Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2007, 16:05
Verwijderd
Heb ik dus sinds een kleine week. Loop netjes op krukken en heb er zo'n strak sokachtig ding omheen, de is gelukkig pijn is al véél minder.
Mijn vraag is of fietsen net zo slecht is als lopen. Ik bedoel, ook al kán ik wel enigszins lopen, ik doe het niet want dan heelt het niet goed. Maar fietsen, zou dat na een week of zo wel mogen, aangezien je dat niet echt steunt op je been? Ik wordt er echt gek van dat ik steeds iemand moet regelen om achterop te kunnen namelijk en de bus komt lang niet overal.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 16:11
Verwijderd
Ik ben zelf zelden geblesseerd, maar mijn broer wel vaak. Hij fietst wel, alleen probeert hij heuvels te vermijden omdat je dan kracht moet zetten en af moet stappen. Ik zou als je wat beter kan lopen wel gaan fietsen, dat kan denk ik geen kwaad
Sterkte ermee.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 17:22
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
ik heb zelf vaak knie blessures (gehad), en mijn ervaring is dat je als je die beweging gewoon kan maken, het geen probleem is.
Je moet dan wel in een lichte versnelling fietsen, of alleen krachtzetten met je goeie been...
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 19:07
light fighter
light fighter is offline
keb dan wel niet ooit mijn kniebanden verrekt maar wel andere probs met mijn knie. En toen liep ik liever dan ik fietste omdat die beweging mij pijn deed. Maar is er bij jou niks over gezegd? je kunt het anders altijd een heel klein stukje proberen en gelijk stoppen als het niet gaat.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 19:23
Gerard316
Gerard316 is offline
Pffffff

Je kan gewoon bijna alles doen...
Kan beter iets verekken dan iets afscheuren.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 20:53
Butterfly__X
Butterfly__X is offline
Ik heb nu 3 keer m'n kniebanden van m'n rechterknie verrekt, maar ik heb met fietsen eigenlijk nooit problemen gehad. Het was volgens m'n huisarts juist goed, omdat fietsen veel minder belastend is dan lopen omdat je met fietsen niet zozeer je banden 'gebruikt'. Ik mocht alleen geen bruggen opfietsen en ik moest ook in een lage versnelling fietsen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 21:43
Verwijderd
Okay, that's great news.

@ Gerard316: dat jij misschien alles kon doen betekent niet dat ik dat kan. Natuurlijk is scheuren erger, maar ik weet heus wel hoeveel pijn ik heb en de huisarts, die er naar ik aanneem toch iets meer van afweet dan jij, heeft me ook nadrukkelijk gezegd te rusten en dus níet vanalles te doen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 06:06
Gerard316
Gerard316 is offline
Citaat:
Quis schreef op 08-02-2007 @ 22:43 :
Okay, that's great news.

@ Gerard316: dat jij misschien alles kon doen betekent niet dat ik dat kan. Natuurlijk is scheuren erger, maar ik weet heus wel hoeveel pijn ik heb en de huisarts, die er naar ik aanneem toch iets meer van afweet dan jij, heeft me ook nadrukkelijk gezegd te rusten en dus níet vanalles te doen.
Wie zeg dat ik alles kon doen?
Wie zeg dat ik het had?

Ik weet wat echt pijn is (moet je knie ook anders even 90 graden verdraaien)

Huisarts..hoe kan een huisart zeggen dat je binneste kniebanden zijn verekt -,-

Ga ik toch liever naar de orthopheed
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Gerard316 schreef op 09-02-2007 @ 07:06 :
Wie zeg dat ik alles kon doen?
Wie zeg dat ik het had?

Huisarts..hoe kan een huisart zeggen dat je binneste kniebanden zijn verekt -,-
- Dat insinueerde je zelf. En anders las ik iets wat er niet stond, maar that's not the point.
- Door te voelen op verschillende plekken en te mn been te bewegen naar verschillende kanten en te vragen of het dan pijn doet of niet???
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 15:15
Butterfly__X
Butterfly__X is offline
Citaat:
Quis schreef op 09-02-2007 @ 09:25 :
- Dat insinueerde je zelf. En anders las ik iets wat er niet stond, maar that's not the point.
- Door te voelen op verschillende plekken en te mn been te bewegen naar verschillende kanten en te vragen of het dan pijn doet of niet???
Hoe kan een huisarts dat weten? Door wat Quis al zegt, wat neer komt op het in praktijk brengen van wat 'ie ooit geleerd heeft. Waarom moet iemand daar meteen een orthopeed mee bezoeken?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 18:01
Gerard316
Gerard316 is offline
Citaat:
Quis schreef op 09-02-2007 @ 09:25 :
- Dat insinueerde je zelf. En anders las ik iets wat er niet stond, maar that's not the point.

(zag negerens staan dat ik iets heb verekt..)

- Door te voelen op verschillende plekken en te mn been te bewegen naar verschillende kanten en te vragen of het dan pijn doet of niet???

Nee dat is onzin!
Voelen op verschillende plekken en bewegen naar verschillende kanten en vragen of dat pijn doet kan je nog niet weten dat je binnnenste kniebanden zijn verekt...

Standaar wat dokters zeggen net zoals als je door je enkel ben gegaan...ja je banden zijn verekt..YES YES
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 18:08
Gerard316
Gerard316 is offline
Citaat:
Butterfly__X schreef op 09-02-2007 @ 16:15 :
Hoe kan een huisarts dat weten? Door wat Quis al zegt, wat neer komt op het in praktijk brengen van wat 'ie ooit geleerd heeft. Waarom moet iemand daar meteen een orthopeed mee bezoeken?
Dokter en een orthopeed is een wereld van verschil vind ik.
Heb liever een orthopheed dan een dokter.

Dokters willens soms alleen maar denken...orthopeten willen zekerheid hebben..

kijk anders even naar een andere topic... nieuwe voorstekruisband
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 20:13
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Gerard316 schreef op 09-02-2007 @ 19:08 :
Dokter en een orthopeed is een wereld van verschil vind ik.
Heb liever een orthopheed dan een dokter.

Dokters willens soms alleen maar denken...orthopeten willen zekerheid hebben..

kijk anders even naar een andere topic... nieuwe voorstekruisband
ja en hoe kom je bij een orthopeed precies door eerst naar de huisarts te gaan dus je hebt geen keus easy it is.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 20:48
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Gerard316 schreef op 09-02-2007 @ 19:08 :
Dokter en een orthopeed is een wereld van verschil vind ik.
Heb liever een orthopheed dan een dokter.

Dokters willens soms alleen maar denken...orthopeten willen zekerheid hebben..

kijk anders even naar een andere topic... nieuwe voorstekruisband
Tja, maar om nou voor alles naar de orthopeet te gaan. Verrekte kniebanden en enkelbanden komen nou eenmaal heel vaak voor. Een huisarts weet uiteindelijk heus wel de symptonen en kan dan ook zelf prima de diagnose stellen. En daarbij sturen huisartsen iemand niet zo snel door als daar niet echt een goede reden toe is (ervaring). Helaas hebben huisartsen het wel eens fout, maar bij 'huis-tuin-en-keuken'-kwaaltjes weet hij heus wel wat te doen. Als je hiervoor al meteen naar de orthopeet moet heb je aan die huisarts ook niets.

Heb je het vaker, lange klachten, veel pijn, enz. Dan is een verwijzing naar een orthopeed zeker geen domme gedachte.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 21:43
Gerard316
Gerard316 is offline
Citaat:
light fighter schreef op 09-02-2007 @ 21:13 :
ja en hoe kom je bij een orthopeed precies door eerst naar de huisarts te gaan dus je hebt geen keus easy it is.
O?
Is dat zo?
Ben gewoon naar het ziekenhuis gegaan om een afspraak te maken..whats the problem?

Zelfde als ik naar de fysio moet..ga ik ook niet eerst naar de dokter toe...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 22:03
Gerard316
Gerard316 is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 09-02-2007 @ 21:48 :
Tja, maar om nou voor alles naar de orthopeet te gaan. Verrekte kniebanden en enkelbanden komen nou eenmaal heel vaak voor. Een huisarts weet uiteindelijk heus wel de symptonen en kan dan ook zelf prima de diagnose stellen. En daarbij sturen huisartsen iemand niet zo snel door als daar niet echt een goede reden toe is (ervaring). Helaas hebben huisartsen het wel eens fout, maar bij 'huis-tuin-en-keuken'-kwaaltjes weet hij heus wel wat te doen. Als je hiervoor al meteen naar de orthopeet moet heb je aan die huisarts ook niets.

Heb je het vaker, lange klachten, veel pijn, enz. Dan is een verwijzing naar een orthopeed zeker geen domme gedachte.
bij 'huis-tuin-en-keuken'-kwaaltjes weet hij heus wel wat te doen
Dat lijk me toch anders dan een afgescheurde kruisband..niet waar?

Uiteindelijk weten ze HEUS wel wat voor symptonen en kan dan ook zelf prima de diagnose stellen.

Heus wel YEAH RIGHT.
Vind dat een dokter 100% moet vertellen wat er echt aan de hand is. Niet even voelen en zeggen waar je pijn heb. Ok stel je heb dan een verekte kniebanden..maar je blijft er last van houden...je gaat naar een orthopheed en die laat foto's + MRI scan maken en het blijkt dat je meniscus gescheurd zijn...nou wat dan? Loop je toch paar weken met een verotte meniscus.

Dus even voelen en zeggen waar je pijn heb is geen diagnose stellen! Wat als je hele knie pijn doet bij elk beweging?

Ik mot niks van dokters hebben. enigste waar me dokter goed voor was..was voor m'n oren meer niet. (hij is er al een tijd mee gestopt)

Ps
Je moet natuurlijk wel een vertrouwlijke orthopeed hebben!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 23:12
Verwijderd
Welke banden bedoel je eigenlijk?

Je kruisbanden? (voorste of achterste)
Of je collaterale banden? (buitenste banden die je dijbeen t.o.v. je scheenbeen bij elkaar houdt)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 07:36
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Gerard316 schreef op 09-02-2007 @ 22:43 :
O?
Is dat zo?
Ben gewoon naar het ziekenhuis gegaan om een afspraak te maken..whats the problem?

Zelfde als ik naar de fysio moet..ga ik ook niet eerst naar de dokter toe...
je moet voor de orthopeed toch echt eerst een verwijsbrief hebben van de huisarts. Heb ik tot nu toe elke keer nodig gehad.

voor de fysio heb je dat niet daar kun je wel gewoon heen om een afspraak te maken
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 12:48
Verwijderd
@ Gerard: Sjezus, wat een ophef. Het is bij mij helemaal niet zo ernstig dat er foto's of wat dan ook gemaakt zouden moeten worden. Niet iedere huisarts is een kwakzalver hoor, de mijne weet heus wel waar ze het over heeft (ja, ook de ervaring) en verteld wel voor 100% wat er echt aan de hand is.
Bovendien zei ik niet ''even voelen'', ze heeft mn been iedere mogelijk kant opgerekt en daaruit kun je genoeg concluderen. Dat jij (je) huisarts(en) niet vertrouwd, zegt misschien meer over jou dan over huisartsen.

@ Megamanx: ik geloof de kruisbanden. Strekken is moeilijker dan buigen.Ze had het over binnenste banden.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 10-02-2007 @ 13:48 :
@ Gerard: Sjezus, wat een ophef. Het is bij mij helemaal niet zo ernstig dat er foto's of wat dan ook gemaakt zouden moeten worden. Niet iedere huisarts is een kwakzalver hoor, de mijne weet heus wel waar ze het over heeft (ja, ook de ervaring) en verteld wel voor 100% wat er echt aan de hand is.
Bovendien zei ik niet ''even voelen'', ze heeft mn been iedere mogelijk kant opgerekt en daaruit kun je genoeg concluderen. Dat jij (je) huisarts(en) niet vertrouwd, zegt misschien meer over jou dan over huisartsen.

@ Megamanx: ik geloof de kruisbanden. Strekken is moeilijker dan buigen.Ze had het over binnenste banden.
Als ze moeite heeft met het strekken van haar knie, dan heeft ze last van haar voorste kruisbanden.

Haar vraag is of ze kan fietsen..dat kan dus ja..een cyclische belasting is prima

Als ze haar voorste kruisband gedeeltelijk ingescheurd had..dan kan je lichte kniebuigingen maken waarbij je knie t.o.v. je tenen achter blijven..dus een kleine squat waarbij de hoek niet verder dan 120 graden gaat...te ver geeft teveel druk op de knie en op de voorste kruisband.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 16:14
Gerard316
Gerard316 is offline
Citaat:
light fighter schreef op 09-02-2007 @ 21:13 :
ja en hoe kom je bij een orthopeed precies door eerst naar de huisarts te gaan dus je hebt geen keus easy it is.
Dat jij dat doet vind ik heel erg fijn voor je...Ik anders niet hoor.
dus je heb wel een keus!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 16:31
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Gerard316 schreef op 10-02-2007 @ 17:14 :
Dat jij dat doet vind ik heel erg fijn voor je...Ik anders niet hoor.
dus je heb wel een keus!
jongen ik weet echt wel waar ik het over heb dat je me niet wil geloven prima maar zoek eerst maar eens een bron voor je bewering en praten we verder.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 17:38
Gerard316
Gerard316 is offline
Citaat:
light fighter schreef op 10-02-2007 @ 17:31 :
jongen ik weet echt wel waar ik het over heb dat je me niet wil geloven prima maar zoek eerst maar eens een bron voor je bewering en praten we verder.
OMFG....
Ben al heel lang niet meer naar een dokter geweest...alleen 2 weken na de kijkoperatie. (Jun/Jul 2004)

Ben verhuisd naar Rotterdam..ging gewoon naar het ziekenhuis om een afspraak te maken met een arts/orthopheed voor een VKB reconstructie. Voordat ben ik echt niet naar een dokter gegaan.

Dus waarom zou je naar een dokter moeten gaan..terwijl het ook zo kan?

Dus mijn bron klopt gewoon. Je hoeft me niet tegeloven hoor...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 17:45
Gerard316
Gerard316 is offline
Citaat:
Quis schreef op 10-02-2007 @ 13:48 :
@ Gerard: Sjezus, wat een ophef. Het is bij mij helemaal niet zo ernstig dat er foto's of wat dan ook gemaakt zouden moeten worden. Niet iedere huisarts is een kwakzalver hoor, de mijne weet heus wel waar ze het over heeft (ja, ook de ervaring) en verteld wel voor 100% wat er echt aan de hand is.
Bovendien zei ik niet ''even voelen'', ze heeft mn been iedere mogelijk kant opgerekt en daaruit kun je genoeg concluderen. Dat jij (je) huisarts(en) niet vertrouwd, zegt misschien meer over jou dan over huisartsen.

@ Megamanx: ik geloof de kruisbanden. Strekken is moeilijker dan buigen.Ze had het over binnenste banden.
Geen ophef maar een mening.
Als heeft ze je knie helemaal rond gedraaid of weet ik veel wat..het kan nooit zo een diagnose stellen!

Je zegt het zelf eigenlijk ook al..IK GELOOF DE KRUISBANDEN.

Laatst gewijzigd op 10-02-2007 om 17:48.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 17:50
Gerard316
Gerard316 is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 10-02-2007 @ 14:02 :
Als ze moeite heeft met het strekken van haar knie, dan heeft ze last van haar voorste kruisbanden.

Haar vraag is of ze kan fietsen..dat kan dus ja..een cyclische belasting is prima

Als ze haar voorste kruisband gedeeltelijk ingescheurd had..dan kan je lichte kniebuigingen maken waarbij je knie t.o.v. je tenen achter blijven..dus een kleine squat waarbij de hoek niet verder dan 120 graden gaat...te ver geeft teveel druk op de knie en op de voorste kruisband.
Kan het ook je Achterstekruisband zijn?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Gerard316 schreef op 10-02-2007 @ 18:45 :
Geen ophef maar een mening.
Als heeft ze je knie helemaal rond gedraaid of weet ik veel wat..het kan nooit zo een diagnose stellen!

Je zegt het zelf eigenlijk ook al..IK GELOOF DE KRUISBANDEN.
omdat ik zélf niet precies weet wat het is. Mijn huisarts heeft me niet verteld of het de kruisbanden waren, of de collaterale banden waar hier over gesproken werd. Ze zei: je binnenste kniebanden zijn verrekt. Over twee weken terugkomen, op krukken lopen, strechding eromheen. Punt, klaar. Natúúrlijk kan ze die diagnose stellen, daar heeft ze voor gestudeerd!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 19:22
Gerard316
Gerard316 is offline
Citaat:
Quis schreef op 10-02-2007 @ 18:54 :
omdat ik zélf niet precies weet wat het is. Mijn huisarts heeft me niet verteld of het de kruisbanden waren, of de collaterale banden waar hier over gesproken werd. Ze zei: je binnenste kniebanden zijn verrekt. Over twee weken terugkomen, op krukken lopen, strechding eromheen. Punt, klaar. Natúúrlijk kan ze die diagnose stellen, daar heeft ze voor gestudeerd!
OMG...hoor je wel wat je zegt?
Je weet het zelf niet....en je huisarts heeft je niet verteld of het je kruisband waren...Maar rond weg gewoon je binnenstekniebanden verekt...kan ook je meniscus zijn of weet ik veel wat....

Toen ik door mijn knie was gegaan ging ik ook naar de dokter(toen nog wel een VKB) Conclusie...Iets met m'n banden wat hij zij...

Toen ik hem verdraaid had heb ik gelijk foto's late maken....wat kwam er uit...ik had een botsplinter (wat niet zo was)
1 week later moest ik trug komen..eerste vraag wat hij stelde was..ben je wel eens door je knie gegaan? Zei ik ja..hij zei dat dacht ik al want ik zie hier een heel klein beschadiging aan je meniscus (oude botslinter).

Na dat ik zonder VKB der door heen ben gegaan zei die dat ik geen voorstekruisband meer had.. (Dat wist ik niet omdat mijn orthopheed tegen me zei dat mijn kruisbanden in de knoop zaten ect ect.) Hij las dat via het kaartje van de fysio.

(Orthopeed werkt Schiedam Vlietland)

Na de verhuizing ben ik gelijk gaan zoeken naar een ander ziekenhuis omdat ik niet meer trug wou bij hem.

MCRZ CLARA ziekenhuis.
Daar hebben we foto's gemaakt + MRI scan.
Als je zag wat ik had..

Meniscus scheurtjes in.
Kruisband afgescheurd.
Zijbanden verekt+gescheurd.
Kraakbeen beschadigd (licht)

Neem aan dat een dokter deze diagnose niet kan stelle..behlave als je kruisband is afgescheurd.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 19:22
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Gerard (ik neem aan dat je zo heet), doe alsjeblieft even rustig. Mijn haren gaan recht overeind staan van hoe jij loopt te praten.
a) je verkondigt je mening alsof het een feit is
b) je valt mensen aan als ze op je reageren.
Als je mensen ergens van wilt overtuigen, prima. Hiermee bereik je alleen wel het tegendeel (bij mij iig wel, je komt juist NIET over alsof je ergens verstand van hebt als je zo begint te katten).
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 23:01
Gerard316
Gerard316 is offline
Citaat:
snoopy schreef op 10-02-2007 @ 20:22 :
Gerard (ik neem aan dat je zo heet), doe alsjeblieft even rustig. Mijn haren gaan recht overeind staan van hoe jij loopt te praten.
a) je verkondigt je mening alsof het een feit is
b) je valt mensen aan als ze op je reageren.
Als je mensen ergens van wilt overtuigen, prima. Hiermee bereik je alleen wel het tegendeel (bij mij iig wel, je komt juist NIET over alsof je ergens verstand van hebt als je zo begint te katten).
Ik geen verstand?
Liep al 5 jaar te kutten met m'n knie.

Kijk anders naar deze topic:

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1319905
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 08:51
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Gerard316 schreef op 11-02-2007 @ 00:01 :
Ik geen verstand?
Liep al 5 jaar te kutten met m'n knie.

Kijk anders naar deze topic:

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1319905
omg, kerel... het gaat er NIET om over hoeveel (of weinig) verstand je ergens van hebt, maar je manier van reageren is gewoon overdreven stekelig. Denk er maar s over na.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Gerard316 schreef op 11-02-2007 @ 00:01 :
Ik geen verstand?
Liep al 5 jaar te kutten met m'n knie.

Kijk anders naar deze topic:

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1319905
Ja, en ik geen vijf jaar maar een wéék. Ik snap werkelijk niet waarom je jou situatie met de mijne blijft vergelijken.
Het bóeit toch niet dat ik niet weet welke spiertjes ik precíes verrekt heb? De remedie is toch hetzelfde. Bovendien is het zo goed als over en heb ik er alle vertrouwen in dat ik niks gescheurd of whatever heb.
Dus wil je nu alsjeblieft je ergens anders over gaan opwinden? De enige vraag die ik in dit topic beantwoord wilde hebben, was of fietsen wellicht kon, aangezien ik het dáár met mn huisarts niet over heb gehad. Over alle andere zaken (Jeej, misschien scheurt dadelijk mijn hoofd er wel af! want weetje, daar heb ik ook een beetje pijn. Mijn moeder zegt dat ik gewoon verkeerd heb gelegen vannacht. Maar wacht, misschien moet ik wel naar het ziekenhuis want wie Wéét wat het is!!!) hoeft niemand zich het hoofd te breken.
Danku.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 12:36
Gerard316
Gerard316 is offline
Citaat:
snoopy schreef op 11-02-2007 @ 09:51 :
omg, kerel... het gaat er NIET om over hoeveel (of weinig) verstand je ergens van hebt, maar je manier van reageren is gewoon overdreven stekelig. Denk er maar s over na.
Nu is het weer het manier op reageren ... wat is het nou?

Je zegt zelf dit:
(bij mij iig wel, je komt juist NIET over alsof je ergens verstand van hebt als je zo begint te katten).
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 12:42
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Gerard316 schreef op 11-02-2007 @ 13:36 :
Nu is het weer het manier op reageren ... wat is het nou?

Je zegt zelf dit:
(bij mij iig wel, je komt juist NIET over alsof je ergens verstand van hebt als je zo begint te katten).
jij lees wel erg selectief. Het ging in mijn eerste post ook over hoe je reageert.

Ik neem je niet serieus omdat je meteen zo begint te katten. Hoe kun je daar nou iets anders van maken?

Goed, ik zal het zo duidelijk mogelijk zeggen:
Het is irritant als je meteen in de aanval gaat. Het gaat er dus niet om dat wat je zegt misschien niet waar is, maar dat je het niet zo moet lopen verkondigen alsof jouw mening een feit is.

Snappie?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 12:43
Gerard316
Gerard316 is offline
Citaat:
Quis schreef op 11-02-2007 @ 12:24 :
Ja, en ik geen vijf jaar maar een wéék. Ik snap werkelijk niet waarom je jou situatie met de mijne blijft vergelijken.
Het bóeit toch niet dat ik niet weet welke spiertjes ik precíes verrekt heb? De remedie is toch hetzelfde. Bovendien is het zo goed als over en heb ik er alle vertrouwen in dat ik niks gescheurd of whatever heb.
Dus wil je nu alsjeblieft je ergens anders over gaan opwinden? De enige vraag die ik in dit topic beantwoord wilde hebben, was of fietsen wellicht kon, aangezien ik het dáár met mn huisarts niet over heb gehad. Over alle andere zaken


Ik ga eerst ook een reactie: (lees verder omhoog)

Pffffff

Je kan gewoon bijna alles doen...
Kan beter iets verekken dan iets afscheuren.

(Jeej, misschien scheurt dadelijk mijn hoofd er wel af! want weetje, daar heb ik ook een beetje pijn. Mijn moeder zegt dat ik gewoon verkeerd heb gelegen vannacht. Maar wacht, misschien moet ik wel naar het ziekenhuis want wie Wéét wat het is!!!) hoeft niemand zich het hoofd te breken.

Dit is dom gelul..tenzij je echt zielig ben..
Dit is wel een verschil tussen verkeerd hebben gelegen of iets verdraaien of hgebroken..9snap je natuurlijk ook wel)

Jij denk ik ga voor alles naar het ziekenhuis ofzo :L

Enigste waarom ik naar het ziekenhuis ben gegaan is voor m'n knie, oren, lies(3 liesbreuken gehad toen ik klein was)

Danku. [/B]
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #84
Roosje
498 08-02-2007 08:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.