Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2004, 16:14
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 27-01-2004 @ 16:41:
Ik word ziek van dit soort reacties, de qoute "lucky ajax" mag allang in de prullenbak. Ik bedoel, lazovic maakte een vette vrije val, keb maar 1 keer eerder zon neppe val gezien en dat was frank (ronald??) de boer tegen tsjechie op ek/wk 98/2000. Soms wordt het overdreven wat ajax betreft, maar beter als feyenoord speelde ze zondag zeker!

En omdat ajax zo in de media staat isomdat ze de beste club van nederland zijn.
Ze gaan toch ook niet kranten volschrijven over Sluiter als Schalken alles wint
Volgens mij snap jij het niet helemaal.
En nee ik ga niet voor de zoveelste keer nog uitleggen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2004, 16:15
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
subjectieve media = geen media
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 16:16
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 27-01-2004 @ 16:54:
Dat weet ik, maar dat gaat er meer om, dat Ajax mensen met een stadionverbod naar binnen heeft laten gaan......
Dat is niet helemaakl waar, er is idd een boete gegaan voor de fakkels.
Elke club betaalt boetes voor afsteken van fakkels dat is 1van de dingen waar de KNVB altijd hetzelfde zal blijven doen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 16:17
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-01-2004 @ 17:16:
Dat is niet helemaakl waar, er is idd een boete gegaan voor de fakkels.
Elke club betaalt boetes voor afsteken van fakkels dat is 1van de dingen waar de KNVB altijd hetzelfde zal blijven doen.
dat betwijfel ik, krijgt Ajax dan elke wedstrijd een boete, immers als er een doelpunt gemaakt wordt, gaat er een fakkel over het vak.........en aangezien Ajax elke wedstrijd wel scoort........
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 16:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 27-01-2004 @ 17:17:
dat betwijfel ik, krijgt Ajax dan elke wedstrijd een boete, immers als er een doelpunt gemaakt wordt, gaat er een fakkel over het vak.........en aangezien Ajax elke wedstrijd wel scoort........
Ja.
FC Twente krijgt ze ook FC Groningen AGOVV iedereen.
Elke wedstrijd die onder de KNVB valt gebeurt het.
Amstelcup en competitie dus.
Blijft triest van ze maar misschien komt er nog wel es verandering in.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 16:26
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
NOS en KNVB vriendjes van Feijenoord!?

Haha, zullen we Korthals en Van der Herik in één kamer zetten moet je is kijken hoe vriendschappelijk het er aan toe gaat.

En bij de NOS zijn ze zulke goede vrienden, dat als we verliezen van onze aartsrivaal ze dit altijd met een brede glimlach melden.

Waar zou wij zijn zonder onze vrienden?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 16:29
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Als je bij Feijenoord een fakkel afsteekt komen er 4 stewards, 3 stillen en een peleton ME je van het vak halen!

Uiteraard in het kader om de vriendschapsbanden wat aan te trekken!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 16:37
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 27-01-2004 @ 17:26:
NOS en KNVB vriendjes van Feijenoord!?

Haha, zullen we Korthals en Van der Herik in één kamer zetten moet je is kijken hoe vriendschappelijk het er aan toe gaat.

En bij de NOS zijn ze zulke goede vrienden, dat als we verliezen van onze aartsrivaal ze dit altijd met een brede glimlach melden.

Waar zou wij zijn zonder onze vrienden?
Feyenoord heeft keer op keer de scheidsrechter met zich mee, daar kun jij niets aan doen, maar bijna iedereen valt dit op.

Simpelweg omdat een volle Kuip meer indruk maakt dan een halfvolle Lange Leegt(om het contract duidelijk te maken)

En er zijn Feyenoorders en Ajacieden bij de NOS.

Theo Rijtsema heb ik nog nooit iets verkeerds over Feyenoord horen zeggen en die kerel van zondag had ook zijn Feyenoord bril op.

Jack en zijn vriendjes zijn op de hand van Ajax.

Ten tijde van de UEFA-Cup was het elke week: de week van Feyenoord bij de NOS!!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 16:44
nickèsz
nickèsz is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 27-01-2004 @ 17:15:
subjectieve media = geen media
alle media is subjectief
__________________
een echte vent word geen agent!:D
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 16:49
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 27-01-2004 @ 17:37:
Feyenoord heeft keer op keer de scheidsrechter met zich mee, daar kun jij niets aan doen, maar bijna iedereen valt dit op.

Simpelweg omdat een volle Kuip meer indruk maakt dan een halfvolle Lange Leegt(om het contract duidelijk te maken)

En er zijn Feyenoorders en Ajacieden bij de NOS.

Theo Rijtsema heb ik nog nooit iets verkeerds over Feyenoord horen zeggen en die kerel van zondag had ook zijn Feyenoord bril op.

Jack en zijn vriendjes zijn op de hand van Ajax.

Ten tijde van de UEFA-Cup was het elke week: de week van Feyenoord bij de NOS!!
Uiteraard maakt een Kuip gevuld met 40.000 man indruk op een scheidsrechter, daar ben ik me best van bewust. En ik denk dat de politie Rijmond ook zeer verheugd was met deze scheidsrechter afgelopen zondag, want iedereen kon zien dat Lazovic ging liggen.
Maar zie het ook in een breder perspectief, de KNVB is meer dan alleen maar scheidsrechter, die bond heeft het al vaak genoeg met ons bestuur aan de stok gehad.
En er zijn overigens ook voorbeelden te noemen dat Feijenoord niet aan het langste eind trok bij de arbitrage.

Dat Feijenoord de aandacht kreeg, met de UEFA-Cup leek me niet meer dan logisch. Het ging hier om een prestatie van formaat, waar veel mensen nog steeds vaak aan terug denken.

Mijn antipathie voor de NOS komt vooral uit de tijd dat we elke keer met riante cijfers de boot in gingen tegen onze rivaal, en als er dan telkens met een brede glimlach wordt verteld hoe leuk en mooi het was.
Is zeg maar een oud zeer van vroeger..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 16:52
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
nickèsz schreef op 27-01-2004 @ 17:44:
alle media is subjectief
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 17:28
Verwijderd
Citaat:
walter schreef op 27-01-2004 @ 12:32:
kijk maar naar alle spelers in de hce die uit de ajax jeugd komen
dat zijn er volgens de VI 2 meer dan er van Feyenoord afkomen
Citaat:
walter schreef op 27-01-2004 @ 12:32:

daarnaast heeft ajax de grootste aanhang in nederland, en staan ze daarbij ook nog 1e en spelen ze (in nederland) het mooiste voetbal, zelfs als ze slecht spelen, ze zijn nooit onsportief (tenzij de tegenstander daar echt aanleiding toe biedt)
Mensen mensen! Wat was vd Vaart sportief dit jaar tegen PSV joh! Niet normaal meer! En laten we vooral de halve finale Amstel Cup van vorig seizoen niet vergeten
Citaat:
walter schreef op 27-01-2004 @ 12:32:

en bazz, als je die penalty van feyenoord terecht vindt, ben ik wel benieuwd waarom
zelfs lazovic zelf kon niet over z'n lippen krijgen dat het een terechte penalty was, dat zegt echt meer dan genoeg
Als je de regels er op navolgt is het volkomen terecht. In 1994 is de tackle van achteren afgeschaft, ongeacht of je de bal raakt of niet.
Citaat:
walter schreef op 27-01-2004 @ 12:32:


en dan de vergelijking tussen die arnhemse guy en heitinga: lijkt me duidelijk dat heitinga iets meer aandacht heeft gekregen omdat hij simpelweg nogal beter is.. in potentie nederlands beste centrale verdediger dus ja
In potentie lopen er geen Bouma en Hofland rond, dat was ik vergeten
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 17:36
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
walter schreef op 27-01-2004 @ 12:32:

en dan de vergelijking tussen die arnhemse guy en heitinga: lijkt me duidelijk dat heitinga iets meer aandacht heeft gekregen omdat hij simpelweg nogal beter is.. in potentie nederlands beste centrale verdediger dus ja
Net of Knol niet goed is? Ik denk dat je niet voor niets geselecteerd word voor Oranje. Ik denk dat Heitinga en Knol samen het nieuwe centrale duo kunnen worden
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 17:38
Verwijderd
Citaat:
MartenZ schreef op 27-01-2004 @ 16:41:
Ik word ziek van dit soort reacties, de qoute "lucky ajax" mag allang in de prullenbak. Ik bedoel, lazovic maakte een vette vrije val, keb maar 1 keer eerder zon neppe val gezien en dat was frank (ronald??) de boer tegen tsjechie op ek/wk 98/2000. Soms wordt het overdreven wat ajax betreft, maar beter als feyenoord speelde ze zondag zeker!

En omdat ajax zo in de media staat isomdat ze de beste club van nederland zijn.
Ze gaan toch ook niet kranten volschrijven over Sluiter als Schalken alles wint
"lucky ajax" is geen quote meer, maar een begrip. Wat Ajax te danken heeft aan een behoorlijk aantal gelukjes, denk hierbij alleen al aan CL vorig jaar, en ZEKER weten de Amstel Cup
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 17:44
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 27-01-2004 @ 17:37:
Feyenoord heeft keer op keer de scheidsrechter met zich mee, daar kun jij niets aan doen, maar bijna iedereen valt dit op.

Dat is ook wel heel erg overdreven hoor.
Feyenoord - Teplice bijvoorbeeld. Maar dat was geen HCE-wedstrijd natuurlijk.

Verder heeft Feyenoord vaak zat de arbitrage tegen zich, zoals ik al zei, Zondag scoorde Kuyt DUIDELIJK, maar tikte Wapenaar (??) de bal achter de lijn weg a-la Waterreus
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 17:49
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 27-01-2004 @ 16:55:
Vergeet Machlas niet!
jah die was ook erg, maar als we oude koeien blijven halen uit de sloot zijn we nog wel even bezig
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 17:49
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-01-2004 @ 17:14:
Volgens mij snap jij het niet helemaal.
En nee ik ga niet voor de zoveelste keer nog uitleggen.
kijk hem nou lekker doen he, lellie
owjah, kom je zaterdag ook op me b-day
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 17:52
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Bazz schreef op 27-01-2004 @ 18:28:

Mensen mensen! Wat was vd Vaart sportief dit jaar tegen PSV joh! Niet normaal meer! En laten we vooral de halve finale Amstel Cup van vorig seizoen niet vergeten
hij zei tenzij de tegenstander daar echt aanleiding toe biedt
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 17:59
walter
Avatar van walter
walter is offline
Citaat:
Bazz schreef op 27-01-2004 @ 18:28:


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
walter schreef op 27-01-2004 @ 12:32:
kijk maar naar alle spelers in de hce die uit de ajax jeugd komen
--------------------------------------------------------------------------------


dat zijn er volgens de VI 2 meer dan er van Feyenoord afkomen

als je mn stuk goed had gelezen had je gelezen dat ik zei 'en in mindere mate feyenoord'. Lijkt me dan niks aan gelogen toch?

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
walter schreef op 27-01-2004 @ 12:32:

daarnaast heeft ajax de grootste aanhang in nederland, en staan ze daarbij ook nog 1e en spelen ze (in nederland) het mooiste voetbal, zelfs als ze slecht spelen, ze zijn nooit onsportief (tenzij de tegenstander daar echt aanleiding toe biedt)

--------------------------------------------------------------------------------

Mensen mensen! Wat was vd Vaart sportief dit jaar tegen PSV joh! Niet normaal meer! En laten we vooral de halve finale Amstel Cup van vorig seizoen niet vergeten

als je mn stuk goed had gelezen had je misschien gelezen dat ik zei dat ajax alleen onsportief kon zijn als de tegenstander daar aanleiding toe gaf. En ik hoop niet dat ik jou hoef te vertellen hoe PSV die wedstrijd inging en wat ze allemaal flikten.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
walter schreef op 27-01-2004 @ 12:32:

en bazz, als je die penalty van feyenoord terecht vindt, ben ik wel benieuwd waarom
zelfs lazovic zelf kon niet over z'n lippen krijgen dat het een terechte penalty was, dat zegt echt meer dan genoeg

--------------------------------------------------------------------------------


Als je de regels er op navolgt is het volkomen terecht. In 1994 is de tackle van achteren afgeschaft, ongeacht of je de bal raakt of niet.

ja als je echt recht van achteren tackelt is dat zo, maar die tackle kwam niet recht van achter, en in koeienletters staat dus op mijn voorhoofd 'schwalbe'

__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 18:04
walter
Avatar van walter
walter is offline
Citaat:
Bazz schreef op 27-01-2004 @ 18:38:
"lucky ajax" is geen quote meer, maar een begrip. Wat Ajax te danken heeft aan een behoorlijk aantal gelukjes, denk hierbij alleen al aan CL vorig jaar, en ZEKER weten de Amstel Cup
- geluk dwing je af
- ik vind het wel meevallen het geluk van ajax, ik doel onder andere op 9 basisspelers geblesseerd en afgekeurde doelpunten tegen psv vorig jaar, en niet te vergeten de uitschakeling in de CL, verder heeft ajax in de CL vorig jaar 1 wedstrijd geluk gehad, en dat was tegen valencia uit, maar dat was alleen geluk dat didulica op de goal stond
- en dat amstel cup verhaal moet ook maar eens afgelopen zijn, ja die goal van wamberto was buitenspel, maar die penalty van utrecht was totaal onterecht gegeven en ajax was bovendien de hele wedstrijd de betere ploeg, en dat er dan 1 keer, want het is echt maar 1 keer gebeurd, een buitenspelgoal wordt toegekend aan ajax, ik zou ermaar mee proberen te leven, als het andersom was geweest en utrecht had gescoord in buitenspel positie was er nooit meer over gesproken waarschijnlijk
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 18:08
walter
Avatar van walter
walter is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 27-01-2004 @ 13:49:
Dus omdat Ajax in het verleden veel prijzen gewonnen heeft, mag de NOS Ajax in de kont kruipen?
Dus omdat Ajax in het verleden veel prijzen gewonnen heeft,
heeft het de scheidsrechter nog wel eens mee?
Dus omdat Ajax in het verleden veel prijzen gewonnen heeft,
krijgt Ajax subjectieve media aandacht?

Dat is echt een slap argument!!


dat zou inderdaad een slap argument zijn, ware het niet dat ik er nog wat kleine dingetjes bij zei die jij voor het gemak achterwege laat

maar over het ajax-verleden, waarom ik dat dus opvoerde als argument:
dit verleden telt natuurlijk mee in de status van ajax, die ze in de jaren hebben verworven, want je moet niet kijken naar wat er dit jaar voor ploeg staat, maar wat er altijd voor ploeg heeft gestaan en wat voor prestaties er bewerkstelligd zijn
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 18:10
walter
Avatar van walter
walter is offline
en bovendien was het alleen maar een verklaring voor de media aandacht

dat gezeik over scheidsrechters en het in de kont kruipen van de NOS, is namelij kgebaseerd op gebakken lucht en ik heb echt geen zin daar verder op in te gaan
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 18:22
number9
number9 is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 27-01-2004 @ 18:36:
Net of Knol niet goed is? Ik denk dat je niet voor niets geselecteerd word voor Oranje. Ik denk dat Heitinga en Knol samen het nieuwe centrale duo kunnen worden
Knol maakt de fouten en Heitinga mag ze rechttrekken zeker?
Een soort nieuwe F. de Boer en Stam situatie?
1 slechte en 1 goede centrale verdediger.

en ontopic Studio Sport heeft pro-ajax en pro-feyenoord mensen.
En omdat veel mensen tegen Ajax zijn letten ze er alleen maar op wanneer mensen Pro-Ajax zijn.



offtopic: T lijkt me ook vreemd als iemand bij Studio Sport bijv. Pro- FC Zwolle zou zijn ofzo
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 18:27
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
tot op zekere hoogte MOETEN ze objectief zijn/blijven
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 18:48
number9
number9 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 27-01-2004 @ 19:27:
tot op zekere hoogte MOETEN ze objectief zijn/blijven
Ik praat t ook niet goed, maar je doet er haast niks tegen.
Je hebt/had toch ook scheidsrechters die Ajax bijv. niet mochten fluiten.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 18:52
Verwijderd
Citaat:
number9 schreef op 27-01-2004 @ 19:22:
Knol maakt de fouten en Heitinga mag ze rechttrekken zeker?
Een soort nieuwe F. de Boer en Stam situatie?
1 slechte en 1 goede centrale verdediger.

en ontopic Studio Sport heeft pro-ajax en pro-feyenoord mensen.
En omdat veel mensen tegen Ajax zijn letten ze er alleen maar op wanneer mensen Pro-Ajax zijn.



offtopic: T lijkt me ook vreemd als iemand bij Studio Sport bijv. Pro- FC Zwolle zou zijn ofzo
Ik denk dat 99% van de NOS Ajacied is
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 18:54
Verwijderd
Citaat:
walter schreef op 27-01-2004 @ 19:04:
- geluk dwing je af
- ik vind het wel meevallen het geluk van ajax, ik doel onder andere op 9 basisspelers geblesseerd en afgekeurde doelpunten tegen psv vorig jaar, en niet te vergeten de uitschakeling in de CL, verder heeft ajax in de CL vorig jaar 1 wedstrijd geluk gehad, en dat was tegen valencia uit, maar dat was alleen geluk dat didulica op de goal stond
En dan wordt er wel gesproken over Feyenoord en geluk?
Vorig seizoen genoodzaakt om de 6e keeper op te stellen a.g.v. blessures, afgekeurde doelpunten die nergens op sloegen, toegekende doelpunten aan de tegenstander die nergens op sloegen, onterechte rode kaarten (gelukkig rechtgetrokken) en zo kan je wel doorgaan
Tuurlijk, zo'n wedstrijd als Feyenoord - RBC vorig jaar, DAT was puur geluk dat je door een arbitrale fout nog net aan wint.

En verder doelde ik er eigenlijk op dat het puur geluk is als je in de CL zo ver komt met zo veel gelijke spelen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 18:59
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Bazz schreef op 27-01-2004 @ 19:52:
Ik denk dat 99% van de NOS Ajacied is
honderd procent ckers te weten

alleen sommige mensen durfen dat niet toe te geven!!

als je alleen al nagaat hoe studio ajaks de trainer van de neuzen

om de oren moest slaan omdat hij zo uitermate achterlijk

reageerde op een nieuwjaarsconference van freek

maar dat ze dat niet deden omdat ze ajakkes fan zijn

als bvm zoiets had gedaan

hadden ze het bij studio ajakkes meteen gemeld

en hun afkeer keer op keer duidelijk uitgesproken
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:07
walter
Avatar van walter
walter is offline
Citaat:
Bazz schreef op 27-01-2004 @ 19:54:
En dan wordt er wel gesproken over Feyenoord en geluk?
Vorig seizoen genoodzaakt om de 6e keeper op te stellen a.g.v. blessures, afgekeurde doelpunten die nergens op sloegen, toegekende doelpunten aan de tegenstander die nergens op sloegen, onterechte rode kaarten (gelukkig rechtgetrokken) en zo kan je wel doorgaan
Tuurlijk, zo'n wedstrijd als Feyenoord - RBC vorig jaar, DAT was puur geluk dat je door een arbitrale fout nog net aan wint.

En verder doelde ik er eigenlijk op dat het puur geluk is als je in de CL zo ver komt met zo veel gelijke spelen
o maar ik vind helemaal niet dat feyenoord geluk heeft ofzo
k vind alleen dat ajax dat evenmin heeft

en ja tis wel wat gelukkig dat je zo ver komt met zoveel gelijke spelen, maar ik bedoel ze komen wel zo ver weetje, ze verliezen niet van arsenal of valencia of roma, en dat is echt goed
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:08
walter
Avatar van walter
walter is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 27-01-2004 @ 19:59:
honderd procent ckers te weten

alleen sommige mensen durfen dat niet toe te geven!!

als je alleen al nagaat hoe studio ajaks de trainer van de neuzen

om de oren moest slaan omdat hij zo uitermate achterlijk

reageerde op een nieuwjaarsconference van freek

maar dat ze dat niet deden omdat ze ajakkes fan zijn

als bvm zoiets had gedaan

hadden ze het bij studio ajakkes meteen gemeld

en hun afkeer keer op keer duidelijk uitgesproken
sorry maar ik snap de strekking niet helemaal
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:12
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
walter schreef op 27-01-2004 @ 20:08:
sorry maar ik snap de strekking niet helemaal
ff goed lezen he

de strekking is:

dat niemand van studio ajakkes koeman aanvalt naar aanleiding van zijn uitermate achterlijke reactie op de nieuwjaarsconference

omdat heel nederland dit een achterlijke reactie vind

maakt studio ajakkes er gewoon geen melding van
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:23
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
number9 schreef op 27-01-2004 @ 19:22:
Knol maakt de fouten en Heitinga mag ze rechttrekken zeker?
Een soort nieuwe F. de Boer en Stam situatie?
1 slechte en 1 goede centrale verdediger.

__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:31
nickèsz
nickèsz is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 27-01-2004 @ 20:23:
kijk geef gewoon toe dat als Knol een top verdediger was dan zat ie wel bij een topclub , heitinga zit nou ook nog niet bij een echte internationale top club maar dat komt wel
__________________
een echte vent word geen agent!:D
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:33
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
nickèsz schreef op 27-01-2004 @ 20:31:
kijk geef gewoon toe dat als Knol een top verdediger was dan zat ie wel bij een topclub , heitinga zit nou ook nog niet bij een echte internationale top club maar dat komt wel
knol is er 16 maanden uit geweest. daarvoor heeft ie alle wedstrijden sterk gespeeld. (gingen ook de nodige transfer geruchten) Gebleseerde spelers worden niet snel gekocht
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:45
nickèsz
nickèsz is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 27-01-2004 @ 20:33:
knol is er 16 maanden uit geweest. daarvoor heeft ie alle wedstrijden sterk gespeeld. (gingen ook de nodige transfer geruchten) Gebleseerde spelers worden niet snel gekocht
oke dan kan ie zich natuurlijk bewijzen
__________________
een echte vent word geen agent!:D
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:45
Verwijderd
FF reageren dan maar:

Al die Feyenoord-supporters die zitten te roepen dat de KNVB-scheidsrechters Ajax bevoordelen, moeten eerst maar eens beginnen met naar hun eigen club te kijken. Wedstrijden die ze vorig jaar dankzij de scheidsrechter hebben gewonnen zijn zeker niet op 1 hand te tellen. Denk maar eens aan Feyenoord - RBC, Feyenoord - Vitesse, Feyenoord - NAC bijvoorbeeld.
Maar wat de NOS, daar moet ik wel van toegeven dat ze wat pro-Ajax zijn soms, wat van mij niet bepaald hoeft.

En walter, jij loopt weer een beetje overdreven pro-Ajax te lullen:
"en spelen ze (in nederland) het mooiste voetbal, zelfs als ze slecht spelen, ze zijn nooit onsportief (tenzij de tegenstander daar echt aanleiding toe biedt)"

Nou, ook Ajax speelt soms nogal onsportief (Zlatan bijv.) en het mooiste voetbal speelden ze misschien 8 jaar terug, maar nu vind ik het niet altijd even bijzonder.

EmilioFCG:
"Wat ik ook niet helemaal snap is dat als v/d Vaart rood krijgt en het onterecht is heel mediaNederland op zn kop staat en er elk uur wat over wordt gezegt, als een speler van een lagere club zoiets gebeurt hoor je er niks over en moeten ze meestal niet zo zeuren. "
Wordt inderdaad nog wel eens behoorlijk overdreven dan.
Maar aan de andere kant begrijp ik wel dat de NOS en de rest van de media meer aandacht besteedt aan Ajax dan aan, laten we jou club nemen, FC Groningen. Gewoon omdat meer mensen daar geïnteresseerd in zijn. De vraag is alleen hóeveel aandacht ze meer moeten besteden aan Ajax (en Feyenoord + PSV), maar daar ga ik niet over.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:48
Verwijderd
waarom krijgt ajax zoveel aandacht?

als je naar het buitenland gaat en over voetbal praat beginnen ze altijd over ajax, zeg toch genoeg

ik noem het gewoon aantrekkingskracht en uitstraling van de club, en natuurlijk rijk verleden, het voortbrengen van cruyff en van basten. de vele talenten die doorgebroken zijn.

erg jammer, maar psv heeft dat gewoon niet!! eerst zullen europese successen geboekt moeten worden (nee niet tegen de nummer 16 van de serie A). bovendien is het daar in het stadion zo ongelofelijk stil, daar doet zelfs de studiekamer op de universiteit voor onder.

aan de andere kant zijn ajax-supporters ook niet de beste, maar zeker niet zo stil.

verder is jack van gelder idd pro-ajax, heel slecht, want als verslaggever moet je altijd neutraal blijven (iets wat hij dus echt niet kan).
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:51
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-01-2004 @ 13:52:
Wat ik ook niet helemaal snap is dat als v/d Vaart rood krijgt en het onterecht is heel mediaNederland op zn kop staat en er elk uur wat over wordt gezegt, als een speler van een lagere club zoiets gebeurt hoor je er niks over en moeten ze meestal niet zo zeuren.
Dat ligt niet alleen aan de media maar ook aan de knvb die ook naar mijn inziends meer pro-ajax is.
blablabla

straks komen er nog supporters van eerstedivisieclubs die gaan klagen dat eredivisieclubs meer aandacht krijgen. hoe hoger je speelt hoe meer aandacht je krijgt. bovendien is van der vaart HET talent (volgens iedereen) op de nederlandse velden, dus dat zorgt al voor extra ophef dan wanneer het pakweg soetaers was geweest!!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:35
number9
number9 is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 27-01-2004 @ 20:12:
ff goed lezen he

de strekking is:

dat niemand van studio ajakkes koeman aanvalt naar aanleiding van zijn uitermate achterlijke reactie op de nieuwjaarsconference

omdat heel nederland dit een achterlijke reactie vind

maakt studio ajakkes er gewoon geen melding van
Wat Koeman had moeten zeggen:

Kraak de volgende keer de andere 9 ook maar af
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:49
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef op 27-01-2004 @ 20:45:
FF reageren dan maar:

Al die Feyenoord-supporters die zitten te roepen dat de KNVB-scheidsrechters Ajax bevoordelen, moeten eerst maar eens beginnen met naar hun eigen club te kijken. Wedstrijden die ze vorig jaar dankzij de scheidsrechter hebben gewonnen zijn zeker niet op 1 hand te tellen. Denk maar eens aan Feyenoord - RBC, Feyenoord - Vitesse, Feyenoord - NAC bijvoorbeeld.
vanwaar Feyenoord - Vitesse en Feyenoord - NAC?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:49
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
STUFF schreef op 27-01-2004 @ 20:48:
waarom krijgt ajax zoveel aandacht?

als je naar het buitenland gaat en over voetbal praat beginnen ze altijd over ajax, zeg toch genoeg

ik noem het gewoon aantrekkingskracht en uitstraling van de club, en natuurlijk rijk verleden, het voortbrengen van cruyff en van basten. de vele talenten die doorgebroken zijn.

erg jammer, maar psv heeft dat gewoon niet!! eerst zullen europese successen geboekt moeten worden (nee niet tegen de nummer 16 van de serie A). bovendien is het daar in het stadion zo ongelofelijk stil, daar doet zelfs de studiekamer op de universiteit voor onder.

aan de andere kant zijn ajax-supporters ook niet de beste, maar zeker niet zo stil.

verder is jack van gelder idd pro-ajax, heel slecht, want als verslaggever moet je altijd neutraal blijven (iets wat hij dus echt niet kan).
Met uitstraling en goede supporters is nog nooit iemand kampioen geworden........

PSV heeft de EC1 ook al eens gewonnen, maar dat is vast van voor je tijd, verder meerdere malen titels en bekers in Nederland

En het doet al helemaal niet af aan het feit of je veel of weinig media aandacht krijgt, je MOET objectieve informatie krijgen in een klimaat van mensen die allemaal een andere club steunen.

Alleen over het NLs elftal MAG de NOS subjectief zijn(maar WEL tot op zekere hoogte)
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:55
number9
number9 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 27-01-2004 @ 21:49:
Met uitstraling en goede supporters is nog nooit iemand kampioen geworden........

PSV heeft de EC1 ook al eens gewonnen, maar dat is vast van voor je tijd, verder meerdere malen titels en bekers in Nederland

En het doet al helemaal niet af aan het feit of je veel of weinig media aandacht krijgt, je MOET objectieve informatie krijgen in een klimaat van mensen die allemaal een andere club steunen.

Alleen over het NLs elftal MAG de NOS subjectief zijn(maar WEL tot op zekere hoogte)
Als ik me niet vergis is 1987-1988, toen nog met Romario, Van Breukelen, Heintze, Gerets en de broers Koeman

Maar ik kan me in 1 of 2 spelers vergissen
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:56
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
number9 schreef op 27-01-2004 @ 21:55:
Als ik me niet vergis is 1987-1988, toen nog met Romario, Van Breukelen, Heintze, Gerets en de broers Koeman

Maar ik kan me in 1 of 2 spelers vergissen
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 21:23
Verwijderd
De enige die ik wel neutraal vind is Youri Mulder.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 22:48
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 27-01-2004 @ 20:45:


EmilioFCG:
"Wat ik ook niet helemaal snap is dat als v/d Vaart rood krijgt en het onterecht is heel mediaNederland op zn kop staat en er elk uur wat over wordt gezegt, als een speler van een lagere club zoiets gebeurt hoor je er niks over en moeten ze meestal niet zo zeuren. "
Wordt inderdaad nog wel eens behoorlijk overdreven dan.
Maar aan de andere kant begrijp ik wel dat de NOS en de rest van de media meer aandacht besteedt aan Ajax dan aan, laten we jou club nemen, FC Groningen. Gewoon omdat meer mensen daar geïnteresseerd in zijn. De vraag is alleen hóeveel aandacht ze meer moeten besteden aan Ajax (en Feyenoord + PSV), maar daar ga ik niet over.
Tuurlijk daar ben ik het wel met je mee eens maar geef ook toe dat de media als ze er wel op in zouden springen grote druk uitoefenen op de KNVB zodat de KNVB zich er over gaat nadenken.
Als Groningen protest indient moeten wij niet zeuren als Ajax dat doet wordt er meteen gekeken naar een oplossing. Ajax - FC Groningen ik dacht 2jaar terug voor AC is er een voorbeeld van.
Ik bedoel de KNVB maakt zich op die manier niet populair bij de tegenstander van Ajax, in dit geval dus FCG maar er zijn vast meerdere voorbeelden te noemen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 22:52
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
@STUFF: Net of het bij jullie niet stil is in de UFO, en zeg nou niet dat het tegen Valencia een gekkenhuis was want bij dat soort wedstrijden is het bij PSV ook niet stil.
Maarja dat zijn typische gevallen van (ik noem het woord nog maar es een keer) Gloryhunters.
Sorry als ik supporters van Ajax beledig die er vaak bij zijn (Supermach is er vaak bij en daar heb ik veel repect voor!! en zlatani9 is er ook bij, van andere forumleden weet ik het niet maar diege die ik bedoel voelen zich wel aangesproken en de andere niet).
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 07:39
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-01-2004 @ 23:52:
@STUFF: Net of het bij jullie niet stil is in de UFO, en zeg nou niet dat het tegen Valencia een gekkenhuis was want bij dat soort wedstrijden is het bij PSV ook niet stil.
Maarja dat zijn typische gevallen van (ik noem het woord nog maar es een keer) Gloryhunters.
Sorry als ik supporters van Ajax beledig die er vaak bij zijn (Supermach is er vaak bij en daar heb ik veel repect voor!! en zlatani9 is er ook bij, van andere forumleden weet ik het niet maar diege die ik bedoel voelen zich wel aangesproken en de andere niet).
Ik denk dat het inderdaad wel in ieder stadion z'n stille momenten heeft. Ik heb zondag bijna geslapen tijdens ajax-nec. Zo stil was et
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 10:13
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
number9 schreef op 27-01-2004 @ 21:35:
Wat Koeman had moeten zeggen:

Kraak de volgende keer de andere 9 ook maar af
zoiets

dat was in ieder geval een opmerking geweest die niet weergaf

wat voor een vreselijke en irritante man en trainer hij is

maar ja dit was negatief over ajakkes dus dan hoor je studio ajakkes niet
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 11:30
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 28-01-2004 @ 08:39:
Ik denk dat het inderdaad wel in ieder stadion z'n stille momenten heeft. Ik heb zondag bijna geslapen tijdens ajax-nec. Zo stil was et
Tuurlijk, bij Groningen is het ook wel es te stil maar ga PSV niet lopen afzeiken als je zelf ook niet al te sfeervol bent.
Vak410 maakt een hoop goed maar verder..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 11:50
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-01-2004 @ 12:30:
Tuurlijk, bij Groningen is het ook wel es te stil maar ga PSV niet lopen afzeiken als je zelf ook niet al te sfeervol bent.
Vak410 maakt een hoop goed maar verder..
verder zit jij niet in het stadion dus kan jij daar niet over oordelen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55.