Oud 26-03-2020, 21:28
yugioh1966
Avatar van yugioh1966
yugioh1966 is offline
hallo ik ben een meisje van 16 en ik vindt bdsm heel leuk als iemand ideeën of tips heeft heel graag
ook opdrachten voor mij als bdsm slaaf zijn welkom hierbij ook graag een beloning en straf vermelden
Oud 26-03-2020, 21:32
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Alsof je hier niet 44 topics van geopend hebt.
Oud 26-03-2020, 21:34
yugioh1966
Avatar van yugioh1966
yugioh1966 is offline
die zijn allemaal verwijderd nou houdt ik het bij 1 topic per onderwerp
Oud 26-03-2020, 21:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Hou t maar bij 1 topic überhaupt
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 27-03-2020, 00:41
Badeend737
Badeend737 is offline
Een riem rond je benen of handen maken is misschien wel een leuk idee. Ik zou niks rond je nek doen aangezien je jezelf niet perongeluk wilt wurgen.
Misschien is het een idee om online een setje bdsm speeltjes te kopen; handboeien, zweepjes, buttplugs, kettingen, riemen, leere pakjes, etc.
Test wat je zelf leuk vind
Oud 27-03-2020, 01:07
yugioh1966
Avatar van yugioh1966
yugioh1966 is offline
oke bedankt voor de tips
heb jij ook nog ideeën over de opdrachten voor mij als slaaf of de straf/beloning
Oud 27-03-2020, 18:44
de grijze jager
de grijze jager is offline
opdracht 1
is de tuin van je meester/meesteres onderhouden je maakt de hele tuin onkruid vrij en geeft de plantjes water enzo. dit doe je naakt
straf: als je het niet goed doet moet jij brandnetels gaan plukken en je meester/meesteres slaat hiermee op je voeten en de volgende dag moet jij die de hele dag in je sokken blijven dragen
beloning: iets wat jij leuk vindt
opdracht 2
koken jij kookt voor jou meester/meesteres
straf: als het niet goed is gaan ze jou klaar maken hiermee bedoel ik dat ze jou uitkleden en op tafel moet knielen nu gaan ze jou inspecteren en af en toe slaan ze even met de pollepel nou gaan ze beginnen om te beginnen smeren ze je in met olie en stoppen ze een wortel in je kont en dan ga je een half uur in de vriezer en daarna doen ze wat kruiden over je voeten en die houden ze dan in de pan niet te lang ander loop je brandwonden op maar wel lang genoeg zodat het pijn doet
beloning: dan doen ze wat warme chocolade of caramel over jou voeten en beginnen ze met jou voeten schoon te likken en daarna worden je voeten gemasseerd
opdracht 3
ook moet jij het hele huis schoonmaken van jou meester/meesteres
straf: dan mag jij een dag lang geen schoenen en sokken dragen
beloning: mag jij de avond bepalen wat jullie gaan doen
opdracht 4
dat is een quiz als het antwoord goed is krijg je een voetmassage maar als het fout is krijg je 10 zweepslagen op jou voeten
opdracht 5
jou meester/meesteres gaat gamen voor elke kill die zij maakt gaat ze jou voeten martelen
1 haar handen
2 pollepel
3 wasknijpers op elke teen
4 kaarsen (nu gaat zee nog een potje spelen terwijl er lang kaarsen aan jou voeten gebonden zijn en die mogen pas worden uitgeblazen als je meester/meesteres dood is)
5 paddle of ping pong bedje
6 een haarborstel deze gebruikt de meester/meesteres voor jou voeten en kont
7 een pizzassnijder leuk voor over jou voeten (wel voorzichtig)
8 elastiekjes die worden dan om jou voeten gedaan en dan trekt zij/hij het stiekje naar achter en laat hem schieten
9 bamboestok
10 een bak met ijs waar jij je voeten in moet doen 1 potje lang
11 brandnetels
12 electrische vliegenmepper
13 muizenval op elke teen
14 maden nu moet jij jou voeten in een zak met maden houden 1 potje lang
15 zweep
Oud 28-03-2020, 00:06
Verwijderd
Een half uur in de vriezer?
Oud 28-03-2020, 01:07
de grijze jager
de grijze jager is offline
ik had niet echt inspiratie dus heb ik iets verzonnen maar het is aan haar om te besluiten wat ze met die info doet
want heb jij anders een betere idee/opdracht
Oud 28-03-2020, 19:31
de grijze jager
de grijze jager is offline
opdracht 1
Haar verplichten zich helemaal* uit te kleden, zij mag alle kleding in een witte of bruine plastic zak deponeren en die ga jij dan ergens in het bos verstoppen.* Jij geeft het startsein wanneer ze haar kleren mag gaan zoeken met het mogelijke risico dat wandelaars haar opmerken. pas wel op dit is strafbaar
opdracht 2
haar verplichten op blote voeten boodschappen doen en als iemand er iets over zegt moete ze het dichts bij zijnde product kopen en daarmee worden haar voeten gemarteld
opdracht 3
nou gaan we feesten er worden allemaal feest spelletjes met jou gespeeld
bijvoorbeeld jij bent een pinata en alle SM leden die mee willen doe worden geblinddoekt en ze krijgen allemaal een bdsm speeltje naar keuze behalve jou meester/meesteres die krijgt een dildo die moet ze in jou kont steken en dan is het spel voorbij
of jullie gaan live en er worden electrische plakketjes op jou kont, voeten, vagina gedaan en voor elke honderd kijker gaat de stroom omhoog
dan is het nu tijd voor darten zonder dartbord ze gebruiken jou kont en de roos is jou anus
na deze spelletjes hebben ze vast honger nu wordt jij opgediend als met over jou hele lijf eten als het op is dan komt het toetje nou nadat je gedoucht bent ga je naakt op de tafel liggen en krijgt iedereen een bus met slagroom en wordt er warme choclade en carmamel op tafel gezet en dat mogen ze dan over jou heen gieten en dat gaan ze dan oplikken
dan gaan we verder met schieten de SM schieten nummers en dan moet jij jou voeten 10 minuten in de bak doen
en als ze drie keer het zelfde nummer schoten dan moet jij in een grote bak met ratten en jou voeten en vagin worden dan ingesmeerd met melk zodat ze dat gaan likken en daar moet je dan voor 15 minuten in blijven
dan is het tijd voor ezeltje prik je maar dan gebruiken ze dildos op stokken
dan is het nu tijd voor koffie met gebak nu moet jij weer naakt op tafel en dan wordt jij ingesmeerd met taart en dan mogen de SM toe tasten
dan is het tijd voor twister maar op elke stip ligt wat en jij gaat het spelen electrishe vliegmeppers, paardenpoep, muizenvallen, ijs en de mat is ingesmeerd met olie en als jij onderuit gaat mogen de SM MENSEN jou slaan met zwepen of met de dildo op een stok in je kont proberen te steken als dat lukt mogen ze dat de rest van het spel blijven doen en als je dan weer onderuit gaat daardoor dan mag hij/zij een straf verzinnen
daarna is het tijd voor nog een rondje darten maar nu is heel je lichaam een doel en de ronde daarna alleen je voeten
dan is het tijd voor de barbecue nu wordt jij naakt op het rooster gelegd en steken zij het vuur en jij moet blijven liggen zolang jij kunt en dan gaan ze nu gewoon eten maar jou meester/meesteres gebruikt jou voeten als bordt eerst voor de soep en daarna het hoofd en na gerecht
daarna is het tijd om marshmallows te roosteren en natuurlijk gebruiken ze jou voeten
daarna is het echt tijd om afscheid te nemen maar iedereen die er was mag nog wel 10 minuten zijn favoriten torture op jou doen
Oud 29-03-2020, 00:05
Verwijderd
Lol
Oud 29-03-2020, 01:53
de grijze jager
de grijze jager is offline
publieke opdracht 1
je moet naar de winkel gaan met jou meester/meesteres terwijl jij een butt plug in hebt en de meesters/meester bedient die met een afstandsbediening
publieke opdracht 2
je krijgt nieuwe schoenen van je meester/meesteres alleen zijn de schoenzolen vervangen door bierkurken of punaises
publieke opdracht 3
als je geen zin hebt om de hele schoen te beplakken of het de schoen niet waard vindt dan stop je gewoon brandnetels in je schoenen maar dan moet je wel blootsvoets in de schoenen mocht je niet blootsvoets in de schoenen willen dan stop je de brandnetels in je sokken
publieke opdracht 4
ook zou je met jou vriendinnen kunnen gaan sporten als voorbeeld pak ik hardlopen jou vriendinnen wikkelen hun voeten in vershoudfolie en doen dikke sokken aan en dan gaan jullie hardlopen en als je iemand tegenkomt vraag hem zijn lieveling getal te noemen en dan geef je daarna dat aantal kleding stukken aan je vriendinnen
1 en 2 zijn jou sokken
3 en 4 jou schoenen
5 je petje of haar elastiekje
6 je sieraden
7 je jas
8 je bh
10 je ondergoed
11 je t shirt
12 je broek
maar 1 tip in deze tijd met het corona virus moet je dat getal door de computer laten bepalen en je voert 1 tot 20 en als je 20 spint dan mag je pas na 8 kilometer weer iets aantrekken bij elke kilometer trek je het betreffende item uit en bij 21 kilometer mag je 1 item naar keuze weer aandoen en aan het einde van het hardlopen als jullie bijna weer thuis zijn kleed jij je weer uit krijg je een butt plug met staart in een ga jij de zweterige voeten van jou vriendinnen schoonlikken en masseren en de rest van de afstand naar huis moet jij naakt met butt plug doen dat naakte moet je wel skippen als je langs kinderen moet
publieke opdracht 5
dit is een spelletje genaamd vossen jacht jij bent weer naakt op een butt plug met vossen staart na en vossen oren zoek wel een afgelegen stuk bos om dit te spelen jij bent moet rennen blootsvoets terwijl jou vriendinnen op de fiets zijn jij krijgt 5 minuten voorsprong de winnaar is de gene die jou staart weet te pakken als beloning mag de winnende persoon of team als jullie met meer mensen zijn kunnen teams leuk zijn
doen en laten met jou wat ze willen de rest van de dag
publieke opdracht 6
je gaat een quiz doen over planten en voor het aantal fouten worden je voeten gemarteld met een plant jij krijgt de latijnse naam en jij moet kiezen en die moet je gaan kopen terwijl je de butt plug draagt en de speciale schoenen
publieke opdracht 7
ik heb nog een idee nu heb je een quiz jij wordt geblinddoekt en je vriendinnen leggen een voorwerp neer op de grond je krijgt 20 seconden om met je voeten te voelen wat het is heb je het goed krijg je een voet massage heb je het fout 10 zweepslagen op je voeten
publieke opdracht 8
dit keer ga je gewoon met je vriendinnen hardlopen en je likt hun voeten weer schoon en masseert ze dan ga je naar huis zet de waterkoker aan als extra kun je voeten erboven houden als het water kookt vraag je aan een van je vriendinnen haar sokken en stopt ze in een mok giet het kokende water er over en laat het even weken en dan haal je de sokken eruit en drink je het op dit doe je bij al je vriendinnen
publieke opdracht 9
ga naar een blote voeten pad met jou vriendinnen bij elke vriendin ruik je aan haar schoenen en geeft ze een cijfer op geur dit doe je ook bij de sokken maar hier lik je er ook aan en geeft ze dus ook een cijfer op smaak dit doe je ook bij hun voeten nu is het tijd voor het pad maar inplaats van dat ze hun voeten afspoelen lik jij ze schoon en daarna mogen ze hun voeten afspoelen
publieke opdracht 10
je vriendinnen doen cake in hun schoenen of sokken wat ze het fijnst vinden maar als het in hun schoenen doen moet ze daar blootsvoets in dan gaan jullie wandelen en wanneer zij het willen lik je hun voeten schoon
publieke opdracht 11
je moet je helemaal uitkleden dan word je vastgebonden aan 4 bomen en dan mogen je vriendinnen nu doen en laten wat ze willen als ze willen stoppen schillen ze eerst een gember en doen hem er bij jou anaal in dan gaan ze eerste eikels, kastanjes enzo.
vooral kastanjes in hun schil als ze dan terugkomen na een half uur is het gember uitgewerkt en verwijderen ze het en nu wordt jij met je rug tegen de boom vastgebonden terwijl je op de eikels. kastanjes enzo. staat daarna maken ze jou los en moet je hun voeten gaan likken en masseren
Oud 29-03-2020, 15:25
Verwijderd
Jezus lol, weer zo'n massive post.

Maar ey, je mag dit soort dingen nu ff niet doen hoor, corona-verspreider.

En oja, stop geen dingen in je reet die je er mogelijk niet meer uit kan kakken, de artsen in het ziekenhuis hebben nu écht wel wat beters te doen.
Oud 29-03-2020, 16:13
de grijze jager
de grijze jager is offline
misschien zijn sommige dingen niet slim maar gember kan gewoon maar je hebt gelijk over dat het nu niet verstandig maar als ze het alleen met haar vriendinnen doet kan het geen kwaad omdat ze jong is en omdat ze veel in contact staan maar ik zou ook adviseren voor een later tijdstip te doen maar als je wilt yugioh1966 kan ik een lijst maken met opdrachten op afstand
Oud 29-03-2020, 16:29
Verwijderd
Ik weet niet onder welke steen je geleefd hebt, maar het coronavirus is ook voor jongeren gevaarlijk. Iedereen moet gewoon binnenblijven en niet bij anderen in de buurt komen. Ben je godverdomme nou helemaal besodemieterd. Mensen die denken dat het voor hen niet gevaarlijk is zijn de reden dat we allemaal nog langer binnen moeten blijven jij achterlijk stuk vreten.
Oud 29-03-2020, 16:49
de grijze jager
de grijze jager is offline
Ik weet dat het gevaarlijk is maar het zit gewoon in de lucht dus kunnen je kunt ook ziek worden als je binnen blijft ook moet je soms naar buiten om boodschappen te doen
Oud 29-03-2020, 16:50
de grijze jager
de grijze jager is offline
Maar je moet ook fit blijven omdat de kans groter is dat je ziek wordt
Oud 29-03-2020, 17:03
Verwijderd
Boodschappen doen is anders dan een bos in gaan om bdsm spelletjes te doen. Dat snap je toch wel?! Fit blijven kan ook prima binnen, ik train 3 keer per week gewoon thuis.

Ik vind je echt heel erg dom en niet alleen maar vanwege je schandalig slechte Nederlands.
Oud 29-03-2020, 18:47
de grijze jager
de grijze jager is offline
Ik doe toevallig vwo maar ik heb alleen dyslexie wat is daar mis mee
Maar de buitenlucht is ook gezond en de afweer van jonge mensen is beter
Oud 29-03-2020, 19:39
Verwijderd
Het is wel weer duidelijk dat opleidingsniveau geen reet zegt over intelligentie.
Oud 29-03-2020, 21:31
de grijze jager
de grijze jager is offline
volgens mij ben ik veel slimmer omdat ik 6 talen spreek en Cambridge Engels volg
Oud 29-03-2020, 22:07
Verwijderd
Oke!
Oud 29-03-2020, 22:08
Verwijderd
Ik blijf bij mijn eerdere standpunt.
Oud 29-03-2020, 22:58
yugioh1966
Avatar van yugioh1966
yugioh1966 is offline
jullie hebben beide deels gelijk maar als jullie verder willen ruziën doe dat dan niet onder mijn topic
oh en grijze jager bedankt voor jou ideeën
Oud 29-03-2020, 22:59
yugioh1966
Avatar van yugioh1966
yugioh1966 is offline
jullie hebben beide deels gelijk maar als jullie verder willen ruziën doe dat dan niet onder mijn topic
oh en grijze jager bedankt voor jou ideeën
Oud 29-03-2020, 23:19
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
volgens mij ben ik veel slimmer omdat ik 6 talen spreek en Cambridge Engels volg
你是笨。你吮吸陰莖
Oud 29-03-2020, 23:31
de grijze jager
de grijze jager is offline
zo dus ik ben dom en dat moet jij zeggen volgens mij doe jij geen vwo en mijn penis zuigt niet trouwens ik heb er een bij jou is dat nog maar de vraag
Oud 29-03-2020, 23:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
zo dus ik ben dom en dat moet jij zeggen volgens mij doe jij geen vwo en mijn penis zuigt niet trouwens ik heb er een bij jou is dat nog maar de vraag
是的。我覺得你是基佬。
Oud 30-03-2020, 00:06
de grijze jager
de grijze jager is offline
ja dat weten we al dat is voor niemand echt een verassing dat je homo bent maar dat hoef je niet onder dit topic te plaatsen maak een eigen topic help ik ben homo
Oud 30-03-2020, 00:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Je gebruikt google translate haha
Oud 30-03-2020, 00:54
de grijze jager
de grijze jager is offline
nee maar ik ben niet homo dus ik dacht jij gebruikt vast google translate hij probeert te zeggen dat hij zelf homo is
Oud 30-03-2020, 08:46
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik doe toevallig vwo maar ik heb alleen dyslexie wat is daar mis mee
Maar de buitenlucht is ook gezond en de afweer van jonge mensen is beter
Ik heb vmbo en weet hoe woordenboek gsm werkt ..

Laatst gewijzigd op 30-03-2020 om 10:34.
Oud 30-03-2020, 09:45
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
volgens mij ben ik veel slimmer omdat ik 6 talen spreek en Cambridge Engels volg
weet je wat, hier heb je een kilo gelijk. Blij nu?
Flikker op en ga lekker naar het Zandkasteel kijken ofzo. Dan ben je op je eigen niveau
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 30-03-2020, 10:35
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
nee maar ik ben niet homo dus ik dacht jij gebruikt vast google translate hij probeert te zeggen dat hij zelf homo is
En wat is er mis met homo zijn???
Oud 30-03-2020, 11:24
Verwijderd
Citaat:
volgens mij ben ik veel slimmer omdat ik 6 talen spreek en Cambridge Engels volg
Heet je toevallig Dunner Kruger?
Oud 30-03-2020, 13:45
de grijze jager
de grijze jager is offline
nee dat is niet mijn naam of is dit een personage uit een film ?
Oud 30-03-2020, 13:47
yugioh1966
Avatar van yugioh1966
yugioh1966 is offline
stop met die onnodige berichten onder dit topic
Oud 30-03-2020, 14:17
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
nee dat is niet mijn naam of is dit een personage uit een film ?
google is uw vriend
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 30-03-2020, 14:39
Verwijderd
Citaat:
volgens mij ben ik veel slimmer omdat ik 6 talen spreek en Cambridge Engels volg
r/IAmReallySmart
Oud 30-03-2020, 15:29
Verwijderd
Citaat:
stop met die onnodige berichten onder dit topic
Je mag geen BDSM spelletjes doen in het bos, stomme droplul. Wil je een boete ofzo? Ik hoop dat de boetes niet te zuinig zijn voor kutNSB'ers zoals jij.
Oud 30-03-2020, 16:26
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
r/IAmReallySmart
Cambridge Engels
Oud 30-03-2020, 18:57
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Pakt popcorn
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Bdsm speeltjes
Anoniem boy
8 21-10-2019 23:24
Seksualiteit BDSM dating
JRN_epiclord
2 16-11-2018 00:58
Seksualiteit Gezocht mensen met bdsm gevoelens
Mr Smith
8 20-01-2005 22:12
Psychologie Bdsm
MV
11 23-06-2004 14:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.