongens maar ze ziet dit pas veel te laat, ik begon ondertussen toch wel gevoelens voor haar te krijgen, maar dit zei ik niet omdat ze nog samen was met die jongen.).

toen stopte het contact en voelde ik me wel slecht maar ze reageerde niet meer en na een tijdje had ik het achter me gelaten, ik ging gewoon verder en nu een jaar later stuurt ze weer en is ze "boos" dat ik bevriend ben met een ander meisje en zei ze dat ik haar bestfriend was enzo maar ze is zelf gestopt met sturen enzo.
ik vind haar nog wel leuk maar weet totaal niet meer wat ik hiervan moet denken of hoe ik dit moet aanpakken....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2020, 15:50
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Je hebt het achter je gelaten voor goede redenen. Ze denkt duidelijk niet hetzelfde over jou als dat je over haar dacht.

Dat ze "boos" is, is haar probleem. Als ze weer iets met jou wil, moet ze haar toon veranderen en maar wat meer moeite doen.

Zat andere meisjes, zeker op die leeftijd, die wat minder 'moeilijk' doen ...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2020, 17:26
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Je bent allang verdergegaan, en blijkbaar zij niet.

Inderdaad, nu toont ze jaloezie, en ziet ze dat je met een vriendin zit te chillen, en gaat ze opeens 'ik ben je bff je weet!'. (Aan het lijntje houden denk ik)

Het beste is gewoon dit soort types negeren, en verdergaan. Het is het niet waard om in haar moeite in te steken als je dat niet eens wederzijds krijgt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken
trustnobody
10 30-09-2012 09:20
Wegwijzen & Voorstellen Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven
trustnobody
1 25-09-2012 17:21
Psychologie ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken
trustnobody
1 25-09-2012 17:19
Wegwijzen & Voorstellen Beste vriendin laat me stikken
trustnobody
1 25-09-2012 16:33
Liefde & Relatie Twijfels over huidige vriendin door ex/beste vriendin
Brasco
8 05-05-2005 01:51
Liefde & Relatie vriendin geslagen en haar beste vriendin zwanger gemaakt
Jij-Jij
123 30-06-2003 15:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.