Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2004, 22:53
Verwijderd
Ok, misschien trek ik het me wat meer aan omdat ik Feyenoord-supporter ben.
Maar het valt me de laatste tijd steeds meer op dat de NOS en vrijwel alle kranten zo erg pro-Ajax zijn.
Het commentaar bij wedstrijden van Ajax zijn altijd ernstig partijdig (in Europese wedstrijden te begrijpen, beetje overdreven dat het in de HCE ook moet) en bijvoorbeeld na gisteren, zag ik in de krant staan dat Ajax met goed en degelijk spel de punten binnenkaartte, terwijl Feyenoord met veel geluk door het oog van de naald is gekropen.
Ik zal vast een van de weinigen zijn die zag dat het gisteren een zuivere penalty was, doorgebroken man in directe scoringspositie, tackle van achteren. Dat is nou eenmaal tegen de regels. En overal staat dat het een onterechte penalty is, maar de duikeling van Sonck (tegen AZ geloof ik) DAT was wel een zuivere penalty (aldus de kranten).
Gisteren de samenvattingen van de HCE, je zag bij Ajax de kleinste kansen, terwijl je bij Feyenoord en PSV alleen de hele grote kansen zag. Is er verder nog iemand op Sport die weet dat Kuyt gisteren gewoon heeft gescoord? De bal was RUIM achter de lijn na z'n kopbal (vlak voor de 2-2 geloof ik).
En ook daar wordt geen aandacht aan besteed.

Van dit soort dingen wordt ik gewoon doodziek.
Dat wilde ik even kwijt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2004, 00:36
Omnipresence
Omnipresence is offline
Je woorden kan ik zeker beamen, met als voornaamste voorbeeld het belabberde spel van Ajax de afgelopen weken. Resultaat staat niet voor goed spel, daar de media ons dat graag wil laten denken. Clubs als RBC en Zwolle zijn daarnaast totaal geen tegenstand voor een club met een beetje caliber, het huidige fenomeen 'Ajax' is dus een aardig geflatteerd.
Gister bij Studio Sport vond Jack van Gelder het ook erg vervelend dat ze Ajax vergeten waren en de op dat moment behandelde wedstrijd moest wijken voor een uitgebreide discussie over Ajax. Jammer.

Verder kan ik er objectief weinig meer over kwijt; Ik volg de mediamening niet heel erg, maar voornamelijk de feiten zoals transfers en uitslagen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 07:06
Verwijderd
mee eens, ook over de penalty. Vooral Jack van Gelder is nogal pro-ajax (hoewel ze bij Studio Voetbal Ajax wel heel erg slecht vonden spelen)
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 10:10
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
Avatar van * ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
ajax speelt laatste tijd zoiezo bagger maar in de krant(hier dan is helemaal niet pro-ajax volgens mij ook nooit geweest ofzo mja heir zit ik dus ik limburg he) en dit keer heb feyenoord gewoon beetje geluk gehad, hoort er ook bij...
__________________
----->What are you doing here??...i've come to kick ass..wiewwww<-----
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 10:14
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Je moet dit aspect "groter" zien. Ajax en Feyenoord hebben de grootste aanhang. Daarmee bedoel ik dat er van alle voetbal supporters in Nerderland, de meeste voor Ajax en Feyenoord zijn.
Dan is het logisch dat je die mensen tevreden moet stellen.

De afgelopen jaren was het(b.v. met b.t.t. de UEFA Cup) elke week, de week van Feyenoord bij de NOS.
Wanneer Ajax CL speelde, was opper Ajacied Johan vaak aanwezig om zijn mening te geven.
Verder is het algemeen bekend dat Jack van Gelder een Ajacied is.
En zo lopen er meer rond binnen de NOS.
En over die penalty: op de radio gaf de verslaggever toe dat het GEEN penalty was. Bij canal + gaf men toe dat het GEEN penalty was. Opper Feyenoorder Hugo Borst gaf toe dat het GEEN penalty was. Lazovic zelf zei iets in de trent van het volgende: de scheidsrechter floot, dus het was een penalty(zijn verbazing sprak uit de reactie). Op teletekst stond te lezen: een discutabele penalty. Luister is geef toe dat Lazovic "aan geraakt" werd door de Utrecht verdediger, maar de duikeling die hij hiernamaakt, is een pure schwalbe, daar is echt geen discussie over mogelijk hoor.

Verder over die kwranten: De telegraaf is voor Ajax en het AD voor Feyenoord.

En over het algemeen, Twente, Roda, Heerenveen, winnen nooit van Ajax of Feyenoord. Nee, Feyenoord of Ajax verliezen altijd van eerder genoemde clubs.

Het is een schande dat PSV weer de 2e ronde niet haalt(met 10 punten). Terwijl Ajax helemaal niets heeft, en dat wordt wegemoffeld met: het is allemaal zo jammer.


Nee, de laatste jaren is me 1 ding duidelijk geworden: Utecht, Twente, Roda, Nec, Vitesse, Heerenveen, RKC en AZ kunnen zoveel laten zien, de media is ALTIJD op Ajax en Feyenoord gericht, zelfs PSV ondervindt dit!!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 10:14
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 27-01-2004 @ 08:06:
mee eens, ook over de penalty. Vooral Jack van Gelder is nogal pro-ajax (hoewel ze bij Studio Voetbal Ajax wel heel erg slecht vonden spelen)
ja dan zeggen ze dat ze "zogenaamd" de samenvatting zijn vergeten, zeggen ze eerst dat het bagger slecht was. Laten ze de samenvatting zien en vervolgens lullen ze er nog vrolijk dik 10 minuten over.
Ander voorbeeld: John Heitinga was lang (ik dacht 10 maanden) geblesseerd, uitgebreid heb ik moeten aanhoren toen hoe erg het was en er was zelfs een reportage over hem. In Arnhem liep ook een geblesseerde jeugdspeler, maar daar hoor je niks over, behalve dan in de samenvatting dat ie na 16 maanden weer mee mag doen.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 10:17
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Om over de hetze tegen van Bommel, Kezman en Robben nog maar te zwijgen.

Alhoewel Zlatan het er ook van langs heeft gekregen.
En in mindere mate top tallent van Persie.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 10:20
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 27-01-2004 @ 11:14:
ja dan zeggen ze dat ze "zogenaamd" de samenvatting zijn vergeten, zeggen ze eerst dat het bagger slecht was. Laten ze de samenvatting zien en vervolgens lullen ze er nog vrolijk dik 10 minuten over.
Ander voorbeeld: John Heitinga was lang (ik dacht 10 maanden) geblesseerd, uitgebreid heb ik moeten aanhoren toen hoe erg het was en er was zelfs een reportage over hem. In Arnhem liep ook een geblesseerde jeugdspeler, maar daar hoor je niks over, behalve dan in de samenvatting dat ie na 16 maanden weer mee mag doen.
Klopt wel wat je zegt, maar heb ook wel een keer een stuk gezien over een tallentvolle keeper van Vitesse die door een verschikkelijke ziekte getroffen werd en nu op zijn weg terug was/is.

Ook tentijde van de tallenten bij FC Twente( Vennegoor, Bruggink, Oudekamphuis) werd hier wel aandacht aan besteed.


Maar over het alg emeen is het Ajax/Feyenoord voor en Ajax/Feyenoord na, bij de NOS.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 11:03
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
En het doelpunt dat Zwaanswijk maakt??


Nee Feyenoord had de scheidsrechter echt niet mee zondag.
Een penalty meegekregen na een schwalbe, een onterechte rode kaart en een doelpunt van de tegenpartij afgekeurd.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 11:12
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 27-01-2004 @ 12:03:
En het doelpunt dat Zwaanswijk maakt??


Nee Feyenoord had de scheidsrechter echt niet mee zondag.
Een penalty meegekregen na een schwalbe, een onterechte rode kaart en een doelpunt van de tegenpartij afgekeurd.....
Zwaanswijk stond overduidelijk buitenspel, misschien wel een meter.

En die penalty was wel terecht, hij werd duidelijk aangetikt (misschien wíl je het niet zien?)
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 11:32
walter
Avatar van walter
walter is offline
jezus sorry hoor maar jullie moeten echt verder kijken

bijna het gehele nederlands voetbal heeft haar status te danken aan ajax (en in mindere mate feyenoord), kij kmaar naar het verleden, kijk maar naar oranje, kijk maar naar alle spelers in de hce die uit de ajax jeugd komen
daarnaast heeft ajax de grootste aanhang in nederland, en staan ze daarbij ook nog 1e en spelen ze (in nederland) het mooiste voetbal, zelfs als ze slecht spelen, ze zijn nooit onsportief (tenzij de tegenstander daar echt aanleiding toe biedt)

hoe vreemd is je gedachtegang dan als je het raar vindt dat ajax de meeste aaandacht krijgt? dat is niet oneerlijk, dat is logisch.

en het is echt bullshit dat het commentaar altijd partijdig is voor ajax.. kijken jullie weleens canal plus? altijd maar zeggen dat de kleine ploegjes zo heerlijk spelen, bijna juichen als er tegen ajax wordt gescoord en een beetje bedrukt zeggen: 'goal voor ajax'
misschien komt dat ook omdat ik ajax supporter ben, maar dan nog, ze zijn in ieder geval NIET pro-ajax

en dan nog even over afgelopen weekend

ajax was gewoon 12x beter dan nec. zonder twijfel. dan is het altijd verdiend als je wint. ajax speelde best redelijk, het punt was dat zodra sonck of galasek de bal kreeg, de bal weer kwijt was, en das lastig ballen

en bazz, als je die penalty van feyenoord terecht vindt, ben ik wel benieuwd waarom
zelfs lazovic zelf kon niet over z'n lippen krijgen dat het een terechte penalty was, dat zegt echt meer dan genoeg

en je hoort mij niet zeggen dat die penalty van sonck tegen az een 100% strafschop was hoor
maar punt is wel, dat hij duidelijk voor de camere een schop krijgt tegen zn heup, en dat is gewoon een overtreding want dat mag niet... een penalty is zwaar bestraft, maar eerder in de wedstrijd was een 250% penalty niet toegekend, toen fortes rodriguez de bal zowat oppakte

en dan de vergelijking tussen die arnhemse guy en heitinga: lijkt me duidelijk dat heitinga iets meer aandacht heeft gekregen omdat hij simpelweg nogal beter is.. in potentie nederlands beste centrale verdediger dus ja
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 11:34
walter
Avatar van walter
walter is offline
ik kan het niet vaak genoeg benadrukken:

lazovic kon niet over zn lippen krijgen dat het een terechte penalty was
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 11:37
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 27-01-2004 @ 11:20:
Klopt wel wat je zegt, maar heb ook wel een keer een stuk gezien over een tallentvolle keeper van Vitesse die door een verschikkelijke ziekte getroffen werd en nu op zijn weg terug was/is.

Ook tentijde van de tallenten bij FC Twente( Vennegoor, Bruggink, Oudekamphuis) werd hier wel aandacht aan besteed.


Maar over het alg emeen is het Ajax/Feyenoord voor en Ajax/Feyenoord na, bij de NOS.
Dat ging over Bas Wijnen die had kanker. maar bij Heitinga ging het om een "normale" voetbalblessure.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 12:29
Verwijderd
ik vind dit zo een onzin...omdat er door een paar mensen wordt geroepen dat Ajax teveel aandacht krijgt en dat NOS pro-ajax is neemt half Nederland die stelling meteen weer over.

Als een club goed speelt, wordt er veel over bericht in de media, als een club slecht speelt ook. Over PSV is de laatste tijd nu eenmaal weinig te melden omdat er weinig gebeurd. Ajax heeft een goede periode gehad, dus werd er veel aandacht aan geschonken, Feyenoord zit al een half seizoen in een dip en krijgt óók veel aandacht maar dat ziet men niet omdat het negatieve aandacht is.

Ajax heeft het 1e deel van de competitie slecht gespeeld en dat werd in de media duidelijk naar voren gebracht, ook de voorbereiding en het begin vh 2e deel was matig en dat werd ook duidelijk aangehaald (Studio Voetbal, Voetbal Insite)

Kortom; je krijgt aandacht wanneer je het verdiend en als Ajax de laatste tijd meer aandacht krijgt, zullen ze dat ook verdienen. Mocht PSV straks van Ajax winnen met goed voetbal is het weer 3 weken PSV dat alle aandacht krijgt.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 12:32
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik ben het helemaal met USPalermo eens.
De Ajaxieden zullen zeggen dat het allemaal terecht is omdat door ajax Nederlandvoetballand is geworden, typisch weer een ajaxuitspraak.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 12:47
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 27-01-2004 @ 12:12:
Zwaanswijk stond overduidelijk buitenspel, misschien wel een meter.

En die penalty was wel terecht, hij werd duidelijk aangetikt (misschien wíl je het niet zien?)
Bert van Marwijk heeft gisteravond gezegd dat het geen penalty was. Lazovic stond te glimlachen (wat meer dan dan genoeg zegt). En op de tv beelden was ook duidelijk te zien dat er geen/nauwelijks contact was tussen beide spelers. Touzani wordt dan ook niet geschorst.

Voor de rest verdient iedere club de aandacht die het krijgt. Feyenoord heeft een krant en tv progamma, heeft Ajax niet. Bij de NOS zitten meer Ajax supporters dan van andere clubs. Maar lekker boeiend allemaal.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 12:49
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
walter schreef op 27-01-2004 @ 12:32:
jezus sorry hoor maar jullie moeten echt verder kijken

bijna het gehele nederlands voetbal heeft haar status te danken aan ajax (en in mindere mate feyenoord), kij kmaar naar het verleden, kijk maar naar oranje, kijk maar naar alle spelers in de hce die uit de ajax jeugd komen
daarnaast heeft ajax de grootste aanhang in nederland, en staan ze daarbij ook nog 1e en spelen ze (in nederland) het mooiste voetbal, zelfs als ze slecht spelen, ze zijn nooit onsportief (tenzij de tegenstander daar echt aanleiding toe biedt)

hoe vreemd is je gedachtegang dan als je het raar vindt dat ajax de meeste aaandacht krijgt? dat is niet oneerlijk, dat is logisch.

Dus omdat Ajax in het verleden veel prijzen gewonnen heeft, mag de NOS Ajax in de kont kruipen?
Dus omdat Ajax in het verleden veel prijzen gewonnen heeft,
heeft het de scheidsrechter nog wel eens mee?
Dus omdat Ajax in het verleden veel prijzen gewonnen heeft,
krijgt Ajax subjectieve media aandacht?

Dat is echt een slap argument!!

En op het moment van spelen stond hij(zwaanswijk) niet buitenspel, want hij kreeg de bal van Bosschaart, die de vrijtrap nam.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 12:51
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Ajax is de grootste club van Nederland. Dat is gewoon objectief. Als andere mensen daarover zeiken is dat eerder jaloezie dan terecht.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-01-2004, 12:52
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Wat ik ook niet helemaal snap is dat als v/d Vaart rood krijgt en het onterecht is heel mediaNederland op zn kop staat en er elk uur wat over wordt gezegt, als een speler van een lagere club zoiets gebeurt hoor je er niks over en moeten ze meestal niet zo zeuren.
Dat ligt niet alleen aan de media maar ook aan de knvb die ook naar mijn inziends meer pro-ajax is.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 12:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Zaina schreef op 27-01-2004 @ 13:51:
Ajax is de grootste club van Nederland. Dat is gewoon objectief. Als andere mensen daarover zeiken is dat eerder jaloezie dan terecht.
Dat hoor je zovaak dat het dan jaloezie is (niet alleen bij voetbal), ik vind dat altijd zo makkelijk gezegt.
Heel Nederland vind bijna dat de NOS meer aandacht besteed aan Ajax dan aan de rest van de clubs om dan te zeggen jullie zijn jaloers vind ik beetje zwak.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 12:59
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Zaina schreef op 27-01-2004 @ 13:51:
Ajax is de grootste club van Nederland. Dat is gewoon objectief. Als andere mensen daarover zeiken is dat eerder jaloezie dan terecht.
dat is de meeste domme uitspraak die je maar kan doen

studio ajaks is gewoon triest

met hun supertrieste trainer

heel nederland vind dat maar ze trekken geen mening bij dat kl*te studio ajakkes
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:04
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-01-2004 @ 13:52:
Wat ik ook niet helemaal snap is dat als v/d Vaart rood krijgt en het onterecht is heel mediaNederland op zn kop staat en er elk uur wat over wordt gezegt, als een speler van een lagere club zoiets gebeurt hoor je er niks over en moeten ze meestal niet zo zeuren.
Dat ligt niet alleen aan de media maar ook aan de knvb die ook naar mijn inziends meer pro-ajax is.
Nou zo goed gaan de knvb en ajax niet met elkaar om..

Ik denk eerder dat je er meer op let, ik let ook vaker op overtredingen tegen Ajax. En als ze dan niet bestraft worden vind ik ook altijd dat iedereen altijd tegen Ajax is. Dat is logisch op dat moment.

Het is gewoon onzin. Alle argumenten kan je op verschillende manieren bekijken en uiteindelijk kom je erachter dat iedere club ontzettend vaak bena- of bevooroordeeld wordt. Talloze voorbeelden zijn daarvan.

Citaat:
Dat hoor je zovaak dat het dan jaloezie is (niet alleen bij voetbal), ik vind dat altijd zo makkelijk gezegt.
Heel Nederland vind bijna dat de NOS meer aandacht besteed aan Ajax dan aan de rest van de clubs om dan te zeggen jullie zijn jaloers vind ik beetje zwak.


Het Nederlandse volk kan zoveel vinden, maar als je naar argumenten vraagt kan je ze (vrijwel) allemaal ontkrachten.

Citaat:
dat is de meeste domme uitspraak die je maar kan doen

studio ajaks is gewoon triest

met hun supertrieste trainer

heel nederland vind dat maar ze trekken geen mening bij dat kl*te studio ajakkes


Als ik even jou als voorbeeld mag nemen. Je schrijft Ajax fout, omdat je ze haat. Jouw mening kan dus nooit objectief zijn. Zo zijn er nog heel veel mensen, maar echt sterke argumenten kan ik het toch niet noemen.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:09
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 27-01-2004 @ 13:59:
dat is de meeste domme uitspraak die je maar kan doen

studio ajaks is gewoon triest

met hun supertrieste trainer

heel nederland vind dat maar ze trekken geen mening bij dat kl*te studio ajakkes
Heb je nu nog geen ban voor altijd?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:11
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-01-2004 @ 14:09:
Heb je nu nog geen ban voor altijd?
waarom,
kmagt toch ook hier mijn mening posten??

en ik ben tegen ajakkes en tegen studio ajakkes

ze doen daar verdomme of het hele nederlandse voetbal uit neuzen bestaat
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:17
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Zaina schreef op 27-01-2004 @ 14:04:
Nou zo goed gaan de knvb en ajax niet met elkaar om..

Ik denk eerder dat je er meer op let, ik let ook vaker op overtredingen tegen Ajax. En als ze dan niet bestraft worden vind ik ook altijd dat iedereen altijd tegen Ajax is. Dat is logisch op dat moment.

Het is gewoon onzin. Alle argumenten kan je op verschillende manieren bekijken en uiteindelijk kom je erachter dat iedere club ontzettend vaak bena- of bevooroordeeld wordt. Talloze voorbeelden zijn daarvan.



Het Nederlandse volk kan zoveel vinden, maar als je naar argumenten vraagt kan je ze (vrijwel) allemaal ontkrachten.
Heb toch het gevoel dat Ajax+KNVB een betere combinatie is dan welke club dan ook.
V/d Vaart ging tijden FC Groningen - Ajax erg hard in op Paul Matthijs, daar hoor je niks over en een week later gebeurt een zelfde soort incident alleen toen werd volgens mij v/d Vaart het slachttoffer. (weet niet meer welke club) en meteen staan er alle kranten er vol van en hoor je het in elk tv programma dat over Sport gaat.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2004, 13:17
Artus
Avatar van Artus
Artus is offline
hmmm ik snap t echt niet, in t AC lees ik vooral dat ajax altijd wel strontslecht speelt, maar toch de punten weten te pakken, krant is redelijk objectief en kritisch heb ik t idee
alleen utrecht krijgt extra aandacht, maar das omdat het hier uit de buurt komt
__________________
Her name in blood and her eyes on me
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:18
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-01-2004 @ 14:17:
Heb toch het gevoel dat Ajax+KNVB een betere combinatie is dan welke club dan ook.
V/d Vaart ging tijden FC Groningen - Ajax erg hard in op Paul Matthijs, daar hoor je niks over en een week later gebeurt een zelfde soort incident alleen toen werd volgens mij v/d Vaart het slachttoffer. (weet niet meer welke club) en meteen staan er alle kranten er vol van en hoor je het in elk tv programma dat over Sport gaat.
dat was PSV van Bommel en vd vaart.
Zoals van bommel later zei in VI: Toen Jan Wouters .... een elleboog gaf juichde de hele natie. Doe ik niks bij Van der vaart krijg ik heel nederland op mijn dak
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:19
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Als de knvb volgens jullie zo pro-ajax is he.
waarom word die ontzettend domme fout van de scheids in de wedstrijd ajax2 - fc twente niet rechtgezet?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:21
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 27-01-2004 @ 14:19:
Als de knvb volgens jullie zo pro-ajax is he.
waarom word die ontzettend domme fout van de scheids in de wedstrijd ajax2 - fc twente niet rechtgezet?
dan moeten ze ook een bekerfinale rechtzetten

en die was pro ajakkes dus gebeurt niet
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:30
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 27-01-2004 @ 14:21:
dan moeten ze ook een bekerfinale rechtzetten

en die was pro ajakkes dus gebeurt niet
Ik bedoel dus te zeggen dat ze helemaal zo pro-ajax niet zijn.

amen.

verder ga ik me niet drukmaken over deze discussie.

et boeit me niet.

Zolang het voetbal blijft bestaan zal dit soort dingen blijven bestaan, door je druk te maken help je echt niemand.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:34
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 27-01-2004 @ 14:30:
Ik bedoel dus te zeggen dat ze helemaal zo pro-ajax niet zijn.

amen.

verder ga ik me niet drukmaken over deze discussie.

et boeit me niet.

Zolang het voetbal blijft bestaan zal dit soort dingen blijven bestaan, door je druk te maken help je echt niemand.
Kan het forum meteen afgeschaft worden.
Als jij dit als Ajaxied niet kan hebben snap ik niet wat je hier doet want het komt op me over alsof jij nu deze discussie niet durft aan te gaan. (omdat je weet dat het zo is misschien??)
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:35
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 27-01-2004 @ 14:30:
Ik bedoel dus te zeggen dat ze helemaal zo pro-ajax niet zijn.

amen.

verder ga ik me niet drukmaken over deze discussie.

et boeit me niet.

Zolang het voetbal blijft bestaan zal dit soort dingen blijven bestaan, door je druk te maken help je echt niemand.
nee de KNVB durft het gewoon niet recht te zetten
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:37
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 27-01-2004 @ 14:35:
nee de KNVB durft het gewoon niet recht te zetten
Als ze inderdaad nu 1 wedstrijd zo recht gaan zetten krijg je het effect van 1 schaap over de dam enz.

ff als comment. Ik vond et ook een opmerkelijke fout van die bekerfinale. Maarjah, drukmaken heeft bij de knvb geen zin.
Moet volgens mij heel wat gebeuren voordat de knvb ook maar 1 wedstrijd rechtzet, of het nou ajax-psv is of emmen-haarlem.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:41
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-01-2004 @ 14:34:
Kan het forum meteen afgeschaft worden.
Als jij dit als Ajaxied niet kan hebben snap ik niet wat je hier doet want het komt op me over alsof jij nu deze discussie niet durft aan te gaan. (omdat je weet dat het zo is misschien??)
ik zeg niet dat ik het niet kan hebben.

ik heb geen aanvullingen gewoon op het hierboven gezegde.

van jack van gelder dat klopt helemaal.

Maar het is maar net per verslaggever verschillend voor wie ze zijn.

Maar wat schiet je er nou mee op om te discussieren om zoiets? Denk je nou echt dat de knvb gaat veranderen om een groep forummers die vinden dat ze fout handelen?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:41
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 27-01-2004 @ 14:37:
Als ze inderdaad nu 1 wedstrijd zo recht gaan zetten krijg je het effect van 1 schaap over de dam enz.

ff als comment. Ik vond et ook een opmerkelijke fout van die bekerfinale. Maarjah, drukmaken heeft bij de knvb geen zin.
Moet volgens mij heel wat gebeuren voordat de knvb ook maar 1 wedstrijd rechtzet, of het nou ajax-psv is of emmen-haarlem.
Waarom is zo'n opmerking fout?
Omdat jullie toen gewonnen hebben is het dus in jullie voordeel en moeten we het maar vergeten?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:44
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-01-2004 @ 14:41:
Waarom is zo'n opmerking fout?
Omdat jullie toen gewonnen hebben is het dus in jullie voordeel en moeten we het maar vergeten?
dat zeg ik niet.

ik zeg dat het geen zin heeft om je druk te maken bij de knvb, die zetten het toch niet recht.

interpreteer het maar zoals je wil.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-01-2004, 13:47
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 27-01-2004 @ 14:44:
dat zeg ik niet.

ik zeg dat het geen zin heeft om je druk te maken bij de knvb, die zetten het toch niet recht.

interpreteer het maar zoals je wil.
Zoals ik dus al eerder zei..forum sluiten dan maar?
Mensen moeten toch ergens over kunnen discusieren en aangezien de KNVB nou niet altijd even logische (voor veel mensen) beslissingen neemt kan het ook best eens besproken worden.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:50
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-01-2004 @ 14:47:
Zoals ik dus al eerder zei..forum sluiten dan maar?
Mensen moeten toch ergens over kunnen discusieren en aangezien de KNVB nou niet altijd even logische (voor veel mensen) beslissingen neemt kan het ook best eens besproken worden.
maar daarom ga ik me ook hier niet verder in mengen. Discussies zonder einde vind k nix.

Tuurlijk heeft de knvb het fout met veel beslissingen.
en tja, dat de media meer aandacht aan ajax besteed doet me weinig.

zolang studiosport maar gewoon blijft uitzenden boeit het me niet of ajax nou als laatste komt met de doelpunten of als eerste en wat uitgebreider. Als het maar komt.

*laatste post in deze topic*
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:19
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Jack van Gelder heeft een Ajax pyama
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:55
spsup
spsup is offline
Citaat:
Bazz schreef op 26-01-2004 @ 23:53:
Ok, misschien trek ik het me wat meer aan omdat ik Feyenoord-supporter ben.
Maar het valt me de laatste tijd steeds meer op dat de NOS en vrijwel alle kranten zo erg pro-Ajax zijn.
Het commentaar bij wedstrijden van Ajax zijn altijd ernstig partijdig (in Europese wedstrijden te begrijpen, beetje overdreven dat het in de HCE ook moet) en bijvoorbeeld na gisteren, zag ik in de krant staan dat Ajax met goed en degelijk spel de punten binnenkaartte, terwijl Feyenoord met veel geluk door het oog van de naald is gekropen.
Ik zal vast een van de weinigen zijn die zag dat het gisteren een zuivere penalty was, doorgebroken man in directe scoringspositie, tackle van achteren. Dat is nou eenmaal tegen de regels. En overal staat dat het een onterechte penalty is, maar de duikeling van Sonck (tegen AZ geloof ik) DAT was wel een zuivere penalty (aldus de kranten).
Gisteren de samenvattingen van de HCE, je zag bij Ajax de kleinste kansen, terwijl je bij Feyenoord en PSV alleen de hele grote kansen zag. Is er verder nog iemand op Sport die weet dat Kuyt gisteren gewoon heeft gescoord? De bal was RUIM achter de lijn na z'n kopbal (vlak voor de 2-2 geloof ik).
En ook daar wordt geen aandacht aan besteed.

Van dit soort dingen wordt ik gewoon doodziek.
Dat wilde ik even kwijt
Die pingel ? hahaha dat meen je niet he wat je zegt ....
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:58
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
spsup schreef op 27-01-2004 @ 15:55:
Die pingel ? hahaha dat meen je niet he wat je zegt ....
Moet je daarvoor die hele lap tekst quoten?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 15:37
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
* ²ºº² Maniac ²ºº² * schreef op 27-01-2004 @ 11:10:
ajax speelt laatste tijd zoiezo bagger maar in de krant(hier dan is helemaal niet pro-ajax volgens mij ook nooit geweest ofzo mja heir zit ik dus ik limburg he) en dit keer heb feyenoord gewoon beetje geluk gehad, hoort er ook bij...
onnutigge reply
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 15:38
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Dat van die bekerwedstrijd tegen Twente: daar KAN de KNVB simpelweg niets aan doen. Regels zijn regels!!

En Ajax toont zijn zwakte door protest aan te tekenen.

Hoevaak krijgt Ajax een boete voor het afsteken van fakkels?
FC Twente - Ajax 2--> supporters van Twente tonen hun ongenoegen over het zwakke spel van hun ploeg en de dramatische scheidsrechter, door nog zo'n heet hangijzer erbij te halen en hamas hamas..... te zingen. Daar is Twente al dan niet terecht voor beboet door de KNVB. Maar de fakkels die de Ajax-supporters afstaken.........Juist daar hoor je niemand over, als je dan zo'n held bent als bond om clubs te beboeten, wees dan consequent!!
Een paar dagen later speelt Twente tegen Ajax 1 en spandoek dat verwijst naar de vuurwerkramp van Ajax zijde is nu geen aanleiding een boete uit te delen, terwijl hier ook mensen door gekwetst kunnen worden.

En de grens tussen objectief en subjectief is vaak moeilijk te trekken.
Algemene sport uitzendingen, wedstrijdverslagen en samenvattingen: MOETEN objectief zijn.

NOS + KNVB = vriendjes met AJAX + FEYENOORD
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 15:41
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Bazz schreef op 26-01-2004 @ 23:53:

Van dit soort dingen wordt ik gewoon doodziek.
Dat wilde ik even kwijt
Ik word ziek van dit soort reacties, de qoute "lucky ajax" mag allang in de prullenbak. Ik bedoel, lazovic maakte een vette vrije val, keb maar 1 keer eerder zon neppe val gezien en dat was frank (ronald??) de boer tegen tsjechie op ek/wk 98/2000. Soms wordt het overdreven wat ajax betreft, maar beter als feyenoord speelde ze zondag zeker!

En omdat ajax zo in de media staat isomdat ze de beste club van nederland zijn.
Ze gaan toch ook niet kranten volschrijven over Sluiter als Schalken alles wint
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 15:42
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
verander dit topic-naam maar in ANTI AJAX TOPIC!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 15:43
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
Avatar van * ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 27-01-2004 @ 16:37:
onnutigge reply

en daar kom je nu pas achter
__________________
----->What are you doing here??...i've come to kick ass..wiewwww<-----
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 15:45
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Hoe zie jij de media aandacht van Studio Sport die er voor Ajax is dan?




Iets anders, Jack van Gelder, probeert de laatste tijd ook wat negatieve dingen over Ajax te zeggen, maar als je zijn radioverslagen over Ajax hoort, weet je wel beter.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 15:52
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 27-01-2004 @ 16:38:
Hoevaak krijgt Ajax een boete voor het afsteken van fakkels?
Ik weet niet pcies hoe die zaak nu loopt, maar ajax had laatst een aanklacht geloof ik gekregen van de openbare aanklager ivm. het afsteken van fakkels ter nagedachtenis van de overleden supporter Para.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 15:54
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 27-01-2004 @ 16:52:
Ik weet niet pcies hoe die zaak nu loopt, maar ajax had laatst een aanklacht geloof ik gekregen van de openbare aanklager ivm. het afsteken van fakkels ter nagedachtenis van de overleden supporter Para.
Dat weet ik, maar dat gaat er meer om, dat Ajax mensen met een stadionverbod naar binnen heeft laten gaan......
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 15:55
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 27-01-2004 @ 16:41:
Ik word ziek van dit soort reacties, de qoute "lucky ajax" mag allang in de prullenbak. Ik bedoel, lazovic maakte een vette vrije val, keb maar 1 keer eerder zon neppe val gezien en dat was frank (ronald??) de boer tegen tsjechie op ek/wk 98/2000.
Vergeet Machlas niet!
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.