Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2004, 22:42
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
vijf schreef op 05-04-2004 @ 23:37 :
het is toch algemeen bekend dat J v. G een voorliefde heeft voor ajakkes, ach ja het is zun goed recht.... stereotype ajaks supporter: dom
tja, er zijn nog steeds mensen die er nog in geloven dat hij anti ajax is?
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2004, 22:42
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 05-04-2004 @ 23:42 :
tja, er zijn nog steeds mensen die er nog in geloven dat hij anti ajax is?
die mensen zijn ook ajakkes supporter, dus dom
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:53
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
GROOT RESPECT VOOR PSV!

Misschien wat simpel. Misschien wat kort door de bocht.
Maar wie verdient er respect. Juist PSV Eindhoven.
Half Nederland stond op zijn kop toen PSV wéér de 2e ronde niet wist te bereiken. Onder leiding van de NOS werd PSV tot op het bot afgebrand. Ajax werd ontzien, terwijl het uitgespeeld was in Europa. En wie had nu de makkelijkste poule? Wie had de moeilijkste poule?

Zoals ik al eerder zei: Misschien wat makkelijk en kort door de bocht. Maar PSV zat wel in een poule, waar naar nu blijkt, dé verrassingen van deze editie van de CL, inzaten. AS Monaco schakelt Real Madrid uit. Deportivo schakelt AC Milan uit.
Misschien wat makkelijk misschien wat kort door de bocht, maar waar is de NOS en al zijn volgelingen op dit moment?
Laat de NOS en al zijn Ajax-volgelingen snel zijn excuses maken voor de hetze die tegen PSV gericht was! Laat het snel hand in eigen boezem steken en toegeven dat Ajax een makkelijkere poule had dan PSV. Laat het snel toegeven dat Ronald Koeman en zijn jonge tallenten gefaald hebben in de CL van dit jaar.

Hulde aan Guus Hiddink en zijn 'matig' spelende Koreaantjes. Hulde aan 'meisje' Robben. Hulde aan 'mislukkeling' in Europa, Kezman. Hulde aan 'vetzak' Bouma. Hulde aan 'Duitser' Mark van Bommel. Hulde aan PSV en hulde aan Eindhoven.

Wie had dit ooit kunnen denken. Op twee regenachtige avonden in April schakelen de 'poule' genoten van PSV 2 Europese topteams uit! Waar zijn de poule tegenstanders van Ajax?
Celta de Vigo? Niets meer van gezien? Milan? Tenonder gegaan aan eigen arrogantie. En waar zijn de poule genoten van PSV?
Wie durft er nu nog te beweren dat PSV gefaald heeft in Europa?

Ik heb genoten van PSV - Deportivo! Passie, bloed, zweet en tranen, techniek, inzicht en tallent. Een prachtige wedstrijd.
Minder genoten heb ik van AS Monaco - PSV. Maar toch een resultaat dat er wezen mag!

RESPECT VOOR PSV, misschien iets makkelijk, misschien iets te kort door de bocht!!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 08:25
Verwijderd
maar ze hebben weer niet de tweede ronde gehaald... en in de tijd van de poulewedstrijden waren speelden depor en monaco niet zo goed als afgelopen week.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 09:03
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 07-04-2004 @ 22:53 :
verhaal
je weet het wel lekker te brengen he. Jah idd goed van ze en goed dat ze de eer erin houden. En natuurlijk was het dom van Ajax en het domst van Feyenoord, maar qua poules was het niet veel verschil, Deportivo werd vorige week weggevaagd door milan en nu andersom. Real madrid heeft het gebruikelijke "wij winnen wel" avondje gehad. Dus ik vind niet dat je nu conclusies kan trekken welke poule makkelijker is...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 10:40
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Kijk het ging me eigenlijk maar om 1 ding.
PSV werd afgebrand door de NOS toen het uitgeschakeld werd.
Ajax bleef gespaard, terwijl het faalde.

Het is nu makkelijk achteraf gepraat, dat PSV in een zeer moeilijke poule zat, maar ik denk dat de NOS té voorbarig is geweest met het negatieve gepraat t.o.v. PSV.
Ik heb me een beetje lopen ergeren aan de grafstemming die er hing toen Ajax uitgeschakeld werd, dit in tegen stelling tot de 'hetze' tegen PSV.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 10:49
Verwijderd
maar PSV dacht in het begin een niet al te moeilijke groep te hebben. Er werd ook regelmatig gezegd, 'nu moet het echt gebeuren', ook door de psv'ers zelf als ik me niet vergis. Als ze dan weer voor de zoveelste keer op rij de tweede ronde niet halen, zelfs in een haalbare poule als waar psv in zat valt de media inderdaad over psv heen. Terecht in mijn ogen.
En zeg nou zelf, zo goed was monaco niet tegen psv hoor...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 11:26
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 08-04-2004 @ 11:49 :
maar PSV dacht in het begin een niet al te moeilijke groep te hebben. Er werd ook regelmatig gezegd, 'nu moet het echt gebeuren', ook door de psv'ers zelf als ik me niet vergis. Als ze dan weer voor de zoveelste keer op rij de tweede ronde niet halen, zelfs in een haalbare poule als waar psv in zat valt de media inderdaad over psv heen. Terecht in mijn ogen.
En zeg nou zelf, zo goed was monaco niet tegen psv hoor...
De wedstrijden in de poule waren gewoon dramatisch, hadden ze geluk dat Athene kwam opdagen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 12:20
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Dat is allemaal waar. Maar waar was die kritische pers toen Ajax verloor in Brugge? Daar gaat het om. Een grafstemming bij de NOS. De NOS meet met 2 maten, de Ajax/Feyenoord-bril, en de rest.

En het is nu makkelijk achteraf praten, dat beide ploegen van PSV nu in de halve finale staan, maar het is wel zo, de tegenstanders van Ajax liggen eruit.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:26
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 08-04-2004 @ 13:20 :
Dat is allemaal waar. Maar waar was die kritische pers toen Ajax verloor in Brugge? Daar gaat het om. Een grafstemming bij de NOS. De NOS meet met 2 maten, de Ajax/Feyenoord-bril, en de rest.

En het is nu makkelijk achteraf praten, dat beide ploegen van PSV nu in de halve finale staan, maar het is wel zo, de tegenstanders van Ajax liggen eruit.
Wie had dat nou verwacht, Milan eruit? 2 weken geleden speelde ze briljant dus dat is geen vergelijking
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:29
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 08-04-2004:
En het is nu makkelijk achteraf praten, [/B]
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:33
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 24-08-1954 @ 17:49 :
Wie had dat nou verwacht, Milan eruit? 2 weken geleden speelde ze briljant dus dat is geen vergelijking
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:34
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 08-04-2004 @ 14:33 :
ja en? ik geef je gelijk op het punt dat het een kromme vergelijking is........
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:36
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 08-04-2004 @ 14:34 :
ja en? ik geef je gelijk op het punt dat het een kromme vergelijking is........
zijn we daarover uit
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:37
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
ok

blijf ik er toch bij dat PSV werd afgebrand(al dan niet terecht) terwijl Ajax elke vorm van kritiek ontzien bleef(door de NOS).
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:40
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 08-04-2004 @ 14:37 :
ok

blijf ik er toch bij dat PSV werd afgebrand(al dan niet terecht) terwijl Ajax elke vorm van kritiek ontzien bleef(door de NOS).
Over die goal in de laatste minuut van Kezman tegen twente lang geleej heb ik nooit iemand over gehoord, over depenalty in de beker finale ajax-utrecht ook niet, over wamberto wel
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 13:54
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 08-04-2004 @ 14:40 :
Over die goal in de laatste minuut van Kezman tegen twente lang geleej heb ik nooit iemand over gehoord, over depenalty in de beker finale ajax-utrecht ook niet, over wamberto wel
Punt 1: pingel van Utrecht(ik vond het geen pingel), maar dat was SBS 6, die zijn voor Ajax, daar hebben ze hun straf ook wel voor gehad tijdens Ajax2 - Utrecht.

Punt 2: die kans van Polak in de laatste min tegen Ajax, heb ik ook niemand over gehoord
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 23:46
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 08-04-2004 @ 14:26 :
Wie had dat nou verwacht, Milan eruit? 2 weken geleden speelde ze briljant dus dat is geen vergelijking
Vorig jaar werd Ajax uitgeschakeld door Milan en won milan de CL.. Bekeruitslagen zijn allemaal relatief.. in de competitie loop je ook in 1 op de 3/4 wedstrijden puntverlies op.. in de beker speel je er meer dan dat.. Dus t is nie zo vreemd dat kleine clubs het soms goed doen.. Hun zijn met meer * kans op een goede run van 1 van allemaal = groter dan goede run van 1 uit de top 3 denk.. (Klopt misschien niet 100%, maar volgens me wiskunde waar ik gister toets over had wel )
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 09:42
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Of jij hebt die toets gewoon flink verneukt
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 10:59
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Wat een vergelijkingen hier zeg....
Zo kan ik ook wel zeggen dat Ajax vorig jaar Arsenal op 0-0 hield en PSV 4-0 verloor....na 20' sec. al 0-1 omdat pech Vogel zonodig de bal wou...
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 11:07
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 08-04-2004 @ 14:54 :

Punt 2: die kans van Polak in de laatste min tegen Ajax, heb ik ook niemand over gehoord
die kan ik me niet eens meer herinneren
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 15:26
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Emilio schreef op 10-04-2004 @ 10:42 :
Of jij hebt die toets gewoon flink verneukt
Denket niet hor.. Joden kunnen nou eenmaal heel goed rekenen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 16:41
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 08-04-2004 @ 14:54 :
Punt 2: die kans van Polak in de laatste min tegen Ajax, heb ik ook niemand over gehoord
Was gewoon een goed stukje acteer werk!
Al liep ik hem laatst toevallig tegen het lijf in de Adelaarshorst, maar het is wel een gevoelsmens hè?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 22:15
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Sjaak is i.d.d. een gevoels-mens. Ik zag hem een paar weken geleden met vrouw en kind in de stad lopen

Hij wordt al zo'n burgelijke-lul, heerlijk toch, profvoetballer en dam een beetje met vrouw en kind de stad in, prachtig leven......
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 01:15
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Het is vrij logisch dat de media pro-Ajax is. Alle media zijn rond Hilversum gelegen en daar kan je niet aankomen met een andere club dan Ajax. Vooral de presentators van tv-programma's worden rechtstreeks uit het Gooi geplukt. Tsja... wat wil je dan.

Er is helemaal een anti-PSV houding, omdat alle landelijke redacties van media, zich ver weg houden van Brabant. Ook al is niet iedereen voor Ajax, de sportjournalisten die dat niet zijn, laten zich wel beinvloeden in het cafe als ze de wedstrijd bespreken. Dat is vaak nog belangrijker dan hun eigen waarnemningen. En als de meerderheid dan voor Ajax is... dan wordt de rest dusdanig beinvloed.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 15:45
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 10-04-2004 @ 23:15 :
Sjaak is i.d.d. een gevoels-mens. Ik zag hem een paar weken geleden met vrouw en kind in de stad lopen

Hij wordt al zo'n burgelijke-lul, heerlijk toch, profvoetballer en dam een beetje met vrouw en kind de stad in, prachtig leven......
Die jongen moet ook een beetje rustig worden, hij wordt ook al een paar jaartjes ouder!

Dennis Hulshoff kon het goed met hem en Jeroen Heubach vinden, ze gaan nog zeer regelmatig met elkaar om.
Leuke verhalen gehoord, die je eigenlijk niet van profvoetballers mag verwachten.
Is ie bij de supporters nog wel populair eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 15:45
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 10-04-2004 @ 23:15 :
Sjaak is i.d.d. een gevoels-mens. Ik zag hem een paar weken geleden met vrouw en kind in de stad lopen

Hij wordt al zo'n burgelijke-lul, heerlijk toch, profvoetballer en dam een beetje met vrouw en kind de stad in, prachtig leven......
Die jongen moet ook een beetje rustig worden, hij wordt ook al een paar jaartjes ouder!

Dennis Hulshoff kon het goed met hem en Jeroen Heubach vinden, ze gaan nog zeer regelmatig met elkaar om.
Leuke verhalen gehoord, die je eigenlijk niet van profvoetballers mag verwachten.
Is ie bij de supporters nog wel populair eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 23:05
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
AGH schreef op 11-04-2004 @ 16:45 :
Die jongen moet ook een beetje rustig worden, hij wordt ook al een paar jaartjes ouder!

Dennis Hulshoff kon het goed met hem en Jeroen Heubach vinden, ze gaan nog zeer regelmatig met elkaar om.
Leuke verhalen gehoord, die je eigenlijk niet van profvoetballers mag verwachten.
Is ie bij de supporters nog wel populair eigenlijk?
Ik heb Sjaak altijd wel gemogen, andere supporters ook wel.
Sjaak wordt nu ouder en dat komt zijn spel niet ten goede.
Voor de linksback positie zie ik liever Jeroen Heubach(geen technisch tallentvolle back)maar Jeroen speelt altijd constant op zijn niveau, je weet wat je aan Jeroen hebt.
Verder is Gahkokidze op links-half, beter dan Sjaak.
Logisch is het dus dat Sjaak er nu naast staat.

Oké een incidentje met de trainer hoort erbij, lag ook wel aan de trainer natuurlijk.

Van Dennis Hulshof heb ik ook leuke verhalen gehoord. Die jongen lust zijn pilsje en een sigaartje wel.

Jeroen is een tukker, die lust zijn pilsje ook wel, hij liep vroeger zelf bij Vak-P....
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 12:45
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Misschien is het beter als men deze topic niet gaat heropenen als er in dees 500 berichten geweest zijn.. want t gaat echt nergens meer over..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29.