Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2006, 01:11
vedetje
vedetje is offline
De laatste tijd voel ik me enorm rap duizelig en ik heb geen idee waardoor het zou kunnen komen.

Het is alsof ik energie/suiker te kort heb in mijn hoofd en dat alles met vertraagde reactie plaats vindt. Een paar uur geleden had ik het weer. Ik was aan het autorijden maar plots overviel me dit weer en ik kon het niet van me afschudden en moest dus het stuur overgeven...
Meestal gaat het over met iets te eten, nu echter had ik recent gegeten...

Het is nog maar het laatste jaar dat ik hier zo'n last van heb. Opeens overvalt het me gewoon...
Vroeger heb ik dit een zeldzame keer gehad na een zware sportinspanning, maar nu weet ik het echt niet te verklaren. Wat doe ik het laatste half jaar anders? Niets bij mjn weten, geen overdreven sport, een gezond eetpatroon...

Iemand enig idee?
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 15-05-2006, 09:44
Kwekky
Avatar van Kwekky
Kwekky is offline
Misschien heb je te weinig mineralen en zouten? Dan zou ik je aanraden van eens een paar dagen aquarius ofzo te drinken, en dan te zien wat het geeft.

Anders moet je eens een keer naar de huisarts gaan om je suikerpeil te laten meten.

Ik heb dit ook wel vaak, dan voelt het alsof je net naast je lichaam loopt en alles net wat trager gaat dan je zelf wilt.
Net of je in een slowmotionfilm zit.

Alleszins nog veel succes!
Oud 16-05-2006, 01:23
vedetje
vedetje is offline
Zou het kunnen dat ik last heb van een te lage bloeddruk?

Ik heb het namelijk echt 'altijd' koud, pas bij 25 graden (bij wijze van spreken) heb ik het warm, ik kan soms ijskoud hebben bij 20 graden waardoor iedereen me zot verklaard tot ze mijn handen voelen
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 16-05-2006, 07:38
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
vedetje schreef op 16-05-2006 @ 02:23 :
Zou het kunnen dat ik last heb van een te lage bloeddruk?

Ik heb het namelijk echt 'altijd' koud, pas bij 25 graden (bij wijze van spreken) heb ik het warm, ik kan soms ijskoud hebben bij 20 graden waardoor iedereen me zot verklaard tot ze mijn handen voelen
Zou goed kunnen, dan heb je ook meer zouten nodig (gaat je bloeddruk van omhoog). Ga even langs de huisarts, dan weet je het meteen.
Oud 16-05-2006, 16:37
Verwijderd
Ik heb zelf het syndroom van meniere (google hier maar even op).

Hier is echter niks aan te doen, het begon bij mij met oorsuizen en duizelingen en dat werd eigenlijk steeds erger.

Dingen als autorijden ed. is dan ook heel erg gevaarlijk in een periode wanneer je er erg veel last van hebt!!
Oud 31-01-2007, 06:49
Universeel
Universeel is offline
Ik heb nu ook al een aantal dagen last van duizeligheid en misselijkheid. Ik weet even geen raad meer en op internet geeft het verscheidene redenen aan. Dus het beste lijkt me dat je naar de arts moet gaan. Dat ga ik ook doen over 1 uurtje.
Oud 31-01-2007, 13:36
Verwijderd
Genoeg geupt nu.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Duizelig en blauwe plekken
Minimeisjeeeh
6 02-08-2013 17:23
Lichaam & Gezondheid SPOED=> duizelig!
dianaotten
64 28-02-2010 13:11
Lichaam & Gezondheid duizelig in me hoofd!
daisy500
6 19-05-2009 20:22
Lichaam & Gezondheid hoofdpijn, misselijk, duizelig.
Da Girl
15 31-01-2007 13:35
Lichaam & Gezondheid Moeheid/duizelig/hoofdpijn
Eesje
10 27-06-2006 14:52
Lichaam & Gezondheid duizelig gedoe..
Ingetjuhh
17 17-11-2004 19:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.