Advertentie | |
|
18-03-2003, 19:31 | ||
Citaat:
20-03-2003, 18:59 | |
Ik had vanacht een hele rare nachtmerrie. Ik stond voor de aula, en er was nog één minuut voor het examen, toen er opeens werd omgeroepen dat we in de gymzaal zaten, aan de andere kant van het gebouw!!! met nog een paar seconden te gaan rende ik als een idioot door de gangen en de gymzaal kwam in zicht en ik zach iedereen al zitten. Toen ging het opeens bliksemen, en de gang werd steeds langer en langer, hoe hard ik ook rende, ik haalde het niet tot de deur, toen sloeg de bliksem in en werd ik wakker
20-03-2003, 22:55 | |
Verwijderd
|
Ik had me vergist in de tijd voor het eindexamen Frans..
Dacht ik vroeg op school te zijn, maar ondertussen... Ik zag niemand en dacht help!!..Toevallig had ik ook geen horloge om en ik dus aan een leraar die er liep vragen hoe laat het was..Zegt hij: ben jij soms Karliene ............. ? Ik: euh ja..Hij: je hebt nu examen schiet op..Brrr, dat was echt horror..De adjunct directeur helemaal pissed..Ik kon wel door de grond zakken.. Misschien heeft die woede zijn uitwerking gehad op mij, want ik had voor het vak Frans het hoogste cijfer van allemaal gehaald.. |
21-03-2003, 08:59 | |
Jaaa dat zijn ook van die nachtmerries; dat je monter en vol goede moed de school binnen stapt, helemaal klaar voor je examen en dat daar dan al je klasgenoten in de gang staan en aan je vragen: "Waar was je?"
"Hoezo waar was ik?" "Tijdens het schoolexamen?" Dat heb ik dus gehad. Nou ja ik werd opgebeld door een vriendin, ben naar school geracet en mocht hem toen bij de conrector maken. Een vriendin van me had wel exact het bovenstaande en dat vond ze niet leuk.
21-03-2003, 11:26 | |
Verwijderd
|
Een beetje een ramp verhaal; ik zie ineens dubbel met 2 ogen, sinds vorig weekend... ik kijk dus nu met 1 oog zodat ik nog een beetje normaal zie... volgende week schoolexamens maar ja ik kan niet mee doen ten eerste heb ik dan onderzoeken in het ziekenhuis waar het vandaag komt, en ten tweede ben ik niet gewend met 1 oog te lezen en das echt super vermoeiend... Sommige mensen zijn ''jaloers'' omdat ik nog niet volgende week mijn SE's hoef te maken; maar volgens mij kan je toch beter gezond blijven in deze weken!!
|
21-03-2003, 14:14 | |
Ik droom wel heel erg vaak dat ik terugmoet naar de middelbare school en opnieuw eindexamen moet doen. Die droom is elke keer anders, het is ook steeds om een andere reden dat ik terug moet naar de middelbare school, maar het is wel steeds heel erg vervelend.
Ik heb ook heel vaak dromen over de mensen van toen en dat is ook heel erg vervelend. |
22-03-2003, 18:29 | ||
Citaat:
25-03-2003, 19:24 | |
Vorig schooljaar (toen ik in de vijfde zat) en aan het begin van dit schooljaar heb ik last gehad van zulke angstdromen. In één van die dromen had ik Engels en Latijn op dezelfde dag en dat bleek later ook op het rooster zo te staan.
Sinds ik een tijdje terug echter droomde dat ik op school kwam en droomde dat ik geslaagd was, heb ik geen angstdromen meer.
25-03-2003, 21:39 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
26-03-2003, 17:16 | |
Verwijderd
|
Ik droomde gisteren dat ik onvoorbereid aan geschiedenis begon, ik had drie uur, schreef twee meerkeuze vragen op en toen was de tijd al om... klopte niet... toen had ik pauze, zeker twee uur oid, dus wilde ik even flink bijkomen door wat te drinken.. ik kwam terug en toen bleek dat ik een examen gemist had, wiskunde.. ik was helemaal in paniek... ik had nóg een examen maar dat ging ook nogal gek, ik kon de opdrachten niet lezen, en de tijd ging heel snel... echt afschuwelijk gewoon, werd helemaal gek wakker..
Mja, verder natuurlijk onwijs bang dat ik ineens alles kwijt ben op m'n examen, of dat ik juist vooral de dingen tegenkom die ik niet goed genoeg ken... |
26-03-2003, 18:11 | ||
Citaat:
|
26-03-2003, 18:14 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
03-04-2003, 16:19 | |
Ik had vorige week SE wiskunde, maar was mijn boeken kwijt, die had ik laten liggen in een lokaal voor de SE-week maar dat werd mij niet verteld. Dus ik had het proefwerk niet gemaakt, maar me ook niet afgemeld vantevoren, niet wetend dat dat moet... Belde het hoofd van de examencommissie op: waarom ben je niet op school? En dat ik door het niet afmelden het risico liep dat ik niks meer mocht inhalen of herkansen. Maar gelukkig na een slijmbrief van mijn moeder mag ik toch volgende week proefwerk maken!!
04-04-2003, 12:04 | |
Meisje bij mij in de klas kwam tijdens schoolexamen frans (luistertoets) net iets telaat binnen. We waren net begonnen, ze zou alleen de eerste vraag gemist hebben. Maar toen heeft ze helemaal de verkeerde vragen gemaakt die helemaal niet bij die toets hoorde! (afdeling A en het moest B zijn ofzo. Staan ja allebei in het boekje)
Was wel lullig maar ja ze was gewoon te laat! Ze had een vette onvoldoende! Die gaat ze wel herkansen denk ik! |
04-04-2003, 12:07 | ||
Citaat:
Ik had het vorig jaar dat ik me verslapen had omdat de stroom uitgevallen was ECHT! dus toen ging de wekker niet af. Toen heb ik me snel ziek gemeld. De toets was al bezig maar dat was nog goed. Ik had er drie die dag en kon ze dus allemaal niet maken. Moest ik het allemaal weer inhalen! En ik had het wel geleerd! Mijn zus vond het nog zo stom dat ik niet gewoon naar school racete! |
04-04-2003, 12:10 | ||
Citaat:
04-04-2003, 12:28 | |
één van mijn ergste angsten voor het examen is dat de batterijen van m'n gr opraken. Ik bijt op m'n nagels en ben dus zeker een halve dag bezig om de batterijen te vervangen met behulp van een theelepeltje (en veel grof geweld). Zou het heel veel extra stroom vreten als je een paar (ahum, kuch, kuch...) programmaatjes erin hebt staan, met het geheugen enzo?
04-04-2003, 15:35 | |
Verwijderd
|
Eentje is achteraf best grappig, de ander niet:
1) Bij een examen in de kleine gymzaal (weet niet meer welk examen, economie1,2 geloof ik) zat een surveillant die niet helemaal goed bij zijn hoofd is (de minder goede versie jammer genoeg). Hij zag al die mooie glimmende gymtoestellen en besloot ze uit te proberen. Zo ging hij dus op die dikke rolmat zitten en hij ging een beetje schommelen. Dat karretje waar die mat op lag piepte alleen nogal. Best irritant 2) Bij mondelingen literatuur Engels gebeurde een ramp die nu nog niet grappig is. De dag waarop ik mondeling zou hebben, was al naar achteren verzet. De tijd was ook veranderd, maar dat wist ik niet. Ik kom dus fluitend op school (het was Engels en dat was voor mij een eitje), kijk naar het lokaal, bleek dat ik een half uur geleden mijn mondeling had! Ik trek een fikse sprint naar de A2 in de hoop dat de docent er nog was, maar niks hoor. Ik met dezelfde snelheid richting docentenkamer. Ik heb werkelijk al mijn diplomatieke kwaliteiten aan moeten wenden om nog dat mondeling te mogen doen. Het is wel gelukt, maar ik heb nog natrillend het mondeling gedaan. Dat was absoluut NIET fijn! |
08-04-2003, 22:05 | |
Je mag je GR gebruiken bij alle wetenschappelijke vakken dus
wiskunde natuurkunde scheikunde dus niet biologie en economie Het maakt bij de ander vakken niks uit of je er wat in zet.. dat mag gewoon! Je GR is namelijk 1 van je euh.. hoe noem je dat... examenhulpmiddelen ofzo.. en alles wat je daar mee kan, mag je er ook mee doen.. dus dat is wel handig
09-04-2003, 18:18 | |
En ja hoor het is weer zover, brandalarm in de tentamen week nu net één die we niet kunnnen herkansen. Dus vast staat voor me SE.
Maandag ruziende koters op de hal. Gisteren bonkende kotters op de deuren van de gymzaal en vandaag brandalarm nee gaat lekker zo met mijn belangrijkste week Je moet er toch niet aan denken dat zoiets bij je examen gebeurd. Bij een brandalarm met ontruiming betekend dat het hele examen overnieuw gemaakt moet worden. Gelukkig nu dus maar tentamen maar wat zou jij doen tijdens je examen als je twijveld of het echt is nar buiten gaan of blijven zitten? |
09-04-2003, 18:33 | |
Als het echt is, dan zullen de meesten wel naar buiten gaan en dan blijf ik natuurlijk niet in mn eentje zitten om mn examen af te maken, ik neem trouwens niet aan dat de school het in zn hoofd haalt om een brandalarmoefening te houden onder het examen.
Het lijkt me eigenlijk ergens ook wel weer grappig als het brandalarm afgaat onder het examen en ieder rent naar buiten en later blijkt het vals alarm te zijn. Oja, inderdaad behoorlijk vervelend, rennende koters in de gang onder een SE, had vandaag herkansing, stonden er allemaal dringende tweedeklassertjes voor de deur die dachten dat ze in dit lokaal les hadden, maar gelukkig hadden we een dappere surveillant die er wel even op af ging. Er had trouwens in hetzelfde lokaal waar ik herkansing had iemand herkansing M&O, had ze een computer voor nodig, leuk, al die geluidjes die daar uitkomen als je rustig aan je herkansing Latijn bezig bent... |
10-04-2003, 09:18 | |
hahhaha als het echt is ja , maar hoie weet je of het echt is?
Als een of andere KOTTER leuk zo'n brandalarmkastje induwd gaat het brandalarm af. En tuurtlijk gaat de schoiol geen brandoefening houden tijdens je examen maaar ze hebben het brandalarm niet altidj in de hand als er b.v. een kastje word ingetikt |
10-04-2003, 10:50 | |
Verwijderd
|
Mja, rennende en schreeuwende kinderen op de gang ken ik, echt afschuwelijk.
Tijdens m'n CSE havo vorig jaar, was er een leraar die door de gymzaal liep op rubberzolen... dat piepte heel vervelend. En natuurlijk mensen die het nodig vinden lollies te eten.. eerst halen ze het papiertje eraf - kraak-kraak - vervolgens stoppen ze hem in hun mond en bedenken ze zich dat het kapotbijten van een lolly wel een heel goed idee is... Oh man, dat is echt afschuwelijk tijdens een examen... Verder was er een meisje dat haar atlas op de grond liet vallen, met echt een super harde klap, vervolgens begon ze keihard te lachen... Maar ach, als het brandalarm afgaat, weet je iig al dat je het overnieuw mag doen, dat scheelt wel lijkt me... |
11-04-2003, 09:35 | |
Had vannacht een nieuwe nachtmerrie: we hadden natuurkunde en ik wilde iets opzoeken in binas. ik wist de tabel niet meer, dus ik keek achterin en zag dat ik tabel 45 zocht. ik blader dus naar 45, maar er zit allee maar een lege pagina , ik keek nog eens achterin en toen stond er opeens dat ik tabel 18 moet hebben. ik blader dus naar 18, en ook daar weer een lege pagina! Ik blijf bladeren, maar het duurt niet lang of mijn hele binas bestaat uit lege pagina's. Toen wilde ik de binas van degene achter me lenen, werd betrapt en kreeg ee één voor AL m'n examens. dat was dus niet leuk...
11-04-2003, 09:40 | |
Hmm ik had gisteren zowel wiskunde SE als economie SE (waarbij we nu nog wel GR mogen gebruiken) maar tijdens wiskunde waren de batterijen van t meisje voor me leeg dus ik gaf haar mijn reservebatterijen.. Bleek dat ik ze zelf ook nodig had. Heb ze gelukkig terug gekregen na t proefwerk want anders..
Ennuh, batterijen verwisselen is niet zo moeilijk, je moet gewoon een nagelvijltje meenemen of een pinpasje, dan wip je ze er zo uit!!
11-04-2003, 11:07 | ||
Citaat:
13-04-2003, 18:25 | |
M'n ouders hebben een voorwaarde gesteld:
Ik MOET slagen, anders mag ik niet met m'n vriendin mee op vakantie. Dus nou lig ik eigenlijk zo'n beetje wakker, omdat ik het me nou ABSOLUUT niet meer kan permitteren om te zakken. Maarja, ik hoop gewoon dat het gaat lukken, ik krijg hulp vanuit iedere hoek |
Advertentie |
|
|
|