Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2007, 17:48
wolvin_26
Avatar van wolvin_26
wolvin_26 is offline
Een beetje vloeibare foundation mengen met een extra voedende dagcreme kan de droogheid verhelpen. En aan het eind van de dag als je de make-up eraf hebt even insmeren met een voedende rustgevende nachtcreme.
__________________
Je kunt tegenwoordig zoveel worden dat ik maar blijf wie ik ben
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 15:13
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
wolvin_26 schreef op 22-01-2007 @ 18:48 :
Een beetje vloeibare foundation mengen met een extra voedende dagcreme kan de droogheid verhelpen. En aan het eind van de dag als je de make-up eraf hebt even insmeren met een voedende rustgevende nachtcreme.
Misschien moet ik toch een nóg meer vochtinbrengende creme hebben, want m'n huid is zelfs met die mousse droog. Ook als ik het heel voorzichtig opbreng. Echt te stom.

Of moet ik meer scrubben, want ik heb nu echt zo'n 'brokkelig' huidje.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 15:19
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 23-01-2007 @ 16:13 :
Misschien moet ik toch een nóg meer vochtinbrengende creme hebben, want m'n huid is zelfs met die mousse droog. Ook als ik het heel voorzichtig opbreng. Echt te stom.

Of moet ik meer scrubben, want ik heb nu echt zo'n 'brokkelig' huidje.
van die moussefoundation kan je huid ook veel droger worden, dat merk ik ook bij mezelf nu en mn moeder had er ook last van..misschien kun je dan beter een vloeibare foundation nemen, en eerst een flinke dot dagcreme op je huid doen.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 18-01-2007 @ 21:59 :
In de meeste cosmetica en drogisterijartikelen zitten gifstoffen. Daar kan mijn lijf niet goed tegen. Daarnaast heet het niet voor niks gifstoffen, het is voor niemand goed.

Maar ik heb al gekeken, volgens mij is alle make up van de HEMA goed.
misschien kan ik daarom nergens tegen behalve tegen goedkope zooi van de hema...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 15:23
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
DNMB schreef op 23-01-2007 @ 16:19 :
van die moussefoundation kan je huid ook veel droger worden, dat merk ik ook bij mezelf nu en mn moeder had er ook last van..misschien kun je dan beter een vloeibare foundation nemen, en eerst een flinke dot dagcreme op je huid doen.
Ik heb nog Everfresh van Maybelline liggen. Misschien moet ik dan toch nog eens proberen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 16:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik heb een mousse bemachtigd.
__________________
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 19:21
*Sbien
Avatar van *Sbien
*Sbien is offline
ik zweer bij mijn poedertje van jaawel; dior. BELACHELIJK duur! en dan bedoel ik ook echt belachelijk! maar dan heb je ook wat he en ik doe er trouwens ook wel een jaar mee.

Poudre du soleil. super mooie tint en de kleine gouddeeltjes geven zooo'n mooi glans!

Nou is t niet echt een foundation hoor, meer een blush. hoewel.. ja jahwel het is wel een foundation
__________________
"Hun liever als mij"
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 22:03
DemyJulia
DemyJulia is offline
je moet beginnen met die droge huid. als je 's avonds en 's ochtends je gezicht schoonmaakt, doe dat dan met een milde facewash (en dan ook alléén 's ochtends en 's avonds, want anders droogt je huid nog meer uit). douche niet te heet, en gebruik altijd een moisturizer in de ochtend en avond. smeer 's avonds na het reinigen van de huid eerst de creme die je normaal gebruikt, en dan tien minuutjes laten drogen, waarna je op de hele droge plekjes een goede vochtinbrengende creme opsmeert (namelijk begrijpelijk als je hiervoor in de ochtend geen tijd hebt). ikzelf gebruikte ook die mousse foundation van maybelline, maar ik was ermee gestopt omdat je na een paar uurtjes die droge plekjes nog erger zag (ikzelf heb ook een droge huid, maar toch ook glimmend. echt een ramp, ik kan het weten).
ik gebruik nu de foundation dermablend van Vichy (erg goed! en zorgt ervoor dat de porien niet verstoppen) en doe daarna wat poeder op van L'Oréal.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 23:26
axgimpa
Avatar van axgimpa
axgimpa is offline
Ik heb zelf ook een héél droge huid. Gebruik sinds 3 maanden ofzo Niveau Young - Beautiful (gekleurde hydraterende creme - is niet-comedogeen) en daarover Dream Matte Mousse van Maybelline. Ik wil niet als een of andere make-updoos klinken, maar het voelt echt goed aan (vind ik dan) en blijft gewoon lang zitten - heb nooit meer een glimhoofd en hoef maar een klein laagje te gebruiken. Het gaat ook niet in de nerven van mijn huid zitten en je ziet ook geen poederlaag (ik vind dat echt te ranzig dus ik heb het ook aan een paar mensen gevraagd of ik een hele aanbaklaag op m'n kop had).

Edit: ben btw sinds ik begonnen ben met de combinatie hiervan geen puistjes of rode plekjes rijker geworden o.i.d.
__________________
ramo d'oro

Laatst gewijzigd op 27-01-2007 om 23:28.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 16:30
Maresha
Maresha is offline
dat niveaspul heb k ook

k ben vanmiddag naar ici paris xl geweest en ze hebben me opgemaakt(gratis joepie ) want ik wou een foundation van clinique testen(verdorie 22 en een half euro
t is olie vrij, parfum vrij en op allergie getest ofzo iets en deze voorkomt puistjes, zeggen
ik hoop t, anders ga ik terug
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 16:45
SJONN.
SJONN. is offline
Ik heb die mousse (dream mathe mousse ofzoiets).. ik vind hem super fijn.. maar dat ligt ook aan je huid. want een vriendin van mij krijgt er indd wel een heel droge huid van..
__________________
Sjonn has spoken. xD
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 20:34
Always Happy!!!
Always Happy!!! is offline
Hoi allemaal!

kben eigenlijk toevallig op dit forum terechtgekomen, maar het ziet er echt leuk uit! eigenlijk heb k een klein probleempje dus was k ff gaan kijken op google... ik gebruik namelijk al een tijdje ideal balance van l'oreal en k ben er super tevreden over! maar sinds kort kan k m nergens meer vinden in de winkel. Ik woon in België en denk dat hier niet meer verkocht wordt... k typ dus ideal balance en kom hier terecht bij julie gesprek en kdenk dat dit een Nederlands forum is? maar ik ga heel vaak naar Nederland winkelen, Breda is maar een half uurtje rijden van thuis uit, Tilburg en Den Bosh doen we ook regelmatig, kvind t eerlijk gezegd leuker dan in België... maar goed, ik vroeg me af of julie mss weten of Ideal Balance nr 15 ivore rose nog te krijgen is in Nederland en zoja waar? ik kocht m altijd bij het kruitvat of ici paris maar daar hebben ze hem niet meer tis echt super vervelend want k wil geen andere foundation nemen... khoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt! dikke kus!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken na foundation year toelating universiteit?
godiva
1 24-07-2011 12:09
Lifestyle Waterproof Foundation of Getinte Dagcreme
anjali
3 10-08-2009 13:22
Lifestyle Foundation
Ijstheetje
16 18-06-2009 17:29
Studeren foundation year
zheng
6 09-02-2007 19:07
Lichaam & Gezondheid foundation
Dr. Korsakov
6 06-11-2006 19:41
Lifestyle foundations
Chelsea
61 17-07-2002 14:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.